Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 10 Kwietnia 2018
 
 
 
Grabaż walczy z nc+ o dostęp do usług za granicą. ,,Każdego klienta traktujemy indywidualnie"
 
Po zniesieniu transgranicznych barier w dostępie do serwisów VoD oraz usług telewizyjnych część użytkowników napotkała problemy w korzystaniu z tego udogodnienia. Jednym z nich jest Krzysztof Grabowski, znany pod pseudonimem Grabaż lider zespołów Pidżama Porno i Strachy na Lachy, który w internecie opisał walkę z platformą nc+ o udowodnienie, że mieszka na stałe w Polsce. - Do weryfikacji przyjęliśmy sposób najmniej angażujący użytkowników. Działając w duchu rozporządzenia umożliwiamy dostarczenie dodatkowych dokumentów, a każdego klienta traktujemy indywidualnie - zapewnia nc+. więcej
 
 
TVP straciła 5 proc. widowni, ale dalej wyprzedza Polsat ze stacjami ZPR i TVN z Discovery. Szczyt oglądalności na ,,Faktach"
 
W ub.r. udział 12 stacji Telewizji Polskiej w rynku oglądalności zmalał o 4,9 proc., ale nadawca z 27,95 proc. pozostał liderem wśród głównych podmiotów. Telewizja Polsat miała 23,92 proc. udziału, a Grupa TVN - 21,81 proc. TVN dobowy szczyt oglądalności notuje w czasie „Faktów”, TVP1 - podczas „Teleexpressu” i „Wiadomości”, Polsat - w czasie „Wydarzeń”, a TVP2 - w wieczornym paśmie serialowym. więcej
 
 
Onet i ,,Gazeta Wyborcza" krytykowani przez Paczuską, Ziemkiewicza i Wildsteina za ,,rzewne wspomnienia" katastrofy smoleńskiej
 
Na Onecie ukazał się cykl wspomnień o katastrofie smoleńskiej, w którym opisano m.in. to jak krótko po tej tragedii płakał ówczesny premier Donald Tusk. Portal skrytykowali za to m.in. Dawid Wildstein i Konrad Kołodziejski, zarzucając wybielanie wizerunku Tuska. Podobnie ocenili komentarze niektórych publicystów „Gazety Wyborczej”. - Mimo wszystko jestem zaskoczony, że projekt upamiętniający ofiary katastrofy smoleńskiej (bez polityki) wzbudza u niektórych taką agresję. To dowód na to, jak był potrzebny - ocenił Kamil Dziubka z Onetu. więcej
 
 
Telewizja Polsat szykuje zmiany w strukturze Polsat News, Jarosław Gugała odpowiada za pasmo o 22.00
 
Od połowy marca br. Jarosław Gugała nie prowadzi już głównych wydań „Wydarzeń” w Telewizji Polsat i Polsat News, bo pracuje nad całkiem nową odsłoną dziennika o godz. 22.00, którego będzie twarzą. Nadawca szykuje się do poważnych zmian w strukturze Polsat News, m.in. konsolidacji pasm - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Internet stacjonarny w Polsce od 24,46 do 118,24 zł, za mobilny średnio 43,30 zł miesięcznie
 
W 2017 roku z internetu stacjonarnego korzystało 70 procent Polaków, a 25 procent używało sieci mobilnej. Średnia prędkość stałych łączy to 83 Mb/s, a internetu mobilnego 75 Mb/s -– wynika z raportu opublikowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE). Minimalny rachunek za stały internet wynosi w naszym kraju 24,46 zł, za mobilny dostęp do sieci użytkownicy płacą średnio 43,30 zł. Zarówno w wypadku stacjonarnych, jak i komórkowych łączy ceny spadły znacząco od 2014 roku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Sprzedano 182 tys. egz. pierwszego numeru ,,Vogue Polska", 10 tys. w prenumeracie więcej
 
Afera wokół Facebooka narasta, ale do realnego kryzysu daleko. ,,Mark Zuckerberg stoi przed wyzwaniem, któremu sprosta" więcej
 
,,Fakt" liderem wśród dzienników w lutym. Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła do 98 tys. egz. więcej
 
,,Wydarzenia" zyskały widzów na głównej antenie w marcu, ,,Fakty" zdecydowanym liderem więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior CRM Manager Tidal
Junior Marketing Manager Tidal
SOCIAL MEDIA MANAGER Platige Image S.A.
Administrator - IT Specialist BTI Studios
Social Media Ninja Onet-Ringier Axel Springer
Communications Assistant, POLAND BBC Studios
Sales Manager Multikino Media
Kierownik działu growth Gazeta.pl Agora
Redaktor serwisów informacyjnych Onet-Ringier Axel Springer
Ad Product Manager Media Impact Polska
Programmatic Specialist K2
Digital PRODUCT MANAGER Edipresse Polska
Specjalista ds. Promocji w Dziale książek Burda International Poland
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych Onet-Ringier Axel Springer
Wydawca Strony Głównej Onet-Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Eventów Onet-Ringier Axel Springer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Grabaż walczy z nc+ o dostęp do usług za granicą. ,,Każdego klienta traktujemy indywidualnie"

Po zniesieniu transgranicznych barier w dostępie do serwisów VoD oraz usług telewizyjnych część użytkowników napotkała problemy w korzystaniu z tego udogodnienia. Jednym z nich jest Krzysztof Grabowski, znany pod pseudonimem Grabaż lider zespołów Pidżama Porno i Strachy na Lachy, który w internecie opisał walkę z platformą nc+ o udowodnienie, że mieszka na stałe w Polsce. - Do weryfikacji przyjęliśmy sposób najmniej angażujący użytkowników. Działając w duchu rozporządzenia umożliwiamy dostarczenie dodatkowych dokumentów, a każdego klienta traktujemy indywidualnie - zapewnia nc+. więcej

TVP straciła 5 proc. widowni, ale dalej wyprzedza Polsat ze stacjami ZPR i TVN z Discovery. Szczyt oglądalności na ,,Faktach"

W ub.r. udział 12 stacji Telewizji Polskiej w rynku oglądalności zmalał o 4,9 proc., ale nadawca z 27,95 proc. pozostał liderem wśród głównych podmiotów. Telewizja Polsat miała 23,92 proc. udziału, a Grupa TVN - 21,81 proc. TVN dobowy szczyt oglądalności notuje w czasie „Faktów”, TVP1 - podczas „Teleexpressu” i „Wiadomości”, Polsat - w czasie „Wydarzeń”, a TVP2 - w wieczornym paśmie serialowym. więcej

Telewizja Polsat szykuje zmiany w strukturze Polsat News, Jarosław Gugała odpowiada za pasmo o 22.00

Od połowy marca br. Jarosław Gugała nie prowadzi już głównych wydań „Wydarzeń” w Telewizji Polsat i Polsat News, bo pracuje nad całkiem nową odsłoną dziennika o godz. 22.00, którego będzie twarzą. Nadawca szykuje się do poważnych zmian w strukturze Polsat News, m.in. konsolidacji pasm - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Wojenne dziewczyny" straciły 750 tys. widzów, ale TVP1 zachowuje pozycję lidera

Drugi sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 2,26 mln osób, o 750 tys. tys. widzów mniej niż pierwszą edycję pokazywaną rok temu. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia. więcej

125 tys. widzów śledzi premierowe odcinki ,,Kruka" w Canal+

Pierwsze cztery odcinki nowego serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” w Canal+ oglądało średnio 125 tys. widzów. Z kolei odcinki produkcji pokazywane z godzinnym opóźnieniem w Canal+ 1 gromadzą 35 tys. oglądających. więcej

950 tys. widzów ,,Wyjdź za mnie". Polsat wiceliderem w grupie 16-49

Nowy program „Wyjdź za mnie” gromadzi średnio 952 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. więcej

Pasmo Red Carpet TV w telewizji ETV. Robert Patoleta pracuje nad rebrandingiem

Nadawca kanału ETV (spółka Edusat Chanel) złożył wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zmianę nazwy na Red Carpet TV. Stacja pracuje nad nową ofertą programową i emituje pasmo zawierające m.in. rozmowy z celebrytami. Za rebranding odpowiada Robert Patoleta. więcej

2,1 mln widzów filmu ,,Smoleńsk" w TVP1. Kurski: Rewelacyjna, przekraczająca wszelkie prognozy oglądalność

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP1 film „Smoleńsk” oglądało średnio 2,06 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. - Rewelacyjna, przekraczająca wszelkie prognozy oglądalność - napisał prezes TVP Jacek Kurski, który poinformował że według Netii produkcję śledziło średnio 2,3 mln widzów. więcej

Polsat liderem, TVP1 wyprzedziła TVN. Seriale Dwójki ratingowymi hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat przedłuża do 14 maja zapisy na sprzedaż akcji Netii, czeka na decyzję UOKiK-u

Cyfrowy Polsat zdecydował się przedłużyć o ponad miesiąc, do 14 maja, okres, w którym mnieszościowi akcjonariusze Netii mogą zapisywać się na sprzedaż akcji tej spółki. Wynika to z faktu, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przedłużył postępowanie w sprawie przejęcia przez Cyfrowy Polsat kontrolnego pakietu akcji Netii. więcej

Na odsłonięciu tablicy Lecha Kaczyńskiego w Sejmie tylko operatorzy i fotoreporterzy, dziennikarze narzekają

W poniedziałek podczas odsłonięcia w Sejmie tablicy upamiętniającej Lecha Kaczyńskiego zgodnie z zapowiedzią mogli być obecni tylko fotoreporterzy i operatorzy kamer. Niektórzy dziennikarze narzekali, że nie mogli z Sejmu relacjonować tej uroczystości. więcej

Motowizja z podsumowaniem RSMP oraz nowym magazynem ,,Motowizja Sport PL"

Od 20 kwietnia 2018 roku Motowizja rozpocznie emisję podsumowań wszystkich rund Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Osiem dni wcześniej na antenie stacji zadebiutuje również nowy magazyn „Motowizja Sport PL”. więcej

Steven Spielberg zrobi serial "Why We Hate" dla Discovery

Steven Spielberg zajmie się produkcją dokumentalnego serialu "Why We Hate" dla stacji Discovery. więcej

Nowe odcinki ,,Kaczych opowieści" w Disney Channel. Serial promuje teledysk z udziałem gwiazd (wideo)

W poniedziałek, 9 kwietnia 2018 roku Disney Channel rozpoczął emisję nowych odcinków serialu „Kacze opowieści”. Tym razem produkcję promuje teledysk z udziałem polskich gwiazd. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Sting i Shaggy zagrają koncert w Warszawie. Transmisja koncertu w Polskim Radiu

W niedzielę 15 kwietnia br. w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie wystąpią muzycy - Sting i Shaggy. Organizatorem wydarzenia jest Polskie Radio, które będzie transmitować koncert. więcej

 
Antyradio kolejny raz patronem radiowym Open'er Festival 2018

Kolejny rok z rzędu Antyradio (Grupa Eurozet) zostało wyłącznym patronem radiowym festiwalu muzycznego Open’er. Impreza odbędzie się w dniach 4-7 lipca br. na płycie lotniska Gdynia-Kosakowo. więcej

 
11 kwietnia odbędzie się Polski Dzień Radia. Najwięksi nadawcy tego dnia wyemitują drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy

W środę, 11 kwietnia 2018 roku minie rok od startu akcji „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Tego samego dnia, podobnie jak przed rokiem, odbędzie się Polski Dzień Radia. Z tej okazji wyemitowany zostanie drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy. więcej

 
Radio Szczecin nowym liderem w Szczecinie. Ogromny spadek Trójki

Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od września ub.r. do lutego br. zostało Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.   więcej

 
Grażyna Barszczewska i Adam Ferency czytają listy Szymborskiej i Herberta w radiowej Trójce

Od poniedziałku 9 kwietnia br. na antenie radiowej Trójki emitowane są fragmenty książki „Jacyś złośliwi bogowie zakpili z nas okrutnie. Korespondencja 1955-1996”, czytane przez aktorów Grażynę Barszczewską i Adama Ferencego. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
,,Doradca smaku" i ,,Przepis dnia" z Prymatem na czele telewizyjnego product placementu (raport)

Od 2015 do połowy ub.r. programami telewizyjnymi, w których zdecydowanie najwięcej lokowano różne produkty, były „Doradca smaku” w TVN i „Przepis dnia” w TVP1 sponsorowane przez Prymat. Dzięki emisji tych programów TVN i TVP1 zanotowały cennikowo największe wpływy z product placementu. więcej

Unilever testuje nowe formaty reklam, żeby dzielić się wydatkami z organizacjami charytatywnymi

Należąca do Unilevera marka Knorr testuje nowe formaty reklam wideo umożliwiające widzom wybór organizacji charytatywnej, która będzie czerpać zyski z emisji spotów wyświetlanych przez co najmniej 15 sekund. więcej

Próchnik rozlicza się z błędów w zarządzaniu i zapowiada "powrót do korzeni"

Producent odzieży męskiej Próchnik złożył do sądu wniosek o wszczęcie postępowania sanacyjnego. Zarząd w specjalnym komunikacie wyjaśnia, że o złej kondycji spółki przesądziły błędy w managemencie kluczowych marek, błędy w koncepcji multi-brand, wizji salonów oraz brak kontroli nad produkcją. więcej

Rossmann reklamuje promocję -55% na kosmetyki do makijażu "Piękny początek sezonu" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa towarzysząca akcji promocyjnej sieci drogerii Rossmann, w ramach której produkty do makijażu można kupić 55 proc. taniej. W spocie reklamowym "Piękny początek sezonu" udział biorą ambasadorki marki - aktorki Anita Sokołowska Joanna Liszowska, Małgorzata Socha i Magdalena Stużyńska-Brauer. więcej

Jacek Olczak prezesem ds. operacyjnych w Philip Morris International

Jacek Olczak objął nowo utworzone stanowisko prezesa ds. operacyjnych w szwajcarskiej centrali koncernu tytoniowego Philip Morris International. W firmie pracuje od 19 lat. więcej

"Młody bóg" nie odkłada ubezpieczenia na później w nowej reklamie Prudentcial (wideo)

Wystartowała nowa odsłona kampanii telewizyjnej firmy ubezpieczeniowej Prudential, która bazuje na koncepcie "młodego boga", znanego z wcześniejszych reklam marki. Za przygotowanie działań odpowiadają Publicis, SMG Starcom i Corner Shop. więcej

Sony reklamuje globalnie telewizory z obrazem w jakości 4K (wideo)

W maju Sony ruszy z globalną kampanią reklamową, promującą telewizory z nowej serii AF8, z obrazem w jakości 4K. Akcję przygotował berliński oddział DDB. więcej

Netflix chce przejąć za 300 mln dolarów agencję reklamy zewnętrznej

Netflix zaoferował 300 milionów dolarów za kupno agencji Regency Outdoor Advertising, do której należy kilkaset billboardów w Los Angeles. więcej

Plej wygrywa przetarg na obsługę Tchibo Black&White

Agencja Plej w wyniku wygranego przetargu zajmuje się obsługą w digitalu i social mediach marki kawy Tchibo Black&White. więcej

Andrzej Pągowski i Bartek Leśniewski w kampanii NN Investment Partners TFI (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamująca indywidualne konto zabezpieczenia emerytalnego oferowane przez NN Investment Partners TFI. W reklamach występują słynny artysta grafik Andrzej Pągowski i Bartek Leśniewski z Good Looking Studio. więcej

Kobieta wraca do siebie w reklamie Magne B6 Forte (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży suplementu diety Magne B6 Forte (produkowanego przez Sanofi). Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Polska, Tyrka Production, Xantus, Juice i Mindshare Polska. więcej

Anna Dereszowska przez trzy lata będzie promować Renault

Aktorka Anna Dereszowska została ambasadorką marki samochodów Renault. W ramach współpracy będzie jeździć i promować model Espace. Kontrakt podpisano na trzy lata. więcej

Dyrektor marketingu TUI odchodzi z firmy po 27 latach

Jeremy Ellis, szef brytyjskiego i irlandzkiego działu marketingu i customer experience koncernu turystycznego TUI, po 27 latach żegna się z firmą. Zastąpi go Katie McAlister, obecna dyrektor działu digital. więcej

Mastermind Media zajmie się kampanią SGGW

Mastermind Media wygrał przetarg na opracowanie strategii oraz realizację kampanii informacyjno-promocyjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Będzie pracować dla uczelni przez rok. więcej

POT będzie promować laureatów konkursu Najlepszy Produkt Turystyczny

Polska Organizacja Turystyczna zamierza najpóźniej w czerwcu przeprowadzić miesięczną kampanię promującą laureatów konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny - Certyfikat POT pod nazwą alePolska. więcej

Romet promuje się hasłem ,,Nowy rower? Nowy Romet"

Firma Arkus&Romet rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową, która wspiera promocję konsumencką rowerów Romet. Za jej realizację odpowiada Kerris Group. więcej

 
 
 
PRASA
 
Roman Giertych musi przeprosić tygodnik ,,Wprost" za nazywanie go ,,szmatławą gazetą"

Wczoraj sąd apelacyjny w Warszawie nakazał Romanowi Giertychowi przeprosić wydawcę tygodnika „Wprost” za nazwanie tego pisma „szmatławą gazetą”, a jego dziennikarzy - „grupą przestępczą”. Zmienił w ten sposób wyrok sądu okręgowego z 2016 roku, oddalający powództwo wydawcy. więcej

,,Twój Styl" liderem sprzedaży. ,,Zwierciadło" o 28 proc. do góry

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazł się „Cosmopolitan” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Trzeci numer ,,Vogue Polska" w środę w kioskach. Na okładce Natalia Vodianowa

Na okładce trzeciego numeru magazynu „Vogue Polska” (Visteria) znajduje się zdjęcie modelki Natalii Vodianovej. Pismo ukaże się w sprzedaży w środę 11 kwietnia. więcej

Mateusz Ossowski redaktorem naczelnym ,,Tygodnika Solidarność", Mateusz Kosiński wiceszefem Tysol.pl

Matusz Kosiński z Telewizji Republika przeszedł do „Tygodnika Solidarność” (Tysol), gdzie został zastępcą redaktora naczelnego portalu Tysol.pl. Natomiast prezes wydawnictwa Mateusz Ossowski jest nowym naczelnym papierowej wersji pisma. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Onet i ,,Gazeta Wyborcza" krytykowani przez Paczuską, Ziemkiewicza i Wildsteina za ,,rzewne wspomnienia" katastrofy smoleńskiej

Na Onecie ukazał się cykl wspomnień o katastrofie smoleńskiej, w którym opisano m.in. to jak krótko po tej tragedii płakał ówczesny premier Donald Tusk. Portal skrytykowali za to m.in. Dawid Wildstein i Konrad Kołodziejski, zarzucając wybielanie wizerunku Tuska. Podobnie ocenili komentarze niektórych publicystów „Gazety Wyborczej”. - Mimo wszystko jestem zaskoczony, że projekt upamiętniający ofiary katastrofy smoleńskiej (bez polityki) wzbudza u niektórych taką agresję. To dowód na to, jak był potrzebny - ocenił Kamil Dziubka z Onetu. więcej

Internet stacjonarny w Polsce od 24,46 do 118,24 zł, za mobilny średnio 43,30 zł miesięcznie

W 2017 roku z internetu stacjonarnego korzystało 70 procent Polaków, a 25 procent używało sieci mobilnej. Średnia prędkość stałych łączy to 83 Mb/s, a internetu mobilnego 75 Mb/s -– wynika z raportu opublikowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE). Minimalny rachunek za stały internet wynosi w naszym kraju 24,46 zł, za mobilny dostęp do sieci użytkownicy płacą średnio 43,30 zł. Zarówno w wypadku stacjonarnych, jak i komórkowych łączy ceny spadły znacząco od 2014 roku. więcej

YouTube oskarżony o nielegalne gromadzenie danych na temat dzieci

Przedstawiciele organizacji działających na rzecz ochrony dzieci domagają się sankcji wobec serwisu YouTube. Twierdzą, że platforma lekceważy przepisy chroniące najmłodszych, ponieważ nielegalnie gromadzi o nich dane i wyświetla reklamy użytkownikom w wieku 13 lat i młodszym. więcej

Krzysztof Zawadzki odchodzi z zarządu Grupy Sare

Krzysztof Zawadzki zrezygnował w poniedziałek ze skutkiem natychmiastowym ze stanowiska członka zarządu Grupy Sare. Zajmował je od grudnia 2016 roku. więcej

Dwadzieścia polskich spółek w rankingu najszybciej rosnących europejskich firm "Financial Timesa", najwyżej Benhauer

Dziennik "Financial Times" opublikował zestawienie tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie. Na liście znalazło się 20 firm z naszego kraju. Najwyższą - 26. pozycję - zajął Benhauer, zajmujący się automation marketingiem. więcej

Zwierzak najlepszym towarzyszem seansów Netflixa

78 proc. użytkowników Netflixa najchętniej oddaje się seryjnemu oglądaniu w towarzystwie swoich zwierząt - wynika z nowego badania serwisu. więcej

Onet: ,,Smoleńsk. 96 wspomnień" na rocznicę katastrofy smoleńskiej

Onet przygotował projekt dziennikarski „Smoleńsk. 96 wspomnień” na ósmą rocznicę katastrofy smoleńskiej. Obejmuje on 96 reportaży, wywiadów i artykułów poświęconych ofiarom tej katastrofy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Pracuj.pl kończy współpracę z LoveBrands Relations

Portal rekrutacyjny Pracuj.pl (Grupa Pracuj) zakończył współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją LoveBrands Relations - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Partner of Promotion prowadzi w social mediach kampanię pod hasłem ,,Jakość z polskim certyfikatem"

Agencja Partner of Promotion realizuje dla Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) kampanię pod hasłem „Jakość z polskim certyfikatem”. Działania te promują certyfikat jakości QAFP i mają budować wśród konsumentów świadomość w zakresie wyboru produktów mięsnych. więcej

PR Calling dla Software Development Academy

Do grona klientów PR Calling dołączyła akademia programowania Software Development Academy. Agencję wybrano w drodze konkursu ofert. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ministerstwo Finansów dopomina się o podatek od kryptowalut. ,,Lepsze rozwiązania ma nawet Białoruś"
508 tys. numerów przeniesionych w I kwartale 2018 roku, Premium Mobile z najlepszym bilansem
Elektryczny Jaguar I-Pace w Polsce od 354,9 tys. zł
Apple wspiera walkę z HIV i AIDS - czerwona wersja iPhone'a 8 i iPhone'a 8 Plus
Sony reklamuje globalnie telewizory z obrazem w jakości 4K (wideo)
Moico startuje z ofertą komórkową w pakietach od 10 do 29 złotych miesięcznie
 
 
 
GOSPODARKA
 
Ministerstwo Finansów dopomina się o podatek od kryptowalut. ,,Lepsze rozwiązania ma nawet Białoruś"
Próchnik rozlicza się z błędów w zarządzaniu i zapowiada "powrót do korzeni"
Dwadzieścia polskich spółek w rankingu najszybciej rosnących europejskich firm "Financial Timesa", najwyżej Benhauer
Elektryczny Jaguar I-Pace w Polsce od 354,9 tys. zł
Jacek Olczak prezesem ds. operacyjnych w Philip Morris International
Wittchen sprzeda Lidlowi swoje produkty za kilkanaście milionów złotych
Audi sprzedało w I kw. ponad 463 tys. samochodów
CD Projekt nie wypłaci dywidendy, 184,6 mln zł zysku na kapitał zakładowy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Sting i Shaggy zagrają koncert w Warszawie. Transmisja koncertu w Polskim Radiu
Antyradio kolejny raz patronem radiowym Open'er Festival 2018
Zwierzak najlepszym towarzyszem seansów Netflixa
Twórcy "Gry o tron" skończyli kręcić największą scenę bitewną w historii telewizji
Horror "Ciche miejsce" podbija kina
Zobacz nowy zwiastun filmu "Han Solo: Gwiezdne wojny - historie"
Koniec serialu "Mozart in the Jungle"
Steven Spielberg zrobi serial "Why We Hate" dla Discovery
Trwa nabór filmów na 43. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj