|
|
|
|
|
|
|
Kanały premium Polsatu z Ligą Mistrzów trafią do innych operatorów. ,,Jeden mecz w tygodniu na antenie otwartej"
Cyfrowy Polsat będzie dystrybuować kanały Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy innym operatorom płatnej telewizji. - Jest szansa, że jeden mecz w tygodniu pojawi się na antenie otwartej - tłumaczy Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że Telewizja Polska jest zainteresowana sublicencją.
więcej
|
,,The Voice of Poland 9" w jesiennej ramówce TVP2. Castingi ruszą 18 maja
Telewizja Polska podjęła decyzję o realizacji dziewiątej edycji „The Voice of Poland”, która na antenie TVP2 będzie emitowana jesienią tego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Program będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie. Właśnie ruszyły poszukiwania uczestników do talent-show.
więcej
|
,,Cztery wesela i podróż" nowym reality-show Polsatu. Właśnie ruszyły castingi
Telewizja Polsat pracuje nad nowym reality-show „Cztery wesela i podróż” opartego na brytyjskim formacie „Four Weddings”. Właśnie ruszyły castingi do projektu. Nadawca na razie nie informuje, kiedy program będzie emitowany.
więcej
|
940 tys. widzów ,,Top Chefa 8". Polsat zarobił z reklam 16,61 mln zł
Siódmą edycję reality-show „Top Chef” oglądało średnio 936 tys. widzów, o 440 tys. mniej niż poprzednią edycję widowiska emitowaną jesienią 2016 roku. Program dał Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 16,61 mln zł.
więcej
|
,,Take me out" miało o 390 tys. widzów mniej niż ,,Idol". 20,99 mln zł z reklam
Nowy program „Take me out” gromadził średnio 1,01 mln widzów, o 390 tys. osób mniej niż rok temu w tym paśmie miał „Idol”. Polsat w czasie nadawania nowego reality-show przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, a w grupie 16-49 stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 20,99 mln zł.
więcej
|
Cyfrowy Polsat miał 300 mln zysku i 2,34 mld przychodów w I kw. 2018
W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 2,34 mld zł wpływów sprzedażowych oraz 292,2 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalał o 1,8 proc. do 5,74 mln, za to liczba sprzedanych im usług zwiększyła się o 3,4 proc. do 13,8 mln.
więcej
|
TVP Sport przygotował interaktywny reportaż o Robercie Lewandowskim (wideo)
Od 1 czerwca na portalu internetowym Telewizji Polskiej zostanie udostępniony „Projekt: Lewy” - interaktywny reportaż poświęcony Robertowi Lewandowskiemu. Przygotowała go redakcja TVP Sport.
więcej
|
,,Tajemnice mundialu" z Polem, Rudzkim i Szczepłkiem we wspólnym programie History i Onetu
Pod koniec maja w kanale History (należącym do A+E Networks) i portalu Onet pojawi się pierwszy odcinek realizowanego wspólnie programu „Tajemnice mundialu”. Jego prowadzącymi są Michał Pol i Przemysław Rudzki z Grupy Onet-RAS Polska, a stałym ekspertem - Stefan Szczepłek z „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Eutelsat przedłuża współpracę z TVN
Eutelsat Communications i TVN podpisały długoletnią umowę na kilka transponderów, odnawiając pojemność na wiodącej pozycji satelitarnej w Polsce Hotbird 13°E.
więcej
|
"The Weekly" - cykl programów ,,New York Timesa" w telewizji FX i serwisie Hulu
Kanał FX ogłosił, że przygotowuje cykl programów dokumentalnych we współpracy z „New York Timesem". Cotygodniowy "The Weekly" będzie pokazywać pracę dziennikarzy przy najciekawszych tekstach pojawiających się w dzienniku.
więcej
|
Grand Prix Polski na żużlu pierwszy raz w 4K w nc+
Szesnastu zawodników rozpocznie w najbliższy weekend walkę o Indywidualne Mistrzostwo Świata na żużlu. Zawody Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix Polski rozgrywane na PGE Narodowym pokaże na żywo platforma nc+. Będzie to pierwsza realizowana w Polsce sportowa produkcja telewizyjna w technologii 4K.
więcej
|
Nc+ na 12 maja odkoduje Canal+
Platforma nc+ w sobotę, 12 maja 2018 roku odkoduje dostęp do Canal+.
więcej
|
Kamera TVP usunięta z miejsca protestu niepełnosprawnych w Sejmie. Szef ,,Wiadomości": nie nagrywała non stop
Jarosław Olechowski, szef „Wiadomości” i Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, stwierdził, że wbrew doniesieniom niektórych polityków i dziennikarzy kamera TVP nie nagrywa protestujących w Sejmie kobiet i ich niepełnosprawnych dzieci. W czwartek w południe kamerę faktycznie zdjęto ze statywu.
więcej
|
Prokuratura umorzyła śledztwo ws. transparentu z szubienicami m.in. dla ,,GW", Lisa i Olejnik. ,,Kibice Legii nie znali jego treści"
Warszawska prokuratura bez postawienia zarzutów zakończyła śledztwo dotyczące wywieszonego dwa lata temu na meczu Legii Warszawa transparentu z napisem „KOD, Nowoczesna, GW, Lis, Olejnik i inne ladacznice - dla was nie będzie gwizdów, będą szubienice”. Śledczy przyjęli tłumaczenia osób trzymających transparent, że nie znali jego treści i nie widzą, kto go przygotował.
więcej
|
TVP1 i TVP Sport pokażą galę KnockOut Boxing Night. Głowacki-Silgado walką wieczoru
W sobotę, 12 maja w Wałczu odbędzie się gala KnockOut Boxing Night, w której walką wieczoru będzie pojedynek Krzysztofa Głowackiego zmierzy z Santanderem Silgado w kategorii junior ciężkiej. Sportowe wydarzenie na żywo transmitować będzie Telewizja Polska: TVP1, TVP Sport, strona sport.tvp.pl i aplikacja mobilna.
więcej
|
Kanał Eleven Sports 4 w ofercie WP Pilot
Do oferty serwisu internetowego WP Pilot (należącego do Wirtualnej Polski) został włączony kanał Eleven Sports 4.
więcej
|
Transmisja ze ślubu Harry'ego i Meghan Markle w E! Entertainment Television
W sobotę, 19 maja na Zamku królewskim w Windsorze zbiorą się najpotężniejsi monarchowie świata i najwięksi celebryci, by uczestniczyć w ceremonii zaślubin księcia Harry'ego i Meghan Markle. Kanał E! Entertainment Television przygotował kanał 5 godzin relacji z tego wydarzenia.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W ub.r. ponad dwa razy mniej skarg do Rady Reklamy, sporo dotyczyło kampanii suplementów diety
W ub.r. Rada Reklamy rozpatrzyła 323 skargi na 246 reklam, podczas gdy rok wcześniej zgłoszono 707 skarg na 169 przekazów reklamowych. Najwięcej było skarg na reklamy w internecie. Ponad połowa dotyczyła szeroko rozumianego braku odpowiedzialności społecznej, znaczna część odnosiła się do komunikatów promujących suplementy diety.
więcej
|
Agnieszka Klimczak i Agnieszka Bacińsk w jury Cannes Lions 2018
Dwie przedstawicielki polskiej branży komunikacyjnej zasiądą w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. Agnieszka Klimczak, dyrektor kreatyna JWT będzie oceniała prace w kategorii brand experience & activation, a Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR oceni projekty w kategorii PR.
więcej
|
Tomasz Lisewski z Philips International przewodniczącym jury 19. edycji Effie Awards, nowa kategoria dla wyzwań biznesowych
Kampanie i projekty 19. edycji konkursu Effie Awards oceni jury złożone ze 126 osób pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, global head of brand, communications & digital and market w Philips International. Plebiscyt powiększa się o nową kategorię marketing & business solutions, która będzie nagradzać innowacje biznesowe.
więcej
|
Maffashion reklamuje festiwalową kolekcję Reserved
Marka odzieżowa Reserved (LPP) nawiązała współpracę z blogerką modową Julią "Maffashion" Kuczyńską. Celebrytka reklamuje kolekcję festiwalową Desert Storm, której jest również dyrektor kreatywną.
więcej
|
KNF szykuje kampanię społeczną o ryzyku inwestowania w kryptowaluty i na foreksie
Komisja Nadzoru Finansowego planuje kampanię społeczną promującą aplikację KNF Alert oraz budującą świadomość istnienia ryzyk związanych z inwestowaniem w kryptowaluty, piramidy finansowe oraz działalność forex nienadzorowaną przez KNF.
więcej
|
Krótkometrażowy film ,,Powrót Piotrusia Pana" reklamuje samochody Kia (wideo)
Kia Motors zrealizowała w ramach nowej kampanii reklamowej trzyminutowy film „Powrót Piotrusia Pana”. Jest on futurystyczną wizja konfliktu Piotrusia Pana z Kapitanem Hookiem, z samochodami i najnowszymi technologiami w tle, które powinny być dostępne dla wszystkich.
więcej
|
Chiara Ravara na czele sprzedaży i marketingu Ryanaira
Chiara Ravara została powołana na stanowisko head of sales&marketing irlandzkich lini lotniczych Ryanair. Z firmą związana jest od 2014 roku.
więcej
|
Showroom.pl z pierwszą kampanią "Wear it First" w tanecznym rytmie (wideo)
Ruszyła pierwsza szeroka kampania reklamowa platformy showroom.pl, skupiającej niezależne marki i projektantów mody. Działania pod hasłem "Wear it First" przygotowały Mamastudio i Amsterdam Berlin.
więcej
|
ZPR Media w przetargu na produkcję spotów dla kancelarii prezydenta
Film Grupa, ZPR Media, MediaLord i Studio Fullglass są zainteresowane współpracą z Kancelarią Prezydenta RP w zakresie produkcji spotów filmowych i radiowych.
więcej
|
Grupa Europa z nową identyfikacją wizualną
Grupa Ubezpieczeniowa Europa wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej - mają podkreślić biznesowe i technologiczne aspiracje firmy.
więcej
|
Przewozy regionalne nowym klientem oS3
Agencja oS3 rozpoczęła współpracę z marką marki Przewozy Regionalne i obsługuje jej kampanię reklamową "Zmysł podróżowania".
więcej
|
Patrycja Dewor: z BBDO Warszawa do TalentMedia
Patrycja Dewor zaczęła pracę w sieci partnerskiej TalentMedia (należącej do Mediacapu) jako strategy planner. Wcześniej pracowała w agencjach reklamowych BBDO Warszawa i Lubię to - linked by Isobar.
więcej
|
Alicja Omięcka za Jakuba Oparę prezesem PGE Narodowego
Jakub Opara został nowym członkiem zarządu Orlen Paliwa. Do tej pory pełnił funkcję prezesa spółki PL.2012+, zarządzającej PGE Narodowym, na którym zastąpi go Alicja Omięcka.
więcej
|
Red Bull szuka agencji do globalnej kampanii programu Amaphiko
Producent napojów energetycznych Red Bull rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję do stworzenia globalnej kampanii reklamowej programu wsparcia innowacji i startupów Amaphiko.
więcej
|
Zott promuje Monte Snack kampanią z udziałem graczy e-sportu
Rozpoczęła się oparta na gamingu kampania batonów Monte Snack produkowanych przez Zott Polska. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja GoldenSubmarine wspólnie z GetHero.
więcej
|
Greg James globalnym szefem strategii w Havas Media Group
Greg James, dotychczasowy szef ds. strategii Havas Media Group w Ameryce Północnej, został powołany w firmie na stanowisko globalnego szefa strategii.
więcej
|
Almette promuje trzy warianty serków kampanią "Smaki sezonu"
Właściciel marki Almette rozpoczął kampanię promocyjną trzech wariantów smakowych: z rzodkiewkami, z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz z ogórkiem i ziołami.
więcej
|
International Paper z loterią dla przedsiębiorców
Ruszyła loteria konsumencka International Paper „Biuro z POLotem”, skierowana do polskich przedsiębiorców. Za jej obsługę odpowiada RiverWood.
więcej
|
Codemedia promuje w internecie Eden Springs
W internecie trwa kampania Eden Springs - dostawcy wody źródlanej, dystrybutorów filtrujących oraz kawy i ekspresów do biur i domów. Za działania odpowiada dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Aleksandra Klich nową naczelną ,,Wysokich Obcasów", Ewa Wieczorek skupi się na ,,Wysokich Obcasach Extra"
Ze stanowiskiem redaktor naczelnej „Wysokich Obcasów”, kobiecego dodatku „Gazety Wyborczej” (Agora), żegna się Ewa Wieczorek, która pozostanie szefową miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”. W „Wysokich Obcasach” zastąpi ją Aleksandra Klich, do niedawna szefowa „Magazynu Świątecznego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmiany w L'Officiel Polska. Nowy layout i papier oraz brak działów
W nowym numerze L’Officiel Polska (Kustra Group) przygotowano kilka zmian dla czytelników: odświeżono layout gazety, zmieniono papier, który sprowadzany jest z Włoch oraz zdecydowano się na usunięcie działów.
więcej
|
Tylko ,,Zwierciadło" zyskało w lutym. ,,Twój Styl" najchętniej kupowany
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"The Weekly" - cykl programów ,,New York Timesa" w telewizji FX i serwisie Hulu
Kanał FX ogłosił, że przygotowuje cykl programów dokumentalnych we współpracy z „New York Timesem". Cotygodniowy "The Weekly" będzie pokazywać pracę dziennikarzy przy najciekawszych tekstach pojawiających się w dzienniku.
więcej
|
|
|
Producent Cisowianki odcina się od żądania przez Warsaw Media House usunięcia tekstów o apelu Razem. ,,Kończymy z nią współpracę"
Agencja Warsaw Media House wysłała w ostatnim czasie do niektórych redakcji, m.in. portalu Wirtualnemedia.pl, żądanie usunięcia tekstów z czerwca ub.r. o apelu Partii Razem, żeby bojkotować Cisowiankę ze względu na działalność wiceprezesa firmy Nałęczów Zdrój w organizacji antyaborcyjnej. - Swoim nieuprawnionym działaniem, wykraczającym poza zakres umocowania, Warsaw Media House naruszyła warunki umowy w związku z czym nasz dział prawny podejmuje działania mające na celu zakończenie zlecenia - informuje Nałęczów Zdrój.
więcej
|
Wirtualna Polska przed Onet-RASP. YouTube, Wikipedia i Filmweb mocno w dół (dane Gemius/PBI z kwietnia)
W kwietniu br. Grupa Wirtualna Polska pierwszy raz od prawie trzech lat miała większy zasięg od Grupy Onet-RASP, do czego przyczynił się spadek liczby użytkowników Onetu. Jeszcze więcej straciły pod tym względem YouTube, Wikipedia i Filmweb.
więcej
|
Instagram daje i zabiera - to koniec polskiej firmy Hashlovers
Dziesiąty maja był ostatnim dniem działalności polskiego startupu Hashlovers, który pomagał markom w komunikacji na Instagramie. Powodem zamknięcia jest zmiana algorytmu aplikacji, która sparaliżowała działanie usługi.
więcej
|
TVP Sport przygotował interaktywny reportaż o Robercie Lewandowskim (wideo)
Od 1 czerwca na portalu internetowym Telewizji Polskiej zostanie udostępniony „Projekt: Lewy” - interaktywny reportaż poświęcony Robertowi Lewandowskiemu. Przygotowała go redakcja TVP Sport.
więcej
|
,,Tajemnice mundialu" z Polem, Rudzkim i Szczepłkiem we wspólnym programie History i Onetu
Pod koniec maja w kanale History (należącym do A+E Networks) i portalu Onet pojawi się pierwszy odcinek realizowanego wspólnie programu „Tajemnice mundialu”. Jego prowadzącymi są Michał Pol i Przemysław Rudzki z Grupy Onet-RAS Polska, a stałym ekspertem - Stefan Szczepłek z „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Katarzyna Sołtysik rozstała się z Wirtualną Polską
Katarzyna Sołtysik pożegnała się z Wirtualną Polską, gdzie zajmowała stanowisko redaktor naczelnej serwisów lifestylowych i turystycznych. Jej obowiązki tymczasowo przejęła Paulina Gumowska, która pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego WP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook zapłaci wydawcom do 10 mln dolarów rocznie za programy newsowe na platformie Watch
Facebook chce przyciągnąć nowych wydawców na swoją platformę wideo o nazwie Watch. Serwis dysponuje budżetem pozwalającym zapłacić konkretnym mediom od 5 do 10 mln dolarów rocznie za nadawanie na Watch oryginalnych codziennych programów newsowych. Według wydawców proponowana kwota w najlepszym razie pokryje koszty produkcji treści.
więcej
|
CDA.pl zmienia zasady sprzedaży reklam w modelu programmatic
Od początku maja serwis CDA.pl sprzedaje reklamy w modelu programatycznym tylko w materiałach pochodzących od zweryfikowanych partnerów. Tym samym, plan sprzedaży nie będzie obejmować już obejmować tzw. user generated content.
więcej
|
Wirtualna Polska największą grupą medialną w polskim internecie
Wirtualna Polska wyprzedziła Onet. Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI w kwietniu 2018 roku wszystkie serwisy Grupy WP odwiedziło 20,9 mln realnych użytkowników, którzy spędzili w nich 124 mln godzin, wykonując 2,8 mld odsłon. Średni czas na użytkownika wyniósł aż 5 godzin i 56 minut.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|