|
|
|
|
|
|
|
Zmiany w strukturach TVN i Discovery: nowe jednostki i likwidacje zdublowanych ról. Zwolniono ponad 20 osób
Po trzech miesiącach od sfinalizowania przejęcia Scripps Networks Interactive, właściciela TVN, przez Discovery, nowy zespół zarządzający obu firm wprowadza zmiany w strukturalne firmy. - Zakończenie tego etapu integracji wiąże się z likwidacją niewielkiej liczby stanowisk - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN. Z naszych informacji wynika, że pracę straciło już ponad 20 osób.
więcej
|
TVP gotowa uruchomić TVP Sport HD w DVB-T. Jacek Kurski: oferta EmiTela jest zdecydowanie za droga
Telewizja Polska była zainteresowana uruchomieniem TVP Sport w DVB-T w jakości HD jeszcze przed rozpoczęciem mundialu, ale nie zgodziła się na warunki finansowe zaoferowane przez Emitela - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Muszę szanować publiczne pieniądze. Jest to jeden z przykładów rozsądnego gospodarowania środkami publicznymi - mówi nam Jacek Kurski, prezes publicznego nadawcy.
więcej
|
Małgorzata Mikulska-Rembek nie jest już szefem redakcji ,,Państwo w państwie" w Polsat News. Odchodzi Jan Kunert
Michał Troiński został nowym szefem redakcji programu interwencyjnego Polsat News „Państwo w państwie”, zastępując Małgorzatę Mikulską-Rembek. Z redakcji odchodzi dziennikarz Jan Kunert.
więcej
|
Firma Heronima Ruty wycofuje się z Cyfrowego Polsatu, sprzedaje 4,4 proc. akcji za 630 mln zł
Spółka Sensor Overseas należąca do Heronima Ruty, wieloletniego współpracownika Zygmunta Solorza, wystawiła na sprzedaż 28,18 mln akcji Cyfrowego Polsatu w cenie 22,5 zł za sztukę. Z ich sprzedaży ma uzyskać 634 mln zł.
więcej
|
2,28 mln widzów koncertu ,,Gwiazdy dla Zbyszka" w TVN
Pokazany we wtorek w TVN koncert „Gwiazdy dla Zbyszka. Tribute to Zbigniew Wodecki” oglądało średnio 2,28 mln widzów. Stacja w czasie nadawania widowiska była liderem rynku telewizyjnego. - Oczywiście chętnie podejmiemy rozmowy w sprawie naszego udziału w kolejnych odsłonach tej imprezy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Jarosław Olechowski o braku materiału we wtorkowych ,,Wiadomościach" nt. referendum prezydenta: była relacja w TVP Info
We wtorek „Panorama” i „Wiadomości” jako jedyne programy informacyjne głównych stacji nie poinformowały o pytaniach, które prezydent Andrzej Duda chce zadać w jesiennym referendum. W „Wiadomościach” krótki materiał o tym pokazano w środę. Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, tłumaczy, że wystąpienie prezydenta na żywo transmitowano w TVP Info.
więcej
|
Polsat Sport nowym liderem kanałów sportowych. Eleven Sports 1 zyskał najwięcej
W maju br. nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Eleven Sports 1, a na czele spadków znalazł się Canal+ Sport 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Barwy szczęścia" z akcją ,,Barwna Strefa Kibica" na mundialu Rosja 2018 (wideo)
Telewizyjna Dwójka i Artrama na czas trwania mundialu w Rosji przygotowały akcję „Barwna Strefa Kibica”, w którą zaangażowali się aktorzy z serialu „Barwy szczęścia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zgoda na fuzję AT&T i Time Warner. CNN, HBO, DC Comics i Warner Bros z nowym właścicielem
Sędzia federalny wyraził zgodę na transakcję wartą 85 miliardów dolarów, która może poważnie zmienić rynek medialny. AT&T dostał zielone światło na przejęcie Time Warner co oznacza, że CNN, HBO, DC Comics i Warner Bros stały się własnością telekomunikacyjnego giganta.
więcej
|
Andrzej Mastalerz i Michał Czernecki w serialu AXN ,,Znaki" (teaser i zdjęcia)
Andrzej Mastalerz, Michał Czernecki, Magdalena Żak i Piotr Trojan dołączyli do obsady serialu AXN „Znaki”. Stacja ujawniła pierwszy teaser i zdjęcia z planu.
więcej
|
Kolejna edycja ,,Milionerów" w jesiennej ramówce TVN. Właśnie trwają castingi
Telewizja TVN podjęła decyzję o realizacji kolejnego sezonu teleturnieju „Milionerzy”, który widzowie zobaczą w jesiennej ramówce 2018 roku. Właśnie trwają poszukiwania uczestników do projektu.
więcej
|
Krzysztof Ziemiec o zacytowaniu w ,,GW" jego słów sprzed pół roku o mediach i dziennikarzach: ubeckie metody
„Gazeta Wyborcza” ujawniła wypowiedzi Krzysztofa ZIemca ze spotkania na UW w listopadzie ub.r. Dziennikarz stwierdził wtedy, że nie czuje się odpowiedzialny za przekaz programów informacyjnych i publicystycznych Telewizji Polskiej i pochwalił Polsat za obiektywizm. - Co jeszcze znajdziecie by mnie zaatakować?! Obrzydliwe! - skomentował tę publikację Ziemiec. - Przecież to są cytaty z Twoich wypowiedzi na publicznym spotkaniu - odpowiedziała mu Dominika Wielowieyska z „GW”.
więcej
|
Kino Polska TV planuje wypłacić 10,9 mln zł dywidendy, po 55 groszy na akcję
Zarząd i rada nadzorcza nadawcy telewizyjnego Kino Polska TV chcą, żeby spółka z 21,88 mln zł zysku w ub.r. wypłaciła 10,9 mln zł w formie dywidendy. Musi się na to zgodzić walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki.
więcej
|
Epic Drama w ofercie UPC Polska
Od 12 czerwca 2018 roku w ofercie UPC Polska dostępny jest kanał Epic Drama.
więcej
|
Oszczędzać da się sprytnie
Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać!
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mediacap uruchamia agencję performance marketingu Booost, szefami i wspólnikami Łucja Gdala oraz Sławomir Kornicki
Holding marketingowo-badawcy Medicap przekształcił swoją spółkę MCP Publica w agencję Booost, która będzie zajmować się performance marketingiem. Członkami jej zarządu i udziałowcami zostali Łucja Gdala i Sławomir Kornicki, wcześniej związani m.in. z Codemedia, Mediacontacts i Centraals.
więcej
|
Atmedia wznawia działalność - właścicielami Maria Wajda, Marcin Boroszko i Jacek Skrodzki
Cztery lata po zniknięciu z rynku spółka Atmedia, specjalizująca się w pośrednictwie sprzedaży czasu reklamowego w telewizji, wznawia działalność. Jej udziałowcami są teraz Maria Wajda, Marcin Boroszko i Jacek Skrodzki. O potencjalnych klientów będzie walczyć dziś głównie z TVN Media i Polsat Media, które zduopolizowały rynek brokerki telewizyjnej.
więcej
|
Tomasz Chrapusta i Katarzyna Czeżyk zwycięzcami Grand Prix Papaya Young Directors za kampanię EB
Grand Prix 5. edycji konkursu Papaya Young Directors organizowanego przez Papaya Films trafiło do duetu kreatywnego Tomasz Chrapusta i Katarzyna Czeżyk. Wśród nagrodzonych znaleźli się też m.in. Tessa Moult-Milewska, Michał Radziejewski, Paweł Soja.
więcej
|
Dariusz Andrian prezesem zarządu SAR
Wczoraj walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych wybrało nowe władze. Nowym prezesem został Dariusz Andrian CEO VML Poland i Grupy Young & Rubicam Brands, który zastąpił Szymona Gutkowskiego.
więcej
|
Partyka / takie.pany: ,,Kanterstrajk" - odczarować wizerunek gier komputerowych (wywiad)
- Chciałem pokazać sytuacje, gdzie młody dzieciak otoczony przez zaniedbujących go rodziców, nieprzyjazne środowisko w szkole itd. szukał ucieczki i pozytywnych relacji w świecie gier. Zależało mi na tym, żeby przedstawić gry w innym świetle niż zwykle przedstawiają je masowe media - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl laureat tegorocznej nagrody Best of Craft na konkursie KTR - Łukasz Partyka. Razem z duetem takie.pany otrzymał nagrodę za teledysk „Kanterstrajk" Fisza Emade Tworzywo.
więcej
|
LPP przedstawia nową strategię. Nowe salony, centrum dystrybucyjne i technologie na pierwszym miejscu
Polski producent odzieży, firma LPP, która w swoim portfolio ma takie marki jak Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay zapowiedziała nową strategię, którą ma zamiar realizować w ciągu najbliższych kilku lat. Ambitne plany odzieżowego potentata zakładają m.in. budowę salonów na nowych, zagranicznych rynkach, wzrost sprzedaży z e-handlu do 20 proc. czy powstanie fundacji, która umożliwi w przyszłości sukcesję spółki.
więcej
|
Circle K z akcją Circlozaury promuje swój program lojalnościowy
Na stacjach paliw Circle K wystartował program Circlozaury, w ramach którego klienci mogą zbierać figurki dinozaurów. Aktywację wspiera kampania promocyjna, przygotowana przez Opus B i Watchout Studio.
więcej
|
Polska Press i władze Wielkopolski z konkursem na film z okazji 100-lecia Powstania Wielkopolskiego
Wydawnictwo Polska Press wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego prowadzi konkurs na film upamiętniający 100. rocznicę Powstania Wielkopolskiego. Pula nagród w nim wynosi łącznie 45 tys. zł.
więcej
|
Stworek Akuk reklamuje żelki Akuku!
Firma Colian, producent żelków Akuku!, rozpoczęła kampanię, w której debiutuje nowy brand hero marki - stworek Akuk. Akcję prowadzą Havas, Human Ark, Initiative i Kolterman Media Communications.
więcej
|
Sztokholm zakazuje emanujących seksem reklam na ulicach miasta
Władze Sztokholmu uchwaliły właśnie nowe przepisy, które zakazują publicznego wyświetlania reklam przedstawiających kobiety i mężczyzn jako obiekty seksualne na terenie miasta. Możliwe będzie ich usuwanie w ciągu 24 godzin od momentu ich ujawnienia.
więcej
|
Grzegorz Karwowski: z MRM & McCann do Plej
Grzegorz Karwowski zaczął pracę jako senior art director w agencji marketingowej Plej. Wcześniej był związany m.in. z agencjami Young & Rubicam, DDB Warszawa, K2 i MRM & McCann.
więcej
|
IPG przypomina pracownikom, by zachowywali się odpowiedzialnie na Cannes Lions 2018
Szefowie grupy reklamowej IPG w wysłanym e-mailu do wszystkich pracowników biorących udział w nadchodzącym festiwalu Cannes Lions w 2018 roku przypominają, aby zachowywali się właściwie podczas pobytu tam i unikali "niewłaściwego zachowania", zwłaszcza przy alkoholu.
więcej
|
15 tys. zł nagrody za film promujący gospodarkę morską w Polsce
Pomorska Fundacja Filmowa w Gdyni rozpoczęła konkurs na film promujący gospodarkę morską. Główną nagrodą w nim jest 15 tys. zł.
więcej
|
O skutkach nieprawidłowego parkowania ostrzega w kampanii społecznej Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
Pod hasłem "10 metrów zachowaj (się)" ruszyła informacyjna kampania społeczna warszawskiego Zarządu Dróg Miejskich. Temat przewodni akcji to uświadomienie kierowcom, jakie niebezpieczeństwo stwarzają na drodze, parkując w rejonie przejścia dla pieszych.
więcej
|
Łukasz Kusiak product managerem Continental Opony Polska
W dziale marketingu Continental Opony Polska awansował Łukasz Kusiak. Objął nowe stanowisko product managera.
więcej
|
Jacek Gmoch i Izak skomentują mecze Reziego z innymi influencerami w FIFA 2018
W kolejnej odsłonie kampanii promującej telewizory LG OLED ThinQ AI zobaczymy aktywację z udziałem popularnych digital influencerów - Piotra „Izak” Skowyrskiego, reZigiusza, Jacoba, Lacha i Kozy. Towarzyszyć im będzie twarz akcji - były trener piłkarski Jacek Gmoch. Akcję przygotowała agencja GetHero.
więcej
|
Katarzyna Ułan i Krzysztof Smosarski nowymi eventowcami Expresji
Zespół agencji Expresja powiększył się o dwoje producentów. Do działu produkcji eventowej dołączyli Katarzyna Ułan i Krzysztof Smosarski.
więcej
|
Danonki w wakacyjnej odsłonie
W czerwcu do sklepów trafią Danonki (Danone) w promocyjnych opakowaniach z kolorowymi patyczkami do przygotowania mrożonych serków. Aktywacja wspierana jest samplingiem produktów.
więcej
|
Anna Tarkowska wzmacnia dział kreacji Mosqui.To
Dział kreacji agencji interaktywnej Mosqui.To wzmocniła Anna Tarkowska. Bedzie wspierać prace zespołu z zakresu UX/UI oraz animacji.
więcej
|
Marta Prokop: z Discovery Networks do Move TV
Marta Prokop dołączyła do zespołu Move TV i objęła stanowisko video content managera. Zastąpiła Adriana Jarockiego, który odszedł z firmy.
więcej
|
Paula Jagodzińska ambasadorką hi hybrid
Influencerka beauty Paula Jagodzińska rozpoczęła współpracę z firmą Nesperta, producentem lakierów hybrydowych hi hybrid. Dla marki zaprojektowała autorską kolekcję produktów hi Vibes.
więcej
|
Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej
Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc?
więcej
|
|
|
Bogusław Chrabota prezesem Izby Wydawców Prasy, Wiesław Podkański rezygnuje z powodów zdrowotnych
Bogusław Chrabota - redaktor naczelny „Rzeczpospolitej" (Gremi Media) - został wczoraj wybrany na prezesa Izby Wydawców Prasy (IWP). Zastąpił Wiesława Podkańskiego, który piastował to stanowisko od 15 lat.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie wybrało nowe władze stowarzyszenia. Celem kolejnej kadencji ochrona prawna freelancerów
Podczas odbywającego się we wtorek walnego zebrania Towarzystwa Dziennikarskiego wybrano nowe władze stowarzyszenia, na kolejną dwuletnią kadencję. Stowarzyszenie zapowiada, że w nowej kadencji zajmie się kwestią wynagrodzeń freelencerów - problemami z ich wyegzekwowaniem oraz niskimi stawkami rynkowymi.
więcej
|
Michał Karnowski dementuje informacje ,,Służb Specjalnych" o płaceniu detektywowi za materiały nt. Anny Grodzkiej
Według magazynu „Służby Specjalne” detektyw Szymon Sikora miał otrzymać 20 tys. zł za materiały o Annie Grodzkiej, które wykorzystano w publikacji tygodnika „W Sieci” (obecnie „Sieci”). - To same kłamstwa. Niektórym trudno uwierzyć, że można mieć dział śledczy, który samodzielnie realizuje materiały - komentuje Michał Karnowski, publicysta „Sieci”.
więcej
|
Andrzej Choynowski wiceprezesem Wydawnictwa Bauer
Andrzej Choynowski, dotychczasowy członek zarządu Wydawnictwa Bauer został jego wiceprezesem.
więcej
|
Polska Press i władze Wielkopolski z konkursem na film z okazji 100-lecia Powstania Wielkopolskiego
Wydawnictwo Polska Press wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego prowadzi konkurs na film upamiętniający 100. rocznicę Powstania Wielkopolskiego. Pula nagród w nim wynosi łącznie 45 tys. zł.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" z wakacyjnym dodatkiem ,,Rzecz na lato"
Od czerwca do końca sierpnia br. w każdą środę do „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) dołączany jest wakacyjny dodatek „Rzecz na lato”.
więcej
|
Anna Popiołek i Piotr Śmiłowicz nagrodzeni przez Związek Banków Polskich
Dziennikarka „Gazety Wyborczej” Anna Popiołek i Piotr Śmiłowicz z Polskiej Agencji Prasowej otrzymali od Związku Banków Polskich Nagrodę Dziennikarską im. Mariana Krzaka. Wyróżnienie przyznano Natalii Skwierawskiej z „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
|
Strony główne: WP z większym zasięgiem od Onetu, o2.pl przyciąga na najdłużej
W maju strona główna WP.pl miała więcej użytkowników od strony głównej Onetu, ale zanotowała mniej odsłon i krótszy średni czas korzystania przez odwiedzających. Mocno zmalał zasięg strony głównej o2.pl, przy czym użytkownik spędza na niej ponad dwa razy więcej czasu niż u konkurentów.
więcej
|
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii daje startupom do 250 tys. finansowania z programu ScaleUp
Resort przedsiębiorczości i technologii chce zapewnić wsparcie finansowe dla 400 startupów w ramach programu ScaleUp, będącego częścią Start in Poland. Początkujący przedsiębiorcy mogą otrzymać do 250 tys. złotych wsparcia z akceleratorów, na które rozpisano właśnie konkurs.
więcej
|
4 na 10 Polaków opłaca zakupy za pomocą płatności mobilnych
39 proc. polskich konsumentów opłaca codzienne zakupy używając płatności mobilnych. 17 proc. Polaków kupuje za pomocą smartfona przynajmniej raz w tygodniu, a 7 proc. robi to codziennie - wynika z raportu firmy doradczej PwC.
więcej
|
Google Translate udostępnia tłumaczenia w oparciu o sztuczną inteligencję (SI) w trybie offline
Google Translate wydało aktualizację, dzięki której użytkownicy będą mogli skorzystać z tłumaczeń opartych o sztuczną inteligencję (SI) w trybie offline. Tłumaczenia takie pozwalają np. na rozpoznawanie napisów w wybranym języku.
więcej
|
Google, Apple i Amazon najcenniejszymi markami rozrywkowymi świata, Netflix z najwyższym wzrostem
W tegorocznym rankingu BrandZ agencji Kantar Millward Brown i WPP, podium w segmencie najcenniejszych marek rozrywkowych zajmują liderzy zestawienia ogólnego - Google, Apple i Amazon. O 31 miejsc awansował Netflix, głównie za sprawą rosnącego trendu nałogowego oglądania seriali.
więcej
|
Google blokuje pobieranie rozszerzeń do Chrome z nieautoryzowanych źródeł
Google blokuje możliwość pobierania rozszerzeń do przeglądarki Chrome z nieautoryzowanych źródeł. Ograniczenie instalacji rozszerzeń Chrome wyłącznie do sklepu Google Web Store ma uchronić użytkowników przed działaniem hakerów.
więcej
|
Facebook będzie blokować reklamy nierzetelnym firmom
Facebook będzie mógł blokować możliwość zamieszczania reklam w serwisie przez nierzetelne firmy. Nowa funkcjonalność będzie wykorzystywała opinie klientów niezadowolonych z jakości świadczonych usług.
więcej
|
Polacy nadal korzystają z nielegalnego oprogramowania i oglądają pirackie treści w internecie
Poziom piractwa spada, ale w Polsce wciąż niemal połowa oprogramowania jest używana nielegalnie. Użytkownicy prywatni z pirackich wersji programów, ale także muzyki i filmów pochodzących z nielegalnych źródeł, korzystają jeszcze częściej, nie zdając sobie sprawy z zagrożeń. Walka z piractwem przybiera różne formy, w tym zaostrzenia prawa antypirackiego. Przykłady nakładania większych restrykcji pokazują, że skala piractwa rośnie jeszcze bardziej. Rozwiązaniem może być upowszechnienie się w wielu dziedzinach subskrypcyjnych modeli płacenia za treści. Dla firm, szczególnie narażonych na ataki cyberprzestępców, wykorzystujących luki w nielegalnym oprogramowaniu, pomocne mogą się okazać systemy zarządzania oprogramowaniem.
więcej
|
Interia.pl na mundial: specjalny serwis, trzech reportów Rosji i w magazyn wideo "Szybka kontra"
Włodzimierz Lubański otrzymał statuetkę dla najlepszego polskiego piłkarza w historii we wspólnym plebiscycie eurosport.interia.pl oraz RMF FM. Interia z okazji zbliżających się mistrzostw świata w Rosji oprócz konkursu szykuje także relacje live, materiały wideo, ciekawostki dla kibiców oraz analizy ekspertów.
więcej
|
Oszczędzać da się sprytnie
Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać!
więcej
|
|
|
Dla Rosji mundial będzie świętem bardziej propagandowym niż sportowym
Głównym benefitem dla Rosji z tego mundialu będzie jakakolwiek poprawa wizerunku na arenie międzynarodowej. To oczywiste, że impreza nie zwróci się finansowo, ale naszemu wschodniemu sąsiadowi nie o pieniądze tu chodzi - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl Piotr Bieńko, Radek Dudek, Sebastian Hejnowski i Norbert Ofmański.
więcej
|
|
|