|
|
|
|
|
|
|
Grabaż walczy z nc+ o dostęp do usług za granicą. ,,Każdego klienta traktujemy indywidualnie"
Po zniesieniu transgranicznych barier w dostępie do serwisów VoD oraz usług telewizyjnych część użytkowników napotkała problemy w korzystaniu z tego udogodnienia. Jednym z nich jest Krzysztof Grabowski, znany pod pseudonimem Grabaż lider zespołów Pidżama Porno i Strachy na Lachy, który w internecie opisał walkę z platformą nc+ o udowodnienie, że mieszka na stałe w Polsce. - Do weryfikacji przyjęliśmy sposób najmniej angażujący użytkowników. Działając w duchu rozporządzenia umożliwiamy dostarczenie dodatkowych dokumentów, a każdego klienta traktujemy indywidualnie - zapewnia nc+.
więcej
|
TVP straciła 5 proc. widowni, ale dalej wyprzedza Polsat ze stacjami ZPR i TVN z Discovery. Szczyt oglądalności na ,,Faktach"
W ub.r. udział 12 stacji Telewizji Polskiej w rynku oglądalności zmalał o 4,9 proc., ale nadawca z 27,95 proc. pozostał liderem wśród głównych podmiotów. Telewizja Polsat miała 23,92 proc. udziału, a Grupa TVN - 21,81 proc. TVN dobowy szczyt oglądalności notuje w czasie „Faktów”, TVP1 - podczas „Teleexpressu” i „Wiadomości”, Polsat - w czasie „Wydarzeń”, a TVP2 - w wieczornym paśmie serialowym.
więcej
|
Telewizja Polsat szykuje zmiany w strukturze Polsat News, Jarosław Gugała odpowiada za pasmo o 22.00
Od połowy marca br. Jarosław Gugała nie prowadzi już głównych wydań „Wydarzeń” w Telewizji Polsat i Polsat News, bo pracuje nad całkiem nową odsłoną dziennika o godz. 22.00, którego będzie twarzą. Nadawca szykuje się do poważnych zmian w strukturze Polsat News, m.in. konsolidacji pasm - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny" straciły 750 tys. widzów, ale TVP1 zachowuje pozycję lidera
Drugi sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 2,26 mln osób, o 750 tys. tys. widzów mniej niż pierwszą edycję pokazywaną rok temu. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.
więcej
|
125 tys. widzów śledzi premierowe odcinki ,,Kruka" w Canal+
Pierwsze cztery odcinki nowego serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” w Canal+ oglądało średnio 125 tys. widzów. Z kolei odcinki produkcji pokazywane z godzinnym opóźnieniem w Canal+ 1 gromadzą 35 tys. oglądających.
więcej
|
950 tys. widzów ,,Wyjdź za mnie". Polsat wiceliderem w grupie 16-49
Nowy program „Wyjdź za mnie” gromadzi średnio 952 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
Pasmo Red Carpet TV w telewizji ETV. Robert Patoleta pracuje nad rebrandingiem
Nadawca kanału ETV (spółka Edusat Chanel) złożył wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zmianę nazwy na Red Carpet TV. Stacja pracuje nad nową ofertą programową i emituje pasmo zawierające m.in. rozmowy z celebrytami. Za rebranding odpowiada Robert Patoleta.
więcej
|
2,1 mln widzów filmu ,,Smoleńsk" w TVP1. Kurski: Rewelacyjna, przekraczająca wszelkie prognozy oglądalność
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP1 film „Smoleńsk” oglądało średnio 2,06 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. - Rewelacyjna, przekraczająca wszelkie prognozy oglądalność - napisał prezes TVP Jacek Kurski, który poinformował że według Netii produkcję śledziło średnio 2,3 mln widzów.
więcej
|
Polsat liderem, TVP1 wyprzedziła TVN. Seriale Dwójki ratingowymi hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przedłuża do 14 maja zapisy na sprzedaż akcji Netii, czeka na decyzję UOKiK-u
Cyfrowy Polsat zdecydował się przedłużyć o ponad miesiąc, do 14 maja, okres, w którym mnieszościowi akcjonariusze Netii mogą zapisywać się na sprzedaż akcji tej spółki. Wynika to z faktu, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przedłużył postępowanie w sprawie przejęcia przez Cyfrowy Polsat kontrolnego pakietu akcji Netii.
więcej
|
Na odsłonięciu tablicy Lecha Kaczyńskiego w Sejmie tylko operatorzy i fotoreporterzy, dziennikarze narzekają
W poniedziałek podczas odsłonięcia w Sejmie tablicy upamiętniającej Lecha Kaczyńskiego zgodnie z zapowiedzią mogli być obecni tylko fotoreporterzy i operatorzy kamer. Niektórzy dziennikarze narzekali, że nie mogli z Sejmu relacjonować tej uroczystości.
więcej
|
Motowizja z podsumowaniem RSMP oraz nowym magazynem ,,Motowizja Sport PL"
Od 20 kwietnia 2018 roku Motowizja rozpocznie emisję podsumowań wszystkich rund Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Osiem dni wcześniej na antenie stacji zadebiutuje również nowy magazyn „Motowizja Sport PL”.
więcej
|
Steven Spielberg zrobi serial "Why We Hate" dla Discovery
Steven Spielberg zajmie się produkcją dokumentalnego serialu "Why We Hate" dla stacji Discovery.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Kaczych opowieści" w Disney Channel. Serial promuje teledysk z udziałem gwiazd (wideo)
W poniedziałek, 9 kwietnia 2018 roku Disney Channel rozpoczął emisję nowych odcinków serialu „Kacze opowieści”. Tym razem produkcję promuje teledysk z udziałem polskich gwiazd.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Doradca smaku" i ,,Przepis dnia" z Prymatem na czele telewizyjnego product placementu (raport)
Od 2015 do połowy ub.r. programami telewizyjnymi, w których zdecydowanie najwięcej lokowano różne produkty, były „Doradca smaku” w TVN i „Przepis dnia” w TVP1 sponsorowane przez Prymat. Dzięki emisji tych programów TVN i TVP1 zanotowały cennikowo największe wpływy z product placementu.
więcej
|
Unilever testuje nowe formaty reklam, żeby dzielić się wydatkami z organizacjami charytatywnymi
Należąca do Unilevera marka Knorr testuje nowe formaty reklam wideo umożliwiające widzom wybór organizacji charytatywnej, która będzie czerpać zyski z emisji spotów wyświetlanych przez co najmniej 15 sekund.
więcej
|
Próchnik rozlicza się z błędów w zarządzaniu i zapowiada "powrót do korzeni"
Producent odzieży męskiej Próchnik złożył do sądu wniosek o wszczęcie postępowania sanacyjnego. Zarząd w specjalnym komunikacie wyjaśnia, że o złej kondycji spółki przesądziły błędy w managemencie kluczowych marek, błędy w koncepcji multi-brand, wizji salonów oraz brak kontroli nad produkcją.
więcej
|
Rossmann reklamuje promocję -55% na kosmetyki do makijażu "Piękny początek sezonu" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa towarzysząca akcji promocyjnej sieci drogerii Rossmann, w ramach której produkty do makijażu można kupić 55 proc. taniej. W spocie reklamowym "Piękny początek sezonu" udział biorą ambasadorki marki - aktorki Anita Sokołowska Joanna Liszowska, Małgorzata Socha i Magdalena Stużyńska-Brauer.
więcej
|
Jacek Olczak prezesem ds. operacyjnych w Philip Morris International
Jacek Olczak objął nowo utworzone stanowisko prezesa ds. operacyjnych w szwajcarskiej centrali koncernu tytoniowego Philip Morris International. W firmie pracuje od 19 lat.
więcej
|
"Młody bóg" nie odkłada ubezpieczenia na później w nowej reklamie Prudentcial (wideo)
Wystartowała nowa odsłona kampanii telewizyjnej firmy ubezpieczeniowej Prudential, która bazuje na koncepcie "młodego boga", znanego z wcześniejszych reklam marki. Za przygotowanie działań odpowiadają Publicis, SMG Starcom i Corner Shop.
więcej
|
Sony reklamuje globalnie telewizory z obrazem w jakości 4K (wideo)
W maju Sony ruszy z globalną kampanią reklamową, promującą telewizory z nowej serii AF8, z obrazem w jakości 4K. Akcję przygotował berliński oddział DDB.
więcej
|
Netflix chce przejąć za 300 mln dolarów agencję reklamy zewnętrznej
Netflix zaoferował 300 milionów dolarów za kupno agencji Regency Outdoor Advertising, do której należy kilkaset billboardów w Los Angeles.
więcej
|
Plej wygrywa przetarg na obsługę Tchibo Black&White
Agencja Plej w wyniku wygranego przetargu zajmuje się obsługą w digitalu i social mediach marki kawy Tchibo Black&White.
więcej
|
Andrzej Pągowski i Bartek Leśniewski w kampanii NN Investment Partners TFI (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamująca indywidualne konto zabezpieczenia emerytalnego oferowane przez NN Investment Partners TFI. W reklamach występują słynny artysta grafik Andrzej Pągowski i Bartek Leśniewski z Good Looking Studio.
więcej
|
Kobieta wraca do siebie w reklamie Magne B6 Forte (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży suplementu diety Magne B6 Forte (produkowanego przez Sanofi). Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Polska, Tyrka Production, Xantus, Juice i Mindshare Polska.
więcej
|
Anna Dereszowska przez trzy lata będzie promować Renault
Aktorka Anna Dereszowska została ambasadorką marki samochodów Renault. W ramach współpracy będzie jeździć i promować model Espace. Kontrakt podpisano na trzy lata.
więcej
|
Dyrektor marketingu TUI odchodzi z firmy po 27 latach
Jeremy Ellis, szef brytyjskiego i irlandzkiego działu marketingu i customer experience koncernu turystycznego TUI, po 27 latach żegna się z firmą. Zastąpi go Katie McAlister, obecna dyrektor działu digital.
więcej
|
Mastermind Media zajmie się kampanią SGGW
Mastermind Media wygrał przetarg na opracowanie strategii oraz realizację kampanii informacyjno-promocyjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Będzie pracować dla uczelni przez rok.
więcej
|
POT będzie promować laureatów konkursu Najlepszy Produkt Turystyczny
Polska Organizacja Turystyczna zamierza najpóźniej w czerwcu przeprowadzić miesięczną kampanię promującą laureatów konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny - Certyfikat POT pod nazwą alePolska.
więcej
|
Romet promuje się hasłem ,,Nowy rower? Nowy Romet"
Firma Arkus&Romet rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową, która wspiera promocję konsumencką rowerów Romet. Za jej realizację odpowiada Kerris Group.
więcej
|
|
|
Roman Giertych musi przeprosić tygodnik ,,Wprost" za nazywanie go ,,szmatławą gazetą"
Wczoraj sąd apelacyjny w Warszawie nakazał Romanowi Giertychowi przeprosić wydawcę tygodnika „Wprost” za nazwanie tego pisma „szmatławą gazetą”, a jego dziennikarzy - „grupą przestępczą”. Zmienił w ten sposób wyrok sądu okręgowego z 2016 roku, oddalający powództwo wydawcy.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem sprzedaży. ,,Zwierciadło" o 28 proc. do góry
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazł się „Cosmopolitan” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trzeci numer ,,Vogue Polska" w środę w kioskach. Na okładce Natalia Vodianowa
Na okładce trzeciego numeru magazynu „Vogue Polska” (Visteria) znajduje się zdjęcie modelki Natalii Vodianovej. Pismo ukaże się w sprzedaży w środę 11 kwietnia.
więcej
|
Mateusz Ossowski redaktorem naczelnym ,,Tygodnika Solidarność", Mateusz Kosiński wiceszefem Tysol.pl
Matusz Kosiński z Telewizji Republika przeszedł do „Tygodnika Solidarność” (Tysol), gdzie został zastępcą redaktora naczelnego portalu Tysol.pl. Natomiast prezes wydawnictwa Mateusz Ossowski jest nowym naczelnym papierowej wersji pisma.
więcej
|
|
|
Onet i ,,Gazeta Wyborcza" krytykowani przez Paczuską, Ziemkiewicza i Wildsteina za ,,rzewne wspomnienia" katastrofy smoleńskiej
Na Onecie ukazał się cykl wspomnień o katastrofie smoleńskiej, w którym opisano m.in. to jak krótko po tej tragedii płakał ówczesny premier Donald Tusk. Portal skrytykowali za to m.in. Dawid Wildstein i Konrad Kołodziejski, zarzucając wybielanie wizerunku Tuska. Podobnie ocenili komentarze niektórych publicystów „Gazety Wyborczej”. - Mimo wszystko jestem zaskoczony, że projekt upamiętniający ofiary katastrofy smoleńskiej (bez polityki) wzbudza u niektórych taką agresję. To dowód na to, jak był potrzebny - ocenił Kamil Dziubka z Onetu.
więcej
|
Internet stacjonarny w Polsce od 24,46 do 118,24 zł, za mobilny średnio 43,30 zł miesięcznie
W 2017 roku z internetu stacjonarnego korzystało 70 procent Polaków, a 25 procent używało sieci mobilnej. Średnia prędkość stałych łączy to 83 Mb/s, a internetu mobilnego 75 Mb/s -– wynika z raportu opublikowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE). Minimalny rachunek za stały internet wynosi w naszym kraju 24,46 zł, za mobilny dostęp do sieci użytkownicy płacą średnio 43,30 zł. Zarówno w wypadku stacjonarnych, jak i komórkowych łączy ceny spadły znacząco od 2014 roku.
więcej
|
YouTube oskarżony o nielegalne gromadzenie danych na temat dzieci
Przedstawiciele organizacji działających na rzecz ochrony dzieci domagają się sankcji wobec serwisu YouTube. Twierdzą, że platforma lekceważy przepisy chroniące najmłodszych, ponieważ nielegalnie gromadzi o nich dane i wyświetla reklamy użytkownikom w wieku 13 lat i młodszym.
więcej
|
Krzysztof Zawadzki odchodzi z zarządu Grupy Sare
Krzysztof Zawadzki zrezygnował w poniedziałek ze skutkiem natychmiastowym ze stanowiska członka zarządu Grupy Sare. Zajmował je od grudnia 2016 roku.
więcej
|
Dwadzieścia polskich spółek w rankingu najszybciej rosnących europejskich firm "Financial Timesa", najwyżej Benhauer
Dziennik "Financial Times" opublikował zestawienie tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie. Na liście znalazło się 20 firm z naszego kraju. Najwyższą - 26. pozycję - zajął Benhauer, zajmujący się automation marketingiem.
więcej
|
Zwierzak najlepszym towarzyszem seansów Netflixa
78 proc. użytkowników Netflixa najchętniej oddaje się seryjnemu oglądaniu w towarzystwie swoich zwierząt - wynika z nowego badania serwisu.
więcej
|
Onet: ,,Smoleńsk. 96 wspomnień" na rocznicę katastrofy smoleńskiej
Onet przygotował projekt dziennikarski „Smoleńsk. 96 wspomnień” na ósmą rocznicę katastrofy smoleńskiej. Obejmuje on 96 reportaży, wywiadów i artykułów poświęconych ofiarom tej katastrofy.
więcej
|
|
|