|
|
|
|
|
|
|
Nadawcy telewizyjni: reemisja kanałów w internecie bez opłat ma się nijak do must carry, must offer
- Chciałem poprosić pana prezesa Świderskiego, żeby przestał udawać żula i przestał aspirować do roli kogoś, kto kradnie sygnał telewizji publicznej i go monetyzuje - powiedział wczoraj w Toruniu Jacek Kurski, prezes TVP podczas debaty polskich nadawców publicznych i komercyjnych o interpretacji zasady must carry, must offer.
więcej
|
Netia po przejęciu będzie dalej przekazywać TVP dane z dekoderów. Solorz: jeśli uważają to za wiarygodne
- Jeżeli telewizję publiczną interesuje branie danych z dekoderów i uważa, że to jest bardziej wiarygodne, no to nie ma problemu, jak najbardziej - zapowiada Zygmunt Solorz, właściciel Cyfrowego Polsatu, zapytany na Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej 2018 w Toruniu o dalsze przekazywanie danych z dekoderów Netii.
więcej
|
Polsat zamierza stworzyć kanał Polsat Rodzina
Telewizja Polsat chce uruchomić nowy kanał Polsat Rodzina, którego ramówka będzie poświęcona produkcją skierowaną do rodziny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
790 tys. widzów ,,Iron Majdan". TVN wygrał z konkurencją
Reality-show „Iron Majdan” oglądało średnio 790 tys. widzów, o 90 tys. osób mniej niż „Żony Hollywood” pokazywane rok temu w tym paśmie. TVN w czasie emisji nowego reality-show było jednak liderem rynku, a w grupie 16-49 miało wyraźną przewagę nad konkurencją. Wpływy z reklam wyniosły 10,47 mln zł.
więcej
|
490 tys. widzów ,,La La Poland". TVP2 stacją trzeciego wyboru
Komediowo-satyryczny cykl „La La Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 493 tys. widzów. Produkcja daje TVP2 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
TVP Sport nie trafi na MUX-8? Kurski: Emitel odrzucił naszą realną ofertę
- Złożyliśmy Emitelowi realną ofertę, ale ją odrzucił. Dlatego będziemy posiłkować się multipleksem trzecim, żeby spełnić obietnicę daną kibicom na mundial - powiedział Jacek Kurski o rozmowach dotyczących emisji TVP Sport na MUX-8. - Jesteśmy dopiero po pierwszym spotkaniu negocjacyjnym. Mam nadzieję że uda nam się porozumieć - zaznaczył Andrzej Kozłowski, prezes Emitela.
więcej
|
Ostatni sezon ,,Drugiej szansy" stracił 280 tys. widzów. 16,70 mln zł z reklam
„Drugą szansę 5” oglądało średnio 1,58 mln osób, o 280 tys. mniej niż trzecią serię pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 16,70 mln zł.
więcej
|
Olechowski: minęły czasy, gdy PO i PSL wybierały dziennikarzy TVP, Michała Rachonia recenzują widzowie
Jarosław Olechowski, p.o. dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, ocenia, że apel PO, PSL i Nowoczesnej o odsunięcie Michała Rachonia od prowadzenia „Woronicza 17” to „pierwsza tak brutalna, otwarcie przeprowadzona próba ingerencji politycznej w pracę dziennikarzy w Polsce”. - Na szczęście czasy, kiedy przedstawiciele PO i PSL - zgodnie z partyjnym interesem - wybierali tematy oraz prowadzących audycje publicystyczne Telewizji Polskiej, są już za nami - dodał.
więcej
|
Platforma nc+ uruchomiła kanał Canal+ 4K Ultra HD. ,,Budowanie pozycji lidera jakości i technologii"
Platforma nc+ właśnie uruchomiła własny i nadający wyłącznie w jakości 4K kanał telewizyjny Canal+ 4K Ultra HD. Można zobaczyć w nim różne treści, w tym transmitowane sportowe. - Uruchomienie kanału jest kolejnym krokiem w konsekwentnie realizowanej przez nas strategii budowania pozycji lidera jakości i technologii na polskim rynku usług płatnej telewizji - mówi Edyta Sadowska, wiceprezes zarządu ds. programowych platformy nc+.
więcej
|
TV Horyzont, TV Toya, WTK i Regionalna TV laureatami XV Edycji Konkursu dla Telewizji Lokalnych ,,To nas dotyczy"
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej podczas ogólnopolskiej konferencji PIKE przyznała nagrody XV Edycji Konkursu dla Telewizji Lokalnych „To nas dotyczy”. Łącznie wyłoniono siedmiu laureatów w pięciu kategoriach.
więcej
|
PO, Nowoczesna i PSL chcą odwołania Michała Rachonia z ,,Woronicza 17". Krytykuje go SWS, a bronią politycy PiS
Platforma Obywatelska, Nowoczesna i PSL zaapelowały w poniedziałek do władz Telewizji Polskiej, żeby Michał Rachoń nie był już gospodarzem „Woronicza 17” w TVP Info. To, jak Rachoń prowadzi ten program, skrytykowało też zarząd Stowarzyszenia Wolnego Słowa, za to dziennikarza bronią niektórzy politycy PiS.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polska Fundacja Narodowa bez klasy rozstała się z Kusznierewiczem. ,,Planowane są racjonalne zmiany w funkcjonowaniu"
Zrywając współpracę z Mateuszem Kusznierewiczem przy akcji „Polska 100”, Polska Fundacja Narodowa kolejny raz potwierdziła swoją nieudolność. Zdaniem ekspertów PFN jest potrzebna, ale jest źle wymyślona. Działa ad hoc, nieprofesjonalnie i głównie w służbie polityki. Ma negatywny wizerunek już tak ugruntowany, że jeden problem więcej czy mniej chyba niewiele zmieni - komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, Marek Gierogica, Marcin Kalkhoff, Zbigniew Lazar i Szymon Sikorski.
więcej
|
Adam Nawałka twarzą kampanii ,,Mężczyźni wolą Berlinki"
Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski Adam Nawałka reklamuje parówki Berlinki. Akcję pod hasłem „Mężczyźni wolą Berlinki” przygotowała agencja Publicis, we współpracy z Human Ark i BSS Group.
więcej
|
Grupa K2: wpływy wzrosły o 5 proc., 1,5 mln zł zysku EBITDA
Grupa K2 szacuje, że w pierwszym kwartale br. zanotowała 26,1 mln zł przychodów ze sprzedaży (5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 1,5 mln zł zysku EBITDA.
więcej
|
FFiL Śnieżka kontynuuje współpracę z Initiative
Spółka FFiL Śnieżka, producent farb i lakierów Śnieżka, Magnat i Vidaron postanowiła przedłużyć współpracę z domem mediowym Initiative (należącym do IPG Mediabrands).
więcej
|
Ponad 7 mln zł na promocję Wielkich Jezior Mazurskich
Rozpoczął się przetarg na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej w ramach projektu „7 Cudów Mazur - promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”. Jej budżet wynosi ponad 6,25 mln zł, a wybrana w nim firma będzie go realizować do końca przyszłego roku.
więcej
|
Zuzanna Warowna-Toruńska założyła firmę doradczą Concept Spot
Zuzanna Warowna-Toruńska, która w lutym br. rozstała się z Grupą Ogilvy, założyła firmę doradczą Concept Spot zajmującą się m.in. komunikacją i marketingiem.
więcej
|
KRUS szykuje kampanię dotyczącą bezpieczeństwa dzieci w gospodarstwie rolnym
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego planuje kampanię edukacyjną związaną z bezpieczeństwem dzieci w gospodarstwie rolnym. Obecnie prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za jej przygotowanie.
więcej
|
Napoleon, jego lokaj i sterta zabawek w kampanii Carrefour na Dzień Dziecka (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sieci hipermarketów Carrefour, promująca ofertę na Dzień Dziecka. Aktywacje przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.
więcej
|
Zbliża się 11. konferencja Havas Media Group: Are you ready to change?
Już za tydzień, 23 maja w warszawskiej Hali Gwardii odbędzie się 11. edycja Havas Media Group Conference. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem Are you ready to change?, a zaproszeni goście będą rozmawiać o zmianie w komunikacji związanej z globalną transformacją digitalową.
więcej
|
Ketchup Squad w rytm hitu Aserje promuje Kotlin (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ketchupu Kotlin (Grupa Maspex). Marka promowana jest nową platformą komunikacyjną Ketchup Squad. Za akcję odpowiadają agencja 2012 i Starcom.
więcej
|
Pepsi składa hołd muzyce Michaela Jacksona, Britney Spears i Raya Charles'a w nowej kampanii "Generations"
Pepsi w ramach tegorocznej letniej aktywności kontynuuje kampanię „Generations”, upamiętniając partnerstwo z muzykami z czasów obecnych i lat wcześniejszych. Wśród nich są Michael Jackson, Ray Charles i Britney Spears.
więcej
|
Domowe smaki w kolejnej odsłonie kampanii ,,Z Tobą o każdej porze" Lubelli (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Z Tobą o każdej porze” marki makaronu Lubella 5 Jaj (Maspex). Za przygotowanie działań odpowiadają GDP Agency i Starcom.
więcej
|
Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox dołączają do IAA Polska
Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska dołączyły Publicis Media, Meetrics i Metro Advertising oraz Lotte Wedel i Adtoox.
więcej
|
,,Słowa dają moc" - Arkadiusz Milik w akcji Tymbarku zachęca do wspólnego kibicowania
Firma Maspex Wadowice rozpoczęła akcję promocyjną marki tymbark nawiązującą do zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej. Działania pod hasłem „Słowa dają moc” realizują firmy Smolar i Amooco.
więcej
|
Bartłomiej Trośniak: z Value Media do MullenLowe MediaHub
Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Bartłomiej Trośniak obejmując stanowisko digital communication managera. Pracę w firmie zaczęli też Oliwia Jarocka i Marcin Nowicki.
więcej
|
Linie lotnicze Emirates i Formuła 1 na kolejne lata przedłużają współpracę
Linie lotnicze Emirates do końca 2022 roku przedłużyły globalne partnerstwo z Formuła 1.
więcej
|
Artur Boruc z żoną, Piotr Stramowski i Bożydar Iwanow reklamują limitowaną edycję Stock Prestige Vodka
Marka wódki Stock Prestige z okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej, przygotowała limitowaną edycję butelek w metalicznym odcieniu srebra oraz graficznymi nawiązaniami do futbolu. W kampanii promującej produkt udział biorą Sara i Artur Borucowie, Piotr Stramowski i Bożydar Iwanow.
więcej
|
Tomasz Popowski i Kuba Strusiński w zespole Twin
Do zespołu agencji digitalowej Twin dołączyli Tomasz Popowski i Kuba Strusiński. Zgodnie ze strategią działania firmy, obaj nie zajmują ściśle określonych stanowisk, a są kolejnymi członkami zespołu.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" ze spadkiem wpływów i wzrostem zysku EBITDA
Spółka Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, w I kwartale 2018 roku zanotowała 21,73 mln zł wpływów ze sprzedaży (po spadku o 5,7 proc. w skali roku) i 619 tys. zł zysku netto (wobec 162 tys. zł rok wcześniej). Cała grupa kapitałowa Gremi Media miała w zeszłym kwartale 22,95 mln zł przychodów i 85 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Agora chce wypłacić 23,3 mln zł w dywidendzie, 68,1 mln zł z kapitału zapasowego na pokrycie straty
Zarząd i rada nadzorcza Agory chcą, żeby firma wypłaciła w br. 23,29 mln zł dywidendy, po 50 groszy na akcję, mimo że w ub.r. zanotowała 68,12 mln zł mln zł straty netto. I na dywidendę, i na pokrycie mają zostać przeznaczone środki z kapitału zapasowego.
więcej
|
Roman Popkiewicz redaktorem naczelnym miesięcznika ,,auto motor i sport"
Od połowy maja obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika „auto motor i sport” (Motor-Presse Polska) objął Roman Popkiewicz. Zastąpił na tym stanowisko Adama Majcherka, który rozstaje się z wydawnictwem.
więcej
|
Press Club Polska: brak jednorazowych akredytacji do Sejmu narusza Prawo prasowe, zawiadomiliśmy prokuraturę
Według Press Club Polska wstrzymanie przez Kancelarię Sejmu wydawania dziennikarzom jednorazowych wejściówek do parlamentu narusza Prawo prasowe. Organizacja złożyła w tej sprawie zawiadomienie do prokuratury.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w lutym, duży wzrost sprzedaży łączonego numeru ,,CKM"
W segmencie pism dla mężczyzn w lutym br. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił będący liderem „Men’s Health”. Dużym wzrostem sprzedaży pochwalić się jednak mogło łączone wydanie „CKM” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Gliński: tekst Łukasza Warzechy o PFN szczególnie ohydny, niemiecki tabloid manipuluje
Minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński artykuł Łukasza Warzechy w „Do Rzeczy” krytykujący Polską Fundację Narodową określił jako szczególnie ohydny i nierzetelny. - Mogę mieć satysfakcję, bo podobnie na moje teksty reagowali bonzowie Platformy - skomentował Warzecha.
więcej
|
|
|
Facebook ułatwia zgłaszanie hejtu użytkownikom Messengera
Facebook udostępnił użytkownikom komunikatora Messenger narzędzie do bezpośredniego raportowania przez nich przypadków personalnych ataków lub hejtu. Dzięki temu internauci mogą prościej niż do tej pory zgłaszać przypadki naruszania ustalonych przez Facebook standardów społeczności.
więcej
|
Krzysztof Gonciarz otwiera polską filię swojego japońskiego studia Tofu Media
Twórca internetowy Krzysztof Gonciarz razem ze swoją wspólniczką Kasią Mecinski otworzył w Polsce filię studia produkcyjnego Tofu Media, na co dzień działającego w Tokio.
więcej
|
Grupa K2: wpływy wzrosły o 5 proc., 1,5 mln zł zysku EBITDA
Grupa K2 szacuje, że w pierwszym kwartale br. zanotowała 26,1 mln zł przychodów ze sprzedaży (5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 1,5 mln zł zysku EBITDA.
więcej
|
Jakub Nowak: z VanLeif do Media Impact Polska
Jakub Nowak zaczął pracę w zespole projektów strategicznych Media Impact Polska, biura sprzedaży reklam Grupy Onet-RAS Polska. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych, m.in. VanLeif, IQ Marketing, Neon Shake Advertising i Adwertajzing.
więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji chce publicznego internetu o prędkości 30 Mb/s
Ministerstwo Cyfryzacji ma plany przyspieszenia internetu oferowanego przez samorządy lokalne. Zgodnie z projektem resortu minimalna przepustowość takich łączy powinna wzrosnąć z 1 do 30 Mb/s.
więcej
|
Internauci w kwietniu znacznie mniej aktywni w soboty
W kwietniowe soboty br. internauci korzystający z komputerów osobistych i laptopów spędzili średnio w sieci 1 godz. 54 min, w porównaniu z 2 godz. 7 min w pozostałe dni tygodnia - wynika z analizy Gemius/PBI.
więcej
|
Grzegorz Kossakowski: z zarządu Agory do rady nadzorczej Viamobile
Grzegorz Kossakowski został członkiem rady nadzorczej firmy Viamobile, właściciela platformy do nagradzania i motywowania pracowników Nais. Wcześniej przez 17 lat pracował w Agorze, m.in. jako członek zarządu.
więcej
|
Polska wersja Facebooka pojawiła się 10 lat temu. Dziś korzysta z niej ponad 16 mln polskich użytkowników
Dokładnie 10 lat temu pojawiła się polska wersja językowa Facebooka, niezmiennie najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. W Polsce platforma ma już ponad 16 mln aktywnych użytkowników. Z możliwości Facebooka chętnie korzystają też firmy – dzięki rozbudowanym opcjom reklamowym jest to jeden z najbardziej wszechstronnych typów reklamy. Dlatego użytkownicy mogą się spodziewać, że Facebook będzie wkraczać w kolejne sfery ich życia. Konkurencji z jego strony powinny się obawiać polskie serwisy aukcyjne czy służące do zamawiania jedzenia online.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|