Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 20 Czerwca 2018
 
 
 
Nadawcy radiofonii komercyjnych negatywnie o technologii DAB+. ,,Nie ma przyszłości"
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakłada, że wkrótce ruszy proces cyfryzacji radia - w II połowie tego roku ruszą konkursy na lokalne multipleksy cyfrowe w 34 miastach. O częstotliwości będą mogli ubiegać się zarówno nowi, jak i obecni już na rynku nadawcy lokalni i regionalni. Natomiast o technologii DAB+ z dużym dystansem wypowiadają się ogólnopolskie rozgłośnie radiowe. więcej
 
 
Sąd nie zgodził na roczny zakaz pisania o Żandarmerii Wojskowej przez dziennikarzy Onetu, którzy opisali mobbing w ŻW
 
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił w całości wniosek Żandarmerii Wojskowej o wydanie rocznego zakazu pisania o niej przez trójkę dziennikarzy Onetu. Według sądu seria tekstów portalu o zarzutach mobbingu i molestowania kobiet w ŻW stanowi „przejaw ważnego interesu publicznego”. więcej
 
 
TVN i nc+ zadowolone z przyjęcia klientów wspólnej oferty Player+. ,,Możemy już mówić o masowości"
 
Po pół roku od uruchomienia przez Grupę TVN i platformę nc+ wspólnej oferty VoD Player+ firmy są zadowolone z wyników, choć nie ujawniają, ile subskrypcji pozyskano. - Oferta została zaakceptowana przez klientów - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, szef Playera. - Jesteśmy zadowoleni, możemy już mówić o masowości - dodaje Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+. więcej
 
 
Startuje ,,Lato z radiem" z jednym festiwalem muzycznym. Wśród prowadzących Gociek, Feusette, Lisiewicz i Ziemkiewicz
 
W sobotę 23 czerwca o godz. 9.00 Program 1 Polskiego Radia zainauguruje tegoroczną trasę „Lata z radiem”, która obejmuje audycje z dziennikarzami Jedynki, relacje reporterskie z całej Polski oraz tylko jeden duży event muzyczny „Lato z radiem Festiwal” przygotowywany wspólnie z Miastem Gdynia. Wśród prowadzących będą m.in. Piotr Gociek, Krzysztof Feusette, Piotr Lisiewicz i Rafał Ziemkiewicz. więcej
 
 
Fabiański i Błaszczykowski wpływają na sprzedaż reklamowanych marek bardziej niż Glik i Grosicki, Lewandowski zdecydowanie na cele
 
Robert Lewandowski jest zdecydowanie najpopularniejszy piłkarzem naszej reprezentacji, ma też największy wpływ na wyniki sprzedażowe reklamowanych marek. Pod tym drugim względem Łukasz Fabiański i Jakub Błaszczykowski osiągnęli wyższe wyniki Kamil Glik i Kamil Grosicki. Natomiast ostatnio w mediach najwięcej mówiło się o Gliku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zenith podwaja prognozę wzrostu polskiej reklamy w br. Najwięcej zyskają telewizja i internet (analiza) więcej
 
Agora wyda prawie 500 mln zł na przejęcia. Stawia na usługi cyfrowe, bo są bardziej rentowne więcej
 
Dlaczego marki decydują się na wsparcie społeczności LGBT? więcej
 
Zwiastun ,,Cyberpunka 2077" winduje ceny akcji CD Projekt Red. ,,Mają duży kredyt zaufania, gra z dużymi szansami na przebój" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
KEY ACCOUNT Grupa ZPR Media
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
Sales Executive BBC Studios
Senior On-Air Producer / GFX Designer Fox Networks Group Poland
Manager afiliacji w sieci partnerskiej Agora
SEM Planner Performics
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Media Impact Polska
Ad Product Specialist Media Impact Polska
DIGITAL PROMOTION MANAGER Agora
Manager ds. sprzedaży Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Barwy szczęścia" zdecydowanym liderem rynku. Serial zarobił 126,68 mln zł z reklam

„Barwy szczęścia” w sezonie 2017/2018 śledziło 3,21 mln osób. Produkcja minimalnie straciła widzów względem poprzedniego sezonu, ale zwiększyła udziały w rynku. Serial dał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 126,68 mln zł. więcej

,,All Together Now" nowym muzycznym show Polsatu. Trwają castingi (wideo)

Telewizja Polsat i Endemol pracują nad polską wersją formatu „All Together Now”. Właśnie trwają poszukiwania uczestników do muzycznego show. więcej

Nowy skład Komisji Etyki TVP. Wśród powołanych Danuta Dunin-Holecka

Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował o powołaniu członków XI kadencji Komisji Etyki TVP. W jej skład weszli: Małgorzata Bączyk i Stanisław Królak - z poprzedniego składu komisji oraz Dariusz Bohatkiewicz, Danuta Dunin-Holecka, Mariusz Kowalewski, Roman Wawrzyniak i Jolanta Zaręba. więcej

TVP Seriale z najwyższą oglądalnością w maju, AXN na podium

W zeszłym miesiącu pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło FOX Comedy, a liderem spadków była stacja AXN White - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Edyta Herbuś oceni tancerzy ,,World of Dance" w Polsacie

Tancerka i celebrytka Edyta Herbuś będzie trzecim jurorem w tanecznym talent-show „World of Dance”, które do ramówki Telewizji Polsat trafi jesienią. więcej

,,Wiadomości" i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec

Kilka procent więcej niż rok temu zapłacą reklamodawcy zainteresowani emisją spotów na antenach TVP w lipcu br. Najwyżej wyceniono reklamy przy „Wiadomościach” i prognozie pogody. więcej

Nowy serial ,,Zgrana piątka" na antenie Boomeranga

Od 23 czerwca na antenie Boomeranga widzowie będą mogli oglądać nowy serial „Zgrana piątka”. więcej

Jacek Kurski zadowolony z oglądalności Opola 2018. ,,Festiwal był masowo oglądany przez Polaków"

Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,98 mln widzów. - Jestem bardzo zadowolony z danych z modelu oglądalności rzeczywistej. Festiwal był masowo oglądany przez Polaków - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej

Oszczędzać da się sprytnie

Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać! więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nadawcy radiofonii komercyjnych negatywnie o technologii DAB+. ,,Nie ma przyszłości"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakłada, że wkrótce ruszy proces cyfryzacji radia - w II połowie tego roku ruszą konkursy na lokalne multipleksy cyfrowe w 34 miastach. O częstotliwości będą mogli ubiegać się zarówno nowi, jak i obecni już na rynku nadawcy lokalni i regionalni. Natomiast o technologii DAB+ z dużym dystansem wypowiadają się ogólnopolskie rozgłośnie radiowe. więcej

 
Startuje ,,Lato z radiem" z jednym festiwalem muzycznym. Wśród prowadzących Gociek, Feusette, Lisiewicz i Ziemkiewicz

W sobotę 23 czerwca o godz. 9.00 Program 1 Polskiego Radia zainauguruje tegoroczną trasę „Lata z radiem”, która obejmuje audycje z dziennikarzami Jedynki, relacje reporterskie z całej Polski oraz tylko jeden duży event muzyczny „Lato z radiem Festiwal” przygotowywany wspólnie z Miastem Gdynia. Wśród prowadzących będą m.in. Piotr Gociek, Krzysztof Feusette, Piotr Lisiewicz i Rafał Ziemkiewicz. więcej

 
KRRiT ogłasza konkursy na częstotliwości dla Warszawy i Krakowa

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję o ogłoszeniu konkursu na częstotliwości w Warszawie i w Krakowie. W Warszawie chodzi o częstotliwości 87,8 MHz (moc 0,1 kW), a w Krakowie 95,2 MHz (moc 0,1 kW). więcej

 
33 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Radio Piekary na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Radio Piekary - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Fabiański i Błaszczykowski wpływają na sprzedaż reklamowanych marek bardziej niż Glik i Grosicki, Lewandowski zdecydowanie na cele

Robert Lewandowski jest zdecydowanie najpopularniejszy piłkarzem naszej reprezentacji, ma też największy wpływ na wyniki sprzedażowe reklamowanych marek. Pod tym drugim względem Łukasz Fabiański i Jakub Błaszczykowski osiągnęli wyższe wyniki Kamil Glik i Kamil Grosicki. Natomiast ostatnio w mediach najwięcej mówiło się o Gliku. więcej

TalentMedia testuje platformę TalentTube do realizacji kampanii content marketingowych z youtuberami

Sieć partnerska TalentMedia udostępniła testowo platformę TalentTube, która ma ułatwiać realizację kampanii content marketingowych z udziałem mniej popularnych youtuberów. Platforma - stanowiąca pierwsze takie rozwiązanie w Europie - na razie została uruchomiona w Polsce, trafi także do innych krajów z naszego regionu. więcej

Ogilvy Poland z czterema nominacjami w Cannes Lions 2018 za akcję dla Greenpeace

Agencja Ogilvy Poland otrzymała cztery nominacje na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. O statuetki Lwów walczy projekt „Ostatnie drzewo” przygotowany na zlecenie Greenpeace. więcej

Jaką przyszłość ma branded consumer experience? (relacja z Cannes Lions)

Consumer experience buduje tzw. „irracjonalną lojalność”. Musi być odważny a jego podstawą jest wyróżnienie się. By uzyskać zwrot z inwestycji w te działania konieczne jest zrozumienie, jaki skutek takie doświadczenie będzie mieć dla odbiorcy i do jakich czynności go zaprowadzi – spostrzeżeniami z drugiego dnia Cannes Lions Festival dzieli się z Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director z Havas Media (Havas Media Group). więcej

Ludzie reklamy typują wyniki mundialu: Brazylia z Hiszpanią, Niemcami lub Francją w finale

W finale mistrzostw świata w piłce nożnej zagra Brazylia, ale z kim ? Duże szanse mają Niemcy, Francja i Hiszpania. Do grona najlepszych piłkarzy mundialu trafią Neymar Jr., Antoine Griezmann. Czy Polska wyjdzie z grupy? Będzie jej trudno, bo grupa do której trafiła - wbrew panującym opiniom – nie jest wcale taka łatwa. Mundialowe wyniki typują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele agencji reklamowych. więcej

Dominik Rupiński i Smav w kolejnej odsłonie kampanii Cheetos

Ruszyła druga odsłona kampanii marki chrupków Cheetos #FashionChallenge z udziałem digital influencerów - Dominika Rupińskiego i Smava. Działania przygotowały VML Poland, Avanti, Sputnik Studio i Media Direction OMD. więcej

,,Krótka piłka" - Tomasz Zimoch z Tytusem i Reneuszem we wspólnej kampanii sklepów Saturn i MediaMarkt

Rozpoczęła się wspólna kampania internetowa sieci sklepów Saturn i MediaMarkt (należących do MediaMarktSaturn Polska), w której oprócz bohaterów ich reklam - Reneusza i komiksowego Tytusa - występuje dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch. więcej

Magnat promuje loterię "Kasa w zasięgu ręki!"

Marka Magnat (Śnieżka) ruszyła z loterią konsumencką "Kasa w zasięgu ręki!”. Działania przygotowała agencja Unique One i dom mediowy Initiative Media. więcej

,,Wiadomości" i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec

Kilka procent więcej niż rok temu zapłacą reklamodawcy zainteresowani emisją spotów na antenach TVP w lipcu br. Najwyżej wyceniono reklamy przy „Wiadomościach” i prognozie pogody. więcej

Procter&Gamble chce, by w agencjach marketingowych była równa reprezentacja kobiet i mężczyzn

Procter&Gamble zawarł umowy z organizacjami The Queen Collective, Katie Couric Media i Free the Bird. Koncern dąży do tego, by zapewnić równą reprezentację kobiet w całym łańcuchu dostaw usług kreatywnych. więcej

Joanna Lewandowska awansowała w biurze reklamy Polsat Media

Od czerwca br. Joanna Lewandowska awansowała w biurze reklamy Polsat Media ze stanowiska koordynatora ds. komercyjnych na commercial managera w dziale komercyjnym. więcej

Hackvertaising, kryzys męskości i ulice nowym social media feedem (relacja z pierwszego dnia Cannes Lions 2018)

W poniedziałek rozpoczął się festiwal Cannes Lions 2018. To już 65. edycja, która w nowej odsłonie potrwa 5 dni. Z pierwszego dnia najważniejszego wydarzenia dla branży kreatywnej i marketingowej warto zapamiętać kilka rzeczy - pisze dla portalu Wirtualnemedia.pl Patrycja Rogacz z agencji Melting Pot.  więcej

YieldRiser otwiera oddział w Brazylii

Firma YieldRiser, działająca w obszarze optymalizacji przychodów z reklamy internetowej, otworzyła swój pierwszy oddział w brazylijskim Rio de Janeiro. Placówką kieruje z z Warszawy Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser w Polsce. więcej

Krzysztof Malinowski i Albert Krajewski zasilają hub BBDO Global e-commerce

Struktury BBDO Global e-commerce Hub zasilili Krzysztof Malinowski i Albert Krajewski. Objęli odpowiednio stanowiska – e-commerce account managera i e-commerce graphic designera. więcej

Grimes reklamuje Apple

Grimes zagrała w reklamówce Apple. więcej

Ogilvy zobowiązuje się zatrudnić w działach kreacji 20 kobiet na stanowiskach kierowniczych

Thai Kham Meng, CEO i dyrektor kreatywny Ogilvy, zapowiedział na festiwalu Cannes Lions, że grupa do 2020 roku zatrudni w działach kreacji na stanowiskach kierowniczych na całym świecie 20 kobiet. więcej

Andrew Clark za Martina Radvana prezesem Mars Wrigley Confectionary

Andrew Clark, dotychczas globalny szef marketingu i obsługi klienta został powołany na stanowisko globalnego prezesa Mars Wrigley Confectionary. Zastąpi na tym stanowisku Martina Radvana. więcej

Żubrówka Czarna w dwóch nowych wariantach

Firma CEDC, właściciel marki Żubrówka, wprowadza na rynek dwa nowe warianty wódki leżakowanej - Żubrówkę Czarną Leżakowaną w beczkach z dębu i Żubrówkę Czarną Leżakowaną w beczkach z jesionu. Do sprzedaży trafią z końcem czerwca. więcej

Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej

Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc? więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Newsweek" z dodatkiem ,,Smart Travelling". Na okładce Jarosław Kuźniar

Od poniedziałku w sprzedaży wraz z tygodnikiem „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) można znaleźć nowość - „Smart Travelling” - dodatek poświęcony tematyce podróżowania. Będzie się on ukazywał raz na miesiąc. więcej

,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I kwartale, wszystkie tytuły na minusie

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Sąd nie zgodził na roczny zakaz pisania o Żandarmerii Wojskowej przez dziennikarzy Onetu, którzy opisali mobbing w ŻW

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił w całości wniosek Żandarmerii Wojskowej o wydanie rocznego zakazu pisania o niej przez trójkę dziennikarzy Onetu. Według sądu seria tekstów portalu o zarzutach mobbingu i molestowania kobiet w ŻW stanowi „przejaw ważnego interesu publicznego”. więcej

TVN i nc+ zadowolone z przyjęcia klientów wspólnej oferty Player+. ,,Możemy już mówić o masowości"

Po pół roku od uruchomienia przez Grupę TVN i platformę nc+ wspólnej oferty VoD Player+ firmy są zadowolone z wyników, choć nie ujawniają, ile subskrypcji pozyskano. - Oferta została zaakceptowana przez klientów - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, szef Playera. - Jesteśmy zadowoleni, możemy już mówić o masowości - dodaje Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+. więcej

Łukasz Zając: z Pudelek.pl na szefa działu show-biznes w Fakt24.pl

Łukasz Zając zaczął pracę jako szefa działu show-biznes w portalu Fakt24.pl (Grupa Onet-RAS Polska). Poprzednio był związany z Pudelek.pl, a wcześniej m.in. z „Super Expressem”. więcej

MCI Capital za 255 mln zł sprzedaje eCard i Dotpay

MCI Capital sprzeda 75,40 proc. udziałów w spółce Dotcard, która z kolei posiada 100 proc. udziałów w eCard i Dotpay, za szacowaną kwotę 255 mln zł - poinformował MCI Capital w komunikacie. MCI Capital zawarł przedwstępną umowę sprzedaży tej firmy m.in. z duńską spółką Nets Denmark A/S. więcej

Facebook testuje reklamy wideo z funkcją autoplay w komunikatorze Messenger

Facebook rozpoczął testy nowego formatu reklamowego skierowanego do użytkowników komunikatora Messenger. Chodzi o spoty wideo z domyślnie włączoną funkcją autoplay, które mają pojawiać się pomiędzy wiadomościami od użytkowników aplikacji. Facebook zapowiada, że ewentualne wprowadzenie na stałe reklam wideo będzie uzależnione od reakcji odbiorców. więcej

Algorytmy Google szybciej szacują ryzyko śmierci niż narzędzia wykorzystywane przez szpitale

Zdaniem Google, algorytmy sztucznej inteligencji rozwijane przez laboratorium Medical Brain obecnie radzą sobie lepiej z szacowaniem ryzyka śmierci pacjentów, niż narzędzia wykorzystywane przez szpitale. więcej

Noah Kotch zamiast Martina Clarke'a nowym szefem MailOnline i DailyMail.com

Noah Kotch, dotychczasowy redaktor naczelny Fox News Digital został szefem MailOnline i DailyMail.com. Zastąpi na stanowisku Martina Clarke’a obejmującego funkcję wydawcy wspomnianych serwisów, który będzie także nadzorował papierowe wydania „Daily Mail”, „Mail on Sunday” oraz „Metro” należące do DMG Media. więcej

Ponad 14 tys. osób Amazon zatrudnia w Polsce; planuje utworzenie kolejnych miejsc pracy

14 tys. stałych pracowników zatrudnia w Polsce Amazon - poinformował we wtorek koncern. W tym roku w gdańskim Centrum Rozwoju Technologii pracę znajdzie kolejnych 200 osób, planowane jest też zwiększenie zatrudnienia w polskich centrach logistycznych firmy. więcej

Oszczędzać da się sprytnie

Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać! więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy po 55. roku życia mało aktywni zawodowo

Z najnowszego rankingu PwC wynika, że Polska nadal zajmuje 30. miejsce na 35 krajów Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) pod względem poziomu wykorzystania potencjału osób po 55. roku życia na rynku pracy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Światowa Organizacja Zdrowia uznała, że uzależnienie od gier to choroba
Algorytmy Google szybciej szacują ryzyko śmierci niż narzędzia wykorzystywane przez szpitale
Allview prezentuje smartfon Soul X5 Pro z ekranem 6,2 cala i rozpoznawaniem twarzy w cenie 1349 złotych
Joanna Wcisło: z Netii do Stanusch Technologies, spółki z portfela Kulczyk Investments
Huawei wprowadza na rynek Huawei MateBook X Pro, ultrabook z oferty premium
W 2018 roku wydatki na cyfrową transformację przekroczą 1,1 bln dolarów
Polska chce komercjalizować kosmos. W dalszych planach jest górnictwo i turystyka kosmiczna
 
 
 
GOSPODARKA
 
Apple Pay startuje w Polsce. Oto lista banków
MCI Capital za 255 mln zł sprzedaje eCard i Dotpay
Ponad 14 tys. osób Amazon zatrudnia w Polsce; planuje utworzenie kolejnych miejsc pracy
Polski przemysł pokazuje siłę, mimo spowolnienia w strefie euro
W 2018 roku wydatki na cyfrową transformację przekroczą 1,1 bln dolarów
Polska chce komercjalizować kosmos. W dalszych planach jest górnictwo i turystyka kosmiczna
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix zawał kilkuletnią umowę z producentami ,,Dark". Powstaną nowe seriale
ABBA nagrywa nowe piosenki w studiu w Sztokholmie
Will Ferrel zagra w filmie "Eurowizja", nowej produkcji Netflix
Grimes reklamuje Apple
Adam Żebrowski zaprojektował plakat tegorocznego Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj