|
|
|
|
|
|
|
TVN kończy produkcję ,,Drugiej szansy", nowy serial z Małgorzatą Kożuchowską na wiosnę 2019 roku
Po wyemitowaniu wszystkich odcinków piątego sezonu „Drugiej szansy” z Małgorzatą Kożuchowską stacja TVN zakończy realizację tego serialu, bo planuje już zupełnie nową produkcję z aktorką na wiosnę 2019 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Lepiej jak skończymy na takim poziomie zamiast wyciskać tę cytrynę do ostatniej kropli - tłumaczy nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Polsat liderem w DVB-T, TV Puls wyprzedził TV4. Rekordowy wzrost Wirtualnej Polski
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły cztery kanały nadające na MUX-8, a najwięcej straciło Polo TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Kalata prowadzącą w nowym kanale poradnikowym Nobox TV
W środę 28 marca br. na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T) Katowice Kosztowy wystartował nowy kanał poradnikowy Nobox TV. Wśród prowadzących jest Anna Kalata, była ministra pracy i polityki społecznej. Stacja należy do K2M Media, której głównym udziałowcem jest Grupa Nucity - właściciel studia produkcji programów telewizyjnych.
więcej
|
Nowa TV nie komentuje osobistych docinków Beaty Tadli wobec Jarosława Kreta w ,,24 godzinach" (wideo)
Ostatnio w niektórych wydaniach „24 godzin” w Nowa TV współprowadząca Beata Tadla okazywała wyraźną niechęć prezenterowi pogody Jarosławowi Kretowi, który rozstał się z nią niedawno po kilkuletnim związku. - Nie chcę tego komentować - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sygut, szef newsów i publicystyki w stacji.
więcej
|
,,Music Tour" w Polsat Music. To pierwszy autorski program stacji
Od 7 kwietnia 2018 roku Polsat Music rozpocznie emisję pierwszego autorskiego programu „Music Tour”, który poprowadzi Dariusz Janik - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Fani klubowych rytmów będą mogli obejrzeć teledyski do najnowszych i najpopularniejszych hitów oraz zobaczyć jak wygląda clubbing w różnych miejscach naszego kraju - mówi nam Ewa Czekała, szef kanału Polsat Music.
więcej
|
Eleven Sports zmienia pakiety internetowe, w promocji 10 dni za darmo
Eleven Sports wprowadziło w swoim serwisie i aplikacji internetowej nową ofertę płatnego dostępu do kanałów nadawcy. W ramach promocji można z nich korzystać za darmo przez 10 dni.
więcej
|
TVP Seriale, Stopklatka TV i Polsat Film z najwyższą oglądalnością
W zeszłym miesiącu pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Scifi Universal, a liderem spadków była stacja Canal+ Seriale.
więcej
|
,,Komisarz Alex" stracił 430 tys. widzów, ale TVP1 utrzymuje pozycję lidera
Jedenastą serię „Komisarza Alexa” śledzi średnio 1,99 mln widzów, o 430 tys. osób mniej niż dziewiątą edycję pokazywaną rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu nadal jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami.
więcej
|
Apple wchodzi na rynek dostawców telewizyjnych w marcu przyszłego roku
Najwcześniej w marcu przyszłego roku Apple zadebiutuje jako platforma telewizyjna. W fazie realizacji jest już 12 oryginalnych produkcji technologicznego koncernu.
więcej
|
TVP1 przenosi late night show Rafała Porzezińskiego z czwartku na środę
Program Rafała Porzezińskiego „Ocaleni” po wyemitowaniu premierowego w TVP1 odcinka został przeniesiony z czwartku około północy na środę o godz. 22.00.
więcej
|
TV Republika kasuje ostrego twitta i przeprasza za niego internautę. ,,To nie powinno się przydarzyć"
We wtorek na koncie twitterowym Telewizji Republika pojawił się niegrzeczny wpis, będący odpowiedzią na zaczepkę jednego z internautów. - To nie powinno się przydarzyć, ale się przydarzyło. Przeprosiliśmy internautę, więcej to nie będzie miało miejsca - mówi portalowiWirtualnemedia.pl Sebastian Moryń, szef serwisu internetowego stacji.
więcej
|
HBO promuje nowy sezon "Doliny Krzemowej" dronami dowożącymi pizzę
HBO w niestandardowy sposób promuje piąty sezon sitcomu "Doliny Krzemowej" ("Silicon Valley"). Pomysł na aktywację nawiązuje bezpośrednio do jednego z wątków serii.
więcej
|
Nowy serial ,,Krypton" w HBO GO i HBO (wideo)
W czwartek, 29 marca 2018 roku w serwisie HBO GO udostępniony zostanie nowy serial „Krypton”. Produkcja ta od czerwca br. będzie również emitowana w HBO.
więcej
|
,,Grzechy i grzeszki" w Romance TV
W poniedziałek, 2 kwietnia 2018 roku Romance TV rozpoczęło emisję nowego cyklu „Grzechy i grzeszki”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio ZET z nową ramówką: Michałowski i Korościel rano - Kołodziejska, Sońta i Ptaszyński po południu
Od 3 kwietnia Radio ZET wprowadza nową ramówkę, w której pasmo poranne będzie prowadzili Damian Michałowski i Michał Korościel, a przedpołudniowe - Tomasz Florkiewicz. Z kolei Agnieszka Kołodziejska będzie prowadzić pasmo w godz. 12-15, a Marcin Sońta i Mateusz Ptaszyński - w godz. 15-18.
więcej
|
|
Od 30 marca Piotr Wąż prowadzącym ,,Puls Trójki"
W piątek 30 marca Piotr Wąż dołączy do zespołu prowadzących publicystyczny cykl „Puls Trójki” na antenie radiowej Trójki. Przechodzi z Polskiego Radia 24, gdzie prowadził popołudniowe pasmo.
więcej
|
|
Sławomir Mokrzycki za Mariusza Zawiejskiego szefem sprzedaży Grupy Radiowej Time w Wielkopolsce
Sławomir Mokrzycki został dyrektorem regionalnym Grupy Radiowej Time na Wielkopolskę. Zarządza sprzedażą w stacjach zlokalizowanych w Poznaniu, Kaliszu, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrzeszowie, Lesznie, Zielonej Górze i Żarach. Zastąpił Mariusza Zawiejskiego, który odszedł z grupy ZPR Media.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Eska awansowała na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Obrona Terytorialna ma logo z kotwicą Polski Walczącej, serwis internetowy i spot (wideo)
Wojska Obrony Terytorialnej zyskały swój znak i flagę, oparte na symbolu Polski Walczącej. Jednocześnie uruchomiono serwis internetowy formacji oraz udostępniono jej spot pod hasłem „Dołącz do nas. Bądź sobą”.
więcej
|
PARP szuka agencji do współpracy przy cyklu konferencji edukacyjnych
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprosiła agencji do składania ofert na opracowanie hasła promocyjnego, logotypu, linii kreacyjnej i projektów materiałów promocyjnych oraz informacyjnych, a także stworzenia i prowadzenia strony internetowej na potrzeby organizacji cyklu konferencji edukacyjnych na temat zmian dla rozwoju biznesu.
więcej
|
Sławomir Mokrzycki za Mariusza Zawiejskiego szefem sprzedaży Grupy Radiowej Time w Wielkopolsce
Sławomir Mokrzycki został dyrektorem regionalnym Grupy Radiowej Time na Wielkopolskę. Zarządza sprzedażą w stacjach zlokalizowanych w Poznaniu, Kaliszu, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrzeszowie, Lesznie, Zielonej Górze i Żarach. Zastąpił Mariusza Zawiejskiego, który odszedł z grupy ZPR Media.
więcej
|
Twin .digital collective obsłuży w internecie Warkę Radler
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na prowadzenie komunikacji w internecie dla marki Warka Radler. Zlecenie zdobyła agencja Twin .digital collective
więcej
|
Maciej Nykiel nowym prezesem Neckermann Podróże, po 22 latach odchodzi Krzysztof Piątek
Po 22 latach pracy w Neckermann Podróże dotychczasowy prezes Krzysztof Piątek żegna się z firmą i przechodzi na emeryturę. Od 3 kwietnia zastąpi go Maciej Nykiel.
więcej
|
,,Dziś nie powstrzyma nas nic" w reklamie piwa Desperados (wideo)
Rusza kolejna kampania reklamowa piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe K2, Opus Film, Starcom i Roots.
więcej
|
Chris Boothe jako global brand president w Spark Foundry
Chris Boothe został powołany na stanowisko global brand president Spark Foundry, sieci domów mediowych należących do Publicis Media (Publicis Groupe). Poprzednio stanowisko to zajmował Brian Terkelsen.
więcej
|
Conservation International apeluje o troskę o środowisko naturalne obrazami klęsk żywiołowych
Kolumbijski oddział organizacji Conservation International, zajmującej się ochroną ziemskiej bioróżnorodności, we współpracy z agencją MullenLowe SSP3 przygotował kampanię uświadamiającą, jak działalność człowieka przekłada się na stan środowiska naturalnego.
więcej
|
MK Cafe w nowej kampanii "rozpieszcza nagrodami"
Ruszyła kampania MK Cafe, wspierająca komunikację aktywacji konsumenckiej, w ramach której klienci za zakupione kawy mogą odbierać kupony rabatowe do kina lub na zakupy. Akcję „MK Cafe rozpieszcza nagrodami” przygotowały Brandplace, GPD, OMD, iProspect i New Age Media.
więcej
|
VML London globalną agencją reklamową Nestle Skin Health
Firma Nestle Skin Helath, do której należą takie marki, jak Cetaphil, Benzac, Loceryl i Differin, rozpoczyna współpracę z agencją VML z Londynu w zakresie globalnej obsługi reklamowej.
więcej
|
Grzegorz Kita odpowiada za marketing Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich
Grzegorz Kita, prezes grupy Sport Management Polska, został przewodniczącym rady głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich (PKSN). Będzie realizował działania z zakresu promocji, strategii rozwoju, marketingu, komunikacji oraz eventów.
więcej
|
HBO promuje nowy sezon "Doliny Krzemowej" dronami dowożącymi pizzę
HBO w niestandardowy sposób promuje piąty sezon sitcomu "Doliny Krzemowej" ("Silicon Valley"). Pomysł na aktywację nawiązuje bezpośrednio do jednego z wątków serii.
więcej
|
Darek "Stolarz" Wardziak ambasadorem GTV
Firma GTV, międzynarodowy dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia, nawiązała współpracę z projektantem i stolarzem Darkiem Wardziakiem.
więcej
|
Agencja PZL współpracuje z SentiOne
Agencja reklamowa PZL w ramach poszerzania kompetencji internetowych i wprowadzania nowych technologii do procesów strategicznych i kreatywnych rozpoczęła współpracę z firmą SentiOne - właścicielem narzędzia do do monitorowania internetu i mediów społecznościowych.
więcej
|
Majonez Dekoracyjny i Sos Chrzanowy Winiary reklamowane w internecie
Agencja Biteme!concept stworzyła kreację i zrealizowała świąteczną odsłonę kampanii internetowej Majonezu Dekoracyjnego i Sosu Chrzanowego marki Winiary (należącej do Nestle Polska).
więcej
|
|
|
Wpływy PMPG Polskie Media zmalały o 9 proc. 5,3 mln zł straty wskutek kupna ,,Do Rzeczy" i sporu z bankiem
Grupa kapitałowa PMPG Polskie Media (wydawca m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) w ub.r. zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 9,4 proc. do 51,77 mln zł, a jej wynik netto spadł z 7,99 mln zł zysku to 5,33 mln zł straty. Firma zaznacza, że bez negatywnego wpływu zdarzeń jednorazowych miałaby 9,75 mln zł zysku netto.
więcej
|
,,Playboy" usuwa swoje konta z Facebooka
Firma Playboy Enterprises poinformowała, że usuwa wszystkie swoje konta z Facebooka w związku z aferą wokół wykorzystania danych użytkowników tej platformy przez Cambridge Analytica.
więcej
|
,,Cztery Kąty" ze zmienionym układem i szatą graficzną. ,,Dorosło nowe pokolenie czytelników"
W czwartek 29 marca w sprzedaży ukaże się odświeżone wydanie miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora). Zmienia się logo i szata graficzna pisma oraz układ treści, dochodzą też nowe rubryki. Pojawi się więcej materiałów pokazujących wnętrza zaaranżowane z myślą o młodych czytelnikach.
więcej
|
Pierwszy numer ,,Gali Sport" w sprzedaży, redaktor prowadzącą Anna Zejdler-Ibisz
Na rynku pojawił magazyn „Gala Sport”, wydanie specjalne dwutygodnika „Gala” (Burda International Poland). Magazyn skierowany jest do aktywnych kobiet. Na okładkę trafiła mistrzyni świata fitness Katarzyna Dziurska. Nad wydaniem pracowała Anna Zejdler-Ibisz.
więcej
|
Jakub Żulczyk felietonistą serwisu Focus.pl
Nowym felietonistą felietonistą serwisu Focus.pl (Burda International Poland) został Jakub Żulczyk. To już drugi polski pisarz - po Łukaszu Orbitowskim - który publikuje pisze teksty na tę stronę.
więcej
|
Walmart usuwa ze strefy kas ,,Cosmopolitan", bo w piśmie są rady seksualne
Sieć sklepów Walmart poinformowała, że magazyn „Cosmopolitran” wydawany przez Hearst nie będzie już dostępny dla klientów w strefach kas. Powodem są publikowane na jego łamach porady seksualne dla kobiet.
więcej
|
|
|
Tomasz Machała przejął obowiązki Adama Plony w Wirtualna Polska Media
Wiceprezes Wirtualna Polska Media Tomasz Machała otrzymał dodatkowe obowiązki w efekcie przejścia Adama Plony na stanowisko prezesa spółki Domodi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z firmą jest związany od półtora roku.
więcej
|
Facebook upraszcza ustawienia prywatności i przeglądanie informacji wysyłanych serwisowi
Facebook wprowadził nową aktualizację ustawień prywatności, bezpieczeństwa i reklam. Zmiany pozwolą użytkownikom na szybsze odnajdywanie i rozumienie poszczególnych funkcji i narzędzi. Prostsze będzie także przeglądanie, pobieranie i usuwanie informacji przesłanych do Facebooka.
więcej
|
,,Playboy" usuwa swoje konta z Facebooka
Firma Playboy Enterprises poinformowała, że usuwa wszystkie swoje konta z Facebooka w związku z aferą wokół wykorzystania danych użytkowników tej platformy przez Cambridge Analytica.
więcej
|
Simpact zainwestował 1 mln zł w platformę edukacyjną Fiszkoteka
Fundusz Simpact - uruchomiony w ramach koordynowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju programu Bridge Alfa - zainwestował 1 mln zł w internetową platformę Fiszkoteka służącą do nauki języków obcych.
więcej
|
Apple wchodzi na rynek dostawców telewizyjnych w marcu przyszłego roku
Najwcześniej w marcu przyszłego roku Apple zadebiutuje jako platforma telewizyjna. W fazie realizacji jest już 12 oryginalnych produkcji technologicznego koncernu.
więcej
|
Amazon sonduje, jak ludzie odbierają informacje
Serwis e-commerce Amazon przeprowadził ankietę, w której pyta o nawyki użytkowników związane z konsumpcją treści informacyjnych.
więcej
|
Niechętnie składamy skargi na nieuczciwych e-sprzedawców. Odstraszają ich długotrwałe procedury lub nie wiedzą, gdzie szukać pomocy
Większość konsumentów składa skargi na nieuczciwych e-sprzedawców dopiero przy stracie wyższej niż 300 zł. Drobniejsze oszustwa są bagatelizowane, bo obawiają się oni długotrwałych procedur. Według danych Federacji Konsumentów oszustwa w sieci zdarzają się coraz rzadziej, wciąż jednak do najczęściej stosowanych praktyk należy pobranie opłaty i niewysłanie towaru.
więcej
|
|
|