|
|
|
|
|
|
|
,,Barwy szczęścia" zdecydowanym liderem rynku. Serial zarobił 126,68 mln zł z reklam
„Barwy szczęścia” w sezonie 2017/2018 śledziło 3,21 mln osób. Produkcja minimalnie straciła widzów względem poprzedniego sezonu, ale zwiększyła udziały w rynku. Serial dał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 126,68 mln zł.
więcej
|
,,All Together Now" nowym muzycznym show Polsatu. Trwają castingi (wideo)
Telewizja Polsat i Endemol pracują nad polską wersją formatu „All Together Now”. Właśnie trwają poszukiwania uczestników do muzycznego show.
więcej
|
Nowy skład Komisji Etyki TVP. Wśród powołanych Danuta Dunin-Holecka
Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował o powołaniu członków XI kadencji Komisji Etyki TVP. W jej skład weszli: Małgorzata Bączyk i Stanisław Królak - z poprzedniego składu komisji oraz Dariusz Bohatkiewicz, Danuta Dunin-Holecka, Mariusz Kowalewski, Roman Wawrzyniak i Jolanta Zaręba.
więcej
|
TVP Seriale z najwyższą oglądalnością w maju, AXN na podium
W zeszłym miesiącu pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło FOX Comedy, a liderem spadków była stacja AXN White - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Edyta Herbuś oceni tancerzy ,,World of Dance" w Polsacie
Tancerka i celebrytka Edyta Herbuś będzie trzecim jurorem w tanecznym talent-show „World of Dance”, które do ramówki Telewizji Polsat trafi jesienią.
więcej
|
,,Wiadomości" i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec
Kilka procent więcej niż rok temu zapłacą reklamodawcy zainteresowani emisją spotów na antenach TVP w lipcu br. Najwyżej wyceniono reklamy przy „Wiadomościach” i prognozie pogody.
więcej
|
Nowy serial ,,Zgrana piątka" na antenie Boomeranga
Od 23 czerwca na antenie Boomeranga widzowie będą mogli oglądać nowy serial „Zgrana piątka”.
więcej
|
Jacek Kurski zadowolony z oglądalności Opola 2018. ,,Festiwal był masowo oglądany przez Polaków"
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,98 mln widzów. - Jestem bardzo zadowolony z danych z modelu oglądalności rzeczywistej. Festiwal był masowo oglądany przez Polaków - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
Oszczędzać da się sprytnie
Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać!
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nadawcy radiofonii komercyjnych negatywnie o technologii DAB+. ,,Nie ma przyszłości"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakłada, że wkrótce ruszy proces cyfryzacji radia - w II połowie tego roku ruszą konkursy na lokalne multipleksy cyfrowe w 34 miastach. O częstotliwości będą mogli ubiegać się zarówno nowi, jak i obecni już na rynku nadawcy lokalni i regionalni. Natomiast o technologii DAB+ z dużym dystansem wypowiadają się ogólnopolskie rozgłośnie radiowe.
więcej
|
|
Startuje ,,Lato z radiem" z jednym festiwalem muzycznym. Wśród prowadzących Gociek, Feusette, Lisiewicz i Ziemkiewicz
W sobotę 23 czerwca o godz. 9.00 Program 1 Polskiego Radia zainauguruje tegoroczną trasę „Lata z radiem”, która obejmuje audycje z dziennikarzami Jedynki, relacje reporterskie z całej Polski oraz tylko jeden duży event muzyczny „Lato z radiem Festiwal” przygotowywany wspólnie z Miastem Gdynia. Wśród prowadzących będą m.in. Piotr Gociek, Krzysztof Feusette, Piotr Lisiewicz i Rafał Ziemkiewicz.
więcej
|
|
KRRiT ogłasza konkursy na częstotliwości dla Warszawy i Krakowa
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję o ogłoszeniu konkursu na częstotliwości w Warszawie i w Krakowie. W Warszawie chodzi o częstotliwości 87,8 MHz (moc 0,1 kW), a w Krakowie 95,2 MHz (moc 0,1 kW).
więcej
|
|
33 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Radio Piekary na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Radio Piekary - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Fabiański i Błaszczykowski wpływają na sprzedaż reklamowanych marek bardziej niż Glik i Grosicki, Lewandowski zdecydowanie na cele
Robert Lewandowski jest zdecydowanie najpopularniejszy piłkarzem naszej reprezentacji, ma też największy wpływ na wyniki sprzedażowe reklamowanych marek. Pod tym drugim względem Łukasz Fabiański i Jakub Błaszczykowski osiągnęli wyższe wyniki Kamil Glik i Kamil Grosicki. Natomiast ostatnio w mediach najwięcej mówiło się o Gliku.
więcej
|
TalentMedia testuje platformę TalentTube do realizacji kampanii content marketingowych z youtuberami
Sieć partnerska TalentMedia udostępniła testowo platformę TalentTube, która ma ułatwiać realizację kampanii content marketingowych z udziałem mniej popularnych youtuberów. Platforma - stanowiąca pierwsze takie rozwiązanie w Europie - na razie została uruchomiona w Polsce, trafi także do innych krajów z naszego regionu.
więcej
|
Ogilvy Poland z czterema nominacjami w Cannes Lions 2018 za akcję dla Greenpeace
Agencja Ogilvy Poland otrzymała cztery nominacje na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. O statuetki Lwów walczy projekt „Ostatnie drzewo” przygotowany na zlecenie Greenpeace.
więcej
|
Jaką przyszłość ma branded consumer experience? (relacja z Cannes Lions)
Consumer experience buduje tzw. „irracjonalną lojalność”. Musi być odważny a jego podstawą jest wyróżnienie się. By uzyskać zwrot z inwestycji w te działania konieczne jest zrozumienie, jaki skutek takie doświadczenie będzie mieć dla odbiorcy i do jakich czynności go zaprowadzi – spostrzeżeniami z drugiego dnia Cannes Lions Festival dzieli się z Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director z Havas Media (Havas Media Group).
więcej
|
Ludzie reklamy typują wyniki mundialu: Brazylia z Hiszpanią, Niemcami lub Francją w finale
W finale mistrzostw świata w piłce nożnej zagra Brazylia, ale z kim ? Duże szanse mają Niemcy, Francja i Hiszpania. Do grona najlepszych piłkarzy mundialu trafią Neymar Jr., Antoine Griezmann. Czy Polska wyjdzie z grupy? Będzie jej trudno, bo grupa do której trafiła - wbrew panującym opiniom – nie jest wcale taka łatwa. Mundialowe wyniki typują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele agencji reklamowych.
więcej
|
Dominik Rupiński i Smav w kolejnej odsłonie kampanii Cheetos
Ruszyła druga odsłona kampanii marki chrupków Cheetos #FashionChallenge z udziałem digital influencerów - Dominika Rupińskiego i Smava. Działania przygotowały VML Poland, Avanti, Sputnik Studio i Media Direction OMD.
więcej
|
,,Krótka piłka" - Tomasz Zimoch z Tytusem i Reneuszem we wspólnej kampanii sklepów Saturn i MediaMarkt
Rozpoczęła się wspólna kampania internetowa sieci sklepów Saturn i MediaMarkt (należących do MediaMarktSaturn Polska), w której oprócz bohaterów ich reklam - Reneusza i komiksowego Tytusa - występuje dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch.
więcej
|
Magnat promuje loterię "Kasa w zasięgu ręki!"
Marka Magnat (Śnieżka) ruszyła z loterią konsumencką "Kasa w zasięgu ręki!”. Działania przygotowała agencja Unique One i dom mediowy Initiative Media.
więcej
|
,,Wiadomości" i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec
Kilka procent więcej niż rok temu zapłacą reklamodawcy zainteresowani emisją spotów na antenach TVP w lipcu br. Najwyżej wyceniono reklamy przy „Wiadomościach” i prognozie pogody.
więcej
|
Procter&Gamble chce, by w agencjach marketingowych była równa reprezentacja kobiet i mężczyzn
Procter&Gamble zawarł umowy z organizacjami The Queen Collective, Katie Couric Media i Free the Bird. Koncern dąży do tego, by zapewnić równą reprezentację kobiet w całym łańcuchu dostaw usług kreatywnych.
więcej
|
Joanna Lewandowska awansowała w biurze reklamy Polsat Media
Od czerwca br. Joanna Lewandowska awansowała w biurze reklamy Polsat Media ze stanowiska koordynatora ds. komercyjnych na commercial managera w dziale komercyjnym.
więcej
|
Hackvertaising, kryzys męskości i ulice nowym social media feedem (relacja z pierwszego dnia Cannes Lions 2018)
W poniedziałek rozpoczął się festiwal Cannes Lions 2018. To już 65. edycja, która w nowej odsłonie potrwa 5 dni. Z pierwszego dnia najważniejszego wydarzenia dla branży kreatywnej i marketingowej warto zapamiętać kilka rzeczy - pisze dla portalu Wirtualnemedia.pl Patrycja Rogacz z agencji Melting Pot.
więcej
|
YieldRiser otwiera oddział w Brazylii
Firma YieldRiser, działająca w obszarze optymalizacji przychodów z reklamy internetowej, otworzyła swój pierwszy oddział w brazylijskim Rio de Janeiro. Placówką kieruje z z Warszawy Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser w Polsce.
więcej
|
Krzysztof Malinowski i Albert Krajewski zasilają hub BBDO Global e-commerce
Struktury BBDO Global e-commerce Hub zasilili Krzysztof Malinowski i Albert Krajewski. Objęli odpowiednio stanowiska – e-commerce account managera i e-commerce graphic designera.
więcej
|
Grimes reklamuje Apple
Grimes zagrała w reklamówce Apple.
więcej
|
Ogilvy zobowiązuje się zatrudnić w działach kreacji 20 kobiet na stanowiskach kierowniczych
Thai Kham Meng, CEO i dyrektor kreatywny Ogilvy, zapowiedział na festiwalu Cannes Lions, że grupa do 2020 roku zatrudni w działach kreacji na stanowiskach kierowniczych na całym świecie 20 kobiet.
więcej
|
Andrew Clark za Martina Radvana prezesem Mars Wrigley Confectionary
Andrew Clark, dotychczas globalny szef marketingu i obsługi klienta został powołany na stanowisko globalnego prezesa Mars Wrigley Confectionary. Zastąpi na tym stanowisku Martina Radvana.
więcej
|
Żubrówka Czarna w dwóch nowych wariantach
Firma CEDC, właściciel marki Żubrówka, wprowadza na rynek dwa nowe warianty wódki leżakowanej - Żubrówkę Czarną Leżakowaną w beczkach z dębu i Żubrówkę Czarną Leżakowaną w beczkach z jesionu. Do sprzedaży trafią z końcem czerwca.
więcej
|
Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej
Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc?
więcej
|
|
|
Sąd nie zgodził na roczny zakaz pisania o Żandarmerii Wojskowej przez dziennikarzy Onetu, którzy opisali mobbing w ŻW
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił w całości wniosek Żandarmerii Wojskowej o wydanie rocznego zakazu pisania o niej przez trójkę dziennikarzy Onetu. Według sądu seria tekstów portalu o zarzutach mobbingu i molestowania kobiet w ŻW stanowi „przejaw ważnego interesu publicznego”.
więcej
|
TVN i nc+ zadowolone z przyjęcia klientów wspólnej oferty Player+. ,,Możemy już mówić o masowości"
Po pół roku od uruchomienia przez Grupę TVN i platformę nc+ wspólnej oferty VoD Player+ firmy są zadowolone z wyników, choć nie ujawniają, ile subskrypcji pozyskano. - Oferta została zaakceptowana przez klientów - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, szef Playera. - Jesteśmy zadowoleni, możemy już mówić o masowości - dodaje Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+.
więcej
|
Łukasz Zając: z Pudelek.pl na szefa działu show-biznes w Fakt24.pl
Łukasz Zając zaczął pracę jako szefa działu show-biznes w portalu Fakt24.pl (Grupa Onet-RAS Polska). Poprzednio był związany z Pudelek.pl, a wcześniej m.in. z „Super Expressem”.
więcej
|
MCI Capital za 255 mln zł sprzedaje eCard i Dotpay
MCI Capital sprzeda 75,40 proc. udziałów w spółce Dotcard, która z kolei posiada 100 proc. udziałów w eCard i Dotpay, za szacowaną kwotę 255 mln zł - poinformował MCI Capital w komunikacie. MCI Capital zawarł przedwstępną umowę sprzedaży tej firmy m.in. z duńską spółką Nets Denmark A/S.
więcej
|
Facebook testuje reklamy wideo z funkcją autoplay w komunikatorze Messenger
Facebook rozpoczął testy nowego formatu reklamowego skierowanego do użytkowników komunikatora Messenger. Chodzi o spoty wideo z domyślnie włączoną funkcją autoplay, które mają pojawiać się pomiędzy wiadomościami od użytkowników aplikacji. Facebook zapowiada, że ewentualne wprowadzenie na stałe reklam wideo będzie uzależnione od reakcji odbiorców.
więcej
|
Algorytmy Google szybciej szacują ryzyko śmierci niż narzędzia wykorzystywane przez szpitale
Zdaniem Google, algorytmy sztucznej inteligencji rozwijane przez laboratorium Medical Brain obecnie radzą sobie lepiej z szacowaniem ryzyka śmierci pacjentów, niż narzędzia wykorzystywane przez szpitale.
więcej
|
Noah Kotch zamiast Martina Clarke'a nowym szefem MailOnline i DailyMail.com
Noah Kotch, dotychczasowy redaktor naczelny Fox News Digital został szefem MailOnline i DailyMail.com. Zastąpi na stanowisku Martina Clarke’a obejmującego funkcję wydawcy wspomnianych serwisów, który będzie także nadzorował papierowe wydania „Daily Mail”, „Mail on Sunday” oraz „Metro” należące do DMG Media.
więcej
|
Ponad 14 tys. osób Amazon zatrudnia w Polsce; planuje utworzenie kolejnych miejsc pracy
14 tys. stałych pracowników zatrudnia w Polsce Amazon - poinformował we wtorek koncern. W tym roku w gdańskim Centrum Rozwoju Technologii pracę znajdzie kolejnych 200 osób, planowane jest też zwiększenie zatrudnienia w polskich centrach logistycznych firmy.
więcej
|
Oszczędzać da się sprytnie
Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać!
więcej
|
|
|
Polacy po 55. roku życia mało aktywni zawodowo
Z najnowszego rankingu PwC wynika, że Polska nadal zajmuje 30. miejsce na 35 krajów Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) pod względem poziomu wykorzystania potencjału osób po 55. roku życia na rynku pracy.
więcej
|
|
|