|
|
|
|
|
|
|
Mateusz Kościukiewicz i Danuta Stenka zagrają w trzecim sezonie ,,Diagnozy" (zdjęcia)
Wystartowały zdjęcia do trzeciego sezonu serialu „Diagnoza”, który na antenę TVN wróci jesienią. Zdjęcia będą prowadzone także w Gdańsku. Do obsady dołączyli Mateusz Kościukiewicz, Danuta Stenka, Kamila Kamińska i Paweł Dobek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Sport zamiast TVP Rozrywki na MUX-3. Jacek Kurski: od 7 czerwca będzie na stałe dostępny naziemnie
W nocy ze środy na czwartek TVP Sport w jakości SD zacznie być nadawany na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-3), gdzie zastąpi TVP Rozrywkę. - Dla nas to jest wielkie święto i wyzwanie technologiczne. Udaje mi się spełnić ważną obietnicę - komentuje prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski.
więcej
|
TVN24 i TTV na czele stacji tematycznych w maju, Zoom TV zyskał najwięcej w top 25
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w maju 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat News kończy 10 lat. Zobacz jubileuszowy spot stacji (wideo)
W czwartek, 7 czerwca 2018 roku minie 10 lat od dnia w którym uruchomiony został Polsat News. Z tej okazji nadawca przygotował jubileuszowy spot.
więcej
|
Brygida Grysiak oficjalnie odpowiada za standardy i dobre praktyki dziennikarskie w Grupie TVN
Brygida Grysiak oficjalnie objęła nowo utworzone stanowisko redaktora ds. standardów i dobrych praktyk dziennikarskich. Powstało w strukturach departamentu newsów Grupy TVN. - Brygida ma ogromne doświadczenie dziennikarskie i wielokrotnie udowodniła, że kieruje się najwyższymi standardami etycznymi - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Adam Pieczyński, wiceprezes TVN, odpowiedzialny za kanały i programy informacyjne.
więcej
|
,,Komisarz Alex" stracił 170 tys. widzów, ale TVP1 utrzymała pozycję lidera
Jedenastą serię „Komisarza Alexa” śledziło średnio 1,81 mln widzów, o 170 tys. osób mniej niż dziewiątą edycję pokazywaną rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu nadal była liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja przegrała ze swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 4,71 mln zł.
więcej
|
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" stracił 300 tys. widzów. 17,09 mln zł z reklam
W sezonie 2017/2018 „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 300 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji programu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 17,09 mln zł.
więcej
|
Serial ,,Nielegalni" w jakości 4K trafi jesienią do Canal+. Zagrają Damięcki, Grochowska i Woronowicz
Jesienią br. Canal+ wyemituje kolejny serial premium - będzie to adaptacja serii powieści szpiegowskich Vincenta V. Severskiego pt. „Nielegalni”. Pierwszy etap zdjęć został zakończony, a jedną z głównych ról zagra Grzegorz Damięcki.
więcej
|
,,Woronicza 17" zyskuje czy traci widzów bez posłów PO, Nowoczesnej i PSL? Michał Rachoń polemizuje z rzecznikiem PO
Rzecznik Platformy Obywatelskiej Jan Grabiec, powołując się na tekst Wirtualnej Polski, stwierdził, że „Woronicza 17” w TVP Info zanotowała spory spadek oglądalności, po tym jak program zaczęli bojkotować politycy PO, Nowoczesnej i PSL. - Średnia oglądalność programów bez przedstawicieli PO/PSL/.N to 489.000 widzów. Za to średnia programów z ostatnich 3 m-cy to 475.000 widzów. Oglądalność „Woronicza 17” po Waszym wyjściu... wzrosła, a nie spadła - odpowiedział Michał Rachoń.
więcej
|
Nie żyje Anna Kusztal-Skrobska z działu PR Telewizji Polskiej. Zginęła ratując dziecko
W czwartek 31 maja 2018 roku w tragicznych okolicznościach zginęła Anna Kusztal-Skrobska - pracownica Telewizji Polskiej, która pracowała w dziale PR.
więcej
|
UPC Polska inwestuje w internet o gigabitowej prędkości. Wprowadzi go do oferty jesienią
W ciągu kolejnych 4 lat liczba przesyłanych miesięcznie danych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wzrośnie ponaddwukrotnie – z 101 do 210 GB. To będzie generować popyt na coraz szybszy i lepszy internet. Dlatego najwięksi operatorzy coraz więcej inwestują w budowę sieci światłowodowej. Dzięki temu UPC jeszcze w tym roku wprowadzi do oferty internet o prędkości 1 Gbps, czyli dwukrotnie szybszy niż dziś. Firma będzie drugim po Niemczech operatorem grupy Liberty Global, który wprowadzi taką ofertę.
więcej
|
Jak odbierać TVP Sport w naziemnej telewizji cyfrowej MUX-3?
Od czwartku 7 czerwca kanał TVP Sport będzie można odbierać z nadajników naziemnej telewizji cyfrowej. Zastąpi on na MUX3 inny kanał telewizji publicznej – TVP Rozrywka.
więcej
|
Czwarty sezon ,,Angelo rządzi" w Cartoon Network
Od 11 czerwca 2018 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków animacji „Angelo rządzi”.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laureatka Young Creatives musi sfinansować sama wyjazd do Cannes
Olga Krasnodębska, laureatka tegorocznej edycji Young Creatives Cannes w kategorii Print, ma problem z wyjazdem na finał konkursu do Francji. Musi zwrócić koszty swojego udziału agencji Change Serviceplan (Group One), z ramienia której zdobyła nagrodę. Powód? Złożyła wypowiedzenie w okresie między zdobyciem nominacji a ogłoszeniem wyników rywalizacji.
więcej
|
Lufthansa przeprasza i wycofuje mundialowy spot o Rosji nakręcony w Kijowie (wideo)
Linie lotnicze Lufthansa wycofały z emisji spot, w którym promowały się w związku z piłkarskimi mistrzostwami świata w Rosji. Powodem było to, że reklamę nakręcono w Kijowie.
więcej
|
Mateusz Machalski: projektowanie kroju pisma to niesamowicie ekscytująca praca
- Większość osób słysząc "projektowanie kroju pisma" ma przed oczami totalnie nudną i żmudną robotę – natomiast w moim przekonaniu jest to niesamowicie ekscytująca praca - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Mateusz Machalski, laureat nagrody Best of Design na tegorocznym konkursie KTR, za projekt kroju pisma „Bona Nova".
więcej
|
,,Uruchom swoją hipermoc" - Mateusz Grzesiak reklamuje HTC U12+ (wideo)
Firma HTC ruszyła z kampanią pod hasłem „Uruchom swoją hipermoc” promującą smartfona HTC U12+. W reklamach występuje znany mówca motywacyjny Mateusz Grzesiak.
więcej
|
Na rynek weszła agencja Neverest, na czele Anna Lewczuk
Na polskim rynku zadebiutowała pochodząca z Niemiec agencja produkcyjno-kreatywna Neverest GmbH & Co KG. Na jej czele stanęła Anna Lewczuk, która przeszła z firmy produkcyjnej Redworks (Grupa Ogilvy), ze stanowiska dyrektor zarządzającej i producentki wykonawczej.
więcej
|
Exatel w nowych barwach, zapowiada nową strategię
Operator telekomunikacyjny Exatel wdraża nową strategię, usługi oraz prognozuje wzrost dochodów. Firma zaprezentowała również nową identyfikację wizualną.
więcej
|
Patrycja Krekora i Bartosz Włodarczyk w zespole McCann Worldgroup, awans Małgorzaty Chojnackiej
Do agencji McCann Worldgroup dołączyli: Patrycja Krekora na stanowisko copywritera i Bartosz Włodarczyk jako senior art director. Na funkcję szefowej social media awansowała Małgorzata Chojnacka.
więcej
|
Coca-Cola w nowej odsłonie kampanii zagrzewa do emocji przed mundialem (wideo)
Coca-Cola, która jest oficjalnym partnerem mistrzostw świata w piłce nożnej, rozpoczyna finalną fazę kampanii „Gotowi na emocje”. W jej ramach prowadzone są geolokalizowane działania na nośnikach outdoorowych oraz emitowane są nowe spoty w telewizji. Za realizację tych działań odpowiadają McCann Worldgroup, MediaCom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fortis.
więcej
|
Audiobooki od Storytel Polska reklamowane hasłem "Czytaj tak, jak chcesz"
Ruszyła kampania promująca serwis streamingujący audiobooki Storytel Polska. Działania pod hasłem "Czytaj tak, jak chcesz" przygotowała agencja międzynarodowa agencja B-Reel oraz Blue 449, Media Republice i SalesTube.
więcej
|
TVN Media wprowadza zmiany w ofercie sponsorskiej Premium TV
Od 1 lipca br. biuro reklamy TVN Media wprowadzi zmiany w ofercie multisponsoringu kontekstowego i demograficznego Premium TV. Do portfolio dołączą także Discovery Channel i TLC.
więcej
|
Izabela Albrychiewicz, Zofia Bugajna-Kasdepke i Jakub Korolczuk jurorami festiwalu reklamowego Golden Drum 2018
Do grona jurorów tegorocznej, jubileuszowej 25 edycji festiwalu reklamowego Golden Drum dołączyli Zofia Bugajna-Kasdepke, dyrektorka ds. rozwoju biznesu agencji MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Izabela Albrychiewicz, CEO Wavemaker Poland oraz Jakub Korolczuk, executive creative director w Grey Group Poland.
więcej
|
Dawid Podsiadło wydaje trzecią płytę. Promuje ją nowy singiel "Małomiasteczkowy" autorstwa Tomasza Bagińskiego
Nowy utwór Dawida Podsiadły, „Małomiasteczkowy” zapowiada trzecią płytę artysty, której premierę zaplanowano na jesień br. Promocji krążka będzie towarzyszyć trasa koncertowa, jednak wokalista zagra tylko w pięciu miastach Polski.
więcej
|
,,Niech uniosą Cię marzenia" w promocji wafli i ciastek Familijne (wideo)
Firma Colian z początkiem czerwca wystartowała z loterią konsumencką marki Familijne pod hasłem „Niech uniosą Cię marzenia”. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe.
więcej
|
Fresco wprowadza kompaktowy wariat Frizzante
Marka wina Fresco wprowadza na rynek nowość - wariant Frizzante w małych odkręcanych butelkach 250 ml. Launch produktu wspiera kampania reklamowa i konkurs dla konsumentów, w którym nagroda główna to tygodniowa impreza nad basenem we włoskiej Willi Fresco.
więcej
|
Cannes Lions 2018: Spotify medialną marką roku
Spotify zostanie uhonorowane tytułem "Media Brand of the Year 2018" na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions.
więcej
|
,,Han Solo: Gwiezdne wojny - historie" w kampanii LG G7 ThinQ (wideo)
LG Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową smartfona LG G7 ThinQ związaną z emitowanym właśnie w kinach filmem „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie”. Akcję realizują firmy marketingowe Agencja Warszawa, Arena Media, Mets i Monday.
więcej
|
Mateusz Turos w Clos Brothers
Agencja Clos Brothers rozbudowuje dział digital do którego dołączył Mateusz Turos.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
SDP apeluje o przywrócenie jednorazowych kart wstępu do Sejmu. CIS: są wydawane od tygodnia
Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich apeluje do Kancelarii Sejmu RP o przywrócenie możliwości wydawania jednorazowych przepustek, uprawniających do wejścia na teren Sejmu dla wszystkich dziennikarzy. Natomiast z informacji, które przekazało nam Centrum Informacyjne Sejmu - nie ma problemów z wydawaniem jednorazowych kart wstępu.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w kwietniu, ,,Echo Dnia" najbardziej w dół
W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Echo Dnia”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Matt Murray zamiast Gerarda Bakera redaktorem naczelnym ,,The Wall Street Journal"
Od 11 czerwca 2018 roku funkcję redaktora naczelnego dziennika „The Wall Street Journal” obejmie Matt Murray. Ze stanowiska kierującego gazetą po pięciu i pół roku odchodzi Gerard Baker, który zajmie się organizowaniem konferencji „WSJ” i będzie występował jako ekspert w programach nadawanych przez dziennik.
więcej
|
Roszady na stanowisku redaktora naczelnego PAP Biznesu. Maciej Danielewicz odesłany na urlop
Dotychczasowy szef działu PAP Biznes, Maciej Danielewicz, którego 1 czerwca br. zastąpił na stanowisku Tomasz Jóźwik (wcześniej m.in. dziennikarz „Dziennika Gazety Prawnej” ), miał otrzymać od zarządu Polskiej Agencji Prasowej propozycję przejścia do działu rozwoju PAP. Na razie nie podjął jednak decyzji czy przyjmuje ofertę, czy ostatecznie odchodzi z pracy. Sprawę ma przemyśleć na miesięcznym urlopie - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Więź", ,,Znak", ,,Zeszyty Literackie" i ,,Kurier Wnet" z dotacjami od ministra kultury - bez wsparcia dla ,,Liberté!" i ,,Książek w Tygodniku"
W konkursie na dotacje z programu ministra kultury i dziedzictwa narodowego pozytywnie rozpatrzono odwołania wydawców 12 czasopism, m.in. „Więzi”, „Znaku”, „Zeszytów Literackich” i „Kuriera Wnet”. Odrzucono natomiast odwołania dotyczące m.in. „Liberté!”, „Książek w Tygodniku” i „Czasu Kultury”.
więcej
|
|
|
Na Pudelku trzeba przeklikać przez stronę główną WP, żeby przeczytać niektóre teksty
Na stronie głównej Pudelek.pl przy klikaniu w niektóre linki do tekstów internauci są przekierowywani na stronę główną WP.pl i żeby przeczytać wybrany artykuł, muszą w niego kliknąć jeszcze raz. Natomiast Onet na swoich profilach w social media nadal odsyła tylko do początkowych części tekstów na stronie głównej.
więcej
|
Europejski Trybunał Sprawiedliwości: Administrator fanpage'a na Facebooku odpowiada za przetwarzanie danych użytkowników
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej orzekł, że administratorzy fanpage’y prowadzonych na Facebooku przetwarzają dane osobowe użytkowników odwiedzających taką stronę. Powinni zatem podlegać takim samym obowiązkom związanym z RODO, jakie ciążą na wszystkich podmiotach zajmujących się przetwarzaniem informacji o klientach.
więcej
|
Połowa reklam kupowanych przez programmatic jest widoczna, wideo lepiej niż display
Co drugi display i 57 proc. reklam wideo - kupowanych w modelu programatycznym - jest widoczna dla odbiorcy - wynika z danych z DoubleClick by Google, zaprezentowanych podczas tegorocznego Forum IAB Polska.
więcej
|
ABC, CNN, Fox i Univision zrealizują programy newsowe dla Facebooka, serwis pokryje koszty i zapłaci stacjom
Facebook porozumiał się z kilkoma stacjami telewizyjnymi i w ramach umowy tego lata zaczną one emitować na platformie Watch własne programy newsowe. Wśród partnerów projektu są między innymi ABC News, CNN, Fox News Channel oraz Univision. Zgodnie z kontraktem Facebook zapłaci nadawcom za ich obecność na Watch oraz pokryje wydatki związane z produkcją publikowanych treści.
więcej
|
Były CEO firmy Cambridge Analytica podejrzany o przywłaszczenie 8 milionów dolarów
To nie koniec historii Cambridge Analityca - były szef firmy, Alexander Nix został oskarżony o wyprowadzenie z firmy 8 milionów dolarów. Miał zdefraudować pieniądze jeszcze zanim spółka zdążyła ogłosić upadłość i krótko po tym, jak dziennikarze zaczęli interesować się sprawą wycieku danych 87 milionów użytkowników Facebooka.
więcej
|
Facebook zapowiada opcję Lip Sync Live pozwalającą na podkładanie muzyki pod transmisje na żywo
Facebook wprowadza do swojej aplikacji nowe narzędzie o nazwie Lip Sync Live. Pozwala ono na tworzenie filmów, w których użytkownik naśladuje śpiew popularnych wykonawców korzystając z oryginalnego podkładu muzycznego. Legalne stosowanie nagrań jest możliwe dzięki umowom pomiędzy Facebookiem a czołowymi wytwórniami muzycznymi.
więcej
|
Michał Kanownik nadal w zarządzie Digital Europe
Michał Kanownik, prezes związku Cyfrowa Polska, będzie przez kolejne dwa lata pełnił funkcję członka zarządu Digital Europe, organizacji reprezentującej przedsiębiorców z całej Europy.
więcej
|
UPC Polska inwestuje w internet o gigabitowej prędkości. Wprowadzi go do oferty jesienią
W ciągu kolejnych 4 lat liczba przesyłanych miesięcznie danych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wzrośnie ponaddwukrotnie – z 101 do 210 GB. To będzie generować popyt na coraz szybszy i lepszy internet. Dlatego najwięksi operatorzy coraz więcej inwestują w budowę sieci światłowodowej. Dzięki temu UPC jeszcze w tym roku wprowadzi do oferty internet o prędkości 1 Gbps, czyli dwukrotnie szybszy niż dziś. Firma będzie drugim po Niemczech operatorem grupy Liberty Global, który wprowadzi taką ofertę.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|