|
|
|
|
|
|
|
Zuzanna Dobrucka-Mendyk rozstała się z Telewizją Polską. Była szefową TVP Rozrywka
Pod koniec maja br. Telewizja Polska rozwiązała za porozumieniem stron umowę o pracę z Zuzanną Dobrucką-Mendyk, szefową redakcji kanału TVP Rozrywka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
3,33 mln widzów pierwszych 11 meczów mundialu
Pierwsze 11 meczów mistrzostw świata 2018 w piłce nożnej w kanałach telewizji Polskiej śledziło średnio 3,33 mln osób. Największą publiczność gromadzą spotkania w TVP1, które śledzi 2,90 mln widzów. W TVP2 jest to 1,90 mln, a w TVP Sport - 798 tys.
więcej
|
Ilona Januszewska po kilku tygodniach w ,,Wiadomościach" wróciła do TV Republika
Ilona Januszewska ponownie pracuje w redakcji TV Republika, tym razem jako prezenterka pasma porannego „Polska na dzień dobry”. Przez kilkanaście dni była reporterką głównego wydania „Wiadomości” TVP1.
więcej
|
,,Kawa na ławę" straciła widzów. TVN24 nadal z dużą przewagą nad konkurencją
W sezonie 2017/2018 magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” śledziło średnio 682 tys. widzów, o 49 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Program dał TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 3,48 mln zł. Nowe odcinki audycji będzie można oglądać po wakacjach i poprowadzi je Konrad Piasecki.
więcej
|
Dziennikarka TVN24 po wpadce z hat-trickiem zawieszona, wydawca usunięty z grafika dyżurów na 2 tygodnie
Dziennikarka, która w sobotę po południu prowadziła program informacyjny w TVN24 i źle objaśniła pojęcie hat-tricka została zawieszona, a wydawca programu zdjęty z grafika dyżurów na dwa tygodnie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
425 tys. widzów ,,La La Poland". TVP2 przegrała z konkurencją
Komediowo-satyryczny cykl „La La Poland” oglądało średnio 425 tys. widzów. Produkcja dała Dwójce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 1,84 mln zł.
więcej
|
Mundial pomaga TVP. TVP1 liderem, 3,3 proc. TVP Sport. Mecz Polska-Litwa hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził towarzyski mecz Polska-Litwa, a także piłkarskie pojedynki mundialu. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1. Stacja ta na pierwsze miejsce awansowała w grupie komercyjnej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN podnosi ceny reklam, najdrożej przy ,,Kuchennych rewolucjach" i ,,Projekcie Lady"
W cenniku reklamowym TVN na lipiec większość stawek jest średnio kilkanaście proc. wyższa niż w lipcu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”. Porównywalne ceny mają spoty przy premierowych odcinkach „Projektu Lady”.
więcej
|
Za 85 mld dolarów Time Warner przechodzi w ręce AT&T, Jeff Bewkes opuszcza fotel prezesa
Po zgodzie udzielonej przez sąd federalny koncern AT&T sfinalizował zakup Time Warnera, jednej z największych firm medialnych na świecie. Za kwotę ok. 85 mld dolarów AT&T stał się właścicielem m.in. stacji CNN, HBO, Cartoon Network oraz wytwórni Warner Bros. Jeff Bewkes, dotychczasowy CEO Time Warnera odejdzie z funkcji pozostając na stanowisku doradcy w nowej firmie nazwanej WarnerMedia.
więcej
|
Marzena Paczuska: była wiceprezes GetBacku nie jest ze mną spowinowacona
Doradca prezesa Telewizji Polskiej Marzena Paczuska podkreśliła, że Anna Paczuska, była wiceprezes pogrożonej w kryzysie firmy windykacyjnej GetBack, nie jest z nią spowinowacona.
więcej
|
Po wpadce dziennikarki TVN24, TVP Info wyjaśnia, skąd wziął się hat-trick (wideo)
TVP Info na swoim profilu twitterowym podało pochodzenie terminu piłkarskiego hat-trick. To sugestia do błędu dziennikarki TVN24, z którego w weekend żartowali internauci.
więcej
|
Oszczędzać da się sprytnie
Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać!
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metz, Wrona, Mann i Niedźwiecki w kampanii radiowej Trójki ,,Muzykami nie jesteśmy, ale gramy najlepiej w Polsce"
Pod hasłem „Muzykami nie jesteśmy, ale gramy najlepiej w Polsce" wystartowała kampania promocyjna radiowej Trójki. Spot przygotowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
więcej
|
|
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie. RMF FM wyprzedziło TOK FM i Trójkę
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Czasem słońce, czasem jazz", ,,Ethnobeat" i plenerowa akcja na 100-lecie odzyskania niepodległości w letniej ramówce PR2
Wystartowała letnia ramówka Programu II Polskiego Radia, w której dla słuchaczy przygotowano nowe audycje - „Czasem słońce, czasem jazz”, „Ethnobeat” i „Słuchowisko na lato”. Na antenie pojawią się także festiwale i koncerty, w tym plenerową akcję PR2 z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę.
więcej
|
|
|
|
Zenith podwaja prognozę wzrostu polskiej reklamy w br. Najwięcej zyskają telewizja i internet (analiza)
Według domu mediowego Zenith w br. wydatki reklamowe w Polsce zwiększą się w br. o 4,8 proc. do 7,41 mld zł netto. Natomiast globalnie rynek marketingowy ma wzrosnąć o 4,5 proc. do 580 mld dolarów.
więcej
|
Pierwsze Grand Prix na Cannes Lions dla projektu ,,Blink to speak" agencji TBWA India, Polacy bez nagród
Grand Prix for Good (przyznawane dla projektów niekomercyjnych) w kategorii Health&Wellness na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions przyznano projektowi „Blink to speak”, który agencja TBWA/India przygotowała we współpracy z Neurogen Brain &Spine Institute i organizacją non profit Asha Ek Hope Foundation. Nagrody otrzymały też agencje FCB Health i Havas Lynks.
więcej
|
Firma z Łodzi ,,sprzedaje mieszkania wszystkim, nawet pederastom". ,,Prymitywna reklama"
Nowy Impuls, firma z Łodzi, która zajmuje się sprzedażą mieszkań, opublikowała na swoim Facebooku reklamę przedstawiającą wnętrze domu z hasłem: „Sprzedajemy mieszkania wszystkim, nawet pederastom - Eugeniusz Puchalski”. Post wywołał falę negatywnych komentarzy.
więcej
|
Tytus z reklam MediaMarktu także w spotach sklepów Saturn (wideo)
Komiksowy Tytus, od ponad pół roku jeden z bohaterów kampanii sieci MediaMarkt, zaczął pojawiać się też w reklamach sklepów Saturn. To sygnał o rozpoczętym właśnie renrandingu Saturna na MiediaMarkt (obie sieci należą do firmy MediaMarktSaturn Polska).
więcej
|
Blowek w kampanii ,,1000 złotych pomysłów" mBanku (wideo)
Youtuber Blowek jest bohaterem reklam wspierających internetowy konkurs „1000 złotych pomysłów”, w którym promowane jest konto mBanku skierowane do nastolatków. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Polska i Mindshare Polska.
więcej
|
Trójmiasto, Kraków i Wrocław najatrakcyjniejsze dla polskiego turysty
W Polsce za najatrakcyjniejsze turystycznie miejsce uznawane jest Trójmiasto, które przyciąga ofertą atrakcji dla dzieci oraz imprez. Podium uzupełniają Kraków i Wrocław, a do pierwszej piątki wszedł Toruń, pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Paweł Matwiejczuk w VML Poland zajmie się rozwojem usług e-commerce
Paweł Matwiejczuk po dziewięciu latach współpracy awansował w VML Poland na nowo utworzone stanowisko commerce directora. Skupi się głównie na rozwoju portfela usług e-commerce agencji.
więcej
|
Cannes Lions 2018: mniej blichtru i splendoru, dyskusje o sztucznej inteligencji (relacja z pierwszego dnia)
- Otoczenie Pałacu Festiwalowego w Cannes wygląda skromniej niż jeszcze dwa lata temu. Jego organizatorzy i partnerzy mniejszy nacisk położyli na blichtr i splendor, który zawsze Festiwalowi towarzyszył - pierwszy dzień Cannes Lions Festival 2018 relacjonuje dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media.
więcej
|
TVN podnosi ceny reklam, najdrożej przy ,,Kuchennych rewolucjach" i ,,Projekcie Lady"
W cenniku reklamowym TVN na lipiec większość stawek jest średnio kilkanaście proc. wyższa niż w lipcu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”. Porównywalne ceny mają spoty przy premierowych odcinkach „Projektu Lady”.
więcej
|
Activia wprowadza na rynek jogurty do picia z siemieniem lnianym
Pod hasłem „Dobre samopoczucie zaczyna się od środka” rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek dwa nowe warianty jogurtów do picia marki Activia (Danone) - mango i ananas oraz gruszka i kiwi, oba z dodatkiem zbóż i siemienia lnianego. Kampanię przygotowały Y&R i Mediacom.
więcej
|
Rodzinne wyzwanie chrupania w kampanii Familijnych wafli Gofrowych
Rozpoczęła się kampania reklamowa wafli Familijnych (Colian). Akcję pod hasłem „Mus je schrupać” przygotowały Publicis, Dynamo, Initiative i Kolterman Media Communications.
więcej
|
Katarzyna Dudzińska-Sroga szefową działu sprzedaży bezpośredniej Netsprint
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła nowo utworzone stanowiska dyrektor sprzedaży bezpośredniej w Netsprint Group.
więcej
|
Gotowanie bez marnowania reklamuje Jogurt Naturalny Gęsty Bakoma (wideo)
Firma Bakoma rozpoczęła nową akcję marketingową Jogurtu Naturalnego Gęstego opartą na koncepcji „Gotowanie bez marnowania”. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada dom mediowy UM.
więcej
|
Marcin Dubiniec po pół roku kończy współpracę z Nest Warsaw
Marcin Dubiniec, reżyser, współpracujący na stałe z takimi markami jak Pepsi, T-Mobile, Huawei oraz Lay's nie będzie kontynuować współpracy z Nest Warsaw, impresariatem związanym z domem produkcyjnym Dobro.
więcej
|
Dove ze wzruszającą reklamą na Dzień Ojca (wideo)
Marka kosmetyczna Dove z okazji Dnia Ojca przygotowała specjalny film hołdujący mężczyznom sprawdzającym się w roli taty.
więcej
|
Torbjorn Martin pracuje na wyłączność dla Papaya Films
Szwedzki reżyser filmów reklamowych Torbjorn Martin rozpoczyna współpracę z Papaya Films. Umowę z tą firmą produkcyjną podpisał na wyłączność.
więcej
|
T-Mobile wymieni gole Polaków na darmowy internet
Z okazji występów Polaków na piłkarskich mistrzostwach świata, T-Mobile przygotował aktywację dla klientów na kartę. Za jeden gol zdobyty przez naszą reprezentację, użytkownik otrzymuje paczkę jednego gigabajta internetu.
więcej
|
Łukasz Woźniak członkiem zarządu ASTA-NET. Odpowiada za sprzedaż i marketing
Członkiem zarządu spółki ASTA-NET został Łukasz Woźniak. Będzie odpowiedzialny za obszar sprzedaży, marketingu, obsługi klienta oraz zasobów ludzkich.
więcej
|
Jacek Gmoch z Wojciechem Wybranowskim w piłkarsko-militarnym spocie ,,Respect Us" (wideo)
Nowy spot w ramach akcji „Respect Us” nawiązuje do piłkarskich mistrzostw świata. Głównym bohaterem wideo jest trener Jacek Gmoch, a jednego z uczestników historycznych polskich walk gra dziennikarz „Do Rzeczy” Wojciech Wybranowski. O to, na ile trafny i udany jest spot, spierają się dziennikarze na Twitterze.
więcej
|
Lotto z promocją ,,Zdrap! Kibicuj! Wygrywaj!"
Od początku mundialu trwa kampania piłkarskich gier losowych typu zdrapek Lotto, prowadzona pod hasłem „Zdrap! Kibicuj! Wygrywaj!”.
więcej
|
Agnieszka Krynicka zasila zespół obsługi klienta Biteme!concept
Agnieszka Krynicka zaczęła pracę w agencji Biteme!concept jako account director.
więcej
|
Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej
Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc?
więcej
|
|
|
400 dziennikarzy i pracowników ,,Washington Post" apeluje do Jeffa Bezosa o wyższe zarobki, wspiera ich Donald Trump
W liście otwartym do Jeffa Bezosa, właściciela „Washington Post” 400 dziennikarzy oraz pracowników tej gazety zaapelowało o podwyższenie zarobków, lepsze warunki emerytalne i ochronę socjalną. Inicjatywę przekornie wsparł Donald Trump. - Pracownicy „Washington Post” chcą strajkować, bo Bezos nie płaci im wystarczająco. Myślę, że naprawdę długi strajk byłby świetnym pomysłem - zadrwił na Twitterze prezydent USA.
więcej
|
,,Wprost" z nowymi rubrykami poradnikowymi i lifestylowymi
W tygodniku „Wprost” (PMPG Polskie Media) pojawiły się trzy nowe rubryki: „Co mnie inspiruje”, „5 sposobów na” i „Patent ‘Wprost’”.
więcej
|
,,Magia Życia na urlopie" - nowość Burdy na wakacje
Wydawnictwo Burda International Poland przygotowało na wakacje magazyn lifestylowo-poradnikowy „Magia Życia na urlopie". 100-stronnicowe pismo do sprzedaży trafi 20 czerwca w cenie 4,99 zł. Jego redaktorem naczelnym jest Iwona Ziętkowska.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I kwartale
Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszym kwartale br. był „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
,,Plagi Breslau" nowym filmem Patryka Vegi. Grają Ewa Kasprzyk, Iwona Bielska i Katarzyna Bujakiewicz
We Wrocławiu trwają zdjęcia do filmu „Plagi Breslau”, który produkuje i reżyseruje Patryk Vega. Oprócz Małgorzaty Kożuchowskiej na planie nowej produkcji pojawią się m.in. Ewa Kasprzyk, Iwona Bielska i Katarzyna Bujakiewicz.
więcej
|
TVP1 i TVP2 znów dostępne w WP Pilot, ale bez transmisji z mundialu
W serwisie WP Pilot (należącym do Wirtualnej Polski) po niecałym miesiącu przerwy znów są dostępne stacje TVP1 i TVP2. Przy czym ich streaming jest wyłączony w czasie transmisji z piłkarskich mistrzostw świata i innych programów dotyczących mundialu.
więcej
|
Justyna Duszyńska wraca do Grupy Onet-RASP, zastąpi Adama Wilka na czele content tailors
Justyna Duszyńska objęła funkcję dyrektora zespołu content tailors w Grupie Onet-RAS Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Adama Wilka, który żegna się z firmą po 10 latach pracy.
więcej
|
YouTube Music i YouTube Premium dostępne w 17 krajach, Polski nie ma na liście
YouTube rozszerzył dostępność nowych usług YouTube Music oraz YouTube Premium. Teraz obie platformy pozwalające na szeroki wybór muzyki i treści wideo bez reklam można wykupić w 17 krajach za 9,99 oraz 11,99 dolarów miesięcznie. Na razie nowe usługi wciąż pozostają niedostępne w Polsce.
więcej
|
Facebook nie będzie pokazywał dzieciom reklam akcesoriów związanych z bronią
Facebook zapowiedział, że od 21 czerwca 2018 r. nie będzie emitował nieletnim reklam i materiałów sponsorowanych akcesoriów związanych z bronią. Młodzież do 18 roku życia nie zobaczy materiałów reklamowych takich artykułów jak kabury, lunety czy tłumiki.
więcej
|
Google zainwestuje 550 mln dol. w koncern JD w konkurenta Alibaby
Google planuje zainwestować 550 mln dol. w największego konkurenta Alibaby, koncern JD działający w branży e-handlu. To kolejny krok Google w stronę ekspansji na szybkorosnącym rynku handlu elektronicznego w Azji.
więcej
|
Oszczędzać da się sprytnie
Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać!
więcej
|
|
|
Mem ostry jak brzytwa, zwłaszcza w ręku polityka (opinie)
Patryk Jaki jednym, bulwersującym memem pokazał, jak ostre to narzędzie do walki politycznej. W ocenie ekspertów marketingu politycznego, memy o tematyce politycznej na ogół stoją na niskim poziomie intelektualnym. Mają jednak dużą siłę rażenia ze względu na to, że funkcjonują głównie w mediach społecznościowych.
więcej
|
Ewa Sadowska szefową PR i treści w Douglas Polska
Ewa Sadowska zaczęła pracę jako szefowa PR i treści w firmie Douglas Polska zarządzającej siecią sklepów z perfumami i kosmetykami. Wcześniej była związana m.in. z firmami UPC Polska, L’Oreal Polska, RSCG Sensors i Pandora Jewelry.
więcej
|
Julian Krzyżanowski: z Alior Banku do PepsiCo
Julian Krzyżanowski objął funkcję kierownika ds. komunikacji w koncernie PepsiCo (należą do niego m.in. marki Pepsi, Lay’s, Cheetos, Gatorade i Lipton). Poprzednio przez 10 lat pracował w Alior Banku, m.in. jako rzecznik pasowy i dyrektor ds. PR.
więcej
|
38PR & Content Communication wypromuje Bartolini Air
38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z grupą Bartolini Air w skład której wchodzi spółka zajmująca się przewozami dyspozycyjnymi i zarządzaniem samolotami oraz największy w Europie Centralnej ośrodek szkolenia lotniczego.
więcej
|
Agencja 2KOMA7 zdobywa w przetargu obsługę marek La Roche-Posay i Vichy
Od czerwca br. pełną obsługą w zakresie public relations marek z portfela L’Oreal Polska, La Roche-Posay i Vichy, zajmuje się agencja 2KOMA7. Zlecenie pozyskano w przetargu.
więcej
|
Sieć agencji IPREX Global Communication z nowym zarządem
Międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations IPREX Global Communication ogłosiła nowy skład zarządu oraz Komisji Wspierającej. Z polskich firm do organizacji należy Consulting’n more.
więcej
|
|
|