|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat ma zapłacić 40 mln zł zaległego podatku z 2011 roku. Spółka polemizuje z danymi MF o Polkomtelu
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Warszawie podtrzymał decyzję z maja ub.r. nakazującą Cyfrowemu Polsatowi zapłatę dodatkowych 40,6 mln zł plus odsetki podatku dochodowego za 2011 rok. Spółka zaskarży tę decyzję do sądu, polemizuje również z danymi Ministerstwa Finansów dotyczącymi podatków płaconych przez Polkomtel.
więcej
|
TVN może stać się platformą produkcyjną na rynki międzynarodowe. Zaniepokojenie powinny czuć TVP i Canal+, mniej Solorz (opinie)
Wprowadzenie jednolitej struktury zarządzającej Discovery i TVN świadczy o tym, że pełna integracja aktywów Discovery i Scripps Networks Interactive w Polsce wchodzi w fazę realizacji. To wyraźne wzmocnienie, zaniepokojone powinny być przede wszystkim TVP i Canal+, a w mniejszym stopniu imperium Zygmunta Solorza. Pozostawienie managerów TVN w zarządzie to wyraz zaufania - tak zmiany w strukturach TVN i Discovery oceniają Marek Sowa, Andrzej Zarębski, Jerzy Straszewski i Krzysztof Luft.
więcej
|
Poznaliśmy gwiazdy Polsat SuperHit Festiwal 2018. Na scenie Sławomir, Popek i wielu innych
Od 25 do 27 maja 2018 roku w Operze Leśnej w Sopocie odbywać się będzie czwarta edycja Polsat SuperHit Festiwal, w którym wystąpią m.in. Sławomir, Maryla Rodowicz, Popek i Sylwia Grzeszczak. Muzyczne wydarzenie na żywo poprowadzą m.in. Sławomir, Krzysztof Ibisz, Ewa Farna i Maciej Rock.
więcej
|
Żony i matki zgłoszą swoich mężczyzn do metamorfoz Malwiny Wędzikowskiej. ,,Ostatnia szansa" jesienią w TTV
W jesiennej ramówce TTV znajdzie się nowe reality-show „Ostatnia szansa”, w której stylistka Malwina Wędzikowska zajmie się metamorfozami mężczyzn, którzy przestali o siebie dbać - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To będzie pierwszy taki format na naszym rynku, w którym metamorfozom poddamy mężczyzn - tłumaczy nam Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.
więcej
|
Fokus TV najchętniej oglądany w kwietniu, Polsat Doku zyskał najwięcej
W kwietniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej straciło BBC Brit - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szefowie CBS, Time Warnera i Discovery z największymi pensjami w mediach w 2017 roku
Les Moonves, szef CBS z roczną pensją przekraczającą 69 mln dolarów był w 2017 roku najlepiej zarabiającym menedżerem w branży amerykańskich mediów i rozrywki. Na kolejnych miejscach znaleźli się Jeff Bewkes kierujący koncernem Time Warner oraz David Zaslav, CEO Discovery Communications. Łącznie ich zarobki wyniosły w ubiegłym roku ponad 160 mln dolarów.
więcej
|
Liberty Global sprzedaje Vodafone za 19 mld euro spółki w Niemczech, Czechach, Rumunii i na Węgrzech. ,,Bez wpływu na UPC Polska"
Liberty Global, właściciel UPC Polska, podpisał umowę sprzedaży koncernowi Vodafone za ok. 19 mld euro swoich spółek w Niemczech, Czechach, Rumunii i na Węgrzech. - Umowa nie ma wpływu na naszą działalność w Polsce - zapewnia Robert Redeleanu, CEO w UPC Polska.
więcej
|
Transmisja Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy w Eleven Sports
W piątek, 11 maja 2018 roku Eleven Sports przeprowadzi transmisję oficjalnego treningu Formuły 1, w którym po raz pierwszy w tym sezonie udział weźmie Robert Kubica.
więcej
|
,,Postęp: historia ludzkości" w Stopklatka TV
Od 14 maja 2018 roku Stopklatka TV rozpocznie emisję popularnonaukowej serii „Postęp: historia ludzkości”. Będzie to premierowa emisja tego cyklu w ogólnopolskiej telewizji naziemnej.
więcej
|
Firmy EmiTel i ZAE nawiązały współpracę
We wtorek, 8 maja 2018 roku Firmy EmiTel i ZAE nawiązały ze sobą współpracę w zakresie wdrożenia systemu detekcji zwarć w sieciach elektroenergetycznych średniego napięcia.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin Sorrell obiecuje powrót do branży reklamowej. Chce zacząć od nowa
Były prezes koncernu reklamowego WPP, Martin Sorrell, zapowiada swój "kolejny start" w przemyśle reklamy. Z WPP pożegnał się w połowie kwietnia po 33 latach pracy, w cieniu oskarżeń o nieprawidłowości w zarządzaniu firmą.
więcej
|
,,Bierzyński na żywca" co czwartek na Facebooku
Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland oraz socjolog i ekspert ds. marketingu politycznego będzie od dziś prowadzić cykliczny program publicystyczny „Bierzyński na żywca” na Facebooku.
więcej
|
Jakub Biel: z Solgazu do x-kom
Z początkiem lipca br. do zespołu sieci sklepów komputerowych x-kom, gdzie będzie pełnić funkcję PR & communication managera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Value Media, Mastermind Media, MullenLowe MediaHub i Infinity Media w przetargu Poczty Polskiej
O obsługę budżetu mediowego Poczty Polskiej oszacowanego na blisko 13 mln zł walczą cztery domy mediowe. Są to: Value Media, Mastermind Media, MullenLowe MediaHub i Infinity Media.
więcej
|
WPP ponownie wygrywa globalny przetarg BP, tworzy Team Energy
W związku z wygranym przetargiem na kompleksową marketingową obsługę koncernu paliwowego BP, sieć reklamowa WPP tworzy Team Energy - dedykowaną jednostkę do obsługi tego klienta. Tym samym WPP rozpoczyna trzecią dekadę współpracy z BP.
więcej
|
Gazowany Żywiec Zdrój reklamowany jako "lekko, mocny" (wideo)
Pod hasłem „Lekko, mocno. Jak chcesz gazowany” startuje ogólnopolska kampania reklamowa wód gazowanych Żywiec Zdrój (Danone). Za aktywacje odpowiadają VML, Tyrka Studio, Mediacom i MSL.
więcej
|
Budweiser rusza z największą w historii marki globalną kampanią związaną z mundialem Rosja 2018
Koncern AB InBev rozpoczyna globalną kampanię reklamową marki Budweiser. Działania pod hasłem „Light up the World Cup” autorstwa agencji Anomaly są największą aktywnością reklamową w historii marki.
więcej
|
Škoda reklamowana jako ,,stworzona dla rowerzystów" (wideo)
Nowa wizerunkowa reklama samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) podkreśla, że są one dostosowane do potrzeb rowerzystów. Za akcję odpowiadają agencje Mustard oraz PHD.
więcej
|
Ewa Kasprzyk reklamuje kremy Soraya Total Collagen (wideo)
Ruszyła kampania promująca nową linię kremów do cery dojrzałej Soraya Total Collagen (produkowaną przez Orkla Care) z udziałem aktorki Ewy Kasprzyk. Akcję przygotoway i realizują The Digitals, Scholz&Friends Warszawa i UM.
więcej
|
Globalny przetarg mediowy GlaxoSmithKline dotyczy także polskiego rynku
Rozpoczęty właśnie przez centralę firmy farmaceutycznej GlaxoSmithKline globalny przetarg na obsługę mediową będzie miał wpływ także na Polskę. Lokalnie marketera obsługuje MediaCom Warszawa (GroupM).
więcej
|
Aleksandra Bujnowska, Alicja Cybulska i Anna Kuropatwa awansowały w Havas Media Group
Z początkiem maja w Havas Media Group awanse na nowo utworzone stanowiska trzymały trzy osoby. Aleksandra Bujnowska objęła stanowisko chief digital officera, Alicja Cybulska intelligence directora, a Anna Kuropatwa strategy and insights directora.
więcej
|
RTB House rusza z AI Marketing Lab, budżet 5 milionów dolarów
RTB House, polska firma specjalizująca się w technologii retargetingowej opartej o deep learning, otwiera AI Marketing Lab. Komórka zajmie się opracowywaniem rozwiązań łączących branżę technologiczną i marketingową, których odbiorcami będą wydawcy i reklamodawcy.
więcej
|
Schwarzkopf z okazji swoich 120. urodzin zachęca do odkrywania swojego stylu z Zuzą Kołodziejczyk i Rafałem Maślakiem
Marka produktów do włosów Schwarzkopf (Henkel Beauty Care) przygotowała kampanię #CreateYourStyle. Do współpracy w roli ambasadorów akcji zaproszono modelkę Zuzę Kołodziejczyk i modela Rafała Maślaka.
więcej
|
Makro z ogólnopolska loterią zdrapkową
Trwa loteria zdrapkowa Makro Cash and Carry Polska. Za organizację promocji odpowiada Unique One.
więcej
|
PO: Telewizja Polska odmówiła emisji spotu Marszu Wolności. TVP: sprzedaliśmy już czas relamowy (wideo)
Politycy Platformy Obywatelskiej poinformowali, że Telewizja Polska odmówiła odpłatnej emisji reklamy Marszu Wolności. W spocie znalazły się m.in. ostre wypowiedzi Beaty Szydło i Jarosława Kaczyńskiego. TVP wyjaśnia, że spot chciano emitować w sobotę w paśmie, w których czas reklamowy był już wyprzedany.
więcej
|
Rozi Mikołajczak: z LifeTube do Better Story Studio
Rozi Mikołajczak dołączyła do zespołu studia animacji i postprodukcji Better Story Studio, pod flagą domu produkcyjnego Foszer Sawicki. Objęła stanowisko brand managera.
więcej
|
Krzysztof Kosiba: z New Media Venture do Asap Care 24
Krzysztof Kosiba dołączył do zespołu Asap Care 24, agencji specjalizującej się w moderowaniu treści w internecie. Jako business development director będzie odpowiadał za projekty realizowane w Polsce oraz za granicą.
więcej
|
Luis Suarez reklamuje sprzęt Tronsmart
Urugwajski piłkarz Luis Suarez został globalnym ambasadorem chińskiej marki sprzętu elektronicznego Tronsmart.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Wydawca ,,Wprost" nie musi przepraszać za wpisy internautów oceniających Sławomira Nowaka jako kryminalistę
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew byłego ministra transportu i budownictwa Sławomira Nowaka dotyczący ostro krytykujących go komentarzy pod tekstem w serwisie internetowym tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media). Sąd ocenił, że wpisy są ocenami, a nie informacjami o faktach.
więcej
|
Sylwester Latkowski oburzony, że sąd chce zabezpieczyć 20 tys. zł z jego umów z wydawcami przed wyrokiem dot. tekstu we ,,Wprost"
Sąd w Gdańsku w ramach procesu wytoczonego przez Mariusa Olecha za tekst we „Wprost” z sierpnia 2012 roku zdecydował się zabezpieczyć przychody Sylwestra Latkowskiego w wysokości do 20 tys. zł z jego umów z wydawnictwami książkowymi. - To tłumienie wolności słowa i tępieniem mediów - uważa Latkowski.
więcej
|
Rafał A. Ziemkiewicz uruchamia profil na Twitterze w języku angielskim. Chce ,,odkłamywać" stereotypy o Polsce
„Właśnie uruchomiłem konto tłiterowe po angielsku. I've just started my new twitter account in english” - poinformował dziennikarz i publicysta Rafał A. Ziemkiewicz. W ten sposób chce „odkłamywać” stereotypy o Polsce.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Express Ilustrowany" najbardziej w dół
W pierwszym kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Express Ilustrowany”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Lis i wydawca naTemat.pl przepraszają Michała Lisieckiego i wydawcę ,,Do Rzeczy" za ,,cinkciarski kapitał"
Pod wpisem blogowym Tomasza Lisa na naTemat.pl, gdzie dziennikarz zasugerował, że za tygodnikiem „Do Rzeczy” stoi „cinkciarski kapitał”, pojawiły się przeprosiny skierowane do Michała Lisieckiego oraz spółek Orle Pióro i PMPG Polskie Media. To realizacja prawomocnego wyroku sądowego.
więcej
|
,,Star Stable Magazyn" i ,,Enchantimals" - nowe tytuły dla dzieci Egmont Polska
W maju tego roku na rynku zadebiutują dwa nowe pisma dla dzieci: dwumiesięcznik „Star Stable Magazyn” oraz kwartalnik „Enchantimals” wydawnictwa Egmont Polska. Wczoraj pojawiło się także wydanie specjalne – „Magazyn Na Topie. Nerf”.
więcej
|
Kamila Kalińczak: z TVN24 na naczelną nowego projektu sekcji Kobieta "Gazety Wyborczej"
Z początkiem maja br. do zespołu sekcji Kobieta w "Gazecie Wyborczej" dołączyła Kamila Kalińczak. Ostatnio przez trzy lata była prezenterką TVN24 BIS.
więcej
|
Nowe logo miesięcznika ,,Budujemy dom"
Miesięcznik „Budujemy dom” (Wydawnictwo AVT-Korporacja) od maja pojawił się na rynku z nowym logotypem. Nowe logo pojawiło się tak jak dotychczas - we wszystkich mediach i wydaniach, ukazujących się pod marką “Budujemy dom”: w numerach specjalnych, wydaniach elektronicznych (w tym na platformy Android i IOS), portalach internetowych, forum internetowym, serwisach społecznościowych oraz w telewizji budujemydom.pl.
więcej
|
|
|
Facebook wymaga zgody na nowy regulamin, nie będzie wyższego progu wiekowego dla użytkowników
Facebook rozpoczął wyświetlanie użytkownikom w Polsce nowego regulaminu obowiązującego w serwisie. Internauci mogą w pewnym zakresie modyfikować ustawienia dotyczące prywatności i reklam, muszą jednak zaakceptować nowe warunki aby dalej korzystać z Facebooka. Serwis informuje też, że wbrew wcześniejszym informacjom nie podniesie w Polsce minimalnego wieku użytkowników z 13 do 16 lat.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki strony głównej Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W kwietniu stronę główną onet.pl odwiedziło 11,4 miliona internautów.
więcej
|
Nowy Google News z indywidualnym doborem treści, formatem Newscasts i ułatwionymi subskrypcjami
Koncern Google zapowiedział nową odsłonę serwisu Google News prezentującego aktualne wiadomości ze świata. Platforma ma oferować lepiej dobrane dla użytkownika treści na karcie Dla Ciebie, zakładkę Newscasts pozwalającą zgłębić konkretny temat oraz łatwe i szybkie kupowanie subskrypcji u wydawców.
więcej
|
Showmax szykuje serial ,,Rojst" o morderstwie w latach 80. Ogrodnik i Seweryn w rolach głównych
Platforma Showmax pracuje nad serialem fabularnym „Rojst”, w którym główne role grają Dawid Ogrodnik i Andrzej Seweryn. Produkcja, opowiadająca o Polsce w latach 80., ma pojawić się na platformie w br.
więcej
|
Zmiany kadrowe w Facebooku, Chris Cox zamiast Davida Marcusa szefem wszystkich platform
Facebook dokonał największych roszad w kierownictwie od czasu powstania firmy. Chris Cox zastąpił Davida Marcusa jako szef platform Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger. Nowy dział obejmujący produkty tworzone przez firmę będzie nadzorował Mike Schroepfer, obecny dyrektor technologiczny Facebooka.
więcej
|
Kamila Kalińczak: z TVN24 na naczelną nowego projektu sekcji Kobieta "Gazety Wyborczej"
Z początkiem maja br. do zespołu sekcji Kobieta w "Gazecie Wyborczej" dołączyła Kamila Kalińczak. Ostatnio przez trzy lata była prezenterką TVN24 BIS.
więcej
|
Jeff Zients w zarządzie Facebooka, zajmie się polityką publiczną
Do zarządu Facebooka dołącza Jeff Zients, prezes spółki inwestycyjnej i holdingowej Cranemere Group. Zajmie się budowaniem relacji firmy z administracją publiczną.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Jakub Biel: z Solgazu do x-kom
Z początkiem lipca br. do zespołu sieci sklepów komputerowych x-kom, gdzie będzie pełnić funkcję PR & communication managera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jeff Zients w zarządzie Facebooka, zajmie się polityką publiczną
Do zarządu Facebooka dołącza Jeff Zients, prezes spółki inwestycyjnej i holdingowej Cranemere Group. Zajmie się budowaniem relacji firmy z administracją publiczną.
więcej
|
Ostatnia prosta do RODO. Biegniesz sprintem, truchtasz, czy dopiero wiążesz buty? [praktyczny e-book o RODO]
Jeśli wierzyć odliczaniu na stronie internetowej GIODO, do wejścia w życie nowego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych (RODO) pozostało niewiele ponad dwa tygodnie. Już 25 maja przepisy RODO zaczną być stosowane we wszystkich państwach Unii, w tym w Polsce - pisze dla portalu Wirtualnemedia.pl Krzysztof Muciak z kancelarii JSLegal. Prowly PR Software, Szapiro Schwann Public Relations, JSLegal i Fundacja Panoptykon przygotowały specjalnego bezpłatnego e-booka, objaśniającego wdrożenie RODO (link do pobrania na końcu tekstu).
więcej
|
Good One PR wypromuje Bobby Burger
Polska sieć burgerowni Bobby Burger powierzyła działania wizerunkowe agencji Good One PR.
więcej
|
|
|