|
|
|
|
|
|
|
Władze PO, PSL i Nowoczesnej rozważą całkowity bojkot TVP Info
W tym tygodniu przewodniczący klubów Platforma Obywatelska, Polskie Stronnictwo Ludowe i Nowoczesna będą zastanawiać się nad dalszym bojkotem Michała Rachonia i programu „Woronicza 17”, a nawet rozważą całkowite bojkotowanie TVP Info. - Rachoń zaproponował formułę, która właściwie przypominała działania sztabu wyborczego PiS, a nie rzetelne dziennikarstwo - tłumaczy Wirtualnemedia.pl poseł Jan Grabiec, rzecznik PO.
więcej
|
,,Robota na weekend" nowym autorskim programem Fokus TV i Nowa TV. Emisja w letniej ramówce
W czerwcu 2018 roku Fokus TV i Nowa TV rozpoczną emisję nowego autorskiego programu „Robota na weekend”, który pokaże jak za niewielką kwotę pieniędzy wyremontować wnętrze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pod koniec kwietnia br. ruszyły poszukiwania uczestników do projektu.
więcej
|
MTV planuje jubileuszową edycję ,,Warsaw Shore". Startują castingi wśród widzów
Stacja MTV Polska zdecydowała o kontynuacji programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Powstanie dziesiąta odsłona formatu, w której wystąpią widzowie wybrani w castingu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,8 mln widzów ,,Przyjaciółek 11". Polsat wiceliderem w grupie 16-49
11. sezon serialu „Przyjaciółki” oglądało średnio 1,79 mln osób. W porównaniu do serii nadawanej rok temu, widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 23,01 mln zł.
więcej
|
,,Nasz nowy dom" ze stabilną widownią. 20,73 mln zł z reklam
Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledziło średnio 1,52 mln osób. W porównaniu do ósmej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji wypadł najgorzej na tle swoich głównych konkurentów. Wpływy z reklam wyniosły 20,73 mln zł.
więcej
|
Opozycja krytykuje obecność polityka SLD w ,,Woronicza 17" w TVP Info: przystawki na telefon, łamistrajki
Po tym jak politycy Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej razem z PSL zbojkotowali ostatnie wydanie „Woronicza 17” w TVP Info, skrytykowali SLD za to, że w programie wziął udział Jerzy Wenderlich. - SLD dziś ws. „Woronicza 17” zachowała się jak przystawka PiS na telefon - ocenił Marcin Kierwiński z PO. - Łamistrajkom mówimy nie. Rozbijanie działań opozycji i wspieranie propagandzistów z mediów publicznych to działanie na rzecz - dodała Paulina Hennig-Kloska z Nowoczesnej.
więcej
|
Patryk Jaki w spocie autopromocyjnym TVP Info krytykuje TVN24 i Hannę Gronkiewicz-Waltz (wideo)
Na antenie TVP Info w ramach autopromocji emitowany jest dżingiel z fragmentem konferencji prasowej Patryka Jakiego, podczas której reporter TVN24 zadaje mu pytania o nagrody dla rządu Beaty Szydło. W odpowiedzi kandydat PiS na prezydenta Warszawy krytykuje stację TVN24 oraz Hannę Gronkiewicz-Waltz.
więcej
|
Kanały TVP znikają z WP Pilot na dwa miesiące, Wirtualna Polska i Telewizja Polska zaczynają negocjacje
Telewizja Polska i Wirtualna Polska rozpoczęły negocjacje w sprawie obecności trzech kanałów TVP w usłudze WP Pilot. Na czas rozmów, do 16 lipca, stacje TVP nie będą dostępne w WP Pilot. W tym czasie Telewizja Polska będzie transmitować mistrzostwa świata w piłce nożnej.
więcej
|
,,Woronicza 17" bez polityków PO, PSL i Nowoczesnej. ,,To program wyborczy PiS"
W niedzielę TVP Info rozpoczęła emisję programu „Woronicza 17” z prawie półgodzinnym opóźnieniem. Powodem było niepojawienie się w studiu polityków PO, PSL i Nowoczesnej, którzy bojkotują prowadzącego Michała Rachonia. Redakcja zaprosiła m.in. Jerzego Wenderlicha z SLD. - Zmiany na scenie politycznej. SLD ma w sondażach więcej PSL i Nowoczesna razem wzięte, więc reagujemy na bieżąco - wyjaśnił gospodarz.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 10" w jesiennej ramówce Polsatu
Telewizja Polsat w jesiennej ramówce planuje pokazać dziesiątą edycję programu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producent ,,Zimnej wojny": Pawlikowski sprostował nieprawdziwe informacje, PISF nas wspiera
Reżyser i scenarzysta Paweł Pawlikowski stwierdził, że „istnieje czarna lista filmów w Telewizji Polskiej”. TVP stanowczo temu zaprzeczyła, a Opus Film - wytwórnia filmowa, która odpowiada za produkcję nowego filmu Pawlikowskiego, nie chce sprawy komentować, argumentując, że to opinia reżysera.
więcej
|
IPN: dyrektor TVP ds. korporacyjnych Stanisław Bortkiewicz nie współpracował z SB
Instytut Pamięci Narodowej stwierdził, że Stanisław Bortkiewicz, pracujący obecnie w Telewizji Polskiej jako dyrektor biura spraw korporacyjnych, złożył prawdziwe oświadczenie lustracyjne i nie współpracował ze Służbą Bezpieczeństwa PRL.
więcej
|
Nowa animacja ,,Animanimals" w Polsat JimJam
Od 1 czerwca 2018 roku Polsat JimJam będzie emitować nową kreskówkę „Animanimals”.
więcej
|
TVP1, TVN24, Polsat News, Metro, E! Entertainment, BBC World News i CNN pokażą w Polsce ślub Harry'ego i Meghan (wideo)
W sobotę, 19 maja 2018 roku odbędzie się ślub księcia Harry’ego i Meghan Markle. Uroczystości ślubne w naszym kraju na żywo będą relacjonować takie stacje, jak m.in.: TVP1, TVN24, Polsat News, Metro, E! Entertainment, BBC World News i CNN.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
InPost grozi sądem po materiale o Biedronce. ,,Paczkomat stanowi znak towarowy"
Wirtualnemedia.pl opublikowały informację dotyczącą planów wprowadzenia przez sieć Biedronka oraz firmę Swipbox maszyn paczkowych pozwalających na odbiór przesyłek kurierskich. Prawnicy firmy InPost zwrócili się do naszej redakcji z protestem informując, że użyte w artykule słowo „paczkomat” jest znakiem towarowym należącym do InPostu. Zażądano sprostowania grożąc pozwem sądowym.
więcej
|
Jakub Kossut: media - koszt czy inwestycja?
Obserwowany kryzys tożsamości domów mediowych paradoksalnie wzmocni ich pozycję. Planowanie mediów staje się bowiem obszarem, na którym reklamodawcy będą mogli wygrać więcej niż kiedykolwiek. Wymagać to będzie jednak zmiany myślenia u obu stron – klientów i agencji. Potrzeba nowego paradygmatu: media to nie koszt, media to jedna z najważniejszych inwestycji firmy - uważa Jakub Kossut, COO domu mediowego MediaCom Warszawa.
więcej
|
Sieci handlowe na reklamy w radiu wydają prawie tyle co w telewizji. Lidl z dwa razy większym budżetem od Biedronki (TOP5)
W I kwartale br. wydatki reklamowe spożywczych sieci handlowych wzrosły rok do roku o niecałe 13 proc. Nakłady na reklamy w radiu zbliżają się do tych w telewizji, natomiast maleją wydatki w prasie i na outdoorze. Najwięcej wydaje Lidl Polska, a procentowo najwyższy wzrost nakładów zanotował Kaufland.
więcej
|
Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak rozstały się z J. Walter Thompson
Z agencji J. Walter Thompson Group Poland odeszły dyrektorki kreatywne Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak. Były z nią związane przez ostatnich siedem miesięcy.
więcej
|
Nieplanowane zakupy na zagranicznych wakacjach w reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)
ING Bank Śląski wystartował z nową kampanią pod hasłem „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny", promującą karty do wielu walut. Akcję przygotowały Brain i Mullen Lowe Media Hub.
więcej
|
Heineken prowadzi przegląd globalnego budżetu mediowego, zlecenia bronią Starcom i Carat
Koncern Heineken prowadzi globalny przegląd działalności związanej z planowaniem i zakupem mediów dla swojej flagowej marki Heinekena. Obecnie jej obsługą mediową zajmują się Starcom (Publicis Media) i Carat (Dentsu Aegis Network).
więcej
|
Dawid Podsiadło reklamuje ubezpieczenie Pomoc dla Ciebie w Credit Agricole (wideo)
Kolejna odsłona kampanii reklamowej banku Credit Agricole z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadło promuje ubezpieczenie Pomoc dla Ciebie. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Just, Opus Film, Cube Group, Performics i Arena Media.
więcej
|
,,Bo jesteśmy Wielko" w reklamach piwa Lech Pils (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Lech Pils (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Bo jesteśmy Wielko”. Akcję przygotowała i realizuje agencja Chapter1.
więcej
|
Instytut Książki ruszył z przetargiem na kampanię promującą czytelnictwo
Instytut Książki rozpoczął przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo. Jej budżet wynosi blisko 1,8 mln zł netto.
więcej
|
Saatchi & Saatchi IS i eStoreMedia tworzą wspólną ofertę dla e-commerce
Agencje Saatchi & Saatchi IS i eStoreMedia nawiązały współpracę partnerską, w ramach przygotują wspólną ofertę dla międzynarodowych klientów e-commerce.
więcej
|
Heinz reklamowany w internecie hasłem ,,Najlepsze przychodzi z czasem"
„Najlepsze przychodzi z czasem” - to hasło nowej kampanii internetowej, promującej ketchup Heinz. Działania na polskim rynku przygotowała agencja LiquidThread.
więcej
|
"I zdrowie, i owoce!" - Tymbark promuje H2Owoc (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju H2Owoc marki Tymbark (Grupa Maspex). Przygotowały ją BrainBox i Starcom.
więcej
|
Szymon Majewski reklamuje Ligę Mistrzów na smartfonie Xperia XZ2 w Plusie (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Plusa reklamowany jest fakt, że na smartfonach w tej sieci będzie można oglądać skróty meczów Ligi Mistrzów. W reklamach występuje Szymon Majewski.
więcej
|
Shell wprowadza nową markę gastronimoczną deli by Shell
Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nowy koncept gastronomiczny Shell, działający pod marką deli by Shell. Launch konceptu przygotowały i prowadzą JWT, Hill+Knowlton Strategies i Mediacom.
więcej
|
Wystawa ,,Rzeczy Warszawskie" Muzeum Warszawy promowana na outdoorze
Ruszyła kampania billboardowa, promująca drugą część wystawy głównej „Rzeczy warszawskie” w Muzeum Warszawy.
więcej
|
Branża hotelarska napędza reklamę w segmencie dóbr luksusowych
Udział internetu w globalnych wydatkach reklamowych branży dóbr luksusowych sięgnie w tym roku 33 proc., o 3 p.proc. więcej niż w roku 2017 - wynika z raportu Luxury Advertising Expenditure Forecasts 2018 opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Na reklamę internetową luksusowych hoteli, restauracji i klubów przeznaczona będzie połowa budżetów reklamowych tego segmentu.
więcej
|
Muzeum Narodowe w Poznaniu pokazuje, że kulturę da się promować bez nadęcia
"Muzeum? Żebyś wiedział!" to hasło przewodnie cyklu spotów promujących ofertę kulturalną Muzeum Narodowego w Poznaniu.
więcej
|
Tylko promocje dla klientów nie wystarczą. Marki szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrzegły już polskie firmy działające w branżach z dużą konkurencją – dla nich jest to sposób, aby się wyróżnić.
więcej
|
Jakub Wolff: konkurencja to najlepsza motywacja
Swoim podejściem do życia i pracy oraz wartościami, które wyznaje dzieli się w kwestionariuszu Wirtualnemedia.pl Jakub Wolff, CEO firm Me & My Friends i The Dust.
więcej
|
Idea Money - pomaga polskim przedsiębiorcom i ogłasza konkurs!
Polscy przedsiębiorcy stawiają przed sobą coraz więcej wyzwań, działają prężnie i ciągle szukają nowych możliwości rozwoju. Pomimo dobrych chęci i ogromnych umiejętności, często borykają się z trudnościami w prowadzeniu biznesu, wynikającymi ze specyfiki branży, sezonowości ich biznesu, koniunktury, wielkości konkurencji, przepisów prawa, czy po prostu ogólnie przyjętych standardów współpracy. Idea Money, lider w branży faktoringowej pod względem liczby klientów (w szczególności mikroprzedsiębiorców), doskonale zna przeszkody, które właściciele firm muszą na co dzień pokonywać i dlatego swoje rozwiązania i narzędzia tworzy w taki sposób, by odpowiadały na ich potrzeby i stanowiły realną pomoc w prowadzeniu biznesu.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
,,Sieci" z największym spadkiem w I kwartale, ,,Tygodnik Powszechny" i ,,Przegląd" ze wzrostami
W pierwszym kwartale 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
SDP nie ma nic przeciwko ograniczaniu przyznawania przepustek dziennikarzom do Sejmu
Od ponad miesiąca Kancelaria Sejmu ogranicza dziennikarzom prawo do wejścia do parlamentu. Wejść mogą tylko ci, którzy mają przepustki stałe lub okresowe. W oświadczeniu wydanym przez Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich stwierdza, w wydanym przez siebie oświadczeniu, że „nie ma zagrożenia dla wolności prasy w działaniu Kancelarii Sejmu”. Dziennikarze są innego zdania.
więcej
|
Agora wydłużyła o rok termin wykorzystania 110 mln zł limitu kredytowego
Agora podpisała aneks do umowy kredytowej z DNB Bank Polska. W ramach porozumienia z odnawialnej części limitu kredytowego w wysokości 110 mln zł będzie mogła korzystać o rok dłużej. Ponadto do grona podmiotów zabezpieczających spłatę kredytu dołączyła powołana niedawno spółka Agora Finance.
więcej
|
Nagrody Dziennikarzy Małopolski: Grand Prix dla Anny Goc z ,,TP", wśród nagrodzonych dziennikarze ,,GW", Onetu i ,,Dziennika Polskiego"
W rozstrzygniętej właśnie edycji Nagród Dziennikarzy Małopolski Grand Prix otrzymała Anna Goc z „Tygodnika Powszechnego”. W poszczególnych kategoriach nagrodzono też dziennikarzy z „Gazety Wyborczej”, Onetu, „Dziennika Polskiego”, „Gazety Krakowskiej” i RMF FM.
więcej
|
Szułdrzyński i Szostkewicz wśród proszących Piotra Glińskiego o dotacje dla ,,Znaku", ,,Liberté!", ,,Więzi" i ,,Zeszytów Literackich"
Ponad 20 osób ze środowiska mediów, nauki i kultury skierowało list do ministra kultury i dziedzictwa narodowego Piotra Glińskiego z prośbą o pozytywne rozpatrzenie odwołań czasopism, którym nie przyznano dotacji w rozstrzygniętym niedawno konkursie. Pod listem podpisali się m.in. Michał Szułdrzyński z „Rzeczpospolitej” i Adam Szostkewicz z „Polityki”.
więcej
|
,,Wprost" na okładce chwali się wygranym procesem z Kamilem Durczokiem
Tematem okładkowym nowego numeru „Wprost” (PMPG Polskie Media) jest wygrany w pierwszej instancji proces z Kamilem Durczokiem dotyczący tekstów zarzucających mu molestowanie i mobbing w redakcji „Faktów” TVN.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza": specjalne wydanie i ,,Prenumerata solidarnościowa" jako wsparcie protestu niepełnosprawnych w Sejmie
W piątek ukazuje się „Gazeta Suwerena” - kolejne specjalne, darmowe wydanie „Gazety Wyborczej” (Agora). Ma być wyrazem solidarności z protestem kobiet i ich niepełnosprawnych dzieci w Sejmie. Ponadto wszystkie przychody z subskrypcji cyfrowej „GW” będą teraz przeznaczane na pomoc niepełnosprawnym.
więcej
|
|
|
,,Twardowsky 3.14" będzie filmem pełnometrażowym - Allegro i Platige Image zrealizują go z Next Film
Powstanie trzeci film „Twardowsky” w ramach cyklu „Legendy polskie” realizowanego przez Allegro. Tym razem będzie to film pełnometrażowy, ma trafić do kin w czwartym kwartale 2019 roku. Allegro zrealizuje go wspólnie z firmami Platige Image i Next Film.
więcej
|
Francois Nuyts nowym prezesem Allegro, odchodzi Przemysław Budkowski
Od początku sierpnia br. prezesem Allegro będzie Francois Nuyts, poprzednio związany z Amazonem. Z Allegro rozstaje się Przemysław Budkowski, który zarządzał firmą przez ostatnie siedem lat.
więcej
|
Wirtualna Polska wyprzedziła Onet-RASP w zasięgu. ,,Różnice minimalne, wyniki grup mniej istotne dla reklamodawców"
Według danych Gemius/PBI w kwietniu br. Grupa Wirtualna Polska pierwszy raz od prawie trzech lat miała większy zasięg od Grupy Onet-RASP. Jednak w opinii branży ta zmiana nie ma przełomowego znaczenia. – Przewaga Grupy WP to wynik konsekwencji w budowaniu zasięgu z różnych źródeł, ale dla rynku reklamowego istotniejsze są dzisiaj inne parametry i wyniki konkretnych stron niż niewielkie różnice w zestawieniach całych grup - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci mediów internetowych i reklamy.
więcej
|
Na Netflixa trafi serial z Jennifer Aniston w roli prezydent-lesbijki
Netflix pracuje nad komedią polityczną "First Ladies". W główną rolę wcieli się znana z "Przyjaciół" Jennifer Aniston, która zagra homoseksualną prezydent USA.
więcej
|
Kanały TVP znikają z WP Pilot na dwa miesiące, Wirtualna Polska i Telewizja Polska zaczynają negocjacje
Telewizja Polska i Wirtualna Polska rozpoczęły negocjacje w sprawie obecności trzech kanałów TVP w usłudze WP Pilot. Na czas rozmów, do 16 lipca, stacje TVP nie będą dostępne w WP Pilot. W tym czasie Telewizja Polska będzie transmitować mistrzostwa świata w piłce nożnej.
więcej
|
Facebook Stories ze 150 mln użytkowników dziennie, na platformie pojawią się reklamy
Ponad rok od wprowadzenia funkcji Stories w serwisie Facebook korzysta z niej ponad 150 mln użytkowników. Na fali rosnącego zainteresowania tym nowym sposobem angażowania internautów Facebook zapowiedział wprowadzenie w Stories krótkich reklam, które pomogą w monetyzacji publikowanych tam treści.
więcej
|
Cambridge Analityca złożyła ostateczny wniosek o upadłość
Cambridge Analytica, firma która jest oskarżana o bezprawne wykorzystywanie danych 87 milionów użytkowników Facebooka formalnie ogłosiła bankructwo. Wniosek o upadłość złożyła w sądzie w Nowym Jorku.
więcej
|
Warszawiacy mogą zamawiać zakupy z dyskontów przez MójMarket.pl
Ruszyła internetowa platforma Mój Market, umożliwiająca zamówienie zakupów z dostawą do domu z najpopularniejszych dyskontów - Biedronki i Lidla. Aktualnie usługa jest dostępna dla mieszkańców warszawskiego Mokotowa, Ochoty i Śródmieścia.
więcej
|
Na YouTube trafił film w rozdzielczości obrazu 12K
Phil Holland nakręcił film „Above NYC” w rozdzielczości obrazu 12K x 8K - to prawie 50 razy więcej niż nagranie w Full HD (1080.). Materiał trafił na YouTube'a.
więcej
|
Wielkie czy nowe porządki na Facebooku? (opinie)
Definitywne pozbycie się z Facebooka treści odwołujących się do Obozu Narodowo-Radykalnego (ONR) oraz Narodowego Odrodzenia Polski (NOP) to najpewniej pokłosie afery Cambridge Analytica, w wyniku której serwis musi "uprzątnąć" radykalizmu. Może to być jednak początek niebezpiecznego precedensu - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl Magdalena Załubska-Król i Szymon Sikorski.
więcej
|
Netflix wyprodukuje w br. 470 własnych tytułów, przeznaczy na nie 85 proc. budżetu
W 2018 roku Netflix przeznaczy na zewnętrzne licencje i produkcję własnych treści 8 miliardów dolarów – zapowiada Ted Sarandos, szef programowy serwisu. Do końca roku platforma zamierza wyprodukować 470 nowych filmów, seriali i programów. Na oryginalne treści Netflix chce wydać 85 proc. tegorocznego budżetu.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Agencja Bridge zakończyła współpracę z GetBackiem. Igor Janke: nie lobbowałem dla tej firmy
Agencja doradztwa komunikacyjnego Bridge zdecydowała się skończyć współpracę z pogrążoną w kryzysie firmą windykacyjną GetBack. Według „Gazety Wyborczej” Igor Janke, jeden z trzech partnerów w Bridge, mógł ułatwiać GetBackowi relacje m.in. z menedżerami dużych firm państwowych. Janke zaprzecza, jakoby lobbował na rzecz GetBacku.
więcej
|
Karolina Walczyk za Pawła Książka PR managerem ESL Polska
Karolina Walczyk objęła stanowisko PR managera w firmie esportowej ESL Polska. Zastąpiła Pawła Książka, który przeszedł do redakcji portalu Weszło.
więcej
|
Wielkie czy nowe porządki na Facebooku? (opinie)
Definitywne pozbycie się z Facebooka treści odwołujących się do Obozu Narodowo-Radykalnego (ONR) oraz Narodowego Odrodzenia Polski (NOP) to najpewniej pokłosie afery Cambridge Analytica, w wyniku której serwis musi "uprzątnąć" radykalizmu. Może to być jednak początek niebezpiecznego precedensu - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl Magdalena Załubska-Król i Szymon Sikorski.
więcej
|
Nowojorski koktajl ze strategią i contentem w roli głównej
O tym jak ważny jest content w komunikacji wie każdy. „Content is the king” a „distribution is the queen” to cliché powtarzane wręcz do znudzenia. Mówi się, że w związku to mężczyzna jest głową, a kobieta szyją, która nią kręci. Ponieważ życie składa się z wielu związków, twierdzę, że content jest głową, ale to strategia szyją. Jedno bez drugiego nie istnieje - pisze dla portalu Wirtualnemedia.pl Katarzyna Fabjaniak, group account director w Hill+Knowlton Strategies Poland.
więcej
|
Olga Tabor-Leszko odchodzi z Wisły Kraków
Olga Tabor-Leszko, rzecznik prasowy klubu piłkarskiego Wisła Kraków, z końcem maja odchodzi z klubu. Obecnie nie wiadomo, kto ją zastąpi.
więcej
|
|
|