Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 12 Czerwca 2018
 
 
 
Transmisja opolskiego festiwalu straciła widzów, ale TVP1 liderem
 
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,98 mln widzów. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert „Od Opola do Opola”. Wpływy z reklam wyniosły 6,09 mln zł - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Dagmara Leszkowicz redaktor naczelną The First News
 
Dagmara Leszkowicz została redaktor naczelną The First News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie zarządzać anglojęzycznym portalem Polskiej Agencji Prasowej, który powstał na początku maja br. więcej
 
 
Grupa Onet-RASP znów przed Wirtualną Polską, w dół Interia (Gemius/PBI z maja)
 
W maju br. Grupa Onet-RAS Polska miała minimalnie większy zasięg od Wirtualnej Polski. Duże spadki zanotowały Grupa Interia.pl i Google, a znaczące wzrosty - Wikipedia, Grupa Polska Press i Grupa TVN. więcej
 
 
Public relations stygmatyzowany w mediach "nie bez winy PR-owców i polityków"
 
Wzmianki o public relations w polskiej przestrzeni medialnej są w znacznym stopniu negatywne. Wizerunek całej dziedziny ulega pogorszeniu, do czego przyczynia się błędne lub niedokładne przedstawianie jej w mediach - wynika z najnowszych badań dr Łukasza Przybysza Uniwersytetu Warszawskiego. więcej
 
 
Publicis Groupe oficjalnie nie będzie na Cannes Lions 2018, ale o nagrody powalczy 399 kampanii autorstwa jej agencji
 
Choć przed rokiem szefostwo Publicis Groupe zapowiedziało, że przez najbliższy rok nie weźmie udziału w żadnym branżowym festiwalu reklamowym, to prace agencji należących do koncernu będą konkurować na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Kampanie zgłosili klienci i partnerzy grupy, a część pracowników Publicisu weźmie udział w wydarzeniu na własny koszt. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Eksperci entuzjastycznie o polskim Joint Industry Committee. "Korzyści finansowe, szansa na nowe otwarcie" więcej
 
Onet i Gazeta.pl promują się wzajemnie na stronach głównych więcej
 
IKEA wycofuje plastikowe jednorazowe produkty ze sklepów i restauracji więcej
 
Europejski Trybunał Sprawiedliwości: Administrator fanpage'a na Facebooku odpowiada za przetwarzanie danych użytkowników więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz / Redaktor Cavatina
Wydawca Wirtualna Polska Media
Redaktor Wirtualna Polska Media
Dziennikarz Wideo Edipresse Polska
SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ I ANALIZ Grupa RMF
Social Planner Starcom
PROJECT MANAGER Grupa ZPR Media
Reżyser /Realizator B3 Films
ACCOUNT MANAGER (Branża: FMCG, Pharma, Beauty, Parenting) Grupa ZPR Media
PHP Backend Engineer SOLVEN FINANCE
Web Designer Displate
FOTOGRAF GPD FILM STUDIO
Dyrektor Finansowy SOLVEN FINANCE
Marketing Specialist SOLVEN FINANCE
Marketing - Specjalista SEM Comarch
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Transmisja opolskiego festiwalu straciła widzów, ale TVP1 liderem

Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,98 mln widzów. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert „Od Opola do Opola”. Wpływy z reklam wyniosły 6,09 mln zł - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN przeprasza Katarzynę Zielińską za materiał w ,,Na językach" z jej sobowtórką palącą w ciąży

Na portalu Player.pl i w kanale TVN pojawiły się przeprosiny od nadawcy skierowane do aktorki Katarzyny Zielińskiej. Dotyczą one prześmiewczego materiału w programie „Na językach”, w którym kobieta udająca Zielińską paliła papierosa. Sąd orzeł, że naruszyło to dobra osobiste aktorki. więcej

1,08 mln widzów ,,Rodzinki.pl". TVP2 stacją trzeciego wyboru

Dwunasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,08 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 140 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 7,55 mln zł. więcej

Brytyjscy nadawcy zainwestują 125 mln funtów w platformę Freeview aby walczyć z Netflixem i Amazonem

Trzej brytyjscy nadawcy - BBC, Channel 4 i IPTV zapowiedzieli inwestycję w platformę Freeview. Dzięki dofinansowaniu w kwocie 125 mln funtów w ciągu najbliższych 5 lat Freeview ma się stać serwisem oferującym odbiorcom zarówno telewizję na żywo, jak też dostęp do materiałów VoD i stanowić w Wielkiej Brytanii konkurencję dla Netflixa oraz Amazona. więcej

CI Polsat będzie nadawał w HD, Polska pierwszym rynkiem

W czerwcu br. kanał Crime+Investigation Polsat (A+E Networks) rozpocznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości obrazu. Polska będzie pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym ruszy wersja HD kanału. więcej

TVP1 nowym liderem, TVP2 w dół. Mecz Polska-Chile i ,,Barwy szczęścia" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: mecz Polska-Chile, serial „Barwy szczęścia” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji nowym liderem w 4+ została TVP1, która awansowała z miejsca czwartego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcin Rosiński gospodarzem pasm informacyjnych w TVP Info

Marcin Rosiński zaczął prowadzić pasma informacyjne w TVP Info. Ze stacją współpracuje od kilku lat, od ponad dekady jest związany z TVP3 Wrocław. więcej

Grupa Raben - po drodze z ekologią

W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia.  Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Gliński: media tworzyło wielu współpracowników SB, to dalej ma wpływ. Czabański: media publiczne nie tylko z racjami rządu

- Wielu tych, którzy współpracowali ze służbami bezpieczeństwa, było w Polsce zaangażowanych w tworzenie nowych mediów po 1989 roku i w dalszym ciągu ma to wpływ na obecną sytuację - powiedział minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński. Natomiast Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych, sprecyzował swoją wypowiedź co do misji mediów publicznych, zaznaczając, że mają one nie tylko opisywać działania obozu rządzącego. więcej

 
Joanna Mąkosa: z TOK FM do Radia ZET

Od września br. reporterka Joanna Mąkosa dołączy do zespołu działu informacji Radia ZET (Eurozet). Będzie pracować w redakcji w Warszawie. więcej

 
Józef Wacnik przedstawicielem Polskiego Radia w EBU Technical Committee

Podczas ostatniego zgromadzenia Komitetu Technicznego Europejskiej Unii Nadawców powołano jego nowych członków. Polskie Radio reprezentuje dyrektor techniczny - Józef Wacnik. Kadencja członków trwa 2 lata. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem słuchalności. Radio Olsztyn tuż za podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Publicis Groupe oficjalnie nie będzie na Cannes Lions 2018, ale o nagrody powalczy 399 kampanii autorstwa jej agencji

Choć przed rokiem szefostwo Publicis Groupe zapowiedziało, że przez najbliższy rok nie weźmie udziału w żadnym branżowym festiwalu reklamowym, to prace agencji należących do koncernu będą konkurować na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Kampanie zgłosili klienci i partnerzy grupy, a część pracowników Publicisu weźmie udział w wydarzeniu na własny koszt. więcej

LifeTube i Gamellon razem z Szeri Szeri i DDOB, będzie wspólna oferta

Agencje influencer marketingu LifeTube i Gamellon podjęły współpracę strategiczną z agencją Szeri Szeri i platformą społecznościową influencerów DDOB. Przygotują wspólną ofertę obejmującą m.in. blogerów oraz popularnych użytkowników Instagrama i Musical.ly. więcej

Firmowymi pieniędzmi Martin Sorrell miał płacić za prostytutki. Kulisy odejścia szefa WPP

Dlaczego Martin Sorrell opuścił fotel prezesa WPP Group? Dochodzenie miało dotyczyć finansowania przez niego z funduszy firmy usług prostytutek. więcej

Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Grupy Lotos

Paweł Senator objął stanowisko dyrektora marketingu Grupy Lotos. Zastąpił Witolda Paska, który funkcję tę sprawował przez ostatni rok. więcej

VML Poland: Paweł Loedl za Michała Wolniaka chief strategy officerem, odchodzi Agnieszka Grzmkowska

Paweł Loedl, ostatnio strategy director w ING Banku Śląskim po roku przerwy wrócił do agencji VML Poland. Jako chief strategy officer zastąpi Michała Wolniaka. Michał Banaszewski awansował na chief business officera zastępując Agnieszkę Grzmkowską, która odchodzi z agencji. więcej

Artur Boruc śpiewa z kibicami romantyczną piosenkę w spocie ForBETu (wideo)

Firma ForBET Zakłady Bukmacherskie udostępniła wizerunkową reklamą, w której Artur Boruc wspólnie z grupą kibiców śpiewa w pubie romantyczną piosenkę. więcej

Katarzyna Nosowska i Eldo promują plebiscyt na nazwę ulicy w Browarach Warszawskich (wideo)

Ruszył plebiscyt na nazwę nowej ulicy na warszawskiej Woli, która powstanie w Browarach Warszawskich. Echo Investment i Muzeum Warszawy wytypowały trzy propozycje, które zostały zaczerpnięte z historii tego miejsca. Za stworzenie idei kreatywnej i strategii aktywacji oraz dedykowanej jej kampanii reklamowej, a także realizację działań w obszarach ATL, BTL, digital oraz PR odpowiada agencja Walk. więcej

Kasztelan w kolejnej odsłonie kampanii "Ręczymy za każdą butelkę" zachwala jęczmień (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii piwa Kasztelan (Carlsberg Polska). Akcję "Ręczymy za każdą butelkę" przygotowały Brain Box, 7Sharks, BadiBadi oraz Initiative. więcej

Polski akcent we francuskim projekcie Heinekena "Warzenie to bogactwo"

Heineken wprowadza na francuski rynek limitowaną edycję piwa z etykietami zaprojektowanymi przez 20 artystów z całego świata. Polskę w tym gronie reprezentuje Marta Orzeł. więcej

Andrea Pirlo szuka idealnej drużyny na mundial w kampanii McDonald's i Uber Eats (wideo)

W nowej wspólnej kampanii McDonald’s i Uber Eats Andrea Pirlo, znany włoski piłkarz kompletuje własną drużynę na tegoroczny mundial w Rosji. Projekt realizowany w internecie wykorzystuje fakt, że po raz pierwszy od 60 lat w mistrzostwach świata w piłce nożnej zabrakło reprezentacji Włoch. więcej

Michał Garwacki: z szefa Synermedia na marketing managera GTV Poland

Michał Garwacki odszedł z agencji interaktywnej Synermedia, którą kierował przez ostatnie siedem lat. Objął funkcję marketing managera GTV Poland, dystrybutora akcesoriów meblowych i oświetlenia. więcej

Podkarpacie promuje ofertę turystyczną z vlogerami

Pod hasłem "Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!" ruszyła kampania internetowa promująca ofertę turystyczną regionu. Organizatorem akcji jest Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT). Do współpracy zaangażowano twórcę vloga Kołem się Toczy. więcej

Przy Paradzie Równości promowały się też Empik i Netflix. ,,Szanujemy wszystkie inicjatywy, które wspierają równość i tolerancję"

Sobotnią Paradę Równości oprócz marki lodów Ben & Jerry’s i stacji telewizyjnej MTV Polska wsparły sieć salonów Empik i platforma streamingowa Netflix (promująca przy tej okazji swój serial „Orange is the New Black”. - Szanujemy wszystkie inicjatywy, które wspierają równość i tolerancję - uzasadnił Empik. więcej

Marcin Dębowski marketing managerem w Bohemia Motors

Stanowisko marketing managera w Bohemia Motors, sieci salonów samochodowych należących do PGA Polska, objął Marcin Dębowski. Ostatnio pracował w Nexteam. więcej

Artegence odpowiada za koncepcję sklepu Volkswagen Home w Polsce

Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Home, pierwszego takiego sklepu koncepcyjnego Volkswagen Group w Europie. Agencja odpowiada za strategię komunikacji i jej realizację, w tym działania w internecie oraz out of home. więcej

Rafał Sonik reklamuje Mercedesa klasy X

Mercedes rusza z kampanią nowego pickupa klasy X. Twarzą akcji przygotowanej przez BBDO Warszawa jest kierowca rajdowy i przedsiębiorca Rafał Sonik. więcej

Develey z loterią ,,Tak smakuje wygrana"

Develey startuje z loterią konsumencką, w której do wygrania jest ponad tysiąc nagród. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Happen House. więcej

Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej

Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc? więcej

 
 
 
PRASA
 
Dagmara Leszkowicz redaktor naczelną The First News

Dagmara Leszkowicz została redaktor naczelną The First News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie zarządzać anglojęzycznym portalem Polskiej Agencji Prasowej, który powstał na początku maja br. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I kwartale, tylko ,,Automobilista" na plusie

W pierwszym kwartale br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie apeluje do KE o skierowanie ustawy o Sądzie Najwyższym do Trybunału Sprawiedliwości UE

Towarzystwo Dziennikarskie w liście do Komisji Europejskiej apelują o jak najszybsze skierowanie ustawy o Sądzie Najwyższym do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz złożenie wniosku o zastosowanie środków tymczasowych. więcej

Dorota Kotas laureatką pierwszej edycji konkursu ,,Człowiek z pasją - Nagroda dziennikarska im. Zygmunta Moszkowicza"

„Mały czarny tekst z cukrem, mlekiem i ogórkiem, czyli: ludzie są najgorsi” Doroty Kotas, opublikowany w „Nowych Peryferiach”, zyskał największe uznanie jurorów pierwszej edycji konkursu „Człowiek z pasją - Nagroda dziennikarska im. Zygmunta Moszkowicza”. więcej

,,Tele Tydzień" z dodatkiem specjalnym ,,Niezbędnik Kibica" na mundial

W sprzedaży ukazał się tygodnik „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) z dodatkiem sportowym „Niezbędnik Kibica”, poświęconym mundialowi. więcej

,,Tele Tydzień" i ,,To i owo TV" z dodatkami specjalnymi z okazji mundialu

W sprzedaży pojawiło się nowe wydanie „Tele Tygodnia” - z dodatkiem sportowym „Niezbędnik Kibica”, a 12 czerwca – „To i Owo” z dodatkiem piłkarskim „Przewodnik po mundialu”. Czytelnicy znajdą w nich ciekawostki o zbliżającym się mundialu. więcej

,,To & owo" z dodatkiem piłkarskim ,,Przewodnik po mundialu"

We wtorek 12 czerwca b. do wydania tygodnika „To & owo” (Wydawnictwo Bauer) zostanie dołączony dodatek „Przewodnik po mundialu”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Grupa Onet-RASP znów przed Wirtualną Polską, w dół Interia (Gemius/PBI z maja)

W maju br. Grupa Onet-RAS Polska miała minimalnie większy zasięg od Wirtualnej Polski. Duże spadki zanotowały Grupa Interia.pl i Google, a znaczące wzrosty - Wikipedia, Grupa Polska Press i Grupa TVN. więcej

Blowek z najpopularniejszym polskim kanałem na YouTubie, wyprzedził Sylwestra Wardęgę

Blowek został właśnie najpopularniejszym polskim youtuberem po względem liczby subskrybentów - ma ich 3,6 mln. Minimalnie wyprzedza Sylwestra Wardęgę, który zamieścił wielokrotnie mniej materiałów, ale łącznie zanotowały one więcej odtworzeń, głównie dzięki globalnemu sukcesowi wideo z psem-pająkiem. więcej

Brytyjscy nadawcy zainwestują 125 mln funtów w platformę Freeview aby walczyć z Netflixem i Amazonem

Trzej brytyjscy nadawcy - BBC, Channel 4 i IPTV zapowiedzieli inwestycję w platformę Freeview. Dzięki dofinansowaniu w kwocie 125 mln funtów w ciągu najbliższych 5 lat Freeview ma się stać serwisem oferującym odbiorcom zarówno telewizję na żywo, jak też dostęp do materiałów VoD i stanowić w Wielkiej Brytanii konkurencję dla Netflixa oraz Amazona. więcej

Ostatni sezon ,,House of Cards" pojawi się na Netfliksie w tym roku

Wystartowały zdjęcia do szóstego, ostatniego sezonu serialu „House of Cards”. Netflix zapowiada, że nowe odcinki zostaną udostępnione w br. więcej

Bernadetta Byrska dyrektorem ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet-RAS Polska

Bernadetta Byrska objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet - RAS Polska. To nowo utworzone stanowisko w tym segmencie, w skład którego wchodzą marki „Newsweek Polska” i „Forbes”. więcej

Grupa Raben - po drodze z ekologią

W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia.  Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Public relations stygmatyzowany w mediach "nie bez winy PR-owców i polityków"

Wzmianki o public relations w polskiej przestrzeni medialnej są w znacznym stopniu negatywne. Wizerunek całej dziedziny ulega pogorszeniu, do czego przyczynia się błędne lub niedokładne przedstawianie jej w mediach - wynika z najnowszych badań dr Łukasza Przybysza Uniwersytetu Warszawskiego. więcej

Krzysztof Litwinek na czele Publicis Consultants, Katarzyna Koper odchodzi

Od połowy czerwca br. zarządzanie agencją Publicis Consultants (należy do Publicis Worldwide) przejmuje Krzysztof Litwinek, dotychczasowy communication director. Zastąpi Katarzynę Koper, która odchodzi z agencji. więcej

Klaudia Dawidko odpowiada za PR Citroena i DS, Tomasz Mucha przeszedł do Mercedesa

Klaudia Dawidko objęła stanowisko koordynatora ds. PR i eventów dla marek Citroen i DS w Polsce (Grupa PSA). Przejęła obowiązki Tomasza Muchy, który przeszedł do Mercedes-Benz Polska. więcej

Volskwagen Group Polska wybiera Q&A Communications do obsługi Skody

Agencja Q&A Communications wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną marki Skoda (Volskwagen Group Polska). Postępowanie rozstrzygnięto w połowie maja. więcej

Hill+Knowlton Strategies w przetargu zdobywa obsługę 3M Poland

Agencja Hill+Knowlton Strategies wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji korporacyjnej 3M Poland, firmy zajmującej się wytwarzaniem produktów specjalistycznych. więcej

Good One PR pracuje dla domu ubezpieczeniowego Spectrum

Agencja Good One PR od początku czerwca zajmuje się obsługą public relations domu ubezpieczeniowego Spectrum. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Elon Musk zapowiada aktualizację Tesli do auta autonomicznego
R200 - kompaktowy wideorejestrator Navitel za 149 zł
ROG Swift PG27UQ - nowy gamingowy monitor Asusa w przedsprzedaży za 10 999 zł (wideo)
Banki wprowadzają technologię rozpoznawania twarzy. Wystarczy popatrzeć w kamerę smartfona, by zalogować się do konta
W tym roku sprzedaż smartfonów znów spadnie. 85 proc. dla Androida, 15 proc. dla iOS
Sprzedaż urządzeń drukujących w I kw. lekko w górę. HP liderem
Gra ,,FIFA" po 10 latach przerwy znów z Ligą Mistrzów UEFA (wideo)
Orange Polska rusza z komercyjnym pilotażem LTE-M
Wearables z niewielkim wzrostem sprzedaży w I kw. Apple przed Xiaomi
Nakładyna rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość będą rosły o 72 proc. rocznie
Huawei zyskuje na rynku rozwiązań sieciowych dla przedsiębiorstw
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polski eksport broni się przed spowolnieniem w Europie
Banki wprowadzają technologię rozpoznawania twarzy. Wystarczy popatrzeć w kamerę smartfona, by zalogować się do konta
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,The Good Cop" od 21 września w Netflixie. Grają Tony Danza i Josh Groban
,,Glow 2" od 29 czerwca w Netflixie (wideo)
Smutny Jim Carrey w serialu "Kidding" rozśmiesza dzieci
Nadchodzi "Predator" (wideo)
Ryan Gosling w filmie "First Man" stawia pierwszy krok na Księżycu
Film "Ocean's 8" z Rihanna i Sandra Bullock podbija kina
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj