|
|
|
|
|
|
|
Posłanka Pawłowicz do reportera TVN24 w Sejmie: ,,Zjeżdżaj, człowieku! Oszczerco, kłamco"
Wczoraj w Sejmie posłanka PiS Krystyna Pawłowicz po zadaniu pytania przez reportera TVN24 Radomira Wita odepchnęła jego mikrofon i obrzuciła inwektywami. - Zjeżdżaj, człowieku! Oszczerco, kłamco, TVN-ie bezczelny - skierowała do dziennikarza parlamentarzystka.
więcej
|
,,Hejt lista" nowym programem 4Fun Dance. Prowadzącymi siostry Godlewskie (wideo)
Od 14 kwietnia 2018 roku 4Fun Dance emitować będzie nowy program „Hejt lista” z interaktywną listą przebojów, który poprowadzą siostry Godlewskie.
więcej
|
Rusza drugi sezon ,,#Sławy" Karoliny Korwin-Piotrowskiej w TVN Style. ,,W każdym odcinku świetni goście" (wideo)
W sobotę 14 kwietnia br. stacja TVN Style rozpocznie emisję drugiej odsłony autorskiego programu Karoliny Korwin-Piotrowskiej „#Slawa”, w którym dziennikarka porusza tematy związane ze zjawiskiem popularności. Premierę promuje spot zmontowany z prowokujących fotografii, nawiązujących do tematyki audycji.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa przegrała w sądzie z dziennikarzem Polsat News, musi udostępniać dane o swojej działalności
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie orzekł, że dane o działalności Polskiej Fundacji Narodowej muszą być przekazywane w ramach dostępu do informacji publicznej. Sprawa trafiła do sądu, po tym jak władze PFN odmówiły przekazania danych Janowi Kunertowi z Polsat News.
więcej
|
Fokus TV najchętniej oglądany w marcu, Canal+ Discovery podwoił wynik
W marcu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Discovery, a najwięcej straciło BBC Earth - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Seriale Polsatu ,,Na krawędzi", ,,Halo Hans!", ,,Daleko od noszy" oraz ,,Mamuśki" w Nowa TV
Od 1 maja 2018 roku kanał Nowa TV będzie emitować wyprodukowane przez Telewizję Polsat seriale „Na krawędzi”, „Halo Hans!”, „Daleko od noszy” oraz „Mamuśki”. Pierwsza z tych produkcji będzie emitowana w poniedziałki o 20.00, a pozostałe trzy - w codziennym porannym paśmie między 7.30 a 10.30 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maxime Saada prezesem zarządu Grupy Canal+, Jean-Christophe Thiery szefem rady nadzorczej
Maxime Saada, dotychczasowy dyrektor generalny Grupy Canal+ został mianowany prezesem jej zarządu. Zastąpił na tym stanowisku Jeana-Christophe’a Thiery, który objął funkcję przewodniczącego rady nadzorczej Canal+. Z kolei Vincent Bolloré, który dotąd kierował radą nadzorczą nadawcy zrezygnował z tego stanowiska pozostając prezesem Vivendi.
więcej
|
Niemieckie stowarzyszenie nadawców kablowych wzywa stacje ARD i ZDF do opuszczenia Facebooka
FRK, niemiecka organizacja zrzeszająca dostawców telewizji kablowych zaapelowała do państwowych stacji ARD i ZDF o zawieszenie ich oficjalnych kont na Facebooku. Stowarzyszenie podkreśla, że obecność w serwisie obu nadawców naraża niemieckich podatników na utratę prywatności za ich własne pieniądze.
więcej
|
Polsat uruchomi dwa nowe kanały Polsat Sport, żeby pokazywać na żywo wszystkie mecze Ligi Mistrzów
Telewizja Polsat zwróciła się do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zmianę nazw dwóch niedziałających jeszcze stacji opartych na marce Polsat Sport. Nadawca chce je uruchomić, żeby od jesieni transmitować na żywo wszystkie mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów.
więcej
|
Wicedyrektor TVP Polonia: wynagrodzenie za prowadzenie Izby Pamięci Generała Kuklińskiego przeznaczam na jej działalność
„Gazeta Wyborcza” opisała współpracę Filipa Frąckowiaka, wicedyrektora TVP Polonia, z Izbą Pamięci Generała Kuklińskiego. W odpowiedzi Frąckowiak podkreślił, że otrzymywane za to wynagrodzenie przekazuje Fundacji Józefa Szaniawskiego prowadzącej tę Izbę.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witold Kołodziejski: nasze badanie z ponad 10 tys. rodzin, wyniki za darmo, rozmawiamy z Nielsenem
Do dialogu technicznego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - dotyczącego nowego badania oglądalności i słuchalności telewizji i radia (także w internecie) - zgłosiło się ponad 20 firm. - Chcemy stworzyć panel z minimalną liczbą 10 tys. gospodarstw. Badania będziemy robić za pieniądze publiczne, więc wszyscy na tym zyskają, udostępnimy je za darmo - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
Trójka i RMF FM z lepszym zasięgiem naziemnym od Radia ZET i Radia Maryja, 12 proc. słuchaczy w internecie i telewizji
Zasięg techniczny Trójki i RMF FM w emisji naziemnej wynosi 93-94 proc. terytorium Polski. W przypadku Radia ZET to 87 proc., Radia Maryja - 81 proc., Polskiego Radia 24 - 35 proc., a TOK FM - 27 proc. Już 7,4 proc. słuchaczy deklaruje korzystanie z radia w internecie, a 3,3 proc. - na telewizorze.
więcej
|
|
Radio Gra liderem w Toruniu. Duży wzrost Wawy
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od września ub.r. do lutego br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Eksperci: Zasięgowy Model Planowania Magazynów to dobre narzędzie, ale ...
Zasięgowy Model Planowania Magazynów uruchomiony przez Wydawnictwo Bauer jest potrzebny, ale może skończyć się porażką - przestrzegają eksperci. Bauer przeprowadza właśnie cykl spotkań z przedstawicielami największych wydawnictw na temat nowego projektu.
więcej
|
Andrzej Skibniewski dyrektorem new business i marketingu w MediaCom Warszawa
Andrzej Skibniewski awansował w MediaCom Warszawa na stanowisko dyrektora new business i marketingu. W firmie pracuje od 17 lat.
więcej
|
Urszula Jaworowska i Małgorzata Michalik dyrektorkami zarządzającymi Streetcom
Urszula Jaworowska i Małgorzata Michalik awansowały w agencji Streetcom na stanowiska managing directorów. Michalik pokieruje także nowym działem e-commerce & non-standard trial solutions.
więcej
|
Łukasz Wodnicki dyrektorem zarządzającym White Paper Agency
Łukasz Wodnicki objął w White Paper Agency nowo utworzone stanowisko managing directora W firmie pracuje od ponad roku, dotychczas jako projects director.
więcej
|
,,TatoWie" - sklepy Netto promują owoce i warzywa (wideo)
„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która promuje zdrowe nawyki żywieniowe.
więcej
|
Drużyna e-sportowa Illuminar Gaming w reklamie T-Mobile (wideo)
W nowej reklamie z wizerunkowej kampanii T-Mobile występuje drużyna e-sportowa Illuminar Gaming. To kontunuacja akcji z udziałem Doroty Wellman.
więcej
|
LifeTube i Gamellon partnerami strategicznymi w zakresie sprzedaży i technologii
Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon podpisały umowę o strategicznej współpracy. Jako partnerzy będą wzajemnie wspierać się w obszarach sprzedaży, technologii i know-how. O szczegółach mówi nam Paweł Stano, szef LifeTube’a.
więcej
|
Julia ,,Maffashion" Kuczyńska reklamuje buty Deerupt marki Adidas Originals
Trwa kampania reklamowa marki odzieżowej Adidas Originals z udziałem blogerki modowej Julii „Maffashion” Kuczyńskiej. Akcja obejmuje działania w social media, które przygotowała i realizuje agencja VML Poland.
więcej
|
Value Media obsłuży budżet mediowy Biofarm
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg firmy farmaceutycznej Biofarm. W ramach współpracy zajmie się obsługą budżetów mediowych wszystkich marek składających się na ofertę firmy, m.in. Tribux Bio, Bioprazol i Ginkofar.
więcej
|
Grzegorz Halama jako sąsiad Brodzik i Wilczaka reklamuje SmartDom od Cyfrowego Polsatu (wideo)
W nowej kampanii reklamowej oferty SmartDom od Cyfrowego Polsatu razem z aktorami Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem występuje artysta kabaretowy Grzegorz Halama. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Sześć podmiotów zainteresowanych promocją owoców, warzyw i nabiału wśród uczniów
Pięć agencji i konsorcjum trzech firm złożyło oferty w przetargu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (dawna Agencja Rynku Rolnego) na realizację kampanii promującej „Program dla szkół”. Walczą o obsługę budżetu wycenionego na ponad 3,3 mln zł.
więcej
|
25 nominacji w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes
W tym roku jury nominowało przyznało 25 nominacji w konkursie Young Creatives Cannes, skierowanym do młodych pracowników branży kreatywnej.
więcej
|
Łódź szuka agencji do działań w mediach społecznościowych
Władze Łodzi planują szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach społecznościowych, które mają zwiększyć zainteresowanie tym miastem oraz treściami, które są publikowane na jego profilach w social mediach.
więcej
|
Alior Bank reklamuje Pożyczkę dla Duetów (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Alior Banku promowany jest kredyt gotówkowy Pożyczka dla Duetów. Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencja PZL i dom mediowy Mets.
więcej
|
Change Serviceplan wygrała przetarg na obsługę marki Biotebal
Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na obsługę marki leku na niedobór biotyny Biotebal (Polpharma). Strony nie zdradzają na jak długo podpisano umowę.
więcej
|
Katarzyna Popielarczyk i Angelika Kobylarz account supervisorami w Walk Creative
W agencji reklamowej Walk Creative na nowo utworzone stanowiska account supervisorów awansowały Katarzyna Popielarczyk i Angelika Kobylarz.
więcej
|
Melvit reklamuje Trendy Lunch w nowych smakach (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.
więcej
|
Biedronka daje voucher do 50 zł za zakup pięciu produktów (wideo)
W środę w sklepach Biedronka trwa promocja, w ramach której za zakupy wybranych pięciu ze 100 specjalnie oznaczonych produktów otrzyma się voucher o wartości do 100 zł. Voucher będzie można wykorzystać w maju w sklepach tej sieci.
więcej
|
"Pożyczka po fińsku" w reklamie Euroloan (wideo)
Ruszyła kampania Euroloanu, promująca pożyczki z limitem odnawialnym. Akcję "Pożyczka po fińsku" przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Bluerank i Spark Foundry.
więcej
|
Taksówki w Nowym Jorku będą reklamować American Express zależnie od swojej lokalizacji
American Express, operator kart płatniczych w USA planuje umieszczenie na nowojorskich taksówkach elektronicznych tablic reklamowych. Ich zawartość będzie się zmieniała promując konkretne firmy i produkty w zależności od aktualnej lokalizacji pojazdu.
więcej
|
Wartość sprzedaży bezpośredniej wzrosła w ub.r. do 3,3 mld zł, ponad połowa to kosmetyki
W ub.r. obroty sektora sprzedaży bezpośredniej wyniosły 3,3 mld zł, o 4,6 proc. więcej niż rok wcześniej. 56 proc. stanowiły kosmetyki, a 92 proc. transakcji zrealizowano indywidualnie - wynika z danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.
więcej
|
Iza Sykut awansowała na content marketing managera w They.pl
Iza Sykut po trzech latach pracy w agencji digital marketingu They.pl awansowała na stanowisko content marketing managera.
więcej
|
Danonki w saszetkach reklamowane ,,na więcej zabawy poza domem"
Serki Danonki (produkowane przez Danone Polska) zostały wprowadzone do sprzedaży w saszetkach z odświeżoną szatą graficzną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Na więcej zabawy poza domem”, którą przygotowały i realizują firmy marketingowe Y&R Poland, VML Poland, Labstore, MediaCom Warszawa i LoveBrands Relations.
więcej
|
Leo Burnett wygrała przetarg na międzynarodową obsługę kreatywną Betfair
Firma bukmacherska Betfair wybrała Leo Burnett na swoją międzynarodową agencję kreatywną. W przetargu Leo Burnett pokonała czterech konkurentów.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
Paweł Stano: rozrywka i edukacja na YouTube najbardziej dochodowe, stawek youtuberów nie sposób dokładnie podać
Prezes sieci partnerskiej Lifetube, Paweł Stano, w czasie wtorkowej konferencji prasowej wskazał najbardziej dochodowe segmenty kanałów na YouTube. To rozrywka, edukacja i beauty. Stano odniósł się także do estymacji sum, jakie twórcy zarabiają na YouTube.
więcej
|
Interia z 20 mln użytkowników. WP.pl przyciąga na dłużej niż Facebook, Onet i Google (wyniki Gemius/PBI z marca)
W marcu br. serwisy Grupy Interia.pl przekroczyły poziom 20 mln realnych użytkowników. W ogólnych wynikach badania Gemius/PBI pierwszy raz podano średnie statystyki dzienne. Na WP internauci spędzają w skali dnia więcej czasu niż na Onecie, Facebooku czy Google.
więcej
|
Twórcy Nasza Klasa założyli firmę Ten Square Games. Teraz spółka wyceniana na 350 mln zł
Twórcy serwisu społecznościowego Nasza Klasa - Maciej Popowicz i Arkadiusz Pernala - siedem lat temu założyli firmę Ten Square Games. Teraz wprowadzają ją na GPW w Warszawie. Wycena sięga 350 mln zł.
więcej
|
Tomasz Kuciel: z EGB Nieruchomości do zarządu Grupy Sare
Tomasz Kuciel został powołany na członka zarządu Grupy Sare. W ostatnich latach był we władzach spółek EGB Nieruchomości, Monevia i EBG Investments, a wcześniej pracował m.in. w Cyfrowym Polsacie, KPMG i PwC.
więcej
|
LifeTube i Gamellon partnerami strategicznymi w zakresie sprzedaży i technologii
Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon podpisały umowę o strategicznej współpracy. Jako partnerzy będą wzajemnie wspierać się w obszarach sprzedaży, technologii i know-how. O szczegółach mówi nam Paweł Stano, szef LifeTube’a.
więcej
|
Cambridge Analytica dostał od Facebooka dane ponad 57 tysięcy Polaków
Facebook przyznał, że wśród użytkowników serwisu których dane trafiły bez ich wiedzy do firmy Cambridge Analytica może być 57 138 internautów z Polski. Firma rozpoczęła powiadamianie użytkowników o udostępnieniu informacji o nich na zewnątrz, uruchomiła też specjalne narzędzie do sprawdzenia profilu pod kątem prywatności.
więcej
|
Niemieckie stowarzyszenie nadawców kablowych wzywa stacje ARD i ZDF do opuszczenia Facebooka
FRK, niemiecka organizacja zrzeszająca dostawców telewizji kablowych zaapelowała do państwowych stacji ARD i ZDF o zawieszenie ich oficjalnych kont na Facebooku. Stowarzyszenie podkreśla, że obecność w serwisie obu nadawców naraża niemieckich podatników na utratę prywatności za ich własne pieniądze.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
Jazda na rowerze ulubioną aktywnością sportową Polaków
Siedmiu na dziesięciu Polaków deklaruje, że uprawia sport. Najpopularniejszą dyscypliną jest jazda na rowerze. Popularnością cieszy się również bieganie, a coraz liczniejszą grupę miłośniczek ma nordic walking - wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|