|
|
|
|
|
|
|
TVN zwrócił żonie Urbana pieniądze z licytacji występu w ,,Szkle kontaktowym". ,,Nie możemy służyć jako słup ogłoszeniowy"
W styczniu br. redakcja „Szkła kontaktowego” TVN24 prowadziła licytację występu w programie. Licytację zakończono wynikiem 30 800 zł, a cały dochód trafił na konto WOŚP. Występ wylicytowała Małgorzata Daniszewska, żona redaktora naczelnego tygodnika „Nie” Jerzego Urbana, która jednak nie pojawi się w „Szkle”. - Wszystkie pieniądze, które wpłacili zostały im zwrócone. Nie każdy potrafi się bawić, a my nie możemy oddawać naszych łamów po to, żeby ktoś reklamował swoje pismo - stwierdził Tomasz Sianecki.
więcej
|
Grupa 4Fun Media ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 7,8 mln zł zysku, mocno w górę FCB Bridge2Fun i Screen Network
W ub.r. Grupa 4Fun Media zanotowała 49,2 mln zł wpływów ze sprzedaży (o 28,9 proc. więcej niż rok wcześniej) i 7,76 mln zł zysku netto (wobec 1,17 mln zł w 2016 roku). Przychody agencji reklamowej FCB Bridge2Fun zwiększyły się z 4,06 do 7,32 mln zł.
więcej
|
Polsat nie podjął jeszcze decyzji o kontynuacji ,,Wyspy przetrwania" i ,,Supermodelki Plus Size"
Telewizja Polsat nadal rozważa realizację kolejnych odsłon reality „Wyspy przetrwania” i „Supermodelki Plus Size”, które emitowano jesienią 2017 roku. Decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 liderem w marcu, Telewizja Republika o 60 proc. w dół
W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat News 2, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Player.pl dostępny na telewizorach LG
Platforma VOD Player.pl została udostępniona na telewizorach LG - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - LG zajmuje sporą część rynku - mówi nam Maciej Maciejowski, dyrektor pionu dystrybucji treści i rozwoju biznesu oraz członek zarządu TVN.
więcej
|
Telewizja Polska czeka na zgłoszenia wykonawców do koncertów debiutów i premier na festiwalu w Opolu
Do 30 kwietnia TVP będzie czekała na zgłoszenia artystów do 55. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, chcących wystąpić w koncertach „Debiuty” i „Premiery”. To efekt umowy Opola i TVP podpisanej w lutym br.
więcej
|
TV Trwam ze spadkiem oglądalności o 30 proc. Wyprzedza TVP Kultura, przegrywa z TVP Historia
W ub.r. średnia oglądalność minutowa Telewizji Trwam wynosiła 33,4 tys. widzów, a udział stacji w rynku oglądalności zmalał o 0,21 pkt proc. do 0,52 proc. Kanał wyprzedza m.in. TVP Kultura i Eska TV, a przegrywa m.in. z TVP Historia.
więcej
|
ATM Grupa chce wypłacić 18,55 mln zł dywidendy
Zarząd ATM Grupa rekomenduje, żeby spółka w br. wypłaciła 18,55 mln zł dywidendy, po 22 grosze za akcję. Zaproponowano, że dzień dywidendy przypadnie 7 czerwca, a dzień wypłaty dywidendy - 15 czerwca.
więcej
|
Wszystkie dzienniki straciły widzów w głównycha kanałach. ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress" w dół mimo emisji także w TVP Info
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w pierwszym kwartale br. były „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności na głównych antenach względem analogicznego okresu rok wcześniej, a zdecydowanie najwięcej straciły „Teleexpress” (823 tys. widzów) i „Wiadomości” (664 tys. osób). - Strata widowni tych serwisów w TVP1 nie została odrobiona przez wzrost widowni w TVP Info, co potwierdza realną stratę liczby widzów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska, TV Director w Codemedia.
więcej
|
40 zł za transmisję Polsat Boxing Night: Noc zemsty. Cyfrowy Polsat zaczyna sprzedaż oferty PPV
W sobotę 21 kwietnia w Cyfrowym Polsacie i serwisie Ipla do zobaczenia będzie kolejna odsłona cyklu gal pięściarskich Polsat Boxing Night - Noc Zemsty. W sumie będzie można obejrzeć osiem walk bokserskich, wszystkie w systemie pay-per-view. Centa wynosi 40 zł.
więcej
|
Esport wchodzi do telewizji. "Szansa na eliminację stereotypów i zdobycie nowej widowni"
TVP Sport transmituje esportowe turnieje Intel Extreme Masters, ESL One i ESL Mistrzostwa Polski. Zdaniem ekspertów, dzięki tej decyzji jest szansa na odczarowanie złych stereotypów krążących o esporcie oraz zrozumienie jego istoty w szerokim gronie odbiorców - dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują Piotr Bombol, Szymon Kubiak i Maciej "Sawik" Sawicki.
więcej
|
Emil Pielecki direct sales coordinatorem w Polsat Media
Emil Pielecki awansował w biurze reklamy Polsat Media na stanowisko direct sales coordinatora. W firmie pracuje od sześciu lat.
więcej
|
Cezary Łukaszewicz: po zakończeniu zdjęć do ,,Kruka" trudno mi było wyjść z roli (wywiad)
- Przy pracy nad „Krukiem” z każdym dniem odczuwałem coraz większą akupunkturę przez graną postać, a jej elementy we mnie wchodziły tak, że po zakończeniu zdjęć przez długi czas nie mogłem się odnaleźć i nie wiedziałem, jak „wylądować z roli” - opowiada w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl aktor Cezary Łukaszewicz, wcielający się w postać Sławka w serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” produkcji Canal+.
więcej
|
TVP1 pokaże film ,,Smoleńsk" na ósmą rocznicę katastrofy smoleńskiej
W niedzielę o godz. 21:10 w TVP1 zostanie wyemitowany film fabularny „Smoleńsk” w reżyserii Antoniego Krauzego. To telewizyjna premiera tej produkcji.
więcej
|
Polsat News: ,,Wydarzenia i opinie" zamiast ,,Gościa Wydarzeń", prowadzącymi Gawryluk, Mosór i Wrześniewska-Sieger
Od najbliższego poniedziałku w Polsat News po głównym wydaniu „Wydarzeń” zamiast „Gościa Wydarzeń” będzie emitowany od poniedziałku do piątku nowy, dłuższy program „Wydarzenia i opinie”. W różne dni będą go prowadziły Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór i Joanna Wrześniewska-Sieger.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa 4Fun Media ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 7,8 mln zł zysku, mocno w górę FCB Bridge2Fun i Screen Network
W ub.r. Grupa 4Fun Media zanotowała 49,2 mln zł wpływów ze sprzedaży (o 28,9 proc. więcej niż rok wcześniej) i 7,76 mln zł zysku netto (wobec 1,17 mln zł w 2016 roku). Przychody agencji reklamowej FCB Bridge2Fun zwiększyły się z 4,06 do 7,32 mln zł.
więcej
|
Kuba Wojewódzki będzie promował Huawei
Kuba Wojewódzki dołączył do osób znanych z telewizji i internetu, które promują urządzenia Huawei poprzez korzystania z nich na co dzień. Nie będzie natomiast występował w reklamach ATL-owych marki.
więcej
|
Tomasz Pawlikowski: szefem jestem jak się patrzy
Kwestionariusz Wirtualnemedia.pl wypełnił Tomasz Pawlikowski, chairman & CEO w Publicis Communications Group.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy ujawniło cennik usług. Robert Sosnowski: to przyciągnie nowych klientów
Agencja Biuro Podróży Reklamy stworzyła i upubliczniła cennik obejmujący podstawowe jej usługi. Najwięcej - 49 tys. zł kosztuje realizacja filmu wideo z udziałem dwóch aktorów. - Jeśli ktoś w 2018 roku łudzi się, że umknie od porównania cen po tym jak miliony Polaków przyzwyczaiło się do korzystania z Ceneo, może mieć problem z długofalowym budowaniem biznesu agencyjnego - komentuje Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencji.
więcej
|
Ministerstwo Infrastruktury szuka agencji do kampanii dla rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat
Resort Infrastruktury planuje ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną skierowaną do rowerzystów i pieszych powyżej 60. roku życia.
więcej
|
Nike w emocjonalnym hołdzie wita ponownie Tigera Woodsa (wideo)
Nowy spot reklamowy Nike zatytułowany „Welcome back” jest swego rodzaju hołdem i odą do golfisty Tigera Woodsa, który po kilku latach przerwy wraca w roli ambasadora tej marki.
więcej
|
,,Laser to nie zabawka" w kampanii Urzędu Lotnictwa Cywilnego (wideo)
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął kampanię edukacyjną pod hasłem „Laser to nie zabawka” przestrzegającą przed kierowaniem wiązki lasera w stronę samolotów. Materiały kreatywne do akcji przygotowały firmy marketingowe Walk, Szut Szut Studio i Coloroffon.
więcej
|
Esport wchodzi do telewizji. "Szansa na eliminację stereotypów i zdobycie nowej widowni"
TVP Sport transmituje esportowe turnieje Intel Extreme Masters, ESL One i ESL Mistrzostwa Polski. Zdaniem ekspertów, dzięki tej decyzji jest szansa na odczarowanie złych stereotypów krążących o esporcie oraz zrozumienie jego istoty w szerokim gronie odbiorców - dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują Piotr Bombol, Szymon Kubiak i Maciej "Sawik" Sawicki.
więcej
|
Borys Szyc zachęca do adopcji porzuconych psów (wideo)
Ruszyła kampania "Dobre wyjście dla psa to Ty", której ambasadorem został aktor Borys Szyc. Akcja zwraca uwagę na problem bezdomnych i porzucanych psów. Akcję przygotowało Green Bananas Production Studio.
więcej
|
Jennifer Lopez globalną ambasadorką nowej linii kosmetyków Inglot
Aktorka i piosenkarka Jennifer Lopez będzie ambasadorką nowej linii kosmetyków Inglot - Jennifer Lopez x Inglot. Będzie ona obejmowała ok. 70 produktów w wielu krajach, trafią one do sprzedaży pod koniec kwietnia.
więcej
|
Mercedes klasy A w reklamach dostosowuje się do kierowcy (wideo)
Koncern Mercedesa rozpoczął kampanię reklamową „Just Like You”, promującą najnowszą wersję Mercedesa klasy A. Spot koncentruje się na sposobie, w jaki to auto dostosowuje się do kierowcy, a nie odwrotnie. Autorem reklamy jest agencja Antoni z Berlina.
więcej
|
Łaciate kolejny raz promuje się hasłem "Białe po mamie i zdrowe po byku"
Wystartowała kampania telewizyjna mleka Łaciate (SM Mlekpol). Kampanię "Białe po mamie i zdrowe po byku" przygotowały Leo Burnett, Panoptiqum, Film Reaktor i Wavemaker.
więcej
|
Opryskliwa pomarańcza, niedyskretne jabłko i truskawki z plamą reklamują Tymbark Mus 100% Owoców (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Tymbark Mus 100% Owoców (produkowany przez Maspex Wadowice).
więcej
|
Polski Standard Płatności promuje Blikomanię hasłem ,,Twój kciuk korzystałby z Blika" (wideo)
Ruszyła kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu płatniczego Blik, promująca loterię Blikomania. Akcję pod hasłem „Twój kciuk korzystałby z Blika” przygotowały PZL I Blue 449.
więcej
|
PGNiG promuje dofinansowanie kupna pieca gazowego (wideo)
Ruszyła promocja dostawcy gazu PGNiG Obrót Detaliczny, w ramach której można otrzymać do 3 tys. zł dofinasowania na zakup pieca gazowego w miejsce pieca starego typu. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brasil, Kayak, Spot i Badi Badi.
więcej
|
Maria Makowska reprezentowana przez Papaya Films
Reżyserka filmów reklamowych Maria Makowska podpisała umowę na reprezentację z Papaya Films.
więcej
|
83 proc. Polaków chce akcji podobnych do "Gangu Świeżaków"
Ponad 83 proc. Polaków oczekuje, że sieci handlowe będą wdrażać kampanie lojalnościowe podobne do "Gangu Świeżaków" od Biedronki. 56 proc. ankietowanych przyznało, że dzięki tej akcji sieć ceni ich lojalność - wynika z badania Nielsena, przeprowadzonego na zlecenie firmie TCC Retail Marketing, operatora kampanii "Gang Świeżaków".
więcej
|
WWF planuje promować ekologię na Cannes Lions i sesjach ONZ
Organizacje WWF, United Nations i Wild Studios uruchomiły wspólnie Project Extraordinary - globalną inicjatywę, której celem jest pozyskanie najlepszych na świecie marketerów i agencji marketingowych w celu zwiększenia świadomości konsumentów i działań związanych ze zrównoważonym rozwojem.
więcej
|
Irwin Gotlieb odchodzi ze stanowiska globalnego prezesa GroupM
Irwin Gotlieb rezygnuje z roli globalnego prezesa struktury GroupM (należącej do WPP), obejmującej m.in. domy mediowe Mediacom, Mindshare i Wavemaker. Obejmie funkcję senior advisora w strukturze WPP.
więcej
|
Desperados z innowacyjną loterią wykorzystującą Blik
Ruszyła trzecia edycja loterii piwa Desperados (Grupa Żywiec). W tym roku mechanizm zabawy wykorzystuje aplikację do płatności Blik.
więcej
|
Dzielnicowe Akcje - mobilna gra internetowa piwa Królewskie
Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wystartowała z nową aktywacją digitalową - mobilną grą miejską. Za koncept odpowiada agencja Twin.
więcej
|
GoldenSubmarine dla firmy Amica
Agencja GoldenSubmarine przygotowała dla firmy Amica serwisy produktowe skierowane na kilkanaście rynków zagranicznych, pod marką Amica i Hansa.
więcej
|
BE7 wypromuje nową markę kosmetyków Oceanic
Agencja strategiczno-kreatywna BE7 zajmie się przygotowaniem kampanii mediowej, promującej markę kosmetyków Less4Age by Oceanic.
więcej
|
|
|
Sprzedano 182 tys. egz. pierwszego numeru ,,Vogue Polska", 10 tys. w prenumeracie
Pierwszy numer magazynu „Vogue Polska” (Visteria) sprzedał się w prawie 182 tys. egzemplarzy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie moglibyśmy wymarzyć sobie lepszego startu - mówi nam Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca Visterii.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w lutym, ,,Dziennik Bałtycki" najbardziej w dół
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Bałtycki”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Nasz Dziennik" zamieścił wzór zgłoszenia do prokuratury plakatu PO, na którym ,,Rydzyk wziął 94 mln zł dotacji"
Na kolejnym plakacie Platformy Obywatelskiej krytykującym premie i dotacje przyznawane przez obóz rządzących znalazł się o. Tadeusz Rydzyk. - Atakowali i atakują nas cały czas przeróżnymi kłamstwami, a najbardziej tym, jaki to rzekomo jestem bogaty. To wszystko miało służyć temu, żeby zniechęcić ludzi, żeby nie utrzymywali naszych katolickich mediów - skomentował o. Tadeusz Rydzyk. A „Nasz Dziennik” zachęca czytelników, żeby zgłaszali plakat do prokuratury.
więcej
|
Majowe wydanie ,,Zwierciadła" ze zniżka do sklepu eobuwie.pl
We wtorek, 10 kwietnia 2018 roku w specjalnej cenie 4,99 zł ukaże się majowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło”, w którym czytelnicy znajdą zniżkę do sklepu eobuwie.pl. Numer dostępny będzie również z dwoma kosmetykami marki Vianek.
więcej
|
Twórca ,,Naszej Legii" Wiesław Giler patronem trybuny prasowej na stadionie Legii Warszawa
Legia Warszawa nadała trybunie prasowej swojego stadionu imię Wiesława Gilera, twórcy i przez 10 lat redaktora naczelnego tygodnika „Nasza Legia”. Na stadionie zostanie też odsłonięta informująca o tym tablica.
więcej
|
|
|
Pudelek.pl przed Plotek.pl Plejada.pl. W górę Jastrzabpost, w dół Kozaczek (TOP10 serwisów plotkarskich)
Najpopularniejszym serwisem plotkarskim jest Pudelek.pl, natomiast pod względem liczby użytkowników kolejne miejsca zajmują Plotek.pl i Gwiazdy.wp.pl, a pod względem liczby odsłon - Plejada.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Jastrzabpost.pl, Gwiazdy.wp.pl i Pomponik.pl, a spadki - Pudelek.tv, Hotplota na Eska.pl oraz Kozaczek.pl.
więcej
|
Sheryl Sandberg: Użytkownicy powinni płacić za prywatność swoich danych
Sheryl Sandberg, szefowa Facebooka ds. operacyjnych uważa, że opcja chroniąca użytkowników w pełni przed wykorzystaniem ich danych do targetowania reklam powinna być płatna. Jednocześnie Sandberg przyznaje, że w obliczu kryzysu z Cambridge Analytica serwis zareagował zbyt wolno, zaś wcześniej za mało inwestował w kwestie bezpieczeństwa danych internautów.
więcej
|
Comperia sprzeda maksymalnie 1,33 mln zł nowych akcji po minimum 6 zł
Walne zgromadzenie akcjonariuszy firmy Comperia (wydawcy m.in. serwisów Comperia.pl, eHipoteka.com, Banki.pl, Telepolis.pl) zdecydował o emisji maksymalnie 1,33 mln nowych akcji w cenie minimum 6 zł. Środki z ich sprzedaży spółka chce przeznaczyć na rozwój w różnych segmentach swojej działalności.
więcej
|
Esport wchodzi do telewizji. "Szansa na eliminację stereotypów i zdobycie nowej widowni"
TVP Sport transmituje esportowe turnieje Intel Extreme Masters, ESL One i ESL Mistrzostwa Polski. Zdaniem ekspertów, dzięki tej decyzji jest szansa na odczarowanie złych stereotypów krążących o esporcie oraz zrozumienie jego istoty w szerokim gronie odbiorców - dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują Piotr Bombol, Szymon Kubiak i Maciej "Sawik" Sawicki.
więcej
|
Dzieci parodiują piosenkę Jogobelli. "Niewinna zabawa, nie kryzys"
W internecie pojawia się coraz więcej parodii motywu muzycznego z reklam jogurtów Jogobella. Ich autorami są głównie dzieci. - Sprawdzamy, czy parodie nie naruszają naszych praw autorskich - odpowiada portalowi Wirtualnemedia.pl firma Zott Polska, produkująca Jogobellę. Zdaniem ekspertów, w tym przypadku raczej nie ma mowy o sytuacji kryzysowej, a wizerunek marki jest niezagrożony.
więcej
|
OLX.pl z nowymi pakietami ogłoszeń o pracę. Ceny za anons od 32 do 99 zł
Serwis OLX.pl wprowadza nową ofertę pakietów ogłoszeń o pracę. Jest ona oparta na dwóch typach pakietów oraz podziale kategorii zawodowych na trzy grupy. Ceny pojedynczego ogłoszenia w różnych pakietach wynoszą od 32 do 99 zł.
więcej
|
Allegro: darmowa dostawa produktów z części kategorii do punktów Poczty Polskiej
Wystartowała akcja darmowych dostaw produktów z wybranych kategorii zakupionych na portalu Allegro. Obejmuje ona punkty odbioru sieci Poczty Polskiej - placówki pocztowe, stacje Orlen, kioski i saloniki Ruch oraz sklepy sieci Żabka i Freshmarket.
więcej
|
Włodek Markowicz zniknął z YouTube'a
Włodek Markowicz, twórca internetowy, zamknął swój kanał na YouTube. Miał na nim ponad 221 tys. subskrypcji.
więcej
|
YouTube używany najczęściej, Facebook najintensywniej spośród social mediów
YouTube i Facebook to dwa najpopularniejsze media społecznościowe, z których korzysta odpowiednio 92 proc. i 89 proc. użytkowników. Jednak to z serwisu Marka Zuckerberga korzysta się bardziej intensywnie niż z YouTube'a - 58 proc. kilka razy dziennie vs 33 proc. - pokazuje raport IRCenter.
więcej
|
Jarosław Kaczyński wyparł się ,,pazurków Szydło" z wywiadu dla wPolityce.pl, bracia Karnowscy nie komentują
Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński podczas konferencji prasowej zaprzeczył, że w rozmowie z serwisem wPolityce.pl mówił do premier Beaty Szydło „pokaż proszę pazurki”. Wydawca serwisu nie komentuje dementi prezesa.
więcej
|
Śmiechawa TV zaczyna współpracę z TalentMedia
Twórcy rozrywkowego kanału youtube’owego Śmiechawa TV zaczęli współpracę z siecią partnerską TalentMedia. Wcześniej byli związani z Epic Makers.
więcej
|
|
|
Zbigniew Lazar: dla KPRM szkoliłem urzędników, więc mogę w mediach oceniać polityków
Zbigniew Lazar, właściciel agencji Modern Corp., który wypowiada się w wielu mediach jako ekspert m.in. od wizerunku szkolił kilka miesięcy temu pracowników Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. - Nigdy nie szkoliłem polityków ani partii, a jedynie urzędników - podkreśla. - Samo szkolenie medialne nie oznacza, że trener przyjmuje stanowisko klienta, a tym bardziej jego punkt widzenia. To profesjonalista, na pewno umie oddzielić kwestie biznesowe od własnych poglądów - oceniają eksperci z agencji public relations.
więcej
|
Dzieci parodiują piosenkę Jogobelli. "Niewinna zabawa, nie kryzys"
W internecie pojawia się coraz więcej parodii motywu muzycznego z reklam jogurtów Jogobella. Ich autorami są głównie dzieci. - Sprawdzamy, czy parodie nie naruszają naszych praw autorskich - odpowiada portalowi Wirtualnemedia.pl firma Zott Polska, produkująca Jogobellę. Zdaniem ekspertów, w tym przypadku raczej nie ma mowy o sytuacji kryzysowej, a wizerunek marki jest niezagrożony.
więcej
|
Damian Juszczyk: z Warty Zawiercie do Węc PR
Damian Juszczyk objął stanowisko senior PR executive w Węc Public Relations. Ostatnio był menedżerem ds. marketingu, mediów i PR Aluronu Virtu Warty Zawiercie.
więcej
|
|
|