|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Sekielski zebrał już ponad 126 tys. zł na dokument o pedofilii w kościele. ,,Ten film należy się ofiarom"
Dziennikarz Tomasz Sekielski, który pracuje nad dokumentem o pedofilii w kościele zebrał już na ten cel ponad 126 tys. złotych. Kwota zabezpiecza prace zespołu reseracherów, trwa zbiórka na finansowanie ekipy zdjęciowej oraz postprodukcję. W sumie potrzeba ok. 450 tys. złotych. - Ten film należy się ofiarom. Musi powstać, ponieważ ofiary chcą, aby o ich krzywdzie mówić. Mam również poczucie, że tworząc ten film, mam ich wsparcie - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sekielski.
więcej
|
Nadawcy telewizyjni będą mogli decydować, kiedy emitować dłużej reklamy. Najwięcej zyska TVP?
Jeżeli proponowana przez Komisję Europejską nowelizacja dyrektywy o usługach audiowizualnych wejdzie w życie i nadawcy będą mogli sami decydować, jak rozłożyć w ciągu doby 20 proc. czasu antenowego na spoty, przychody reklamowe wzrosną. Najwięcej powinna zyskać Telewizja Polska, która nie może przerywać programów reklamami - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Polsat Newsplus 2 zastąpi kanał Polsat News 2
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynął wniosek Telewizji Polsat w sprawie zmiany nazwy kanału Polsat News 2 na Polsat Newsplus 2 - dowiedział się portal Witualnemedia.pl.
więcej
|
930 tys. widzów wiosennych odcinków ,,Alarmu!" w TVP1
Pierwsze 68 wydań „Alarmu!” oglądało średnio 927 tys. osób. W poszczególnych tygodniach widownia programu wahała się od 662 tys. do 1,22 mln oglądających.
więcej
|
2,1 mln widzów ,,Na Wspólnej". TVN liderem w grupie komercyjnej
Serial „Na Wspólnej” od września ub.r. do maja br. gromadził średnio 2,09 mln widzów. TVN w paśmie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
Program ,,To był dzień na świecie" zawieszony na czas wakacji, ma powrócić jesienią ze zmianami
Polsat News zdecydował, że prowadzony przez Grzegorza Dobieckiego program publicystyczny „To był dzień na świecie” nie będzie emitowany w okresie letnim. Kolejne wydania mają się pojawić ponownie od września 2018 roku, o innej porze i w nieco zmienionej formule.
więcej
|
TVP ABC nadal zyskuje widownię. Nicktoons z największym spadkiem w maju
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w maju br. była stacja TVP ABC, która pochwalić się mogła również największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił Nicktoons - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Superstacja zmieniła ramówkę. ,,Finał dnia" nie nakłada się już na emitowane w Polsat News ,,Wydarzenia 22.00"
Superstacja zdecydowała się zmienić układ programów emitowanych w godzinach wieczornych. Zamieniono miejscami „Bez ograniczeń” z „Finałem dnia”, a „Krzywe zwierciadło” jest teraz emitowane o 20 minut wcześniej.
więcej
|
,,Zakład karny" hitem TVN Turbo. Program śledziło 102 tys. widzów
Nowy cykl TVN Turbo „Zakład karny” oglądało średnio 102 tys. widzów. Program około dwukrotnie podniósł średnie długookresowe wyniki oglądalności stacji.
więcej
|
Mecz Polska-Senegal z 1,8 mln transmisji w internecie i aplikacji mobilnej. ,,To rekordowe wyniki"
Transmitowany 19 czerwca br. w portalu Sport.tvp.pl mecz Polska-Senegal (równolegle do transmisji telewizyjnej) obejrzało 700 tys. widzów, którzy wygenerowali w sumie 1,819 mln rozpoczętych transmisji w czasie rzeczywistym. Z kolei transmisja z alternatywnym komentarzem Izaka i Macieja Iwańskiego zanotowała 347 tys. odsłon. - To są rekordowe wyniki. Dotychczas te wartości były co najmniej dwukrotnie mniejsze - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu Telewizji Polskiej.
więcej
|
MTV zapowiada kreskówkę "Daria & Jodie", reality show "The Real World" i "Aeon Flux"
Stacja MTV zapowiedziała nowe serialowe produkcje, w tym, remake popularnej kreskówki "Daria". Pojawi się także nowa wersja reality show "The Real World" oraz animowana seria "Aeon Flux".
więcej
|
Polska zmierzy się z Kolumbią w meczu o wszystko. Gdzie oglądać transmisję?
W niedzielę o godz. 20.00 odbędzie się drugie grupowe spotkanie reprezentacji Polski w ramach MŚ w piłce nożnej. Będzie to tzw. „mecz o wszystko”, w którym nasza drużyna zmierzy się z Kolumbią. Gdzie można oglądać transmisję?
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio pozwala dyrektorowi Jedynki współpracować z ,,Gazetą Obywatelską" Kornela Morawieckiego, wykupuje w niej reklamy
Michał Mońko, od lutego br. dyrektor radiowej Jedynki, nadal pisze felietony do dwutygodnika „Gazeta Obywatelska”, którego redaktorem naczelnym jest poseł Wolnych i Solidarnych. W ostatnich wydaniach pisma zamieszczono reklamy „Sygnałów dnia” z wizerunkiem Mańki. Zarząd Polskiego Radia nie widzi w tym naruszenia norm.
więcej
|
|
Nowy właściciel Radia ZET u przewodniczącego KRRiT. ,,Chcieli się przedstawić"
W Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji w minionym tygodniu odbyło się spotkanie z przedstawicielami firmy Czech Media Invest, który niedawno kupili Grupę Eurozet. - Nowi właściciele chcieli się przedstawić - powiedział nam Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
RMF FM liderem w największych miastach, Radio ZET zyskało najwięcej
W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową od marca do maja br. było RMF FM. Największy wzrost udziału zanotowało Radio ZET, a na przeciwnym biegunie znalazła się Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
KRRiT zorganizuje Okrągły Stół Mediów poświęcony reklamie suplementów diety
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w tym tygodniu zorganizuje kolejne spotkanie w ramach inicjatywy Okrągłego Stołu Mediów. Tym razem rozmowy będą poświęcone reklamom suplementów diety i potrzebie regulacji rynku.
więcej
|
|
,,Dwójka na miejscu - Znaki Niepodległej" w Programie II Polskiego Radia
Z okazji 100-lecia odzyskania Niepodległości radiowa Dwójka wprowadziła do ramówki wakacyjny cykl „Dwójka na miejscu - Znaki Niepodległej”. Program będzie emitowany w każdą sobotę.
więcej
|
|
RMF FM liderem we Wrocławiu. Awans Eski na podium
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Fundusz Wczasów Pogodowych", ,,Wakacje z gwiazdami", ,,Pogodni panowie" w Radio Pogoda
Przez całe wakacje na antenie Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agory) słuchacze będą mogli brać udział w zabawie „Fundusz Wczasów Pogodowych”. W codziennych rozgrywkach będą walczyć o tygodniowy pobyt w hotelu w Busku Zdroju. W letniej ramówce stacji pojawią się także nowe programy.
więcej
|
|
|
|
Jak zdobyć 13 Lwów w Cannes? Opowiada o tym Maciej Twardowski z agencji Ogilvy
Kampania "Do ostatniego drzewa" autorstwa Ogilvy Poland zdobyła na tegorocznym festiwalu kreatywności w Cannes aż 13 Lwów (trzy złote, trzy srebrne i 7 brązowych). O założeniach akcji opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Twardowski, executive creative director. - Jako specjaliści od komunikacji mamy nie tylko możliwość, ale wręcz obowiązek używania całej naszej wiedzy w tworzeniu projektów zaangażowanych w ważne dla społeczeństwa kwestie - mówi Twardowski.
więcej
|
Nadawcy telewizyjni będą mogli decydować, kiedy emitować dłużej reklamy. Najwięcej zyska TVP?
Jeżeli proponowana przez Komisję Europejską nowelizacja dyrektywy o usługach audiowizualnych wejdzie w życie i nadawcy będą mogli sami decydować, jak rozłożyć w ciągu doby 20 proc. czasu antenowego na spoty, przychody reklamowe wzrosną. Najwięcej powinna zyskać Telewizja Polska, która nie może przerywać programów reklamami - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Jakub Ogiński dyrektorem marketingu napojów i wody w FoodCare
Jakub Ogiński objął stanowisko dyrektora marketingu napojów i wody w firmie FoodCare - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przeszedł z Lotte Wedel, gdzie pracował ponad trzy lata.
więcej
|
Grand Prix w Cannes Lions 2018 m.in. za reklamy McDonald's, Tesco, Apple, Comedy Central, Nike i Microsoftu (wideo)
Na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions wręczono 33 nagrody Grand Prix. Uhonorowano nimi kampanie takich firm jak Procter&Gamble, AB InBev, Apple, Nike, Tesco, McDonald's. Grand Prix przyznano też za akcje społeczne, m.in. Czerwonego Krzyża.
więcej
|
Martin Sorrell przerwa milczenie, zdradza kulisy odejścia z WPP i swojego nowego biznesu
Były prezes holdingu marketingowego WPP Martin Sorrell w rozmowie z "The Drum" odniósł się do medialnych doniesień na temat powodów odejścia z firmy. Powiedział także jak będzie wyglądać jego nowa firma S4 Capital.
więcej
|
Samsung wybiera w przetargu agencję do obsługi social media, zlecenia broni VML
Samsung Electronics Polska rozpisał przetarg, w którym wybierze agencję do obsługi kanałów mediów społecznościowych. Obecnie pracami w tym zakresie zajmuje się VML Poland.
więcej
|
Województwo małopolskie za ponad milion zł będzie promować ochronę powietrza
Władze województwa małopolskiego chcą przeprowadzić kampanię społeczną dotyczącą ochrony powietrza w regionie. Na działania w radiu, prasie, internecie i na outdoorze przeznaczą ponad 1 mln zł.
więcej
|
Unilever chce, żeby przy jego obsłudze pracowały osoby z różnych agencji kreatywnych
Keith Weed, szef marketingu Unilevera (właściciel marek Dove, Axe), poinformował, że firma testuje nowy model współpracy z agencjami kreatywnymi. Chce łączyć w zespoły najlepszych jego zdaniem ludzi z kilku agencji reklamowych działających w ramach jednego holdingu reklamowego.
więcej
|
,,Kasa za szkolnego asa" - zniżki za piątki i szóstki w promocji sklepów MediaMarkt
Sieć sklepów MediaMarkt przygotowała promocję „Kasa za szkolnego asa” z okazji zakończenia roku szkolnego. Akcja obejmuje zniżki dla uczniów i ich rodziców w zamian za piątki i szóstki na świadectwach.
więcej
|
Dominik Branny za Erica Poiriera prezesem Makro Polska
Z początkiem lipca br. nowym prezesem sieci Makro Cash & Carry Polska, zostanie Dominik Branny. Zastąpi na tym stanowisku Erica Poiriera, który odchodzi do spółki Metro, gdzie jako partner operacyjny będzie zarządzał oddziałami Cash & Carry we Francji, Hiszpanii i Portugalii.
więcej
|
Michał Piotrowski z Advisors przechodzi do Stars
Firma Stars, zajmująca się dotychczas przede wszystkim audytem mediowym rozszerza ofertę w zakresie audytu produkcji telewizyjnej. Działania te nadzorować będzie Michał Piotrowski, założyciel firmy Advisors.
więcej
|
GroupM: wzrost inwestycji na reklamę o tym roku sięgnie 4,5 proc.
Z najnowszej prognozy grupy komunikacyjnej GroupM wynika, że wartość inwestycji na rynku reklamowym w skali globalnej wzrośnie w tym roku o 4,5 proc. Jednocześnie holding skorygował swoje szacunki za rok 2017 - w tym czasie wydatki inwestycyjne były wyższe nie o 3,1 proc., a o 3,5 proc.
więcej
|
Kreatywność - kryzys wieku średniego (relacja z Cannes Lions 2018)
Co roku na festiwalu reklamowym w Cannes przez wszystkie dni jego trwania przewijają się te same hasła. W tym roku obok słów „człowieczeństwo” i „kreatywność” dużo i często mówiło się o różnorodności. Oliver James stwierdził, że kreatywność przechodzi właśnie kryzys wieku średniego. Mniejsze zainteresowanie nią spowodowała obsesja na punkcie danych i technologii – ostatni dzień festiwalu reklamowego w Cannes relacjonuje dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director z Havas Media (Havas Media Group).
więcej
|
KRRiT zorganizuje Okrągły Stół Mediów poświęcony reklamie suplementów diety
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w tym tygodniu zorganizuje kolejne spotkanie w ramach inicjatywy Okrągłego Stołu Mediów. Tym razem rozmowy będą poświęcone reklamom suplementów diety i potrzebie regulacji rynku.
więcej
|
Rosyjscy sportowcy w kampanii Nike "Never asks"
Nike przygotowała na rynek rosyjski kampanię ze sportowcami z tego kraju. "Never asks" pokazuje, jak wola walki pomaga im osiągać sportowy sukces.
więcej
|
McCann WorldGroup i Grzegorz Przychodni toczą spór sądowy
Grzegorz Przychodni, były dyrektor finansowy McCann WorldGroup, wytoczył firmie sprawę cywilną o naruszenie dóbr osobistych. Były pracodawca odpowiedział wzajemnym powództwem za naruszenie jej dobrego imienia.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Zmniejszyła się produkcja papieru gazetowego w Polsce i wzrosły jego ceny
Awaria w International Paper Kwidzyn sprawiła, że w Polsce znacząco zmniejszyła się produkcja papieru gazetowego i wzrosły jego ceny - mówi Maciej Hoffman z Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą na to, że maszyna ruszy pod koniec czerwca. Producent zapewnia, że prace naprawcze są w toku.
więcej
|
TVN24 najbardziej opiniotwórczym medium w maju, wysoko Wirtualnemedia.pl
W maju najczęściej cytowanym medium była telewizja TVN24, która wyprzedziła RMF FM i TVN - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najczęściej cytowanych portali internetowych ponownie znalazł się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w kwietniu, ,,Tygodnik Siedlecki" stracił najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w kwietniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kieszonkowy format "Claudii" na wakacje
Miesięcznik "Claudia" (Burda Publishing Polska), kontynuuje zmiany w magazynie: po raz pierwszy w historii, czasopismo pojawi się w wakacje w mniejszym, kieszonkowym formacie.
więcej
|
|
|
Bez zmian we władzach Gemiusa po przejęciu przez Szymona Rutę
Firma badawcza Gemius została kupiona od funduszu Trigon przez Szymona Rutę, syna wieloletniego wspólnika Zygmunta Solorza. W związku z transakcją nie będzie zmian w kierownictwie Gemiusa. Ruta uzasadnia, że wierzy strategię rozwoju firmy w zakresie badań mediów cyfrowych.
więcej
|
Szef komunikacji Netflixa zwolniony za rasizm
Jonathan Friedland, dyrektor Netflixa ds. komunikacji został zmuszony do opuszczenia stanowiska. Jego zwolnienie to efekt rasistowskich komentarzy wygłoszonych kilkakrotnie przez Friedlanda w obecności współpracowników, w których szef PR Netflixa użył określenia „czarnuch” w odniesieniu do Afroamerykanów. Reed Hastings, szef Netflixa uznał zachowanie Friedlanda za niedopuszczalne i niezgodne ze standardami firmy.
więcej
|
TVN24 najbardziej opiniotwórczym medium w maju, wysoko Wirtualnemedia.pl
W maju najczęściej cytowanym medium była telewizja TVN24, która wyprzedziła RMF FM i TVN - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najczęściej cytowanych portali internetowych ponownie znalazł się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook szykuje funkcję kontrolującą czas spędzany w serwisie
Facebook jest w trakcie przygotowań do wprowadzenia narzędzia, które pokaże użytkownikom jak wiele czasu spędzają oni w serwisie. Funkcja pozwoli śledzić szczegółowe statystyki aktywności na platformie, może też powiadamiać użytkownika o przekroczeniu limitu czasu poświęcanego na Facebook.
więcej
|
Allegro ma 4 mln użytkowników dziennie, AliExpress przed polskimi elektromarketami (Top10)
Platforma Allegro notuje dziennie ok. 4 mln realnych użytkowników, z których 3,4 mln odwiedza przeglądarkową wersję platformy. Aplikacja i serwis AliExpress przyciągają natomiast ok. 800 tys. polskich internautów, zdecydowanie więcej niż sklepy internetowe sieci RTV Euro AGD i Media Expert.
więcej
|
Youtube wprowadza sklepy z gadżetami i płatne kanały, aby pomóc zarabiać twórcom
YouTube zapowiedział nowe sposoby zarabiania pieniędzy przez twórców najpopularniejszych treści w serwisie. Mają oni otrzymać możliwość sprzedawania własnych gadżetów i produktów bezpośrednio na platformie, a także wprowadzenia płatnych subskrypcji za dostęp do treści i ekskluzywnych materiałów.
więcej
|
Amerykański sąd zezwala na pobieranie podatków od sklepów internetowych
Sąd najwyższy w USA wydal orzeczenie, według którego władze poszczególnych stanów będą mogły pobierać podatek od sprzedaży od sklepów działających w internecie. Po ogłoszeniu wyroku jedynie 5 stanów zapowiedziało, że nie wprowadzi dopuszczonej przez sąd daniny dla e-sklepów. Według szacunków roczna kwota nowego podatku płaconego przez sprzedawców może wynosić od 8 do 23 mld dolarów.
więcej
|
SE.pl zasięgowo przed Fakt.pl - w górę Wyborcza.biz i Forsal.pl (serwisy dzienników)
Portal „Super Expressu” SE.pl pod względem zasięgu wyprzedził witrynę „Faktu”, która zanotowała jednak zdecydowanie najwięcej odsłon. Liderem zasięgowym jest Wyborcza.pl, w skali roku spore wzrosty osiągnęły Wyborcza.biz i Forsal.pl, a spadek zanotował Dziennik.pl.
więcej
|
,,Fakt" i ,,Przegląd Sportowy" liderami prasowymi na Facebooku, ,,Auto Świat" przed ,,Gazetą Wyborczą" (TOP 20)
Najpopularniejszymi polskimi markami prasowymi na Facebooku są „Fakt” i „Przegląd Sportowy”. Wśród dzienników liderem jest „Gazeta Wyborcza” (przy czym więcej fanów ma „Auto Świat”), a wśród tygodników opinii - „Newsweek Polska”.
więcej
|
Tomasz Zimoch promuje w social mediach system rekomendacji Netflixa
Platforma Netflix w ramach komunikacji swojego systemu rekomendacji przygotowała kampanię w social mediach z udziałem Tomasza Zimocha, komentatora sportowego. Platforma nie zdradza nazw agencji zewnętrznych współpracujących przy projekcie.
więcej
|
Współpraca Gazeta.pl i Onetu nie dziwi branży internetowej. ,,Naturalny sojusz w walce z Google i Facebookiem"
Na stronie głównej Gazeta.pl zaczęto publikować pojedyncze grafiki odsyłające do treści Grupy Onet, a na stronie głównej Onetu - linki do Gazeta.pl. Wydawcy zaznaczają, że to współpraca testowa. Z kolei branża w większości ocenia tę współpracę jako uzasadnioną w obliczu dominacji Google i Facebooka. - Sojusz Gazet.pl i Onetu może być odpowiedzią na skomplikowane relacje wydawców i internetowych gigantów, a o korzyściach dla użytkowników zadecyduje jakość treści - oceniają eksperci internetu i mediów społecznościowych.
więcej
|
Rahim Blak chce ruszyć z giełdą personalnych tokenów. Swój pomysł opiera o markę osobistą
Współwłaściciel trzech firm: click community, click apps oraz edrone. O sobie mówi: „seryjny start-upowiec” i „kreatywny rebeliant”. Rahim Blak prowadzi stabilny biznes, zatrudnia ok. setki pracowników, a jego firmy generują rocznie ok. 15 milionów złotych przychodu. Mimo to, chce zaryzykować i ruszyć wkrótce z giełdą personalnych tokenów. Niedawno wyemitował własną kryptowalutę - RahimCoin. Kim jest Rahim Blak, specjalista w zakresie kreowania marki osobistej w social media, mentor i szkoleniowiec?
więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji bliżej publicznej aplikacji mobilnej. ,,To krok w dobrym kierunku, problemem realizacja"
Ministerstwo Cyfryzacji przedstawiło w Sejmie projekt ustawy o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej. Przewiduje on między innymi dostęp Polaków do usług i serwisów publicznych za pomocą jednego loginu i hasła, a także korzystanie z darmowej aplikacji mobilnej gromadzącej najważniejsze dokumenty użytkownika w formie elektronicznej. - To krok w dobrym kierunku, jednak jego wdrożenie jest skomplikowane i będzie wymagało dużej staranności - ocenia prof. Dariusz Jemielniak, ekspert w dziedzinie zarządzania w społeczeństwie sieciowym z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Mecz Polska-Senegal z 1,8 mln transmisji w internecie i aplikacji mobilnej. ,,To rekordowe wyniki"
Transmitowany 19 czerwca br. w portalu Sport.tvp.pl mecz Polska-Senegal (równolegle do transmisji telewizyjnej) obejrzało 700 tys. widzów, którzy wygenerowali w sumie 1,819 mln rozpoczętych transmisji w czasie rzeczywistym. Z kolei transmisja z alternatywnym komentarzem Izaka i Macieja Iwańskiego zanotowała 347 tys. odsłon. - To są rekordowe wyniki. Dotychczas te wartości były co najmniej dwukrotnie mniejsze - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu Telewizji Polskiej.
więcej
|
Programiści najchętniej korzystają z adblocków
Dla 77 proc. pracowników na stanowisku IT software deweloper reklamy w internecie są niewidoczne - wynika z badań firmy Netsprint.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Bez zmian we władzach Gemiusa po przejęciu przez Szymona Rutę
Firma badawcza Gemius została kupiona od funduszu Trigon przez Szymona Rutę, syna wieloletniego wspólnika Zygmunta Solorza. W związku z transakcją nie będzie zmian w kierownictwie Gemiusa. Ruta uzasadnia, że wierzy strategię rozwoju firmy w zakresie badań mediów cyfrowych.
więcej
|
|
|
Szef komunikacji Netflixa zwolniony za rasizm
Jonathan Friedland, dyrektor Netflixa ds. komunikacji został zmuszony do opuszczenia stanowiska. Jego zwolnienie to efekt rasistowskich komentarzy wygłoszonych kilkakrotnie przez Friedlanda w obecności współpracowników, w których szef PR Netflixa użył określenia „czarnuch” w odniesieniu do Afroamerykanów. Reed Hastings, szef Netflixa uznał zachowanie Friedlanda za niedopuszczalne i niezgodne ze standardami firmy.
więcej
|
Rzecznik PZPN-u o konferencjach prasowych bez czołowych piłkarzy: tak ustalamy obsadę, by ich nie nadwyrężać
Rzecznik Polskiego Związku Piłki Nożnej Jakub Kwiatkowski w piątek odpowiedział na pretensje niektórych dziennikarzy, że na ostatnich konferencjach prasowych naszej reprezentacji nie ma jej czołowych zawodników. Kwiatkowski zaznaczył, że zasady udziału piłkarzy w konferencjach nie zmieniają się od kilku lat.
więcej
|
|
|