Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 16 Maja 2018
 
 
 
Nadawcy telewizyjni: reemisja kanałów w internecie bez opłat ma się nijak do must carry, must offer
 
- Chciałem poprosić pana prezesa Świderskiego, żeby przestał udawać żula i przestał aspirować do roli kogoś, kto kradnie sygnał telewizji publicznej i go monetyzuje - powiedział wczoraj w Toruniu Jacek Kurski, prezes TVP podczas debaty polskich nadawców publicznych i komercyjnych o interpretacji zasady must carry, must offer. więcej
 
 
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" ze spadkiem wpływów i wzrostem zysku EBITDA
 
Spółka Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, w I kwartale 2018 roku zanotowała 21,73 mln zł wpływów ze sprzedaży (po spadku o 5,7 proc. w skali roku) i 619 tys. zł zysku netto (wobec 162 tys. zł rok wcześniej). Cała grupa kapitałowa Gremi Media miała w zeszłym kwartale 22,95 mln zł przychodów i 85 tys. zł zysku netto. więcej
 
 
Eska wyprzedziła Jedynkę i Trójkę. RMF FM najchętniej słuchane
 
W okresie od lutego do kwietnia br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Z piątego na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Trójkę i Jedynkę. Obie stacje Polskiego Radia zanotowały największe spadki w zestawieniu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Agora chce wypłacić 23,3 mln zł w dywidendzie, 68,1 mln zł z kapitału zapasowego na pokrycie straty
 
Zarząd i rada nadzorcza Agory chcą, żeby firma wypłaciła w br. 23,29 mln zł dywidendy, po 50 groszy na akcję, mimo że w ub.r. zanotowała 68,12 mln zł mln zł straty netto. I na dywidendę, i na pokrycie mają zostać przeznaczone środki z kapitału zapasowego. więcej
 
 
Netia po przejęciu będzie dalej przekazywać TVP dane z dekoderów. Solorz: jeśli uważają to za wiarygodne
 
- Jeżeli telewizję publiczną interesuje branie danych z dekoderów i uważa, że to jest bardziej wiarygodne, no to nie ma problemu, jak najbardziej - zapowiada Zygmunt Solorz, właściciel Cyfrowego Polsatu, zapytany na Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej 2018 w Toruniu o dalsze przekazywanie danych z dekoderów Netii. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Minister kultury wesprze ,,Frondę Lux", ,,Kino", pismo SDP i ,,Wpis" - bez dotacji dla ,,TP", ,,Kuriera Wnet" i ,,Znaku" więcej
 
Prezes TVP o zasadzie must carry, must offer: trzeba zrewidować podejście KRRiT, bo szkodzi funkcjonowaniu rynku więcej
 
TVP 4K z transmisjami mundialu w ofercie nc+ i Orange TV, 12 meczów tylko w nowej stacji nc+ więcej
 
Cyfrowy Polsat przejmie Netię - jest zgoda UOKiK-u więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista SEM Comarch
DIGITAL SALES MANAGER HTTPOOL Polska
Foto producent GPD
Account Manager Grupa ZPR Media
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I RAPORTOWANIA EMISJI Telewizja Polsat
UX Designer/ UX Analyst Onet-Ringier Axel Springer
ARCHIWISTA Telewizja Polsat
Dokumentalista TVN
Projektant 4/4 BRAND DESIGN
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
Specjalista ds. marketingu i promocji marki Polo TV Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nadawcy telewizyjni: reemisja kanałów w internecie bez opłat ma się nijak do must carry, must offer

- Chciałem poprosić pana prezesa Świderskiego, żeby przestał udawać żula i przestał aspirować do roli kogoś, kto kradnie sygnał telewizji publicznej i go monetyzuje - powiedział wczoraj w Toruniu Jacek Kurski, prezes TVP podczas debaty polskich nadawców publicznych i komercyjnych o interpretacji zasady must carry, must offer. więcej

Netia po przejęciu będzie dalej przekazywać TVP dane z dekoderów. Solorz: jeśli uważają to za wiarygodne

- Jeżeli telewizję publiczną interesuje branie danych z dekoderów i uważa, że to jest bardziej wiarygodne, no to nie ma problemu, jak najbardziej - zapowiada Zygmunt Solorz, właściciel Cyfrowego Polsatu, zapytany na Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej 2018 w Toruniu o dalsze przekazywanie danych z dekoderów Netii. więcej

Polsat zamierza stworzyć kanał Polsat Rodzina

Telewizja Polsat chce uruchomić nowy kanał Polsat Rodzina, którego ramówka będzie poświęcona produkcją skierowaną do rodziny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

790 tys. widzów ,,Iron Majdan". TVN wygrał z konkurencją

Reality-show „Iron Majdan” oglądało średnio 790 tys. widzów, o 90 tys. osób mniej niż „Żony Hollywood” pokazywane rok temu w tym paśmie. TVN w czasie emisji nowego reality-show było jednak liderem rynku, a w grupie 16-49 miało wyraźną przewagę nad konkurencją. Wpływy z reklam wyniosły 10,47 mln zł. więcej

490 tys. widzów ,,La La Poland". TVP2 stacją trzeciego wyboru

Komediowo-satyryczny cykl „La La Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 493 tys. widzów. Produkcja daje TVP2 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

TVP Sport nie trafi na MUX-8? Kurski: Emitel odrzucił naszą realną ofertę

- Złożyliśmy Emitelowi realną ofertę, ale ją odrzucił. Dlatego będziemy posiłkować się multipleksem trzecim, żeby spełnić obietnicę daną kibicom na mundial - powiedział Jacek Kurski o rozmowach dotyczących emisji TVP Sport na MUX-8. - Jesteśmy dopiero po pierwszym spotkaniu negocjacyjnym. Mam nadzieję że uda nam się porozumieć - zaznaczył Andrzej Kozłowski, prezes Emitela. więcej

Ostatni sezon ,,Drugiej szansy" stracił 280 tys. widzów. 16,70 mln zł z reklam

„Drugą szansę 5” oglądało średnio 1,58 mln osób, o 280 tys. mniej niż trzecią serię pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 16,70 mln zł. więcej

Olechowski: minęły czasy, gdy PO i PSL wybierały dziennikarzy TVP, Michała Rachonia recenzują widzowie

Jarosław Olechowski, p.o. dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, ocenia, że apel PO, PSL i Nowoczesnej o odsunięcie Michała Rachonia od prowadzenia „Woronicza 17” to „pierwsza tak brutalna, otwarcie przeprowadzona próba ingerencji politycznej w pracę dziennikarzy w Polsce”. - Na szczęście czasy, kiedy przedstawiciele PO i PSL - zgodnie z partyjnym interesem - wybierali tematy oraz prowadzących audycje publicystyczne Telewizji Polskiej, są już za nami - dodał. więcej

Platforma nc+ uruchomiła kanał Canal+ 4K Ultra HD. ,,Budowanie pozycji lidera jakości i technologii"

Platforma nc+ właśnie uruchomiła własny i nadający wyłącznie w jakości 4K kanał telewizyjny Canal+ 4K Ultra HD. Można zobaczyć w nim różne treści, w tym transmitowane sportowe. - Uruchomienie kanału jest kolejnym krokiem w konsekwentnie realizowanej przez nas strategii budowania pozycji lidera jakości i technologii na polskim rynku usług płatnej telewizji - mówi Edyta Sadowska, wiceprezes zarządu ds. programowych platformy nc+. więcej

TV Horyzont, TV Toya, WTK i Regionalna TV laureatami XV Edycji Konkursu dla Telewizji Lokalnych ,,To nas dotyczy"

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej podczas ogólnopolskiej konferencji PIKE przyznała nagrody XV Edycji Konkursu dla Telewizji Lokalnych „To nas dotyczy”. Łącznie wyłoniono siedmiu laureatów w pięciu kategoriach. więcej

PO, Nowoczesna i PSL chcą odwołania Michała Rachonia z ,,Woronicza 17". Krytykuje go SWS, a bronią politycy PiS

Platforma Obywatelska, Nowoczesna i PSL zaapelowały w poniedziałek do władz Telewizji Polskiej, żeby Michał Rachoń nie był już gospodarzem „Woronicza 17” w TVP Info. To, jak Rachoń prowadzi ten program, skrytykowało też zarząd Stowarzyszenia Wolnego Słowa, za to dziennikarza bronią niektórzy politycy PiS. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Eska wyprzedziła Jedynkę i Trójkę. RMF FM najchętniej słuchane

W okresie od lutego do kwietnia br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Z piątego na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Trójkę i Jedynkę. Obie stacje Polskiego Radia zanotowały największe spadki w zestawieniu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wojciech Dąbrowski odchodzi z radiowej Jedynki

Dziennikarz Wojciech Dąbrowski zdecydował się odejść z Polskiego Radia. Z publicznym nadawcą był związany od marca 2016 roku, prowadził audycje publicystyczne w Jedynce. więcej

 
Tomasz Florkiewicz, Jacek Gratkiewicz, Marek Smółka i Paweł Orlikowski żegnają się z Radiem ZET

Z Radia ZET (należącego do Eurozetu) odchodzą prezenter Tomasz Florkiewicz oraz dziennikarze Jacek Gratkiewicz, Paweł Orlikowski i Marek Smółka. więcej

 
Polskie Radio, CNK i PGE Narodowy zorganizują trzy kolejne edycje Pikniku Naukowego

Polskie Radio, Centrum Nauki Kopernik i PGE Narodowy podpisały trójstronną umowę o realizacji kolejnych trzech edycji Pikniku Naukowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W tym roku impreza odbędzie się w sobotę, 9 czerwca. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polska Fundacja Narodowa bez klasy rozstała się z Kusznierewiczem. ,,Planowane są racjonalne zmiany w funkcjonowaniu"

Zrywając współpracę z Mateuszem Kusznierewiczem przy akcji „Polska 100”, Polska Fundacja Narodowa kolejny raz potwierdziła swoją nieudolność. Zdaniem ekspertów PFN jest potrzebna, ale jest źle wymyślona. Działa ad hoc, nieprofesjonalnie i głównie w służbie polityki. Ma negatywny wizerunek już tak ugruntowany, że jeden problem więcej czy mniej chyba niewiele zmieni - komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, Marek Gierogica, Marcin Kalkhoff, Zbigniew Lazar i Szymon Sikorski. więcej

Adam Nawałka twarzą kampanii ,,Mężczyźni wolą Berlinki"

Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski Adam Nawałka reklamuje parówki Berlinki. Akcję pod hasłem „Mężczyźni wolą Berlinki” przygotowała agencja Publicis, we współpracy z Human Ark i BSS Group. więcej

Grupa K2: wpływy wzrosły o 5 proc., 1,5 mln zł zysku EBITDA

Grupa K2 szacuje, że w pierwszym kwartale br. zanotowała 26,1 mln zł przychodów ze sprzedaży (5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 1,5 mln zł zysku EBITDA. więcej

FFiL Śnieżka kontynuuje współpracę z Initiative

Spółka FFiL Śnieżka, producent farb i lakierów Śnieżka, Magnat i Vidaron postanowiła przedłużyć współpracę z domem mediowym Initiative (należącym do IPG Mediabrands). więcej

Ponad 7 mln zł na promocję Wielkich Jezior Mazurskich

Rozpoczął się przetarg na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej w ramach projektu „7 Cudów Mazur - promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”. Jej budżet wynosi ponad 6,25 mln zł, a wybrana w nim firma będzie go realizować do końca przyszłego roku. więcej

Zuzanna Warowna-Toruńska założyła firmę doradczą Concept Spot

Zuzanna Warowna-Toruńska, która w lutym br. rozstała się z Grupą Ogilvy, założyła firmę doradczą Concept Spot zajmującą się m.in. komunikacją i marketingiem. więcej

KRUS szykuje kampanię dotyczącą bezpieczeństwa dzieci w gospodarstwie rolnym

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego planuje kampanię edukacyjną związaną z bezpieczeństwem dzieci w gospodarstwie rolnym. Obecnie prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za jej przygotowanie. więcej

Napoleon, jego lokaj i sterta zabawek w kampanii Carrefour na Dzień Dziecka (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa sieci hipermarketów Carrefour, promująca ofertę na Dzień Dziecka. Aktywacje przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS. więcej

Zbliża się 11. konferencja Havas Media Group: Are you ready to change?

Już za tydzień, 23 maja w warszawskiej Hali Gwardii odbędzie się 11. edycja Havas Media Group Conference. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem Are you ready to change?, a zaproszeni goście będą rozmawiać o zmianie w komunikacji związanej z globalną transformacją digitalową. więcej

Ketchup Squad w rytm hitu Aserje promuje Kotlin (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa ketchupu Kotlin (Grupa Maspex). Marka promowana jest nową platformą komunikacyjną Ketchup Squad. Za akcję odpowiadają agencja 2012 i Starcom. więcej

Pepsi składa hołd muzyce Michaela Jacksona, Britney Spears i Raya Charles'a w nowej kampanii "Generations"

Pepsi w ramach tegorocznej letniej aktywności kontynuuje kampanię „Generations”, upamiętniając partnerstwo z muzykami z czasów obecnych i lat wcześniejszych. Wśród nich są Michael Jackson, Ray Charles i Britney Spears. więcej

Domowe smaki w kolejnej odsłonie kampanii ,,Z Tobą o każdej porze" Lubelli (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Z Tobą o każdej porze” marki makaronu Lubella 5 Jaj (Maspex). Za przygotowanie działań odpowiadają GDP Agency i Starcom. więcej

Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox dołączają do IAA Polska

Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska dołączyły Publicis Media, Meetrics i Metro Advertising oraz Lotte Wedel i Adtoox. więcej

,,Słowa dają moc" - Arkadiusz Milik w akcji Tymbarku zachęca do wspólnego kibicowania

Firma Maspex Wadowice rozpoczęła akcję promocyjną marki tymbark nawiązującą do zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej. Działania pod hasłem „Słowa dają moc” realizują firmy Smolar i Amooco. więcej

Bartłomiej Trośniak: z Value Media do MullenLowe MediaHub

Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Bartłomiej Trośniak obejmując stanowisko digital communication managera. Pracę w firmie zaczęli też Oliwia Jarocka i Marcin Nowicki. więcej

Linie lotnicze Emirates i Formuła 1 na kolejne lata przedłużają współpracę

Linie lotnicze Emirates do końca 2022 roku przedłużyły globalne partnerstwo z Formuła 1. więcej

Artur Boruc z żoną, Piotr Stramowski i Bożydar Iwanow reklamują limitowaną edycję Stock Prestige Vodka

Marka wódki Stock Prestige z okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej, przygotowała limitowaną edycję butelek w metalicznym odcieniu srebra oraz graficznymi nawiązaniami do futbolu. W kampanii promującej produkt udział biorą Sara i Artur Borucowie, Piotr Stramowski i Bożydar Iwanow. więcej

Tomasz Popowski i Kuba Strusiński w zespole Twin

Do zespołu agencji digitalowej Twin dołączyli Tomasz Popowski i Kuba Strusiński. Zgodnie ze strategią działania firmy, obaj nie zajmują ściśle określonych stanowisk, a są kolejnymi członkami zespołu. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" ze spadkiem wpływów i wzrostem zysku EBITDA

Spółka Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, w I kwartale 2018 roku zanotowała 21,73 mln zł wpływów ze sprzedaży (po spadku o 5,7 proc. w skali roku) i 619 tys. zł zysku netto (wobec 162 tys. zł rok wcześniej). Cała grupa kapitałowa Gremi Media miała w zeszłym kwartale 22,95 mln zł przychodów i 85 tys. zł zysku netto. więcej

Agora chce wypłacić 23,3 mln zł w dywidendzie, 68,1 mln zł z kapitału zapasowego na pokrycie straty

Zarząd i rada nadzorcza Agory chcą, żeby firma wypłaciła w br. 23,29 mln zł dywidendy, po 50 groszy na akcję, mimo że w ub.r. zanotowała 68,12 mln zł mln zł straty netto. I na dywidendę, i na pokrycie mają zostać przeznaczone środki z kapitału zapasowego. więcej

Roman Popkiewicz redaktorem naczelnym miesięcznika ,,auto motor i sport"

Od połowy maja obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika „auto motor i sport” (Motor-Presse Polska) objął Roman Popkiewicz. Zastąpił na tym stanowisko Adama Majcherka, który rozstaje się z wydawnictwem. więcej

Press Club Polska: brak jednorazowych akredytacji do Sejmu narusza Prawo prasowe, zawiadomiliśmy prokuraturę

Według Press Club Polska wstrzymanie przez Kancelarię Sejmu wydawania dziennikarzom jednorazowych wejściówek do parlamentu narusza Prawo prasowe. Organizacja złożyła w tej sprawie zawiadomienie do prokuratury. więcej

,,Men's Health" liderem sprzedaży w lutym, duży wzrost sprzedaży łączonego numeru ,,CKM"

W segmencie pism dla mężczyzn w lutym br. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił będący liderem „Men’s Health”. Dużym wzrostem sprzedaży pochwalić się jednak mogło łączone wydanie „CKM” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Gliński: tekst Łukasza Warzechy o PFN szczególnie ohydny, niemiecki tabloid manipuluje

Minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński artykuł Łukasza Warzechy w „Do Rzeczy” krytykujący Polską Fundację Narodową określił jako szczególnie ohydny i nierzetelny. - Mogę mieć satysfakcję, bo podobnie na moje teksty reagowali bonzowie Platformy - skomentował Warzecha. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook ułatwia zgłaszanie hejtu użytkownikom Messengera

Facebook udostępnił użytkownikom komunikatora Messenger narzędzie do bezpośredniego raportowania przez nich przypadków personalnych ataków lub hejtu. Dzięki temu internauci mogą prościej niż do tej pory zgłaszać przypadki naruszania ustalonych przez Facebook standardów społeczności. więcej

Krzysztof Gonciarz otwiera polską filię swojego japońskiego studia Tofu Media

Twórca internetowy Krzysztof Gonciarz razem ze swoją wspólniczką Kasią Mecinski otworzył w Polsce filię studia produkcyjnego Tofu Media, na co dzień działającego w Tokio. więcej

Grupa K2: wpływy wzrosły o 5 proc., 1,5 mln zł zysku EBITDA

Grupa K2 szacuje, że w pierwszym kwartale br. zanotowała 26,1 mln zł przychodów ze sprzedaży (5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 1,5 mln zł zysku EBITDA. więcej

Jakub Nowak: z VanLeif do Media Impact Polska

Jakub Nowak zaczął pracę w zespole projektów strategicznych Media Impact Polska, biura sprzedaży reklam Grupy Onet-RAS Polska. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych, m.in. VanLeif, IQ Marketing, Neon Shake Advertising i Adwertajzing. więcej

Ministerstwo Cyfryzacji chce publicznego internetu o prędkości 30 Mb/s

Ministerstwo Cyfryzacji ma plany przyspieszenia internetu oferowanego przez samorządy lokalne. Zgodnie z projektem resortu minimalna przepustowość takich łączy powinna wzrosnąć z 1 do 30 Mb/s.   więcej

Internauci w kwietniu znacznie mniej aktywni w soboty

W kwietniowe soboty br. internauci korzystający z komputerów osobistych i laptopów spędzili średnio  w sieci 1 godz. 54 min, w porównaniu z 2 godz. 7 min w pozostałe dni tygodnia - wynika z analizy Gemius/PBI. więcej

Grzegorz Kossakowski: z zarządu Agory do rady nadzorczej Viamobile

Grzegorz Kossakowski został członkiem rady nadzorczej firmy Viamobile, właściciela platformy do nagradzania i motywowania pracowników Nais. Wcześniej przez 17 lat pracował w Agorze, m.in. jako członek zarządu. więcej

Polska wersja Facebooka pojawiła się 10 lat temu. Dziś korzysta z niej ponad 16 mln polskich użytkowników

Dokładnie 10 lat temu pojawiła się polska wersja językowa Facebooka, niezmiennie najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. W Polsce platforma ma już ponad 16 mln aktywnych użytkowników. Z możliwości Facebooka chętnie korzystają też firmy – dzięki rozbudowanym opcjom reklamowym jest to jeden z najbardziej wszechstronnych typów reklamy. Dlatego użytkownicy mogą się spodziewać, że Facebook będzie wkraczać w kolejne sfery ich życia. Konkurencji z jego strony powinny się obawiać polskie serwisy aukcyjne czy służące do zamawiania jedzenia online. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Zuzanna Warowna-Toruńska założyła firmę doradczą Concept Spot

Zuzanna Warowna-Toruńska, która w lutym br. rozstała się z Grupą Ogilvy, założyła firmę doradczą Concept Spot zajmującą się m.in. komunikacją i marketingiem. więcej

Zuzanna Dąbrowska i Artur Cichoń zasilili zespoły strategii i sprzedaży dotrelations

Do zespołu agencji komunikacji zintegrowanej dotrelations dołączyli Zuzanna Dąbrowska, obejmując nowo utworzone stanowisko art directora oraz Artur Cichoń na stanowisko senior strategy managera. więcej

Patrycja Pawlik odpowiada za PR i marketing Teatru Kamienica

Z początkiem maja funkcję managera PR i komunikacji marketingowej Teatru Kamienica objęła Patrycja Pawlik. Stanowisko objęła po Monice Dziekan, która awansowała na dyrektor zarządzającą teatru. więcej

Marta Andreasik awansowała w dziale komunikacji Kompanii Piwowarskiej

Marta Andreasik została młodszym kierownikiem ds. komunikacji zewnętrznej w Kompanii Piwowarskiej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie tej pracuje od sześciu lat. więcej

38PR & Content Communication dla marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol

Valeant Pharma Poland rozpoczęła współpracę z agencją 38PR & Content Communication w zakresie tworzenia treści dla marek preparatów OTC 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol. więcej

Anna Woźniak na czele działu HR Black Red White

Od maja Anna Woźniak - po rocznym wakacie - objęła stanowisko dyrektor personalnej grupy meblarskiej Black Red White. więcej

Taxify nowym klientem JJ Communications

Agencja JJ Communications zajmie się obsługą public relations aplikacji ride-sharingowej Taxify. Klient wybrał firmę w przetargu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Sieć Biedronka rusza z testami paczkomatów, może zagrozić InPostowi
Honor 10 - nowy flagowiec marki Honor z aparatem AI i szkłem Aurora Glass za 1999-2199 zł (wideo)
Orange: 4G w zasięgu 99,8 proc. Polaków, 10 400 stacji 4G
Plus: mundialowa promocja ,,Rosja piłka", dwa razy więcej krajów w Pakiecie Orientalnym
I1601FWUX - nowy przenośny monitor AOC z USB-C za 949 zł
Nowa luka w Windowsie. Pracownicy IBM mają zakaz korzystania z dysków USB
Play ze wzrostem wpływów i 153 mln zł zysku. Ma 12,4 mln aktywnych klientów, w tym 8,7 mln abonentów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Sieć Biedronka rusza z testami paczkomatów, może zagrozić InPostowi
Statoil oficjalnie zmienia nazwę na Equinor
Rozpędzona polska gospodarka
Inflacja przyspiesza, bo drożeją paliwa i żywność
Blockchain rewolucją w branży finansowej. Zmieni sposób zawierania umów z klientami i weryfikację ich tożsamości
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix pokazał kolejny zwiastun "Nightflyers"
Netflix zamawia drugi sezon serialu "Zagubieni w kosmosie"
Jennifer Love Hewitt zagra w serialu "9-1-1"
Koniec serialu "Gotham". Piąty sezon ostatnim
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj