|
|
|
|
|
|
|
Będą zmiany w ,,paskach" TVP Info. ,,Komunikacja nie może być infantylna"
Szefostwo TAI szuka w zespole dziennikarskim osób, które będą przygotowywały w nowej stylistyce informacje na „pasku” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Cytaty są teraz wyraźnie oznaczane, wcześniej tego nie robiliśmy, co powodowało nieporozumienia. Komunikacja nie może być infantylna - zapowiada Krystian Kuczkowski, szef informacji w TVP Info.
więcej
|
Multimedia Polska pożycza 1,51 mld zł na spłatę obecnego zadłużenia i 30 mln zł na bieżącą działalność
Sieć kablowa multimedia wzięła 1,515 mld zł kredytu w celu całkowitej spłaty swojego obecnego zadłużenia oraz 30 mln zł kredytu na finansowanie bieżących potrzeb. Kredyty ma spłacić za 6 lat.
więcej
|
,,Big Music Quiz" w TVP1 ze Sławomirem w tytule
Teleturniej „Big Music Quiz” wraz z przeniesieniem z TVP2 do TVP1 zmienia nazwę na „Sławomir Big Music Quiz”. Emisję pierwszego odcinka pokazano w niedzielę wielkanocną, potem program będzie pokazywany w piątki.
więcej
|
500 tys. widzów ,,Sondy 2" w nowym paśmie
Piąty sezon „Sondy 2” śledzi średnio 500 tys. widzów, o 42 tys. osób więcej niż czwartą odsłonę audycji pokazywaną w innych pasma. TVP1 w czasie nadawania misyjnej produkcji wypada najsłabiej na tle swoich głównych konkurentów.
więcej
|
Carat Polska, Value Media, Arena Media i MullenLowe MediaHub walczą o obsługę mediową Telewizji Polskiej
O obsługę mediową budżetu reklamowego Telewizji Polskiej, szacowanego na blisko 16 mln zł brutto, walczą firmy: Arena Media Communications (Havas Media Group), Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), MullenLowe MediaHub i Value Media (Group One). Ta ostatnia agencja broni obsługi TVP.
więcej
|
Konserwatyści kontra lewicowcy w zapowiedzi ,,Zamiany żon" w TTV. Premiera 19 kwietnia (wideo)
W czwartek 19 kwietnia br. stacja TTV rozpocznie emisję nowego programu typu reality „Zamiana żon”, w którym występują rodziny o skrajnie odmiennych statusach i poglądach na świat. W pierwszym odcinku żonami wymienią się konserwatyści i lewicowcy.
więcej
|
TVP1 nowym liderem oglądalności, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)
W lutym br. nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO GO bez umowy z operatorami. ,,Ma szansę na milion klientów"
Stacja HBO udostępniła w Polsce dla wszystkich użytkowników platformę HBO GO. Do korzystania z oferty nie potrzeba umowy z żadnym operatorem. Według badania SW Research abonament chce wykupić prawie milion internautów. - Ten ruch był do przewidzenia. Niektórzy operatorzy obawiają się go - mówi Jerzy Straszewski, prezes PIKE.
więcej
|
Dziennikarka Fox News przeprasza i idzie na urlop. Reklamodawcy bojkotują jej program, bo skrytykowała nastolatka ocalałego ze strzelaniny
Po tym jak Laura Ingraham z Fox News skrytykowała na Twitterze Davida Hogga, 17-latka ocalałego z niedawnej masakry w szkole w Portland, Hogg zaapelował do firm o wycofanie reklam przy jej programie. Kilkanaście spółek to zrobiło, a Ingraham przeprosiła nastolatka i wybrała się na zaplanowany wcześniej tygodniowy urlop.
więcej
|
Piotr Dzięcioł: magiczny realizm odróżnia ,,Kruka. Szepty słychać po zmroku" od polskich seriali premium ostatnich lat (wywiad)
- Nie poszedłbym ze scenariuszem „Kruka. Szepty słychać po zmroku” do TVP, Polsatu i TVN, bo zależy im, aby ich programy i seriale oglądało jak najwięcej widzów. Wiedziałem, że muszę iść z tym projektem do stacji premium typu Canal+, HBO czy Showmax, które nie ścigają się na oglądalność. Wiedziałem, że tam ten produkt dużo łatwiej uda się sprzedać - opowiada w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl Piotr Dzięcioł z Opus Film, producent serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku”.
więcej
|
TVP z uroczystymi obchodami rocznic oraz nowymi programami kulturalnymi
Telewizja Polska w najbliższych miesiącach w uroczysty sposób będzie obchodzić najważniejsze rocznice, w tym m.in. 13-lecie śmierci Jana Pawła II, 8-lecie katastrofy smoleńskiej czy 75-lecie krwawej niedzieli, z okazji której Jedynka pokaże film „Wołyń”. Zadebiutuje również kilka nowych audycji kulturalnych, a ostatnio TVP1 zainaugurowała nowe pasmo z polskimi produkcjami pokazującymi naszą historię.
więcej
|
TVP ABC z kolejnymi rekordami w lutym. Traci Nickelodeon
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w lutym br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł teleTOON+, a najwięcej stracił Nickelodeon HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info wytyka Andrzejowi Morozowskiemu serdeczności z Donaldem Tuskiem przed wywiadem w TVN24. ,,(Nie)zależne dziennikarstwo"
W TVP Info zwrócono uwagę w krytycznym tonie, że Andrzej Morozowski przed wywiadem w TVN24 z Donaldem Tuskiem serdecznie z nim rozmawiał, za to były premier nie chciał wypowiedzieć się dla TVP Info. - (Nie)zależne dziennikarstwo. Serdeczna rozmowa Tuska z redaktorem TVN-u - skomentowano.
więcej
|
Wpadka we ,,W tyle wizji" w TVP Info: w tle pokazano grę ,,Wolfenstein" (wideo)
W miniony poniedziałek we „W tyle wizji” w TVP Info doszło do absurdalnie zabawnej sytuacji: na ekranach w studio pokazywano, jak ktoś gra w kultową grę wideo „Wolfenstein 3D”.
więcej
|
TVP Info krytykowane za twitterową sondę ze słowami Rachonia i Cejrowskiego: ,,homoharem czy homoburdel?"
W nawiązaniu do rozmowy Michała Rachonia z Wojciechem Cejrowskim w czwartkowym wydaniu „Minęła 20” w TVP Info na twitterowym profilu programu zamieszczono sondę. Zapytano w niej, czy afera w IMGW to bardziej homoharem czy homoburdel. Wielu dziennikarzy skrytykowało sondę jako infantylną i niezmaczną. - Polecam pooglądać Fox News, tam można zobaczyc jak wygląda publicystyka „na wesoło” - bronił Lucjan Ołtarzewski z portalu TVP.info.
więcej
|
Telewizja Polsat zadowolona ze startu wiosennej ramówki. ,,Bardzo dobrze oceniamy nowe pozycje"
Po czterech tygodniach od rozpoczęcia nowego sezonu Telewizja Polsat jest usatysfakcjonowana z wyników oglądalności wiosennych propozycji, m.in. piątkowej nowości „The Story of My Life” oraz odświeżonego „Tańca z gwiazdami”. - Jesteśmy zadowoleni ze startu ramówki - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Dane 10 tys. osób współpracujących z TVP znalazły się w internecie. ,,Błąd naprawiony, sprawa wyjaśniana"
Do sieci wyciekły dane osobowe niemal 10 tys. osób, współpracujących bądź starających się o współpracę z Telewizją Polską.. - To wina firmy zewnętrznej, pracującej z TVP. Błąd już wyeliminowano, a sprawę wyjaśniamy - informuje portal Wirtualnemedia.pl TVP.
więcej
|
23 odkodowane kanały w wiosennej promocji nc+
Od 30 marca do 6 maja br. platforma nc+ odkoduje dostęp do 23 kanałów abonentom, którzy nie posiadają ich w pakietach.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych, MTV Music Polska o 67 proc. w dół względem VIVA Polska
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lutym br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Music HD, a najwięcej stracił kanał MTV Music Polska, który zastąpił VIVA Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
30 stacji bez dodatkowych opłat w promocji Cyfrowego Polsatu
Cyfrowy Polsat przygotował promocję, w ramach której abonenci otrzymują dostęp do 30 kanałów bez dodatkowych opłat. Korzystający z abonamentu od Mini HD wzwyż, od 30 marca mogą przez miesiąc korzystać z „otwartego okna” u nadawcy.
więcej
|
Twórca ,,Big Brothera" przejął holenderską agencję informacyjną ANP
Firma Talpa Media, której właścicielem jest John de Mol, twórca programów „Big Brother” i „The Voice of Holland”, przejęła holenderską agencję informacyjną ANP (Algemeen Nederlands Persbureau) należącą poprzednio do stowarzyszenia Veronica.
więcej
|
,,Chłopaki do wzięcia 13" od 1 kwietnia w Polsat Play. Pierwszy odcinek poświęcony pamięci Romana ,,Napoleona" Paszkowskiego (wideo)
Od 1 kwietnia 2018 roku Polsat Play będzie emitować trzynasty sezon „Chłopaków do wzięcia”. Pierwszy odcinek nowej serii będzie poświęcony pamięci Romana „Napoleona” Paszkowskiego - jednego z bohaterów produkcji, który zmarł pod koniec zeszłego roku.
więcej
|
Prawie milion złotych dochodu z ,,Reklamy Dzieciom" TVP
Podczas ubiegłorocznej edycji akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” zebrano 920 tys. zł, a pieniądze zostaną przekazane ponad 60 organizacjom.
więcej
|
Serial ,,Alex. Brudny glina" w Canal+, a ,,Uprowadzona 2" - w Canal+ Seriale
Od 5 kwietnia 2018 roku Canal+ będzie pokazywać nowy serial „Alex. Brudny glina”. Trzy dni wcześniej w Canal+ Seriale zadebiutuje drugi sezon „Uprowadzonej”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT chce systematycznie kontrolować koncentrację mediów. ,,To konieczne, aby regulacje były skuteczne"
Zapewnienie prawidłowego poziomu finansowania mediów publicznych, rozwój oferty programowej przy uwzględnieniu roli mediów społecznych i lokalnych a także ochrona małoletnich przed wpływem szkodzących ich rozwojowi usług medialnych - to między innymi stawia sobie Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako główne cele w przyjętej strategii regulacyjnej na lata 2017-2022.
więcej
|
|
Ks. Andrzej Majewski za ks. Krzysztofa Ołdakowskiego szefem redakcji katolickiej Polskiego Radia
Jezuita ks. Andrzej Majewski 1 kwietnia zastąpił ks. Krzysztofa Ołdakowskiego na stanowisku redaktora naczelnego redakcji programów katolickich Polskiego Radia.
więcej
|
|
Łukasz Szwed za Dariusza Pieroga drugim prowadzącym ,,Powtórkę z rozrywki" w Trójce
Od początku kwietnia Łukasz Szwed jest nowym prowadzącym programu „Powtórka z rozrywki” na antenie radiowej Trójki. Zastąpił Dariusza Pieroga, który wraca wyłącznie do realizowania programu. Będzie gospodarzem audycji na zmianę z Natalią Grzeszczyk.
więcej
|
|
,,Co nam w duszy gra" i ,,Muzyczne podróże" - nowe audycje Adama Dobrzyńskiego w PR Dzieciom
W wiosennej ramówce cyfrowego Polskiego Radia Dzieciom pojawią się dwie nocne audycje Adama Dobrzyńskiego - „Co nam w duszy gra” i „Muzyczne podróże Adama Dobrzyńskiego”.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Awans Eski i Radia Pogoda
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Trójka - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Polskie Radio Dzieciom ma już 3 lata. Koncert Joszko Brody i spotkania ze słuchaczami na urodziny
W piątek 6 kwietnia br. w Studiu Polskiego Radia im. Władysława Szpilmana w Warszawie odbędzie się koncert Joszko Brody z okazji trzecich urodzin Polskiego Radia Dzieciom. Antena świętuje przez cały tydzień, a dziennikarze spotykają się ze słuchaczami.
więcej
|
|
TOK FM liderem radiowym na Twitterze, Polskie Radio 24 i Radio Maryja najbardziej dyskutowane (TOP20)
Zdecydowanie najpopularniejszą polską stacją radiową na Twitterze jest niezmiennie TOK FM. Natomiast najwięcej dyskusji wywołują wpisy Polskiego Radio 24 i Radio Maryja.
więcej
|
|
KRRiT w 2017 roku wydała 24,65 mln zł, a do budżetu odprowadziła 24,11 mln zł
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas czwartkowego posiedzenia przyjęła sprawozdanie ze swojej działalności w 2017 roku. Przyjęto w tym czasie 402 uchwały, z czego większość (359) dotyczyła prowadzonych postępowań koncesyjnych. Wpływy z tytułu działalności Rady wyniosły ponad 24,1 mln zł, zaś jej wydatki - ponad 24,6 mln zł.
więcej
|
|
Policjanci omyłkowo przeszukali dom dziennikarki Trójki. Przeprosiny po interwencji dyrektora stacji
W środę wieczorem policjanci z komendy w Radomiu wskutek pomylenia adresu przeszukali dom Anny Rokicińskiej z radiowej Trójki. Po interwencji dyrektora stacji Wiktora Świetlika Rokicińska otrzymała przeprosiny. Policjanci sprawdzają teraz, jak doszło do tej pomyłki.
więcej
|
|
Eska nowym liderem słuchalności w Poznaniu. Stacja wyprzedziła RMF FM
Na pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu awansowała Eska, która wyprzedziła RMF FM. Na podium znalazła się jeszcze Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Poczta Polska wybiera dom mediowy do rocznej współpracy
Poczta Polska rozpoczęła przetarg na świadczenie usług mediowych. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla spółki przez rok od momentu podpisania umowy.
więcej
|
Wojewoda pomorski przyjął gdańską uchwałę krajobrazową, uchylając kilka przepisów
Dariusz Drelich, wojewoda pomorski, niemal w całości zaakceptował projekt gdańskiej uchwały krajobrazowej regulującej reklamę zewnętrzną w Gdańsku. Unieważnił zapisy dotyczące m.in. reklamy wyborczej, kwestii utrzymania urządzeń reklamowych oraz te odnoszące się do odległości nośników reklamowych od skrzyżowań.
więcej
|
,,Pomagamy na 100" - najstarsi Polacy w akcji charytatywnej Biedronki i Caritasu (wideo)
Sieć sklepów Biedronka zaczyna wspólnie z Caritas Polska akcję charytatywną „Pomagamy na 100” związaną ze 100-leciem odzyskania przez Polskę niepodległości.
więcej
|
Carat Polska, Value Media, Arena Media i MullenLowe MediaHub walczą o obsługę mediową Telewizji Polskiej
O obsługę mediową budżetu reklamowego Telewizji Polskiej, szacowanego na blisko 16 mln zł brutto, walczą firmy: Arena Media Communications (Havas Media Group), Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), MullenLowe MediaHub i Value Media (Group One). Ta ostatnia agencja broni obsługi TVP.
więcej
|
Bank BGŻ BNP Paribas w spocie dziękuje klientom za zaufanie (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa BGŻ BNP Paribas, w której bank dziękuje swoim klientom za zaufanie. Za obsługę marketingową banku odpowiadają firmy Publicis Poland, Havas Media, Green Parrot i Sales&More.
więcej
|
Maja Popielarska jako ,,bohater domu" promuje Leroy Merlin (wideo)
W nowej reklamie sklepów budowlanych Leroy Merlin z cyklu „Bohater domu” występuje Maja Popielarska, prowadząca program „Nowa Maja w Ogrodzie” w HGTV.
więcej
|
Radni Sopotu przyjęli uchwałę krajobrazową: osiem stref ekspozycji reklam, do 4 lat na dostosowanie się
Radni Sopotu w miniony poniedziałek przyjęli uchwałę krajobrazową, która reguluje reklamę zewnętrzną na terenie tego miasta. Dopuszcza ona m.in. tzw. reklamę okolicznościową związaną z organizacją różnych wydarzeń.
więcej
|
,,Zapewniamy energię" - samochód elektryczny w reklamie PGE (wideo)
Polska Grupa Energetyczna PGE rozpoczyna kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej pod hasłem „Zapewniamy energię”.
więcej
|
Martyna Wojciechowska wspiera kampanię Żywiec Zdrój ,,Po Stronie Natury"
Ruszyła 10. edycja programu CSR Żywiec Zdrój „Po Stronie Natury”, w ramach której firma posadzi łącznie 2 mln nowych drzew. Ambasadorką projektu jest Martyna Wojciechowska. Akcję prowadzą VML, Film Reaktor, MSLGroup i Mediacom.
więcej
|
Sizeer promuje się autorskim słownikiem miejskim "Citymade Sneakers"
W ramach kampanii "Citymade Sneakers" marka streetwearowej odzieży, butów i akcesoriów Sizeer przygotowała autorski minisłownik zwrotów związanych z życiem w dużym mieście. Akcję przygotował zespól Sizeer oraz Papaya Films.
więcej
|
Katosu w kampanii Super-Pharm
Sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z kampanią promującą wiosenne wydanie folderu kosmetycznego - „Piękno i Styl”. Twarzą akcji została influencerka i makijażystka Katosu. Za działania odpowiadają Communication Unlimited, Mets, Kamikaze i grupa Adnext.
więcej
|
Dawid Podsiadło reklamuje Credit Agricole jako ,,cały bank dla Ciebie" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa banku Credit Agricole z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadło. Akcja jest realizowana pod hasłem „cały bank dla Ciebie”.
więcej
|
Chcesz praktykować w agencji Havas w Nowym Jorku? Wyślij SMS do jej szefa kreacji
Harry Bernstein, szef kreacji agencji reklamowej Havas w Nowym Jorku wystąpił osobiście w kampanii rekrutacyjnej. Bezpośrednio zwraca się do tych wszystkich, którzy chcieliby spróbować pracy w reklamie i zachęca ich do wysłania SMS-a bezpośrednio na jego numer telefonu.
więcej
|
W USA wydatki na reklamę telewizyjną będą sukcesywnie spadać. ,,Telewizja musi się zmienić"
W 2018 roku w USA budżety reklamowe na telewizję zostaną ograniczone o 0,5 procent. Trend spadkowy w przyszłości będzie się pogłębiał na rzecz reklamy w internecie - wynika z analizy eMarketera.
więcej
|
Polacy w kontrowersyjnej sesji "soviet-chick" Nike. "Niezrozumienie grupy docelowej"
Nike z okazji zaprezentowania oficjalnych koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski przygotowała sesję zdjęciową, która zdaniem części komentujących przedstawia Polaków w stereotypowy, obraźliwy sposób. Większość ekspertów oceniających tę kampanię wskazuje, że marka nie zrozumiała swojej grupy docelowej.
więcej
|
Facebook kończy współpracę z firmami zbierającymi dane o użytkownikach. ,,To rozwiązanie wizerunkowe i strategiczne"
Facebok zapowiedział, że w ciągu pół roku zakończy współpracę ze wszystkimi partnerami zewnętrznymi zbierającymi dane o użytkownikach w celu targetowania reklam. To odpowiedź serwisu na aferę Cambridge Analytica. - Facebook musi pokazać, że użytkownicy są dla niego najważniejsi. Z jednej strony ociepla wizerunek, ale z drugiej kieruje uwagę reklamodawców na inne rozwiązania - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Chrościcki, ekspert z agencji Mint Media.
więcej
|
Robert Lewandowski i Gal Gadot reklamują smartfon Huawei P20 Pro (wideo)
Ruszyła polska odsłona kampanii promującej smartfon Huawei P20 Pro. W reklamach występują piłkarz Robert Lewandowski oraz modelka i aktorka Gal Gadot.
więcej
|
Szefowie Animexu, Indrolu i Skiby promują ofertę mięsną Rzeźnik w sklepach Lidl (wideo)
Lidl Polska rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem dostawców różnych produktów do sklepów tej sieci. W nowych reklamach, promujących ofertę mięsną Rzeźnik, występują menedżerowie z kierownictwa firm Animex, Indrol i Zakłady Mięsne Skiba.
więcej
|
Dawid Podsiadło w kampanii reklamującej Credit Agricole
Z początkiem kwietnia bank Credit Agricole rusza z kampanią reklamową, której twarzą jest Dawid Podsiadło. Działania reklamowe z udziałem artysty mają odświeżyć wizerunek i podkreślić unikalny charakter banku. Za ich realizację odpowiadają firmy Just, Opus Film, Arena Media, Cube Group i Performics.
więcej
|
Play wprowadza ofertę na kartę dla rodzin i nowy pakiet solo, w reklamach Jarosław Bieniuk z dziećmi
Sieć komórkowa Play rozszerza ofertę prepaid o dwa nowe pakiety: Solo w Play na kartę oraz Rodzina w Play na kartę. W kampanii reklamującej tę ofertę będzie występował były piłkarz Jarosław Bieniuk ze swoimi dziećmi.
więcej
|
GoldenSubmarine ze stałą obsługą reklamową piwa Leżajsk
Agencja GoldenSubmarine podpisała bezterminową umowę z Grupą Żywiec na obsługę reklamową marki piwa Leżajsk. Zajmie się jej wszystkimi aktywnościami digitalowymi. To kolejny brand piwny tego marketera - obok Specjala, Tatry, Brackiego i Dzikiego Sadu - obsługiwany przez agencję.
więcej
|
Robert Kubica przez rok będzie reklamował Grupę Lotos, logo firmy na jego kombinezonie
Grupa Lotos podpisała roczną umowę marketingową z kierowcą wyścigowym Robertem Kubicą. Firma współpracowała już z nim w latach 2013-2015.
więcej
|
Dietetyk sportowy promuje batony proteinowe Bakalland Ba! (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nowy produkt marki Bakalland Ba! - batony proteinowe. Akcję, w której występuje dietetyk sportowy Jakub Mauricz, przygotowały firmy marketingowe LiquidThread, Haka Films, 38PR & Content Communication i Starcom.
więcej
|
Publicis Media uruchamia globalną strukturę sprzedażową, na czele Ali Nehme
Publicis Media (należy do Publicis Groupe) chce zgromadzić w jednym miejscu wiedzę i doświadczenia ekspertów w dziedzinie handlu i uruchamia „global commerce practise”.
więcej
|
Sergio Lopez dyrektorem ds. produkcji na Europę w McCann Worldgroup
Sergio Lopez został awansowany na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. produkcji w McCann Worldgroup. Odpowiada za cały region Europy. Równocześnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego Craft Europe, firmy produkcyjnej działającej w ramach McCann Worldgroup.
więcej
|
Martin Renaud globalnym szefem marketingu w Mondelez
Martin Renaud objął stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu w firmie Mondelez International, do której należą takie marki jak Milka, Halls, Oreo. Poprzednio funkcję tę pełnił Dany Anderson, który odszedł z firmy w ub.r.
więcej
|
Mitsubishi wybrało Critical Mass jako pierwszą w historii marki globalną agencję kreatywną
Firma Mitsubishi Motors Corporation wybrała do współpracy na poziomie globalnym agencję kreatywną Critical Mass. Będzie ona odpowiedzialna za rozwój marki w obszarze digitalizacji oraz stworzenie nowego cyfrowego ekosystemu dla klientów firmy na całym świecie.
więcej
|
,,#wiecejemocji" w kampanii promującej aparat Canon EOS M50
Rozpoczęła się kampania promująca aparat fotograficzny Canon EOS M50. Akcja jest oparta na konkursie pod hasłem „#wiecejemocji”.
więcej
|
Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki: ze Ströer Digital Media do Selectivv Mobile House
Firma Selectivv Mobile House zajmująca się pozyskiwanie i analizą danych użytkowników urządzeń przenośnych powiększa dział sprzedaży. Pracę w nim rozpoczęli Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki związani wcześniej z biurem reklamy Ströer Digital Media.
więcej
|
Agencja 19 Południk dla Gemini Park Tychy
Centrum handlowe Gemini Park Tychy (Gemini Holding) rozpoczęło współpracę z agencją 19 Południk. Firmę wybrano w przetargu.
więcej
|
Prawie milion złotych dochodu z ,,Reklamy Dzieciom" TVP
Podczas ubiegłorocznej edycji akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” zebrano 920 tys. zł, a pieniądze zostaną przekazane ponad 60 organizacjom.
więcej
|
|
|
Pierwsza modelka w hidżabie na okładce brytyjskiego ,,Vogue"
Majowy numer brytyjskiej wersji magazynu „Vogue” pojawi się z okładką, na której występuje grupa modelek różnych ras i wyznań. Wśród nich jest pochodząca z Kenii Halima Aden, która jako pierwsza kobieta w historii brytyjskiego „Vogue” została sfotografowana w hidżabie.
więcej
|
Sylwester Ruszkiewicz po 12 latach pracy odchodzi z ,,Super Expressu"
Z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) rozstaje się reporter polityczny Sylwester Ruszkiewicz. W redakcji pracował przez prawie 12 lat. - Od połowy kwietnia będę pracował w redakcji internetowej, nadal jako reporter polityczny - zapowiada.
więcej
|
Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników ZKDP w 2017 roku, wysoko ,,Twój Styl" (top 139)
W ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski: nakazując przeproszenie PiS-u sąd zanegował podstawową misję mediów, czuję się zdradzony
Wojciech Czuchowski skrytykował wyrok sądowy nakazujący jemu i wydawcy „Gazety Wyborczej” przeproszenie PiS-u za porównanie decyzji prezydenta Andrzeja Dudy do działań państwa mafijnego. - W jakimś sensie czuję się zdradzony przez sąd. Nasze stanowisko wyrażone po ułaskawieniu Kamińskiego było obroną porządku prawnego w Polsce - stwierdził.
więcej
|
Dziennikarz ,,Gazety Wyborczej" uznany za winnego złamania zakazu wstępu do Puszczy Białowieskiej, ale bez kary
Sąd w Hajnówce orzekł, że dziennikarz „Gazety Wyborczej” Maciej Chołodowski relacjonując w maju ub.r. protest przeciw wycince Puszczy Białowieskiej, naruszył zakaz wstępu do lasu. Nie wymierzono jednak kary Chołodowskiemu.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" zmienia lokalne magazyny: nowe tytuły i makiety, więcej humoru i treści tworzonych przez czytelników
Zmieniają się lokalne magazyny „Gazety Wyborczej”: od 6 kwietnia zyskają nowe makiety i logotypy, a także tytuły. Ostatnia strona będzie przeznaczona na rubrykę satyryczną. Zmiany mają służyć m.in. zdynamizowaniu magazynów.
więcej
|
Topnieje rynek miesięczników parentingowych. ,,Mamo, To Ja" liderem sprzedaży (dane za 2017 rok)
W 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników parentingowych był tytuł „Mamo, To Ja”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Twoje Dziecko” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Metamorfoza ,,Avanti" - większy format i nowy papier. Więcej porad ekspertów
W piątek, 30 marca ukaże się odświeżone wydanie miesięcznika „Avanti” (Agora). Zmienią się layout, papier i format. Pojawią się nowe działy, więcej też będzie porad stylistek i ekspertów.
więcej
|
Posłanka Kukiz'15 sugeruje ,,Wprost" zwolnienie Marcina Dobskiego za krytyczny tekst o niej
Posłanka ugrupowania Kukiz’15 Agnieszka Ścigaj napisała do dziennikarza „Wprost” (AWR Wprost) Marcina Dobskiego świąteczne „życzenia”, w których krytykuje jego tekst na jej temat. Sugeruje też szefostwu redakcji, by zwolnić Dobskiego z pracy. - To jest tak absurdalne, że słów mi brakuje - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Pochłopień, redaktor naczelny tygodnika.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska wydała w ub.r. odszkodowania 201 tys. zł za naruszenia dóbr osobistych
W ub.r. grupa kapitałowa Wirtualna Polska wypłaciła 201 tys. zł w formie odszkodowań w sprawach dotyczących naruszeń dóbr osobistych. W 2016 roku wydatki firmy w tym zakresie wyniosły 149 tys. zł, a w 2015 roku - 470 tys. zł.
więcej
|
Homepay na liście ostrzeżeń KNF, bo nie realizuje zleconych przelewów. Sprawa trafiła do prokuratury
Serwis Homepay.pl od kilku tygodni nie wykonuje przelewów zlecanych przez klientów. Pod koniec marca firma znalazła się na liście ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego. Na Facebooku powstała grupa „Oszukani przez Homepay.pl?”.
więcej
|
Onet Holding wchłania Onet SA
Z dniem 3 kwietnia zarejestrowany w Warszawie Onet Holding przejmuje krakowską spółkę Onet. To część konsolidacji struktur Grupy Onet-RAS Polska.
więcej
|
Interia.pl przeprasza Rafała Brzozowskiego za krytyczne recenzje płyt, które naruszyły jego cześć
Należący do Grupy Interia.pl portal Muzyka.interia.pl oraz dziennikarz muzyczny Paweł Waliński opublikowali przeprosiny dla wokalisty Rafała Brzozowskiego za sformułowania, które pojawiły się w krytycznych recenzjach jego albumów, opublikowanych w 2014 i 2015 roku. Pisano wówczas o nim m.in. jako o „oślizłej galaretce”.
więcej
|
Anna Zaleska i Patryk Skrzat nowymi wydawcami Money.pl
Od kwietnia do zespołu wydawców serwisu Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) dołączy Anna Zaleska. Awans na stanowisko wydawcy otrzymał Patryk Skrzat, dotychczas redaktor social media w Wirtualnej Polsce. Z firmą żegna się natomiast Monika Szafrańska.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: Chrome w górę, w Polsce ma już blisko 3/4 rynku
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w marcu 2018 r. znów zanotowała wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce. W naszym kraju produkt Google kontroluje niemal trzy czwarte rynku.
więcej
|
HBO GO bez umowy z operatorami. ,,Ma szansę na milion klientów"
Stacja HBO udostępniła w Polsce dla wszystkich użytkowników platformę HBO GO. Do korzystania z oferty nie potrzeba umowy z żadnym operatorem. Według badania SW Research abonament chce wykupić prawie milion internautów. - Ten ruch był do przewidzenia. Niektórzy operatorzy obawiają się go - mówi Jerzy Straszewski, prezes PIKE.
więcej
|
Netflix i serwisy VoD bez barier transgranicznych. ,,Poważne zaburzenia przez specyfikę licencyjną"
Od 1 kwietnia 2018 roku polscy użytkownicy serwisów VoD będą mogli bez ograniczeń korzystać z ich bibliotek podczas pobytu za granicą w krajach Unii Europejskiej. To efekt nowego unijnego prawa. Operatorzy zapewniają o gotowości do nowych norm, które jednak początkowo mogą stanowić dla nich problem. - Likwidacja barier transgranicznych w korzystaniu z VoD to nieuniknione i konieczne rozwiązanie. Jednak w krótkim okresie spowoduje u nadawców poważne zaburzenia z uwagi na specyfikę licencyjną - przewiduje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Dariusz Jemielniak z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Awantura na facebookowym profilu Sephory. "PR nie uznał błędu firmy"
Jeden z klientów perfumerii Sephora opisał na facebookowym profilu marki nieprzyjemną sytuację, jakiej doświadczył w jednym ze sklepów sieci. Marka zdecydowanie zareagowała, przedstawiając swoją wersję wydarzeń, nie do końca zbieżną z relacją autora postu.
więcej
|
Donald Trump znów krytykuje Amazona. ,,Zyskuje kosztem amerykańskiej poczty, fałszywy 'Washington Post' jest jego lobbystą"
Prezydent USA Donald Trump kolejny raz skrytykował Amazona, zarzucając mu m.in. płacenie zbyt niskich stawek amerykańskiej poczcie. Według Trumpa dziennik „The Washington Post” - należący od prawie pięciu lat do Jeffa Bezosa, założyciela i szefa Amazona - lobbuje na rzecz internetowego giganta.
więcej
|
,,M jak miłość" i ,,Voice of Poland" najpopularniejszymi produkcjami tv na Facebooku, ,,Świat według Kiepskich" najbardziej angażuje
Wśród polskich programów i seriali telewizyjnych najwięcej fanów na Facebooku mają „M jak miłość” i Voice of Poland” w TVP2. Natomiast najwięcej aktywnych użytkowników jest na fanpage’u sitcomu Polsatu „Świat według Kiepskich”.
więcej
|
Rzecznik policji przeprasza za wpis kpiący z dziennikarki, której dom błędnie przeszukano. ,,Omyłkowo skopiowany komentarz"
Na profilu twitterowym policji na krótko pojawił się wpis kpiący z pretensji dziennikarki Trójki, w której domu funkcjonariusze omyłkowo przeprowadzili przeszukanie. - Wpis, który pojawił się krótko na profilu to był komentarz użytkownika podany na nasz profil i OMYŁKOWO skopiowany. Nie powinno mieć to miejsca. Chociaż Tweet szybko usunięto, za ten błąd przepraszam, biorąc odpowiedzialność za to, co się stało - tłumaczy Mariusz Ciarka, rzecznik prasowy komendanta głównego policji.
więcej
|
Wirtualna Polska chce wypłacić 27,8 mln zł dywidendy, po 96 groszy na akcję
Zarząd Wirtualna Polska Holding zdecydował że spółka ma wypłacić 27,78 mln zł w dywidendzie, po 96 groszy na akcję. Zgodę na to musi jeszcze wyrazić walne zgromadzenie akcjonariuszy firmy, w którym większość głosów ma trzech członków jej zarządu.
więcej
|
Facebook kończy współpracę z firmami zbierającymi dane o użytkownikach. ,,To rozwiązanie wizerunkowe i strategiczne"
Facebok zapowiedział, że w ciągu pół roku zakończy współpracę ze wszystkimi partnerami zewnętrznymi zbierającymi dane o użytkownikach w celu targetowania reklam. To odpowiedź serwisu na aferę Cambridge Analytica. - Facebook musi pokazać, że użytkownicy są dla niego najważniejsi. Z jednej strony ociepla wizerunek, ale z drugiej kieruje uwagę reklamodawców na inne rozwiązania - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Chrościcki, ekspert z agencji Mint Media.
więcej
|
Wyborcza24.pl, Wykop24.pl i Supereskpress.pl zmieniły nazwy na niekojarzące się z ,,GW", Wykopem i ,,Super Expressem"
Serwisy internetowe Wyborcza24.pl, Wykop24.pl i Supereskpress.pl, których nazwy i adresy kojarzyły się z Gazetą Wyborczą” i Wyborcza.pl, Wykopem oraz „Super Expressem”, zaczęły działać pod nowymi markami. Dwa pierwsze to obecnie jako Atak-smiechu.pl, a trzeci - jako Innyexpress.pl.
więcej
|
Merlin Group wyemituje 20 mln akcji dla swoich obligatariuszy i 10 mln dla menedżerów
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Merlin Group zgodziło się na emisje warrantów na 20 mln nowych akcji po 10 gr za jedną (będą je mogli kupić głownie właściciele obligacji spółki) oraz na 10 mln akcji po 30 gr za jedną w ramach programu opcji menedżerskich.
więcej
|
Reklamacje podróży kolejną teraz także w internecie
Od kilku dni obowiązuje nowelizacja rozporządzenia, które reguluje zasady wnoszenia i rozpatrywania reklamacji w transporcie drogowo-kolejowym.
więcej
|
LinkedIn oferuje firmom publikowanie reklam wideo
Rekrutacyjny serwis LinkeIn wprowadził dla swoich partnerów biznesowych możliwość zamieszczania reklam wideo. Firmy mogą publikować filmy zarówno w postach kierowanych do użytkowników platformy, jak i na swoich stronach promujących markę.
więcej
|
Dariusz Jemielniak: czy usługi wideo, internet rzeczy i samochody autonomiczne mogą ,,zapchać" sieć?
- Obecna przepustowość internetu może niebawem przestać nam wystarczać. Jeden samochód autonomiczny może generować aż dwa petabajty danych rocznie. Technologie wirtualnej rzeczywistości i poszerzonej rzeczywistości także stoją w kolejce z rosnącymi wymaganiami, a w sklepach przybywa urządzeń AGD, które oczywiście także chcą korzystać z sieci. Tymczasem nawet bez tych nowinek ruch w internecie rośnie o ponad jedną piątą rocznie, a z urządzeń mobilnych nawet o 50 proc. rocznie - analizuje prof. dr hab. Dariusz Jemielniak z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Amazon stracił 5 proc. po informacji, że Donald Trump chce osłabić jego pozycję. Powodem ,,Washington Post"?
Kurs akcji Amazona spadł w środę o prawie 5 proc. po informacji serwisu Axios, że prezydent USA Donald Trump jest owładnięty myślą o osłabieniu pozycji firmy. Być może powodem niechęci Trumpa jest fakt, że do właściciela Amazona Jeffa Bezosa należy też „Washington Post”, krytykujący nieraz prezydenta USA.
więcej
|
|
|
BGK Nieruchomości chce zatrudnić agencję public relations
Spółka BGK Nieruchomości SA zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług z zakresu public relations i komunikacji.
więcej
|
Polacy w kontrowersyjnej sesji "soviet-chick" Nike. "Niezrozumienie grupy docelowej"
Nike z okazji zaprezentowania oficjalnych koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski przygotowała sesję zdjęciową, która zdaniem części komentujących przedstawia Polaków w stereotypowy, obraźliwy sposób. Większość ekspertów oceniających tę kampanię wskazuje, że marka nie zrozumiała swojej grupy docelowej.
więcej
|
Rafał Bochenek pełnomocnikiem ministra środowiska ds. szczytu ONZ w Katowicach
Rafał Bochenek, w przeszłości rzecznik rządu Beaty Szydło i podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, został pełnomocnikiem ministra środowiska ds. szczytu ONZ, który w grudniu br. odbędzie się w Katowicach.
więcej
|
Aleksandra Kubicka odchodzi z funkcji PR managera Grupy OLX
Aleksandra Kubicka, PR manager Grupy OLX rozstaje się z firmą. Z jej właścicielem, koncernem Naspers, związana była od siedmiu lat.
więcej
|
Lechia Gdańsk pożegnała się z pracownikami działu prasowego, odchodzą m.in. Jakub Staszkiewicz i Daria Wollenberg
W piątek klub piłkarski Lechia Gdańsk rozstał się ze wszystkimi pracownikami swojego działu prasowego, odpowiadające za public relations i redagowanie mediów własnych. Z klubu odchodzą m.in. Jakub Staszkiewicz i Daria Wollenberg.
więcej
|
Marzena Mrozik nie jest już dyrektorem ds. relacji inwestorskich i PR w Polnordzie
Marzena Mrozik po ponad roku zakończyła pracę jako dyrektor ds. relacji inwestorskich i PR w firmie deweloperskiej Polnord. Wcześniej była związana m.in. z Hutą Łabędy, Węglokoksem, Ruchem Chorzów i Synthosem.
więcej
|
|
|
Interia.pl przeprasza Rafała Brzozowskiego za krytyczne recenzje płyt, które naruszyły jego cześć
|
Piotr Dzięcioł: magiczny realizm odróżnia ,,Kruka. Szepty słychać po zmroku" od polskich seriali premium ostatnich lat (wywiad)
|
TVP z uroczystymi obchodami rocznic oraz nowymi programami kulturalnymi
|
Trzeci sezon serialu "Królestwo zwierząt". Pojawi się Denis Leary (wideo)
|
Druga część ,,Domu z papieru" od 6 kwietnia w Netflixie (wiedo)
|
Serial ,,Alex. Brudny glina" w Canal+, a ,,Uprowadzona 2" - w Canal+ Seriale
|
|
|