|
|
|
|
|
|
|
Kanał TVP 4K trafi do operatorów kablowych, Telewizja Polska wyda zgody na reemisję
Zarząd ZPMEiT Mediakom w związku z otrzymywaniem informacji od członków o fakcie odmawiania przez TVP prawa do reemisji kanału TVP 4K zwrócił się w tej sprawie do KRRiT i RMN. Jak nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Telewizja Polska rozpocznie wydawanie zgód w ciągu najbliższych kilku dni.
więcej
|
,,Przyjaciółki 12" w jesiennej ramówce Polsatu. Olgierd Łukaszewicz w obsadzie
Telewizja Polsat podjęła decyzję o kontynuacji „Przyjaciółek”. Już trwają zdjęcia do nowych odcinków serialu, które w ramówce stacji pojawią się w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtuanemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat nie wypłaci w br. dywidendy, powodami inwestycje i wysokie zadłużenie
Władze Cyfrowego Polsatu rekomendują akcjonariuszom, żeby firma nie wypłacała w br. dywidendy, a zysk z ub.r. przeznaczyła na kapitał zakładowy. Jako przyczyny podają niedawne inwestycje strategiczne oraz nadal relatywnie wysoki poziom zadłużenia.
więcej
|
,,Gogglebox" ze wzrostem oglądalności z sezonu na sezon. Jesienią nowe odcinki
Wiosenne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” oglądało średnio 567 tys. widzów. Oglądalność programu rośnie z sezonu na sezon. Nowe odcinki programu widzowie TTV zobaczą w jesiennej ramówce br.
więcej
|
,,Big Music Quiz" w TVP1 miał o 510 tys. widzów mniej niż w TVP2. 3,92 mln zł z reklam
Prowadzony przez Sławomira Zapałę nowy program „Big Music Quiz” oglądało średnio 1,27 mln widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane w TVP2 śledziło 1,60 mln widzów, a po przeniesieniu show do TVP1 jego widownia spadła o 510 tys. oglądających. Wpływy z reklam wyniosły 3,92 mln zł.
więcej
|
Rusza Mundial2018.tvp.pl - portal mundialowy TVP z wywiadami, newsami i transmisją meczów
Telewizja Polska uruchomiła portal Mundia2018.tvp.pl dedykowany mistrzostwom świata w piłce nożnej. Oprócz wywiadów z piłkarzami, newsów i fragmentów rozrywek, widzowie obejrzą w nim transmisje czterech meczów z komentarzem Piotra „Izaka” Skowyrskiego i Macieja Iwańskiego. - Spodziewamy się dwukrotnego wzrostu ruchu na stronie w stosunku do mistrzostw Europy, czyli ponad miliona odsłon - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP.
więcej
|
Właściciel pirackiego serwisu Futbolhd.tv skazany na więzienie w zawieszeniu, zapłaci nc+ 160 tys. zł
Sąd skazał właściciela serwisu Futbolhd.tv, nielegalnie udostępniającego m.in. transmisje piłkarskie z kanałów platformy nc+, na 10 miesięcy więzienia w zawieszeniu na trzy lata oraz zapłatę 160 tys. zł właścicielowi nc+.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w kwietniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Podium uzupełnia stacja Disco Polo Music, która wyprzedziła 4FunTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery Channel z codziennym wakacyjnym pasmem premier
Kanał Discovery Channel zainaugurował codzienne wakacyjne pasmo premier. W jego ramach widzowie oglądać mogą takie programy, jak: „Stacja Australia”, „Przetrwać w ciemności”, „Mistrz demolki”, „Łowcy opali”, „Moto-Duet” i „Stadiony świata Erica Cantony”.
więcej
|
Zawodniczka MMA Karolina Owczarz w nowym serialu AXN ,,Znaki"
Zawodniczka MMA i była pięściarka Karolina Owczarz pojawi się w produkcji AXN „Znaki”. Prace na planie trwają od maja, a serial zadebiutuje w telewizji jesienią.
więcej
|
Mundial Rosja 2018 w Telewizji Polskiej
64 mecze, wszystkie w antenach otwartych – w TVP1 i TVP2, oferta programowa TVP Sport poświęcona tylko temu wydarzeniu, dodatkowo mecze w jakości 4K w nowym kanale TVP 4K - tak będą wyglądały mistrzostwa świata w piłce nożnej FIFA 2018 w Telewizji Polskiej.
więcej
|
Finałowy sezon serialu ,,Zawód: Amerykanin" w FOX
Od 4 czerwca 2018 roku FOX rozpocznie emisję ostatniego sezonu serialu „Tacy jesteśmy”.
więcej
|
Cartoon Network oraz SundayToz wydają wydali grę ,,We Bare Bears Match3 Repairs"
Cartoon Network i SundayToz wprowadzili na rynek nową grę „We Bare Bears Match3 Repairs”, która oparta jest na serialu „Między nami, misiami”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Google najcenniejszą marką świata. Trzy najszybciej rosnące marki pochodzą z Chin (top 100)
Osiem marek, które zakwalifikowały się do pierwszej dziesiątki najcenniejszych marek świata to marki technologiczne albo związane z technologią. Najcenniejszą marką rankingu BrandZ, obejmującym 100 najcenniejszych marek, to Google. Wyceniono ją na ponad 302 mld dol., co oznacza, że jej wartość w stosunku do 2017 r. wzrosła o 23 proc. - wynika z opublikowanego wczoraj rankingu WPP i Kantar Millward Brown.
więcej
|
Maciek Twardowski szefem kreacji grupy Ogilvy. Tytus Klepacz odchodzi dzień po zwycięstwie w konkursie KTR
Z początkiem czerwca Maciek Twardowski, dotychczasowy executive creative director Ogilvy&Mather stanie na czele zespołu kreacji całej grupy Ogilvy w Polsce. Z agencją rozstaje się Tytus Klepacz, pełniący rolę drugiego dyrektora kreatywnego.
więcej
|
Krzysztof Mocek i Arkadiusz Szulc awansowali w Dentsu Aegis Network. Odchodzi Agata Szeliga
Sieć Dentsu Aegis Network Polska, do której należą m.in. takie agencje, jak Carat, Isobar, Vizeum, Amnet zmienia strukturę organizacyjną firmy wprowadzając trzy piony: activations, growth i commercial. Krzysztof Mocek i Arkadiusz Szulc obejmują nowe funkcje, z firmy odchodzi Agata Szeliga. Działalność rozpocznie Dentsu Data Services, którym pokieruje Tomasz Chojnecki.
więcej
|
Paweł Kotowski na czele marketingu Mastercard Polska, Marta Życińska awansowała do europejskiego oddziału
Funkcję dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe objął Paweł Kotowski. Zastępuje Martę Życińską, która awansowała w firmie na dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią.
więcej
|
Blue 449 przejmuje od Wavemaker obsługę Nest Banku
Należąca do Publicis Media agencja Blue 449 wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów Nest Banku. Tym samym bank zakończył współpracę z agencją Wavemaker (GroupM).
więcej
|
Huawei ma prawie 40 proc. polskiego rynku sprzedaży smartfonów, rośnie rozpoznawalność marki
W kwietniu tego roku Huawei miał prawie 36-procentowy udział w rynku, jeśli chodzi o liczbę sprzedanych smartfonów oraz 34-procentowy pod względem ich wartości - pokazują badania GfK Polonia.
więcej
|
,,Warzymy, nie produkujemy" w reklamach piwa Okocim Radler Truskawka (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Jest w niej promowany nowy wariant - Okocim Radler Truskawka.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa uruchamia w USA Polski Program Naukowy dla badaczy komunizmu
Polska Fundacja Narodowa we współpracy z amerykańską fundacją The Victims of Comunism Memorial Foundation (VOC) uruchamia w USA Polski Program Naukowy poświęcony badaniom nad historią i konsekwencjami komunizmu w Polsce.
więcej
|
Value Media i Saatchi&Saatchi IS wygrały przetargi na obsługę reklamową Allianz Polska
Dom mediowy Value Media (Group One) po wygranym przetargu zajmie się obsługą mediową Allianz Polska w internecie. Ubezpieczyciel rozpoczyna też współpracę z agencją Saatchi&Saatchi IS.
więcej
|
STS promuje się na mundial hasłem "Polacy jesteśmy z wami!" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa firmy bukmacherskiej STS, przygotowana z okazji nadchodzących piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. Działania pod hasłem "Polacy jesteśmy z wami" przygotowały Digital35 i Blueway Com.
więcej
|
Po interwencji UOKiK Green Magma odda konsumentom część pieniędzy
Firma Logihub, dystrybutor odchudzających środków spożywczych Green Magma odda konsumentom połowę ceny, którą zapłacili za ten produkt po tym, jak jego reklamy zakwestionował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Jerzy Dudek na pustyni promuje 4Move Runmageddon
Ruszyła nowa kampania reklamowa izotonika 4Move, promująca wariat Runmageddon dla wyjątkowo aktywnych fizycznie. Akcję promuje ambasador marki Jerzy Dudek.
więcej
|
Klipy PITax.pl, Solgaz, Traficar, Semilac i De'Longhi z radami najchętniej oglądanymi w kwietniu reklamami na YouTube (wideo)
W kwietniu br. największą popularność w serwisie YouTube zyskały reklamy, w których znalazły się rozwiązania przydatne w codziennym życiu. Na pierwsze miejsce zestawienia Ads Leaderboard trafiło wideo PITax i program pomocny w rozliczeniach podatkowych.
więcej
|
Sony Interactive Entertainment kolejne dwa lata sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Sony Interactive Entertainment (SIE), właściciel marki PlayStation, odnowił umowę na sponsoring Ligii Mistrzów UEFA. Trwające od 20 lat partnerstwo przedłużono do sezonu 2020/2021.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Grupa Super Express uruchamia Wydawnictwo Harde, na początek książka ,,Masy"
W ramach Grupy Super Express powstało uruchomiono Wydawnictwo Harde, które będzie wydawać książki z dziedziny literatury faktu. Pierwszym tytuł oficyny to „Masa. Od pakera do gangstera” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora-Holding nie chce zmian w zarządzie Agory. Hojka, Jagiełło, Kryńska-Godlewska, Sadowska i Kania kandydatami na kolejną kadencję
Spółka Agora-Holding jako kandydatów do zarządu Agory SA w kolejnej kadencji zgłosiła jego obecnych członków. Są to Bartosz Hojka (prezes), Tomasz Jagiełło, Grzegorz Kania, Anna Kryńska-Godlewska i Agnieszka Sadowska.
więcej
|
Wydawca ,,Świerszczyka" wprowadza miesięcznik ,,Moje Maluchy" dla przedszkolaków, naczelną Małgorzata Węgrzecka
Wydawnictwo Nowa Era wprowadziło na rynek miesięcznik „Moje Maluchy”, obrazkowe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Jego naczelną jest Małgorzata Węgrzecka, która szefuje również redakcji „Świerszczyka”. Tytuł będzie wsparty kampanią reklamową.
więcej
|
Serwis ,,Super Expressu" w nowej odsłonie, połączono redakcje witryny i gazety
Serwis internetowy „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) SE.pl został uruchomiony w nowej odsłonie, nawiązującej graficznie do stylistyki pierwszej strony gazety. Jednocześnie pracę redakcji serwisu SE.pl i „Super Expressu”.
więcej
|
Dziennikarze na zgrupowaniu reprezentacji Polski przed mundialem mają zakaz zdjęć z piłkarzami i proszenia ich o autografy
Dziennikarzom relacjonującym zgrupowanie piłkarskiej reprezentacji w Arłamowie zakazano m.in. proszenia zawodników o autografy oraz robienia zdjęć z nimi i w szatni. - Porządek musi być. Albo praca, albo autografy. Jeden już dokonał wyboru - stwierdził Jakub Kwiatkowski, rzecznik prasowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.
więcej
|
,,Tina" nowym liderem sprzedaży w lutym. Wszystkie tytuły ze spadkami
Nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w lutym br. została „Tina”, która wyprzedziła „Przyjaciółkę”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
SDP po apelu Krystyny Pawłowicz interweniuje ws. skazania brytyjskiego działacza narodowego
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich zajęło się skazaniem na więzienie brytyjskiego działacza narodowego Tommy’ego Robinsona za zakłócanie porządku podczas procesu muzułmanów oskarżonych o gwałt. W niedzielę wieczorem apelowała o to posłanka PiS Krystyna Pawłowicz. - SDP już zajmuje się sprawą Tommy Robinsona. Jako wiceprezes stowarzyszenia deklaruję, ze nie pozostawimy jej bez odzewu i zbadamy wszystkie aspekty aresztowania dziennikarza i narażenia jego życia - zapowiedział Witold Gadowski.
więcej
|
Dziennikarze bez wstępu do holu głównego Sejmu, powodem remont i porządki
Od wtorku wszyscy dziennikarze nie mają wstępu do holu głównego Sejmu. Centrum Informacyjne Sejmu tłumaczy, że zaczęły się tam prace remontowe i porządkowe. Niektórych dziennikarzy nie przekonuje to uzasadnienie.
więcej
|
|
|
Radca prawny, który obrażał dziennikarzy naTemat.pl, ma zakaz wykonywania zawodu przez 2 lata
Zbigniew K., radca prawny z Cieszyna, który w e-mailach obrażał dziennikarzy serwisu naTemat.pl ma zakaz wykonywania zawodu radcy prawnego przez dwa lata i 10-letni zakaz sprawowania patronatu. To już kolejny wyrok Sądu Dyscyplinarnego Okręgowej Izby Radców Prawnych w Katowicach w jego sprawie.
więcej
|
Rusza Mundial2018.tvp.pl - portal mundialowy TVP z wywiadami, newsami i transmisją meczów
Telewizja Polska uruchomiła portal Mundia2018.tvp.pl dedykowany mistrzostwom świata w piłce nożnej. Oprócz wywiadów z piłkarzami, newsów i fragmentów rozrywek, widzowie obejrzą w nim transmisje czterech meczów z komentarzem Piotra „Izaka” Skowyrskiego i Macieja Iwańskiego. - Spodziewamy się dwukrotnego wzrostu ruchu na stronie w stosunku do mistrzostw Europy, czyli ponad miliona odsłon - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP.
więcej
|
Serwis ,,Super Expressu" w nowej odsłonie, połączono redakcje witryny i gazety
Serwis internetowy „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) SE.pl został uruchomiony w nowej odsłonie, nawiązującej graficznie do stylistyki pierwszej strony gazety. Jednocześnie pracę redakcji serwisu SE.pl i „Super Expressu”.
więcej
|
Sfinks Polska uruchamia serwis Smacznieiszybko.pl do zamawiania dań z sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy, zamierza rozwijać sprzedaż poprzez zwiększanie liczby restauracji oraz rozwój w segmencie delivery. Firma uruchomiła też swój portal do zamawiania posiłków online - smacznieiszybko.pl, poprzez który oferowane są dania z sieci grupy Sfinks. Jednocześnie spółka przygotowuje się do wdrożenia centralnej obsługi zamówień w ramach wspólnego dla grupy call center.
więcej
|
Klipy PITax.pl, Solgaz, Traficar, Semilac i De'Longhi z radami najchętniej oglądanymi w kwietniu reklamami na YouTube (wideo)
W kwietniu br. największą popularność w serwisie YouTube zyskały reklamy, w których znalazły się rozwiązania przydatne w codziennym życiu. Na pierwsze miejsce zestawienia Ads Leaderboard trafiło wideo PITax i program pomocny w rozliczeniach podatkowych.
więcej
|
Piotr Naimski o prowokacji dziennikarskiej Energetyka24.com z fikcyjnym ekspertem: portal i jego szef przestaną istnieć w sektorze
Minister Piotr Naimski, pełnomocnik rządu ds. strategicznej infrastruktury energetycznej, skrytykował prowokację dziennikarską serwisu Energetyka24.com polegającą na stworzeniu fikcyjnego eksperta. - Sądzę, że zarówno jego portal, jak i on sam przestaną istnieć w sektorze - powiedział o Piotrze Maciążku, redaktorze naczelnym Energetyka24.com.
więcej
|
Inwestorzy z Izraela coraz bardziej interesują się polskim rynkiem. "Mamy duży potencjał współpracy"
Dla inwestorów Izrael jest dziś równie ważny, co Dolina Krzemowa. Niewielkie państwo może się pochwalić największymi wydatkami na innowacje, liczbą patentów i start-upów, które odniosły sukces na globalnym rynku. To efekt systemu rozwijanego przez izraelski rząd od lat 90. Jego integralną częścią jest cyberbezpieczeństwo – Izrael odpowiada za ok. 15 proc. globalnych wydatków na cyberochronę, a na tamtejszym rynku działa kilkaset firm z tego sektora. Najnowocześniejsze rozwiązania zostaną pokazane w tym tygodniu w Warszawie podczas konferencji Israel HLS & Cyber Technology Day. Jak podkreśla ambasador Anna Azari, izraelski biznes w coraz większym stopniu interesuje się polskim rynkiem.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Google najcenniejszą marką świata. Trzy najszybciej rosnące marki pochodzą z Chin (top 100)
Osiem marek, które zakwalifikowały się do pierwszej dziesiątki najcenniejszych marek świata to marki technologiczne albo związane z technologią. Najcenniejszą marką rankingu BrandZ, obejmującym 100 najcenniejszych marek, to Google. Wyceniono ją na ponad 302 mld dol., co oznacza, że jej wartość w stosunku do 2017 r. wzrosła o 23 proc. - wynika z opublikowanego wczoraj rankingu WPP i Kantar Millward Brown.
więcej
|
|
|