Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 25 Maja 2018
 
 
 
Polsat za 38 mln euro kupi większościowy pakiet Eleven Sports Network. ,,Potencjał dalszego dynamicznego rozwoju"
 
Telewizja Polsat za 38 mln euro kupi większościowy pakiet udziałów w Eleven Sports Network. - Inwestujemy w Eleven Sports, by tę spółkę rozwijać - mówi nam Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy. Prezesem zarządu zostanie Maciej Stec. więcej
 
 
Publicis Groupe w aplikacji Marcel połączy swoich pracowników i klientów z całego świata
 
Koncern marketingowy Publicis Groupe zaprezentował opartą na sztucznej inteligencji platformę Marcel, którą przygotował wspólnie z Microsoftem. Jest to aplikacja ułatwiająca efektywną współpracę pracowników firmy z całego świata. więcej
 
 
Ponad 2 mln widzów pierwszego sezonu serialu ,,Korona królów". Po wakacjach nowe odcinki
 
Pierwszy sezon „Korony królów” oglądało średnio 2,05 mln osób. W pierwszym tygodniu telenowela miała 3,05 mln widzów, a w kolejnych jej widownia wahała się między 1,17 mln a 2,56 mln osób. TVP1 w czasie emisji cyklu była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 18,14 mln zł. więcej
 
 
Jastrzębowski o zarzutach prokuratury ws. prowadzenia samochodu w stanie nietrzeźwości: nie było mnie w aucie, zostałem pomówiony
 
W czwartek wieczorem Gazeta.pl podała informację o toczącym się postępowaniu przeciwko byłemu redaktorowi naczelnemu „Super Expressu” Sławomirowi Jastrzębowskiemu - prokuratura bada, czy prowadził samochód w stanie nietrzeźwości. - Zostałem pomówiony. Mam nadzieję, że dochodzenie zostanie umorzone - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jastrzębowski. więcej
 
 
W ciągu 6 miesięcy rząd wydał na PR ponad milion złotych, 611 tys. na wizerunek w internecie
 
Fundacja ePaństwo opublikowała dane dotyczące wydatków Kancelarii Prezesa Rady Ministrów przeznaczonych na działania PR rządu i budowanie jego wizerunku. Okazuje się, że w okresie pomiędzy wrześniem 2017 a lutym 2018 roku wydano na te cele ponad 1,06 mln złotych, a największą pozycję w zestawieniu – z górą 611 tys. stanowią wydatki na doradztwo w zakresie działań w internecie i mediach społecznościowych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
mBank zmienia wygląd serwisu transakcyjnego - mieszane opinie ekspertów. "Wzór dla innych banków", "grafik czegoś zapomniał" więcej
 
Monday PR przejęła od Havas PR nie tylko obsługę Google Polska, ale też jej pracowników więcej
 
Wirtualna Polska 73 proc. reklam sprzedaje w modelu vCPM. Spiera się z Emitelem o 3 mln zł więcej
 
Bogdan Rymanowski odchodzi z TVN24, bo szuka wyzwań w głównej stacji (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Social Planner Starcom
ACCOUNT MANAGER (Branża: FMCG, Pharma, Beauty, Parenting) Grupa ZPR Media
Redaktor Naczelna/y Wirtualna Polska Media
PHP Backend Engineer SOLVEN FINANCE
Web Designer Displate
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
FOTOGRAF GPD FILM STUDIO
Dyrektor Finansowy SOLVEN FINANCE
Marketing Specialist SOLVEN FINANCE
Marketing - Specjalista SEM Comarch
DIGITAL SALES MANAGER HTTPOOL Polska
Foto producent GPD
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I RAPORTOWANIA EMISJI Telewizja Polsat
UX Designer/ UX Analyst Onet-Ringier Axel Springer
ARCHIWISTA Telewizja Polsat
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat za 38 mln euro kupi większościowy pakiet Eleven Sports Network. ,,Potencjał dalszego dynamicznego rozwoju"

Telewizja Polsat za 38 mln euro kupi większościowy pakiet udziałów w Eleven Sports Network. - Inwestujemy w Eleven Sports, by tę spółkę rozwijać - mówi nam Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy. Prezesem zarządu zostanie Maciej Stec. więcej

Ponad 2 mln widzów pierwszego sezonu serialu ,,Korona królów". Po wakacjach nowe odcinki

Pierwszy sezon „Korony królów” oglądało średnio 2,05 mln osób. W pierwszym tygodniu telenowela miała 3,05 mln widzów, a w kolejnych jej widownia wahała się między 1,17 mln a 2,56 mln osób. TVP1 w czasie emisji cyklu była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 18,14 mln zł. więcej

Rozpoczęły się zdjęcia do trzeciej serii ,,Dziewczyn ze Lwowa". Emisja jesienią w TVP1

Ruszyły zdjęcia do trzeciej serii serialu „Dziewczyny ze Lwowa”. Nowe odcinki serialu TVP1 pokaże w jesiennej ramówce br. więcej

Reality ,,Druga twarz" TTV także na głównej antenie TVN

W sobotę 26 maja br. stacja TVN rozpocznie emisję reality-show „Druga twarz”, który produkuje siostrzany kanał tematyczny TTV. Na antenie głównej będą to premierowe emisje odcinków. więcej

TVP Seriale z najwyższą oglądalnością w kwietniu, Polsat Romans zyskał najwięcej

W zeszłym miesiącu pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Romans, a liderem spadków była stacja AXN Black - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Anna Gacek i Hirek Wrona nowymi prowadzącymi ,,Do południa" w radiowej Trójce

Dziennikarze muzyczni Anna Gacek i Hirek Wrona zostali prowadzącymi przedpołudniowego pasma w Programie III Polskiego Radia „Do południa”. więcej

 
Magdalena Birecka z Infor Biznes na szefa serwisów Tok FM

Magdalena Birecka, obecna szefowa serwisu Dziennik.pl i wydawca stron internetowych Infor Biznes z końcem czerwca 2018 r. odchodzi ze stanowiska. Dziennikarka od lipca będzie zarządzać platformami cyfrowymi prowadzonymi przez radio Tok FM.   więcej

 
Cykl ,,Polski w Dwójce. Czytamy dramaty stulecia" w Programie 2 Polskiego Radia

W niedzielę, 27 maja Program 2 Polskiego Radia zainauguruje nowy cykl „Polski w Dwójce. Czytamy dramaty stulecia”, w którym zaprezentowane zostaną najważniejsze polskie dramaty powstałe po 1918 roku. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. TOK FM wypadło z podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od listopada 2017 roku do kwietnia 2018 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Muzyczna składanka ,,Radio ZET - Siła Muzyka vol. 2" już w sprzedaży

W piątek, 25 maja 2018 roku do sprzedaży trafi nowa muzyczna składanka „Radio ZET - Siła Muzyka vol. 2”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Publicis Groupe w aplikacji Marcel połączy swoich pracowników i klientów z całego świata

Koncern marketingowy Publicis Groupe zaprezentował opartą na sztucznej inteligencji platformę Marcel, którą przygotował wspólnie z Microsoftem. Jest to aplikacja ułatwiająca efektywną współpracę pracowników firmy z całego świata. więcej

Kampania Crunchips "Ty móc wygrać wyjście z grupa" bazuje na niechęci Polaków do obcokrajowców? (opinie)

"Ty móc wygrać wyjście z grupa" to hasło loterii promocyjnej marki Crunchips (Lorenz Bahlsen Snack-World). Część specjalistów od marketingu oburza konwencja kampanii, oparta na humorystycznym podejściu do nieznajomości języka przez obcokrajowców. Organizatorzy kampanii tłumaczą zaś: nie mieliśmy złych intencji, nasz przekaz jest pozytywny, odwołuje się do dobrej zabawy. więcej

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków na reklamę, w dół Volkswagen Group Polska

W pierwszych czterech miesiącach br. największy polski reklamodawca Aflofarm Farmacja Polska wydał na reklamy prawie tyle samo, co przed rokiem. Największy procentowy wzrost wydatków w tym okresie odnotowały firmy Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa, zaś Volkswagen Group Polska jako jedyny reklamodawca z czołówki zmniejszył budżet na media. więcej

Marcin Talarek chief creative officerem w Platige Image

Marcin Talarek objął stanowisko chief creative officera w Platige Image. Zajmie się również rozwojem marki Fish Ladder, czyli studia kreatywnego należącego do spółki. więcej

Grupa Filmowa Darwin promuje "szepczące" meble Ikea

Ikea w ramach wiosennej  kampanii zachęcającej do odpoczywania przygotowała aktywacje oparte na efekcie ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) - przyjemnych ciarek i uczucia zrelaksowania. Do współpracy zaproszono youtuberów z Grupy Filmowej Darwin. więcej

KTR Hall of Fame dla najbardziej zasłużonych w branży kreatywnej, pierwszymi laureatami duet Przybora - Zaniewski oraz Teresa Zielińska

Zarząd nagród KTR ustanowił nowe wyróżnienie w ramach konkursu - Hall of Fame. Laureatami będą najbardziej zasłużone postacie świata polskiej branży kreatywnej. Po raz pierwszy nagrody otrzymają Kot Przybora i Iwo Zaniewski - założyciele agencji PZL oraz Teresa Zielińska. więcej

Havas wprowadza asystenta głosowego dla sektora B2B

Havas Media Group zaprezentowała własnego, polskojęzycznego biznesowego asystenta głosowego Havas Voice. Narządzie, przeznaczone dla firm, ułatwia i upraszcza dostęp do wszystkich danych związanych z prowadzonymi działaniami marketingowymi w digitalu. więcej

Radek Dudzic zasila dział kreacji agencji oS3

Radek Dudzic dołączył do zespołu agencji oS3, gdzie objął stanowisko creative directora. więcej

Agnieszka Parfienowicz przechodzi z MediaCom do Mindshare

W czerwcu br. Agnieszka Parfienowicz dołączy do zespołu domu mediowego Mindshare na stanowisko partner digital. Dotychczas związana była z domem mediowym MediaCom Warszawa. Obie agencje należą do GroupM (WPP). więcej

Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski troszczą się o czyste powietrze Krakowa (wideo)

Rozpoczęta właśnie kampania społeczna #NieDuś informuje mieszkańców Krakowa o nowym przepisie prawnym, który zakazuje palenia węglem i drewnem od 1 września 2019. Organizatorem kampanii jest Wydział Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Za ideę kreatywną odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. więcej

Link4 nagrodzone Lampartem za kreację wizerunkową marki ubezpieczeniowej

Firma Link4 po raz drugi została uhonorowana nagrodą Lamparta za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Nagrodzono kampanię z Kasią Moś i zespołem The Chance. To wyróżnienie przyznawane przez konkurentów, którzy oddają swój głos w badaniu Kantar TNS. więcej

Maciej Orłoś w kampanii CIWF Polska walczy o humanitarne traktowanie świń

CIWF Polska (Compassion in World Farming) zainicjowała akcję, której celem jest zwrócenie uwagi na sposób traktowania świń - matek, w wielkich hodowlach. Kampanię wspiera dziennikarz Maciej Orłoś. więcej

Julita Ziółkowska dyrektorem sprzedaży w Teads

Julita Ziółkowska - ostatnio dyrektor handlowa ds. internetu w Grupie ZPR Media - z początkiem czerwca rozpoczyna pracę jako dyrektor sprzedaży w firmie Teads, będącej platformą reklam wideo. więcej

KCF reklamuje promocyjną ofertę skrzydełek Hot Wings (wideo)

„5 Hot Wings za 5 zł” to nowa oferta promocyjna sieci KFC. Klienci w każdy wtorek mogą kupić za 5 złotych 5 kawałków skrzydełek Hot Wings. Kampanię reklamową oferty przygotowała agencja McCann Worldgroup. więcej

Debra Perelman pierwszą w historii kobietą na stanowisku dyrektora generalnego firmy Revlon

Debra Perelman została dyrektorem generalnym firmy kosmetycznej Revlon. Pracuje w niej od 20 lat, prywatnie jest córką prezesa tej firmy, a przede wszystkim pierwszą kobietą w historii Revlonu na tym stanowisku. więcej

Mateusz Downar digital connections director w Mediacom Warszawa

Mateusz Downar objął stanowisko digital connections director w Mediacom Warszawa. Zastąpił Agnieszkę Parfienowicz, która dołączyła do zespołu domu mediowego Mindshare. Obie agencje należą do GroupM (WPP). więcej

Idea Money - pomaga polskim przedsiębiorcom i ogłasza konkurs!

Polscy przedsiębiorcy stawiają przed sobą coraz więcej wyzwań, działają prężnie i ciągle szukają nowych możliwości rozwoju. Pomimo dobrych chęci i ogromnych umiejętności, często borykają się z trudnościami w prowadzeniu biznesu, wynikającymi ze specyfiki branży, sezonowości ich biznesu, koniunktury, wielkości konkurencji, przepisów prawa, czy po prostu ogólnie przyjętych standardów współpracy. Idea Money, lider w branży faktoringowej pod względem liczby klientów (w szczególności mikroprzedsiębiorców), doskonale zna przeszkody, które właściciele firm muszą na co dzień pokonywać i dlatego swoje rozwiązania i narzędzia tworzy w taki sposób, by odpowiadały na ich potrzeby i stanowiły realną pomoc w prowadzeniu biznesu. więcej

myPhone promuje smartfony z panoramicznymi ekranami 18:9 (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania marki myPhone (mPTech), promująca smartfony z panoramicznymi ekranami 18:9, które teraz można nabyć w przedsprzedaży z 3-letnią gwarancją i gratisami. więcej

VML globalną agencją marki Baileys

Firma Diageo wybrała agencję VML London (WPP) do globalnej obsługi reklamowej marki Baileys w internecie. Dotychczas współpracowała w tym zakresie z agencją Mother. więcej

Justyna Ratajczak w zespole marketingu Solven Finance

Justyna Ratajczak dołączyła do zespołu Solven Finance, gdzie będzie wspierać dział marketingu. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PRASA
 
Jastrzębowski o zarzutach prokuratury ws. prowadzenia samochodu w stanie nietrzeźwości: nie było mnie w aucie, zostałem pomówiony

W czwartek wieczorem Gazeta.pl podała informację o toczącym się postępowaniu przeciwko byłemu redaktorowi naczelnemu „Super Expressu” Sławomirowi Jastrzębowskiemu - prokuratura bada, czy prowadził samochód w stanie nietrzeźwości. - Zostałem pomówiony. Mam nadzieję, że dochodzenie zostanie umorzone - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jastrzębowski. więcej

,,Newsweek" wygrywa z PWPW. ,,Teksty Krzymowskiego rzetelne i oparte na wiarygodnych źródłach"

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił w całości powództwo przeciwko tygodnikowi „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) za publikacje Michała Krzymowskiego wytoczone przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Spółka żądała miliona złotych na cele społeczne. więcej

Koniec miesięcznika ,,Well". Dorota Wellman rezygnuje

Ostatnie wydanie magazynu „Well” (Wydawnictwo Bauer) przy współpracy z redaktor kreatywną Dorotą Wellman ukaże się na rynku 6 czerwca br. i będzie w sprzedaży do końca lipca. Wydawanie magazynu zostało zawieszone, a Dorota Wellman rezygnuje „z powodu innych obowiązków”. więcej

Radek Kotarski z felietonami w magazynie ,,Logo"

Radek Kotarski rozpoczął współpracę z magazynem „Logo” (Agora), w którym będzie pisał comiesięczne felietony. - Zdecydowałem się na współpracę, bo magazyn „Logo” to sprawdzona marka. Poza tym mogę robić to, co wychodzi mi nie najgorzej - popularyzować wiedzę - komentuje dla Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Dziennik Gazeta Prawna" wygrywa z Kancelarią Sejmu. Nie musi publikować sprostowania

"Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) nie musi publikować sprostowania Kancelarii Sejmu dotyczącego tekstu o wadliwym procesie głosowania nad ustawą o Sądzie Najwyższym  - zdecydował Sąd Apelacyjny w Warszawie. Wyrok jest prawomocny. więcej

Dziennik ,,Handelsblatt" wprowadza paywall, 25 euro miesięcznie po przekroczeniu limitu

Zajmujący się tematyką gospodarczą niemiecki dziennik „Handelsblatt” zapowiedział wprowadzenie płatnego dostępu do większości treści w swoim serwisie internetowym. Po wyczerpaniu darmowego limitu za czytanie artykułów trzeba będzie zapłacić 24,99 euro miesięcznie w podstawowej wersji abonamentu. więcej

Do sprzedaży trafił specjalny numer ,,Gali" - ,,Gala Kids"

W piątek, 25 maja 2018 roku do sprzedaży trafi numer specjalny ,,Gali” - ,,Gala Kids”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Niezalezna.pl apeluje o udostępnianie treści w mediach społecznościwych. ,,Powstaną alternatywne platformy"

Serwis Niezalezna.pl zwrócił się do swoich czytelników z prośbą o większą aktywność w mediach społecznościowych. Chodzi o udostępnianie materiałów wydawcy na Facebooku i w innych serwisach, bowiem zasięgi znacząco spadają. - To jest długi marsz, na konkretne efekty trzeba będzie zaczekać. Ale prędzej czy później powstaną platformy społecznościowe alternatywne wobec Facebooka - przewiduje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej" i prezes zarządu Niezależnego Wydawnictwa Polskiego. więcej

Dziennik ,,Handelsblatt" wprowadza paywall, 25 euro miesięcznie po przekroczeniu limitu

Zajmujący się tematyką gospodarczą niemiecki dziennik „Handelsblatt” zapowiedział wprowadzenie płatnego dostępu do większości treści w swoim serwisie internetowym. Po wyczerpaniu darmowego limitu za czytanie artykułów trzeba będzie zapłacić 24,99 euro miesięcznie w podstawowej wersji abonamentu. więcej

Magdalena Birecka z Infor Biznes na szefa serwisów Tok FM

Magdalena Birecka, obecna szefowa serwisu Dziennik.pl i wydawca stron internetowych Infor Biznes z końcem czerwca 2018 r. odchodzi ze stanowiska. Dziennikarka od lipca będzie zarządzać platformami cyfrowymi prowadzonymi przez radio Tok FM.   więcej

VML Poland z brązem na Mixx Awards Europe 2018

Agencja VML Poland zdobyła brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards Europe za kampanię "The Missed Spaceflight" ("Przegapiony lot") dla Samsunga. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
W ciągu 6 miesięcy rząd wydał na PR ponad milion złotych, 611 tys. na wizerunek w internecie

Fundacja ePaństwo opublikowała dane dotyczące wydatków Kancelarii Prezesa Rady Ministrów przeznaczonych na działania PR rządu i budowanie jego wizerunku. Okazuje się, że w okresie pomiędzy wrześniem 2017 a lutym 2018 roku wydano na te cele ponad 1,06 mln złotych, a największą pozycję w zestawieniu – z górą 611 tys. stanowią wydatki na doradztwo w zakresie działań w internecie i mediach społecznościowych. więcej

Multi Communications wspiera debiut marki hotelarskiej Selina na polskim rynku

Do Polski wchodzi nowa sieć hoteli butikowych pod marką Selina. Launch nowej firmy na naszym rynku wspiera agencja Multi Communications, wybrana w przetargu. więcej

Aleksandra Mokwa-Kaługa: z gdańskiego ratusza do pomorskiego Urzędu Marszałkowskiego

Aleksandra Mokwa-Kaługa po dziesięciu latach zakończyła współpracę z biurem prezydenta ds. komunikacji i marki miasta Gdańsk. Od 23 maja pracuje na zastępstwo w Departamencie Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Huawei: nowa seria Y 2018. Cztery smartfony za 549-849 zł (wideo)
Havas wprowadza asystenta głosowego dla sektora B2B
LG G7 ThinQ wchodzi do Polski w cenie 3499 zł
Acer: cztery nowe Chromebooki od 1559 zł (wideo)
McDonald's wprowadza usługę dostaw w aplikacji Uber Eats w Gdańsku
Samsung: telewizor Smart TV sterowany falami mózgowymi
myPhone promuje smartfony z panoramicznymi ekranami 18:9 (wideo)
CD Projekt z 22,89 mln zł zysku netto. Firma ma ponad 660 mln zł w gotówce
 
 
 
GOSPODARKA
 
Link4 nagrodzone Lampartem za kreację wizerunkową marki ubezpieczeniowej
Finał Ligi Europa 2020 w Gdańsku
McDonald's wprowadza usługę dostaw w aplikacji Uber Eats w Gdańsku
Coraz mniejsza różnorodność polskiego rynku handlu detalicznego. Polacy cenią małe sklepy
Morfologia krwi może uratować życie. Blisko połowa Polaków wykonuje ją rzadziej, niż zalecają
CD Projekt z 22,89 mln zł zysku netto. Firma ma ponad 660 mln zł w gotówce
Sephora otwiera flagową drogerię w warszawskiej Galerii Mokotów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Rozpoczęły się zdjęcia do trzeciej serii ,,Dziewczyn ze Lwowa". Emisja jesienią w TVP1
Animowany serial dla dorosłych ,,Disenchantment" od 17 sierpnia w Netflixie
Netflix zamówił współczesną ekranizację "Dzwonnika z Notre Dame"
Finał Ligi Europa 2020 w Gdańsku
Kodaline na dwóch koncertach w Polsce
"MotherFatherSon" - nowy serial BBC. Zagra Richard Gere
Film "Rocketman" opowie o życiu Elthona Johna. Premiera w kinach w maju 2019 roku
"DAYTONA" - nowa płyta Pusha-T
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj