Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 29 Czerwca 2018
 
 
 
Cyfrowy Polsat nie wypłaci dywidendy. Piotr Żak, syn Zygmunta Solorza, w radzie nadzorczej
 
Do rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu powołany został Piotr Żak - syn Zygmunta Solorza, większościowego akcjonariusza spółki. Na kolejną kadencję w radzie nadzorczej wybrani zostali Marek Kapuściński (jest przewodniczącym), Józef Birka, Robert Gwiazdowski, Aleksander Myszka, Leszek Reksa i Tomasz Szeląg. Akcjonariusze spółki zdecydowali, że w br. nie wypłaci ona dywidendy. więcej
 
 
Klęska na mundialu rysą na wizerunku Roberta Lewandowskiego
 
Przegrany w Rosji mundial potwierdził, że Robert Lewandowski jest bohaterem eliminacji, a nie wielkich turniejów. Wciąż jest najlepszym i najbardziej rozpoznawalnym polskim piłkarzem, ale rosyjski mundial go odczarował - nie stał się narodowym bohaterem, który poprowadzi nas do sukcesów, czego wielu oczekiwało - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej
 
 
Wykop.pl wzywa internautów do protestu przeciwko podatkowi od linków i filtrowaniu treści. ,,Obecne przepisy wystarczą, nowe są niewykonalne"
 
Serwis Wykop.pl rozpoczął akcję w której protestuje przeciwko planom wprowadzenia nowego unijnego prawa autorskiego przewidującego utrudnienia w linkowaniu i przymus filtrowania treści na stronach. W ramach akcji wzywa internautów by wywarli nacisk na europosłów i skłonili ich do odrzucenia projektu. - Obecny system prawny wystarczająco chroni treści i nie ma potrzeby jego zmiany. Co godzinę w internecie tworzone są tysiące utworów, nie widzę technicznej możliwości by każda firma budowała bazę, do której porównywałaby każdy wpis użytkownika - argumentuje Michał Białek, członek zarządu Wykop.pl. więcej
 
 
Brytyjscy wydawcy tworzą sojusz by walczyć z dominacją Facebooka i Google. ,,Taki projekt możliwy w Polsce, ale nie przeciwko gigantom"
 
Brytyjscy wydawcy - The Telegraph, Guardian News and Media i News UK (właściciel „The Sun” i „The Times”) stworzyli projekt o nazwie The Ozone Project. Jest to porozumienie mające zaoferować reklamodawcom wspólną ofertę konkurencyjną dla dominujących na rynku Facebooka i Google. – Taki sojusz to dobry pomysł, w Polsce jest możliwy, choć trudny do osiągnięcia. Porozumienie powinno jednak mieć na celu zwiększenie jakości oferty, a nie konfrontację z internetowymi gigantami – oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci branży reklamowej.   więcej
 
 
Po wprowadzeniu RODO reklama programmatic wraca do normy. ,,Chaos trwał niedługo"
 
Wejście w życie RODO spowodowało kryzys w segmencie programmatic, wydatki spadły o 25 do 40 proc. Teraz jednak sytuacja zaczyna się normować, a nakłady i przychody powoli rosną. - Przed wejściem RODO wielu reklamodawców chciało „wypalić” swoje budżety, obecnie na rynku powraca stabilizacja, ale wejście nowych przepisów RODO wymaga od marketerów nieco innej alokacji budżetów i mniejszej zależności od gromadzenia danych o użytkownikach - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci modelu programmatic. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
IAA Global broni Nielsena po kolejnych atakach TVP. ,,Szkodzą wizerunkowi Polski" więcej
 
Endemol kręci nowy serial ,,Stulecie winnych". Produkcję ma pokazać TVP (zdjęcia) więcej
 
TVP wzięła 350 mln zł pożyczki ze Skarbu Państwa. Stanecki: w br. wpływy wzrosły o ponad 20 proc. więcej
 
Alicja Bachleda-Curuś zagra w ,,Pod powierzchnią", Borys Lankosz reżyserem. Znamy obsadę serialu TVN więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor newsowy Polskie Radio
Sales Manager, Poland BBC Studios
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO POZNAŃ Telewizja Polsat
Event Manager Gremi Media
Sales Executive BBC Studios
SEM Planner Performics
Wydawca strony głównej Gazeta.pl Agora
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
KEY ACCOUNT Grupa ZPR Media
Senior On-Air Producer / GFX Designer Fox Networks Group Poland
Manager afiliacji w sieci partnerskiej Agora
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Cyfrowy Polsat nie wypłaci dywidendy. Piotr Żak, syn Zygmunta Solorza, w radzie nadzorczej

Do rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu powołany został Piotr Żak - syn Zygmunta Solorza, większościowego akcjonariusza spółki. Na kolejną kadencję w radzie nadzorczej wybrani zostali Marek Kapuściński (jest przewodniczącym), Józef Birka, Robert Gwiazdowski, Aleksander Myszka, Leszek Reksa i Tomasz Szeląg. Akcjonariusze spółki zdecydowali, że w br. nie wypłaci ona dywidendy. więcej

Polsat liderem w naziemnej telewizji cyfrowej, TV Puls wyprzedził TVP1 w 16-49

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w maju br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły cztery kanały nadające na MUX-8, a najwięcej straciła ATM Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Pierwsza miłość" straciła 150 tys. widzów. Polsat z reklam zarobił 233,90 mln zł

W sezonie 2017/2018 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,63 mln widzów, o 150 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 233,90 mln zł. więcej

Delikatne zmiany w logotypach kanałów Eleven Sports

Firma Eleven Sports Network lekko zmodyfikowała swoje logo oraz logotypy czterech kanałów telewizyjnych. więcej

Canal+ pokaże włoski serial ,,Cud. Tajemnica krwawych łez" dwa miesiące po premierze w Sky

Platforma nc+ kupiła od koncernu FremantleMedia International prawa do emisji włoskiego serialu „Cud. Tajemnica krwawych łez” („Il miracolo”). Premierę w Canal+ zaplanowano na czwartek 5 lipca br. więcej

TVN, TTV i Player.pl z 11. edycją ,,Projektu plaża"

W okresie od 29 czerwca do 19 sierpnia 2018 roku odbywać się będzie „Projekt plaża”, który organizowany jest przez telewizję TVN i serwis internetowy Player.pl. W tegorocznej odsłonie projektu po raz pierwszy wezmą też udział gwiazdy znane z TTV. To już 11. edycja tego wydarzenia. więcej

Miniseria ,,Polscy innowatorzy" w National Geographic

Od 5 lipca 2018 National Geographic emitować będzie nową serię dokumentalną „Polscy innowatorzy”. Cykl powstał we współpracy z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju. więcej

Telewizja WP pokaże ,,Klikę Pudelka". ,,Dążymy do synergii treści video online z telewizją linearną"

Od 1 lipca 2018 roku Telewizja WP pokazywać będzie realizowana do tej pory on-line „Klikę Pudelka”. - Dążymy do synergii treści video online z telewizją linearną. „Klika Pudelka” dołącza więc do grona programów przystosowanych również dla widzów telewizji - mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP. więcej

Reality-show ,,Very Cavallari" w kanale E!

Od 15 lipca 2018 roku kanał E! rozpocznie emisję nowego reality-show „Very Cavallari”. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM liderem słuchalności na wsi. Eska i A 17 z największym wzrostem

Zdecydowanie najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową na wsi jest RMF FM. Największy wzrost udziału ex aequo zanotowały sieci Eska i A 17, a na przeciwnym biegunie znalazła się Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl więcej

 
Czech Media Invest dostał zgodę UOKiK-u na przejęcie Eurozetu

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie przez Czech Media Invest Grupy Eurozet (nadawcy Radia ZET, Antyradia, Meloradia i Chillizet), a także aktywów radiowych koncernu Lagardère w Czechach, Rumunii i na Słowacji. więcej

 
Startuje Festiwal Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej "Dwa Teatry"

25 konkursowych spektakli Teatru Telewizji i 27 słuchowisk Polskiego Radia walczyć będzie o laury XVIII Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej "Dwa Teatry". Impreza rozpocznie się w piątek w Sopocie. więcej

 
,,Chillizet Live Sessions" - cykl letnich koncertów Chillizet na Półwyspie Helskim

W sobotę 30 czerwca br. w Chałupach startuje mobilne studio Chillizet (Eurozet), skąd stacja będzie nadawała co dwa tygodnie. Rozgłośnia przygotowała także cykl wakacyjnych koncertów „Chillizet Live Sessions”, a zagrają m.in. Linia Nocna, Last Blush i Novika & Lex. więcej

 
RMF FM liderem w Kielcach. Radio Kielce na drugim miejscu

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od grudnia ub.r. do maja br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radiowa Trójka relacjonuje festiwal Tauron Nowa Muzyka w Katowicach

W najbliższych dniach Program III Polskiego Radia będzie relacjonować festiwal Tauron Nowa Muzyka Katowice 2018. Słuchacze dowiedzą się o najważniejszych wydarzeniach imprezy poświęconej muzyce elektronicznej oraz posłuchają koncertów na żywo. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Klęska na mundialu rysą na wizerunku Roberta Lewandowskiego

Przegrany w Rosji mundial potwierdził, że Robert Lewandowski jest bohaterem eliminacji, a nie wielkich turniejów. Wciąż jest najlepszym i najbardziej rozpoznawalnym polskim piłkarzem, ale rosyjski mundial go odczarował - nie stał się narodowym bohaterem, który poprowadzi nas do sukcesów, czego wielu oczekiwało - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej

Agencja Bardzo obroniła obsługę reklamową piwa Tyskie

Agencja Bardzo kontynuuje obsługę reklamową marki piwa Tyskie (należącej do Kompanii Piwowarskiej). W przetargu pokonała pięciu konkurentów: DDB&tribal, GPD, McCann Worldgroup, Ogilvy i PZL. więcej

Facebook wprowadza reklamy wideo do Messengera

Po niedawnych testach Facebook wprowadził do komunikatora Messenger format reklam wideo. Opcja będzie dostępna dla wszystkich reklamodawców, spoty reklamowe mają być widoczne na głównej stronie Meesengera, a do kontrolowania kampanii posłużą te same narzędzia co na Facebooku. więcej

Play reklamuje ,,mistrzowską 11" już bez biało-czerwonych i kibicowania naszym (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play po odpadnięciu polskiej reprezentacji z piłkarskich mistrzostw świata zaczęła nową odsłonę kampanii reklamującej ofertę „Mistrzowska 11”. W nowych spotach nie ma już biało-czerwonych barw i kibicowania naszym. - Spodziewaliśmy się, że nasza reprezentacja na którymś etapie zakończy grę w mistrzostwach - wyjaśnia rzecznik Play. więcej

Zbigniew Gajewski za Jacka Barankiewicza prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Nowym prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy został Zbigniew Gajewski, który funkcję tę będzie łączył z dotychczasowym stanowiskiem dyrektora generalnego organizacji. Liczbę członków zarządu związku zmniejszono do sześciu, zaś do Komisji Etyki Reklamy powołano  Natalię Suską z Neurohm i dr Jarosława Kończaka z Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. więcej

Dawid Borowiec: z Facebooka na szefa marketingu Hortexu

Dawid Borowiec objął stanowisko dyrektora marketingu oraz wiceprezesa w Hortex Holding - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracował w polskim biurze Facebooka. więcej

Stowarzyszenie Twoja Sprawa prowadzi przetarg na obsługę mediową

Stowarzyszenie Twoja Sprawa szuka w przetargu agencji, która zajmie się obsługą mediową zaplanowanej kampanii. Jej budżet wynosi 390 tys. zł netto. więcej

Świeże polskie pomidory w reklamie Stokrotki (wideo)

Pod hasłem "Świeżość na uwadze mamy" ruszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej sieci sklepów Stokrotka. więcej

Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając w hyperCrew

Pracę w agencji strategiczno-kreatywnej hyperCrew zaczęły Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając. więcej

4F debiutuje w Tajlandii

OTCF, właściciel marki odzieży sportowej 4F, otworzył pierwszy firmowy sklep w Bangkoku w Tajlandii. To początek ekspansji firmy na kontynencie azjatyckim. więcej

Spółka Vabun Radosława Majdana zadebiutowała na NewConnect. Kurs akcji wystrzelił

Spółka kosmetyczna Vabun, której prezesem i współwłaścicielem jest Radosław Majdan, były piłkarz i mąż  Małgorzaty Rozenek zadebiutowała w czwartek na rynku NewConnect, a kurs jej akcji w dniu giełdowego debiutu wzrósł o 130 proc. więcej

Katowicki Saturn jako pierwszy w Polsce zmienia się w Media Markt

W katowickim centrum handlowym Silesia City Center działający sklep Saturn zostanie zastąpiony Media Marktem. To początek wycofywania marki Saturn z rynku. więcej

CMO amerykańskeigo Samsunga radzi marketerem zmianę podejścia do digitalu

Marc Mathieu, szef marketingu amerykańskiego oddziału Samsunga, zachęca branżę do rewizji podejścia do digitalu i jego wpływu na sprzedaż produktów. więcej

Christine Removille: z Accenture Interactive na prezesa sieci Carat

Christine Removille, współzałożycielka firmy Accenture Interactive, została powołana na stanowisko globalnego prezesa sieci domów mediowych Carat należącej do Dentsu Aegis Network. więcej

Stars rozpoczyna obsługę Browarów Lubelskich Perła

Zajmująca się audytem mediowym firma Stars rozpoczyna współpracę z firmą Browary Lubelskie Perła, do której należą takie marki jak Perła, Zwierzyniec, Lubelskie i Goolman. więcej

Carlsberg serwuje duńskim kibicom kawior o smaku piwa

Duński koncern Carlsberg z okazji piłkarskich mistrzostw świata przygotowała dla kibiców niespodziankę - kawior o smaku piwa. Firma jest oficjalnym sponsorem duńskiej reprezentacji w piłce nożnej. więcej

Revlon wybiera Initiative do globalnej obsługi mediowej

Firma kosmetyczna Revlon wybrała w globalnym przetargu na obsługę mediową Initiative Media (IPG Mediabrands). Dotychczas współpracowała w tym zakresie z MediaComem (GroupM). więcej

Paweł Wojtak w dziale kreacji os3

Paweł Wojtak objął stanowisko art & studio director w dziale kreacji os3. Do agencji przeszedł z Isobar Polska. więcej

Shawn B. Mishra senior vice presidentem i global managing partnerem w Isobar

Shawn B. Mishra został powołany na stanowisko senior vice president i global managing partner w agencji Isobar. Będzie odpowiadać za globalny rozwój firmy w zakresie sprzedaży wielokanałowej. więcej

Marzena Markowska i Mariusz Gibała w dziale sprzedaży Move TV

Do zespołu sprzedaży Move TV, platformy komunikacji w kategorii video out of home, dołączyli Marzena Markowska i Mariusz Gibała. więcej

Policja, Straż Miejska i Związek Banków Polskich ze wspólną kampanią informacyjną dla seniorów

Pod hasłem "Seniorze nie daj się" ruszyła wspólna akcja stołecznej Policji, warszawskiej Straży Miejskiej i Związku Banków Polskich. Jej celem jest informacja dla seniorów na temat metod, jakie stosują oszuści w celu wyłudzania pieniędzy od osób starszych. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
PRASA
 
Brytyjscy wydawcy tworzą sojusz by walczyć z dominacją Facebooka i Google. ,,Taki projekt możliwy w Polsce, ale nie przeciwko gigantom"

Brytyjscy wydawcy - The Telegraph, Guardian News and Media i News UK (właściciel „The Sun” i „The Times”) stworzyli projekt o nazwie The Ozone Project. Jest to porozumienie mające zaoferować reklamodawcom wspólną ofertę konkurencyjną dla dominujących na rynku Facebooka i Google. – Taki sojusz to dobry pomysł, w Polsce jest możliwy, choć trudny do osiągnięcia. Porozumienie powinno jednak mieć na celu zwiększenie jakości oferty, a nie konfrontację z internetowymi gigantami – oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci branży reklamowej.   więcej

Tomasz Piątek z Nagrodą za Wolność i Przyszłość Mediów. ,,W dziennikarstwie śledczym nie pozwala się zastraszyć"

Tomasz Piątek, publicysta „Gazety Wyborczej” i autor książki „Macierewicz i jego tajemnice”, został tegorocznym laureatem Nagrody za Wolność i Przyszłość Mediów przyznawanej przez Fundacji Mediów Sparkasse Leipzig. więcej

,,Lego Ninjago" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Movie Star Planet" zyskał najwięcej

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Movie Star Planet”, a na czele spadków znalazł się „Cartoon Network Magazyn” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Seria ,,Nielegalni" Vincenta V. Severskiego z ,,Newsweekiem" od 2 lipca

W poniedziałek 2 lipca br. do części wydań „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) zostanie dołączony pierwszy tom szpiegowsko-kryminalnej serii książek Vincenta V. Severskiego pt. „Nielegalni”. Powieść będzie można kupić także samodzielnie i w prenumeracie. więcej

Prokuratura umorzyła śledztwo ws. felietonu w ,,Angorze" o urodzinach Radia Maryja mającego znieważać polski naród

Prokuratura Rejonowa Łódź-Śródmieście umorzyła śledztwo dotyczące felietonu Antoniego Szpaka w „Angorze”. Autorowi zarzucono znieważenie narodu polskiego, ponieważ napisał o „durnym, kołtuńskim kraju”, komentując uroczystą rocznicę uruchomienia Radia Maryja. więcej

Według Gmyza i Pereiry ,,Fakt" nie eksponuje odpadnięcia Niemców z mundialu, bo ma niemieckiego współwłaściciela

Cezary Gmyz i Samuel Pereira wytknęli „Faktowi” (Ringier Axel Springer Polska), że w czwartek nie poinformował na pierwszej stronie o odpadnięciu niemieckiej reprezentacji z piłkarskich mistrzostw świata, za to eksponował porażki naszej drużyny. Zasugerowali, że powodem jest fakt, że wydawca tabloidu w prawie połowie należy do niemieckiej firmy. Mikołaj Wójcik, szef działu politycznego „Faktu”, wyśmiał tę teorię. - Bez wątpienia porażki polskich aktorek czy celebrytek są znacznie ciekawsze dla naszych czytelników - stwierdził. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wykop.pl wzywa internautów do protestu przeciwko podatkowi od linków i filtrowaniu treści. ,,Obecne przepisy wystarczą, nowe są niewykonalne"

Serwis Wykop.pl rozpoczął akcję w której protestuje przeciwko planom wprowadzenia nowego unijnego prawa autorskiego przewidującego utrudnienia w linkowaniu i przymus filtrowania treści na stronach. W ramach akcji wzywa internautów by wywarli nacisk na europosłów i skłonili ich do odrzucenia projektu. - Obecny system prawny wystarczająco chroni treści i nie ma potrzeby jego zmiany. Co godzinę w internecie tworzone są tysiące utworów, nie widzę technicznej możliwości by każda firma budowała bazę, do której porównywałaby każdy wpis użytkownika - argumentuje Michał Białek, członek zarządu Wykop.pl. więcej

Po wprowadzeniu RODO reklama programmatic wraca do normy. ,,Chaos trwał niedługo"

Wejście w życie RODO spowodowało kryzys w segmencie programmatic, wydatki spadły o 25 do 40 proc. Teraz jednak sytuacja zaczyna się normować, a nakłady i przychody powoli rosną. - Przed wejściem RODO wielu reklamodawców chciało „wypalić” swoje budżety, obecnie na rynku powraca stabilizacja, ale wejście nowych przepisów RODO wymaga od marketerów nieco innej alokacji budżetów i mniejszej zależności od gromadzenia danych o użytkownikach - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci modelu programmatic. więcej

Facebook wprowadza reklamy wideo do Messengera

Po niedawnych testach Facebook wprowadził do komunikatora Messenger format reklam wideo. Opcja będzie dostępna dla wszystkich reklamodawców, spoty reklamowe mają być widoczne na głównej stronie Meesengera, a do kontrolowania kampanii posłużą te same narzędzia co na Facebooku. więcej

Rośnie liczba Polaków kupujących online

W tym roku odsetek kupujących w sieci internautów wzrósł do 56 proc., o 2 p. proc. więcej niż w roku ubiegłym, pokazują najnowsze dane Gemiusa. Do 23 proc. wzrosła liczba osób kupujących w zagranicznych sklepach internetowych - to wynik lepszy o 7 p. proc. w skali roku. więcej

Męskie Granie majowym liderem reklam na YouTube

Najchętniej oglądaną polską reklamą na YouTube w maju był klip Męskiego Grania (Żywiec) - wynika z najnowszego rankingu Ads Leaderboard. Podium uzupełnia spot serwisu Buduj Masę oraz Kuchni Lidla. więcej

Facebook udostępnia informacje o reklamach zamieszczanych w serwisie

Facebook chce zwiększyć transparentność reklam wyświetlanych na platformie i udostępniać więcej informacji o stronach. Według serwisu przekazywanie użytkownikom większej ilości informacji o organizacjach i ich reklamach będzie oznaczać zwiększoną odpowiedzialność reklamodawców za zapobieganie nadużyciom. więcej

Telewizja WP pokaże ,,Klikę Pudelka". ,,Dążymy do synergii treści video online z telewizją linearną"

Od 1 lipca 2018 roku Telewizja WP pokazywać będzie realizowana do tej pory on-line „Klikę Pudelka”. - Dążymy do synergii treści video online z telewizją linearną. „Klika Pudelka” dołącza więc do grona programów przystosowanych również dla widzów telewizji - mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Trzy czwarte Polaków dostrzega wady niedzielnego zakazu handlu

Blisko 75 proc. Polaków widzi wady we wprowadzonym od marca zakazie handlu w niedzielę. Dla blisko 70 proc. respondentów nie ma on wpływu na ilość czasu spędzanego z rodziną - wynika z badania ITBC Communication i Polskiej Rady Centrów Handlowych, które zrealizowało SW Research. więcej

Rośnie liczba Polaków kupujących online

W tym roku odsetek kupujących w sieci internautów wzrósł do 56 proc., o 2 p. proc. więcej niż w roku ubiegłym, pokazują najnowsze dane Gemiusa. Do 23 proc. wzrosła liczba osób kupujących w zagranicznych sklepach internetowych - to wynik lepszy o 7 p. proc. w skali roku. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Klęska na mundialu rysą na wizerunku Roberta Lewandowskiego

Przegrany w Rosji mundial potwierdził, że Robert Lewandowski jest bohaterem eliminacji, a nie wielkich turniejów. Wciąż jest najlepszym i najbardziej rozpoznawalnym polskim piłkarzem, ale rosyjski mundial go odczarował - nie stał się narodowym bohaterem, który poprowadzi nas do sukcesów, czego wielu oczekiwało - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej

Mindspot Communication & Media z globalną obsługą firmy Fibaro

Agencja Mindspot Communication & Media poszerza dotychczasową obsługę kanałów social media firmy Fibaro działającej w branży internetu rzeczy o rynki międzynarodowe. więcej

Wiceprezes Nissana odpowiedzialny za komunikację odchodzi z firmy

David Reuter, wiceprezes i global communications operations Nissan Motor, żegna się z firmą po ośmiu latach współpracy. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. więcej

Come Creations Group zmienia się w hub komunikacji. Dołącza Anna Ryczkowska

Agencja Come Creations Group rozszerza zakres kompetencji i zmienia się w hub komunikacji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
53,3 mln kart SIM na koniec 2017 r. Liderem Play, najwięcej użytkowników stracił Plus
Ruszają testy elektronicznej legitymacji szkolnej i studenckiej
Maleje liczba abonentów telefonii stacjonarnej w Polsce, 4,8 mln na koniec 2017 r. Liderem Orange przed UPC
SD Association zapowiada nowe karty pamięci o pojemności 128 TB
Promocja dla graczy PlayStation Plus
 
 
 
GOSPODARKA
 
Trzy czwarte Polaków dostrzega wady niedzielnego zakazu handlu
53,3 mln kart SIM na koniec 2017 r. Liderem Play, najwięcej użytkowników stracił Plus
Rośnie liczba Polaków kupujących online
4F debiutuje w Tajlandii
Katowicki Saturn jako pierwszy w Polsce zmienia się w Media Markt
Mediacap wypłaci akcjonariuszom ponad milion złotych dywidendy
Walutę na wakacje najlepiej kupować w kwietniu
Euronet uruchomi 160 wakacyjnych bankomatów w miejscowościach turystycznych
Polska bardziej podatna na zagrożenia gospodarcze i polityczne. Wszystko przez osobny budżet dla strefy euro
Projekt ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych groźny dla przedsiębiorczości
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Startuje Festiwal Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej "Dwa Teatry"
Canal+ pokaże włoski serial ,,Cud. Tajemnica krwawych łez" dwa miesiące po premierze w Sky
Od 14 września piąty sezon serialu "Bojack Horseman" na Netfliksie
Netflix udostępnił zapowiedź animowanego serialu dla dorosłych ,,Rozczarowani" (wideo)
,,Chillizet Live Sessions" - cykl letnich koncertów Chillizet na Półwyspie Helskim
Sidney Polak pokazał "Twarzą w twarz". Zapis podróży do Australii i Nowej Zelandii
Leonardo DiCaprio i Brad Pitt w nowym filmie Tarantino (zobacz zdjęcie)
"Raising Dion" - nowy serial Netflixa. Zagrają Alisha Wainwright i Ja'Siah Young
Jared Leto zagra w filmie "Morbius"
Nicolas Cage w filmie "Mandy" poluje na zło
Radiowa Trójka relacjonuje festiwal Tauron Nowa Muzyka w Katowicach
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj