|
|
|
|
|
|
|
,,Za marzenia 2" w jesiennej ramówce TVP2. ,,Projekt, w który włożyliśmy serce"
Telewizja Polska podjęła decyzję o emisji drugiego sezonu serialu „Za marzenia” w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Finalizujemy pracę nad scenariuszami. Ze zdjęciami ruszamy pod koniec czerwca - mówi nam Jarosław Ciesielski, producent realizujący serialu.
więcej
|
Polsat pokaże drugi sezon ,,The story of my life". Nina Terentiew: Program bardzo się nam udał
Telewizja Polsat podjęła decyzję o emisji drugiego sezonu talk-show „The story of my life” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinków pojawią się na antenie jesienią tego roku lub wiosną przyszłego roku. - Program bardzo się nam udał - spodobał się widzom, pomimo późnej pory emisji notował bardzo dobre wyniki oglądalności oraz zbierał wiele pozytywnych opinii - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Kamila Biedrzycka-Osica poprowadzi program w Superstacji
Jeszcze w tym miesiącu dziennikarka Kamila Biedrzycka-Osica rozpocznie pracę w Superstacji, gdzie poprowadzi program - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info promuje się niepamięcią Donalda Tuska w sądzie (wideo)
W ramach autopromocji TVP Info przygotowała dżingiel z fragmentami zeznań Donalda Tuska przed warszawskim sądem w procesie Tomasza Arabskiego. Były premier zeznaje, że nie pamięta rzeczy, o które pytają oskarżyciele.
więcej
|
Zmiana ustawy o rtv: za sześć lat połowa programów w telewizji z udogodnieniami dla niesłyszących i niewidomych
Prezydent podpisał nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji, zgodnie z którą udział treści telewizyjnych przystosowanych do osób niesłyszących i niewidomych ma wzrosnąć z obecnych 10 proc. do 50 proc. od 2024 roku. Rozszerzono też definicję audiodeskrypcji.
więcej
|
BBC podnosi płacę minimalną do 20 tys. funtów rocznie
BBC zapowiedziała, że w porozumieniu z działającymi w firmie związkami zawodowymi wypracowano projekt podwyższenia minimalnych zarobków do 20 tys. funtów rocznie. Przewidziano także wzrost wynagrodzeń w trakcie urlopów macierzyńskich. Na temat planu podwyżek pracownicy BBC mają się wypowiedzieć w powszechnym głosowaniu.
więcej
|
Powstanie drugi sezon ,,Misji ratunkowej". TVN Style szuka uczestników
Stacja TVN Style będzie kontynuować reality-show „Misja ratunkowa”, w którym Ula Chincz pomaga w sprzątaniu domów i mieszkań. Trwają poszukiwania uczestników.
więcej
|
Rodzice Igora Stachowiaka przesłuchani ws. źródeł nagrań w reportażu Wojciecha Bojanowskiego
Policja nadal prowadzi śledztwo dotyczące wycieku materiałów o okolicznościach śmierci Igora Stachowiaka na komisariacie we Wrocławiu, które w maju ub.r. ujawniono w reportażu Wojciecha Bojanowskiego. W tej sprawie przesłuchano rodziców Stachowiaka.
więcej
|
,,Jeden z dziesięciu" w TVP1 ma o 490 tys. widzów więcej niż w TVP2
Pokazywany w TVP1 teleturniej „Jeden z dziesięciu” śledzi średnio 2,32 mln widzów. W porównaniu do odcinków pokazywanych w TVP2 program zyskał 490 tys., ale z drugiej strony aż o 1,87 mln osób obniżył widownię swojego byłego pasma - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP uruchomi kanał w jakości 4K. Na początek transmisje z mundialu w Rosji
Nowy kanał TVP w jakości ultra HD ma rozpocząć emisję od transmisji meczów z tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej. - Rozpoczniemy nadawanie od połowy czerwca meczami w jakości 4K z mundialu Rosja 2018 - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu Telewizji Polskiej.
więcej
|
Promo Orange TV nowym kanałem Orange Polska. Koncesja od KRRiT na 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji udzieliła grupie Orange Polska koncesji na rozpowszechnianie kanału telewizyjnego pod nazwą Promo Orange TV. Stacja będzie dostępna w sieci należącej do nadawcy.
więcej
|
Europejskie media tworzą koalicję przeciwko Neflixowi
Stacje telewizyjne z Francji, Niemiec i Włoch nawiązują współpracę w zakresie produkcji seriali, która ma być odpowiedzią na dominację amerykańskiego Netflixa na rynku treści wideo.
więcej
|
Eleven Sports przejmuje od Sky prawa do transmisji meczów ligi hiszpańskiej w Wielkiej Brytanii i Irlandii
Telewizja Eleven Sports kupiła wyłączne prawa do transmisji wszystkich meczów hiszpańskiej La Ligi w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Przez ostatnie 20 latach pokazywała je stacja Sky.
więcej
|
TVP Info z nowym cyklem reportaży ,,Z bliska". ,,Będziemy pokazywać nieznane oblicze Polski oraz świata"
W niedzielę, 6 maja 2018 roku w TVP Info pod tytułem „Z bliska” wystartuje nowy cykl reportaży - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - TVP Info stawia na profesjonalne i bezkompromisowe dziennikarstwo. Dlatego rozbudowaliśmy redakcję reportażu i uruchamiamy nowe pasmo reporterskie - mówi nam Jarosław Olechowski, szef „Wiadomości” i pełniący obowiązki dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
TVP chce pozwać ,,Newsweeka" już po fragmencie teksu, zarzuca zmyślenie słów Kurskiego o Macierewiczu
Telewizja Polska poinformowała, że podejmie kroki prawne wobec Renaty Grochal i wydawcy „Newsweek Polska” dotyczące artykułu Grochal krytycznie opisującego redakcję „Wiadomości”. Według nadawcy „tekst ten zawiera nieprawdziwe stwierdzenia oraz zmyślone wypowiedzi”. TVP zapowiedziała pozew już po publikacji fragmentu artykułu.
więcej
|
Eska TV przed TVN24, TVN i Disney Channel na Facebooku, Eurosport i TVP Sport angażują bardziej niż TVP Info (TOP20)
Po ponad milion użytkowników mają facebookowe fanpage’e czterech polskich stacji telewizyjnych: Eska TV, TVN24, TVN i Disney Channel Polska. W marcu najwięcej działo się na profilu TVN24, którzy wyprzedził pod tym względem fanpage’e Eurosportu i TVP Sport.
więcej
|
Emitel: awaria naziemnej telewizji trwała 78 minut i dotyczyła także MUX1 i MUX2, przyczyną problemy z zegarem atomowym
Firma Emitel, operator techniczny naziemnej telewizji cyfrowej, poinformowała, że czwartkowa awaria wywołała zakłócenia emisji trwające od godz. 19:16 do 20:34. Zakłócenia dotyczyły trzech multipleksów: MUX1, MUX2 i MUX3. - Przyczyną problemów była bardzo rzadko spotykana awaria zegara wzorca czasu rzeczywistego (tzw. zegara atomowego) - poinformował Emitel.
więcej
|
TVP akredytowała ponad 150 osób na mundial w Rosji. To siedem razy więcej niż w Brazylii
Telewizja Polska na mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji wysyła ponad 150 osób. - Obsługa medialna mundialu to jedna z największych operacji logistycznych, które TVP przeprowadza w ostatnich latach - przyznaje Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unilever poskarżył się na reklamy Nivea Invisible for Black&White z hasłem ,,nr 1". KER: slogan ma zostać zmieniony
Komisja Etyki Reklamy zobowiązała firmę Nivea Polska - po analizie skargi jej konkurenta Unilever Polska - do wprowadzenia zmian w haśle „Sięgnij po nr 1 w ochronie Ciebie i Twoich ubrań” promującym antyperspirant Nivea Invisible for Black&White. W jej ocenie slogan ten wprowadza widzów w błąd.
więcej
|
Polskie stacje pokazały w kwietniu 2,8 mln spotów. Liderami Polsat i Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
,,Więcej przygód, czasu i razem" w letnich reklamach CCC (wideo)
Ruszyła letnia kampania reklamowa sieci sklepów z obuwiem i torebkami CCC. Akcja jest realizowana w ramach cyklu pod hasłem „Go for more - idę po więcej”.
więcej
|
Google z tytułem marketera roku na tegorocznym Cannes Lions
Firma Google odbierze nagrodę dla najbardziej kreatywnego marketera roku 2018 na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions.
więcej
|
MaxOn Active na erekcję reklamowany jako ,,certyfikowany przez kobiety" (wideo)
Trwa kampania reklamowa suplementu diety na erekcję MaxOn Active (produkowanego przez Grupę Adamed). Produkt jest promowany jako „certyfikowany przez kobiety”.
więcej
|
Paul Pogba promuje swoją nową kolekcję dla Adidasa (wideo)
Adidas rozpoczął kampanię reklamową promującą nową kolekcję, która powstała we współpracy z Paulem Pogbą, piłkarzem Manchesteru United i reprezentacji Francji. Za kreację kampanii odpowiada Stink Studios.
więcej
|
Justin Timberlake w reklamie Bai tworzy nowy owoc ,,braspberry" (wideo)
Piosenkarz i aktor Justin Timberlake w reklamie niskokalorycznych napojów Bai prezentuje nowy owoc, który wymyślił: połączenie borówki z maliną. Kampanię przygotowała agencja BxG@ Bai.
więcej
|
Adidas będzie dalej współpracować z Kanye Westem mimo jego komentarzy o niewolnictwie
Raper Kanye West w ostatnich dniach w jednym z wywiadów stwierdził, że niewolnictwo w Ameryce jest wyborem, czym wywołał ogromną krytykę w internecie. Firma Adidas, która współpracuje z wykonawcą, mimo tej sytuacji nie zamierza zerwać z nim relacji biznezowych.
więcej
|
Dentsu Aegis będzie nadal obsługiwać mediowo Microsoft
Sieć Dentsu Aegis, do której należa m.in. domy mediowe Carat i Vizeum, będzie w dalszym ciągu odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów do kampanii firmy Microsoft na całym świecie.
więcej
|
Spacer dzięki smartfonom promuje abonament dla dwóch osób w Orange (wideo)
Orange Polska rozpoczął kampanię reklamującą ofertę dwóch abonamentów bez limitu transferu internetowego i ze smartfonami Huawei P20 lite. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Leo Burnett Warszawa i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Olej Kujawski reklamowany w wersji z ziołami (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca Olej Kujawski (produkowany przez ZT Kruszwica) w wersji z ziołami. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL, Mniam Studio, Orka, Juice Sound i Starcom.
więcej
|
McDonald's reklamuje lody McFlurry (wideo)
W nowej kampanii sieci lokali McDonald’s reklamowane są desery lodowe McFlurry. Za obsługę marketingową firmy DDB&tribal, Gutenberg Networks i OMD.
więcej
|
Poszukiwacze idealnego kawy w reklamie Jacobs (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kawy Jacobs (produkowanej przez Jacobs Douwe Egberts Polska) pod hasłem „Magia aromatu”.
więcej
|
Amerykański Czerwony Krzyż akcją #WakeUpChallenge chce pomóc ofiarom pożarów
#WakeUpChallenge to viralowa akcja, dzięki której amerykański Czerwony Krzyż zwrócić uwagę na problem ofiar pożarów domów w USA.
więcej
|
Co marki mogą zrobić z homofobią w swoich kanałach social mediach?
W kampaniach reklamowych marketerzy coraz częściej stawiają na różnorodnych bohaterów, w tym osoby nieheteroseksualne. Części fanów to się nie podoba, czemu wyraz dają w komentarzach podszytych homofobią. Jak marki mogą sobie z nimi poradzić? Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują Monika Czaplicka, Grzegorz Miecznikowski i Mikołaj Nowak.
więcej
|
Małgorzata Nycz: w komunikacji ubezpieczeń potrzebne jest odwoływanie się do osobistych uczuć i doświadczeń (wywiad)
- Polacy często nie zdają sobie sprawy z zagrożeń i kosztów, jakie mogą się pojawić w razie niespodziewanych zdarzeń. Utrudnieniem w komunikacji naszej branży jest też to, że ubezpieczenie to produkt niematerialny, z którego korzystamy tylko w określonych okolicznościach. Dlatego, żeby dotrzeć do odbiorcy nawiązujemy do życiowych sytuacji, które mogą spotkać każdego z nas. Te zwykle budzą w nas emocje - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Nycz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Warren Buffett: Tylko ,,New York Times", ,,Wall Street Journal" i ,,Washington Post" przetrwają w formie cyfrowej
Znany finansista i inwestor Warren Buffett nie ukrywa swoich obaw o przyszłość dzienników w ich elektronicznej postaci. Zdaniem biznesmena większość drukowanych gazet ma przed sobą bardzo niepewną przyszłość w formie drukowanej, a ich internetowa transformacja nie daje pewności przetrwania. - Być może tylko „The New York Times”, „Wall Street Journal” i „Washington Post” oferują cyfrowe produkty zdolne do generowania odpowiednich przychodów w długiej perspektywie - ocenia Buffett.
więcej
|
Arkady Saulski odchodzi po 6 latach z ,,Gazety Bankowej"
Dziennikarz, redaktor oraz autor cyklu książek z gatunku fantastyki, Arkady Saulski po 6 latach pracy odchodzi z „Gazety Bankowej” (Wydawnictwa Fratria). Na razie nie chce zdradzać, gdzie będzie kontynuować swoją dziennikarską ścieżkę.
więcej
|
"Foch Karczewskiego" na "Fakt" przyniesie skutek odwrotny do zamierzonego (opinie)
Słowa marszałka Stanisława Karczewskiego o bojkocie "Faktu" przyniosą najpewniej skutek odwrotny od zamierzonego. Krytykowany tytuł nie straci czytelników, a marszałek ma do stracenia wiele w oczach swoich wyborców oraz mediów, które każdego polityka potrafią wynieść na piedestał lub wręcz zniszczyć - dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują Michał Raszka, Adam Łaszyn i dr hab. Dariusz Tworzydło.
więcej
|
Nowa książka Pawła Reszki ,,Mali bogowie 2. Jak umierają Polacy". Premiera 9 maja
W środę, 9 maja nakładem Wydawnictwa Czerwone i Czarne ukaże się książka „Mali bogowie 2. Jak umierają Polacy” dziennikarza Pawła Reszki. To kolejna część w ramach cyklu „Mali bogowie”, w której tym razem opisał doświadczenia, jakie towarzyszą codziennej pracy ratownika medycznego.
więcej
|
|
|
Facebook nie chce płacić za treści wydawcom, ale zamierza oceniać ich wiarygodność
Facebook wprowadza wewnętrzny system który ma oceniać wiarygodność mediów publikujących w serwisie i według tego pozycjonować ich treści w Newsfeedzie. Mark Zuckerberg zapowiedział też, że jego spółka nie zamierza płacić wydawcom za zamieszczanie materiałów. - Facebook deklaruje pomoc dla niezależnego dziennikarstwa, ale nie chce płacić wydawcom za treści. Jednak presja mediów na uczciwe rozliczenie będzie coraz silniejsza - przewiduje Paweł Nowacki, konsultant rozwiązań dla wydawców.
więcej
|
Eska.pl przed RadioZet.pl i RMF24.pl, RMFon.pl i Open.fm przyciągają najbardziej (TOP15 serwisów radiowych)
Wśród serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych najwięcej użytkowników ma Eska.pl, wyprzedzająca pod tym względem RadioZet.pl, RMF24.pl, RMF.FM i PolskieRadio.pl. Natomiast zdecydowanie najdłuższy średni czas korzystania przez odwiedzających zanotowały RMFon.pl i Open.fm.
więcej
|
Facebook sonduje reakcje użytkowników na płatną wersję serwisu
Facebook przeprowadził własne badania marketingowe mające wykazać jak użytkownicy zareagowaliby na wprowadzenie płatnej wersji serwisu pozbawionej reklam i gromadzenia danych internautów w celu ich targetowania. Wcześniej możliwość wprowadzenia płatnych subskrypcji sugerowali Mark Zuckerberg i Sheryl Sandberg.
więcej
|
YouTube ma 1,8 miliarda widzów miesięcznie
Każdego miesiąca z serwisu YouTube korzysta średnio 1,8 miliarda zarejestrowanych na całym świecie użytkowników - poinformowała Susan Wojcicki, szefowa serwisu.
więcej
|
Hulu ma już 20 milionów subskrybentów w USA, wiele nowości dla użytkowników
Amerykańska platforma SVoD Hulu na koniec pierwszego kwartału tego roku miała ponad 20 mln aktywnych subskrybentów w Stanach Zjednoczonych. To wzrost o ponad 3 miliony, w porównaniu z końcem ubiegłego roku.
więcej
|
Cambridge Analityca wcale nie znika z rynku. Zmieniła nazwę na Emerdata
Po aferze z wykorzystaniem danych 87 milionów użytkowników Facebooka, firma doradcza Cambridge Analityca oraz jej spółka-matka SCL Elections ogłosiła bankructwo oraz zamknęła działalność ze skutkiem natychmiastowym. Oficjalnie dokumenty wskazują jednak na to, że spółka zajmująca się analizą danych funkcjonuje pod nową nazwą.
więcej
|
Europejskie media tworzą koalicję przeciwko Neflixowi
Stacje telewizyjne z Francji, Niemiec i Włoch nawiązują współpracę w zakresie produkcji seriali, która ma być odpowiedzią na dominację amerykańskiego Netflixa na rynku treści wideo.
więcej
|
Tylko obywatele USA kupią wyborcze reklamy w Google
Google zapowiedział dodatkowe mechanizmy kontroli zakupu politycznych reklam kierowanych do odbiorców w Stanach Zjednoczonych. Według planu prowadzenie kampanii związanych z wyborami na platformach należących do Google będzie dostępne tylko dla obywateli USA lub osób z prawem stałego pobytu.
więcej
|
"Taniec życia" z Pauliną Biernat od 6 maja w Onecie
W niedzielę 6 maja o godz. 10.00 zadebiutuje nowy program Onetu "Taniec życia". Jego gospodynią będzie tancerka Paulina Biernat, wielokrotna uczestniczka „Tańca z gwiazdami", coach i psycholog.
więcej
|
Bloomberg wprowadza paywall, 10 artykułów miesięcznie za darmo i 34,99 dol. subskrypcji
Koncern Bloomberg wprowadził ograniczony darmowy dostęp do treści w swoich serwisach internetowych i aplikacjach. Użytkownicy mogą bez opłat przeczytać do 10 artykułów w ciągu miesiąca. Za możliwość czytania i oglądania wszystkiego trzeba zapłacić miesięczną subskrypcję w cenie od 34,99 dolara. W promocji jest 6 miesięcy abonamentu po obniżonej cenie.
więcej
|
Twitter zachęca wszystkich użytkowników do zmiany haseł, bo część zapisywał przed szyfrowaniem
Twitter sugeruje ponad 330 mln swoich użytkowników, żeby zmienili hasła, z których korzystają na portalu. Powód? Część z tych danych była przechowywana przez witrynę w niezaszyfrowanej formie.
więcej
|
Spotify publikuje pierwszy raport finansowy. 1,14 mld euro przychodu i 170 mln aktywnych użytkowników
Prowadząca muzyczny serwis streamingowy Spotify spółka Spotify Technology po raz pierwszy od giełdowego debiutu opublikował swój oficjalny raport finansowy.
więcej
|
Polacy mało zainteresowani pokładowym i lotniskowym internetem
68,5% Polaków nie dopłaciłoby do ceny biletu lotniczego, aby otrzymać dostęp do pokładowego Wi-Fi podczas lotu - wynika z badania Radius Communication.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Małgorzata Nycz: w komunikacji ubezpieczeń potrzebne jest odwoływanie się do osobistych uczuć i doświadczeń (wywiad)
- Polacy często nie zdają sobie sprawy z zagrożeń i kosztów, jakie mogą się pojawić w razie niespodziewanych zdarzeń. Utrudnieniem w komunikacji naszej branży jest też to, że ubezpieczenie to produkt niematerialny, z którego korzystamy tylko w określonych okolicznościach. Dlatego, żeby dotrzeć do odbiorcy nawiązujemy do życiowych sytuacji, które mogą spotkać każdego z nas. Te zwykle budzą w nas emocje - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Nycz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden.
więcej
|
"Foch Karczewskiego" na "Fakt" przyniesie skutek odwrotny do zamierzonego (opinie)
Słowa marszałka Stanisława Karczewskiego o bojkocie "Faktu" przyniosą najpewniej skutek odwrotny od zamierzonego. Krytykowany tytuł nie straci czytelników, a marszałek ma do stracenia wiele w oczach swoich wyborców oraz mediów, które każdego polityka potrafią wynieść na piedestał lub wręcz zniszczyć - dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują Michał Raszka, Adam Łaszyn i dr hab. Dariusz Tworzydło.
więcej
|
Prokuratura odmówiła śledztwa ws. założenia agencji Solvere przez Annę Plakwicz i Piotra Matczuka z kancelarii premiera
Warszawska prokuratura odmówiła podjęcia śledztwa w sprawie posiadania udziałów w agencji Solvere przez Annę Plakwicz i Piotra Matczuka, zajmujących się komunikacją w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Śledczy ustalili, że Plakwicz i Matczuk wpisali udziały w Solvere do swoich oświadczeń majątkowych.
więcej
|
|
|
,,Za marzenia 2" w jesiennej ramówce TVP2. ,,Projekt, w który włożyliśmy serce"
|
Hulu ma już 20 milionów subskrybentów w USA, wiele nowości dla użytkowników
|
Reese Witherspoon wyprodukuje serial dla Apple
|
,,Wieża. Jasny dzień", ,,Twarz" i ,,Cicha noc" triumfują w Netia Off Camera
|
Taron Egerton jako Robin Hood. Premiera 21 września
|
Drugi sezon serialu ,,Grzesznica". Zagrają Carrie Coon, Hannah Gross i Natalie Paul
|
Roman Polański wyrzucony z Akademii Filmowej za seks z nieletnią
|
|
|