|
|
|
|
|
|
|
Platforma SVoD Telewizji Polskiej już działa. ,,Strefa Abo to pierwszy etap strategii online"
Telewizja Polska uruchomiła własną płatną platformę SVoD (Subscription Video on Demand), która jest darmowa dla osób płacących abonament rtv. - Inaugurujemy pierwszy etap strategii online - tłumaczył na konferencji prasowej Maciej Stanecki, wiceprezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
Polsat na jesień szykuje nowy format taneczny. Nina Terentiew: byłby emitowany na zmianę z ,,Tańcem z Gwiazdami"
Telewizja Polsat w jesiennej ramówce 2018 roku planuje pokazać nowy format taneczny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy na etapie rozpatrywania 2-3 projektów - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Odcinek specjalny ,,Drugiej szansy" trafi do Player.pl. ,,Podziękowanie za wierność widzów"
W niedzielę 20 maja br. portal Player (Grupa TVN) udostępni odcinek specjalny serialu „Druga szansa”, który został nakręcony tylko dla użytkowników platformy VoD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kamil Durczok nie wróci do Polsat News. Wiosną o 21.00 serwisy informacyjne zamiast publicystyki
Wiosną od poniedziałku do czwartku w paśmie o godz. 21.00 stacja Polsat News nie będzie pokazywać programów publicystycznych „Durczokracja”, „Tło”, „Dorota Gawryluk zaprasza” i „Pod pressją”. Zamiast nich widzowie obejrzą serwisy informacyjne. Na antenę stacji nie wróci już Kamil Durczok.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Vox Music TV, a najwięcej stracił kanał TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joanna Lichocka skrytykowana za nazwanie Tomasza Terlikowskiego pajacem. ,,Dziennikarze nie są nadzwyczajną kastą"
Posłanka PiS Joanna Lichocka, współpracująca z „Gazetą Polską” i Telewizją Republika, we wtorek na antenie Polskiego Radia 24 nazwała publicystę Tomasza Terlikowskiego „hałaśliwym pajacem”. Skrytykowali ją za to niektórzy dziennikarze. - Dziennikarze nie są wyjęci spod słów krytyki. To nie jest nadzwyczajna kasta - skomentowała to Lichocka.
więcej
|
|
Polskie Radio z zyskiem 2,5 mln zł w 2017 roku
Polskie Radio zakończyło zeszły rok z dodatnim wynikiem finansowym, notując zysk na poziomie około 2,5 mln zł. Przychody wyniosły 297,7 mln zł - poinformował Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
Eska nowym liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje awansowało na podium
Na pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu awansowała Eska, która wyprzedziła RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Złote Przeboje - wynika z fali badań słuchalności radia za czwarty kwartał ub.r. i pierwszy kwartał br.
więcej
|
|
|
|
Prezes BZ WBK: potencjał naszej nazwy się wyczerpuje, Santander jest nowocześniejszy
Michał Gajewski, prezes Banku Zachodniego WBK, ocenił, że firma zdecydowała się na rebranding, ponieważ „potencjał dotychczasowej nazwy banku powoli się wyczerpuje”. Proces zacznie się jesienią br., jego koszty zostaną rozłożone na dwa lata.
więcej
|
Aflofarm liderem wydatków reklamowych. Natur Produkt Zdrovit i Eur-Net z największym wzrostem po I kwartale br.
W pierwszym kwartale br. najwyższy wzrost wydatków na reklamy w mediach względem tego samego okresu roku ub. zanotowały Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa. Wydatki lidera, czyli Aflofarm Farmacja Polska były porównywalne do tych sprzed roku. Mniej na promocję wydał koncern motoryzacyjny Volkswagen Group Polska.
więcej
|
MediaCom przejmuje od Value Media obsługę internetowego budżetu reklamowego Netii
Dom mediowy MediaCom Warszawa (należący do sieci GroupM wchodzącej w skład WPP) wygrał przetargu dotyczący obsługi budżetu reklamowego Netii w internecie. Poprzednio przez sześć lat zajmował się tym Value Media.
więcej
|
OS3 po roku restrukturyzacji pozycjonuje się jako agencja digital relations
Agencja OS3 po trwającym rok procesie restrukturyzacji pod przewodnictwem prezesa Davida Meistera, określa na nowo zakres swoich kompetencji. Forma specjalizować się będzie w digital relations.
więcej
|
9 na 10 Polaków pozytywnie ocenia przepisy RODO
Polacy dostrzegają wagę przepisów o ochronie danych osobowych, które wprowadza RODO - jako istotne lub bardzo istotne postrzega je 89 proc. osób. Najważniejszą zmianą jest dla respondentów możliwość żądania usunięcia danych lub żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych - wynika z raportu KPMG.
więcej
|
Selectivv Mobile House zajmie się targetowaniem i personalizowaniem reklam na ekranach Screen Network
W ramach rozpoczętej właśnie współpracy firma Selectivv Mobile House będzie oferować narzędzia powalające targetować reklamy na nośnikach indoorowych i outdoorowych należących do Screen Network (wchodzącej w skład Grupy 4fun Media).
więcej
|
"Orły Harnasia" w mundialowej kampanii piwa Harnaś
Pod hasłem „Orły Harnasia” ruszyła kampania telewizyjna piwa Harnaś (Carlsberg Polska), nawiązująca do zbliżających się piłkarskich mistrzostw świata. Działania przygotowały Red8 Advertising, Propeller Film, Deep Blue Production i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Chapter1 będzie dalej reklamować piwo Lech Pils
Agencja Chapter1 wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej dotyczący obsługi reklamowej piwa Lech Pils. Pracuje dla tej marki od ponad trzech lat.
więcej
|
Robert Lewandowski reklamuje head&shoulders Men Ultra z węglem (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa szamponu do włosów head&shoulders Men Ultra (produkowanego przez Procter&Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego. W akcji promowana jest nowa wersja produktu, z dodatkiem węgla.
więcej
|
Kasia Dziurska, Paula Jagodzińska i Deer.Home promują Tchibo Cafissimo (wideo)
W nowej kampanii reklamowej kapsułek kawowych Tchibo Cafissimo występują Kasia Dziurska (tancerka i trenerka fitness, uczestniczka obecnej edycji „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”), blogerka modowa Paula Jagodzińska i autorka bloga wnętrzarsko-lifestylowego Deer.Home.
więcej
|
Urząd Patentowy w konkursie szuka autora filmu promującego ochronę własności intelektualnej
Urząd Patentowy RP ogłosił konkurs na film promujący ochronę własności intelektualnej. Główną nagrodą w nim jest 5 tys. zł.
więcej
|
Ewa Kasprzyk ambasadorką marki Soraya
Aktorka Ewa Kasprzyk została ambasadorką linii kosmetyków Total Collagen marki Soraya (produkowanej przez Orkla Care. Kampania w prasie i telewizji ma ruszyć na początku maja.
więcej
|
Wieden+Kennedy wiodącą agencją kreatywną marki Converse
Firma Nike wybrała agencję reklamową Wieden+Kennedy jako wiodącą agencję kreatywną dla marki Converse. Wcześniej jej obsługą zajmowała się agencja Anomaly.
więcej
|
Oracle przejmuje Grapeshot, by pomóc reklamodawcom w rozwiązywaniu problemów związanych z bezpieczeństwem marki w sieci
Firma Oracle nabyła brytyjską firmę Grapeshot zajmującą się technologiami marketingowymi, która pomaga markom w określaniu kontekstu miejsc, w których pojawią się ich reklamy, dzięki czemu nie będą one wyświetlane przy niebezpiecznych treściach.
więcej
|
Kamikaze zdobywa w przetargu obsługę junior-angin w social mediach
Agencja Kamikaze wygrała przetarg M.C.M Klosterfrau Healthcare na obsługę marki preparatu junior-angin w social mediach.
więcej
|
Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu promują konkurs Hyundai dla kibiców piłkarskich
Wystartowała kampania reklamowa producenta samochodów Hyundai, jednego z oficjalnych partnerów Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji. Twarzami akcji są piłkarze Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu.
więcej
|
Vincent Bolloré z Vivendi podejrzany o wykorzystanie agencji Havas przy wyborach w Afryce
Vincent Bolloré, były prezes i największych udziałowiec w grupie Vivendi jest podejrzany o wykorzystanie agencji reklamowej Havas (należy do Vivendi) przy wyborach w Afryce Zachodniej.
więcej
|
McDonald's uruchamia dostawę w aplikacji Uber Eats we Wrocławiu
Od 23 kwietnia na ternie Wrocławia działa opcja dostawy z sieci McDonald’s przez aplikację Uber Eats.
więcej
|
Mądre wybory doświadczonych mam w kampanii Bebiko 2
Wystartowała ogólnopolska kampania marki produktów dla dzieci Bebiko 2, której motywem przewodnim jest zaufanie mam. Działania pod hasłem "Najwięcej mam ufa właśnie nam" przygotowały K2, VML Poland, Syzygy i Alert Media Communications.
więcej
|
Unique One przygotowała loterię Nestlé Fitness
Agencja Unique One wygrała przetarg, w ramach którego przygotowuje loterię płatków śniadaniowych Nestlé Fitness (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Do wygrania są trzy wycieczki na Bali.
więcej
|
Kaufland w programie partnerskim Payback
Od 26 kwietnia, klienci Kaufland będą mogli zbierać punkty Payback, które mogą wymieniać na zakupy lub nagrody, zarówno w sklepach sieci, jak i u innych partnerów programu.
więcej
|
GTV sponsorem meczów Speedway Euro Championship i żużlowej reprezentacji Polski
Dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia GTV został właśnie sponsorem cyklu Speedway Euro Championship. Będzie również wspierać zawodników reprezentacji Polski.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
,,Polityka" podnosi cenę o złotówkę. ,,Podrożały papier i dystrybucja, reklamy to już tylko 18 proc. naszych dochodów"
Od najbliższego wydania tygodnik „Polityka” będzie kosztował 7,90 zł, o złotówkę więcej niż poprzednio. Redakcja tłumaczy to wyższymi cenami papieru, dystrybucji kioskowej i prenumeraty pocztowej oraz trudną sytuacją na rynku reklamy prasowej.
więcej
|
Debiutuje polska edycja magazynu L'Officel Hommes
Na rynku pojawiła się polska edycja L'Officiel Hommes, wydawnictwa Kustra Group. To pierwszy krajowy numer najstarszego europejskiego magazynu o modzie dla mężczyzn. Najnowszy numer kwartalnika ukazał się z czterema różnymi wersjami okładek.
więcej
|
,,Vanity Fair" wprowadza paywall, 4 artykuły miesięcznie za darmo i 19,99 dolarów rocznej subskrypcji
Magazyn „Vanity Fair” wprowadził płatny dostęp do treści publikowanych w swoim serwisie internetowym. Użytkownicy za darmo mogą przeczytać do czterech artykułów miesięcznie, a po wyczerpaniu limitu wykupić roczną subskrypcję w cenie 19,99 dolarów.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane w lutym, tylko ,,Na Żywo" na plusie
W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Twoje Imperium”. Zyskało tylko „Na Żywo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Miesięcznik ,,Murator" z nowym logo. Konsolidacja logotypu na wszystkich platformach
Miesięcznika „Murator” (Grupa ZPR Media) od nowego numeru zmienił swój logotyp, który ma być taki sam zarówno dla tytułów internetowych, jak i drukowanych. To samo logo będzie obowiązywać dla wszystkich projektów realizowanych pod marką Murator.
więcej
|
Weszło szykuje dla Orlenu magazyn o piłkarskich mistrzostwach świata
Orlen został partnerem materiałów serwisu Weszło.com na temat tegorocznych piłkarskich mistrzostw świata. W ramach współpracy redakcja witryny przygotuje 196-stronicowy magazyn o turnieju dostępny wyłącznie na stacjach Orlen.
więcej
|
|
|
Odcinek specjalny ,,Drugiej szansy" trafi do Player.pl. ,,Podziękowanie za wierność widzów"
W niedzielę 20 maja br. portal Player (Grupa TVN) udostępni odcinek specjalny serialu „Druga szansa”, który został nakręcony tylko dla użytkowników platformy VoD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po usunięciu wpisu przez Facebooka użytkownik będzie mógł się odwołać. ,,Dobra i ważna decyzja"
Facebook zapowiedział zmiany w swojej polityce dotyczącej kontrowersyjnych treści publikowanych w serwisie. Użytkownicy otrzymali możliwość odwołania się od usunięcia zamieszczonego tekstu, filmu lub zdjęcia, a decyzje w tej sprawie mają być podejmowane przez Facebook w ciągu 24 godzin.
więcej
|
Ponad 8 milionów filmów usuniętych z YouTube'a, 6,7 miliona wskazanych przez sztuczną inteligencję
Po raz pierwszy w swojej historii YouTube opublikował raport dotyczący przestrzegania wytycznych dla społeczności i walki ze szkodliwymi treściami w serwisie. W okresie od października do grudnia 2017 r. z platformy usunięto ponad 8,2 mln drastycznych i niedozwolonych filmów. Z górą 6,6 mln tych klipów zostało zidentyfikowanych przez sztuczną inteligencję, a prawie 76 proc. treści usunięto zanim zostały obejrzane przez jakiegokolwiek użytkownika.
więcej
|
,,Vanity Fair" wprowadza paywall, 4 artykuły miesięcznie za darmo i 19,99 dolarów rocznej subskrypcji
Magazyn „Vanity Fair” wprowadził płatny dostęp do treści publikowanych w swoim serwisie internetowym. Użytkownicy za darmo mogą przeczytać do czterech artykułów miesięcznie, a po wyczerpaniu limitu wykupić roczną subskrypcję w cenie 19,99 dolarów.
więcej
|
Snapchat wprowadza opcję "Kup"
W aplikacji Snapchat pojawił się nowy przycisk "Kup", który ma służyć reklamodawcom do generowania sprzedaży za pośrednictwem platformy.
więcej
|
Netflix chce pozyskać 1,5 mld dolarów z obligacji
Platforma streamingowa Netflix planuje w najbliższym czasie emisję obligacji o szacunkowej wartości 1,5 mld dolarów.
więcej
|
Spotify wprowadza nową wersję aplikacji z większą personalizacją i funkcją oszczędzania transferu
Spotify udostępnił nową wersję swojej aplikacji mobilnej. Oprócz zmienionego wyglądu program oferuje między innymi playlisty na żądanie, lepszą personalizację w proponowanych nagraniach oraz przełącznik Data Saver pozwalający oszczędzać transfer danych przy połączeniu internetowym.
więcej
|
PZU oferuje ubezpieczenia rowerów i opon kupowanych na Allegro
Na Allegro opcję wykupywania ubezpieczeń w PZU wprowadzono w kolejnych działach tematycznych, obejmujących rowery i sprzęt rowerowy oraz opony samochodowe i motocyklowe
więcej
|
Łukasz Rogojsz: z ,,Newsweek Polska" do Gazeta.pl
Dziennikarz Łukasz Rogojsz na początku maja dołączy do redakcji portalu Gazeta.pl. Poprzednio pracował w Grupie Onet-RAS Polska, a wcześniej m.in. w Telewizji Polskiej, „Polska The Times” i Polskiej Agencji Prasowej.
więcej
|
Weszło szykuje dla Orlenu magazyn o piłkarskich mistrzostwach świata
Orlen został partnerem materiałów serwisu Weszło.com na temat tegorocznych piłkarskich mistrzostw świata. W ramach współpracy redakcja witryny przygotuje 196-stronicowy magazyn o turnieju dostępny wyłącznie na stacjach Orlen.
więcej
|
Szef Google dostanie 380 mln dolarów za akcje koncernu
Sundar Pichai, szef Google otrzyma w tym tygodniu prawa do sprzedaży akcji koncernu otrzymanych w 2014 roku. Przy obecnym kursie Pichai może uzyskać w zamian kwotę 380 mln dolarów. Będzie to jeden z najwyższych bonusów otrzymany przez prezesa spółki giełdowej w ostatnich latach.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
9 na 10 Polaków pozytywnie ocenia przepisy RODO
Polacy dostrzegają wagę przepisów o ochronie danych osobowych, które wprowadza RODO - jako istotne lub bardzo istotne postrzega je 89 proc. osób. Najważniejszą zmianą jest dla respondentów możliwość żądania usunięcia danych lub żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych - wynika z raportu KPMG.
więcej
|
|
|