|
|
|
|
|
|
|
Player+ BOX z ofertą Playera jeszcze w tym roku. TVN i nc+ pracują nad nowym set-top boxem
Grupa TVN i platforma nc+ przygotowują nowy set-top box, który podłączony do internetu umożliwi dostęp do pełnej oferty Playera (w tym Canal+ i HBO), a po podłączeniu anteny - także do kanałów naziemnych. Urządzenie trafi na rynek jeszcze w tym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rzecznik TK: reporter TVN24 natarczywy na dworcu wobec Julii Przyłębskiej, to nagonka poniżej standardów tabloidów
Prezes Trybunały Konstytucyjnego Julia Przyłębska w oświadczeniu „stanowczo protestuje przeciwko radykalizacji i pogwałceniu standardów prezentowanych przez tę stację i wzywa dziennikarzy TVN24 o opamiętanie i uszanowanie elementarnych zasad życia społecznego”. Chodzi o to, że reporter „Czarno na białym” wypytywał ją na peronie Dworca Centralnego, gdzie z wnuczką czekała na pociąg.
więcej
|
Filip Chajzer gwiazdą odcinka ,,Szkoły" w TVN. Zawalczy z hejtem w internecie
W Krakowie nakręcono odcinek serialu paradokumentalnego TVN „Szkoła”, w którym gościnnie wystąpił Filip Chajzer. Jego bohater będzie walczył z hejtem internetowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Value Media obronił budżet mediowy Telewizji Polskiej
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów, pokonując trzech konkurentów: Carat (Dentsu Aegis Network Polska), MullenLowe MediaHub i Arena Media Communications (Havas Media Group). Tym samym utrzymał obsługę mediową TVP.
więcej
|
Rząd zmienia ustawy o rtv i abonamencie: karta powinności mediów publicznych, skuteczniejszy nadzór nad realizacją misji
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustaw o radiofonii i telewizji oraz o opłatach abonamentowych. Nowe przepisy zmieniają m.in. definicję misji publicznej oraz wprowadzają karty powinności i zasadę, środki publiczne mogą pokrywać tylko koszty netto tej misji.
więcej
|
Komediowo-satyryczny miniserial "La La Poland" od 28 kwietnia w TVP2
W sobotę 28 kwietnia br. na antenie TVP2 zadebiutuje nowy program satyryczny "La La Poland".
więcej
|
TV Puls organizuje koncert disco-polo z kabaretami na powitanie lata
Telewizja Puls zorganizuje w czerwcu powitanie lata pod hasłem „Wielka zabawa TV Puls”. Impreza, której gwiazdami będą m.in. Sławomir i Cleo, przygotowywana jest we współpracy z Doliną Charlotty.
więcej
|
TVN Turbo nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, Lifetime najbardziej w dół
W marcu 2018 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce zostało TVN Turbo, które wyprzedziło TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowała się stacja Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pod koniec maja TVP zacznie reklamować transmisje z piłkarskich mistrzostw świata
Telewizja Polska, która jest wyłącznym właścicielem praw do transmisji w naszym kraju z mistrzostw świata w piłce nożnej, pod koniec maja rozpocznie kampanię zachęcającą do oglądania meczów na jej antenach. Za realizację działań odpowiada Value Media (Group One).
więcej
|
Natasza Urbańska poprowadzi ,,Make me over. Wielka zmiana" w Polsat Cafe. Ewa Minge w jury
W środę 25 kwietnia br. stacja Polsat Cafe rozpocznie emisję nowego programu „Make me over. Wielka zmiana”, w którym uczestnicy przejdą szybkie metamorfozy pod okiem Ewy Minge, Joanny Horodyńskiej i Marcina Mańki. Reality prowadzi Natasza Urbańska.
więcej
|
Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli
W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz, autorką programów kulinarnych. Współpraca obejmuje sponsoring cyklu "Ewa, ugotuj nam to!" oraz lokowania produktu. Działania wpierane będą kampanią reklamową, którą przygotowały i realizują Mediacom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Fortis i McCann Worldgroup.
więcej
|
Drożeją reklamy w TVP. Najwięcej za spoty przy ,,M jak miłość", finale Ligi Mistrzów i Eurowizji
W maju marketerzy zapłacą średnio kilkanaście proc. więcej za emisję spotów w TVP1 i TVP2. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy finałach Ligi Mistrzów i Eurowizji w TVP1.
więcej
|
Boomerang nadaje w HD
We wtorek 17 kwietnia dziecięcy kanał Boomerang rozpoczął nadawanie w jakości high definition. Ten sam kanał w jakości SD, począwszy od maja, stopniowo będzie wycofywany z oferty operatorów.
więcej
|
Drugi sezon ,,Westworld" od 23 kwietnia w HBO i HBO GO, 12 nowych bohaterów
Od poniedziałku 23 kwietnia HBO rozpocznie nadawanie drugiego sezonu serialu „Westworld”. Odcinki będą emitowane równolegle w HBO GO. W rolach głównych ponownie występują Evan Rachel Wood i Ed Harris, ale pojawiają się też nowi aktorzy.
więcej
|
Cartoon Network kończy 25 lat (wideo)
Stacja telewizyjna Cartoon Network przygotowała specjalny, urodzinowy spot z okazji 25. rocznicy rozpoczęcia nadawania.
więcej
|
Eleven Sports 4 trafił do sieci Toya
Od 16 kwietnia w ofercie sieci kablowej Toya dostępny jest kanał Eleven Sports 4.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Value Media obronił budżet mediowy Telewizji Polskiej
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów, pokonując trzech konkurentów: Carat (Dentsu Aegis Network Polska), MullenLowe MediaHub i Arena Media Communications (Havas Media Group). Tym samym utrzymał obsługę mediową TVP.
więcej
|
Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk reklamują Warkę Radler 0.0% (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych bezalkoholowej Warki Radler (produkowanej przez Grupę Żywiec). W reklamach występują Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk.
więcej
|
Biznesowy "efekt wow" w kampanii T-Mobile z Dorotą Wellman (wideo)
Rusza kampania reklamowa oferty T-Mobile dla firm. MagentaBiznes promuje właścicielka firmy na co dzień korzystająca z usług operatora oraz dziennikarka Dorota Wellman. Działania reklamowe przygotowały T-Mobile, FCB Bridge2Fun, LiquidThread, Mindshre i ARC Worldwide Polska.
więcej
|
Bartosz Dziendziel za Macieja Pichlaka dyrektorem marketingu Nest Banku
Bartosz Dziendziel jest nowym dyrektorem marketingu Nest Banku. Na stanowisku tym zastąpił Macieja Pichlaka, który odszedł z firmy po niespełna dwóch latach pracy.
więcej
|
,,Ten moment z Leszkiem" w reklamie piwa Lech (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa piwa Lech Premium (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Pozytywnie wpłynie”. Za obsługę reklamową marki odpowiadają GPD Agency i Zenith.
więcej
|
Pod koniec maja TVP zacznie reklamować transmisje z piłkarskich mistrzostw świata
Telewizja Polska, która jest wyłącznym właścicielem praw do transmisji w naszym kraju z mistrzostw świata w piłce nożnej, pod koniec maja rozpocznie kampanię zachęcającą do oglądania meczów na jej antenach. Za realizację działań odpowiada Value Media (Group One).
więcej
|
Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli
W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz, autorką programów kulinarnych. Współpraca obejmuje sponsoring cyklu "Ewa, ugotuj nam to!" oraz lokowania produktu. Działania wpierane będą kampanią reklamową, którą przygotowały i realizują Mediacom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Fortis i McCann Worldgroup.
więcej
|
,,Niedowiżyn" w kampanii reklamującej soczewki iWear i Acuvue w Vision Express (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express rozpoczyna promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. Wspiera to kampania reklamowa, w której różni bohaterowie doświadczają „niedowiżyn”.
więcej
|
Lidl rusza z kampanią rekrutacyjną "Po prostu dobra praca", chce zatrudnić 500 osób
Sieć sklepów Lidl Polska od 16 kwietnia prowadzi nową kampanię rekrutacyjną - oferuje 500 etatów w nowo otwieranych sklepach, sklepach sezonowych, magazynach i ponad 100 placówkach. Działanie wspiera kampania pod hasłem "Po prostu dobra praca".
więcej
|
Volkswagen zaczyna globalny przetarg kreatywny, chce współpracować z mniejszą liczbą agencji
Centrala firmy motoryzacyjnej Volkswagen rozpoczyna globalny przetarg agencji kreatywnych. Firma chce scentralizować obsługę reklamową w pięciu regionalnych hubach oraz poprawić wizerunek marki po skandalu z emisją spalin.
więcej
|
Drożeją reklamy w TVP. Najwięcej za spoty przy ,,M jak miłość", finale Ligi Mistrzów i Eurowizji
W maju marketerzy zapłacą średnio kilkanaście proc. więcej za emisję spotów w TVP1 i TVP2. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy finałach Ligi Mistrzów i Eurowizji w TVP1.
więcej
|
Teledysk ,,Podróżnik" Krzysztofa Zalewskiego niestandardowo promuje letnią kolekcję IKEA
Wczoraj w internecie miał premierę teledysk do piosenki "Podróżnik" Krzysztofa Zalewskiego. Klip jest jednocześnie elementem niestandardowej promocji kolekcji wyposażenia do domu IKEA Sommar.
więcej
|
Havas Media Group powołuje jednostkę analityczną DBI. Na jej czele Wiola Łada-Szewczenko
Havas Media Group, do której należą m.in. domy mediowe Havas Media i Arena Media utworzyła w swoich strukturach nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence). Kieruje nią Wiola Łada-Szewczenko, pełniąca również funkcję szefowej Ecselis.
więcej
|
Olga Mazurowska client directorem Selectivv Mobile House
Z końcem kwietnia zarządzanie działem badawczo-analitycznym - Selectivv Data Tank w agencji Selectivv Mobile House przejmuje Olga Mazurowska. Obejmie stanowisko client directora.
więcej
|
Napój piwny Somersby reklamowany w wersji arbuzowej (wideo)
Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamującą nowy, arbuzowy wariant smakowy napoju piwnego Somersby. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Noble Graphics, Initiative Warszawa i Kamikaze.
więcej
|
"Zdrowe owoce to mus" - Tymbark wprowadza na rynek wygodne soki w musie
Pod hasłem "Zdrowe owoce to mus" ruszyła kampania reklamowa marki Tymbark (Maspex Wadowice), promująca wprowadzenie na rynek nowości produktowej - soku w formie wyciskanego z opakowania musu. Kampanię przygotowały Bardzo, Grey Group Poland i Starcom.
więcej
|
Rafał Ryś: z Grey Group do Saatchi&Saatchi IS
Do działu kreacji agencji Saatchi & Saatchi IS dołączył Rafał Ryś, poprzednio deputy creative director w Grey Group. Jako associate creative director raportuje bezpośrednio do Kamila Majewskiego, creative directora agencji.
więcej
|
Krowa Miss Muuufi w reklamie kakao Krüger (wideo)
Teledysk z krową Miss Muuufi i hitem Reni Jusis „Zakręcona” to główny element przygotowanej przez Ambasadę BC kampanii, która ma zwrócić uwagę młodych odbiorców na nowe kakao firmy Krüger.
więcej
|
Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak w kampanii Cartoon Network apelują do dzieci, by sobie nie dokuczały
Telewizja Cartoon Network startuje z czwarta edycją kampanii społecznej „Bądź kumplem nie dokuczaj”, która pokazuje dzieciom szkodliwość negatywnych zachowań wobec rówieśników oraz zachęcająca do utrzymywania z nimi przyjacielskich relacji. Ambasadorami akcji są piłkarze Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak.
więcej
|
Coca-Cola wprowadza mrożone napoje w woreczkach
Coca-Cola wprowadza do swojego portfolio nowość - wyciskane z niewielkiego woreczka, zmrożone napoje. Coca-Cola Frozen sprzedawana jest na razie tylko w Japonii, w wariantach pomarańczowym, cytrynowym i winogronowym.
więcej
|
Agencja Warszawa wygrywa przetargi na obsługę LG Electronics Polska
Firma LG Electronics Polska rozstrzygnęła przetargi na prowadzenie komunikacji w social media oraz całościową obsługę strategiczno-kreatywną marki LG. Oba budżety zdobyła Agencja Warszawa.
więcej
|
Cartoon Network kończy 25 lat (wideo)
Stacja telewizyjna Cartoon Network przygotowała specjalny, urodzinowy spot z okazji 25. rocznicy rozpoczęcia nadawania.
więcej
|
Zbyszko z Veroni Active sponsorem polskiej koszykówki
Firma Zbyszko, właściciel marki Veroni Active, została nowym partnerem polskiej koszykówki - będzie wspierała reprezentacje Polski koszykarzy i koszykarek oraz Energa Basket Ligę i Energa Basket Ligę Kobiet.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe uruchamiają firmę bukmacherską Totalbet
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe szykują ofertę zakładów bukmacherskich pod nazwą Totalbet. Firma ma już licencję ministerska finansów, zamierza przyjmować zakłady przez internet i w punktach stacjonarnych. Zarządzają nią Marcin Giera i Łukasz Seweryniak - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jadwiga Emilewicz, Jarosław Kaczyński, Mariusz i Paweł Szataniakowie oraz Ryszard Pieńkowski z Nagrodami Kisiela 2017
Jarosław Kaczyński i Jadwiga Emilewicz w kategorii "Polityk", Ryszard Pieńkowski w kategorii "Publicysta" oraz Mariusz i Paweł Szataniak z firmy Wielton w kategorii "Przedsiębiorca" zostali laureatami kolejnej edycji Nagród Kisiela.
więcej
|
,,Nasze Melodie" wydaniem specjalnym ,,Na Żywo" o muzyce dance i disco polo
W środę 18 kwietnia ukaże się specjalne wydanie tygodnika „Na Żywo” (Wydawnictwo Bauer) - „Nasze Melodie". Magazyn poświęcony jest muzyce z lat 80-tych i 90-tych. Redakcją kieruje Katarzyna Rędaszka.
więcej
|
,,Newsweek" przed ,,Gazetą Wyborczą" i ,,Wprost" na Twitterze, najbardziej angażuje ,,Do Rzeczy" (TOP 20)
Najpopularniejszym polskim tytułem prasowym na Twitterze jest „Newsweek”, wyprzedzający „Gazetę Wyborczą” i „Wprost”. Natomiast w zeszłym miesiącu najwięcej aktywności użytkowników wywołały wpisy na profilu „Do Rzeczy”.
więcej
|
Spada sprzedaż pism popularnonaukowych i historycznych, ,,Uważam Rze Historia" najbardziej w dół
W styczniu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe uruchamiają firmę bukmacherską Totalbet
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe szykują ofertę zakładów bukmacherskich pod nazwą Totalbet. Firma ma już licencję ministerska finansów, zamierza przyjmować zakłady przez internet i w punktach stacjonarnych. Zarządzają nią Marcin Giera i Łukasz Seweryniak - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Google pozwoli polskim wydawcom walczyć z blokowaniem reklam
Google rozszerzył dostępność swojego narzędzia o nazwie Funding Choices pozwalającego wydawcom walczyć ze zjawiskiem blokowania reklam na ich stronach internetowych. Z rozwiązania mogą teraz korzystać media na dodatkowych 31 rynkach na świecie, w tym także w Polsce.
więcej
|
Serwis streamingowy Formuły 1 wystartuje w maju, pakiet Pro także w Polsce
W maju br. oficjalnie wystartuje F1 TV - płatna platforma subskrypcyjna OTT oferująca dostęp do wyścigów Formuły 1 na żywo. Usługa będzie dostępna w kilkudziesięciu krajach, w tym w Polsce.
więcej
|
Unia Europejska zmusi Google i Facebook do udostępniania danych w ciągu 6 godzin
Unia Europejska pracuje nad przepisami, które mają ułatwić organom ścigania zdobycie potrzebnych informacji na temat użytkowników od firm technologicznych takich jak Google czy Facebook. Zgodnie z projektem spółki tego typu zostaną zmuszone do ujawniana danych policji i prokuraturze nawet wtedy, gdy potrzebne informacje będą przechowywane na serwerach poza terytorium wspólnoty, a w naglących wypadkach będą miały na to 6 godzin.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
Polska Fundacja Narodowa i Partner of Promotion - słuszna decyzja czy skandal?
Nieporadna komunikacyjnie Polska Fundacja Narodowa musiała wreszcie sięgnąć po pomoc zewnętrznej agencji PR. Pod tym względem jest do zrobienia wszystko - od koncepcji po wykonanie, a zatrudnienie tak doświadczonej agencji jak Partner of Promotion jest zrozumiałym ruchem. Są jednak na rynku agencje, które - patrząc na wizerunek Fundacji - na pewno nie podjęłyby się tego wyzwania z obawy o własny wizerunek, jest także sporo, którym by to nie przeszkadzało - komentują dla Wirtualnemedia.pl Anna Garwolińska, Piotr Czarnowski, Jakub Bierzyński i Grzegorz Miller.
więcej
|
Grey Group Poland obsługuje kanały social media mBanku
Grey Group Poland poszerzyła współpracę z mBank o obsługę kanałów social. Poprzednio zajmowała się tym agencja VML Poland.
więcej
|
Pan Pomidor&Co klientem ConTrust Communication
ConTrust Communication zajmuje się obsługą komunikacyjną firmy Pan Pomidor&Co., polskiego producenta dań gotowych, zup i sosów. Agencję wybrano w drodze rekomendacji.
więcej
|
Dorota Mglej w zespole POiNTB
Do zespołu wrocławskiej agencji public relations POiNTB (marki należącej do Bees & Honey) dołączyła Dorota Mglej. Objęła stanowisko PR specialist.
więcej
|
|
|