Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 29 Maja 2018
 
 
 
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
 
W pierwszym kwartale br. wartość wydatków reklamowych w Polsce wyniosła 2,1 mld zł, o 8,6 proc. więcej niż rok wcześniej. W internecie nakłady wzrosły o 11,2 proc., a w telewizji - o 9,6 proc. Inwestycje mocno zwiększyła branża handlowa, a ograniczył - sektor telekomunikacyjny. - Reklamodawcy potrzebowali czasu, by utwierdzić się w przekonaniu, że przy tak dobrej sytuacji gospodarczej inwestycje w reklamę bardzo szybko się zwracają - komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu. więcej
 
 
KTR 2018: zwycięzcami Ogilvy & Mather, Grupa Żywiec, Papaya Films i Televisor
 
W tegorocznej, jubileuszowej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR najlepszą agencją została Ogilvy & Mather, domem produkcyjnym - Papaya Films, a studiem postprodukcyjnym - Televisor. Reklamodawcą roku została zaś Grupa Żywiec.  więcej
 
 
Andrzej Twarowski dołącza do Zapinamypasy.pl, w czasie mundialu będzie ekspertem Telewizji Polskiej
 
Dziennikarz piłkarski Andrzej Twarowski - po półrocznym zakazie konkurencji po odejściu z Canal+ - wraca do mediów. Będzie prowadził audycje w radiu internetowym Zapinamypasy.pl oraz gościł jako ekspert przy transmisjach w Telewizji Polskiej z piłkarskich mistrzostw świata. więcej
 
 
TVP Sport na czas mundialu ma zastąpić TVP Rozrywkę na MUX-3, trwają negocjacje z EmiTelem ws. MUX-8
 
Jeżeli Telewizja Polska nie porozumie się z EmiTelem co do obecności TVP Sport w jakości HD na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, kanał na czas piłkarskich mistrzostw świata trafi na trzeci multipleks, gdzie ma zastąpić TVP Rozrywkę. więcej
 
 
Discovery zamyka europejskie centrum w Londynie. Może je przenieść do Warszawy
 
Koncern Discovery Communications po wejściu w życie przepisów związanych z Brexitem zamierza zamknąć swoją europejską centralę w Londynie - wynika z nieoficjalnych informacji. Pracę w związku z tym może stracić około 100 osób, a biuro może zostać przeniesione do Warszawy. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
KRRiT chce oddać zarząd nad pomiarem mediów w ręce rynku więcej
 
Coraz większa konsolidacja rynku telewizyjnego. ,,Mali gracze nie mają szans" więcej
 
Odejście Piaseckiego początkiem zmian w Radiu ZET? (opinie) więcej
 
Polsat za 38 mln euro kupi większościowy pakiet Eleven Sports Network. ,,Potencjał dalszego dynamicznego rozwoju" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO Telewizja Polsat
Reżyser /Realizator B3 Films
Social Planner Starcom
ACCOUNT MANAGER (Branża: FMCG, Pharma, Beauty, Parenting) Grupa ZPR Media
PHP Backend Engineer SOLVEN FINANCE
Web Designer Displate
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
FOTOGRAF GPD FILM STUDIO
Dyrektor Finansowy SOLVEN FINANCE
Marketing Specialist SOLVEN FINANCE
Marketing - Specjalista SEM Comarch
DIGITAL SALES MANAGER HTTPOOL Polska
Foto producent GPD
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP Sport na czas mundialu ma zastąpić TVP Rozrywkę na MUX-3, trwają negocjacje z EmiTelem ws. MUX-8

Jeżeli Telewizja Polska nie porozumie się z EmiTelem co do obecności TVP Sport w jakości HD na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, kanał na czas piłkarskich mistrzostw świata trafi na trzeci multipleks, gdzie ma zastąpić TVP Rozrywkę. więcej

Discovery zamyka europejskie centrum w Londynie. Może je przenieść do Warszawy

Koncern Discovery Communications po wejściu w życie przepisów związanych z Brexitem zamierza zamknąć swoją europejską centralę w Londynie - wynika z nieoficjalnych informacji. Pracę w związku z tym może stracić około 100 osób, a biuro może zostać przeniesione do Warszawy. więcej

130 tys. widzów Ligi Mistrzów 2017/2018 w Canal+, 2 mln w TVP1. Hitem Robert Lewandowski

Transmitowane w kanałach nc+ mecze właśnie zakończonego sezonu Ligi Mistrzów na kanałach nc+ gromadziły średnio 129 tys. widzów. Z kolei wybrane spotkania pokazane w TVP1 miały 1,99 mln widzów. Największym zainteresowaniem cieszył się pojedynek pomiędzy Realem Madryt, a Bayernem Monachium - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat SuperHit Festiwal zyskał widzów. 17,85 mln zł z reklam

Czwartą edycję Polsat SuperHit Festiwalu oglądało średnio 2,49 mln widzów, o 60 tys. więcej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 17,85 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Programy Młynarskiej i Janowskiej z katalogu Onetu w telewizji Lifetime. ,,Idealnie wpisywały się w ramówkę"

Na antenie kanału Lifetime, należącego do A+E Networks, można oglądać wyprodukowane przez Onet programy „Lustro” Pauliny Młynarskiej i „Siła kobiet” Katarzyny Janowskiej. Wynika to ze współpracy obu nadawców. więcej

UPC z ofertą na mundial: internet, telewizja i kanały Eleven Sports za 89 zł

Z okazji mistrzostw świata w piłce nożnej UPC Polska przygotował dla klientów specjalną ofertę Happy Home z kanałami Eleven Sports za trzykrotnie mniejszą cenę. więcej

Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1. Seriale Dwójki i Polsat SuperHit Festiwal 2018 hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz kabarety w ramach Polsat SuperHit Festiwal 2018. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP2 wyprzedziła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcin Żebrowski po 11 latach pracy żegna się z TVN24

Z TVN24 odchodzi Marcin Żebrowski, gospodarz weekendowych wydań porannego pasma „Wstajesz i wiesz”. Ze stacją jest związany od 11 lat. więcej

Gala KSW 44: The Game: Karol Bedorf i Mariusz Pudzianowski w walce wieczoru. 40 zł za PPV w Cyfrowym Polsacie oraz Ipli

Od dzisiaj ruszyła sprzedaż telewizyjnego dostępu do gali KSW 44: The Game, gdzie walką wieczoru będzie pojedynek byłego mistrza Karola Bedorfa i Mariusza Pudzianowskiego. Dla abonentów Cyfrowego Polsatu i IPLI gala będzie dostępna w systemie „pay-per-view” (PPV)  w cenie 40 zł. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Andrzej Twarowski dołącza do Zapinamypasy.pl, w czasie mundialu będzie ekspertem Telewizji Polskiej

Dziennikarz piłkarski Andrzej Twarowski - po półrocznym zakazie konkurencji po odejściu z Canal+ - wraca do mediów. Będzie prowadził audycje w radiu internetowym Zapinamypasy.pl oraz gościł jako ekspert przy transmisjach w Telewizji Polskiej z piłkarskich mistrzostw świata. więcej

 
Polskie Radio uruchomi anglojęzyczny portal. Ma pokazywać ,,polski punkt widzenia"

Polskie Radio planuje uruchomić anglojęzyczny portal, który ma pokazywać „polski punkt widzenia”. - Ma relacjonować debatę, która toczy się w Polsce „bez wykrzywień” - wyjaśnia Paweł Kwieciński, dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia. więcej

 
Powstanie Muzeum Polskiego Radia. Nadawca apeluje o nadsyłanie materiałów związanych z historią rozgłośni

Polskie Radio ogłosiło powstanie Muzeum Polskiego Radia. Planowana data jego otwarcia nie jest jeszcze znana, ale publiczna rozgłośnia już apeluje do słuchaczy, aby nadsyłali zbiory związane z historią stacji. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Eska i Złote Przeboje do góry

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło FMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)

W pierwszym kwartale br. wartość wydatków reklamowych w Polsce wyniosła 2,1 mld zł, o 8,6 proc. więcej niż rok wcześniej. W internecie nakłady wzrosły o 11,2 proc., a w telewizji - o 9,6 proc. Inwestycje mocno zwiększyła branża handlowa, a ograniczył - sektor telekomunikacyjny. - Reklamodawcy potrzebowali czasu, by utwierdzić się w przekonaniu, że przy tak dobrej sytuacji gospodarczej inwestycje w reklamę bardzo szybko się zwracają - komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu. więcej

KTR 2018: zwycięzcami Ogilvy & Mather, Grupa Żywiec, Papaya Films i Televisor

W tegorocznej, jubileuszowej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR najlepszą agencją została Ogilvy & Mather, domem produkcyjnym - Papaya Films, a studiem postprodukcyjnym - Televisor. Reklamodawcą roku została zaś Grupa Żywiec.  więcej

IDC Polska: Huawei nowym liderem sprzedaży smartfonów w Polsce

Huawei został liderem sprzedaży smartfonów w Polsce w pierwszym kwartale tego roku. Chińska firma wyprzedziła Samsunga - wynika z danych IDC Polska. więcej

Jacek Gmoch pomaga kibicom i rysuje taktykę w reklamach telewizora LG OLED ThinQ AI (wideo)

Rusza kampania z udziałem byłego trenera piłkarskiego Jacka Gmocha reklamująca telewizor LG OLED ThinQ AI. Akcję, związaną z mundialem, przygotowały i realizują firmy marketingowe The Digitals, Mets i Monday. więcej

Robert Lewandowski w reklamach i na butelkach Oshee Vitamin Water (wideo)

Rozpoczęła się kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego promująca wodę Oshee Vitamin Water (produkowaną przez firmę Oshee). Wizerunek piłkarza wykorzystano zarówno w reklamach, jak i na butelkach tego produktu. więcej

Biało-czerwone piłki w mundialowej kampanii stacji Orlen (wideo)

Orlen zaczyna akcję marketingową związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Kampania obejmuje promocję, w ramach której za zakupy na tych stacjach i punkty z programu Vitay można otrzymać biało-czerwoną piłkę. więcej

Krowa podlizująca się kucharzowi Wedla w reklamie Czekotubki (wideo)

Lotte Wedel zaczął kampanię reklamującą Czekotubkę, Krówki i Żelki Owocowe. Za przygotowanie i realizację akcji są odpowiedziane firmy marketingowe PZL, OMD i J. więcej

Neonet w promocji zwróci 50 proc. cen telewizorów, jeśli Polska awansuje do półfinału mundialu (wideo)

Sieć sklepów Neonet rozpoczęła właśnie kampanię promocyjną pod hasłem „Oddajemy kasę za telewizory!”. Zwróci klientom połowę pieniędzy za zakupione telewizory, jeżeli polscy piłkarze na mundialu w Rosji wejdą do półfinału. Podobną akcję prowadził Media Markt podczas Euro 2016. więcej

Robert Lewandowski podpisał globalną umowę marketingową z Lagard?re Sports

Agencja marketingu sportowego Lagardère Sports podpisała umowę z Robertem Lewandowskim, w ramach której będzie odpowiadać za komercyjne wykorzystywanie wizerunku piłkarza poza Polską. Lewandowski w kilku krajach reklamuje już m.in. Huawei i head&shoulders. więcej

IKEA naśmiewa się z RODO

IKEA w swojej najnowszej kampanii przypomina swoim klientom, że od zawsze dba o ich prywatność. Tym samym żartuje sobie z wprowadzonego 25 maja w Europie RODO. więcej

E.Leclerc promuje swoją ofertę w ogólnopolskiej kampanii

Wystartowała ogólnopolska kampania, promująca ofertę sieci hipermarketów E.Leclerc. Działania przygotowały i prowadzą Pompidou, Effective Media oraz Social Art. więcej

,,Sam urządzaj swoje miasto" w kampanii Związku Miast Polskich (wideo)

Związek Miast Polskich rozpoczął pierwszą kampanię edukacyjno-informacyjną „Sam urządzaj swoje miasto”. Ma ona zachęcać mieszkańców do uczestniczenia w zarządzaniu miastami i kształtowania najbliższego otoczenia. Działania realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. więcej

Michał Giera odpowiada za obszar business intelligence w Spicy Mobile

Do zespołu Spicy Mobile dołączył Michał Giera, który zajmować się będzie rozwojem kompetencji spółki i obszaru business intelligence. więcej

Unia Europejska chce wprowadzić zakaz używania plastikowych słomek do napojów i jednorazowych naczyń

Unia Europejska zaproponowała wprowadzenie zakazu stosowania plastikowych słomek do napojów, patyczków higienicznych i naczyń jednorazowego użytku, takich jak kubki, sztućce czy talerze itp. więcej

Edyta Herbuś z mamą Anną w reklamie Diosminexu ,,Nic nie zatrzyma mnie" (wideo)

Edyta Herbuś wraz z mamą Anną rozpoczęły współpracę przy projekcie „Nic Nie Zatrzyma Mnie”, którego organizatorem jest marka Diosminex ((Valeant Pharma Poland). Kampania podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), schorzenia, które dotyka nawet co drugą kobietę w naszym kraju. Za jej realizację odpowiada agencja 38PR & Content Communication. więcej

Dziewięć agencji walczy o zlecenie KNF wycenione na 615 tys. zł

Dziewięć agencji jest zainteresowanych współpracą z Komisją Nadzoru Finansowego przy realizacji społecznej kampanii o ryzyku inwestowania w kryptowaluty i na foreksie. Jej całkowity budżet wynosi 615 tys. zł. więcej

Nietypowa porada w gabinecie psychologa w reklamie x-kom (wideo)

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, agencja PZL przygotowała dla sieci sklepów elektronicznych x-kom specjalny spot reklamowy. więcej

Shell ze zniżkami dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny

Shell dołączył do programu Karta Dużej Rodziny koordynowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. W ramach oferty "Shell dla Dużych Rodzin", uczestnicy programu odwiedzając stacje paliwowego koncernu mogą otrzymać zniżki na paliwa oraz wybrane produkty spożywcze. więcej

Sarantis wprowadza nową markę produktów owadobójczych TEZA

Firma Sarantis Polska wprowadziła do oferty nową markę wyspecjalizowanych środków owadobójczych TEZA. Będzie je wspierać aktywnościami w punktach sprzedaży. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PRASA
 
TVN najczęściej cytowanym medium w kwietniu, w czołówce Wirtualnemedia.pl

W kwietniu br. pozycję lidera najbardziej opiniotwórczego polskiego medium przypadło stacji TVN, która wyprzedziła TVN24 i RMF FM - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejny miesiąc z rzędu w czołówce najczęściej cytowanych serwisów internetowych są Wirtualnemedia.pl. więcej

Państwowa firma za reklamy w ,,Naszym Dzienniku" zapłaciła różańcami

Zakład Tworzyw Sztucznych Artgos w formie zapłaty za publikację kilku reklam w „Naszym Dzienniku” wyprodukował dla wydawcy gazety 200 tys. sztuk różańców - poinformowało Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii. więcej

Press Club Polska pyta Kancelarię Sejmu o wznowienie wydawania kart wstępu dla dziennikarzy

W Sejmie zakończył się protest rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz Zgromadzenie Parlamentarne NATO. Kancelaria Sejmu nadal nie wznowiła wydawania dziennikarzom jednorazowych kart wstępu na teren budynku. więcej

CMWP SDP apeluje o cofnięcie zarzutu znieważenia Polski przez felietonistę ,,Angory". ,,Dziennikarz ma prawo pisać skrajnie złośliwie"

Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, apeluje do prokuratury i sądu o unieważnienie zarzutów wobec satyryka Antoniego Szpaka, oskarżonego o znieważenie narodu polskiego w felietonie w „Angorze”. - Zastosowane w tym przypadku przez organy ścigania środki są nieadekwatne do popełnionego czynu. Publikując na łamach prasy felietony satyryk, jak każdy dziennikarz, ma prawo przedstawiać - nawet skrajnie złośliwie - swój osobisty punkt widzenia - tłumaczy CMWP SDP. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Andrzej Twarowski dołącza do Zapinamypasy.pl, w czasie mundialu będzie ekspertem Telewizji Polskiej

Dziennikarz piłkarski Andrzej Twarowski - po półrocznym zakazie konkurencji po odejściu z Canal+ - wraca do mediów. Będzie prowadził audycje w radiu internetowym Zapinamypasy.pl oraz gościł jako ekspert przy transmisjach w Telewizji Polskiej z piłkarskich mistrzostw świata. więcej

Programy Młynarskiej i Janowskiej z katalogu Onetu w telewizji Lifetime. ,,Idealnie wpisywały się w ramówkę"

Na antenie kanału Lifetime, należącego do A+E Networks, można oglądać wyprodukowane przez Onet programy „Lustro” Pauliny Młynarskiej i „Siła kobiet” Katarzyny Janowskiej. Wynika to ze współpracy obu nadawców. więcej

Onet-RASP uruchamia Esportmania.pl, serwis dla fanów esportu

Esportmania.pl to nazwa nowego serwisu internetowego uruchomionego przez Onet-RAS Polska. Na stronie publikowane są zarówno bieżące informacje na temat wydarzeń w świecie cyber sportu oraz transmisje ważnych rozgrywek, jak też wywiady czy materiały publicystyczne poświęcone tej dziedzinie elektronicznej rozrywki. więcej

Spada popularność domeny .pl, Home.pl z największą stratą wśród operatorów

W 2017 roku liczba nazw w domenie .pl zmniejszyła się o 4,7 proc. i wyniosła ponad 2,576 mln - wynika z najnowszego raportu NASK. Największy spadek obsługiwanych domen zanotował Home.pl, który spadł na 2. miejsce rankingu rejestratorów ustępując nazwa.pl. Podium wśród operatorów zamyka OVH z 12-proc. wzrostem rejestracji domeny .pl. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dorota Peretiatkowicz z awansem w IQS

Dorota Peretiatkowicz awansowała w agencji badawczej IQS na stanowisko liderki innowacji. Nowe obowiązki będzie łączyć z dotychczasową funkcją szefowej zespołu badawczego. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Zoom bsc odpowiada za komunikację M4B

M4B, polski producent rozwiązań digital signage, nawiązał współpracę z agencją PR Zoom bsc.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
IDC Polska: Huawei nowym liderem sprzedaży smartfonów w Polsce
Limit płatności zbliżeniowych bez PIN-u dwa razy w górę. Mastercard ze zgodą NBP
Halo S - nowy telefon myPhone typu slider za 169 zł
G2590FX - nowy monitor AOC dla graczy za 1069 zł
Rynek wearables w I kw. w górę. Na czele Apple i Xiaomi
Google pokonało Amazon na rynku inteligentnych głośników
Połowa samochodów sprzedanych w I kw. z Android Auto i Apple CarPlay
Sprzedaż tabletów i pecetów zmaleje w 2018 r., ale nie tak mocno jak w poprzednich latach
 
 
 
GOSPODARKA
 
Limit płatności zbliżeniowych bez PIN-u dwa razy w górę. Mastercard ze zgodą NBP
Unia Europejska chce wprowadzić zakaz używania plastikowych słomek do napojów i jednorazowych naczyń
Kibicowskie akcesoria w Lidlu na mundial w Rosji
Dyrektorzy działów zakupów stawiają na nowoczesne technologie
Shell ze zniżkami dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny
Link4, Nationale-Nederlanden i Sollers partnerami MIT Enterprise Forum Poland
Połowa samochodów sprzedanych w I kw. z Android Auto i Apple CarPlay
Formalności barierą w zatrudnianiu Ukraińców. Urzędy nie nadążają z wydawaniem pozwoleń
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,The Affair 4" w Showmax dzień po amerykańskiej premierze
Czwarty sezon serialu "The Expanse" pokaże Amazon
Danny Boyle reżyserem nowego Bonda
Morgan Freeman przeprasza i zaprzecza
Katherine Langford odeszła z serialu "Trzynaście powodów"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj