|
|
|
|
|
|
|
Alicja Bachleda-Curuś zagra w ,,Pod powierzchnią", Borys Lankosz reżyserem. Znamy obsadę serialu TVN
W lipcu br. w Płocku rozpoczną się zdjęcia do nowego serialu pt. „Pod powierzchnią”, który jesienią zadebiutuje w TVN. Odcinki wyreżyseruje Borys Lankosz, a jedną z głównych ról zagra Alicja Bachleda-Curuś. Portal Wirtualnemedia.pl ujawnia pełną obsadę oraz szczegóły fabularne produkcji TVN.
więcej
|
TVP nie przedłuży umowy z Ziemowitem Kossakowskim
Z końcem czerwca br. kończy się czasowa umowa dziennikarza Ziemowita Kossakowskiego, a Telewizja Polska nie przedłuży z nim współpracy. Tym samym Kossakowski odchodzi z TVP - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Klan" oglądało 1,6 mln widzów, TVP1 liderem. 35,43 mln zł z reklam
Niedawno zakończony sezon „Klanu” śledziło średnio 1,64 mln widzów, o 170 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Serial jednak nadal dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, a wpływy z reklam wyniosły 35,43 mln zł.
więcej
|
1,86 mln widzów ,,Jakiej to melodii?" w sezonie 2017/2018. TVP1 liderem rynku
W sezonie 2017/2018 teleturniej „Jaka to melodia?” oglądało średnio 1,86 mln osób. Teleturniej Roberta Janowskiego dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 44,60 mln zł.
więcej
|
Johnson&Johnson, Reckitt i Lidl wydali najwięcej na reklamy przy mundialu w TVP
Telewizja Polska na reklamach emitowanych dotychczas przy transmisjach z mundialu w Rosji zarobiła cennikowo 120,8 mln zł, a na spotach sponsorów - 18,4 mln zł. Najwięcej na spoty wydali Johnson&Johnson, Reckitt Benckiser i Lidl Polska. Wśród sponsorów najaktywniejsza była Grupa Lotos.
więcej
|
Magda Gessler chce 100 tys. zł od restauratora z ,,Kuchennych rewolucji" za wykorzystanie jej nazwiska w reklamach
Ruszył proces wytoczony przez Magdę Gessler właścicielowi restauracji Łebska Chata w Słupsku. Restaurator parę lat temu brał udział w „Kuchennych rewolucjach” i wykorzystał pochwałę prowadzącej program w reklamach swojego lokalu. Gessler domaga się 100 tys. zł zadośćuczynienia.
więcej
|
,,Państwo w Państwie" straciło 200 tys. widzów. Jesienią nowe odcinki
Reporterski cykl „Państwo w Państwie” w sezonie 2017/2018 śledziło średnio 1,52 mln widzów Polsatu i 190 tys. osób Polsatu News (łącznie było to 1,71 mln oglądających, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej). Otwarty Polsat w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 19,79 mln zł.
więcej
|
Platige Image pracuje nad serialem ,,The Monstersi" żartującym z popularności w social mediach (wideo)
Studio Platige Image rozpoczęło development serialu „The Monstersi”. Ma to być ironiczna i prześmiewcza satyra na popularność w serwisach społecznościowych. Reżyserką produkcji jest Aliaksandr „Sasza” Kanavalau.
więcej
|
Stopklatka podwoiła limit kredytowy i przesunęła o rok termin jego spłaty
Spółka Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka TV, zwiększyła z 2 do 4 mln zł limit kredytowy oraz przesunęła termin jego spłaty o rok, do końca sierpnia 2019 roku.
więcej
|
Za 3,4 mld euro Telefonica i Mediapro wykupiły prawa do rozgrywek hiszpańskiej La Liga
Hiszpańska liga za kwotę 3,4 mld euro sprzedała część praw do transmisji telewizyjnych rozgrywek w sezonie 2019-2022. To więcej o 15 procent w porównaniu z poprzednimi trzema sezonami. Nabywcami praw są grupy Telefonica oraz Mediapro.
więcej
|
Miniserial ,,Ostre przedmioty" w HBO i HBO
W poniedziałek, 9 lipca 2018 roku na antenie HBO oraz w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego miniserialu „Ostre przedmioty”.
więcej
|
Beth Willis odchodzi z Channel 4
Producentka Beth Willis, head of drama stacji Channel 4, przechodzi do The Forge, brytyjskiej firmy producenckiej.
więcej
|
Serial ,,Szpital Good Karma" w Stopklatka TV (wideo)
Od 2 lipca 2018 roku Stopklatka TV rozpocznie emisję nowego serialu „Szpital Good Karma”. Będzie to premierowa emisja tej produkcji w Polsce.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Długosz, Młynarski i Kodymowski w letniej ramówce Trójki, znika ,,Za a nawet przeciw"
W poniedziałek 2 lipca br. wystartuje letnia ramówka Programu III Polskiego Radia, w której dla słuchaczy przygotowano autorskie audycje Leszka Długosza, Jana Młynarskiego i Jędrzeja Kodymowskiego, a także relacje z festiwali, spektakle teatralne oraz akcje z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Na czas wakacji zniknie program „Za a nawet przeciw”.
więcej
|
|
Eurozet ze spadkiem wpływów i wzrostem zysku, czeka na decyzje Czech Media Invest ws. inwestycji
W ub.r. Grupa Eurozet zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 2,9 proc. do 171,9 mln zł oraz wzrost zysku ze sprzedaży o 14 proc. do 38,1 mln zł. W najbliższym czasie firma zostanie przejęta przez Czech Media Invest.
więcej
|
|
Jerzy Jachowicz z autorską audycją ,,Przekładaniec Jachowicza" w Polskim Radiu 24
Polskie Radio 24 zaczęło emitować cotygodniową audycję publicystyczną „Przekładaniec Jachowicza”, której gospodarzem jest Jerzy Jachowicz.
więcej
|
|
,,Lato z Radiem budzi ludzi" - nowy cykl radiowej Jedynki we współpracy z Fundacją ,,Akogo?"
W ramach pasma „Lato z radiem” w środy o godz. 10.15 Program I Polskiego Radia będzie emitować nowy cykl „Lato z Radiem budzi ludzi” z historiami pacjentów wybudzonych ze śpiączki, podopiecznych dwóch Klinik „Budzik”.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem słuchalności w Bydgoszczy
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Wybrany przez KNF do współpracy Media Group zaproponował prowizję 0,000002 proc.
Komisja Nadzoru Finansowego do rozpoczętej na początku czerwca br. kampanii ostrzegającej przed kryptowalutami i promującej aplikację KNF Alert wybrała dom mediowy Media Group. Ten w przetargu zaproponował prowizję w wysokości 0,000002 proc., co oznacza, że będzie pracować dla instytucji za 1,23 zł brutto.
więcej
|
Na marketing ,,Cyberpunka 2077" CD Projekt wyda więcej niż na ,,Wiedźmina 3", gra na rynku najszybciej pod koniec 2019 roku
CD Projekt RED zapowiedział, że przygotowywana przez niego i oczekiwana przez rynek gra „Cyberpunk 2077” będzie miała wyższy marketingowy budżet niż „Wiedźmin 3: Dziki Gon”. Producent nie zdradził konkretnych kwot, według niego nad „Cyberpunkiem 2077” pracuje prawie 350 osób, a 120 przygotowuje wyjście z wersji beta gry „Gwint” oraz fabularny dodatek zatytułowany „Thronebreaker”. „Cyberpunk 2077” ma łączyć rozgrywkę z perspektywy pierwszej osoby z zaletami gry RPG.
więcej
|
Johnson&Johnson, Reckitt i Lidl wydali najwięcej na reklamy przy mundialu w TVP
Telewizja Polska na reklamach emitowanych dotychczas przy transmisjach z mundialu w Rosji zarobiła cennikowo 120,8 mln zł, a na spotach sponsorów - 18,4 mln zł. Najwięcej na spoty wydali Johnson&Johnson, Reckitt Benckiser i Lidl Polska. Wśród sponsorów najaktywniejsza była Grupa Lotos.
więcej
|
Robert Lewandowski i inne gwiazdy Bayernu Monachium reklamują Lenor Unstoppables (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kapsułek zapachowych do prania Lenor Unstoppables (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem czołowych piłkarzy Bayernu Monachium, m.in. Roberta Lewandowskiego.
więcej
|
David Attenborough wzywa reklamodawców do ratowania ginących gatunków zwierząt
David Attenborough, znany popularyzator nauki oraz autor filmów i seriali przyrodniczych powołał fundusz o nazwie Lion’s Share. Ma on pozyskiwać pieniądze na ratowanie zagrożonych gatunków z datków od firm, które w swoich reklamach wykorzystują zwierzęta.
więcej
|
Tiffany sprzedaje więcej ślubnej biżuterii dzięki komunikacji do par jednopłciowych
Firma jubilerska Tiffany&Co. zanotowała po raz pierwszy od trzech lat wzrost sprzedaży pierścionków zaręczynowych. Według jej szefa to zasługa bardziej otwartej komunikacji marki ukierunkowanej m.in. na związki jednopłciowe.
więcej
|
Platige Image pracuje nad serialem ,,The Monstersi" żartującym z popularności w social mediach (wideo)
Studio Platige Image rozpoczęło development serialu „The Monstersi”. Ma to być ironiczna i prześmiewcza satyra na popularność w serwisach społecznościowych. Reżyserką produkcji jest Aliaksandr „Sasza” Kanavalau.
więcej
|
Škoda z kampanią "Wszystko co ważne" (wideo)
Ruszyła kampania marketingowa marki samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska). Działania pod hasłem "Wszystko co ważne" przygotowały Isobar Polska i PHD Media Direction.
więcej
|
Luca Danovaro szefem marketingu Interu Mediolan
Z początkiem lipca Luca Danovaro obejmie stanowisko dyrektora marketingu klubu piłkarskiego Inter Mediolan. Przechodzi z AS Roma, gdzie pełnił identyczną funkcję.
więcej
|
Chief data officer Publicisu odchodzi z firmy po 13 latach
Dyrektor zarządzający obszarem danych w Publicis Groupe, Jason Kodish, złożył rezygnację ze stanowiska. Z holdingiem był łącznie związany przez 13 lat, z czego niemal dwanaście w spółce Digitas.
więcej
|
Mariusz Mika odpowiedzialny za nowy biznes Newspoint
Mariusz Mika objął funkcję head of new business w Newspoint, firmie zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data.
więcej
|
Almette wprowadza serki mini
Serki twarogowe Almette pojawiły się w sprzedaży w kompaktowym formacie mini. Dostępne są w trzech wariantach smakowych - śmietankowym, z ziołami i jogurtowym.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Wydawca ,,Polityki" wydaje kwartalnik ,,Niezbędnik Współczesny"
Od 27 czerwca br. na rynku pojawi się „Niezbędnik Współczesny” - nowe pismo wydawcy tygodnika „Polityka” (Wydawnictwo „Polityka”). Kwartalnik ma czerpać wzorce z „Niezbędnika Inteligenta”, który ukazuje się na rynku od 2009 roku i do tej pory był wydawany dwa razy w roku.
więcej
|
Zakaz wywiadów z sędziami w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie. "Charakter czysto porządkowy"
Zakaz przeprowadzania wywiadów z sędziami w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie ma charakter czysto porządkowy i nie stanowi ograniczenia wolności wypowiedzi – napisała w odpowiedzi do Rzecznika Praw Obywatelskich prezes SO Dagmara Pawełczyk-Woicka.
więcej
|
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w I kwartale, ,,Przyjaciółka" najchętniej kupowana
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet w pierwszym kwartale br. zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej straciła „Przyjaciółka”, która utrzymała pozycję najchętniej kupowanego tytułu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Konsul Polski w Zurychu zarzuca dziennikarzowi ,,Gazety Wyborczej" trywializowanie Holocaustu w tekście krytykującym rząd PiS
Markus Blechner, konsul honorowy RP w Zurychu, ocenił, że dziennikarz „Gazety Wyborczej” Bartosz Wieliński w artykule „Tribune de Geneve” na temat rządu PiS strywializował Holocaust. Wieliński podkreśla, że w ogóle nie pisał o Holocauście.
więcej
|
|
|
Łączy Nas Piłka po porażkach naszej reprezentacji kończy relacje z mundialu
W poniedziałek na kanale youtube’owym Łączy Nas Piłka zrealizowano ostatni autorski materiał z mistrzostw świata, mimo że nasza drużyna po dwóch porażkach w czwartek zagra jeszcze mecz. - Nie mam niczego co byłoby warte publikacji - tłumaczy Michał Wiśniowski z PZPN-u. - Pokazanie, jak piłkarze przeżywają tę klęskę, bo mam nadzieję, że ją przeżywają, w jakimś stopniu ociepliłoby ich wizerunek, zjednałoby im sympatię kibiców - ocenia Michał Pol z Grupy Onet-RAS Polska.
więcej
|
Czołowa polska użytkowniczka Musical.ly ma 3,6 mln fanów
Kinga Sawczuk z liczbą 3,6 mln fanów jest najpopularniejszą użytkowniczką aplikacji Musical.ly w Polsce - wynika z danych platformy Hash.fm.
więcej
|
BBC wytknęło Marcinowi Roli mowę nienawiści wobec muzułmanów. Rola: to działania agentury wpływu
Marcin Rola, twórca serwisu i kanału youtube’owego wRealu24.pl, był jednym z bohaterów materiału w programie „Newsnight” BBC na temat wsparcia przez polską ambasadę spotkania środowisk narodowych. W reportażu Rola tłumaczył się z ostrych wypowiedzi o islamie. Według niektórych dziennikarzy wypadł kompromitująco. - Promujcie dalej ten komunistyczny SYF. Wycięte z kontekstu - skomentował Rola.
więcej
|
IAB Polska sygnatariuszem Memorandum of Understanding
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska podpisał w Brukseli porozumienie dotyczące reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej, tzw. Memorandum of Understanding (MoU).
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Sean Spicer, były rzecznik Białego Domu szykuje własny talk show
Sean Spicer, który do połowy 2017 roku sprawował funkcję rzecznika Białego Domu i szefa komunikacji w administracji Donalda Trumpa przygotowuje własny talk show. Program ma nosić tytuł „Sean Spicer’s Common Ground”, a gospodarz będzie w nim prowadzić swobodne rozmowy z gośćmi na aktualne tematy. Na razie talk show jest w fazie przygotowywania pilota, a Spicer nie ma umowy z żadną ze stacji telewizyjnych.
więcej
|
Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media promują unijny ,,Program dla szkół"
Agencje Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media wygrały przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Programu dla szkół" realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Wystąpią w niej Adam Fidusiewicz i Katarzyna Szczepłek.
więcej
|
Monika Błaszczak w zespole PR Calling
Monika Błaszczak objęła stanowisko PR & business development managera w agencji PR Calling.
więcej
|
Hubert Rączkowski: z Clear Communication Group do Remarkable Ones
Hubert Rączkowski dołączył do zespołu agencji Remarkable Ones, gdzie objął funkcję senior communication consultanta. Ostatnio pracował jako menadżer projektów w Clear Communication Group.
więcej
|
MPM nowym klientem PR Hub
Agencja PR Hub wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną producenta i dystrybutora sprzętu gospodarstwa domowego, MPM agd.
więcej
|
|
|
Alicja Bachleda-Curuś zagra w ,,Pod powierzchnią", Borys Lankosz reżyserem. Znamy obsadę serialu TVN
|
Platige Image pracuje nad serialem ,,The Monstersi" żartującym z popularności w social mediach (wideo)
|
Tomer Kapon zagra w serialu "The Boys". Nowa produkcja Amazona
|
Russell Crowe zagra w serialu "The Loudest Voice in the Room" o twórcy Fox News
|
Denzel Washington w filmie "Bez litości 2"
|
Adam Sandler i Jennifer Aniston w filmie "Murder Mystery" mordują w Europie
|
Na Opener Festiwal 2018 pojawią się Adi Nowak & barvinsky, Jarecki, Kamil Pivot i Jay Shepheard
|
Miniserial ,,Ostre przedmioty" w HBO i HBO
|
Serial ,,Szpital Good Karma" w Stopklatka TV (wideo)
|
|
|