|
|
|
|
|
|
|
Transmisja opolskiego festiwalu straciła widzów, ale TVP1 liderem
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,98 mln widzów. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert „Od Opola do Opola”. Wpływy z reklam wyniosły 6,09 mln zł - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN przeprasza Katarzynę Zielińską za materiał w ,,Na językach" z jej sobowtórką palącą w ciąży
Na portalu Player.pl i w kanale TVN pojawiły się przeprosiny od nadawcy skierowane do aktorki Katarzyny Zielińskiej. Dotyczą one prześmiewczego materiału w programie „Na językach”, w którym kobieta udająca Zielińską paliła papierosa. Sąd orzeł, że naruszyło to dobra osobiste aktorki.
więcej
|
1,08 mln widzów ,,Rodzinki.pl". TVP2 stacją trzeciego wyboru
Dwunasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,08 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 140 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 7,55 mln zł.
więcej
|
Brytyjscy nadawcy zainwestują 125 mln funtów w platformę Freeview aby walczyć z Netflixem i Amazonem
Trzej brytyjscy nadawcy - BBC, Channel 4 i IPTV zapowiedzieli inwestycję w platformę Freeview. Dzięki dofinansowaniu w kwocie 125 mln funtów w ciągu najbliższych 5 lat Freeview ma się stać serwisem oferującym odbiorcom zarówno telewizję na żywo, jak też dostęp do materiałów VoD i stanowić w Wielkiej Brytanii konkurencję dla Netflixa oraz Amazona.
więcej
|
CI Polsat będzie nadawał w HD, Polska pierwszym rynkiem
W czerwcu br. kanał Crime+Investigation Polsat (A+E Networks) rozpocznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości obrazu. Polska będzie pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym ruszy wersja HD kanału.
więcej
|
TVP1 nowym liderem, TVP2 w dół. Mecz Polska-Chile i ,,Barwy szczęścia" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: mecz Polska-Chile, serial „Barwy szczęścia” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji nowym liderem w 4+ została TVP1, która awansowała z miejsca czwartego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Rosiński gospodarzem pasm informacyjnych w TVP Info
Marcin Rosiński zaczął prowadzić pasma informacyjne w TVP Info. Ze stacją współpracuje od kilku lat, od ponad dekady jest związany z TVP3 Wrocław.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Publicis Groupe oficjalnie nie będzie na Cannes Lions 2018, ale o nagrody powalczy 399 kampanii autorstwa jej agencji
Choć przed rokiem szefostwo Publicis Groupe zapowiedziało, że przez najbliższy rok nie weźmie udziału w żadnym branżowym festiwalu reklamowym, to prace agencji należących do koncernu będą konkurować na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Kampanie zgłosili klienci i partnerzy grupy, a część pracowników Publicisu weźmie udział w wydarzeniu na własny koszt.
więcej
|
LifeTube i Gamellon razem z Szeri Szeri i DDOB, będzie wspólna oferta
Agencje influencer marketingu LifeTube i Gamellon podjęły współpracę strategiczną z agencją Szeri Szeri i platformą społecznościową influencerów DDOB. Przygotują wspólną ofertę obejmującą m.in. blogerów oraz popularnych użytkowników Instagrama i Musical.ly.
więcej
|
Firmowymi pieniędzmi Martin Sorrell miał płacić za prostytutki. Kulisy odejścia szefa WPP
Dlaczego Martin Sorrell opuścił fotel prezesa WPP Group? Dochodzenie miało dotyczyć finansowania przez niego z funduszy firmy usług prostytutek.
więcej
|
Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Grupy Lotos
Paweł Senator objął stanowisko dyrektora marketingu Grupy Lotos. Zastąpił Witolda Paska, który funkcję tę sprawował przez ostatni rok.
więcej
|
VML Poland: Paweł Loedl za Michała Wolniaka chief strategy officerem, odchodzi Agnieszka Grzmkowska
Paweł Loedl, ostatnio strategy director w ING Banku Śląskim po roku przerwy wrócił do agencji VML Poland. Jako chief strategy officer zastąpi Michała Wolniaka. Michał Banaszewski awansował na chief business officera zastępując Agnieszkę Grzmkowską, która odchodzi z agencji.
więcej
|
Artur Boruc śpiewa z kibicami romantyczną piosenkę w spocie ForBETu (wideo)
Firma ForBET Zakłady Bukmacherskie udostępniła wizerunkową reklamą, w której Artur Boruc wspólnie z grupą kibiców śpiewa w pubie romantyczną piosenkę.
więcej
|
Katarzyna Nosowska i Eldo promują plebiscyt na nazwę ulicy w Browarach Warszawskich (wideo)
Ruszył plebiscyt na nazwę nowej ulicy na warszawskiej Woli, która powstanie w Browarach Warszawskich. Echo Investment i Muzeum Warszawy wytypowały trzy propozycje, które zostały zaczerpnięte z historii tego miejsca. Za stworzenie idei kreatywnej i strategii aktywacji oraz dedykowanej jej kampanii reklamowej, a także realizację działań w obszarach ATL, BTL, digital oraz PR odpowiada agencja Walk.
więcej
|
Kasztelan w kolejnej odsłonie kampanii "Ręczymy za każdą butelkę" zachwala jęczmień (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona kampanii piwa Kasztelan (Carlsberg Polska). Akcję "Ręczymy za każdą butelkę" przygotowały Brain Box, 7Sharks, BadiBadi oraz Initiative.
więcej
|
Polski akcent we francuskim projekcie Heinekena "Warzenie to bogactwo"
Heineken wprowadza na francuski rynek limitowaną edycję piwa z etykietami zaprojektowanymi przez 20 artystów z całego świata. Polskę w tym gronie reprezentuje Marta Orzeł.
więcej
|
Andrea Pirlo szuka idealnej drużyny na mundial w kampanii McDonald's i Uber Eats (wideo)
W nowej wspólnej kampanii McDonald’s i Uber Eats Andrea Pirlo, znany włoski piłkarz kompletuje własną drużynę na tegoroczny mundial w Rosji. Projekt realizowany w internecie wykorzystuje fakt, że po raz pierwszy od 60 lat w mistrzostwach świata w piłce nożnej zabrakło reprezentacji Włoch.
więcej
|
Michał Garwacki: z szefa Synermedia na marketing managera GTV Poland
Michał Garwacki odszedł z agencji interaktywnej Synermedia, którą kierował przez ostatnie siedem lat. Objął funkcję marketing managera GTV Poland, dystrybutora akcesoriów meblowych i oświetlenia.
więcej
|
Podkarpacie promuje ofertę turystyczną z vlogerami
Pod hasłem "Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!" ruszyła kampania internetowa promująca ofertę turystyczną regionu. Organizatorem akcji jest Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT). Do współpracy zaangażowano twórcę vloga Kołem się Toczy.
więcej
|
Przy Paradzie Równości promowały się też Empik i Netflix. ,,Szanujemy wszystkie inicjatywy, które wspierają równość i tolerancję"
Sobotnią Paradę Równości oprócz marki lodów Ben & Jerry’s i stacji telewizyjnej MTV Polska wsparły sieć salonów Empik i platforma streamingowa Netflix (promująca przy tej okazji swój serial „Orange is the New Black”. - Szanujemy wszystkie inicjatywy, które wspierają równość i tolerancję - uzasadnił Empik.
więcej
|
Marcin Dębowski marketing managerem w Bohemia Motors
Stanowisko marketing managera w Bohemia Motors, sieci salonów samochodowych należących do PGA Polska, objął Marcin Dębowski. Ostatnio pracował w Nexteam.
więcej
|
Artegence odpowiada za koncepcję sklepu Volkswagen Home w Polsce
Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Home, pierwszego takiego sklepu koncepcyjnego Volkswagen Group w Europie. Agencja odpowiada za strategię komunikacji i jej realizację, w tym działania w internecie oraz out of home.
więcej
|
Rafał Sonik reklamuje Mercedesa klasy X
Mercedes rusza z kampanią nowego pickupa klasy X. Twarzą akcji przygotowanej przez BBDO Warszawa jest kierowca rajdowy i przedsiębiorca Rafał Sonik.
więcej
|
Develey z loterią ,,Tak smakuje wygrana"
Develey startuje z loterią konsumencką, w której do wygrania jest ponad tysiąc nagród. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Happen House.
więcej
|
Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej
Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc?
więcej
|
|
|
Dagmara Leszkowicz redaktor naczelną The First News
Dagmara Leszkowicz została redaktor naczelną The First News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie zarządzać anglojęzycznym portalem Polskiej Agencji Prasowej, który powstał na początku maja br.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I kwartale, tylko ,,Automobilista" na plusie
W pierwszym kwartale br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie apeluje do KE o skierowanie ustawy o Sądzie Najwyższym do Trybunału Sprawiedliwości UE
Towarzystwo Dziennikarskie w liście do Komisji Europejskiej apelują o jak najszybsze skierowanie ustawy o Sądzie Najwyższym do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz złożenie wniosku o zastosowanie środków tymczasowych.
więcej
|
Dorota Kotas laureatką pierwszej edycji konkursu ,,Człowiek z pasją - Nagroda dziennikarska im. Zygmunta Moszkowicza"
„Mały czarny tekst z cukrem, mlekiem i ogórkiem, czyli: ludzie są najgorsi” Doroty Kotas, opublikowany w „Nowych Peryferiach”, zyskał największe uznanie jurorów pierwszej edycji konkursu „Człowiek z pasją - Nagroda dziennikarska im. Zygmunta Moszkowicza”.
więcej
|
,,Tele Tydzień" z dodatkiem specjalnym ,,Niezbędnik Kibica" na mundial
W sprzedaży ukazał się tygodnik „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) z dodatkiem sportowym „Niezbędnik Kibica”, poświęconym mundialowi.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,To i owo TV" z dodatkami specjalnymi z okazji mundialu
W sprzedaży pojawiło się nowe wydanie „Tele Tygodnia” - z dodatkiem sportowym „Niezbędnik Kibica”, a 12 czerwca – „To i Owo” z dodatkiem piłkarskim „Przewodnik po mundialu”. Czytelnicy znajdą w nich ciekawostki o zbliżającym się mundialu.
więcej
|
,,To & owo" z dodatkiem piłkarskim ,,Przewodnik po mundialu"
We wtorek 12 czerwca b. do wydania tygodnika „To & owo” (Wydawnictwo Bauer) zostanie dołączony dodatek „Przewodnik po mundialu”.
więcej
|
|
|
Grupa Onet-RASP znów przed Wirtualną Polską, w dół Interia (Gemius/PBI z maja)
W maju br. Grupa Onet-RAS Polska miała minimalnie większy zasięg od Wirtualnej Polski. Duże spadki zanotowały Grupa Interia.pl i Google, a znaczące wzrosty - Wikipedia, Grupa Polska Press i Grupa TVN.
więcej
|
Blowek z najpopularniejszym polskim kanałem na YouTubie, wyprzedził Sylwestra Wardęgę
Blowek został właśnie najpopularniejszym polskim youtuberem po względem liczby subskrybentów - ma ich 3,6 mln. Minimalnie wyprzedza Sylwestra Wardęgę, który zamieścił wielokrotnie mniej materiałów, ale łącznie zanotowały one więcej odtworzeń, głównie dzięki globalnemu sukcesowi wideo z psem-pająkiem.
więcej
|
Brytyjscy nadawcy zainwestują 125 mln funtów w platformę Freeview aby walczyć z Netflixem i Amazonem
Trzej brytyjscy nadawcy - BBC, Channel 4 i IPTV zapowiedzieli inwestycję w platformę Freeview. Dzięki dofinansowaniu w kwocie 125 mln funtów w ciągu najbliższych 5 lat Freeview ma się stać serwisem oferującym odbiorcom zarówno telewizję na żywo, jak też dostęp do materiałów VoD i stanowić w Wielkiej Brytanii konkurencję dla Netflixa oraz Amazona.
więcej
|
Ostatni sezon ,,House of Cards" pojawi się na Netfliksie w tym roku
Wystartowały zdjęcia do szóstego, ostatniego sezonu serialu „House of Cards”. Netflix zapowiada, że nowe odcinki zostaną udostępnione w br.
więcej
|
Bernadetta Byrska dyrektorem ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet-RAS Polska
Bernadetta Byrska objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet - RAS Polska. To nowo utworzone stanowisko w tym segmencie, w skład którego wchodzą marki „Newsweek Polska” i „Forbes”.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|