|
|
|
|
|
|
|
TVN i Discovery ze wspólnymi władzami w Polsce. Piotr Korycki szefem za Jima Samplesa
Piotr Korycki został powołany na prezesa i dyrektora zarządzającego TVN i Discovery w Polsce. Zarządzający poprzednio TVN Jim Samples przechodzi do rady nadzorczej firmy. W zespole zarządzającym TVN i Discovery są m.in. Edward Miszczak, Adam Pieczyński, Piotr Tyborowicz, Dorota Żurkowska-Bytner i Maciej Maciejowski.
więcej
|
Polsat Games nowym kanałem Telewizji Polsat. Nadawca stara się o koncesję KRRiT
Telewizja Polsat chce uruchomić nowy kanał Polsat Games, którego ramówka będzie poświęcona branży gier w Polsce. - Staramy się o uzyskanie koncesji i o konkretach będziemy mogli mówić dopiero po decyzji KRRiT - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy nadawcy.
więcej
|
UPC Polska z 1,43 mln klientów na koniec I kwartału. Więcej sprzedanych usług
Na koniec pierwszego kwartału br. UPC Polska miał 1,43 mln klientów, którzy korzystali z 2,99 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej oraz usług telefonicznych.
więcej
|
TVN24 i TTV na czele stacji tematycznych w kwietniu, WP zyskało najwięcej w top 25
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w kwietniu 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Magdalena Ogórek przeprasza za marki odzieżowe w jej zdjęciach na Instagramie. TVP: kupiła te ubrania
Publicystka TVP Info Magdalena Ogórek w części zdjęć na swoim profilu instagramowym dodaje oznaczenia marek ubrań i dodatków, które nosi. - Informacje na moim prywatnym Instagramie są odpowiedzią na prośby wielu Pań - nie sposób odpowiedzieć każdej z osobna. Oczywiście nie pobieram za to żadnego wynagrodzenia. Jeśli ktokolwiek poczuł się urażony, przepraszam - wyjaśnia Ogórek. Natomiast TVP zaznacza, że dziennikarka prezentuje w ten sposób nieodpłatnie swoje prywatne ubrania.
więcej
|
,,Bake off - Ale ciacho!" w nowym paśmie miało o 500 tys. widzów mniej, 1,87 mln zł z reklam
Czwarty sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” w nowym paśmie oglądało średnio 783 tys. osób, o 490 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji formatu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 1,87 mln zł.
więcej
|
Kanały Power TV oraz Nuta.TV w DVB-T na Litwie
Od środy, 9 maja należące do Michała Winnickiego kanały Power TV oraz Nuta.TV rozpoczną nadawanie w naziemnej telewizji cyfrowej na Litwie.
więcej
|
TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia dostępne naziemnie na Litwie
Kanały z portfolio Telewizji Polskiej TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia zostały udostępnione na Wileńszczyźnie widzom korzystającym z telewizji naziemnej. Po raz pierwszy w historii TVP Historia stacja jest dystrybuowana poza terenem naszego kraju.
więcej
|
Za 60 mld dolarów Comcast chce powstrzymać przejęcie 21st Century Fox przez Disneya
Comcast planuje złożenie oferty zakupu rozrywkowej i medialnej części 21st Century Fox za kwotę 60 mld dolarów. Amerykański koncern kablowy chce w ten sposób zablokować przejęcie Foxa przez Disneya i wzmocnić swoją rynkową pozycję w wypadku zakupu Time Warnera przez AT&T.
więcej
|
,,Być jak Martyna Wojciechowska" w Travel Channel
W sobotę, 12 maja br. Travel Channel pokaże reportaż „Być jak Martyna Wojciechowska”.
więcej
|
,,Poland Daily Business" kolejnym programem Telewizji Republika w języku angielskim
Telewizja Republika wprowadza do swojej ramówki drugi program anglojęzyczny - „Poland Daily Business”. Będzie emitowany od środy o godz. 22:20.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lawina wniosków o umorzenie abonamentu rtv. Szef KRRiT: Każde rozwiązanie finansowania mediów publicznych lepsze niż obecne
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski poinformował, że do organu wpłynęło 250 tys. wniosków o umorzenie zaległości abonamentowych albo ich na rozłożenie na raty. Obywatele winą obarczają polityków, którzy obiecywali, że abonament będzie zniesiony. Według szefa KRRiT nie ma jeszcze decyzji ekonomicznej w sprawie finansowania mediów publicznych z budżetu państwa, ale „każde rozwiązanie będzie lepsze niż obecne”.
więcej
|
|
Radio Eska: Michał Sobkowski szefem anteny, Paweł Karpiński specjalistą ds. programowania muzyki
W Radiu Eska (Grupa Radiowa Time) Michał Sobkowski objął funkcję szefa anteny, a Paweł Karpiński - specjalisty ds. programowania muzyki. Przejęli obowiązki Michała Celedy, który właśnie odszedł z rozgłośni.
więcej
|
|
Mariusz Szuster zastępcą dyrektora handlowego w Time, Jarosław Krysiak odchodzi
W spółce Time SA (należącej do Grupy ZPR Media) Mariusz Szuster objął nowo utworzoną funkcję zastępcy dyrektora handlowego ds. sprzedaży bezpośredniej. Z firmą pożegnał się natomiast dyrektor krajowy sprzedaży bezpośredniej Jarosław Krysiak.
więcej
|
|
,,Lato z Radiem" w nowej odsłonie od 23 czerwca. Miasto Gdynia partnerem festiwalu
W sobotę 23 czerwca br. Polskie Radio zainauguruje tegoroczną trasę „Lata z Radiem” - w odświeżonej formule. Obejmuje ona audycję, której stałym elementem będą m.in. relacje reporterskie z całej Polski oraz festiwal muzyczny, przygotowywany wspólnie z Miastem Gdynia, kierownikiem muzycznym jest Piotr Metz. W tym roku zabraknie trasy koncertowej.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem w Rzeszowie. Złote Przeboje Res awansowały na podium
Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Złote Przeboje Res - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Jakub Benke prezesem zarządu i udziałowcem Bartolini Air
Jakub Benke, wieloletni prezes Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) oraz doświadczony menedżer polskiej branży lotniczej został prezesem zarządu i udziałowcem Bartolini Air, nowego polskiego operatora air taxi. Odpowiada za rozwój oferty prywatnych podroży powietrznych w Polsce i Europie.
więcej
|
Mariusz Szuster zastępcą dyrektora handlowego w Time, Jarosław Krysiak odchodzi
W spółce Time SA (należącej do Grupy ZPR Media) Mariusz Szuster objął nowo utworzoną funkcję zastępcy dyrektora handlowego ds. sprzedaży bezpośredniej. Z firmą pożegnał się natomiast dyrektor krajowy sprzedaży bezpośredniej Jarosław Krysiak.
więcej
|
Budowlańcy i rodzice reklamują wędliny, jogurty i pieluchy marek własnych Lidla (wideo)
Rusza produktowa odsłona nowej kampanii reklamowej sklepów Lidl, której bohaterami są klienci tych sklepów. W reklamach promowane są produkty marek własnych Lidla, m.in. jogurt Pilos, musu i pieluchy Lupilu oraz kiełbasa Pikok.
więcej
|
,,Mundial sam się nie wygra" - Zdzisław Kręcina reklamuje LV BET (wideo)
Firma LV BET Zakłady Bukmacherskie rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem znanego działacza piłkarskiego Zdzisława Kręciny. Akcja jest realizowana pod hasłem „Mundial sam się nie wygra”.
więcej
|
Fundacja Polska Bezgotówkowa zachęcająca małe firmy do instalowania terminal płatniczych (wideo)
Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kampanię promującą jej ofertę dla mikro i małych przedsiębiorców. Akcja zachęca takie podmioty do instalowania terminali do obsługi płatności bezgotówkowych.
więcej
|
Dobrzy ludzie i Pożyczka Zaratka w reklamach Kasy Stefczyka (wideo)
Kasa Stefczyka rozpoczęła kampanie reklamowe związane z 25-leciem jej działalności. Akcja wizerunkowa jest realizowana pod hasłem „Dobrych ludzi ciągnie do siebie, bo wyznają te same wartości!”, natomiast w produktowej promowana jest Pożyczka Zaratka.
więcej
|
Oriflame radzi kobietom, by były ,,Piękne tak jak chcą"
Firma kosmetyczna Oriflame we współpracy z pięcioma ekspertami rozpoczyna kampanię „Piękna tak jak chcę”. Specjaliści będą odpowiadać na indywidualne potrzeby kobiet na co dzień pełniących wiele ról życiowych - mamy, artystki, sportsmenki czy bizneswoman.
więcej
|
Twórca kanału ,,Trenuj z Krzychem" współpracuje z marką Henryk Kania
Influencer sportowy Krzysztof Golonka, prowadzący internetowe kanały „Trenuj z Krzychem", nawiązał współpracę reklamową z zakładami mięsnymi Henryk Kania.
więcej
|
GlaxoSmithKlinme rusza przetargiem na globalną obsługę mediową
Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Consumer HealthCare, do której należą takie marki, jak m.in. Sensodyne, Parodontax, Voltaren, Panadol, Theraflu i Otrivin, rozpoczyna przetarg na globalną obsługę mediową. Roczny budżet mediowy koncernu szacowany jest na 1,3 mld funtów.
więcej
|
Arkadiusz Seredyn: z Orange do Synerise
Arkadiusz Seredyn objął stanowisko executive vice president & chief commercial officer w Synerise, spółce zajmującej się rozwiązaniami z obszaru sztucznej inteligencji. Przez ostatnie trzy lata był dyrektorem ds. cyfrowej transformacji polskiego oddziału Orange.
więcej
|
AMS zaczął sprzedawać reklamy na ekranach bankomatów Planet Cash
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA (należąca do Agory) wprowadziła do swojej oferty reklamy na ekranach bankomatów obsługiwanych przez Planet Cash. Obejmuje ona 2,3 tys. urządzeń na terenie całego kraju.
więcej
|
Agencja GoldenSubmarine ma nową identyfikację wizualną
Agencja marketingowa GoldenSubmarine zmieniła po raz pierwszy w swojej historii logo. Pozostawiono w nim nazwę agencji, zachowano czarno-białą stylistykę oraz złoty sygnet. Autorem projektu jest Marcin Konopka.
więcej
|
Anna Baschirotto kieruje globalnym marketingiem i komunikacją Liu Jo
Anna Baschirotto od początku maja tego roku zajmuje stanowisko dyrektora ds. global marketingu i komunikacji marki modowej Liu Jo. Będzie pracowała w strukturach włoskiej centrali firmy.
więcej
|
Varta Consumer z promocją ,,Każde opakowanie wygrywa!"
Marka baterii Varta Consumer Batteries przygotowała akcję promocyjną „Każde opakowanie wygrywa!”, w ramach której do zdobycia voucher na sprzątanie domu. Nagrodą gwarantowaną jest planer dla całej rodziny.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
,,Fakt" najchętniej kupowany w I kwartale. ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2017 roku była „Gazeta Wyborcza”. - Widzimy przewidywany, niezaskakujący utrzymujący się trend spadkowy niezależnie od zawartości merytorycznej/struktury czytelnika - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Wiłkomirska, off-line non TV trading director w Mediacomie.
więcej
|
Twórcy Szlachetnej Paczki o śledztwie dziennikarskim ,,dużej redakcji": zamach na naszą wiarygodność, prawnicy badają sprawę
W zeszły poniedziałek twórca akcji Szlachetna Paczka ks. Jacek Stryczek oraz zarząd Stowarzyszenia Wiosna opublikowali na Facebooku nagranie, w którym oskarżają „pewną dużą redakcję” o przygotowywanie artykułu pod z góry ustaloną tezę. - To nad czym pracuje dziennikarz może być zamachem na naszą wiarygodność, może rozwalić to nad czym pracujemy społecznie od lat - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Jakub Marczyński, wiceprezes Wiosny, pytany o udostępnienie nagrania.
więcej
|
Wejście do Sejmu dalej tylko ze stałymi i okresowymi kartami wstępu. Będzie pikieta dziennikarzy?
Kancelaria Sejmu utrzymuje tymczasowe zasady, zgodnie z którymi wejście do kompleksu sejmowego jest możliwe tylko ze stałą lub okresową kartą wstępu. Wielu dziennikarzy to krytykuje, niektórzy zachęcają do zorganizowania pikiety w tej sprawie.
więcej
|
Burda wprowadza trzy tytuły dostępne tylko w salonach Empik
Burda International Poland wprowadza do sieci Empik trzy nowe wydawnictwa sygnowane przez magazyn „Burda”: „Burda Archiwum”, „Burda” z miarką krawiecką oraz „Wykroje Burda”. - W tym roku stawiamy na bezpośredni dialog z czytelniczkami, fankami szycia. Spotykamy się z nimi, rozmawiamy o tym, co chciałyby znaleźć w magazynie, a potem tworzymy produkty, które spełniają te oczekiwania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Magdalena Kieferling, szefowa komunikacji w tym wydawnictwie.
więcej
|
Misiewicz chce sprostowania od ,,Sieci" i wytyka Karnowskiemu pracę w ,,Dzienniku". ,,To poniżej poziomu polemiczności"
Bartłomiej Misiewicz będzie domagał się sprostowań tygodnika „Sieci” i innych mediów (m.in. „Faktu”) cytujących tekst o nieprawidłowościach w PGZ, w których miał brać udział Misiewicz. Wytknął przy tym Michałowi Karnowskiemu, że w czasie pracy w „Dzienniku” przeprowadził wywiad z Jerzym Urbanem. - To poniżej pewnego poziomu polemiczności. Na miejscu pana Misiewicza skupiłbym się na pewnej autorefleksji niż na miotaniu oskarżeń - komentuje Karnowski.
więcej
|
Adwoa Aboah na okładce czwartego numeru ,,Vogue Polska"
Od środy, 9 maja dostępne będzie w sprzedaży już czwarte wydanie „Vogue Polska”. Na okładce znalazła się Adwoa Aboah - modelka i aktywistka, nagrodzona pod koniec ubiegłego roku przez Fashion Awards tytułem Modelki roku.
więcej
|
,,Fakt" liderem sprzedaży w marcu. ,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w marcu br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Znamy laureatów Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów Polonii
Laureatami tegorocznej edycji Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów służących Polonii zostali dziennikarze z Czech, Kanady, Niemiec, Stanów Zjednoczonych i Ukrainy. Zwycięzców wyłoniono spośród pięćdziesięciu zgłoszeń.
więcej
|
Magdalena Lemańska w polskiej edycji ,,Forbes"
Dziennikarka Magdalena Lemańska dołączyła do redakcji polskiej edycji „Forbesa” (Ringier Axel Springer Polska). Wcześniej przez ponad 10 lat w „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Trzeci numer kwartalnika ,,Opiekun" w sprzedaży od 8 maja. Na okładce Ewa Minge
We wtorek, 8 maja br. na rynku pojawił się trzeci numer kwartalnika „Opiekun”. W wydaniu znalazły się m.in. informacje o prywatnej opiece domowej, wskazówki dotyczące pomocy osobom tracącym wzrok i wyjaśnienie formalności związanych z wyjazdem do sanatorium.
więcej
|
Michalina Słupska brand managerką magazynu ,,Gala"
Nową brand managerką magazynu „Gala” (Burda International Poland) została Michalina Słupska.
więcej
|
|
|
Krzysztof Skowroński: mamy problemy z wolnością w internecie. ,,Powinna być regulowana ustawowo"
Czy w internecie istnieje cenzura? Kto i jak ma odpowiadać za to, jakie treści są publikowane bądź nie w mediach społecznościwoych? Na czym polega odpowiedzialność ich administratorów? O tym rozmawiali przedstawiciele Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Centrum Monitoringu Wolności Prasy, Instytut na Rzecz Kultury Prawej Ordo Iuris, Google i wRealu24.tv.
więcej
|
Google prezentuje Androida P z obsługą gestami, oszczędzaniem baterii i pomocą sztucznej inteligencji
Podczas konferencji I/O 2018 koncern Google przedstawił najnowszą wersję systemu operacyjnego Android oznaczoną literą P. Zapowiedziana platforma oferuje między innymi zmieniony interfejs użytkownika, tryb oszczędzania baterii przez rzadziej używane aplikacje oraz oparte na sztucznej inteligencji sugestie dotyczące korzystania z poszczególnych funkcji.
więcej
|
Zalando notuje wzrost przychodów i stabilny zysk, więcej aktywnych klientów i zamówień
W I kwartale 2018 roku platforma sprzedażowa Zalando zanotowała wzrost przychodów o 22 procent. Liczba aktywnych klientów sklepu zwiększyła się do prawie 24 milionów, a o ponad 27 procent podskoczyła skala zamówień.
więcej
|
Facebook szykuje własne awatary w Messngerze i komentarzach
Facebook przygotowuje autorski system awatarów, dzięki którym użytkownicy będą mogli personalizować treści wymieniane w komunikatorze Messenger oraz w komentarzach zamieszczanych w aplikacji. Termin wprowadzenia nowej opcji nie jest na razie znany.
więcej
|
Łukasz Knap odchodzi z Wirtualnej Polski. ,,Przechodzę na freelance"
Z końcem maja br. dziennikarz kulturalny Łukasz Knap odchodzi z Wirtualnej Polski. - Chcę teraz skupić się na jakościowym dziennikarstwie - tłumaczy.
więcej
|
Google Wellbeing pomoże świadomie korzystać ze smartfona i internetu
Podczas konferencji I/O 2018 koncern Google zaprezentował nową ideę kontrolowania przez użytkowników korzystania z nowych technologii. Koncepcja o nazwie Wellbeing to zestaw narzędzi pozwalających sprawdzić intensywność korzystania z konkretnych urządzeń oraz platform internetowych oraz wygodniej i bardziej efektywnie ich używać.
więcej
|
Widoczność reklam display w polskim internecie nieznacznie rośnie, a formatów wideo maleje
W pierwszym kwartale br. wzrosły nieznacznie wskaźniki widoczności reklam display i zmalały wskaźniki dla reklam wideo na polskim rynku. Średni czas kontaktu z reklamą display nie zmienił się, zaś z reklamą wideo - jest krótszy niż w IV kwartale ub.r. - wynika z raportu agencji Meetrics.
więcej
|
Agencja GoldenSubmarine ma nową identyfikację wizualną
Agencja marketingowa GoldenSubmarine zmieniła po raz pierwszy w swojej historii logo. Pozostawiono w nim nazwę agencji, zachowano czarno-białą stylistykę oraz złoty sygnet. Autorem projektu jest Marcin Konopka.
więcej
|
Tim Stone zamiast Andrew Vollero pokieruje finansami Snapchata
Tim Stone, dotychczasowy wiceprezes Amazona ds. finansowych zostanie dyrektorem finansowym spółki Snap, właściciela Snapchata. Zastąpi na stanowisku CFO Andrew Vollero, który w sierpniu 2018 roku odejdzie z firmy.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
40 proc. Polaków nie słyszało o RODO, wg 30 proc. firmy dobrze chronią dane klientów
40 proc. Polaków przyznaje, że nie słyszało o RODO - nowej regulacji o ochronie danych osobowych. Tylko co dziesiąty Polak twierdzi, że zna w jakimś stopniu jej szczegóły. Jednocześnie niespełna 1/3 badanych ma zaufanie do firm i instytucji w kontekście bezpieczeństwa ich danych osobowych, a połowa twierdzi, że w ciągu ostatniego roku ich dane były wykorzystywane bez ich zgody - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
Paweł Bylicki jurorem International Stevie Awards 2018
Do grona jury międzynarodowego konkursu International Stevie Awards 2018 dołączył Paweł Bylicki, prezes Public Dialog. Będzie oceniał prace w sekcji PR Awards Categories, w kategoriach public relations, investor relations, corporate communications.
więcej
|
|
|