|
|
|
|
|
|
|
Polsat za 38 mln euro kupi większościowy pakiet Eleven Sports Network. ,,Potencjał dalszego dynamicznego rozwoju"
Telewizja Polsat za 38 mln euro kupi większościowy pakiet udziałów w Eleven Sports Network. - Inwestujemy w Eleven Sports, by tę spółkę rozwijać - mówi nam Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy. Prezesem zarządu zostanie Maciej Stec.
więcej
|
Ponad 2 mln widzów pierwszego sezonu serialu ,,Korona królów". Po wakacjach nowe odcinki
Pierwszy sezon „Korony królów” oglądało średnio 2,05 mln osób. W pierwszym tygodniu telenowela miała 3,05 mln widzów, a w kolejnych jej widownia wahała się między 1,17 mln a 2,56 mln osób. TVP1 w czasie emisji cyklu była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 18,14 mln zł.
więcej
|
Rozpoczęły się zdjęcia do trzeciej serii ,,Dziewczyn ze Lwowa". Emisja jesienią w TVP1
Ruszyły zdjęcia do trzeciej serii serialu „Dziewczyny ze Lwowa”. Nowe odcinki serialu TVP1 pokaże w jesiennej ramówce br.
więcej
|
Reality ,,Druga twarz" TTV także na głównej antenie TVN
W sobotę 26 maja br. stacja TVN rozpocznie emisję reality-show „Druga twarz”, który produkuje siostrzany kanał tematyczny TTV. Na antenie głównej będą to premierowe emisje odcinków.
więcej
|
TVP Seriale z najwyższą oglądalnością w kwietniu, Polsat Romans zyskał najwięcej
W zeszłym miesiącu pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Romans, a liderem spadków była stacja AXN Black - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anna Gacek i Hirek Wrona nowymi prowadzącymi ,,Do południa" w radiowej Trójce
Dziennikarze muzyczni Anna Gacek i Hirek Wrona zostali prowadzącymi przedpołudniowego pasma w Programie III Polskiego Radia „Do południa”.
więcej
|
|
Magdalena Birecka z Infor Biznes na szefa serwisów Tok FM
Magdalena Birecka, obecna szefowa serwisu Dziennik.pl i wydawca stron internetowych Infor Biznes z końcem czerwca 2018 r. odchodzi ze stanowiska. Dziennikarka od lipca będzie zarządzać platformami cyfrowymi prowadzonymi przez radio Tok FM.
więcej
|
|
Cykl ,,Polski w Dwójce. Czytamy dramaty stulecia" w Programie 2 Polskiego Radia
W niedzielę, 27 maja Program 2 Polskiego Radia zainauguruje nowy cykl „Polski w Dwójce. Czytamy dramaty stulecia”, w którym zaprezentowane zostaną najważniejsze polskie dramaty powstałe po 1918 roku.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. TOK FM wypadło z podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od listopada 2017 roku do kwietnia 2018 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Muzyczna składanka ,,Radio ZET - Siła Muzyka vol. 2" już w sprzedaży
W piątek, 25 maja 2018 roku do sprzedaży trafi nowa muzyczna składanka „Radio ZET - Siła Muzyka vol. 2”.
więcej
|
|
|
|
Publicis Groupe w aplikacji Marcel połączy swoich pracowników i klientów z całego świata
Koncern marketingowy Publicis Groupe zaprezentował opartą na sztucznej inteligencji platformę Marcel, którą przygotował wspólnie z Microsoftem. Jest to aplikacja ułatwiająca efektywną współpracę pracowników firmy z całego świata.
więcej
|
Kampania Crunchips "Ty móc wygrać wyjście z grupa" bazuje na niechęci Polaków do obcokrajowców? (opinie)
"Ty móc wygrać wyjście z grupa" to hasło loterii promocyjnej marki Crunchips (Lorenz Bahlsen Snack-World). Część specjalistów od marketingu oburza konwencja kampanii, oparta na humorystycznym podejściu do nieznajomości języka przez obcokrajowców. Organizatorzy kampanii tłumaczą zaś: nie mieliśmy złych intencji, nasz przekaz jest pozytywny, odwołuje się do dobrej zabawy.
więcej
|
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków na reklamę, w dół Volkswagen Group Polska
W pierwszych czterech miesiącach br. największy polski reklamodawca Aflofarm Farmacja Polska wydał na reklamy prawie tyle samo, co przed rokiem. Największy procentowy wzrost wydatków w tym okresie odnotowały firmy Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa, zaś Volkswagen Group Polska jako jedyny reklamodawca z czołówki zmniejszył budżet na media.
więcej
|
Marcin Talarek chief creative officerem w Platige Image
Marcin Talarek objął stanowisko chief creative officera w Platige Image. Zajmie się również rozwojem marki Fish Ladder, czyli studia kreatywnego należącego do spółki.
więcej
|
Grupa Filmowa Darwin promuje "szepczące" meble Ikea
Ikea w ramach wiosennej kampanii zachęcającej do odpoczywania przygotowała aktywacje oparte na efekcie ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) - przyjemnych ciarek i uczucia zrelaksowania. Do współpracy zaproszono youtuberów z Grupy Filmowej Darwin.
więcej
|
KTR Hall of Fame dla najbardziej zasłużonych w branży kreatywnej, pierwszymi laureatami duet Przybora - Zaniewski oraz Teresa Zielińska
Zarząd nagród KTR ustanowił nowe wyróżnienie w ramach konkursu - Hall of Fame. Laureatami będą najbardziej zasłużone postacie świata polskiej branży kreatywnej. Po raz pierwszy nagrody otrzymają Kot Przybora i Iwo Zaniewski - założyciele agencji PZL oraz Teresa Zielińska.
więcej
|
Havas wprowadza asystenta głosowego dla sektora B2B
Havas Media Group zaprezentowała własnego, polskojęzycznego biznesowego asystenta głosowego Havas Voice. Narządzie, przeznaczone dla firm, ułatwia i upraszcza dostęp do wszystkich danych związanych z prowadzonymi działaniami marketingowymi w digitalu.
więcej
|
Radek Dudzic zasila dział kreacji agencji oS3
Radek Dudzic dołączył do zespołu agencji oS3, gdzie objął stanowisko creative directora.
więcej
|
Agnieszka Parfienowicz przechodzi z MediaCom do Mindshare
W czerwcu br. Agnieszka Parfienowicz dołączy do zespołu domu mediowego Mindshare na stanowisko partner digital. Dotychczas związana była z domem mediowym MediaCom Warszawa. Obie agencje należą do GroupM (WPP).
więcej
|
Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski troszczą się o czyste powietrze Krakowa (wideo)
Rozpoczęta właśnie kampania społeczna #NieDuś informuje mieszkańców Krakowa o nowym przepisie prawnym, który zakazuje palenia węglem i drewnem od 1 września 2019. Organizatorem kampanii jest Wydział Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Za ideę kreatywną odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów.
więcej
|
Link4 nagrodzone Lampartem za kreację wizerunkową marki ubezpieczeniowej
Firma Link4 po raz drugi została uhonorowana nagrodą Lamparta za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Nagrodzono kampanię z Kasią Moś i zespołem The Chance. To wyróżnienie przyznawane przez konkurentów, którzy oddają swój głos w badaniu Kantar TNS.
więcej
|
Maciej Orłoś w kampanii CIWF Polska walczy o humanitarne traktowanie świń
CIWF Polska (Compassion in World Farming) zainicjowała akcję, której celem jest zwrócenie uwagi na sposób traktowania świń - matek, w wielkich hodowlach. Kampanię wspiera dziennikarz Maciej Orłoś.
więcej
|
Julita Ziółkowska dyrektorem sprzedaży w Teads
Julita Ziółkowska - ostatnio dyrektor handlowa ds. internetu w Grupie ZPR Media - z początkiem czerwca rozpoczyna pracę jako dyrektor sprzedaży w firmie Teads, będącej platformą reklam wideo.
więcej
|
KCF reklamuje promocyjną ofertę skrzydełek Hot Wings (wideo)
„5 Hot Wings za 5 zł” to nowa oferta promocyjna sieci KFC. Klienci w każdy wtorek mogą kupić za 5 złotych 5 kawałków skrzydełek Hot Wings. Kampanię reklamową oferty przygotowała agencja McCann Worldgroup.
więcej
|
Debra Perelman pierwszą w historii kobietą na stanowisku dyrektora generalnego firmy Revlon
Debra Perelman została dyrektorem generalnym firmy kosmetycznej Revlon. Pracuje w niej od 20 lat, prywatnie jest córką prezesa tej firmy, a przede wszystkim pierwszą kobietą w historii Revlonu na tym stanowisku.
więcej
|
Mateusz Downar digital connections director w Mediacom Warszawa
Mateusz Downar objął stanowisko digital connections director w Mediacom Warszawa. Zastąpił Agnieszkę Parfienowicz, która dołączyła do zespołu domu mediowego Mindshare. Obie agencje należą do GroupM (WPP).
więcej
|
Idea Money - pomaga polskim przedsiębiorcom i ogłasza konkurs!
Polscy przedsiębiorcy stawiają przed sobą coraz więcej wyzwań, działają prężnie i ciągle szukają nowych możliwości rozwoju. Pomimo dobrych chęci i ogromnych umiejętności, często borykają się z trudnościami w prowadzeniu biznesu, wynikającymi ze specyfiki branży, sezonowości ich biznesu, koniunktury, wielkości konkurencji, przepisów prawa, czy po prostu ogólnie przyjętych standardów współpracy. Idea Money, lider w branży faktoringowej pod względem liczby klientów (w szczególności mikroprzedsiębiorców), doskonale zna przeszkody, które właściciele firm muszą na co dzień pokonywać i dlatego swoje rozwiązania i narzędzia tworzy w taki sposób, by odpowiadały na ich potrzeby i stanowiły realną pomoc w prowadzeniu biznesu.
więcej
|
myPhone promuje smartfony z panoramicznymi ekranami 18:9 (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania marki myPhone (mPTech), promująca smartfony z panoramicznymi ekranami 18:9, które teraz można nabyć w przedsprzedaży z 3-letnią gwarancją i gratisami.
więcej
|
VML globalną agencją marki Baileys
Firma Diageo wybrała agencję VML London (WPP) do globalnej obsługi reklamowej marki Baileys w internecie. Dotychczas współpracowała w tym zakresie z agencją Mother.
więcej
|
Justyna Ratajczak w zespole marketingu Solven Finance
Justyna Ratajczak dołączyła do zespołu Solven Finance, gdzie będzie wspierać dział marketingu.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Jastrzębowski o zarzutach prokuratury ws. prowadzenia samochodu w stanie nietrzeźwości: nie było mnie w aucie, zostałem pomówiony
W czwartek wieczorem Gazeta.pl podała informację o toczącym się postępowaniu przeciwko byłemu redaktorowi naczelnemu „Super Expressu” Sławomirowi Jastrzębowskiemu - prokuratura bada, czy prowadził samochód w stanie nietrzeźwości. - Zostałem pomówiony. Mam nadzieję, że dochodzenie zostanie umorzone - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jastrzębowski.
więcej
|
,,Newsweek" wygrywa z PWPW. ,,Teksty Krzymowskiego rzetelne i oparte na wiarygodnych źródłach"
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił w całości powództwo przeciwko tygodnikowi „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) za publikacje Michała Krzymowskiego wytoczone przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Spółka żądała miliona złotych na cele społeczne.
więcej
|
Koniec miesięcznika ,,Well". Dorota Wellman rezygnuje
Ostatnie wydanie magazynu „Well” (Wydawnictwo Bauer) przy współpracy z redaktor kreatywną Dorotą Wellman ukaże się na rynku 6 czerwca br. i będzie w sprzedaży do końca lipca. Wydawanie magazynu zostało zawieszone, a Dorota Wellman rezygnuje „z powodu innych obowiązków”.
więcej
|
Radek Kotarski z felietonami w magazynie ,,Logo"
Radek Kotarski rozpoczął współpracę z magazynem „Logo” (Agora), w którym będzie pisał comiesięczne felietony. - Zdecydowałem się na współpracę, bo magazyn „Logo” to sprawdzona marka. Poza tym mogę robić to, co wychodzi mi nie najgorzej - popularyzować wiedzę - komentuje dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" wygrywa z Kancelarią Sejmu. Nie musi publikować sprostowania
"Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) nie musi publikować sprostowania Kancelarii Sejmu dotyczącego tekstu o wadliwym procesie głosowania nad ustawą o Sądzie Najwyższym - zdecydował Sąd Apelacyjny w Warszawie. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
Dziennik ,,Handelsblatt" wprowadza paywall, 25 euro miesięcznie po przekroczeniu limitu
Zajmujący się tematyką gospodarczą niemiecki dziennik „Handelsblatt” zapowiedział wprowadzenie płatnego dostępu do większości treści w swoim serwisie internetowym. Po wyczerpaniu darmowego limitu za czytanie artykułów trzeba będzie zapłacić 24,99 euro miesięcznie w podstawowej wersji abonamentu.
więcej
|
Do sprzedaży trafił specjalny numer ,,Gali" - ,,Gala Kids"
W piątek, 25 maja 2018 roku do sprzedaży trafi numer specjalny ,,Gali” - ,,Gala Kids”.
więcej
|
|
|
Niezalezna.pl apeluje o udostępnianie treści w mediach społecznościwych. ,,Powstaną alternatywne platformy"
Serwis Niezalezna.pl zwrócił się do swoich czytelników z prośbą o większą aktywność w mediach społecznościowych. Chodzi o udostępnianie materiałów wydawcy na Facebooku i w innych serwisach, bowiem zasięgi znacząco spadają. - To jest długi marsz, na konkretne efekty trzeba będzie zaczekać. Ale prędzej czy później powstaną platformy społecznościowe alternatywne wobec Facebooka - przewiduje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej" i prezes zarządu Niezależnego Wydawnictwa Polskiego.
więcej
|
Dziennik ,,Handelsblatt" wprowadza paywall, 25 euro miesięcznie po przekroczeniu limitu
Zajmujący się tematyką gospodarczą niemiecki dziennik „Handelsblatt” zapowiedział wprowadzenie płatnego dostępu do większości treści w swoim serwisie internetowym. Po wyczerpaniu darmowego limitu za czytanie artykułów trzeba będzie zapłacić 24,99 euro miesięcznie w podstawowej wersji abonamentu.
więcej
|
Magdalena Birecka z Infor Biznes na szefa serwisów Tok FM
Magdalena Birecka, obecna szefowa serwisu Dziennik.pl i wydawca stron internetowych Infor Biznes z końcem czerwca 2018 r. odchodzi ze stanowiska. Dziennikarka od lipca będzie zarządzać platformami cyfrowymi prowadzonymi przez radio Tok FM.
więcej
|
VML Poland z brązem na Mixx Awards Europe 2018
Agencja VML Poland zdobyła brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards Europe za kampanię "The Missed Spaceflight" ("Przegapiony lot") dla Samsunga.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|