|
|
|
|
|
|
|
TVP1 wyprzedziła Polsat w marcu, TVN liderem w 16-49. PŚ w Vikersund i ,,M jak miłość" ratingowymi hitami
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w marcu br. została TVP1. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się takie pozycje jak: transmisja PŚ w lotach w Vikersund, serial „M jak miłość” i „Teleexpress” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Teleexpress na deser" w niedziele w TVP Info. ,,Informacje z showbiznesu, bez skandalizowania" (wideo)
W niedzielę, 8 kwietnia, na antenie TVP1 wystartuje program: „Teleexpress na deser”. Będzie to weekendowa, lżejsza forma „Teleexpressu, poświęcona w dużej mierze showbiznesowi - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Prowadzącymi będą Iga Lewko i Marta Piasecka.
więcej
|
TVP Sport rozstaje się z Justyną Szubert-Kotomską. ,,Wyczerpała się formuła współpracy"
Kanał TVP Sport nie przedłużył umowy z dziennikarką Justyną Szubert-Kotomską, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Formuła współpracy wyczerpała się - mówi nam dyrektor anteny, Marek Szkolnikowski. Dziennikarka odmówiła komentarza w tej sprawie.
więcej
|
Polsat wygrał walkę o widza w Wielkanoc. ,,7 rzeczy, których nie wiecie o facetach" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 9 minut dłużej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją w całym rynku był Polsat, a najwięcej widzów zgromadziły takie pozycje, jak film „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach” i reality-show „Rolnik szuka żony”.
więcej
|
Ewa Chodakowska prowadzącą ,,Pytanie na śniadanie extra" w TVP2
Do grona gospodarzy „Pytania na śniadanie extra”, stałej części programu „Pytanie na śniadanie” w TVP2, dołącza trenerka fitness Ewa Chodakowska. Będzie prowadziła poniedziałkowe wydania dotyczące zdrowego trybu życia.
więcej
|
Biełsat zaczyna nadawanie rosyjskojęzycznych informacji BBC. Romaszewska-Guzy: lepiej obsłużymy potrzeby widzów
Od poniedziałku 16 kwietnia Biełsat będzie emitował rosyjskojęzyczny blok informacji, przygotowywany przez telewizję BBC.
więcej
|
,,Sexy kuchnia Magdy Gessler 3" od 8 kwietnia w Food Network
W niedzielę, 8 kwietnia 2018 roku Food Network rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Sexy kuchnia Magdy Gessler”.
więcej
|
Usługi nc+ Go i Canal+ Sport Online dostępne w krajach UE
Abonenci platformy nc+ podróżujący lub tymczasowo przebywający w innych krajach Unii Europejskiej będą mieli dostęp do usług nc+ Go i Canal+ Sport Online bez dodatkowych opłat i na dowolnym urządzeniu, zgodnie z warunkami posiadanej oferty.
więcej
|
Rupert Murdoch chce sprzedać Sky News Disneyowi by przejąć kontrolę nad Sky Group
Należacy do Ruperta Murdocha i jego rodziny koncern 21st Century Fox zaproponował sprzedaż Disneyowi stacji telewizyjnej Sky News. Dzięki temu Fox chce skłonić brytyjskie urzędy regulacyjne do zgody na przejęcie wszystkich udziałów w europejskiej sieci telewizyjnej Sky.
więcej
|
,,M jak miłość" wygrało z meczem Polska-Korea Południowa. Polsat i TVN wyprzedziły TVP1
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, mecz Polska-Korea Południowa i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
CBS powraca do zakupu Viacom, oferuje cenę poniżej rynkowej wartości firmy
Koncern CBS Corp zaoferował zakup wszystkich akcji Viacom za cenę poniżej rynkowej wartości tej spółki. Obecnie Viacom jest wyceniany na 12,7 miliarda dolarów, negocjacje trwają.
więcej
|
Disney uruchamia serwis ESPN+, premiera 12 kwietnia
Na 12 kwietnia 2018 roku koncern Disney zapowiedział start sportowego serwisu streamingowego ESPN+. Platforma dostępna w internecie i w postaci aplikacji będzie kosztowała 4,99 dol. miesięcznie i zaoferuje bezpośrednie transmisje z zawodów oraz ekskluzywne dodatkowe materiały, wywiady i statystyki.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Leśnodorski, Wandzel, Szumielewicz: Wierzymy w pasję Grupy Abstra i Ago
- I w Abstra, i w Ago mamy do czynienia z fantastycznymi ludźmi, którzy mają piękne marzenia i wizje. O pracy z nimi nie myślimy nawet w kategoriach czysto biznesowej inwestycji, z której wycofamy się po kilku latach. Chcemy im pomóc. Uważamy, że stoją za nami umiejętności, intuicja i sieć kontaktów - mówią w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl Olek Wandzel, Jakub Szumielewicz i Bogusław Leśnodorski - inwestorzy youtubowej Grupy Abstra i drużyny esportowej Ago Esports.
więcej
|
Przemowa do butelek w reklamie Coca-Coli na piłkarskie mistrzostwa świata (wideo)
Rusza kampania reklamowa napoju Coca-Cola pod hasłem „Gotowi na emocje” związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fortis.
więcej
|
Warka rozdaje w loterii miliony chust kibica i piwo
Wystartowała loteria „Warka biało-czerwoni", w ramach której kibice mogą zdobyć 2 mln chust z podpisem trenera Adama Nawałki oraz 4 mln sztuk piwa. Promocja potrwa do 31 lipca, wspiera ją kampania telewizyjna przygotowana przez Agencję 2012.
więcej
|
Ola Polak: z Google na szefową innowacji w Yieldbird
Ola Polak zaczęła pracę jako szefową innowacji w firmie reklamy pragmatycznej Yieldbird (której głównym udziałowcem jest Agora). Wcześniej pracowała m.in. w Google, Wirtualnej Polsce, ITI Neovision i Polskapresse.
więcej
|
OLX zaskakuje ogłoszeniami o pracę w kampanii "Niewiarygodne? A jednak!"
Wystartowała kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego OLX. Kampania "Niewiarygodne? A jednak!" promuje oferty pracy zamieszczane w serwisie. Za działania odpowiadają 23Heroes, F25 i Universal McCann
więcej
|
Robert Górski, Mikołaj Cieślak i dama z gronostajem w reklamie Orange na Kartę (wideo)
W nowym spocie Orange na Kartę Robert Górski i Mikołaj Cieślak występują razem z bohaterką obrazu „Dama z gronostajem”. Kampanię przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Initiative Media.
więcej
|
Macademian Girl promuje kosmetyki Iwostin w kampanii "Ambitna ja!"
Blogerka modowa Macademian Girl oraz influencerki Ola Sidorowska i Julia Janulewicz biorą udział w kampanii kosmetyków do skóry trądzikowej marki Iwostin (Sanofi).
więcej
|
Paweł Galiński przeszedł z Artcore do Brand New Heaven
Paweł Galiński objął nowo utworzoną funkcję strategy chief w agencji marketingu zintegrowanego Brand New Heaven. Poprzednio pracował w Artcore, a wcześniej m.in. w Kino Polska TV i 4fun.tv.
więcej
|
Kabaret Zachodni żuje gumę zamiast mówić w reklamach Juicy Fruit (wideo)
Rozpoczęła się wiosenna kampania gum do żucia Juicy Fruit pod hasłem "Tak smaczna, że nic, tylko żuć!”. Markę promuje seria skeczy z udziałem członków Kabaretu Zachodniego. Akcję przygotowały DDB&tribal i Mediacom.
więcej
|
Proama ponownie reklamuje zniżki na ubezpieczenia OC i AC (wideo)
Po czteromiesięcznej przerwie rozpoczęła się ponownie kampania ubezpieczyciela Proama (Generali). Kampania telewizyjna uzupełniona została o aktywności w digitalu i social media. Akcję przygotowały Change Serviceplan, Bomaye, Performics i Havas Media.
więcej
|
Peter Sloterdyk szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii
Peter Sloterdyk został nowym szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii. Dotychczas kierował globalnym oddziałem marketingu aplikacji randkowej dla osób homoseksualnych Grindr.
więcej
|
Piłkarskie emocje w kampanii "Mistrzowska Promocja" Vision Express
Wystartowała kampania reklamowa wspierająca promocję konsumencką Vision Express "Mistrzowska Promocja". Akcję przygotowała agencja Walk.
więcej
|
POT planuje kampanię promującą w Izraelu atrakcje turystyczne Polski
Polska Organizacja Turystyczna wykorzystując jubileusz 70. rocznicy powstania państwa Izrael chce zrealizować w tamtejszych mediach kampanię promocyjną. Zaplanowano ją na czerwiec tego roku.
więcej
|
Agnieszka Pilaszewska promuje Ulgix Wzdęcia
Aktorka Agnieszka Pilaszewska - znana m.in. z roli Aliny w serialu „Miodowe lata” i premier Beaty w „Uchu Prezesa” - została ambasadorką reklamową preparatu Ulgix Wzdęcia, produkowanego przez Hasco-Lek. Wcześniej produkt ten promowała Magda Gessler.
więcej
|
Nationale-Nederlanden reklamuje Ubezpieczenie na Dziecięce Wypadki (wideo)
Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden rozpoczęła nową kampanię marketingowo-edukacyjną, której celem jest uświadomienie rodzicom, że kreatywność oraz ciekawość świata to nieodłączne elementy dziecięcej rzeczywistości. Wykorzystany w niej spot reklamowy jest jednym z pierwszych elementów nowego sposobu komunikacji ubezpieczyciela, którego idea brzmi: „O tym co ważne mówimy wprost”. Autorami reklam są DDB&tribal, Wavemaker i Media Direction.
więcej
|
Joanna Gancarczyk: z POiNTB do 25wat
Joanna Gancarczyk rozpoczęła pracuję jako community specialist w agencji 25wat - wynika z ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie półtora roku współpracowała z POiNTB.
więcej
|
|
|
Anna Wintour po 30 latach zrezygnuje z kierowania ,,Vogue"? ,,To byłby koniec epoki, ale nie koniec świata"
Anna Wintour, która od 30 lat kieruje amerykańską edycją „Vogue” może odejść ze stanowiska redaktor naczelnej magazynu i szefa artystycznego wydawnictwa Conde Nast - wynika z nieoficjalnych informacji. - Ona stworzyła „Vogue”, jakim go znamy. Może jest zmęczona, a lepiej odejść w chwale niż żyć w ciągłej obawie o to jak w obecnej dobie sprzeda się kolejny numer? - zastanawia się w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Karolina Korwin-Piotrowska, dziennikarka i autorka programów lifestylowych.
więcej
|
69 proc. polskich internautów nie słyszało o RODO, tylko 15 proc. nie obawia się o swoje dane w sieci
Blisko 70 proc. polskich internautów nie wie o unijnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych RODO, które wejdzie w życie pod koniec maja br. 34 proc. uważa, że udostępniane przez nich w sieci dane osobowe nie są bezpieczne.
więcej
|
Zmiany w ,,Show": nowe rubryki, lakierowana okładka i szyty grzbiet
Szyty grzbiet, lakierowana okładka i zwiększona objętość - takie zmiany pojawią się w nowym numerze dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer).
więcej
|
|
|
Leśnodorski, Wandzel, Szumielewicz: Wierzymy w pasję Grupy Abstra i Ago
- I w Abstra, i w Ago mamy do czynienia z fantastycznymi ludźmi, którzy mają piękne marzenia i wizje. O pracy z nimi nie myślimy nawet w kategoriach czysto biznesowej inwestycji, z której wycofamy się po kilku latach. Chcemy im pomóc. Uważamy, że stoją za nami umiejętności, intuicja i sieć kontaktów - mówią w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl Olek Wandzel, Jakub Szumielewicz i Bogusław Leśnodorski - inwestorzy youtubowej Grupy Abstra i drużyny esportowej Ago Esports.
więcej
|
Fakt.pl liderem, SE.pl bliżej Wyborcza.pl, mocno w górę serwis ,,Przeglądu Sportowego" i Dziennik.pl (witryny gazet)
Wśród serwisów internetowych dzienników ogólnopolskich zdecydowanym liderem jest Fakt.pl, który pod względem zasięgu wyprzedził Wyborcza.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Przegladsportowy.pl, Dziennik.pl, SE.pl, Polskatimes.pl i Forsal.pl, natomiast spadki wyników zanotowały Wyborcza.pl i PB.pl.
więcej
|
Facebook zbierał filmy wideo użytkowników zamiast je usuwać, serwis tłumaczy się błędem technicznym
Facebook wśród informacji o użytkownikach przechowywał także nagrane przez nich filmy, które nie zostały opublikowane i powinny zostać usunięte. O odkryciu poinformowali oburzeni internauci, a serwis przeprasza tłumacząc się usterką techniczną i zapewnia o trwałym skasowaniu archiwizowanych wcześniej treści.
więcej
|
Na Ceneo.pl więcej informacji o ocenach i formach dostawy, ,,czerwone serduszko" na wszystkich urządzeniach
Porównywarka cenowa Ceneo.pl wprowadziła przy ocenach od użytkowników informacje, kiedy zostały dodane. Z kolei zalogowani użytkownicy mają łatwiejszy dostęp do danych o formach wysyłki zakupów.
więcej
|
OLX zaskakuje ogłoszeniami o pracę w kampanii "Niewiarygodne? A jednak!"
Wystartowała kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego OLX. Kampania "Niewiarygodne? A jednak!" promuje oferty pracy zamieszczane w serwisie. Za działania odpowiadają 23Heroes, F25 i Universal McCann
więcej
|
Malezja będzie karać więzieniem za publikowanie fake newsów
Rząd Malezji przeforsował w parlamencie nowe prawo, zgodnie z którym za publikowanie i rozpowszechnianie fałszywych informacji będzie groziła kara do 6 lat więzienia. Pierwsze tak surowe na świecie przepisy dotyczące fake newsów budzą wątpliwości i zarzuty dotyczące wolności słowa w Malezji.
więcej
|
Deser.gazeta.pl przeniesiony na Buzz.gazeta.pl
Ruszył serwis Buzz.gazeta.pl, w którym publikowane będą wszystkie treści rozrywkowe tworzone przez redakcję portalu Gazeta.pl. Z nową witryną połączony został Deser.gazeta.pl.
więcej
|
Peter Sloterdyk szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii
Peter Sloterdyk został nowym szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii. Dotychczas kierował globalnym oddziałem marketingu aplikacji randkowej dla osób homoseksualnych Grindr.
więcej
|
Disney uruchamia serwis ESPN+, premiera 12 kwietnia
Na 12 kwietnia 2018 roku koncern Disney zapowiedział start sportowego serwisu streamingowego ESPN+. Platforma dostępna w internecie i w postaci aplikacji będzie kosztowała 4,99 dol. miesięcznie i zaoferuje bezpośrednie transmisje z zawodów oraz ekskluzywne dodatkowe materiały, wywiady i statystyki.
więcej
|
Google przejmuje wyszukiwarkę gifów Tenor
Google przejmuje platformę Tenor, służącą do wyszukiwania gifów w internecie.
więcej
|
|
|