|
|
|
|
|
|
|
Maciej Stanecki: Realizujemy dwa razy większy plan inwestycyjny
W 2018 roku Telewizję Polską czeka realizacja kilku istotnych projektów: trwa budowa studia przy Woronicza, studia przy Placu Powstańców, nowych siedzib czterech ośrodków regionalnych. Realizowany jest również projekt Biblioteki Cyfrowej Mediów Publicznych. Co równie ważne, ruszyły już negocjacje z EmiTelem w sprawie MUX-8. O technologicznych planach rozwoju w rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiedział członek zarządu Telewizji Polskiej Maciej Stanecki.
więcej
|
TVP po raz pierwszy będzie mogła pokazywać skoki narciarskie także w internecie. ,,Jesteśmy zadowoleni z porozumienia z Eurosportem"
Telewizja Polska i Eurosport podpisały umowę sublicencyjną, na mocy której publiczny nadawca pozyskał prawa do pokazywania na antenach ogólnodostępnych konkursów Pucharu Świata i Letniej Grand Prix w skokach narciarskich, a także wybranych zawodów Pucharu Świata w biegach narciarskich oraz podczas dwóch najbliższych edycji mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym.
więcej
|
TVP Sport trafi na MUX-8 w wersji HD
W czerwcu br. Telewizja Polska uruchomi na multipleksie ósmym kanał TVP Sport - zapowiedział wczoraj prezes Jacek Kurski. Kanał sportowy będzie dostępny na MUX-8 w wersji HD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruszają zdjęcia do ,,Ameryki Express" TVN. Ścigają się m.in. Gessler, Steczkowska i Chajzerowie
Jesienią TVN wyemituje trzecią odsłonę formatu „Peking Express”, która tym razem nosi nazwę „Ameryka Express”. W programie wystąpią m.in. Zygmunt i Filip Chajzerowie, Aleksandra Domańska, Lara Gessler i Magda Steczkowska.
więcej
|
Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 nowymi kanałami Telewizji Polsat
Telewizja Polsat zapowiedziała uruchomienie dwóch nowych, stałych i całodobowych kanałów oraz cztery dodatkowe serwisy telewizyjne premium, na których przez najbliższe 3 lata będą pokazywane rozgrywki Ligi Mistrzów i Ligi Europy.
więcej
|
Marcin Wójcicki i Mariusz Kopiński zastępcami Doroty Gawryluk. Ewa Jarosławska zarządza wydawcami
Marcin Wójcicki i Mariusz Kopiński zostali zastępcami Doroty Gawryluk, która od połowy marca jest dyrektorem informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. Z kolei Ewa Jarosławska została szefową wszystkich wydawców.
więcej
|
TVP ABC z kolejnymi rekordami w marcu. Boomerang zyskał najwięcej
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w marcu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł Boomerang, a najwięcej straciło BBC CBeebies - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN rozpoczyna castingi do ,,Top Model 7"
Od 12 maja 2018 roku TVN rozpoczyna castingi do siódmej edycji „Top Model”. Show trafi na antenę stacji we wrześniu br.
więcej
|
Nowy serial ,,Patrick Melrose" od 14 maja w HBO GO
W poniedziałek, 14 maja 2018 roku w serwisie HBO GO udostępniony zostanie nowy serial „Patrick Melrose”. Produkcja od 7 lipca br. będzie również emitowana w Cinemax.
więcej
|
Majówka z premierami w HGTV: kolejny sezon ,,Musisz to mieć" i nowy program ,,Kupujemy winnicę"
We wtorek 1 maja br. na antenie HGTV premierę będzie miał trzeci sezon „Musisz to mieć”. Stacja rozpocznie także emisję nowego programu „Kupujemy winnicę”.
więcej
|
TVP Sport w czerwcu pojawi się na MUX-8. Jacek Kurski: liczymy, że Emitel urealni swoje oczekiwania
W pierwszej połowie czerwca, przed rozpoczęciem piłkarskich mistrzostw świata, na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej ma pojawić się kanał TVP Sport. - Jesteśmy bardzo zdeterminowani. Liczymy na to, że Emitel urealni swoje oczekiwania i będziemy mogli za uczciwe pieniądze kupić nasze zarezerwowane sloty - stwierdził prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski.
więcej
|
TVP przegrała w sądzie z ,,Gazetą Wyborczą", nie będzie sprostowania tekstu o kosztach sylwestra w Zakopanem
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew, w których Telewizja Polska domagała się od wydającej „Gazetę Wyborczą” Agory sprostowania tekstu Agnieszki Kublik z połowy stycznia, w którym podano prawdopodobne koszty koncertu sylwestrowego TVP w Zakopanem.
więcej
|
TVP wydaje książkę z filmem ,,Dwie korony" na 100. rocznicę święceń kapłańskich o. Maksymiliana Kolbe
28 kwietnia br. przypada 100. rocznica przyjęcia święceń kapłańskich przez Świętego Ojca Maksymiliana Kolbe. W przeddzień tej rocznicy w księgarniach w całej Polsce pojawi się książka z filmem dokumentalnym „Dwie korony” na temat życia świętego.
więcej
|
TVP będzie transmitować skoki i biegi narciarskie do 2021 roku, kupiła sublicencję od Eurosportu
Telewizja Polska nabyła na zasadzie sublicencji od Eurosportu prawa do transmisji wszystkich zagranicznych konkursów Pucharu Świata i Letniej Grand Prix w skokach narciarskich oraz wybranych zawodów Pucharu Świata w biegach narciarskich kobiet i mężczyzn. W pakiecie są także dwie edycje mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym.
więcej
|
,,Kicia Rożek" nowym serialem Cartoon Network
Od 21 maja br. Cartoon Network będzie emitować nowy animowany serial „Kicia Rożek”.
więcej
|
Kino Polska w oknie otwartym w ofercie Netii
Od soboty, 28 kwietnia 2018 roku kanał Kino Polska będzie dostępna w oknie otwartym w ofercie Netii.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
W ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie wyniosły 3,96 mld zł, o 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej - szacują IAB i PwC. Prawie połowę rynku stanowi display, a prawie jedną trzecią - SEM. Ponad 70 proc. wzrostu przypadło na reklamy wideo i w social media.
więcej
|
,,Więcej na radość z życia" i autentyczni klienci zamiast Okrasy i Ładochy w reklamach Lidla
Lidl Polska zaczyna nowy cykl marketingowy pod hasłem „Więcej na radość z życia”. W reklamach będą występować autentyczni klienci tych sklepów opowiadający o swoim życiu. Karol Okrasa i Daria Ładocha będą pojawiali się w komunikacji Lidla znacznie rzadziej.
więcej
|
"Dumni z naszych" - Biedronka z nową akcją lojalnościową przed Mundialem w Rosji
Od 7 maja w sieci sklepów Biedronka rusza akcja lojalnościowa "Dumni z naszych", w ramach której w specjalnych albumach będzie można skompletować naklejki z reprezentantami Polski, którzy wystąpią na piłkarskim mundialu w Rosji.
więcej
|
Biedronka kolejne cztery lata oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, na kolejne cztery lata przedłużył umowę z Polskim Związkiem Piłki nożnej. Biedronka do 2022 roku będzie oficjalnym sponsorem pierwszej reprezentacji Polski w piłce nożnej, kadry kobiet oraz młodzieżowej do lat 21.
więcej
|
Punkciaki promują Payback w Kauflandzie (wideo)
Rozpoczęła się najnowsza kampania sklepów Kaufland, która informuje o ich dołączeniu do grona partnerów programu lojalnościowego Payback. Kampania powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa.
więcej
|
Mediacap: niższe wpływy z badań wskutek RODO, TalentMedia podwoiła przychody
Według własnych szacunków holding marketingowo-badawczy Mediacap w pierwszym kwartale br. zanotował 16,3 mln zł przychodów. Zmalały wpływy jego pionu badawczego, natomiast przychody agencji marketingu internetowego TalentMedia podwoiły się do wartości 3,2 mln zł.
więcej
|
Mona Kinal globalnym dyrektorem marketingu w firmie Kazar
Mona Kina objęła stanowisko globalnego dyrektora marketingu w firmie obuwniczej Kazar - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pełniła podobną funkcję w spółce OTCF, a wcześniej pracowała m.in. w Viacom International Media Networks i Discovery Networks Europe.
więcej
|
Sylwia Bilska customer directorem w Tesco Central Europe
Sylwia Bilska objęła stanowisko customer directora w Tesco Central Europe. Odpowiada na nim m.in. za marketing i rozwój firmy oraz e-commerce. Wcześniej pracowała m.in. w PayU i Philip Morris International.
więcej
|
Zbigniew Boniek w reklamach trzyma piwo Tyskie za zwycięstwo (wideo)
Pod hasłem „Trzymamy Tyskie za zwycięstwo” startuje kampania marketingowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. Głównym bohaterem akcji jest Zbigniew Boniek, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Bardzo, IQ Marketing, Juice Sound, OTO, Televisor. Zenith, BNA, Tailor Made PR, Hand Made i Xbrand Sponsoring.
więcej
|
Małgorzata Foremniak w kampanii kosmetyków Bielenda
Aktorka Małgorzata Foremniak została ambasadorką reklamową kosmetyków Bielenda. Za działania oparte na jej wizerunku odpowiadają dział marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne oraz agencja Great Story Community / Cappuccino Public Relations.
więcej
|
Marcin Wiśniewski i Mariusz Małecki w zespole Directors
Do zespołu agencji Directors dołączyli Marcin Wiśniewski, senior copywriter i Mariusz Małecki, art director.
więcej
|
Sfingowany casting na mieszkanie do zniszczenia w kampanii Echo Investment
Ruszyła niestandardowa kampania dewelopera Echo Investment. Pod hasłem "A Ty - masz już swoje ulubione miejsce?” przygotowano spot, w którym podstawione osoby proponowały właścicielom nowych mieszkań zniszczenie ich na potrzeby "filmu akcji". Koncept został przygotowany we współpracy z agencją Black Rabbit.
więcej
|
Vistula przygotowała formalne stroje dla piłkarskiej reprezentacji Polski na Mundial
Vistula, partner PZPN i sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, przygotowała dla naszych piłkarzy formalne stroje - trzyczęściowe garnitury.
więcej
|
,,Color Addict - Tam gdzie rodzą się trendy!" w kampanii L'Oreal Professionnel (wideo)
Marka L'Oréal Professionnel wystartowała z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!” promującą nowe kolekcję koloryzacji włosów. Akcję przygotowały firmy Dziadek do orzechów, HighNoon i Starcom.
więcej
|
Dyskonty odzieżowe TXM z reklamą do osób w różnym wieku (wideo)
Wystartowała nowa kampania promująca ogólnopolską sieć dyskontów modowych TXM (Textilmarket) należących do spółki Redan. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich realizację odpowiadają dom mediowy Codemedia i agencja San Markos.
więcej
|
Ewelina Śmieszek: Lemon Film do Point Of You
Z początkiem maja do impresariatu twórców reklamowych i fabularnych Point Of You dołączy Ewelina Śmieszek.
więcej
|
Jason Dormieux global chief transformation officerem w Wavemaker
Jason Dormieux został mianowany na stanowisko global chief transformation officera w agencji Wavemaker (GroupM). Na dotychczasowym stanowisku w Wielkiej Brytanii zastąpił go Paul Hutchison.
więcej
|
,,Dzięki nauce widzisz więcej" - kampania wizerunkowa Centrum Nauki Kopernik
Pod hasłem „Dzięki nauce widzisz więcej” wystartowała kampania wizerunkowa Centrum Nauki Kopernik.
więcej
|
Plushak testuje trymer do uszu w reklamach Plush Abo (wideo)
W nowej kampanii taryfy Plush Abo (oferowanej przez Polkomtel) reklamowane są m.in. pakiet 25 GB do korzystania z YouTube’a oraz stabilizator Gimbal DJI Osmo. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Stokrotka w nowej kampanii zachęca do grillowania
„Top Grill - wszystko na grilla mamy" - to hasło przewodnie nowej kampanii sieci sklepów Stokrotka, promującej ofertę produktów na grilla.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Grzegorz Zasępa naczelnym ,,Super Expressu". ,,Stawiamy na jakościowe dziennikarstwo"
W czwartek ogłoszono zmianę na stanowisku redaktora naczelnego „Super Expressu” (Grupa ZPR Media). Dotychczasowego szefa tabloidu zastąpi Grzegorz Zasępa, wcześniej jego pierwszy zastępca. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że redakcja będzie stawiać na jakościowe dziennikarstwo oraz integrację wydań drukowanych ze stroną internetową se.pl.
więcej
|
Biura prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego najlepiej oceniane przez dziennikarzy
Z przedstawicielami mediów najlepiej komunikują się zespoły prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego - wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Turcja skazuje 13 opozycyjnych dziennikarzy na więzienie
Turecki sąd skazał na więzienie 13 dziennikarzy opozycyjnego dziennika „Cumhuriyet”. Zostali oni wcześniej oskarżeni o wspieranie organizacji uznanych przez władze za terrorystyczne, a także o sympatyzowanie z organizatorami nieudanego puczu mającego obalić prezydenta Recepa Erdogana.
więcej
|
,,Lego Ninjago" najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, ,,Scooby - Doo!" o 48 proc. w dół
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, a najbardziej straciło „Scooby - Doo!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grzegorz Zasępa nowym redaktorem naczelnym Grupy Super Express
Nowym redaktorem naczelnym Grupy Super Express, obejmującej m.in. dziennik „Super Express” i jego serwis internetowy SE.pl, został Grzegorz Zasępa. Zastąpił w tej funkcji Sławomira Jastrzębowskiego, którzy przechodzi do firmy R4S.
więcej
|
Sławomir Jastrzębowski odchodzi z ,,Super Expressu" do agencji Adama Hofmana
Redaktor naczelny „Super Expressu” Sławomir Jastrzębowski w połowie br. odejdzie z dziennika. Zostanie prezesem agencji public relations R4S należącej m.in. do Adama Hofmana.
więcej
|
TVP przegrała w sądzie z ,,Gazetą Wyborczą", nie będzie sprostowania tekstu o kosztach sylwestra w Zakopanem
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew, w których Telewizja Polska domagała się od wydającej „Gazetę Wyborczą” Agory sprostowania tekstu Agnieszki Kublik z połowy stycznia, w którym podano prawdopodobne koszty koncertu sylwestrowego TVP w Zakopanem.
więcej
|
,,Claudia Fryzury" już w sprzedaży
„Claudia Fryzury” (wydawana przez Burda International Polska) jest trzecim z kolei wydaniem specjalnym miesięcznika „Claudia” w roku 2018.
więcej
|
|
|
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
W ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie wyniosły 3,96 mld zł, o 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej - szacują IAB i PwC. Prawie połowę rynku stanowi display, a prawie jedną trzecią - SEM. Ponad 70 proc. wzrostu przypadło na reklamy wideo i w social media.
więcej
|
Unia Europejska chce by Netflix i Amazon płaciły więcej na lokalne produkcje filmowe
Unia Europejska planuje przepisy według których serwisy streamingowe takie jak Netflix i Amazon będą musiały inwestować więcej środków w europejskie filmy i programy. W założeniach inwestycje mają być proporcjonalne do przychodów tych platform na lokalnych rynkach, zaś ich bibliotekę muszą w 30 procentach stanowić europejskie produkcje.
więcej
|
Facebook pokazuje w reklamie swoje problemy i zapowiada poprawę
W nowym spocie reklamowym Facebook przyznaje, że takie zjawiska jak clickbait, fake news i spam stanowią istotne problemy w serwisie. Firma zapowiada poprawę i powrót do swoich korzeni które służyły łączeniu ze sobą ludzi.
więcej
|
Snapchat będzie testował krótkie reklamy przy treściach wideo w aplikacji
W połowie maja 2018 roku Snapchat rozpocznie testowanie nowego formatu reklamowego w swojej aplikacji. Chodzi o krótkie, sześciosekundowe spoty zamieszczane w trakcie wyświetlania treści wideo pochodzących od wydawców. Reklam nie będzie można pominąć, a ich ewentualne wprowadzenie ma poprawić wyniki finansowe Snap Inc., właściciela Snapchata.
więcej
|
Revolut z 250 mln dolarów finansowania, wartość spółki rośnie do 1,7 mld
Revolut, spółka prowadząca aplikację finansową o tej samej nazwie otrzymała 250 mln dolarów finansowania od kilku inwestorów, wśród których są DST Global, Index Ventures i Ribbit Capital. Nowe środki mają być przeznaczona na globalną ekspansję, m.in. na rynki w USA, Kanadzie, Hong Kongu i Australii, a obecna wycena rynkowa spółki wzrosła do 1,7 mld dolarów.
więcej
|
Zakaz handlu w niedziele nie wpływa na decyzje inwestujących w nieruchomości. Zagrożeniem rozwój e-handlu
W 2017 roku całkowita wartość transakcji inwestycyjnych osiągnęła historyczne 5,1 mld euro, z czego 2,1 mld euro przypadło na centra handlowe. Obecny rok zapowiada się jeszcze lepiej. Tylko w pierwszym kwartale właściciela zmieniły nieruchomości wyceniane na ponad 2 mld euro, przede wszystkim z sektora handlowego. W tym roku w wynikach transakcji nie będzie raczej widać efektów ograniczenia handlu w niedziele – oceniają eksperci Colliers International. Bardziej niż ten zakaz na decyzje inwestorów wpływać będzie dalszy rozwój sektora e-commerce.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|