|
|
|
|
|
|
|
Jury w ,,Top Model 7" bez zmian. Joanna Krupa ponownie gwiazdą show
Za stołem jurorskim siódmej edycji reality-show „Top Model. Zostań modelką”, które wraca po dwóch latach przerwy do TVN, ponownie zasiądą Joanna Krupa, Katarzyna Sokołowska, Dawid Woliński i Marcin Tyszka, natomiast Michał Piróg pomoże uczestnikom w kulisach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Kurski: chcemy tanio produkować jak najlepsze programy. ,,TVP odradza się w sensie programowym"
Reforma TVP zwiększy szanse na więcej programów autorskich; są już programy historyczne, pojawiają się seriale edukacyjne; to są sygnały, że telewizja publiczna odradza się w sensie programowym - powiedział w czwartek szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański.
więcej
|
KRRiT: nadal istnieje obowiązek płacenia abonamentu, pomysł Czabańskiego to jeden z wariantów
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański podtrzymuje zapowiedzi o całkowitej likwidacji abonamentu rtv od 2019 roku. - W dalszym ciągu jest to jeden z wielu wariantów branych pod uwagę w pracach nad finansowaniem misji publicznej w mediach. Do momentu zmiany istnieje nadal obowiązek płacenia abonamentu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowa KRRiT.
więcej
|
Lech Wałęsa chce pozwać TVP Info i inne media podające, że jest TW Bolkiem
Dyrektor biura Lecha Wałęsy zapowiedział pozwy wobec osób i podmiotów, które podają informację, ze były prezydent był tajnym współpracownikiem SB o pseudonimie Bolek. W poniedziałek tę informację eksponowano w „Minęła 20” w TVP Info.
więcej
|
,,SuperHit Festiwal 2018" i ,,Mega Hit" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
W majowym cenniku reklamowym Polsatu stawki w jednych pasmach są kilka procent wyższe, a w innych niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotów przy transmisji z zaplanowanego na ostatni weekend maja Polsat SueprHit Festiwalu i w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
440 tys. widzów ,,Nie da się ukryć". TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News
Magazyn „Nie da się ukryć” od początku tego roku śledzi średnio 438 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Inea ma 930 mln zł z kredytów na spłatę zasłużenia i budowę sieci światłowodowych
Sieć telekomunikacyjna Inea, należąca od niedawna do Macquarie European Infrastructure Fund 5, pozyskała 930 mln zł finansowania od ośmiu firm z sektora finansowego. Przeznaczy je na refinansowanie istniejącego zadłużenia, finansowanie działalności bieżącej oraz budowę sieci światłowodowych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
więcej
|
,,Geniusz: Picasso" od 22 kwietnia w National Geographic. Kolejna część o Mary Shelley
22 kwietnia na antenie National Geographic odbędzie się polska premiera drugiego sezonu serialu „Geniusz”, w którym bohaterem cyklu jest Pablo Picasso. Nadawca właśnie ogłosił, że trzecia odsłona głośnego projektu poświęcona będzie autorce Mary Shelley.
więcej
|
TVP Info nazwało Lecha Wałęsę TW Bolkiem. Dzwoniąca do ,,W tyle wizji": TW był też mąż Magdaleny Ogórek
W poniedziałek w „Minęła 20” w TVP Info podkreślono, że były prezydent Lech Wałęsa to TW Bolek. W środę do programu „W tyle wizji” zadzwoniła oburzona tym kobieta, podkreślając, że w analogiczny sposób można nazwać męża współprowadzącej program Magdaleny Ogórek.
więcej
|
Ponad 1,5 mln mieszkań w zasięgu internetu 300 Mb/s i 600 Mb/s od Vectry
Liczba mieszkań, które znajdują się w zasięgu dostępu do internetu Vectry o prędkości 300 Mb/s i 600 Mb/s, przekroczyła 1,5 mln.
więcej
|
,,Młody papież" od 28 kwietnia w FilmBox Premium HD
W sobotę 28 kwietnia br. kanał FilmBox Premium HD rozpocznie emisję serialu „Młody papież”, który do tej pory w Polsce był emitowany tylko w HBO.
więcej
|
Trzeci sezon francuskiej superprodukcji ,,Wersal. Prawo krwi" w Canal+
Od 10 maja 2018 roku Canal+ rozpocznie emisję trzeciego sezonu francuskiego serialu „Wersal. Prawo krwi”.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT: nadal istnieje obowiązek płacenia abonamentu, pomysł Czabańskiego to jeden z wariantów
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański podtrzymuje zapowiedzi o całkowitej likwidacji abonamentu rtv od 2019 roku. - W dalszym ciągu jest to jeden z wielu wariantów branych pod uwagę w pracach nad finansowaniem misji publicznej w mediach. Do momentu zmiany istnieje nadal obowiązek płacenia abonamentu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowa KRRiT.
więcej
|
|
Polskie Radio 24: Stanisław Janecki gospodarzem poranka. Piotr Nisztor i Katarzyna Gójska z nowymi audycjami
Publicysta „Sieci” Stanisław Janecki dołączył do grupy prowadzących poranne pasmo Polskiego Radia 24. Natomiast Piotr Nisztor z „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie” zaczął prowadzić autorską audycję „Nisztor pyta”. Od niedzieli audycję „7x24" poprowadzi Katarzyna Gójska.
więcej
|
|
Łukasz Malina: z naczelnego eskaINFO na wydawcę serwisów Grupy Eska
Łukasz Malina, dotychczasowy redaktor naczelny serwisu eskaINFO.pl, awansował na nowo utworzone stanowisko wydawcy serwisów Grupy Eska. Nową szefową eskaINFO.pl została Sylwia Adamczyk.
więcej
|
|
Marcin Zaborski z cyklem wywiadów ,,Post Scriptum" na RMF24.pl (wideo)
Od najbliższej niedzieli w serwisie RMF24.pl będą co tydzień publikowane rozmowy wideo Marcina Zaborskiego z byłymi posłami i ministrami. Cykl nosi nazwę „Post Scriptum”.
więcej
|
|
KRRiT poszerzy cyfrową ofertę radia o rozgłośnie lokalne. Przetargi na częstotliwości w drugiej połowie 2018 roku
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia. Obecnie pracuje nad strategią, która pozwoli poszerzyć ofertę i uruchomić dodatkowe stacje radiowe, w szczególności rozgłośnie komercyjne o lokalnym charakterze. Ogłaszanie wolnych częstotliwości na lokalne, miejskie multipleksy w 34 miastach ma nastąpić w drugiej połowie tego roku.
więcej
|
|
Czwarta edycja ,,Najszybszego Koncertu Świata" w VOX FM
W piątek, 20 kwietnia 2018 roku ruszy czwarta edycja akcji radia VOX FM - „Najszybszy Koncert Świata”. Stacja zorganizuje serię plenerowych występów artystów znanych z anteny, z którymi odwiedzi centralne punkty największych polskich miast. W ciągu 7 tygodni wystąpi łącznie 35 artystów.
więcej
|
|
Katarzyna Gójska w nowej audycji ,,7x24" w Polskim Radiu 24, emisja także w Telewizji Republika
Od najbliższej niedzieli w Polskim Radiu 24 tuż po godz. 9:00 będzie emitowana nowa audycja „7x24”, w której Katarzyna Gójska będzie prowadziła debatę z politykami wszystkich najważniejszych ugrupowań parlamentarnych. Program będzie można oglądać także w Telewizji Republika.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie. Radio ZET wyprzedziło TOK FM i Trójkę
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
BZ WBK zamierza zmienić nazwę na Santander Bank Polska
Bank Zachodni WBK planuje zmienić nazwę na Santander Bank Polska. Jednocześnie przeniesie swoją główną siedzibę z Wrocławia do Warszawy. Marka BZ WBK jest obecna od 2001 roku, kiedy połączyły się Bank Zachodni i Wielkopolski Bank Kredytowy. W ostatnim okresie w reklamach BZ WBK występował Łukasz Nowicki.
więcej
|
,,Ustaw sobie Ż" w loterii promującej piwo Żywiec
Ruszyła tegoroczna odsłona loterii promujące piwo Żywiec (produkowane przez Grupę Żywiec). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ustaw sobie Ż”, oraz wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy Just, G3 Group, 2012 Agency, VML Poland, Hope. Media i Starcom.
więcej
|
Wiatami przystankowymi w Poznaniu będzie zarządzać spółka MTP
Decyzją Rady Miasta zarządzanie wszystkimi wiatami przystankowymi w Poznaniu przejmie spółka Międzynarodowe Targi Poznańskie. Tym samym miasto zakończy współpracę z firmami reklamy zewnętrznej AMS SA i Clear Channel Poland.
więcej
|
Siedem agencji w przetargu kreatywnym Black Red White
Grupa meblarska Black Red White ogłosiła przetarg na nową agencję kreatywną. Zaprosiła do niego siedem agencji: Heart&Brain, Publicis, McCann Worldwide, Kalicińscy.com, Walk Creative, Ogilvy+JWT i FCB Bridge2Fun, która przygotowała jedną z ostatnich kampanii.
więcej
|
Katowice "zagrały" w reklamie rowerów Merida
Producent rowerów miejskich Merida Polska przygotował spot reklamowy, który w całości zrealizowano na terenie Katowic.
więcej
|
Szymon Brodzicki, Paweł Chróściak i Szymon Rajca uruchomili BB8
Związani od kilku lat z branżą reklamową Szymon Brodzicki, Paweł Chróściak i Szymon Rajca uruchomili własną agencję BB8.
więcej
|
Schulz brand friendly będzie obsługiwać markę Lubelska
Agencja Schulz brand friendly wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki wódki Lubelska (Stock Polska).
więcej
|
Procter & Gamble stawia na zrównoważony rozwój i biodegradowalne opakowania swoich produktów
Koncern Procter & Gamble rewiduje swoją „Strategię Zrównoważonego Rozwoju 2020” i wyznacza nowe cele, które mają zostać zrealizowane do roku 2030. Są to m.in. zmiana opakowań na ekologiczne, zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych i przejście na zasilanie fabryk energią odnawialną.
więcej
|
,,Wybierz własny kierunek" w kampanii Mitsubishi Eclipse Cross (wideo)
Pod hasłem „Wybierz własny kierunek” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek nowy model SUV coupe - Mitsubishi Eclipse Cross. Za jej przygotowanie odpowiadają firmy: Starcom, Schulz, Bluerank, Digital Sunset i Kalicińscy.com.
więcej
|
Kantar Healthcare i PEX PharmaSequence będą wspólnie doradzać branży farmaceutycznej
Kantar Healthcare, komórka należąca do firmy Kantar oraz PEX PharmaSequence, firma doradczo-badawcza działająca na rynku farmaceutycznym podpisały umowę o współpracy. Będą wspólnie doradzać firmom farmaceutycznym, także w zakresie marketingu.
więcej
|
Paweł Borowik prezesem Grupy Icea
Paweł Borowik objął stanowisko prezesa zarządu Grupy iCEA. Do tej pory był kierownikiem działu handlowego.
więcej
|
K2 Media wygrywa przetarg marki Buscopan
K2 Media wygrała przetarg na obsługę kreatywną marki Buscopan. To kolejny produkt z portfolio koncernu IPSEN, którego obsługę powierzono agencji.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
Rafał Ziemkiewicz pozwie dyrektora Muzeum Polin. ,,Musi odszczekać kłamstwa, które rozpowszechnia"
Publicysta Rafał Ziemkiewicz zlecił sporządzenie pozwu o ochronę dóbr osobistych przeciwko prof. Dariuszowi Stoli, dyrektorowi Muzeum Historii Żydów Polskich Polin w Warszawie. Chodzi o umieszczenie wydruków jego tweetów na wystawie muzealnej oraz późniejsze wypowiedzi w mediach. - Musi odszczekać kłamstwa, jak to się mówi po staropolsku, które na mój temat rozpowszechnia - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl publicysta.
więcej
|
Sprzedaż ,,Wprost" spadła do 15 tys. ,,Tygodnik Powszechny" z największym wzrostem
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w lutym br. był „Gość Niedzielny”, ale największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny". Na czele spadków znalazł się tytuł „Sieci”, a sprzedaż „Wprost” spadła do najgorszego wyniku w historii - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Fakt" likwiduje piątkowy dodatek ,,Gwiazdy" i wprowadza tygodnik dla kobiet ,,Dobre chwile"
W piątek 20 kwietnia br. do wydania dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) dołączony zostanie nowy tygodnik „Dobre chwile” o historiach sprzed lat. Tym samym gazeta likwiduje dodatek „Gwiazdy”.
więcej
|
Przeprosiny i 150 tys. zł dla Kamila Durczoka od ,,Wprost" za tekst o mieszkaniu z pornografią i białym proszkiem
Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał wydawcy i trojgu byłych dziennikarzy „Wprost” przeproszenie Kamila Durczoka i zapłacenie mu 150 tys. zł zadośćuczynienia za tekst z lutego 2016 roku, w którym opisano pobyt Durczoka w mieszkaniu znajomej, gdzie były też materiały pornograficzne i biały proszek.
więcej
|
|
|
Ministerstwo Cyfryzacji tworzy zespół ds. mediów społecznościowych by pomóc użytkownikom w kontaktach z Facebookiem
Ministerstwo Cyfryzacji (MC) przygotowuje rozwiązanie, które ma pomóc użytkownikom mediów społecznościowych w Polsce w kontaktach z Facebookiem czy Twitterem. Chodzi głównie o szybsze i sprawniejsze niż dotąd rozwiązywanie spornych kwestii dotyczących na przykład zawieszania kont użytkowników. Jak dowiedział sie serwis Wirtualnemedia.pl prace nad projektem są na końcowym etapie, a partnerzy resortu cyfryzacji po stronie serwisów są zainteresowani proponowanym rozwiązaniem.
więcej
|
Liczba użytkowników Amazon Prime przekracza 100 milionów. ,,Nie można spocząć na laurach"
Koncern Amazon ujawnił, że liczba jego klientów korzystających z usługi Prime pozwalającej na szybsze dostawy towarów i bonusy przekroczyła globalnie 100 milionów. W 2017 roku użytkownicy Prime kupili w Amazonie na całym świecie z górą 5 miliardów produktów. - Nie możemy spocząć na laurach, bo nie tego oczekują nasi klienci - podkreśla Jeff Bezos, założyciel i szef Amazona.
więcej
|
Facebook wycofa obsługę 1,5 mld użytkowników z centrali w Dublinie by ograniczyć wpływ RODO
Facebook zmienia globalne zasady obsługi swoich użytkowników. Jedna z central firmy funkcjonujące w Dublinie nie będzie zajmować się ponad 1,5 mld internautów pochodzących z Afryki, Azji, Australii i Ameryki Łacińskiej. W Irlandii będą obsługiwani jedynie użytkownicy z Europy. W ten sposób Facebook chce zmniejszyć wpływ przepisów RODO na swoje działania i ograniczyć kontrolę serwisu ze strony Unii Europejskiej.
więcej
|
WP RadarOkazji nowym serwisem sprzedażowym Wirtualnej Polski
Grupa Wirtualna Polska uruchomiła serwis WP RadarOkazji agregujący oferty ze sklepów internetowych i dostosowujący je do oczekiwań różnych internautów.
więcej
|
Facebook wprowadza w Polsce program Community Leadership Circles, będzie wspierał liderów społeczności
Facebook ogłosił wprowadzenie w Polsce programu o nazwie Community Leadership Circles. Projekt ma wesprzeć lokalnych liderów społeczności tworzonych na Facebooku i stanowić pomiędzy nimi platformę wymiany wiedzy oraz doświadczeń.
więcej
|
Orange Światłowód, Toya i Vectra najlepsze do oglądania Netflixa
Usługa Orange Światłowód oferowała w Polsce w marcu 2018 roku najszybsze połączenie z platformą Netflix - wynika z zestawienia Netflix ISP Speed Index. Na kolejnych dwóch miejscach znaleźli się także operatorzy stacjonarni – Toya oraz Vectra. Z kolei wśród dostawców mobilnych najlepszy okazał się Plus przed Play, Orange i T-Mobile są poza pierwszą dziesiątką.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|