|
|
|
|
|
|
|
Polsat pokaże polską wersję kultowego talent-show ,,The Gong Show" (wideo)
Telewizja Polsat planuje pokazać polską wersję kultowego formatu „The Gong Show” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie ruszyły poszukiwania uczestników do projektu.
więcej
|
KRRiT: udostępnianie programu na podstawie must carry/must offer wymaga zgody
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje stanowisko dotyczące obowiązków operatorów i nadawców w związku z zasadą must carry/must offer. Organ również wyjaśnia, że biorąc pod uwagę wątpliwości związane z koniecznością respektowania praw nadawców, każde rozprowadzanie programu wymaga uzyskania stosownej zgody nadawcy.
więcej
|
,,Kocham Cię, Polsko! 11" wygrało z konkurencją. TVP2 z reklam zarobiła 6,13 mln zł
Jedenasty sezon „Kocham Cię, Polsko!” oglądało średnio 1,77 mln osób. W porównaniu do dziesiątej edycji, emitowanej rok, format stracił 190 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 6,13 mln zł.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 9" straciła 330 tys. widzów, ale nadal liderem rynku
Dziewiątą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,53 mln widzów, o 330 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal dał Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 25,74 mln zł.
więcej
|
TVP powołuje agencję kreacji publicystyki, dokumentu i audycji społecznych. Na czele Krzysztof Karwowski
W ramach przeprowadzanej reformy strukturalnej Telewizja Polska powołała nową jednostkę - agencję kreacji publicystyki, dokumentu i audycji społecznych. Jej dyrektorem został Krzysztof Karwowski, dotychczasowy doradca zarządu, zajmujący się publicystyką, a wcześniej dyrektor TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Disco pod gwiazdami Kołobrzeg" i ,,801 Lat Opola" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu na czerwiec
W czerwcu reklamodawcy Polsatu najwięcej zapłacą za spoty emitowane przy muzycznych imprezach: „Disco pod gwiazdami Kołobrzeg” i „801 lat Opola”.
więcej
|
Eurosport 4K pokaże tegoroczny turniej Roland Garros
Kanał Eurosport 4K zapowiedział, że będzie transmitował tegoroczne rozgrywki tenisowego turnieju French Open w rozdzielczości 4K. Rozgrywki będą mogli oglądać między innymi użytkownicy Orange España, niemieckiej platformy HD+, brytyjskiego Sky oraz francuskiego kanału Canal.
więcej
|
Magda Gessler, Karol Okrasa i Pascal Brodnicki najpopularniejszymi gwiazdami kulinarnymi, Sowa i Jakubiak z małym autorytetem
Najbardziej rozpoznawanymi celebrytami kulinarnymi w Polsce są Magda Gessler, Karol Okrasa i Pascal Brodnicki. Natomiast pod względem autorytetu wśród odbiorców słabo wypadają Robert Sowa i Tomasz Jakubiak - wynika z badania zrealizowanego przez IPG Mediabrands.
więcej
|
TVN pokaże koncert upamiętniający Zbigniewa Wodeckiego
We wtorek, 12 czerwca 2018 roku TVN pokaże koncert „Gwiazdy dla Zbyszka. Tribute to Zbigniew Wodecki”. Wystąpią w nim m.in.: Edyta Górniak, Kayah, Zdzisława Sośnicka, Grzegorz Turnau, Leszek Możdżer.
więcej
|
,,All Night" - nowy serial młodzieżowy w HBO GO (wideo)
Platforma HBO GO udostępniła cały sezon młodzieżowego serialu komediowego „All Night”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wirtualna Polska 73 proc. reklam sprzedaje w modelu vCPM. Spiera się z Emitelem o 3 mln zł
W br. 73 proc. sprzedaży oferty reklamowej Wirtualna Polska Holding realizowane jest w nowym modelu opartym na odsłonach widzianych przez użytkowników. - Rynek reklamy internetowej wyraźnie się poprawia, a I kw. 2018 r. był najlepszy w historii Grupy pod tym względem - komentuje prezes WPH Jacek Świderski. Wydawca prowadzi spór sądowy dotyczący połowy opłaty dla Emitela za obsługę techniczną Telewizji WP.
więcej
|
Biedronka podobnie jak Lidl w reklamie stawia na swoich dostawców
W najnowszej kampanii reklamowej promującej pomidory sprzedawane w sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) bohaterem spotów jest mężczyzna, który uprawia pomidory i dostarcza je do dyskontów tej sieci. Kilkanaście tygodni temu podobną kampanie realizował Lidl Polska.
więcej
|
Paulina Krupińska jako ambasadorka Link4 promuje ubezpieczenia dla rodziców Link4 Mama
Firma Link4 wprowadza do oferty nowe linie ubezpieczeń przeznaczonych dla przyszłych i obecnych rodziców - Link4 Mama i Link4 Dziecko. Twarzą kampanii została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i matka dwojga dzieci.
więcej
|
Polkomtel ma zapłacić 4,9 mln zł kary za reklamy wprowadzające w błąd
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ostatecznie orzekł, że Polkomtel wprowadzał klientów w błąd reklamami ofert na kartę. Musi zapłacić 4,9 mln zł kary.
więcej
|
Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)
Firmy farmaceutyczne w I kwartale br. ograniczyły wydatki reklamowe w radiu i kinach, jednocześnie znacząco zwiększając je w gazetach i na outdoorze. Mniej na reklamy przeznaczyły Aflofarm Farmacja Polska i Polpharma, zaś Natur Produkt Zdrovit mocno zwiększył nakłady.
więcej
|
Amnesty International wspiera Irlandki prze historycznym referendum w sprawie aborcji
Na 25 maja w Irlandii wyznaczono referendum konstytucyjne - ustawa zasadnicza ma zmienić się tak, by zniesiono niemal całkowity zakaz przerywania ciąży. Irlandki wspiera kampanią tamtejszy oddział Amnesty International.
więcej
|
Jerzy Stuhr dziękuje żonie za opiekę w chorobie w kampanii Nutricii Medycznej ,,List do Opiekuna" (wideo)
Ruszyła trzecia edycja kampanii „Żywienie medyczne - Twoje posiłki w walce z chorobą”, zainicjowanej przez Nutricię Medyczną. W tym roku w inaugurującym akcję spotu występuje m.in. Jerzy Stuhr, który dziękuje żonie Barbarze za wysiłek i trud, jaki wkłada w opiekę nad nim.
więcej
|
Coca-Cola, Adidas, Biedronka i Lotos kojarzą się Polakom z mundialem
Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy żadnych marek związanych z mistrzostwami świata w Rosji - wynika z badania agencji mediowej Starcom. Respondenci znający takie brandy, najczęściej wskazywali Coca-Colę i Adidasa (jako zagraniczne), Biedronkę i Lotos (jako polskie).
więcej
|
IKEA w reklamie krzesła i pojemnika na żywność zabawnie wykorzystuje ślub księcia Harry'ego
IKEA w dość zabawny sposób wykorzystała ślub księcia Harry'ego z Meghan Markle do promocji dwóch swoich produktów: krzeseł i pojemników do przechowywania żywności. Za kreację reklam odpowiada agencja Acne we współpracy z IKEA Creative Hub.
więcej
|
Blowek, Izak i Krzysiek Golonka promują dezodoranty STR8 (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii zapachowej męskich dezodorantów STR8 (produkowanych przez Sarantis Polska). Bohaterami akcji, przygotowanej przez sieć partnerską TalentMedia, są youtuberzy Blowek, Izak i Krzysiek Golonka.
więcej
|
Katarzyna Sokołowska reklamuje pastelowe lakiery NeoNail
Nową ambasadorką marki hybrydowych lakierów do paznokci została Katarzyna Sokołowska, reżyserka pokazów mody, związana z TVN. Dołączyła do Joanny Krupy i Dawida Wolińskiego, którzy obecnie są twarzami marki. Działania z udziałem Sokołowskeiej realizowane są pod hasłem „+10 do kobiecości”.
więcej
|
,,Disco pod gwiazdami Kołobrzeg" i ,,801 Lat Opola" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu na czerwiec
W czerwcu reklamodawcy Polsatu najwięcej zapłacą za spoty emitowane przy muzycznych imprezach: „Disco pod gwiazdami Kołobrzeg” i „801 lat Opola”.
więcej
|
Grupa K2 wypłaci 2,48 mln zł dywidendy, głównie z kapitału zapasowego
Władze spółki K2, jednostki dominującej w Grupie K2, proponują, żeby firma wypłaciła w br. 2,48 mln zł dywidendy (po złotówkę na akcję). Zdecydowana większość tych środków - 2,47 mln zł - będzie pochodzić z kapitału zapasowego K2.
więcej
|
HSBC przenosi globalny budżet mediowy z Mindshare do PHD
Bank HSBC rozstrzygając przetarg na globalna obsługę mediową wybrał do współpracy sieć PHD (należy do Omnicom), kończąc tym samym współpracę z dotychczasowym dostawcą mediów - Mindshare, który należy do koncernu WPP.
więcej
|
Za 2,3 mld dolarów Sony przejmie kontrolę nad EMI Music
Koncern Sony zawarł porozumienie z konsorcjum firm reprezentowanym przez Mubadala Investment o przejęciu 60 procent akcji EMI Music Publishing za kwotę około 2,3 mld dolarów. Sony jest obecnie właścicielem około 40 procent udziałów w EMI, a transakcja oznacza że stanie się wiodącym właścicielem wytwórni.
więcej
|
Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka reklamują Providenta
Czwórka influencerów zrzeszonych w sieci Lifetube: Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka, bierze udział w kampanii reklamowej Provident Polska "365 planów w 365 dni". Marka nawiązała długofalową współpracę z wymienionymi twórcami.
więcej
|
Neon Shake promuje Work Service w social mediach
Agencja zatrudnienia Work Service rozszerzyła współpracę z Neon Shake Advertising o obsługę marki na Facebooku.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Dziennikarze śledczy napisali biografię Antoniego Macierewicza. ,,Nie będzie zadowolony z ujawnionych faktów"
6 czerwca br. w sprzedaży ukaże się książka „Antoni Macierewicz. Biografia nieautoryzowana”, w której dziennikarze śledczy Anna Gielewska i Marcin Dzierżanowski opisują życie i karierę polityczną byłego ministra obrony narodowej. - Zadaliśmy sobie pytanie, czy jego historię da się opisać „na chłodno”. Tak powstał pomysł tej książki. Szybko się okazało, że im dalej w las, tym ciekawiej - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Gielewska.
więcej
|
Andrzej Gajcy i Janusz Schwertner laureatami Nagrody im. Dariusza Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby
Andrzej Gajcy i Janusz Schwertner otrzymali nagrodę im. Dariusza Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby za publikację „Onet ujawnia: jak Mateusz Kijowski wystawiał faktury KOD-owi”. Krzysztof M. Kaźmierczak z nagrodą specjalną, a Adam Grzeszak z nagrodą za dziennikarstwo ekonomiczne.
więcej
|
PMPG Polskie Media przy niższych wpływach osiągnęła o 74 proc. wyższy zysk. ,,Transfer działalności wydawniczej do internetu"
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media (właściciel m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”) zanotowała 11,44 mln zł wpływów ze sprzedaży (4 proc. mniej niż rok wcześniej) i 2,45 mln zł zysku netto (wobec 1,41 mln zł w pierwszym kwartale ub.r.).
więcej
|
,,Działkowiec" liderem w lutym, ,,Mój Piękny Ogród" najbardziej w dół
W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Mój Piękny Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska 73 proc. reklam sprzedaje w modelu vCPM. Spiera się z Emitelem o 3 mln zł
W br. 73 proc. sprzedaży oferty reklamowej Wirtualna Polska Holding realizowane jest w nowym modelu opartym na odsłonach widzianych przez użytkowników. - Rynek reklamy internetowej wyraźnie się poprawia, a I kw. 2018 r. był najlepszy w historii Grupy pod tym względem - komentuje prezes WPH Jacek Świderski. Wydawca prowadzi spór sądowy dotyczący połowy opłaty dla Emitela za obsługę techniczną Telewizji WP.
więcej
|
Facebook otwiera w Warszawie centrum o nazwie Przestrzeń. ,,To naturalny krok w naszym rozwoju"
Przestrzeń - taką nazwę nosi otwarte we wtorek w Warszawie centrum Facebooka poświęcone dyskusjom, szkoleniom i wydarzeniom kulturalnym. Dzięki zaplanowanym programom Przestrzeń stawia sobie za cel budowanie wartości społecznej i wspieranie rozwoju gospodarczego Polski. - Główną myślą stworzenia Facebooka było zbliżanie do siebie ludzi, niezależnie od tego czy będzie się to działo w środowisku wirtualnym, czy też w „realu”. Dlatego tworzenie takich miejsc jak warszawska Przestrzeń jest uzupełnieniem naczelnej idei naszej firmy - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, szef Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Tomasz Machała: program Adama Hofmana eksperymentem, to nie będą wywiady jak w radiu z Torunia
- Adam Hofman świetnie do tej pory odpowiadał na pytania. Teraz musi nauczyć się je zadawać. Czy to jest dla niego wyzwanie? Ogromne. Czy to jest dla nas eksperyment? Oczywiście. Podejmujemy go, bo odwaga jest jedną z naczelnych wartości Wirtualnej Polski - tłumaczy Tomasz Machała, odpowiadając na krytycznie opinie o współpracy z Adamem Hofmanem przy programie „Gabinet cieni”.
więcej
|
Nowy film Patryka Vegi z Małgorzatą Kożuchowską powstaje dla Showmax
W połowie czerwca br. wystartują zdjęcia do nowego filmu sensacyjnego Patryka Vegi, a zagrają w nim m.in. Małgorzata Kożuchowska, Daria Widawska i Andrzej Grabowski. Film jest szykowany dla platformy Showmax i prawdopodobnie w ogóle nie trafi do kin - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mark Zuckerberg w Parlamencie Europejskim: Zrobiliśmy za mało by chronić użytkowników, płacimy podatki zgodnie z przepisami
Podczas wtorkowego przesłuchania przed Parlamentem Europejskim Mark Zuckerberg przyznał, że w kwestii ochrony danych użytkowników serwis zrobił za mało. Zuckerberg przeprosił biorąc winę na siebie i obiecał dostosowanie Facebooka do przepisów RODO. Pytany o sprawę płacenia przez firmę podatków w Europie bronił się twierdząc, że Facebook reguluje zobowiązania fiskalne we wszystkich krajach unijnych, w których działa.
więcej
|
Startup Deep.BI zdobył 12 mln zł. Inwestorem m.in. Piotr Walter
Technologiczny startup Deep.BI otrzymał od inwestorów 11,8 mln złotych. 1,8 mln zł wyłożyli aniołowie biznesu - Piotr Walter i Adam Sawicki, kolejne 3 miliony polski fundusz Black Pearls VC. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju na rozwój Deep.BI przeznaczy 7 mln złotych.
więcej
|
Andrzej Gajcy i Janusz Schwertner laureatami Nagrody im. Dariusza Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby
Andrzej Gajcy i Janusz Schwertner otrzymali nagrodę im. Dariusza Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby za publikację „Onet ujawnia: jak Mateusz Kijowski wystawiał faktury KOD-owi”. Krzysztof M. Kaźmierczak z nagrodą specjalną, a Adam Grzeszak z nagrodą za dziennikarstwo ekonomiczne.
więcej
|
Nazwa.pl wycofuje usługę zakładania sklepów internetowych. ,,Przyczyną koszty, kurczący się rynek i wejście RODO"
Firma nazwa.pl zajmująca się rejestracją domen i innymi usługami związanymi z prowadzeniem stron internetowych podjęła decyzję o wycofaniu ze swojej oferty możliwości zakładania i prowadzenia za jej pośrednictwem sklepów online. - U podstawy leżą dane z polskiego rynku, światowe trendy w zakresie e-commerce oraz zmiany wymuszone dostosowaniem do wymagań europejskiego rozporządzenia w zakresie ochrony danych osobowych RODO - wyjaśnia Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska: 14 proc. więcej wpływów i 8,3 mln zł zysku, Telewizja WP z 2,5 mln zł straty
W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 13,8 proc. do 117,81 mln zł oraz 8,33 mln zł zysku netto (wobec 2,98 mln zł rok wcześniej). W segmencie internetowym osiągnęła 114,91 mln zł wpływów i 37,5 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a Telewizja WP miała 2,89 mln zł wpływów i 2,52 mln zł skorygowanej straty EBITDA.
więcej
|
Adam Hofman krytykowany przez dziennikarzy za łączenie prowadzenia agencji PR i programu w Wirtualnej Polsce
Część dziennikarzy skrytykowała fakt, że były rzecznik PiS-u Adam Hofman zaczyna prowadzić program o polityce w Wirtualnej Polsce, a jednocześnie jest wspólnikiem w agencji public relations. Hofman odpowiedział, że nie uważa się za dziennikarza, a jego agencja nie pracuje dla firm państwowych.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|