|
|
|
|
|
|
|
TVP Sport na czas mundialu ma zastąpić TVP Rozrywkę na MUX-3, trwają negocjacje z EmiTelem ws. MUX-8
Jeżeli Telewizja Polska nie porozumie się z EmiTelem co do obecności TVP Sport w jakości HD na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, kanał na czas piłkarskich mistrzostw świata trafi na trzeci multipleks, gdzie ma zastąpić TVP Rozrywkę.
więcej
|
Discovery zamyka europejskie centrum w Londynie. Może je przenieść do Warszawy
Koncern Discovery Communications po wejściu w życie przepisów związanych z Brexitem zamierza zamknąć swoją europejską centralę w Londynie - wynika z nieoficjalnych informacji. Pracę w związku z tym może stracić około 100 osób, a biuro może zostać przeniesione do Warszawy.
więcej
|
130 tys. widzów Ligi Mistrzów 2017/2018 w Canal+, 2 mln w TVP1. Hitem Robert Lewandowski
Transmitowane w kanałach nc+ mecze właśnie zakończonego sezonu Ligi Mistrzów na kanałach nc+ gromadziły średnio 129 tys. widzów. Z kolei wybrane spotkania pokazane w TVP1 miały 1,99 mln widzów. Największym zainteresowaniem cieszył się pojedynek pomiędzy Realem Madryt, a Bayernem Monachium - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat SuperHit Festiwal zyskał widzów. 17,85 mln zł z reklam
Czwartą edycję Polsat SuperHit Festiwalu oglądało średnio 2,49 mln widzów, o 60 tys. więcej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 17,85 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Programy Młynarskiej i Janowskiej z katalogu Onetu w telewizji Lifetime. ,,Idealnie wpisywały się w ramówkę"
Na antenie kanału Lifetime, należącego do A+E Networks, można oglądać wyprodukowane przez Onet programy „Lustro” Pauliny Młynarskiej i „Siła kobiet” Katarzyny Janowskiej. Wynika to ze współpracy obu nadawców.
więcej
|
UPC z ofertą na mundial: internet, telewizja i kanały Eleven Sports za 89 zł
Z okazji mistrzostw świata w piłce nożnej UPC Polska przygotował dla klientów specjalną ofertę Happy Home z kanałami Eleven Sports za trzykrotnie mniejszą cenę.
więcej
|
Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1. Seriale Dwójki i Polsat SuperHit Festiwal 2018 hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz kabarety w ramach Polsat SuperHit Festiwal 2018. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP2 wyprzedziła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Żebrowski po 11 latach pracy żegna się z TVN24
Z TVN24 odchodzi Marcin Żebrowski, gospodarz weekendowych wydań porannego pasma „Wstajesz i wiesz”. Ze stacją jest związany od 11 lat.
więcej
|
Gala KSW 44: The Game: Karol Bedorf i Mariusz Pudzianowski w walce wieczoru. 40 zł za PPV w Cyfrowym Polsacie oraz Ipli
Od dzisiaj ruszyła sprzedaż telewizyjnego dostępu do gali KSW 44: The Game, gdzie walką wieczoru będzie pojedynek byłego mistrza Karola Bedorfa i Mariusza Pudzianowskiego. Dla abonentów Cyfrowego Polsatu i IPLI gala będzie dostępna w systemie „pay-per-view” (PPV) w cenie 40 zł.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
W pierwszym kwartale br. wartość wydatków reklamowych w Polsce wyniosła 2,1 mld zł, o 8,6 proc. więcej niż rok wcześniej. W internecie nakłady wzrosły o 11,2 proc., a w telewizji - o 9,6 proc. Inwestycje mocno zwiększyła branża handlowa, a ograniczył - sektor telekomunikacyjny. - Reklamodawcy potrzebowali czasu, by utwierdzić się w przekonaniu, że przy tak dobrej sytuacji gospodarczej inwestycje w reklamę bardzo szybko się zwracają - komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
więcej
|
KTR 2018: zwycięzcami Ogilvy & Mather, Grupa Żywiec, Papaya Films i Televisor
W tegorocznej, jubileuszowej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR najlepszą agencją została Ogilvy & Mather, domem produkcyjnym - Papaya Films, a studiem postprodukcyjnym - Televisor. Reklamodawcą roku została zaś Grupa Żywiec.
więcej
|
IDC Polska: Huawei nowym liderem sprzedaży smartfonów w Polsce
Huawei został liderem sprzedaży smartfonów w Polsce w pierwszym kwartale tego roku. Chińska firma wyprzedziła Samsunga - wynika z danych IDC Polska.
więcej
|
Jacek Gmoch pomaga kibicom i rysuje taktykę w reklamach telewizora LG OLED ThinQ AI (wideo)
Rusza kampania z udziałem byłego trenera piłkarskiego Jacka Gmocha reklamująca telewizor LG OLED ThinQ AI. Akcję, związaną z mundialem, przygotowały i realizują firmy marketingowe The Digitals, Mets i Monday.
więcej
|
Robert Lewandowski w reklamach i na butelkach Oshee Vitamin Water (wideo)
Rozpoczęła się kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego promująca wodę Oshee Vitamin Water (produkowaną przez firmę Oshee). Wizerunek piłkarza wykorzystano zarówno w reklamach, jak i na butelkach tego produktu.
więcej
|
Biało-czerwone piłki w mundialowej kampanii stacji Orlen (wideo)
Orlen zaczyna akcję marketingową związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Kampania obejmuje promocję, w ramach której za zakupy na tych stacjach i punkty z programu Vitay można otrzymać biało-czerwoną piłkę.
więcej
|
Krowa podlizująca się kucharzowi Wedla w reklamie Czekotubki (wideo)
Lotte Wedel zaczął kampanię reklamującą Czekotubkę, Krówki i Żelki Owocowe. Za przygotowanie i realizację akcji są odpowiedziane firmy marketingowe PZL, OMD i J.
więcej
|
Neonet w promocji zwróci 50 proc. cen telewizorów, jeśli Polska awansuje do półfinału mundialu (wideo)
Sieć sklepów Neonet rozpoczęła właśnie kampanię promocyjną pod hasłem „Oddajemy kasę za telewizory!”. Zwróci klientom połowę pieniędzy za zakupione telewizory, jeżeli polscy piłkarze na mundialu w Rosji wejdą do półfinału. Podobną akcję prowadził Media Markt podczas Euro 2016.
więcej
|
Robert Lewandowski podpisał globalną umowę marketingową z Lagard?re Sports
Agencja marketingu sportowego Lagardère Sports podpisała umowę z Robertem Lewandowskim, w ramach której będzie odpowiadać za komercyjne wykorzystywanie wizerunku piłkarza poza Polską. Lewandowski w kilku krajach reklamuje już m.in. Huawei i head&shoulders.
więcej
|
IKEA naśmiewa się z RODO
IKEA w swojej najnowszej kampanii przypomina swoim klientom, że od zawsze dba o ich prywatność. Tym samym żartuje sobie z wprowadzonego 25 maja w Europie RODO.
więcej
|
E.Leclerc promuje swoją ofertę w ogólnopolskiej kampanii
Wystartowała ogólnopolska kampania, promująca ofertę sieci hipermarketów E.Leclerc. Działania przygotowały i prowadzą Pompidou, Effective Media oraz Social Art.
więcej
|
,,Sam urządzaj swoje miasto" w kampanii Związku Miast Polskich (wideo)
Związek Miast Polskich rozpoczął pierwszą kampanię edukacyjno-informacyjną „Sam urządzaj swoje miasto”. Ma ona zachęcać mieszkańców do uczestniczenia w zarządzaniu miastami i kształtowania najbliższego otoczenia. Działania realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
Michał Giera odpowiada za obszar business intelligence w Spicy Mobile
Do zespołu Spicy Mobile dołączył Michał Giera, który zajmować się będzie rozwojem kompetencji spółki i obszaru business intelligence.
więcej
|
Unia Europejska chce wprowadzić zakaz używania plastikowych słomek do napojów i jednorazowych naczyń
Unia Europejska zaproponowała wprowadzenie zakazu stosowania plastikowych słomek do napojów, patyczków higienicznych i naczyń jednorazowego użytku, takich jak kubki, sztućce czy talerze itp.
więcej
|
Edyta Herbuś z mamą Anną w reklamie Diosminexu ,,Nic nie zatrzyma mnie" (wideo)
Edyta Herbuś wraz z mamą Anną rozpoczęły współpracę przy projekcie „Nic Nie Zatrzyma Mnie”, którego organizatorem jest marka Diosminex ((Valeant Pharma Poland). Kampania podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), schorzenia, które dotyka nawet co drugą kobietę w naszym kraju. Za jej realizację odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
więcej
|
Dziewięć agencji walczy o zlecenie KNF wycenione na 615 tys. zł
Dziewięć agencji jest zainteresowanych współpracą z Komisją Nadzoru Finansowego przy realizacji społecznej kampanii o ryzyku inwestowania w kryptowaluty i na foreksie. Jej całkowity budżet wynosi 615 tys. zł.
więcej
|
Nietypowa porada w gabinecie psychologa w reklamie x-kom (wideo)
Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, agencja PZL przygotowała dla sieci sklepów elektronicznych x-kom specjalny spot reklamowy.
więcej
|
Shell ze zniżkami dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny
Shell dołączył do programu Karta Dużej Rodziny koordynowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. W ramach oferty "Shell dla Dużych Rodzin", uczestnicy programu odwiedzając stacje paliwowego koncernu mogą otrzymać zniżki na paliwa oraz wybrane produkty spożywcze.
więcej
|
Sarantis wprowadza nową markę produktów owadobójczych TEZA
Firma Sarantis Polska wprowadziła do oferty nową markę wyspecjalizowanych środków owadobójczych TEZA. Będzie je wspierać aktywnościami w punktach sprzedaży.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
TVN najczęściej cytowanym medium w kwietniu, w czołówce Wirtualnemedia.pl
W kwietniu br. pozycję lidera najbardziej opiniotwórczego polskiego medium przypadło stacji TVN, która wyprzedziła TVN24 i RMF FM - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejny miesiąc z rzędu w czołówce najczęściej cytowanych serwisów internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Państwowa firma za reklamy w ,,Naszym Dzienniku" zapłaciła różańcami
Zakład Tworzyw Sztucznych Artgos w formie zapłaty za publikację kilku reklam w „Naszym Dzienniku” wyprodukował dla wydawcy gazety 200 tys. sztuk różańców - poinformowało Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii.
więcej
|
Press Club Polska pyta Kancelarię Sejmu o wznowienie wydawania kart wstępu dla dziennikarzy
W Sejmie zakończył się protest rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz Zgromadzenie Parlamentarne NATO. Kancelaria Sejmu nadal nie wznowiła wydawania dziennikarzom jednorazowych kart wstępu na teren budynku.
więcej
|
CMWP SDP apeluje o cofnięcie zarzutu znieważenia Polski przez felietonistę ,,Angory". ,,Dziennikarz ma prawo pisać skrajnie złośliwie"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, apeluje do prokuratury i sądu o unieważnienie zarzutów wobec satyryka Antoniego Szpaka, oskarżonego o znieważenie narodu polskiego w felietonie w „Angorze”. - Zastosowane w tym przypadku przez organy ścigania środki są nieadekwatne do popełnionego czynu. Publikując na łamach prasy felietony satyryk, jak każdy dziennikarz, ma prawo przedstawiać - nawet skrajnie złośliwie - swój osobisty punkt widzenia - tłumaczy CMWP SDP.
więcej
|
|
|
Andrzej Twarowski dołącza do Zapinamypasy.pl, w czasie mundialu będzie ekspertem Telewizji Polskiej
Dziennikarz piłkarski Andrzej Twarowski - po półrocznym zakazie konkurencji po odejściu z Canal+ - wraca do mediów. Będzie prowadził audycje w radiu internetowym Zapinamypasy.pl oraz gościł jako ekspert przy transmisjach w Telewizji Polskiej z piłkarskich mistrzostw świata.
więcej
|
Programy Młynarskiej i Janowskiej z katalogu Onetu w telewizji Lifetime. ,,Idealnie wpisywały się w ramówkę"
Na antenie kanału Lifetime, należącego do A+E Networks, można oglądać wyprodukowane przez Onet programy „Lustro” Pauliny Młynarskiej i „Siła kobiet” Katarzyny Janowskiej. Wynika to ze współpracy obu nadawców.
więcej
|
Onet-RASP uruchamia Esportmania.pl, serwis dla fanów esportu
Esportmania.pl to nazwa nowego serwisu internetowego uruchomionego przez Onet-RAS Polska. Na stronie publikowane są zarówno bieżące informacje na temat wydarzeń w świecie cyber sportu oraz transmisje ważnych rozgrywek, jak też wywiady czy materiały publicystyczne poświęcone tej dziedzinie elektronicznej rozrywki.
więcej
|
Spada popularność domeny .pl, Home.pl z największą stratą wśród operatorów
W 2017 roku liczba nazw w domenie .pl zmniejszyła się o 4,7 proc. i wyniosła ponad 2,576 mln - wynika z najnowszego raportu NASK. Największy spadek obsługiwanych domen zanotował Home.pl, który spadł na 2. miejsce rankingu rejestratorów ustępując nazwa.pl. Podium wśród operatorów zamyka OVH z 12-proc. wzrostem rejestracji domeny .pl.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Dorota Peretiatkowicz z awansem w IQS
Dorota Peretiatkowicz awansowała w agencji badawczej IQS na stanowisko liderki innowacji. Nowe obowiązki będzie łączyć z dotychczasową funkcją szefowej zespołu badawczego.
więcej
|
|
|