|
|
|
|
|
|
|
,,Szkło kontaktowe" TVN24 na żywo w Teatrze 6.piętro. Premiera 28 maja
W ramach inicjatywy Teatru 6.piętro i stacji TVN24 od maja do grudnia odbędą się spektakle „Szkło kontaktowe live&touch” w formule programu znanego z telewizyjnego ekranu. Widownia będzie mogła wziąć udział w debacie oraz wysyłać SMS-y, by na bieżąco dzielić się z prowadzącymi swoją opinią. Na scenie wystąpią gospodarcze „Szkła” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Awaria MUX-3 zakłóciła emisję czołowych stacji Telewizji Polskiej
W czwartek wieczorem Telewizja Polska poinformowała, że w całym kraju nastąpiła awaria nadawania na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-3). Według EmiTela problemy wystąpiły tylko w części kraju i zostały już naprawione.
więcej
|
Śpiewający 60-latkowie będą rywalizować w ,,The Voice Senior". Format trafi do Polski?
Firma Talpa wprowadza na rynek talent show „The Voice Senior”, w którym o zwycięstwo będą walczyć uczestnicy powyżej 60. roku życia. Formatem zainteresowały się już stacje telewizyjne w Holandii, Belgii i Niemczech, które poszukują już chętnych.
więcej
|
,,Świnka Peppa" zakazana w Chinach, uznano ją za symbol kontrkultury
Trzy lata po debiucie na chińskim rynku, brytyjska kreskówka dla dzieci „Świnka Peppa” została zakazana przez władze Chin. Serial ten przyrównano do obnażonych fotografii, transgenderów i propagujących korzystanie z broni.
więcej
|
Jan Pietrzak tak jak Wojciech Cejrowski stałym gościem w ,,Minęła 20" w TVP Info
Satyryk Jan Pietrzak zaczął co środę gościć w „Minęła 20” w TVP Info. To drugi po Wojciechu Cejrowskim stały gość w programie.
więcej
|
,,Wydarzenia" w Polsacie wyprzedziły ,,Teleexpress" w TVP1 (dane za kwiecień)
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w kwietniu br. były „Fakty” TVN. Wszystkie dzienniki na głównych antenach zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciły „Teleexpress” (837 tys. widzów) i „Wiadomości” (618 tys. osób). Wliczając widownię dzienników z newsowych stacji jedyny wzrost zanotowała „Panorama” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat i TVN liderami w kwietniu. Seriale TVP2 ratingowymi hitami
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w kwietniu br. był Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Barwy szczęścia” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nadawcy z MUX-8 wspólnie promują swoje kanały. Cezary Żak twarzą akcji
Wystartowała kampania promująca kanały naziemne Metro, WP i Zoom TV, obecne na multipleksie ósmym naziemnej telewizji. Akcję przygotowali i zaplanowali wspólnie nadawcy stacji oraz Emitel, ale bez udziału Telewizji Polskiej i Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
HBO pokaże dokument o prezydenturze Baracka Obamy
"The Final Year" to film dokumentalny od HBO, opowiadający o ostatnich 12 miesiącach urzędowania Baracka Obamy w Białym Domu. Premiera już 21 maja tego roku.
więcej
|
Polska wymieniona w "Homeland" jako państwo, gdzie "demokracja umiera"
W finale siódmego sezonu serialu sensacyjnego "Homeland" pojawił się wątek Polski - nasz kraj wymieniono w gronie państw, w których "demokracja umiera".
więcej
|
Polityk PO wyszedł z ,,Minęła 20". ,,To partyjna propaganda, nie dziennikarstwo" (wideo)
Gość środowego wydania programu publicystycznego TVP Info „Minęła 20” europoseł Platformy Obywatelskiej Adam Szejnfeld poczuł się urażony wstępem jaki przed rozmową przedstawił prowadzący Michał Rachoń. - To partyjna propaganda, a nie dziennikarstwo. Nie będę brał w tym udziału, z szacunku do widzów, ale nie z szacunku do pana - stwierdził polityk i opuścił miejsce nagrania.
więcej
|
Magda Gessler: muszę być czasami bardzo brutalna, żeby właściciel restauracji się obudził
Restaurator to jeden z najtrudniejszych zawodów na świecie - twierdzi Magda Gessler, gwiazda TVN. Jej zdaniem wielu Polaków zaczyna działalność na rynku gastronomicznym, nie znając jego realiów i lekceważąc potencjalne trudności. Z tego względu w programie „Kuchenne rewolucje” musi czasami być sroga, a nawet brutalna, aby restauratorzy zaczęli inaczej patrzeć na swój biznes.
więcej
|
,,Młode wilki" z Dominiką Długosz zniknęły z anteny Polsat News 2
Polsat News 2 zakończył emisję programu publicystycznego „Młode wilki” prowadzonego przez Dominikę Długosz.
więcej
|
,,Hipnoza" porażką TVN. Pierwszy odcinek śledziło 1,60 mln widzów, a ostatni - tylko 540 tys.
Pierwszy sezon „Hipnozy” oglądało średnio 1 mln widzów. Nowa produkcja notowała spadek oglądalności niemal z odcinka na odcinek. TVN w czasie emisji formatu przegrał walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 10,86 mln zł.
więcej
|
Drugi sezon ,,Drzewa marzeń" jesienią w TVN
W jesiennej ramówce stacja TVN wyemituje drugą odsłonę reality-show „Drzewo marzeń”. Program prowadzi Mateusz Gessler.
więcej
|
,,Od Opola do Opola" traci widzów z odcinka na odcinek, ale TVP1 jest liderem rynku
Muzyczne show „Od Opola do Opola” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 690 tys. widzów. Jak na razie produkcja daje Jedynce pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, ale jej wyniki spadają z odcinka na odcinek.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami oglądalności, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)
W marcu br. nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO zapowiada trzeci sezon serialu "Westworld"
Po premierze dwóch odcinków drugiego sezonu serialu "Westworld" telewizja HBO podjęła decyzję o realizacji trzeciej części.
więcej
|
Wpływy i zysk ATM Grupy wzrosły o ponad 20 proc. Firma wyda 70 mln zł na nowe studio i wóz 4K
W ub.r. ATM Grupa zanotowała 224,38 mln zł wpływów (o 29,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 28,27 mln zł zysku netto (po wzroście w skali roku o 23,6 proc.). Firma przez dwa lata planuje wydać na inwestycje 81-101 mln zł, z czego większość na budowę nowego obiektu w Warszawie i kupno wozu transmisyjnego 4K.
więcej
|
Oglądalność ,,Alarmu!" w TVP1 spadła z 1,2 mln do 730 tys. widzów
Pierwsze 36 wydań „Alarmu!” oglądało średnio 1,04 mln osób. W pierwszym tygodniu emisji nowy magazyn TVP1 gromadził 1,22 mln oglądających, a w dziewiątym było to 738 tys. osób.
więcej
|
Maciej Orłoś nie żałuje odejścia z TVP. Maciej Stanecki: Jego poczucie humoru bardzo by się przydało w Telewizji Polskiej
Na początku kwietnia Maciej Orłoś - po półtora roku pracy - pożegnał się z Telewizją WP należącą do Wirtualnej Polski. Uważa jednak, że do Telewizji Polskiej - gdzie pracował wcześniej przez niemal 26 lat - nie chce wracać. Maciej Stanecki, wiceprezes TVP w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie przesądza jednak sprawy ewentualnego powrotu dziennikarza do mediów publicznych.
więcej
|
TVN24 zrelacjonuje bieg ,,Wings for Life World Run"
W niedzielę, 6 maja 2018 roku w 12 miejscach na świecie (w tym w Polsce) odbędzie się charytatywny bieg „Wings for Life World Run”. Imprezę na żywo w naszym kraju będzie relacjonować TVN24.
więcej
|
TVN liderem oglądalności w prime-time, Polsat przed TVP2 i TVP1
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w prime-time w marcu 2018 roku zajął TVN. Dalsze miejsca należały odpowiednio do: Polsatu, TVP2 i TVP1 - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat i TVN liderami, TVP1 na czwartym miejscu. Seriale Dwójki i mecz Bayern Monachium-Real Madryt hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia” oraz mecz Ligi Mistrzów Bayern Monachium-Real Madryt. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM nadal ze spadkiem wpływów z reklam, mocno w górę Radio Zet i Eska Warszawa (Top10)
W pierwszym kwartale br. RMF FM było jedyną z czołówki 10 największych pod względem wpływów z reklam rozgłośnią, która miała niższe przychody niż przed rokiem. Największe wzrosty wpływów z reklam odnotowały z kolei Radio Zet i Eska Warszawa.
więcej
|
Hasbro nowym właścicielem marki Power Rangers. Została sprzedana za pół miliarda dolarów
Haim Saban, do tej pory właściciel marki Power Rangers sprzedał ją spółce Hasbro Inc. Prawa do marki producent zabawek kupił za ponad pół miliarda dolarów. Pierwsze produkty na rynku, które ukażą się z logo nowego właściciela zapowiedziano na 2019 rok.
więcej
|
Piotr Piętka: dom mediowy przyszłości będzie mieć realny wpływ na wzrost sprzedaży obsługiwanych marek
Branża marketingowa zmienia się z zawrotną prędkością. Dla nas to nie jest zagrożenie, ale ogromna szansa. W tym procesie zmienia się rola domu mediowego, który będzie teraz agencją przyszłości odpowiedzialną za doskonałe doświadczenia ludzi z markami na całej ścieżce zakupowej. Wraz z tym w zapomnienie pójdzie model wynagradzania agencji oparty na archaicznej prowizji od obrotu mediowego. Coraz istotniejszy stanie się możliwy do policzenia realny wpływ agencji na wzrost sprzedaży - pisze dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.
więcej
|
Kasztelan z kampanią reklamową "Ręczymy za każdą butelkę"
Ruszyła kampania reklamowa piwa Kasztelan (Carlsberg Polska). Działania pod hasłem "Ręczymy za każdą butelkę" przygotowały Brain Box, 7Sharks, BadiBadi oraz Initiative.
więcej
|
Nadawcy z MUX-8 wspólnie promują swoje kanały. Cezary Żak twarzą akcji
Wystartowała kampania promująca kanały naziemne Metro, WP i Zoom TV, obecne na multipleksie ósmym naziemnej telewizji. Akcję przygotowali i zaplanowali wspólnie nadawcy stacji oraz Emitel, ale bez udziału Telewizji Polskiej i Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Publicis przygotuje kampanię globalnie wprowadzającą na rynek Essentiale Vital
Sanofi wprowadza nowy wariant leku na dolegliwości wątroby w formie pasty doustnej - Essentiale Vital. Polska jest pierwszym krajem, w którym sprzedawany będzie preparat. Kampanię reklamową leku przygotowała agencja Publicis.
więcej
|
Piwo Okocim reklamowane jako ,,najlepsze z najlepszego" (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) w ramach komunikacji pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Media.
więcej
|
Grupa Muszkieterów wraz z PCK ruszają z akcją zbiórek krwi
Grupa Muszkieterów, właściciel sieci Intermarché i Bricomarché wraz z Polskim Czerwonym Krzyżem organizują kampanię „Zbieramy krew dla Polski”. Akcja rusza 5 maja, będzie prowadzona w ponad 100 polskich miastach.
więcej
|
,,Tysiące powodów do podróżowania" w kampanii PKP Intercity (wideo)
PKP Intercity rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania” utrzymaną w nowym schemacie kreatywnym. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Agencja Warszawa i Value Media.
więcej
|
ASM Group o 7 proc. zwiększyła przychody w 2017 roku
ASM Group, polska grupa kapitałowa specjalizująca się w świadczeniu usług outsourcingu i wsparcia sprzedaży, odnotowała w 2017 roku ponad 189 mln zł przychodów netto - o 7 proc. więcej niż w roku 2016.
więcej
|
Cheil Worldwide po dwóch latach współpracy przejmuje Centrade Integrated
Agencja reklamowa Cheil Worldwide przejęła firmą Centrade Integrated w Europie Południowo-Wschodniej. Zapowiada też kolejne akwizycje.
więcej
|
Mercedes-Benz zaczął przetarg na globalną obsługę mediową
Kilkanaście tygodni po rozstrzygnięciu globalnego przetargu na obsługę reklamową i wyborze agencji Publicis, koncern samochodowy Mercedes-Benz rusza z przetargiem na globalną obsługę mediową. Obecnie współpracuje w tym zakresie z OMG i Wavemaker.
więcej
|
Ben Cronin za Robina Clarke'a globalnym szefem agencji Publicis Media Sport&Entertainment
Ben Cronin, poprzednio globalny lider rozwiązań sieciowych w Publicis Media Sport&Entertainment, obejmuje stanowisko globalnego szefa tej agencji. W nowej funkcji zastąpi Robina Clarke’a.
więcej
|
Budweiser przygotował patriotyczne piwo premium
Budweiser wypuszcza na rynek amerykański nowe piwo premium - Freedom Reserve Red Lager. Autorem receptury napoju jest sam Jerzy Waszyngton.
więcej
|
Męskie Granie 2018 startuje 14 lipca w Poznaniu
Tegoroczny cykl koncertów marki Żywiec - Męskie Granie - startuje 14 lipca w Poznaniu. Finał zaplanowano na 25 sierpnia w Żywcu. Trasa koncertowa obejmie po raz pierwszy siedem miast.
więcej
|
Fundacja PGE Energia Ciepła apeluje o szacunek do polskiej flagi w dniu jej święta (wideo)
Fundacja PGE Energia Ciepła i katowickie studio filmowe Hole Films przygotowały kampanię społeczną, w której zwracają uwagę na rangę i znaczenie polskiej flagi narodowej. Akcja wpisuje się w obchody Dnia Flagi Rzeczypospolitej Polskiej, które przypadają na 2 maja.
więcej
|
Martin Sorrell otrzymał za ubiegły rok 70 proc. niższą pensję
Martin Sorrell, do niedawna szef koncernu reklamowego WPP, za 2017 rok otrzymał wynagrodzenie w wysokości 13,9 mln funtów - aż o 71 proc. mniej niż rok wcześniej, kiedy jego zarobki wyniosły 48,1 mln funtów.
więcej
|
Piłkarze FC Barcelony w kampanii Beko walczą z otyłością dzieci
W niedziele, 6 maja podczas meczu z Realem Madryt piłkarze FC Barcelony na rękawach zamiast logotypu Beko będą mieli hasło #EatLikeAPro (#jedzjakmistrz). To element kampanii marki promującej zdrowe odżywanie wśród najmłodszych.
więcej
|
Gatorade rusza z rekordową kampanią, jej gwiazdami Lionel Messi, Luis Suarez i Gabriel Jesus (wideo)
Marka napojów dla sportowców Gatorade rozpoczyna największą w swojej historii międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem „Everything changes”. Jej bohaterami są znani piłkarze: Lionel Messi, Luis Suarez i Gabriel Jesus.
więcej
|
RTB House otwiera biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago
Firma RTB House, specjalizująca się w technologii retargetingowej opartej na deep learningu, rozpoczyna działalność na rynku amerykańskim otwierając biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago. Za działalność spółki w USA odpowiadają Radosław Dobrołęcki i Gary Burtka.
więcej
|
LV BET na kolejne dwa lata sponsorem Arki Gdynia
Firma LV BET Zakłady Bukmacherskie przedłużyła umową z klubem piłkarskim Arka Gdynia, do końca sezonu 2019/2020.
więcej
|
IKEA pokazuje naprawdę nudną reklamę (wideo)
Szwedzki oddział sieci sklepów IKEA przygotował kolejną reklamę z cyklu “Where Life Happens”, skupiającą się na znanej z życia sytuacji.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Parlament Europejski chce monitorowania gróźb wobec dziennikarzy oraz więcej środków dla mediów publicznych
Parlament Europejski przyjął rezolucję wzywającą Komisję Europejską do przeznaczenia stałych środków na wsparcie istniejących środków monitorowania pluralizmu mediów oraz stworzenia niezależnego mechanizmu monitorowania zagrożeń w tym zakresie. Europosłowie zwracają też uwagę na coraz większą skalę fake newsów.
więcej
|
Bauer wyda kolejny numer magazynu ,,Netfilm"
We wtorek 8 maja ukaże się drugi numer dwumiesięcznika „Netfilm” (Wydawnictwo Bauer) - dowiedział się portal Wirualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Polska" ze sprostowaniem tekstu Piotra Nisztora o oficerze Żandarmerii Wojskowej, wg dziennikarzy Onetu to przeprosiny
„Gazeta Polska” zamieściła sprostowanie od bohatera tekstu autorstwa Piotra Nisztora ze stycznia br. dotyczącego nieprawidłowości w Żandarmerii Wojskowej. Piszący o tej sprawie dziennikarze Onetu Edyta Żemła i Marcin Wyrwał stwierdzili, że są to przeprosiny. - Poczytaj prawo prasowe koleżanko. Tam jest napisane co to jest sprostowanie i na jakich zasadach się je publikuje - napisał Nisztor do Żemły.
więcej
|
Jakub Szczepański przeszedł z ,,Faktu" do ,,Super Expressu"
Dziennikarz Jakub Szczepański dołączył do działu politycznego „Super Expressu” (Grupa ZPR Media). Poprzednio pracował w „Fakcie”, a wcześniej m.in. w „Polska The Times” i „Kurierze Lubelskim”.
więcej
|
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w styczniu. ,,Twój Styl" na czwartym miejscu
W styczniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko - na czwartym miejscu - uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Pytlakowski wśród blokujących marsz narodowców, Wojciech Wybranowski zaatakowany przy relacjonowaniu
Dziennikarz „Polityki” Piotr Pytlakowski kolejny raz brał udział w zorganizowanej m.in. przez Obywateli RP blokadzie marszu organizacji narodowych. Relacjonujący to Wojciech Wybranowski z „Do Rzeczy” był atakowany przez niektórych kontrmanifestantów.
więcej
|
Publicysta ,,Krytyki Politycznej" o Alfie Evansie: biedny bezmózg. Dziennikarze oburzeni, petycja do władz Uniwersytetu
Przemysław Witkowski, wykładowca, pisarz i publicysta na stałe współpracujący m.in. z „Krytyką Polityczną”, zmarłego w sobotę 2-latka Alfie Evansa nazwał „biednym bezmózgiem z Anglii”. Skrytykowało to wielu internautów, m.in. dziennikarzy, pojawiła też petycja o wyciągnięcie konsekwencji wobec Witkowskiego przez władze wydziału Uniwersytetu Wrocławskiego, w którym wykłada.
więcej
|
244 przejęcia na rynku media&telecom w USA tylko w pierwszym kwartale tego roku
Na rynku medialnym i telekomunikacyjnym w Stanach Zjednoczonych w pierwszym kwartale tego roku zawarto 244 transakcje o łącznej wartości 37,6 mld dolarów - wynika z danych PwC.
więcej
|
Karnowski: Mazurek i Zalewski nie zgodzili się na obniżkę, ich honoraria to jedna piąta budżetu ,,Sieci"
Michał Karnowski - członek zarządu Fratrii ds. wydawniczych - poinformował, że Robert Mazurek i Igor Zalewski kończą współpracę z „Sieci”, ponieważ nie zgodzili się na obniżkę honorarium za tworzenie rubryki „Z życia koalicji, z życia opozycji”. - Doszliśmy do sytuacji, w którym ta szacowna rubryka stanowiła 1/5 budżetu tygodnika. O taaakie pieniądze trudno już jednak w prasie - uważa Karnowski.
więcej
|
,,Fakt" na pierwszej stronie przeprasza Weronikę Rosati i Piotra Adamczyka za obraźliwe insynuacje
Na pierwszej stronie poniedziałkowego wydania „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) opublikowano przeprosiny skierowane do Weroniki Rosati i Piotra Adamczyka. Dotyczą one tekstów o parze aktorów zamieszczonych w dzienniku w 2013 i 2014 roku.
więcej
|
Jan Maria Jackowski z PiS ws. jego nagich zdjęć w ,,Super Expressie" zawiadomi prokuraturę i złoży pozew
Na pierwszej stronie poniedziałkowego wydania „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) zamieszczono zdjęcie senatora PiS Jana Marii Jackowskiego stojącego nago na plaży. - Gazeta dopuściła się ciężkiego naruszenia moich dóbr osobistych, a także najbardziej podstawowych zasad etyki dziennikarskiej - ocenił Jackowski i zapowiedział, że w sprawie publikacji zawiadomi prokuraturę i złoży pozew cywilny.
więcej
|
Robert Mazurek i Igor Zalewski odchodzą z ,,Sieci", koniec rubryki ,,Z życia koalicji, z życia opozycji"
W czerwcu br. Robert Mazurek i Igor Zalewski skończą trwającą ponad 5 lat współpracę z tygodnikiem „Sieci” (Fratria). W konsekwencji z pisma zniknie prowadzona przez nich rubryka „Z życia koalicji, z życia opozycji”.
więcej
|
|
|
PAP uruchomiła anglojęzyczny serwis The First News. Surmacz: będziemy pokazywali prawdę o Polsce
Ruszył The First News, anglojęzyczny serwis informacyjny Polskiej Agencji Prasowej. Będą w nim publikowane wiadomości z kraju oraz doniesienia z zagranicy prezentowane z polskiej perspektywy.
więcej
|
Facebook szykuje platformę randkową. Mark Zuckerberg: pomoże w tworzeniu stałych związków
Mark Zuckerberg zapowiedział, że Facebook udostępni platformę dla singli służącą do zawierania nowych, stałych związków. Nie podano konkretnej daty uruchomienia tej funkcjonalności. Zaraz po jej zapowiedzi mocno potaniały akcje właścicieli czołowych platform randkowych, m.in. Tindera.
więcej
|
Ponad 11,3 mln PIT-ów za 2017 rok złożonych przez internet, e-deklaracje z nowym rekordem
W tym roku polscy podatnicy złożyli przez internet ponad 11,37 mln deklaracji. To kolejny rekord w korzystaniu przez użytkowników z e-PIT-ów, których liczba rośnie nieprzerwanie od 2013 roku.
więcej
|
wPolityce.pl i Niezalezna.pl ze spadkami odwiedzalności - mocno w górę Niedziela.pl, DoRzeczy.pl i Salon24.pl
wPolityce.pl i Niezalezna.pl pozostają zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami informacyjno-publicystycznymi o profilu konserwatywnym, przy czym w skali roku oba zanotowały spore spadki odwiedzalności. Duże wzrosty osiągnęły natomiast Niedziela.pl, DoRzeczy.pl, Salon24.pl i Pch.pl.
więcej
|
Szef firmy HealthTap zwolniony, bo był toksyczny wobec pracowników. Firmę finansowały fundusze VC z Doliny Krzemowej
Dyrektor generalny startupu zdrowotnego HealthTap, wspieranego przez czołowe fundusze venture capital z Doliny Krzemowej został zwolniony, ponieważ źle traktował swoich pracowników. Mało znanego Rona Gutmana wsparło w rozwoju biznesu wielu topowych managerów, nie wiedząc, że m.in. groził i szantażował współpracowników.
więcej
|
Cambridge Analytica ogłasza bankructwo po skandalu z Facebookiem
Po aferze z wykorzystaniem danych 87 milionów użytkowników Facebooka, firma doradcza Cambridge Analityca oraz jej spółka-matka SCL Elections ogłasza bankructwo oraz zamyka swoją działalność ze skutkiem natychmiastowym.
więcej
|
"People first" ... randki na Facebooku (oraz wszystko co nowe i ważne z konferencji F8)
„Tyle się już wydarzyło w tym roku! Aż trudno uwierzyć, że dopiero 4 miesiące minęły”, Mark Zuckerberg, podczas wystąpienia otwierającego konferencję F8. Konferencje szefa Facebooka podsumowuje Piotr Chmielewski, założyciel agencji Social Media Now.
więcej
|
Snapchat z rosnącymi przychodami i malejącą stratą, 191 mln użytkowników aplikacji
W I kwartale 2018 r. spółka Snap, właściciel Snapchata zanotowała wzrost przychodów o 54 proc., jednocześnie strata netto zmalała do kwoty ponad 385,7 mln dolarów. Liczba codziennych użytkowników aplikacji przekracza obecnie 191 mln.
więcej
|
NBCUniversal, Disney i Viacom wśród 30 wydawców dostarczających treści wideo dla Twittera
Twitter podpisał lub odnowił umowy z 30 wydawcami, którzy będą publikować w serwisie własne materiały wideo. Na liście partnerów Twittera są między innymi NBCUniversal, Disney, ESPN i Viacom, a w ich ofercie będą filmy, programy tematyczne oraz transmisje z wydarzeń sportowych.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: Chrome traci na świecie, zyskuje w Polsce
Przeglądarki internetowe: Chrome traci na świecie, zyskuje w Polsce
więcej
|
Digital Avenue chce sprzedać tureckiemu wydawcy serwisy Styl.fm, Zaradnakobieta.pl, Fotosik.pl i Dziecko.fm
Spółka Digital Avenue zaczęła rozmowy dotyczące sprzedaży jej zorganizowanej części przedsiębiorstwa - obejmującej serwisy Styl.fm, Zaradnakobieta.pl, Fotosik.pl i Dziecko.fm - tureckiej spółce Onedio Bilisim Yazilim Medya Teknoloji Sanayi ve Ticaret.
więcej
|
Twórca i szef WhatsApp odchodzi ze stanowiska po aferze Cambridge Analytica
Jan Koum, współtwórca i CEO należącego do Facebooka komunikatora WhatsApp zapowiedział rezygnację ze stanowiska i odejście z firmy. Oficjalny powód tej decyzji nie jest znany, jednak odejście Kouma ma być skutkiem jego rozczarowania polityką Facebooka odnośnie prywatności użytkowników i wybuchem afery z Cambridge Analytica.
więcej
|
,,Trzynaście powodów 2" od 18 maja w Netflixie
Od 18 maja 2018 roku w Netflixie udostępniony zostanie drugi sezon serialu „Trzynaście powodów”.
więcej
|
Facebook ograniczy widoczność fake newsów w Aktualnościach. Pokaże je z mniejszymi zdjęciami i tekstem
Facebook prowadzi testy nowej metody walki z dezinformacją w serwisie. Treści zweryfikowane jako fake newsy będą mniej wyeksponowane w Newsfeedzie użytkownika niż prawdziwe informacje z wiarygodnych źródeł dzięki mniejszym zdjęciom oraz opisom. Facebook szacuje, że wszystkie jego działania związane z fake newsami mogą zmniejszyć ich widoczność o 80 procent.
więcej
|
Interia ma dziennie dwa razy wyższy ruch niż Gazeta.pl, o2.pl przyciąga na najdłużej (TOP20)
Interia.pl w skali dnia notuje ponad dwa razy wyższą odwiedzalność niż Gazeta.pl. Onet wyprzedza WP.pl pod względem liczby użytkowników, ale ma prawie dwa razy mniej odsłon. Najwięcej czasu przeciętny odwiedzający spędza na o2.pl.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Polacy chcą, by sklepy dostarczały nie tylko produktów, ale i inspiracji
Dwie trzecie polskich klientów sieci spożywczych chce od nich dodatkowych benefitów za częste zakupy - oprócz standardowych bonusów za posiadanie kart lojalnościowych. 47 proc. badanych oczekuje, że sklep będzie dostarczał im inspiracji jak gotować proste i zdrowie posiłki, a co trzeci chce z pomocą sklepu poznać kuchnie świata - wynika z analizy TCC Retail Marketing.
więcej
|
|
|