|
|
|
|
|
|
|
TVP1 liderem w I kwartale. TCS w Bischofshofen i ,,M jak miłość" ratingowymi hitami
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w pierwszym kwartale br. była TVP1. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się takie pozycje jak: transmisja TCS w Bischofshofen i serial „M jak miłość” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 i TTV na czele stacji tematycznych w marcu, Eska TV zyskała najwięcej w top 25
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w marcu 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Puls tworzy dział kreatywny, na jego czele Dariusz Dąbski
Telewizja Puls powołała wewnątrz firmy dział kreacji, na czele której stanął jej prezes Dariusz Dąbski. Zadaniem nowego działu będzie szukanie rozwiązań, wzmacniających prace pozostałych zespołów w firmie.
więcej
|
Szef ,,Wiadomości": porównanie nagród za rządów PO i PiS było precyzyjne. Rzecznik PO bojkotuje TVP
- Wbrew kłamliwym sugestiom w materiale „Wiadomości” była precyzyjna informacja, że porównanie dotyczy nagród przyznanych urzędnikom „we wszystkich resortach” za rządów PO-PSL oraz „konstytucyjnym ministrom” w rządzie Beaty Szydło. Proszę nie manipulować!!! - stwierdził szef „Wiadomości” Jarosław Olechowski w odpowiedzi na krytyczne opinie o tej relacji. Natomiast rzecznik prasowy PO Jan Grabiec zapowiedział, że dopóki te informacje nie zostaną sprostowane, nie będzie przyjmował zaproszeń do programów TVP.
więcej
|
Telewizja Polska chwali się oglądalnością ,,Wiadomości" z własnego pomiaru, a innych programów i TVP Info - z badania Nielsena
W ostatnich dniach w TVP chwalono się wynikami „Wiadomości” z własnego pomiaru oglądalności, w którym program nadal wyprzedza „Fakty”. Jednocześnie podano dane z badania Nielsen Audience Measurement dotyczące oglądalności m.in. TVP Info oraz najpopularniejszych produkcji.
więcej
|
TVP Kultura wyemituje cykl dokumentów o polskich blokowiskach (wiedeo)
Od 16 kwietnia 2018 roku TVP Kultura będzie emitować nowy cykl „Blok”. Jest to cykl filmów dokumentalnych poświęconych kulturotwórczej roli osiedli z wielkiej płyty.
więcej
|
Horizon GO od UPC Polska dostępny w krajach UE
Od kwietnia br., użytkownicy Horizon GO (oferowanej przez UPC Polska) zyskają dostęp do wszystkich usług platformy w całej Unii Europejskiej.
więcej
|
FOX nakręci drugi sezon "Deep State"
Stacja Fox poinformowała, że powstanie drugi sezon serialu szpiegowskiego "Deep State" - pierwszej produkcji oryginalnej FOX Networks Group Europe and Africa. Decyzję podjęto po sprzedaży praw do emisji pierwszego sezonu do wielu krajów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT o 82 tys. zł na nagrody: przyznano je zgodnie z przepisami, poprzedni skład wydał 6 razy więcej służbowymi kartami
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji potwierdziła, że w ub.r. jej członkowie otrzymali 81,7 tys. zł netto kwartalnych nagród. Jednocześnie zwróciła uwagę, że w 2015 roku poprzedni skład KRRiT dostał 60 tys. nagród, za to jego wydatki służbowymi kartami kredytowymi wyniosły 40 tys. zł, podczas gdy obecni członkowie KRRiT w ub.r. wydali w ten sposób 6,1 tys. zł.
więcej
|
|
Aflofarm po kilku miesiącach przerwy znów reklamuje się w stacjach Grupy RMF
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska po ponad pół roku przerwy wróciła z reklamami swoich produktów do stacji należących do Grupy RMF. - Obu stronom ta współpraca będzie służyć i tylko w takiej sytuacji mogło do niej dojść - podkreśla Tomasz Ramza, dyrektor generalny sprzedaży Grupy RMF.
więcej
|
|
Srebrne Usta Trójki wygrał Witold Waszczykowski za słowa o San Escobar, wyprzedził Neumanna i Kaczyńskiego
W rozstrzygniętej właśnie edycji plebiscytu Srebrne Usta, organizowanego przez radiową Trójkę, laureatem został Witold Waszczykowski, Drugie miejsce zajął Sławomir Neumann, a trzecie - Jarosław Kaczyński.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański grozi pozwem za sugestie, że dostał 72 tys. zł nagród jako wiceminister kultury
Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zapowiada wystąpienie do prokuratury i sądu, ponieważ Platforma Obywatelska zarzuca mu wzięcie 72 tysięcy zł nagrody. Czabański utrzymuje, że dostał tylko 6 tys. zł. - Będę domagał się przeprosin i wpłacenia 72 tysięcy na toruńskie schronisko dla zwierząt - zapowiada Czabański w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radiowa Jedynka zaczyna audycje przed mundialem, zgrupowanie i mecze Polaków zrelacjonuje Andrzej Janisz
Program 1 Polskiego Radia przygotował specjalne programy i cykle poświęcone zbliżającym się mistrzostwom świata w piłce nożnej. Pierwsze mundialowe propozycje dla słuchaczy pojawią się na antenie już w kwietniu.
więcej
|
|
Radio ZET liderem w Częstochowie. Radio Jura wyprzedziło RMF MAXX i Trójkę
Liderem rynku radiowego w Częstochowie pozostaje Radio ZET. Na podium znajdują się jeszcze: RMF FM i Radio Jura - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Aflofarm po kilku miesiącach przerwy znów reklamuje się w stacjach Grupy RMF
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska po ponad pół roku przerwy wróciła z reklamami swoich produktów do stacji należących do Grupy RMF. - Obu stronom ta współpraca będzie służyć i tylko w takiej sytuacji mogło do niej dojść - podkreśla Tomasz Ramza, dyrektor generalny sprzedaży Grupy RMF.
więcej
|
Wartość globalnego rynku esportu przekroczy w tym roku miliard dolarów. Większość kibiców to milenialsi
W tym roku przychody z tytułu wydarzeń i relacji na żywo związanych z esportem przekroczą na świecie po raz pierwszy miliard dolarów. Najszybciej rynek ten rozwija się w Chinach i Ameryce Północnej - szacują eksperci Deloitte.
więcej
|
Group One tworzy spółkę Media Ready, na czele Paweł Kucharczyk i Rafał Górski
W ramach Group One (należą do niej m.in. Change Service Plan, Value Media) powstała nowa spółka Media Ready zajmująca się tworzeniem treści wideo. Będą nią zarządzać Paweł Kucharczyk, managing partner i Rafał Górski, creative partner.
więcej
|
Youtuberzy promują internet i telewizję od Netii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej ofertę Netii „Internet z TV za 49,90 zł, niezmiennie”. W akcji bierze udział piętnastu influencerów znanych ze swojej aktywności na YouTube.
więcej
|
Jaak Mikkel za Nikosa Kalaitzidakisa dyrektorem generalnym Coca-Cola HBC Polska
Z początkiem maja Jaak Mikkel obejmie stanowisko dyrektora generalnego i prezesa zarządu Coca-Cola HBC Polska. Zastąpi Nikosa Kalaitzidakisa, który awansuje na stanowisko dyrektora regionu 3 w Grupie Coca-Cola HBC, obejmującego Rumunię, Bułgarię, Grecję, Cypr, Irlandię, Serbię, Czarnogórę, Kosowo, Chorwację, Bośnię-Hercegowinę, Macedonię oraz Słowenię.
więcej
|
Reżyser Życia i Sylwester Wardęga w kampanii LG
#OdrzucamyRamy to hasło nowej kampanii marki LG, promującej smartfony LG V30 i LG G6 oraz LG Q6. W kampanii udział biorą Reżyser Życia i Sylwester Wardęga. Działania przygotowały Agencja Warszawa i Mets.
więcej
|
Grey Worldwide Warszawa i VML z największą liczbą nominacji do Innovation 2018
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło listę nominowanych do konkursu Innovation. Siedem nominacji trafiło do Grey Worldwide Warszawa, a pięć do VML Poland. Zwycięzców poznamy 23 kwietnia.
więcej
|
Prince Polo reklamowane jako ,,po prostu doskonałe" już bez Czesława Mozila (wideo)
Pod hasłem „po prostu doskonałe” rozpoczęła się kampania reklamowa wafelków Prince Polo (produkowanych przez Mondelez Polska). Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, która pozyskała w przetargu obsługę marki Prince Polo.
więcej
|
Film ,,Player One" promowany 8-bitowymi wersjami seriali z lat 90-tych
W ramach kampanii promującej nowy film Stevena Spielberga „Player One” wytwórnia Warner Bros. przygotowała animacje utrzymane w stylistyce 8-bitowych gier wideo. Intra przywołują wspomnienia kultowych seriali telewizyjnych produkowanych przez Warner Bros. – „Przyjaciół”, „Pełnej chaty”, „Bajeru z Bel-Air” oraz „Dwóch i pół”.
więcej
|
Maja Kuczyńska prezentuje umiejętności w indoor skydivingu w nowej reklamie Banku Millennium (wideo)
W najnowszej reklamie telewizyjnej Konta 360? Banku Millennium - obok Radka Kotarskiego - wystąpiła Maja Kuczyńska, wicemistrzyni świata w indoor skydivingu. Za jej przygotowanie odpowiadają Change Serviceplan, Film Reaktor, Initiative Media i Isobar Poland.
więcej
|
Grupa dotPR staje się agencją komunikacji zintegrowanej dotrelations
Poznańska Grupa dotPR, w skład której wchodzą marki dotPR (agencja PR), Get More Social (agencja social media) oraz dotVisual (zespół kreatywny), integruje swoje usługi. Od teraz funkcjonować będzie jako agencja komunikacji zintegrowanej dotrelations.
więcej
|
Żyd, gej, muzułmanin i uchodźcy dzielą się chlebem w kampanii "Nasz chleb powszedni"
Wystartowała kampania społeczna "Nasz chleb powszedni", która w prosty sposób pokazuje, jak osobiste spotkanie z przedstawicielami mniejszości wpływa na ich postrzeganie przez Polaków. Akcję przygotowały organizacje Otwarta Rzeczpospolita oraz Chlebem i Solą.
więcej
|
Pomorskie szuka w przetargu agencji, która wypromuje region
Agencji Rozwoju Pomorza szuka w przetargu agencji, która przeprowadzi kampanię informacyjną, promującą życie w regionie pod hasłem "Live more. Pomerania". Roczny budżet na działania to 350 tys zł brutto.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w marcu 2018 roku wart 2,63 mld zł
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2018 roku były o 6 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Pharmacia.
więcej
|
MPM agd z marką Sam Cook wchodzi w segment produktów premium
Firma MPM agd S.A., producent sprzętu AGD, wprowadza do swojej oferty markę Sam Cook obejmującą urządzenia z segmentu premium. Jest to nowa linia produktów, stworzona przez kulinarnych profesjonalistów.
więcej
|
Maciej Zakościelny będzie promował samochody Renault
Aktor i muzyk Maciej Zakościelny został ambasadorem samochodów Renault. W ramach współpracy Renault Polska przekazało aktorowi do użytkowania Renault Talisman Grandtour w wersji Initiale Paris z silnikiem Energy TCe 200 z automatyczną skrzynią biegów EDC.
więcej
|
Zawodnicy FC Barcelony promują z Beko zdrowe żywienie dzieci (wideo)
Pod hasłem #jedzjakmistrz ruszyła kampania marki sprzętu AGD Beko, do której zaproszono piłkarzy z klubu FC Barcelona. Akcja ma na celu zachęcenie rodziców do zdrowego odżywiania swoich dzieci. Działania prowadzone są globalnie.
więcej
|
Była dyrektor komunikacji i były szef JWT zawarli ugodę w sprawie o molestowanie i dyskryminację
Prawnicy Erin Johnson, byłej global communication officer agencji reklamowej JWT oraz byłego prezes tej firmy Gustavo Martineza zawarli ugodę po trwającym ponad dwa lata procesie. Martinez został oskarżony przez Johnson o molestowanie seksualne i rasizm.
więcej
|
Kerris Group wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Romet
Arkus & Romet Group powierzyła obsługę marki Romet agencji Kerris Group. Współpraca rozpoczęła się w wyniku wygranego przetargu.
więcej
|
Maciej Porębski executive creative directorem w Leo Burnett
Z początkiem kwietnia br. Maciej porębski, dotychczasowy dyrektor kreatywny awansował na stanowisko executive creative directora w agencji reklamowej Leo Burnett (Publicis Groupe).
więcej
|
Kancelaria premiera wydała ponad 800 tys. zł na marketing i PR. Zlecenia m.in. dla TVP, Polkomtela i na promocję 500+
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ujawniła, że w latach2016-2017 na usługi marketingowe i public relations przeznaczyła nieco ponad 873 tys. zł. Najwięcej z tej kwoty otrzymała spółka Level za promocję programu Rodzina 500+, a Telewizji Polskiej zapłacono 100 tys. zł za obsługę uroczystości rocznicy smoleńskiej katastrofy.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy pracuje dla BySisi.pl
Agencja Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna, po wygranym przetargu, współpracę ze sklepem internetowym BySisi.pl. Będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii działań w internecie.
więcej
|
Opcom wygrał przetarg na obsługę napojów Roko
Agencja Opcom wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki napojów Roko (Zbyszko). Działania zaplanowano na cały rok 2018.
więcej
|
Specjal sponsorem klubu żużlowego Mrgarden GKM Grudziądz
Marka piwa Specjal (Grupa Żywiec) została strategicznym sponsorem klubu żużlowego Mrgarden GKM Grudziądz. Umowa została podpisana przed pierwszym meczem nowego sezonu i będzie obowiązywała przez najbliższe trzy lata.
więcej
|
NeoNail rusza z własnym programem lojalnościowym
Marka hybrydowych lakierów do paznokci NeoNail uruchomiła własny program lojalnościowy dla klientów „Klub NeoNail” w formie aplikacji mobilnej.
więcej
|
Form Up wypromuje Vices na rynku amerykańskim
Agencja Form Up, specjalizująca się w działaniach content performance marketingowych, rozpoczęła współpracę z producentem i dystrybutorem obuwia Vices. Działania prowadzone będą na rynku amerykańskim.
więcej
|
|
|
,,Fakt" liderem wśród dzienników w lutym. Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła do 98 tys. egz.
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Horubała odchodzi z ,,Do Rzeczy". ,,Paweł Lisicki zabronił mi skrytykowania rasistowskiego tweeta Rafała Ziemkiewicza"
Publicysta Andrzej Horubała poinformował, że odchodzi z tygodnika „Do Rzeczy”, w którym przez pięć lat pełnił funkcję wicenaczelnego. - Paweł Lisicki, zabronił mi opublikowania krytycznej opinii o tweecie Rafała Ziemkiewicza, w którym użył on rasistowskiego określenia „parchy”. Zakaz ten uważam za złamanie niepisanej umowy, iż w tygodniku będzie panowała wolność słowa - uzasadnił.
więcej
|
Marek Białek rezygnuje, Ewa Latkowska w zarządzie ZPR Media. Anna Sobota dyrektorem biura reklamy Grupy Super Express
Marek Białek zrezygnował z funkcji wiceprezesa zarządu ZPR Media, odpowiadającego za pion reklamy. Jego miejsce zajęła Ewa Latkowska. Funkcję dyrektora biura reklamy Grupy Super Express objęła Anna Sobota.
więcej
|
ZPR Media konsoliduje biura sprzedaży magazynów budowlanych i wnętrzarskich. Na czele Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk
W ramach pionu sprzedaży magazynów spółki Time (Grupa ZPR Media) połączono biura reklamy tytułów budowlanych i wnętrzarskich. Szefową nowej struktury została Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, dyrektor operacyjny ds. wydawnictw.
więcej
|
Lidia Niedźwiedzka-Owsiak z nagrodą Kobiety Roku 2017 miesięcznika ,,Twój Styl"
Magazyn „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) przyznał swoją coroczną nagrodę „Kobiety Roku Lidii Niedźwiedzkiej-Owsiak. - Jestem wzruszona, ale szczęśliwa i podbudowana - mówiła laureatka.
więcej
|
|
|
Afera wokół Facebooka narasta, ale do realnego kryzysu daleko. ,,Mark Zuckerberg stoi przed wyzwaniem, któremu sprosta"
Według nowych danych Facebook udostępnił dane większej liczbie użytkowników niż wcześniej zakładano. To wywołało nową falę krytyki pod adresem serwisu i nadało nową dynamikę kryzysowi wokół niego. - Facebook oczywiście traci wizerunkowo, ale na razie nie ma to wpływu na jego biznes. Nowe zabezpieczenia użytkowników to krok w dobrym kierunku, choć przy okazji serwis za mocno „przykręca kurek” z danymi niż to konieczne - oceniają eksperci social media i marketingu.
więcej
|
Michał Wróblewski i Sylwester Ruszkiewicz w Wirtualnej Polsce
Do redakcji Wirtualnej Polski dołączają zajmujący się tematyką polskiej polityki dziennikarze Michał Wróblewski (poprzednio pracował w „Fakcie”) i Sylwester Ruszkiewicz (przechodzi z „Super Expressu” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook przekazał Cambridge Analytica dane 87 mln użytkowników, wprowadza dodatkowe zabezpieczenia
Facebook przyznał, że wbrew wcześniejszym doniesieniom przekazał firmie Cambridge Analytica dane 87, a nie 50 mln internautów. Serwis wprowadza dodatkowe zabezpieczenia – zewnętrzne aplikacje otrzymają dostęp do informacji o użytkownikach tylko za zgodą Facebooka, a liczba przechowywanych i udostępnianych danych zostanie ograniczona.
więcej
|
Krzysztof Majak za Paulinę Gumowską szefem strony głównej WP.pl, zastępcami Piotr Mieśnik i Konrad Kubicz
Krzysztof Majak objął stanowisko dyrektora strony głównej portalu WP.pl, a zajmująca je poprzednio Paulina Gumowska została zastępcą redaktora naczelnego Wirtualnej Polski. Na zastępców szefa strony głównej WP.pl awansowali natomiast Piotr Mieśnik i Konrad Kubicz.
więcej
|
|
|