|
|
|
|
|
|
|
Festiwal w Opolu przez 4 dni. Wystąpią Górniak, Łazuka, Rodowicz, Karolak i Sławomir (wideo)
W dniach 8-11 czerwca br. Telewizja Polska i opolskie Narodowe Centrum Polskiej Piosenki zorganizują wspólnie 55. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu. Zaplanowano jak zwykle koncerty Debiutów i Premier, ale nowością będzie wybór przeboju na mundial oraz powrót do poniedziałkowej Sceny Alternatywnej, która będzie transmitowana w TVP Kultura. Wśród artystów, którzy zaśpiewają na deskach amfiteatru będą m.in. Edyta Górniak, Maryla Rodowicz, Sławomir, Bogdan Łazuka, Tomasz Karolak i zespół Pączki w tłuszczu oraz Krzysztof "K.A.S.A." Kasowski.
więcej
|
Bogdan Rymanowski odchodzi z TVN24, bo szuka wyzwań w głównej stacji (opinie)
Odejście Bogdana Rymanowskiego to dla TVN24 strata dziennikarza z dużą klasą i tradycyjnymi standardami zawodowymi. Mniej istotne wydaje się, że jako jedyny w stacji przeprowadzał w ostatnich latach wywiady z prezydentem i premierem. Jeśli Rymanowski przejdzie do „Wydarzeń” Polsatu, sprawdzi się w nowej funkcji: szefa zespołu - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krupa, Ostaszewska i Woźniak-Starak spotkają się z fankami w reality TTV ,,Między nami". Prowadzi Łukasz Urbański
W jesiennej ramówce TTV pojawi się nowy program „Między nami”, w którym gwiazdy spotkają się ze swoimi fankami w salonie fryzjerskim. Reality-show poprowadzi Łukasz Urbański, który wystylizuje uczestniczki aby wyglądały jak ich idolki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Patryk Vega szykuje film sensacyjny we Wrocławiu. Małgorzata Kożuchowska z mocną rolą
Patryk Vega szykuje kolejny film, w którym opowiedziana zostanie historia seryjnego mordercy. Prace na planie we Wrocławiu startują w połowie czerwca br., a w rolach głównych mają pojawić się m.in. Małgorzata Kożuchowska, Daria Widawska i Andrzej Grabowski - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Talk-show ,,Emsi na tropie", oraz paradokumenty ,,To Twoja wina" i ,,Sekrety rodziny" nowościami w letniej ramówce Polsatu
Telewizja Polsat podczas tegorocznych wakacji będzie pokazywać trzy premierowe programy. Będzie to talk-show „Emsi na tropie”, a także dwa seriale paradokumentalne „To Twoja wina” i „Sekrety rodziny”.
więcej
|
Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży trenerami ,,The Voice of Poland 9" (wideo)
Trenerami dziewiątej edycji „The Voice of Poland” zostali Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży. Nadal trwają precastingi do programu, który na antenie Dwójki będzie można oglądać w jesiennej ramówce tego roku.
więcej
|
2,2 mln widzów ,,W rytmie serca 2", Polsat liderem rynku. Powstanie trzeci sezon
Drugi sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 2,20 mln widzów, o 120 tys. widzów mniej niż „Kabaret na żywo” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 25,85 mln zł.
więcej
|
,,Kabaret na żywo" w nowym paśmie stracił 530 tys. widzów. 26,45 mln zł z reklam
Czwarty sezon „Kabaretu na żywo” po oglądało średnio 1,79 mln osób, o 530 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu był jednak nadal liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 26,45 mln zł z reklam.
więcej
|
Konrad Piasecki zamiast Bogdana Rymanowskiego w TVN24 od września. Pieczyński: zbudowaliśmy stację pluralistyczną
TVN potwierdził, że po odejściu Bogdana Rymanowskiego gospodarzem porannych wywiadów z politykami w TVN24 będzie Konrad Piasecki, obecnie związany głównie z Radiem ZET. - Za tych 17 lat należą się Bogdanowi podziękowania za to, że wspólnie udało się nam zbudować stację, w której było i jest miejsce na pluralizm poglądów i opinii - mówi Adam Pieczyński.
więcej
|
Polsat i TVN liderami, udany tydzień TVN24. Seriale Dwójki hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
570 tys. widzów nowego programu ,,SuperPies" w Polsacie
Nowy magazyn poradnikowy „SuperPies” gromadził średnio 575 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajął ostatnie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 3,51 mln zł.
więcej
|
TVP Kultura pokaże Scenę Alternatywną. 55. KFPP Opole potrwa 4 dni
W ostatni - tym razem nie trzeci, a czwarty dzień festiwalu na deskach amfiteatru w Opolu zagoszczą artyści sceny alternatywnej. Koncert pokaże TVP Kultura. Nieoficjalnie to dla miasta dodatkowy koszt rzędu ok. 200 tys. złotych.
więcej
|
Zenon Ziaja, Przemysław Gacek, Bartosz Pilitowski oraz ks. Adam Boniecki laureatami Nagrody Polskiej Rady Biznesu
Zenon Ziaja, Przemysław Gacek, Bartosz Pilitowski i ksiądz Adam Boniecki zostali w poniedziałek laureatami siódmej edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu. Zdaniem kapituły konkursu wywarli oni największy wpływ na rozwój biznesu i życie społeczne.
więcej
|
2,9 mln widzów ślubu księcia Harry'ego i Meghan Markle, hitem relacja w TVP1
Średnia widownia ślubu księcia Harry’ego i Meghan Markle na wszystkich stacjach transmitujących wydarzenie w naszym kraju wyniosła około 2,9 mln widzów. Zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszyła się relacja w TVP1.
więcej
|
TVP1 przerwie koncert podczas Festiwalu w Opolu żeby transmitować mecz Polska-Chile
W piątek 8 czerwca br. telewizyjna Jedynka będzie transmitować dwa ważne wydarzenia - koncerty „Przebój na Mundial” i „Debiuty” w ramach pierwszego dnia 55. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu oraz mecz towarzyski Polska - Chile. Spotkanie piłkarskie widzowie TVP1 obejrzą od godz. 20.45, a to znaczy, że stacja przerwie transmisję opolskiego festiwalu.
więcej
|
Radosław Juźwin doradcą zarządu ds. digital w Kino Polska TV
Do zespołu Kino Polska TV dołączył Radosław Juźwin, który objął funkcję doradcy zarządu ds. digital.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa K2 negocjuje z inwestorem branżowym sprzedaż pionu agencyjnego i mediowego
Grupa K2 otrzymała od inwestora branżowego ofertę kupna podmiotów stanowiących jej pion agencyjny i mediowy. Będzie negocjowała z inwestorem na wyłączność przez maksymalnie 90 dni.
więcej
|
Drutex po 15 latach kończy sponsorować Bytovię Bytów. ,,Awans do Ekstraklasy byłby niemożliwy do skonsumowania"
Firma Drutex wypowiedziała umowę sponsoringową z klubem piłkarskim MKS Drutex-Bytovia Bytów. - Zdajemy sobie sprawę, że ewentualny awans do ekstraklasy, poza niewątpliwym sukcesem sportowym, byłby niemożliwy do skonsumowania - uzasadnia Adam Leik, dyrektor marketingu firmy. W środę zbierze się zarząd klubu, by zadecydować o przyszłości drużyny występującej w I lidze.
więcej
|
Piotr Kreft odpowiada za rozwój działu e-commerce i marketingu sieci sklepów Ecco
Do zespołu firmy KRM, zarządzającej sklepami marki obuwia Ecco, dołączył Piotr Kreft. Objął stanowisko head of marketing and e-commerce operations.
więcej
|
Kamil Grosicki i Tomasz Hajto w ulicznym wyścigu reklamują olej Venol (wideo)
W nowym spocie olejów Venol wspólnie z piłkarzem Kamilem Grosickim, od niedawna ambasadorem reklamowym tej marki, występuje były zawodnik Tomasz Hajto.
więcej
|
Bogusława Sławińska za Mariusza Galewskiego na czele działu sprzedaży korporacyjnej Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na kierownika działu sprzedaży korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który odszedł z firmy.
więcej
|
Reklama prezerwatyw Skyn nie zachęca do przemocy seksualnej
Internetowa reklama prezerwatyw Skyn produkowanych przez Unimil nie zawiera treści dyskryminujących kobiety ani nie zawiera elementów zachęcających do aktów przemocy, była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Światowe gwiazdy modelingu w kampanii sieci Douglas
Sieć perfumerii Douglas Polska rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem #ForwardBeauty, która stanowi pierwszą odsłonę realizacji nowej globalnej strategii marki Douglas. Za akcję na rynku polskim odpowiadają Gong i Value Media.
więcej
|
Spółdzielnia Mleczarska Ryki promuje się kampanią ,,Smaczki Językowe Profesera Ryckiego"
Ruszyła kampania reklamowa SM Ryki, prowadzona pod hasłem „Smaczki Językowe Profesera Ryckiego”. Działania przygotowały GOLFiLEW, Bomaye, Platige Image i Blueway Com.
więcej
|
Dwie agencje walczą o obsługę Intermarché
W finale przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną sieci supermarketów Intermarché znalazły się dwie agencje.
więcej
|
Mindshare w globalnym przetargu broni obsługi American Express
American Express, druga co do wielkości firma obsługująca karty płatnicze ma wkrótce rozpocząć przetarg na globalną obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Firma ostatni przetarg mediowy prowadziła ponad dekadę temu.
więcej
|
Sony z mundialową promocją telefonów Xperia
Sony z okazji zbliżających się piłkarskich mistrzostw świata w Rosji rusza z akcją promocyjną telefonów Xperia XZ2, prowadzoną pod hasłem "Mistrzowie w Jakości Obrazu i Dźwięku".
więcej
|
Patryk Spinek i Małgorzata Barańska w Ogilvy&Mather
Do zespołu agencji reklamowej Ogilvy&Mather dołączyli: Patryk Spinek, wcześniej pracujący w Saatchi&Saatchi IS oraz Małgorzata Barańska, poprzednio związana z Infinity Media Middle East.
więcej
|
Motywujące słowa w kampanii promującej turniej Tymbarku (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania promująca piłkarski turniej dla dzieci o Puchar Tymbarku. Akcję promocyjną przygotowały Scholz & Friends, Starcom i BrandBackup.
więcej
|
TVP zawarła umowę z Nielsenem na dostarczanie danych oglądalności Active Family
Telewizja Polska zdecydowała się zawrzeć umowę z Nielsen Audience Measurement na dostawę danych telemetrycznych dla kanału Active Family. Biuro Reklamy TVP jest jego brokerem reklamowym.
więcej
|
Zuzanna Warowna-Toruńska rozpoczyna współpracę z Lucky Luciano
Pierwszym klientem firmy doradczej Concept Spot założonej przez Zuzannę Warowną-Toruńską został dom produkcyjny Lucky Luciano. Współpraca dotyczy dwóch obszarów: PR i rozwoju biznesu.
więcej
|
Paweł Pawlikowski nagrodzony w Cannes za reżyserię ,,Zimnej wojny". Producent filmu dziękuje ministrowi kultury za gratulacje
Paweł Pawlikowski otrzymał nagrodę na festiwalu Cannes dla najlepszego reżysera za film „Zimna wojna”. Producent filmu, wytwórnia Opus Film, nie kryje zadowolenia i ma nadzieję, że wygrana oraz gratulacje ministra kultury Piotra Glińskiego zakończą niedawne kontrowersje. - Cieszymy się z gratulacji i mamy nadzieję, że zobaczymy się na premierze - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Dzięcioł, prezes Opus Film.
więcej
|
#zdrowiej w nowej kampanii enel-med
Centrum medyczne enel-med ruszyło z nową kampanią wizerunkową. Akcję przygotowała agencja IdAdvertising.
więcej
|
Lider Taxi promuje się gwarą śląską
Ruszyła lokalna kampania firmy taksówkarskiej Lider Taxi, skierowana do mieszkańców Śląska. Hasło akcji brzmi "werci sie nojbarzij na Śl?nsku!".
więcej
|
Grycan współpracuje z agencją Pomarańcza
Sieć lodziarnio-kawiarni Grycan nawiązała współpracę z poznańską agencją Pomarańcza.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I kwartale. ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszym kwartale br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Tygodnik Ciechanowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Więcej świata" - nowy magazyn ,,Gazety Wyborczej" dostępny raz w miesiącu. Wzrost ceny do 4,99 zł
We wtorek 22 maja br. wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukazał się pierwszy numer magazynu „Więcej świata”, który przygotowano dla czytelników zainteresowanych informacjami z zagranicy. Dodatek przedstawia teksty m.in. wiodących europejskich dzienników zrzeszonych w sojuszu Leading European Newspaper Alliance (LENA). W związku z tym zmieni się cena dziennika – rośnie z 2,99 zł do 4,90 zł.
więcej
|
Kamil Durczok: ,,Wprost" kłamie, w procesie nie potwierdzono, że proponowałem seks znanej dziennikarce
- Sąd w ani jednym miejscu nie orzekł, że ludzie zatrudnieni we WPROST napisali prawdę. Sąd oddalił MOJE powództwo - napisał Kamil Durczok, komentując nowy numer tygodnika „Wprost”, w którym został przedstawiony jako „przegrany”. - Rozumiem, że jak się szoruje po dnie, każdy sposób na podniesienie nakładu jest dobry. Nawet podpieranie się kłamstwem i znaną twarzą - dodał.
więcej
|
Magazyn ,,Sól i pieprz" z nową makietą i działami
W środę, 23 maja na rynku pojawi się odświeżone wydanie dwumiesięcznika „Sól i Pieprz” (Wydawnictwa Burda International Poland). Magazyn przygotowano z nową makietą oraz rubrykami o zdrowym odżywaniu, gotowaniu z dziećmi, dietach oraz radami dla gospodyń.
więcej
|
|
|
Grupa K2 negocjuje z inwestorem branżowym sprzedaż pionu agencyjnego i mediowego
Grupa K2 otrzymała od inwestora branżowego ofertę kupna podmiotów stanowiących jej pion agencyjny i mediowy. Będzie negocjowała z inwestorem na wyłączność przez maksymalnie 90 dni.
więcej
|
Barack i Michelle Obama zakładają wytwórnię Higher Ground Productions, będą tworzyć dla Netflixa
Była para prezydencka USA - Barack i Michelle Obama jako właściciele nowej firmy producenckiej Higher Ground Productions podpisała z Netflixem długoterminowy kontrakt na dostarczanie serwisowi własnych treści. Umowa zakłada produkcję zarówno seriali telewizyjnych, jak też filmów dokumentalnych oraz programów o innym charakterze.
więcej
|
Legimi wstrzymuje ekspansję zagraniczną, bo sprzedała za mało akcji. Chce poprawić wyniki w Polsce
Firma Legimi, oferująca e-booki i audiobooki w modelu abonamentowym, zamiesiła ekspansję na rynku niemieckim i chińskim. Spółka pozyskała bowiem tylko 30 proc. z planowanego 3,62 mln zł ze sprzedaży dwóch serii akcji.
więcej
|
Będzie transmisja z przesłuchania Marka Zuckerberga w Parlamencie Europejskim
We wtorek Mark Zuckerberg będzie odpowiadał na pytania posłów Parlamentu Europejskiego dotyczących kwestii ochrony prywatności użytkowników i afery Cambridge Analytica. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom wystąpienie szefa Facebooka w PE będzie transmitowane w internecie od godziny 18:15 polskiego czasu.
więcej
|
Google Chrome najpopularniejszą przeglądarką wśród polskich internautów (dane za kwiecień 2018)
Na czele popularności przeglądarek używanych przez polskich internautów znalazła się Google Chrome, która wyprzedza Firefoxa i Operę - pokazują dane Gemius/PBI za kwiecień 2018 roku.
więcej
|
Adam Hofman gospodarzem programu ,,Gabinet Cieni" w Wirtualnej Polsce
Były rzeczni PiS-u Adam Hofman będzie prowadził nowy program „Gabinet Cieni” w Wirtualnej Polsce. - Na „Gabinet Cieni" patrzę jak na program, w którym polityk odpowiada na pytania komentatora i znawcy polityki - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, wiceprezes Wirtualnej Polski ds. produktu wydawniczego.
więcej
|
Joanna Lichocka: żartowałam o jednowładztwie Kaczyńskiego, Onet i ,,Fakt" zmanipulowały moje słowa
Posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Joanna Lichocka zapewnia, że żartowała, mówiąc w niedzielę podczas spotkania z wyborcami o wprowadzeniu jednowładztwo Jarosława Kaczyńskiego. Onet i „Fakt” przytoczyły tę wypowiedź na poważnie.
więcej
|
Universal Music Polska wycofał część roszczeń wobec Pawła Opydo. ,,Liczymy, że uda nam się dogadać"
Wytwórnia Universal Music Polska wycofała część roszczeń dotyczących materiałów youtubera Pawła Opydo i umówiła się na spotkanie z nim. - Chcielibyśmy zapewnić, że dążymy do rozwiązania tej kwestii w sposób zadawalający obie strony - poinformowała.
więcej
|
Do 2025 roku wszystkie gospodarstwa domowe w Polsce będą miały dostęp do szybkiego internetu
Powszechny dostęp do szerokopasmowego internetu o prędkości 100 Mb/s we wszystkich gospodarstwach domowych przed 2025 rokiem oraz ponad 30 tys. szkół podłączonych do szybkiej i bezpiecznej sieci OSE do 2020 roku – to kluczowe rządowe założenia dotyczące cyfryzacji. Unijne środki na ten cel są wydatkowane zgodnie z planem. Jednocześnie rząd pracuje nad zapewnieniem bezpieczeństwa sieci, czemu ma służyć przyjęty niedawno projekt ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|