|
|
|
|
|
|
|
Endemol kręci nowy serial ,,Stulecie winnych". Produkcję ma pokazać TVP (zdjęcia)
Endemol Shine Polska rozpoczął zdjęcia do nowego serialu „Stulecie winnych”. Jest on realizowany na zlecenie Telewizji Polskiej. W produkcji grają m.in.: Kinga Preis, Jan Wieczorkowski, Olaf Lubaszenko i Rafał Królikowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
IAA Global broni Nielsena po kolejnych atakach TVP. ,,Szkodzą wizerunkowi Polski"
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Global wysłało list do prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w sprawie materiałów emitowanych w „Wiadomościach” w których atakowano firmę Nielsen Audience Measurement za zaniżanie wyników oglądalności publicznego nadawcy - wynika z informacji do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Zdaniem IAA może to mieć szkodliwy wpływ na postrzeganie TVP, a także na wizerunek Polski.
więcej
|
Dorota Wellman porozmawia o seksie w nowym programie TVN Fabuła ,,A momenty były?"
W piątek 20 lipca br. kanał TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „A momenty były?”, w którym Dorota Wellman będzie rozmawiać o seksie oraz o scenach miłosnych w filmach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP wzięła 350 mln zł pożyczki ze Skarbu Państwa. Stanecki: w br. wpływy wzrosły o ponad 20 proc.
Telewizja Polska nie wykorzystała jeszcze 450 mln zł z puli 800 mln zł pożyczki ze Skarbu Państwa, którą otrzymała w połowie ub.r. - Nie wzięliśmy całej dostępnej kwoty, nie skorzystaliśmy w pełni z drugiej transzy, ponieważ nie wymagała tego sytuacja finansowa - uzasadnia Maciej Stanecki, wiceprezes TVP.
więcej
|
KRRiT zajmie się problemem niewidzących i niesłyszących. Ruszają konsultacje społeczne dotyczące zwartości programów telewizyjnych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przekazuje do konsultacji społecznych projekt rozporządzenia w sprawie udogodnień dla osób z dysfunkcją wzroku lub słuchu. Chce, aby zagwarantować określoną ilość tłumaczeń na język migowy oraz audiodeskrypcji w programach telewizyjnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Bądźmy Razem" - nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej (wideo)
Telewizja Polska rozpoczęła nową kampanię wizerunkową „Bądźmy Razem”. Jej ideą jest promocja oferty programowej publicznego nadawcy, a punktem wyjścia jest mundial w Rosji.
więcej
|
Superstacja rezygnuje z ,,Radiokomitetu", Ważny i Mroczek zostają w ,,Bez ograniczeń"
Po czterech latach emisji program publicystyczny „Radiokomitet” znika z ramówki Superstacji. Prowadzący go Jarosław Ważny i Maciej Mroczek będą nadal gospodarzami programu „Bez ograniczeń”.
więcej
|
Departament Sprawiedliwości USA aprobuje przejęcie rozrywkowej części Foxa przez Disneya
Departament Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych wyraził zgodę na zakup rozrywkowej części 21st Century Fox przez koncern Disneya za kwotę 71,3 mld dolarów. Regulator postawił jednak warunek, zgodnie z którym Disney będzie musiał odsprzedać znajdujące się w pakiecie 22 regionalne stacje sportowe Foxa.
więcej
|
Kancelaria Andrzeja Dudy skarży się do KRRiT na brak materiału w ,,Wiadomościach" o zapowiedzi referendum
Szefowa Kancelarii Prezydenta RP skierowała skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, domagając się wyjaśnień, dlaczego w dniu, w którym Andrzej Duda zapowiedział referendum konstytucyjne, „Wiadomości” TVP nie pokazały materiału na ten temat.
więcej
|
Nowy serial ,,Famous in Love" w HBO GO i HBO3
W środę, 11 lipca 2018 roku na antenie HBO oraz w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego serialu „Famous in Love”.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reporterzy odchodzą z Radia Kraków. Szef stacji odpiera zarzuty upolitycznienia
Z Polskiego Radia Kraków w ostatnim czasie z rozgłośni odeszło kilku dziennikarzy. Powodem ma być upolitycznienie stacji. Temu jednak zaprzecza jej szef Przemysław Bolechowski. - Żaden z przedstawicieli poszczególnych partii nie zarzucił nam, że radio jest upolitycznione. Każda partia polityczna, ugrupowanie czy organizacje społeczne ma dostęp do anteny - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF Maxxx z letnią trasą radiową, ,,Lato #naMAXXXa"
RMF Maxxx po raz drugi organizuje Lato #naMAXXXa - letni cykl koncertów, który stanowi największą radiową trasę w Polsce. Z tej okazji, od maja do września br. odbędzie się w sumie blisko dwadzieścia muzycznych wydarzeń.
więcej
|
|
Radio WAWA nadaje na 104,6 FM w Kielcach
Na częstotliwości 104,6 FM wystartowało Radio WAWA Kielce. To czternaste miasto w którym można słuchać tego radia.
więcej
|
|
RMF FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie. VOX FM awansowało na podium
Nowym liderem słuchalności w Lublinie w okresie od grudnia ub.r. do maja br. zostało RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: Trójka i VOX FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,ZET Cafe", ,,Siła Muzyki" i ,,Active Summer" - letnie eventy Radia ZET
Radio ZET organizuje w te wakacje letnie koncerty „Siła Muzyki”, mobilne studio „ZET Cafe” oraz akcję na bałtyckich plażach „Active Summer”.
więcej
|
|
Marcin Zaborski gospodarzem ,,Rozmowy w samo południe" na RMF24.pl (wideo)
W serwisie internetowym RMF24.pl rozpoczęto emisję codziennego cykl wywiadów wideo „Rozmowa w samo południe”, którego gospodarzem jest Marcin Zaborski.
więcej
|
|
|
|
Firmy reklamujące się przy mundialu nie modyfikują kampanii. TVP nie przyciągnie dodatkowej widowni i wpływów z reklam (opinie)
Szybkie odpadnięcie polskiej reprezentacji z mundialu spowoduje, że ciężko będzie TVP osiągnąć kilkunastomilionową widownię transmisji, bo przed ekranami zostaną tylko wierni kibice. Z punktu widzenia przychodów reklamowych - to tzw. koszt utraconych korzyści - analizują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych. Firmy promujące się z wykorzystaniem wizerunku naszych zawodników nie zmieniają swoich strategii reklamowych.
więcej
|
Google konsoliduje platformy reklamowe. Wprowadza Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Managera
Google zapowiedział integrację jego działających dotąd osobno platform i narzędzi reklamowych oraz zmianę ich nazw. W ofercie koncernu pojawią się Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Manager zapewniające większą elastyczność, wygodniejszą obsługę i nowe funkcjonalności.
więcej
|
Marta Czartoryska-Żak szefową działu marketingu Virgin Mobile Polska
Marta Czartoryska-Żak odpowiada za obszar marketingu operatora telekomunikacyjnego Virgin Mobile Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sądy przychylają się do pozwów inspekcji pracy: Żabki nie są placówkami pocztowymi, więc łamią zakaz handlu w niedziele
Zapadły pierwsze wyroki sądowe, według których właściciele sklepów Żabka łamią obowiązujący zakaz handlu w wybrane niedziele, ponieważ punkty te nie są placówkami pocztowymi. Państwowa Inspekcja Pracy złożyła już przeciw ich właścicielom 64 pozwy.
więcej
|
,,Bądźmy Razem" - nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej (wideo)
Telewizja Polska rozpoczęła nową kampanię wizerunkową „Bądźmy Razem”. Jej ideą jest promocja oferty programowej publicznego nadawcy, a punktem wyjścia jest mundial w Rosji.
więcej
|
Leo Messi w międzynarodowej kampanii Lay's
Trwa kampania chipsów Lay's (produkowanych przez Frito-Lay Poland), sygnowana hasztagiem #showyourfootballemotions. Bierze w niej udział argentyński piłkarz Leo Messi. Działania przygotowała agencja VML Poland i rosyjska Slava.
więcej
|
Grzegorz Sulich head of technology w BBDO Warszawa
Grzegorz Sulich dołączył do zespołu BBDO Warszawa, gdzie objął stanowisko head of technology. Do firmy przeszedł z z Isobar Poland Group.
więcej
|
Problemy z kurierem w reklamie CashBill (wideo)
Ruszyła kampania wizerunkowa operatora płatności internetowych CashBill. Akcję pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill" przygotowały Dziadek do Orzechów, Novem oraz Only Only.
więcej
|
Burger King i Budweiser we wspólnej akcji na Dzień Niepodległości (wideo)
W związku ze zbliżającym się Dniem Niepodległości w Stanach Zjednoczonych Burger King wspólnie z piwem Budweiser przygotowały wspólną akcję i reklamę. W ofercie restauracji znalazł się nowy burger, a w specjalnych zestawach dołączane jest też piwo.
więcej
|
Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę marki Iwostin
Grupa Sanofi rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki dermokosmetyków Iwostin. Budżet zdobyła agencja Cut The Mustard.
więcej
|
Jeremy Scott nową kampanią Moschino chciał rozpocząć dyskusję na temat imigrantów
W poniedziałek w mediach społecznościowych rozpoczęła się nowa kampania marki odzieżowej Moschino promująca nową kolekcję marki. Modelki, m.in. Gigi Hadid i Kaia Gerber mają na zdjęciach twarze pomalowane na czerwono lub niebiesko, co ma być odniesieniem do „obcych z kosmosu”. Kampania wywołała ogromne oburzenie.
więcej
|
Łukasz Wiśniak odpowiada za klientów e-commerce w AdPeak
Łukasz Wiśniak rozpoczyna współpracę z AdPeak. W ostatnich miesiącach pracował jako niezależny specjalista, konsultant i audytor.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Sąd odrzucił akt oskarżenia przeciwko ,,SE" za publikację nagich zdjęć Cezarego Pazury
Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie odrzucił akt oskarżenia przeciwko „Super Expressowi” za publikację nagich zdjęć Cezarego Pazury z lipca 2014 roku. Prokuratura wniosła o pisemne uzasadnienie decyzji sądu. - Po analizie zastanowimy się nad kolejnym krokiem. Raczej będziemy składać apelację - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Ślusarek, adwokat Cezarego Pazury.
więcej
|
,,Super Express" musi przez 30 dni przepraszać Monikę Janowską na pierwszej stronie
Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok pierwszej instancji, zgodnie z którym wydawca „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) ma publikować przez 30 dni na pierwszej stronie przeprosiny skierowane do Moniki Janowskiej (dawniej Głodek) i zapłacić jej 150 tys. zł.
więcej
|
Mikołaj Chrzan szefem redakcji lokalnych ,,Gazety Wyborczej". Zmiany w zespole sprzedaży
Od lipca nowym szefem redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej” będzie Mikołaj Chrzan. Nowe stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży produktu obejmie Robert Staśkiewicz, a dyrektorem sprzedaży regionalnej zostanie Marek Wilk. Powstanie też zespół ogłoszeń, którym zarządzać będzie Danuta Kubow.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele w I kwartale, ,,TV 14" i ,,Telemax" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszym kwartale br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
więcej
|
Mariusz Max Kolonko: grafomani z ,,Do Rzeczy", nie proście więcej o wywiad. Cezary Gmyz: Kolonko to hipokryta i koniunkturalista
Mariusz Max Kolonko na Twitterze skrytykował czołowych publicystów tygodnika „Do Rzeczy”. - Nie proście mnie więcej o wywiad żeby sprzedawać waszą miałką gazetkę. I wsadźcie sobie waszą nagrodę w dupkę - stwierdził. Na to publicysta „Do Rzeczy” Cezary Gmyz ocenił, że Kolonko to hipokryta i koniunkturalista.
więcej
|
,,Na pamięć" - nowe wydanie magazynu ,,Gazety Wyborczej" z łamigłówkami
Od czwartku, 28 czerwca br. w sprzedaży dostępne będzie nowe wydanie magazynu „Gazety Wyborczej”(Agora) - „Na pamięć”. To propozycja dla czytelników lubiących krzyżówki, sudoku i rebusy.
więcej
|
|
|
Komputerswiat.pl, Dobreprogramy.pl i Elektroda.pl na czele serwisów technologicznych. W dół Onet Technologie i mGSM.pl (TOP15)
Wśród serwisów o nowych technologiach najwięcej użytkowników i odsłon notują Komputerswiat.pl, Dobreprogramy.pl i Elektroda.pl. W skali roku duże wzrosty wyników zanotowały dział technologiczny WP.pl, Spidersweb.pl i Niebezpiecznik.pl, a duże spadki - Technologie.onet.pl i mGSM.pl.
więcej
|
Google konsoliduje platformy reklamowe. Wprowadza Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Managera
Google zapowiedział integrację jego działających dotąd osobno platform i narzędzi reklamowych oraz zmianę ich nazw. W ofercie koncernu pojawią się Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Manager zapewniające większą elastyczność, wygodniejszą obsługę i nowe funkcjonalności.
więcej
|
Facebook rozpoczyna walkę z engagement bait w polskiej wersji serwisu
Facebook zapowiedział, że rozszerza na polską wersję serwisu mechanizmy pozwalające na umieszczanie niżej w Newsfeedzie treści posługujących się taktyką engagement bait. Mniej widoczne mają być wpisy nachalnie nakłaniające użytkowników do interakcji z konkretnym postem.
więcej
|
Media po blamażu Polaków na mundialu piszą najczęściej o honorze, porażce i odpowiedzialności
Od 23 do 26 czerwca na temat piłkarskiej reprezentacji Polski w mediach ukazało się ponad 16,2 tys. publikacji - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. W kontekście występu kadry Nawałki, najczęściej powtarzające się frazy to honor, porażka i odpowiedzialność.
więcej
|
Twitter wprowadza weryfikację SMS-ową dla nowych kont
Twitter rozpoczął sprawdzanie nowych kont zakładanych w serwisie żądając od użytkowników podania numeru telefonu. W ten sposób platforma zamierza walczyć z botami oraz fałszywymi profilami służącymi do rozsyłania spamu, fake newsów oraz szerzenia hejterskich treści. Weryfikację ma wesprzeć mechanizm sztucznej inteligencji Twittera, który w maju 2018 roku zidentyfikował 9,9 mln podejrzanych kont tygodniowo.
więcej
|
16 mln Polaków korzysta z bankowości internetowej, ponad 6 mln w aplikacjach mobilnych
W I kwartale 2018 roku liczba aktywnych użytkowników bankowości internetowej po raz pierwszy przekroczyła w Polsce 16 mln – wynika z raportu NetB@nk. Przeciętny klient banku korzystający z e-konta wykonał miesięcznie 6 przelewów, a średnia wartość każdego z nich przekroczyła kwotę tysiąca złotych. Raport potwierdza, że obecnie z usług bankowych za pomocą urządzeń mobilnych korzysta ponad 6,2 mln użytkowników.
więcej
|
Facebook porzuca produkcję dronów Aquila, maszyny do internetu dostarczy Airbus
Facebook zrezygnował z produkcji dronów Aquila, które w przyszłości miały dostarczać internet w ubogich regionach świata pozbawionych dostępu do sieci. Serwis nie rezygnuje jednak w całości z projektu, zajmie się wytwarzaniem modułów łączności, a same pojazdy latające ma produkować koncern Airbus.
więcej
|
Snap planuje na Snapchacie własną platformę z grami
Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat planuje uruchomienie własnej platformy z grami mobilnymi. Serwis ma być dostępny wewnątrz Snapchata, a jego uruchomienia można się spodziewać w drugiej połowie 2018 roku.
więcej
|
Przyszłość modelu programmatic po RODO
Podstawą zakupu mediów w modelu programmatic jest precyzyjne targetowanie. Demografia, geolokalizacja, zainteresowania, zachowania zakupowe – to wszystko pozwala reklamodawcom dotrzeć z przekazem do właściwej grupy odbiorców. Jednak nowe przepisy, które narzuca RODO powodują szerokie ograniczenie dostępu do danych użytkowników. To z kolei zmusza reklamodawców do podporządkowania się nowej cyfrowej rzeczywistości. Czy zmiany których jesteśmy świadkami to szansa czy zagrożenie dla branży?
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
IAA Global broni Nielsena po kolejnych atakach TVP. ,,Szkodzą wizerunkowi Polski"
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Global wysłało list do prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w sprawie materiałów emitowanych w „Wiadomościach” w których atakowano firmę Nielsen Audience Measurement za zaniżanie wyników oglądalności publicznego nadawcy - wynika z informacji do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Zdaniem IAA może to mieć szkodliwy wpływ na postrzeganie TVP, a także na wizerunek Polski.
więcej
|
Co czwarty menadżer wątpi w wiarygodność wyników analityki danych
Miażdżąca (92 proc.) większość menadżerów przyznaje, że nieprawidłowe wykorzystanie analityki danych może wyrządzić firmie reputacyjną. Jednak wynikom analiz ufa tylko co trzeci, co czwarty pozostaje wobec nich nieufny, pokazują badania KPMG.
więcej
|
|
|