Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 18 Maja 2018
 
 
 
Telewizja Polska chce utworzyć fundację TVP dla Rodziny, RMN pyta o szczegóły
 
Telewizja Polska skierowała do Rady Mediów Narodowych wniosek o zgodę na powołanie fundacji TVP dla Rodziny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W czwartek członkowie RMN poprosili nadawcę o więcej informacji na temat tego projektu. więcej
 
 
Wirtualna Polska kupi za 10-19 mln zł sieć biur podróży My Travel
 
Spółka Wakacje.pl (należąca do Wirtualna Polska Holding) kupiła spółkę My Travel, do której należy 116 salonów sprzedaży wycieczek. Wartość transakcji wyniesie od 10 do 19 mln zł. więcej
 
 
Universal Music Polska kontra youtuber Paweł Opydo. Wytwórnia chce zgody na urywki klipów jej wykonawców
 
Wytwórnia Universal Music Polska uważa, że youtuber Paweł Opydo wbrew prawu pokazuje fragmenty teledysków jej wykonawców w swojej prześmiewczej serii „Złe piosenki”. Opydo tłumaczy, że korzysta z zapisanej w prawie autorskim zasady cytatu na potrzeby parodii i recenzji. Według wytwórni jego klipy nie są recenzjami ani przeróbkami. więcej
 
 
Sklepy RTV/AGD zwiększyły wydatki reklamowe. Liderem Media Expert, w dół Saturn
 
W pierwszym kwartale br. markety ze sprzętem RTV i AGD wydały na reklamy w mediach pozainternetowych 35 proc. więcej niż rok wcześniej. Aktywne reklamowo były tylko cztery marki, Media Expert spośród nich wydał na wsparcie w mediach najwięcej, zaś Saturn zredukował budżet. więcej
 
 
,,Dom & Wnętrze" wraca na rynek. Prawa do tytułu kupiła Constellation Media Group
 
Firma Constellation Media Group nabyła licencję do wydawania magazynu „Dom & Wnętrze”, co oznacza, że pismo wróci na rynek jeszcze w tym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z wydawania miesięcznika z końcem ub.r. zrezygnowała Agora. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Witold Woźniak odchodzi z Grupy Bauer Media. ,,Narastające różnice w wizjach rozwoju firmy" więcej
 
Interia daje wybór: Zgoda na przetwarzanie danych albo płatna poczta. ,,Podeszliśmy do tego bardzo rzetelnie i uczciwie" więcej
 
Eska wyprzedziła Jedynkę i Trójkę. RMF FM najchętniej słuchane więcej
 
Polska Fundacja Narodowa bez klasy rozstała się z Kusznierewiczem. ,,Planowane są racjonalne zmiany w funkcjonowaniu" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Web Designer Displate
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Redaktor newsowy Polskie Radio
FOTOGRAF GPD FILM STUDIO
Dyrektor Finansowy SOLVEN FINANCE
Marketing Specialist SOLVEN FINANCE
PHP Backend Engineer SOLVEN FINANCE
Specjalista SEM Comarch
DIGITAL SALES MANAGER HTTPOOL Polska
Foto producent GPD
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I RAPORTOWANIA EMISJI Telewizja Polsat
UX Designer/ UX Analyst Onet-Ringier Axel Springer
ARCHIWISTA Telewizja Polsat
Dokumentalista TVN
Projektant 4/4 BRAND DESIGN
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska chce utworzyć fundację TVP dla Rodziny, RMN pyta o szczegóły

Telewizja Polska skierowała do Rady Mediów Narodowych wniosek o zgodę na powołanie fundacji TVP dla Rodziny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W czwartek członkowie RMN poprosili nadawcę o więcej informacji na temat tego projektu. więcej

Brygida Grysiak odpowiedzialna za przestrzeganie standardów i dobrych praktyk w TVN i TVN24

Od czerwca br. dziennikarka Brygida Grysiak obejmie w Grupie TVN nowo utworzoną funkcję redaktora odpowiedzialnego za przestrzeganie standardów i dobrych praktyk dziennikarskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

KRRiT wyraziła zgodę na rozpoczęcie nadawania Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wydała zgodę Telewizji Polsat na zmianę nazw satelitarnych kanałów Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3 na Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2. więcej

,,Agent - Gwiazdy 3" liderem w grupie komercyjnej. Za rok kolejna edycja

Trzeci sezon programu „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,19 mln widzów, o 400 tys. osób mniej niż drugą edycję pokazywaną rok temu. TVN w czasie nadawania reality-show był trzeci całym rynku telewizyjnym i liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20,26 mln zł. więcej

Gmyz o reportażu TVN24 nt. źródła informacji TV Republika z CBA: to obrzydliwe

W reportażu TVN24 opisano sprawę funkcjonariusza Centralnego Biura Antykorupcyjnego podejrzewanego o wynoszenie poufnych dokumentów, które opisywano potem m.in. w Telewizji Republika. - Chyba pierwszy raz w historii dziennikarstwa jedni dziennikarze usiłują wykryć i ujawnić źródła innych dziennikarzy. Fakt, że nieporadnie i kulą w płot nie zmienia tego, że jest to obrzydliwe - skomentował Cezary Gmyz. więcej

Orange pokaże mundial w Rosji w jakości 4K bez dodatkowych opłat

Orange Polska zapowiedział, że użytkownicy światłowodowego dostępu do internetu oferowanego przez tego operatora korzystający z dekodera obsługującego 4K będą mogli bez dodatkowych opłat obejrzeć wszystkie mecze nadchodzących mistrzostw świata w piłce nożnej w wysokiej rozdzielczości. Mecze będą transmitowane na kanałach TVP 4K i Canal+ 4K Ultra HD. więcej

Player wprowadza aplikację na telewizory z Android TV

Aplikacja VOD Player została udostępniona na telewizorach z systemem Android TV. Użytkownicy mogą korzystać z oferty Player+. więcej

Droższe reklamy w TVN: 53,2 tys. zł przy ,,Kuchennych rewolucjach" i 44,8 tys. zł przy ,,Projekcie Lady"

W czerwcowym cenniku reklamowym TVN ceny spotów są średnio kilka procent wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklam przy „Kuchennych rewolucjach”, programie „Projekt Lady” i sobotnich „Faktach”. więcej

TVP 4K zadebiutuje podczas mundial w Rosji. Jest zgoda KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała Telewizji Polskiej koncesję na nadawanie satelitarnego kanału TVP 4K. Nowa stacja zadebiutuje podczas mundialu w Rosji transmitując mecze w jakości Ultra HD. więcej

RMN zatwierdziła dyrektorów oddziałów lokalnych TVP

Rada Mediów Narodowych podczas posiedzenia, które odbyło się w czwartek 17 maja br., zatwierdziła dyrektorów oddziałów lokalnych Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wnioskował o to Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Cyfrowy Polsat i Karswell za 33 proc. akcji Netii zapłacą 639 mln zł

Cyfrowy Polsat i związana z nim spółka Karswell Limited w ramach wezwania do sprzedaży akcji nabyły 110,7 mln akcji Netii stanowiących 33 proc. jej kapitału. Cena za akcję wynosi 5,77 zł, co oznacza, że wartość całego pakietu to 638,75 mln zł. więcej

TVP1 pokażę finałowy mecz Pucharu Niemiec. Wystąpi w nim Robert Lewandowski

W sobotę, 19 maja 2018 roku odbędzie się finałowy mecz Pucharu Niemiec, w którym Bayern Monachium (z Robertem Lewandowskim w składzie) zmierzy się z Eintrachtem Frankfurt. Spotkanie na żywo transmitować będą TVP1 i sport.tvp.pl. więcej

Magnus Kastner szefem niemieckiego oddziału Endemol Shine Group, odchodzi Marcus Wolter

Magnus Kastner, były menedżer Viacom International Media Networks i Discovery Networks Deutschland został szefem niemieckiego oddziału firmy producenckiej Endemol Shine Group. Kastner zastąpi na stanowisku Marcusa Woltera, który odchodzi z firmy. więcej

Otwarte okno Motowizji w nc+

W dniach od 15 maja do 15 czerwca 2018 platforma nc+ odkoduje kanał Motowizja HD. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio współpracuje z Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego w Warszawie

Polskie Radio podpisało list intencyjny o współpracy z Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego w Warszawie. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Sklepy RTV/AGD zwiększyły wydatki reklamowe. Liderem Media Expert, w dół Saturn

W pierwszym kwartale br. markety ze sprzętem RTV i AGD wydały na reklamy w mediach pozainternetowych 35 proc. więcej niż rok wcześniej. Aktywne reklamowo były tylko cztery marki, Media Expert spośród nich wydał na wsparcie w mediach najwięcej, zaś Saturn zredukował budżet. więcej

Droższe reklamy w TVN: 53,2 tys. zł przy ,,Kuchennych rewolucjach" i 44,8 tys. zł przy ,,Projekcie Lady"

W czerwcowym cenniku reklamowym TVN ceny spotów są średnio kilka procent wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklam przy „Kuchennych rewolucjach”, programie „Projekt Lady” i sobotnich „Faktach”. więcej

Platige Image z 15,4 mln zł wpływów i 903 tys. zł straty w I kwartale 2018 r.

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Platige Image, zajmująca się produkcją treści wideo, zanotowała 15,38 mln zł wpływów netto ze sprzedaży (1 proc. więcej niż rok wcześniej) i 903 tys. zł straty netto (wobec 147 tys. zł zysku w pierwszym kwartale ub.r.). więcej

Kamil Grosicki jako ambasador reklamuje telewizor Manta (wideo)

W nowej kampanii firmy Manta z udziałem piłkarza Kamila Grosickiego reklamowane są telewizory. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, OTO Film, Orka i Cafe Ole. więcej

Mediacap z 16,5 mln wpływów i 701 tys. zł straty. Ponad 0,5 mln zł mniej wskutek RODO

W pierwszym kwartale br. holding marketingowo-badawczy Mediacap zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży o 38 proc. do 16,47 mln zł oraz 701 tys. zł straty netto (wobec 16 tys. zł zysku rok wcześniej). Firma szacuje, że zmiany związane z RODO obniżyły jej wynik EBITDA o ponad 0,5 mln zł. więcej

Jolanta Zdrzałek chief talent officerem Publicis Communications

Do zespołu polskiego oddziału Publicis Communications dołączyła Jolanta Zdrzałek, która jako chief talent officer będzie odpowiadała za obszar HR i Talent Management w spółkach wchodzących w skład całej Grupy. więcej

Barbara Żbik na czele marketingu indaHash

Barbara Żbik objęła stanowisko chief marketing officera platformy do influencer marketingu indaHash. więcej

Grzegorz Paraska Michał Koncikowski zasilili dział kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli senior copywriter Grzegorz Paraska i senior art director Michał Koncikowski. więcej

Damian Zozula na czele marketingu Givt

Damian Zozula objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu platformy Givt, uzyskującej dla pasażerów linii lotniczych odszkodowania m.in. za opóźnione lub odwołane loty. więcej

Maciej Urbański chief technology officerem w Cube Group

Agencja digital marketingowa Cube Group stawia na rozwój technologiczny, wyodrębniając ze swoich struktur dedykowany zespół programistów i ekspertów IT. Na jego czele stanął Maciej Urbański, obejmując nowo utworzoną funkcję chief technology officera. Wcześniej pracował m.in. w Samsung Electronics. więcej

,,Smak beztroski" w kampanii ciast i pieczywa Dan Cake (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa pakowanych ciast i pieczywa Dan Cake pod hasłem „Smak beztroski”. Przygotowały i realizują ją firmy marketingowe 19 Południk, Sfera Group i Papaya Films. więcej

Availo wprowadza usługę Halo Prawo, zdalne porady prawników od 50 złotych

Availo, firma prawnicza działająca w formule prawo direct, wprowadza na rynek nową usługę zdalnych porad prawnych, działającą pod marką Halo Prawo. Launch wspiera kampania z udziałem komika Grzegorza Halamy. więcej

Samsung w nowej reklamie kpi z Apple i zachęca do przesiadki na Galaxy S9 z iPhone'a... 6 (wideo)

Samsung po raz kolejny w zabawny sposób odnosi się w reklamie do swojego największego konkurenta - Apple. więcej

Anja Rubik ambasadorką Samsunga

Modelka Anja Rubik nawiązała współpracę ambasadorską z marką Samsung. W nowej kampanii promuje smartfony Galaxy S9 i S9+. więcej

Multikino rozszerza na cały kraj M!Kartę dla studentów i młodzieży

Po fazie testów, sieć kin Multikino wprowadziło do oferty ogólnopolskiej M!Kartę dla uczniów oraz studentów. W ofercie bilety od poniedziałku do czwartku na wszystkie seanse 2D kosztują 14,90 zł za sztukę. więcej

88-letnia aktorka Tippi Hedren reklamuje biżuterię Gucci (wideo)

88-letnia aktorka Tippi Hedren wciela się w rolę eleganckiej wróżki w nowej reklamie zegarków i biżuterii marki Gucci. więcej

Havas Helia zajmie się pozyskiwanie klientów dla Starbucksa w Europie

Sieć kawiarni Starbucks wybrała agencję Havas Helia jako pierwszą w historii do pozyskiwania i zarządzania relacjami z klientami w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). więcej

Maciej Kulpa: z Mindshare do MullenLowe MediaHub

Maciej Kulpa objął stanowisko tv managera w domu mediowym MullenLowe MediaHub. Ostatnio pracował w Mindshare Polska. więcej

Koniec marki Saturn, jej sklepy zmienią się w MediaMarkt

MediaMarktSaturn Polska zdecydował, że sieć sklepów Saturn zostanie przemianowana na MediaMarkt. - MediaMarkt jest obecny w Polsce już od 20 lat, a więc znacznie dłużej niż Saturn - uzasadnia prezes firmy. więcej

Blockchain - cyfrowa rewolucja

Technologia blockchain zyskuje na popularności, a jej użycie zaczyna wychodzić poza branżę fin-tech. Coraz częściej wykorzystywana jest również w IT, marketingu czy reklamie. Co należy wiedzieć o nowej technologii? Jaki będzie miała wpływ na branżę reklamową i konsumentów? więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Dom & Wnętrze" wraca na rynek. Prawa do tytułu kupiła Constellation Media Group

Firma Constellation Media Group nabyła licencję do wydawania magazynu „Dom & Wnętrze”, co oznacza, że pismo wróci na rynek jeszcze w tym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z wydawania miesięcznika z końcem ub.r. zrezygnowała Agora. więcej

Felietonista ,,Angory" z zarzutem znieważenia narodu, bo napisał o ,,durnym, kołtuńskim kraju"

Łódzka prokuratura postawiła satyrykowi Antoniemu Szpakowi zarzut znieważenia narodu polskiego. Powód? Szpak w felietonie w „Angorze” krytykującym obecność najważniejszych urzędników państwowych na urodzinach Radia Maryja stwierdził, że „jedynie w durnym, kołtuńskim kraju może dojść do takiej paranoi”. więcej

,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowane w lutym, ,,Cztery Kąty" z największym spadkiem

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lutym br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazły się „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska kupi za 10-19 mln zł sieć biur podróży My Travel

Spółka Wakacje.pl (należąca do Wirtualna Polska Holding) kupiła spółkę My Travel, do której należy 116 salonów sprzedaży wycieczek. Wartość transakcji wyniesie od 10 do 19 mln zł. więcej

Universal Music Polska kontra youtuber Paweł Opydo. Wytwórnia chce zgody na urywki klipów jej wykonawców

Wytwórnia Universal Music Polska uważa, że youtuber Paweł Opydo wbrew prawu pokazuje fragmenty teledysków jej wykonawców w swojej prześmiewczej serii „Złe piosenki”. Opydo tłumaczy, że korzysta z zapisanej w prawie autorskim zasady cytatu na potrzeby parodii i recenzji. Według wytwórni jego klipy nie są recenzjami ani przeróbkami. więcej

Google zapowiada muzyczny serwis YouTube Music za 9,99 dol. miesięcznie, znika YouTube Red

Od 22 maja 2018 roku Google zamierza uruchomić muzyczny serwis streamingowy o nazwie YouTube Music. Podstawowa wersja będzie darmowa, w ramach miesięcznej subskrypcji w wysokości 9,99 dol. użytkownik nie będzie oglądał reklam i otrzyma dodatkowe funkcje. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl Polska nie jest na liście krajów, w których YouTube Music wystartuje w pierwszej kolejności. Oprócz tego pojawi się usługa YouTube Premium za 12 dol. miesięcznie zastępująca obecny serwis YouTube Red. więcej

We Francji wydano ostrzeżenie przed quizem preferencji politycznych IDRLabs

Francuski specjalista w dziedzinie ochrony danych osobowych Sébastien Fanti ostrzega przed wypełnieniem i udostępnianiem w mediach społecznościowych testu od IDRLabs, pomagającego w określeniu poglądów politycznych użytkownika. Dane pozyskane w czasie quizu mogą być odsprzedawane firmom działającym podobnie co Cambridge Analytica. więcej

Player wprowadza aplikację na telewizory z Android TV

Aplikacja VOD Player została udostępniona na telewizorach z systemem Android TV. Użytkownicy mogą korzystać z oferty Player+. więcej

Availo wprowadza usługę Halo Prawo, zdalne porady prawników od 50 złotych

Availo, firma prawnicza działająca w formule prawo direct, wprowadza na rynek nową usługę zdalnych porad prawnych, działającą pod marką Halo Prawo. Launch wspiera kampania z udziałem komika Grzegorza Halamy. więcej

Nazwa.pl z nowym data center w ATM

Firma hostingowa Nazwa.pl uruchomiła kolejne data center, zwiększając moc infrastruktury do 41 MW. Nowe klastry serwerów znajdują się w centrum danych ATM w Warszawie. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
We Francji wydano ostrzeżenie przed quizem preferencji politycznych IDRLabs

Francuski specjalista w dziedzinie ochrony danych osobowych Sébastien Fanti ostrzega przed wypełnieniem i udostępnianiem w mediach społecznościowych testu od IDRLabs, pomagającego w określeniu poglądów politycznych użytkownika. Dane pozyskane w czasie quizu mogą być odsprzedawane firmom działającym podobnie co Cambridge Analytica. więcej

Samotność dobija polskich seniorów

Niemal co piąty polski senior po 65. roku życia odczuwa na co dzień samotność, a odsetek ten znacznie wzrasta wśród osób po osiemdziesiątce - wynika z badania zrealizowanego dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich przez ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Jolanta Zdrzałek chief talent officerem Publicis Communications

Do zespołu polskiego oddziału Publicis Communications dołączyła Jolanta Zdrzałek, która jako chief talent officer będzie odpowiadała za obszar HR i Talent Management w spółkach wchodzących w skład całej Grupy. więcej

Sandra Kaczmarek: z Hill+Knowlton Strategies do własnej agencji Touch PR

Touch PR to nowa agencja na ryku, specjalizująca się w komunikacji marketingowej. Jej założycielką i prezeską jest Sandra Kaczmarek, która ostatnio pracowała w agencji Hill+Knowlton Strategies. więcej

Barbara Żbik na czele marketingu indaHash

Barbara Żbik objęła stanowisko chief marketing officera platformy do influencer marketingu indaHash. więcej

Grupa FLPR wypromuje konferencję Join! od Data Master

Po raz drugi Grupa FLPR odpowiada za działania marketingowe ogólnopolskiej konferencji dla specjalistów z branży IT Join. Jej organizatorem jest Data Master. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange pokaże mundial w Rosji w jakości 4K bez dodatkowych opłat
Player wprowadza aplikację na telewizory z Android TV
T-Mobile tworzy centrum operacyjne ds. cyberbezpieczeństwa
Play udostępnia VoLTE. Na razie tylko w iPhone'ach (wideo)
Samsung w nowej reklamie kpi z Apple i zachęca do przesiadki na Galaxy S9 z iPhone'a... 6 (wideo)
Huawei: bezpłatna wymiana ekranu i tylnej obudowy w smartfonach P20 i P20 Pro
TrafiCargo ułatwi klientom Ikei przewiezienie zakupów do domu
Anja Rubik ambasadorką Samsunga
Cyfrowy Polsat i Karswell za 33 proc. akcji Netii zapłacą 639 mln zł
Zaginięcie lub kradzież dowodu osobistego zgłosisz online
Netia wprowadza pakiet internetu LTE i świadłowodowego za 49,9 zł miesięcznie
 
 
 
GOSPODARKA
 
Mediacap z 16,5 mln wpływów i 701 tys. zł straty. Ponad 0,5 mln zł mniej wskutek RODO
T-Mobile tworzy centrum operacyjne ds. cyberbezpieczeństwa
TrafiCargo ułatwi klientom Ikei przewiezienie zakupów do domu
Danone wprowadza międzynarodową strukturę HR, szefową Magda Dybska-Tabor
Spadają obroty małych sklepów
Grzegorz Baczewski dyrektorem generalnym Konfederacji Lewiatan
Koniec marki Saturn, jej sklepy zmienią się w MediaMarkt
LPP z 104,77 mln zł straty netto w I kw. 2018 r.
Niepokojące niskie obroty na GPW. Wiedza inwestorów o polskim rynku wciąż niewielka
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
20 książek nominowanych do Nagrody Nike 2018
W serialu "Pennyworth" bohaterem kamerdyner Batmana
Tom Cruise wyskakuje z okna w "Mission: Impossible - Fallout"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj