|
|
|
|
|
|
|
Movie Games szykuje symulator ciężarówki na licencji Discovery. ,,Wysoko postawiona poprzeczka realizmu"
Firma Movie Games zapowiedziała grę „Alaskan Truck Simulator” tworzoną na licencji Discovery Licensing INC i osadzoną w klimatach programów realizowanych przez stację Discovery. Premierę tytułu zaplanowano na przełom 2018 i 2019 roku. - Kierunek współtworzenia produkcji z kanałami edukacyjnymi czy dokumentalnymi posiada niewykorzystany wciąż potencjał - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mateusz Wcześniak, prezes i współzałożyciel Movie Games.
więcej
|
1,9 mln widzów ,,Diagnozy 2". TVN liderem rynku w grupie 16-49
Drugi sezon „Diagnozy” oglądało średnio 1,93 mln widzów, o 340 tys. osób więcej niż pokazywane rok temu w tym paśmie reality show „Agent - Gwiazdy 2”. Cykl dał TVN drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 22,30 mln zł.
więcej
|
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i zysku, Zoom TV ma 2,23 mln zł z reklam i 2,88 mln zł straty
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała 30,74 mln zł (po wzroście o 7 proc. w skali roku) i 3,18 mln zł zysku netto (wobec 2,21 mln zł rok wcześniej). Polepszyły się wyniki stacji Filmbox i Kino Polska, natomiast Zoom TV zanotował 2,23 mln zł wpływów z reklam i 2,88 mln zł straty.
więcej
|
,,Diagnoza", ,,Druga szansa", ,,Azja Express" i dokumenty nagrodzone na World Media Festival 2018
Produkcje Grupy TVN - takie jak „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Azja Express”, „Kobieta na krańcu świata” i „Efekt domina”, a także dokumenty z kanałów tematycznych - zostały wyróżnione w konkursie World Media Festival 2018. Nagrody wręczono podczas gali w Hamburgu.
więcej
|
Eurosport 1 najchętniej oglądany w kwietniu. nSport+ nowym liderem w 16-49
W kwietniu br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł nSport+, a na czele spadków znalazła się Motowizja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Droższe reklamy w TVP. Najwięcej za mecze piłkarskie, koncerty w Opolu i ,,Barwy szczęścia"
W czerwcowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej większość reklam jest droższa o kilkanaście proc. w porównaniu z czerwcem ub.r. Najwyższe ceny mają - obok tych emitowanych przy mundialu – spoty przy towarzyskich meczach piłkarskich Polaków z Chile i Litwą oraz koncertach w Opolu w TVP1 i przy „Barwach szczęścia” w TVP2.
więcej
|
W czerwcu i lipcu odbędą się jurorskie castingi do ,,Mam talent! 11". Emisja od września w TVN
W okresie od 4 czerwca do 11 lipca br. odbywać się będą jurorskie castingi do 11. edycji „Mam talent!”, która w TVN będzie emitowana w jesiennej ramówce 2018 roku. Właśnie dobiega końca etap precastingów.
więcej
|
Oligarcha Iwan promuje Mundial w 4K w nc+ (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa platformy nc+, promująca ofertę na piłkarskie Mistrzostwa Świata. Za działania promocyjne odpowiadają Havas Warsaw, Film Produkcja i Havas Media.
więcej
|
Spoty ,,Milionerów", TVN i TVN Turbo nominowane do nagród PromaxBDA Global Excellence Awards 2018
Wyprodukowane przez Grupę TVN zwiastuny kanałów TVN i TVN Turbo oraz teleturnieju „Milionerzy” otrzymały nominacje do nagród PromaxBDA Global Excellence Awards 2018.
więcej
|
Po przejęciu przez Disneya rozrywkowego segmentu 21st Century Fox pozostałą częścią firmy pokieruje Lachlan Murdoch
Po sfinalizowaniu transakcji przejęcia przez Disneya rozrywkowych aktywów koncernu 21st Century Fox częścią która pozostanie będzie kierował Lachlan Murdoch pełniąc rolę prezesa i CEO. Jego ojciec Rupert Murdoch zajmie fotel wiceprezesa, a funkcje dyrektora finansowego i operacyjnego połączy ze sobą John Nallen.
więcej
|
,,Młody Sheldon" w HBO GO i HBO3. Jest to prequel kultowej ,,Teorii wielkiego podrywu"
W piątek, 1 czerwca 2018 roku w serwisie HBO GO udostępniony zostanie nowy serial „Młody Sheldon”, będący prequelem kultowej „Teorii wielkiego podrywu”. Produkcja ta od 15 lipca br. będzie również emitowana w HBO3.
więcej
|
Polki poddadzą się operacji plastycznej w programie ,,Spełnione marzenia". Emisja w Tele5 od 29 maja
Od 29 maja 2018 roku Tele5 rozpocznie emisję nowego programu „Spełnione marzenia”, w którym 13 kobiet podda się operacji plastycznej. - Warto, aby Polki wiedziały, że medycyna estetyczna to zabiegi, które nie tylko poprawiają ich wygląd, ale przede wszystkim są bezpieczne - mówi Agnieszka Jadczak z Mea Clinic.
więcej
|
Relacje z Driftingowych Mistrzostw Polski w Motowizji
Motowizja nawiązała współpracę z Polską Federacją Driftingu, organizatorami Driftingowych Mistrzostw Polski, na mocy której kanał ten będzie oficjalnym partnerem medialnym sportowego wydarzenia - widzowie stacji będą mieli możliwość oglądania godzinnych relacji z tej serii.
więcej
|
Nowy miniserial ,,Ostre przedmioty" w HBO i HBO GO
W sobotę, 9 czerwca 2018 roku w HBO i serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego oryginalnego miniserialu „Ostre przedmioty”.
więcej
|
Finałowy mecz LOTTO Ekstraklasy Lech Poznań-Legia Warszawa w TVP2
W niedzielę, 20 maja 2018 roku odbędzie się finałowy mecz LOTTO Ekstraklasy, w którym Lech Poznań zmierzy się z Legią Warszawa. Sportowe wydarzenie, oprócz Canal+, pokaże również publiczna Dwójka.
więcej
|
,,Atlanta 2" od 19 maja w FOX Comedy
Od 19 maja 2018 roku FOX Comedy rozpocznie emisję drugiego sezonu komediowego serialu „Atlanta”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BZ WBK od września jako Santander Bank Polska, nowa marka bliższa transformacji cyfrowej
Akcjonariusze Banku Zachodniego WBK (głównym jest Banco Santander) zdecydowali, że we wrześniu br. zmieni on nazwę na Santander Bank Polska. Marka BZ WBK zniknie także z nazw wszystkich podmiotów zależnych banku.
więcej
|
Starcom, ClickAd i Media Group walczą o obsługę 12,3 mln zł budżetu mediowego Tauronu
W przetargu na obsługę mediową firmy Tauron Polska Energia walczą ClickAd, Media Group i Starcom (Publicis Media). Ten ostatni broni budżetu klienta.
więcej
|
Droższe reklamy w TVP. Najwięcej za mecze piłkarskie, koncerty w Opolu i ,,Barwy szczęścia"
W czerwcowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej większość reklam jest droższa o kilkanaście proc. w porównaniu z czerwcem ub.r. Najwyższe ceny mają - obok tych emitowanych przy mundialu – spoty przy towarzyskich meczach piłkarskich Polaków z Chile i Litwą oraz koncertach w Opolu w TVP1 i przy „Barwach szczęścia” w TVP2.
więcej
|
KRRiT przygotowała alternatywne badanie mediów. Prezentacja 25 maja
Podczas konferencji IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaprezentuje projekt dotyczący niezależnego pomiaru konsumpcji mediów elektronicznych.
więcej
|
Weronika Mirowska-Cichocki szefową rozwoju biznesu w ColorOffOn
Weronika Mirowska-Cichocki zaczęła pracę jako szefowa rozwoju biznesu w studiu postprodukcyjnym ColorOffOn. Wcześniej pracowała m.in. w ATM FX, Badi Badi, Orce i Film Garden.
więcej
|
Oligarcha Iwan promuje Mundial w 4K w nc+ (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa platformy nc+, promująca ofertę na piłkarskie Mistrzostwa Świata. Za działania promocyjne odpowiadają Havas Warsaw, Film Produkcja i Havas Media.
więcej
|
Wojciech Grzegorski brand directorem Porsche Polska
Wojciech Grzegorski został w Volkswagen Group Polska brand directorem Porsche Polska - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pełnił w firmie funkcję dyrektora sprzedaży marki Seat (VW Group Polska).
więcej
|
Recepty na zdrowe włosy w reklamie Biotebal (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa produktów marki Biotebal (Polpharma) przeciw wypadaniu włosów na skutek niedoboru biotyny. Działania prowadzi agencja Change Serviceplan (Group One), Oto Studio i Expresso.
więcej
|
Izabela Rokita-Krześniak innovation & communications directorem w Zenith
Izabela Rokita-Krześniak objęła stanowisko innovation & communications directora w zespole product excellence team w domu mediowym Zenith, należącym do Publicis Media.
więcej
|
Storytel nowym klientem os3. Agencja promuje audiobooka Kasi Nosowskiej
Agencja os3 rozpoczęła współpracę ze Storytel, firmą zajmującą się streamingiem audiobooków.
więcej
|
Idea Money promuje ofertę dla sektora MSP
Trwa kampania promocyjna Idea Money, adresowana do właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych oraz małych i średnich firm. Akcję przygotowała agencja Vacaloca.
więcej
|
Decathlon promuje rowery szosowe
Decathlon Carbon Challenge - to tytuł nowej kampanii sieci sklepów sportowych Decathlon , promującej rowery szosowe B’Twin 900CF. Kampanię przygotowała agencja Opus B, która właśnie rozpoczęła współpracę z marką.
więcej
|
Jovi nowym klientem K2 Media
W wyniku wygranego przetargu, K2 Media zyskała nowego klienta - markę jogurtów Jovi (Lactalis). Agencja poprowadzi dla niej kompleksową obsługę digitalową.
więcej
|
Mazda promuje projekt Slow Road by Mazda
Koncern samochodowy Mazda chce inspirować do odkrywania najpiękniejszych, często mało popularnych, zakątków Polski w tym celu realizuje projekt Slow Road by Mazda. Kampanią promocyjną projektu zajmie się agencja Eskadra.
więcej
|
Frisco.pl reklamuje się hasłem ,,Ty wybierasz godzinę dostawy"
W internecie trwa kampania reklamowa sklepu online Frisco.pl. Akcję pod hasłem „Ty wybierasz godzinę dostawy” przygotowały LiquidThread, Performics i Spark Foundry.
więcej
|
Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki promują Faktorię Win
Pod hasłem "Wytrawny pojedynek" ruszyła kampania Faktorii Win, z udziałem dziennikarki Basi Stareckiej i szefa kuchni Piotra Brusia-Klepackiego. Akcję prowadzą sidorowicz.co i Dynamo.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Agora pracuje nad siecią gastronomiczną i nową strategią. Helios będzie mieć kino w Warszawie
Należąca do Agory spółka Helios jest na etapie podpisywania pierwszych umów dotyczących sieci gastronomicznej, którą przygotowuje wspólnie z dwoma wspólnikami. Firma uzyskała już wszystkie pozwolenia na budowę pierwszego kina Helios w Warszawie. W czerwcu Agora może ogłosić nową strategię.
więcej
|
Witold Woźniak odchodzi z Grupy Bauer Media. ,,Narastające różnice w wizjach rozwoju firmy"
Po prawie 20 latach pracy z Grupy Bauer Media rozstaje się Witold Woźniak, członek zarządu odpowiadający m.in. za polski rynek. - Narastające różnice w wizjach rozwoju firmy i jej struktury stały się niemożliwe do pogodzenia - uzasadnia.
więcej
|
"Tygodnik Podhalański" dystrybuowany w handlu obwoźnym
Od 17 maja redakcja "Tygodnika Podhalańskiego" (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) rozpoczyna test nowego kanału sprzedaży. Pismo będzie można kupić bezpośrednio u dziennikarzy, którzy przyjadą z nim do wybranych miejscowości. Pomysł narodził się po fiasku negocjacji z dużymi sieciami handlowymi, głównie Jeronimo Martins Polska, właścicielem Biedronki.
więcej
|
Justyna Kopińska zrezygnowała z pracy w ,,Dużym Formacie", stawia na nowe wyzwania dziennikarskie
Dziennikarka Justyna Kopińska zrezygnowała z pracy w „Gazecie Wyborczej”, w której pisała przede wszystkim reportaże do „Dużego Formatu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Odejście związane jest z nowymi dziennikarskimi wyzwaniami, których chcę się podjąć - uzasadnia Kopińska.
więcej
|
Były prezes GetBacku zawiadomił prokuraturę o tekstach ,,Dziennika Gazety Prawnej". Godusławski: niech pokaże listy do premiera i szefa KNF
Według „Dziennika Gazeta Prawnej” Konrad Kąkolewski, były prezes pogrążonej w kryzysie firmy windykacyjnej GetBack, w listach do premiera i szefa KNF z prośbą o wsparcie zwracał uwagę, że wspiera „media obozu wolnościowego”. - Już po pierwszych tego typu publikacjach „Dziennika Gazety Prawnej” złożyłem stosowne zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa przez autora tekstów Pana Bartka Godusławskiego - odpowiada Kąkolewski.
więcej
|
,,Moje gotowanie" z nową makietą i z większą ilością porad
Po badaniach fokusowych Wydawnictwo Burda przeprowadziło relaunch miesięcznika „Moje gotowanie”. Czerwcowe wydanie zyskało odświeżoną makietę oraz nowe rubryki.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w lutym, ,,PC Format" stracił najwięcej
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wall Street Journal" i ,,National Geographic" tworzą wspólnie magazyn ,,Far & Away"
Redakcje „Wall Street Journal” i „National Geographic” połączyły siły przygotowując wspólnie nowy magazyn zatytułowany „Far & Away”. Tytuł o charakterze podróżniczym jest adresowany głównie do biznesmenów przebywających na wyjazdach.
więcej
|
Agora ze spadkiem wpływów i 9,7 mln zł zysku. Niższe wzrosty w Heliosie, w górę internet i radio
W minionym kwartale grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 7,6 proc. do 278 mln zł oraz 9,7 mln zł zysku netto (wobec 6,1 mln zł straty rok wcześniej). Niższą dynamikę wyników niż w ub.r. osiągnęły kina Helios, a tylko nieznacznie zmalały wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
|
Interia daje wybór: Zgoda na przetwarzanie danych albo płatna poczta. ,,Podeszliśmy do tego bardzo rzetelnie i uczciwie"
W związku z wejściem w życie przepisów RODO użytkownicy poczty oferowanej przez Interię otrzymują komunikaty z prośbą o wyrażenie zgody na przetwarzanie ich danych. Jeśli tego nie zrobią konto pocztowe zostanie zablokowane, chyba że internauta zdecyduje się na wariant płatnej usługi. Rozwiązanie wywołało zastrzeżenia internautów, Interia jednak uważa że działa w interesie użytkowników. - Prosimy o zgodę na wyświetlanie reklam i wykorzystanie danych, bo dzięki temu możemy oferować usługę na wysokim poziomie bez opłat - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Małgorzata Koperek, kierownik usług pocztowych w Interii.
więcej
|
Marina Łuczenko-Szczęsna kontra Pudelek. Sąd oddalił wniosek artystki o usunięcie hejterskich komentarzy
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił wiosek piosenkarki Mariny Łuczenko-Szczęsnej o zabezpieczenie w postaci skasowania obraźliwych i wulgarnych komentarzy pod artykułami na jej temat w serwisie Pudelek.pl (Grupa Wirtualne Polska). Artystka pozwała portal o naruszenie dóbr osobistych - domaga się przeprosin i zadośćuczynienia w wysokości 50 tysięcy złotych.
więcej
|
Trzy czwarte polskich internautów korzysta z omnicommerce
73 proc. internautów kupuje produkty z tej samej kategorii w więcej niż jednym kanale zakupowym - wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, poświęconego zjawisku omnicommerce, czyli zakupów wielokanałowych.
więcej
|
Gmail w Chrome oferuje możliwość pracy w trybie offline
Google wprowadził w swojej usłudze pocztowej Gmail opcję pozwalającą na korzystanie z niej w trybie offline. Dzięki temu użytkownicy mogą obsługiwać korespondencję bez konieczności połączenia z internetem.
więcej
|
Prosta spółka akcyjna - nowy typ spółki kapitałowej adresowany do start-upów
Regulacje dotyczące nowego typu spółki kapitałowej, tzw. prostej spółki akcyjnej zawiera projekt nowelizacji kodeksu spółek handlowych i niektórych innych ustaw, który ukazał się w środę na stronie Rządowego Centrum Legislacyjnego. To propozycje adresowane przede wszystkim do środowiska start-upów.
więcej
|
Mark Zuckerberg pojawi się w Parlamencie Europejskim
Szef Facebooka Mark Zuckerberg pojawi się w Parlamencie Europejskim, by odpowiedzieć na pytania w sprawie nieuprawnionego wykorzystania danych 87 mln użytkowników Facebooka przez spółkę CA - poinformował w środę przewodniczący PE Antonio Tajani.
więcej
|
"Mamy zbyt wiele widomości od twojej strony.." - uwaga, to pułapka hakerów!
Od jakiegoś czasu użytkownicy Facebooka otrzymują nietypowe wiadomości, namawiające do kliknięcia w link. To nowy atak phishingowy, po którym można nawet stracić konto.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|