|
|
|
|
|
|
|
Agnieszka Romaszewska-Guzy rezygnuje z występów w ,,Loży prasowej". ,,Nie bojkotuję TVN24, ale nie przyłączam się do chóru"
Publicystka i szefowa TV Biełsat Agnieszka Romaszewska-Guzy poinformowała na Twitterze, że nie będzie już przyjmować zaproszeń do udziału w programie „Loża prasowa” w TVN24. - Nikogo nie bojkotuję. Po prostu nie odpowiadają formuły telewizyjnych show i nie będę przyłączać się do chóru - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarka.
więcej
|
3,43 mln widzów fazy grupowej mundialu. Hitem mecz Polska-Kolumbia
Wszystkie mecze fazy grupowej mistrzostw świata 2018 w piłce nożnej w kanałach telewizji Polskiej śledziło średnio 3,43 mln osób. Największą publiczność gromadziły spotkania w TVP1, które śledziło 3,41 mln widzów. W TVP2 było to 1,44 mln, a w TVP Sport - 757 tys. - wynika z danych telemetrycznych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP na fazie pucharowej mundialu z reklam zarobiła 171 mln zł
Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w całej fazie grupowej trwania imprezy wyniosły łącznie 171,19 mln zł. Mecze naszej reprezentacji zarobiły łącznie 14,70 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gdańsk będzie promowany w trzecim sezonie ,,Diagnozy" w TVN
Władze Gdańska podpisały z TVN Media umowę, na mocy której miasto skorzysta z tzw. lokowania produktu w planowanym na jesień trzecim sezonie serialu „Diagnoza”. Z działań tych skorzysta też Rybnik.
więcej
|
,,Ex-tra zmiana" nowym programem Agaty Młynarskiej w TVN Style
W październiku 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Ex-tra zmiana”, który będzie przedstawiać metamorfozy kobiet po rozwodach. Projekt poprowadzi Agata Młynarska, która nie dawno została twarzą lifestylowej stacji.
więcej
|
Władze TVP i Polskiego Radia z absolutorium za ubiegły rok
Podczas walnych zgromadzeń Telewizji Polskiej oraz Polskiego Radia zdecydowano, że zarządy publicznej telewizji oraz rozgłośni radiowej otrzymają absolutorium za 2017 rok.
więcej
|
Bollywood HD zmienia logo i odświeża oprawę
Od lipca kanał Bollywood HD zyskał nowe logo oraz odświeżoną oprawę graficzną. Stacja jest dostępna w Polsce od 2015 roku.
więcej
|
Robert Mazurek: zaproponowano mi felietony do ,,Tygodnika TVP", ale władze TVP się nie zgodziły, bo wylansowałem ,,TV Paździerz"
Robert Mazurek miał pisać felietony do serwisu Tygodnik.tvp.pl. Zaproponowało mu to kierownictwo witryny, ale nie zgodziły się władze Telewizji Polskiej, tłumacząc, że Mazurek w swoich tekstach w „Sieci” krytykował TVP, określając ją mianem TV Paździerz. - Zaprosili mnie ludzie, którym ufam, więc ofertę przyjąłem. Później „najwyższe władze” wystawiły ich do wiatru - skomentował Mazurek.
więcej
|
Olga Frycz i Kacper Kuszewski narzekają na warunki pracy na planie ,,M jak miłość" - producent odpowiada
- Aktorka odeszła z serialu ponad rok temu i w czasie pracy na naszym planie i później nie zgłaszała tego rodzaju uwag, ani do nas ani do swojego agenta - tak komentuje PR manager produkującej „M jak miłość” firmy MTL Maxfilm odpowiada na krytyczne słowa aktorki Olgi Frycz o warunkach pracy na planie produkcji.
więcej
|
Golf Channel Polska HD za darmo w UPC Polska z pakietami Select i Max
Do końca lipca Golf Channel Polska HD będzie dostępny bez dodatkowych opłat dla abonentów pakietów Select i Max w sieci kablowej UPC Polska. Dzięki temu kibice będą mogli oglądać m.in. pięć turniejów z cyklu PGA TOUR.
więcej
|
HBO i Netflix razem sponsorują projekt twórców z jakbyniepaczeć
Od 4 lipca twórcy kanału youtubowego jakbyniepaczeć rozpoczynają podróż po Stanach Zjednoczonych "Śladami seriali". W rezultacie powstaną filmy poświęcone popularnym amerykańskim serialom (m.in. "Westworld, "House of Cards"). Sponsorami projektu są HBO i Netflix.
więcej
|
Polsat i TVN liderami oglądalności, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)
W maju br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Leski wulgarnie obraził reporterów ,,Wiadomości", po oburzeniu dziennikarzy przeprosił tylko Marię Stepan
Dziennikarz Krzysztof Leski, relacjonując na Twitterze główne wydanie „Wiadomości”, napisał obraźliwe określenia pod adresem części reporterów programu. Po tym jak wielu dziennikarzy wyraziło oburzenie, a Jarosław Olechowski zagroził procesem, Leski po namyśle przeprosił Marię Stepan. - Tytuły pozostają. Będzie też inna żeńska wersja tytułu dla najbardziej plugawiących zawód dziennikarza członków waszej redakcji - zapowiedział.
więcej
|
8,4 mln widzów meczu Japonia-Polska w TVP1 i TVP Sport
Wczorajszy mecz reprezentacji Polski z Japonią na antenie TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 8,43 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtuanemedia.pl.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na mundialu najwięcej stracił wizerunkowo Adam Nawałka. Kamil Glik i Łukasz Fabiański z podniesionym czołem (opinie)
Na mundialu w Rosji runął marketingowy mit wielkiej drużyny Adama Nawałki. Największym przegranym jest sam trener. Zmonetyzował swój wizerunek przed turniejem, dziś nie powinien jednak liczyć na nowe kontrakty reklamowe, bo w Rosji zaprzeczył wszystkim swoim, podstawowym cechom wizerunkowym. Paradoksalnie największym wygranym pod względem wizerunkowym jest Kamil Glik, bo nie jest obciążony negatywnymi wynikami kadry - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego.
więcej
|
TVP na fazie pucharowej mundialu z reklam zarobiła 171 mln zł
Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w całej fazie grupowej trwania imprezy wyniosły łącznie 171,19 mln zł. Mecze naszej reprezentacji zarobiły łącznie 14,70 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Gadecka i Krzysztof Bednarski nowym teamem kreatywnym w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli senior copywriter Anna Gadecka i senior art director Krzysztof Bednarski.
więcej
|
Gdańsk będzie promowany w trzecim sezonie ,,Diagnozy" w TVN
Władze Gdańska podpisały z TVN Media umowę, na mocy której miasto skorzysta z tzw. lokowania produktu w planowanym na jesień trzecim sezonie serialu „Diagnoza”. Z działań tych skorzysta też Rybnik.
więcej
|
Taktyka wygodnego kibicowania w domu w reklamie IKEA (wideo)
Nowa reklama z kampanii sklepów IKEA pokazującej zalety odpoczywania w domu nawiązuje do piłkarskich mistrzostw świata. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Saatchi&Saatchi IS, Hash.fm, Garden of Words i Wavemaker.
więcej
|
Platige Image podpisał aneksy do umów kredytowych z Raiffeisen Bank Polska
Zarząd studia Platige Image 29 czerwca podpisał z bankiem Raiffeisen aneksy umów kredytowych. Dotyczą spłaty zadłużenia kredytu w rachunku bieżącym, kredytu rewolwingowego i inwestycyjnego.
więcej
|
Inea nie jest już sponsorem tytularnym stadionu Lecha Poznań
Sieć telekomunikacyjna Inea z końcem czerwca przestała być sponsorem tytularnym stadionu klubu piłkarskiego Lech Poznań. Współpracowała w tym zakresie przez pięć lat, obiekt nosił wtedy nazwę Inea Stadion.
więcej
|
MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę mediową Adidasa
Dom mediowy MediaCom (należy do GroupM) wygrał przetarg firmy Adidas na obsługę jej globalnego budżetu mediowego. Jego wartość szacowana jest na ok. 300 mln dolarów rocznie.
więcej
|
Siatkarz Andrzej Wrona reklamuje kapsułki piorące Ariel Pod (wideo)
W nowej reklamie kapsułek do prania Ariel Pod (produkowanych przez Procter&Gamble) występuje siatkarz Andrzej Wrona. Do kampanii zaangażowano też autorkę bloga Makoweczki.pl.
więcej
|
Burger King rozdaje za darmo burgery kobietom w Arabii Saudyjskiej
Burger King dołączył do marek motoryzacyjnych w Arabii Saudyjskiej i podobnie jak one postanowił wykorzystać do swojej promocji fakt, że od niedawna kobiety w tym kraju mogą prowadzić samochody. Kierującym paniom rozdaje darmowe Whoopery.
więcej
|
Ewa Wachowicz twarzą marki Appetita
Firma Colian wdraża nową strategię komunikacji dla marki przypraw Appetita. Twarzą marki została Ewa Wachowicz, ekspertka kulinarna i była Miss Polonia. Marka uruchamia nową platformę internetową Smak i Styl, będzie mieć dużą kampanię w social mediach.
więcej
|
Anwil przez kolejne trzy sezony sponsorem klubu koszykarskiego Anwil Włocławek
Firma Anwil (należąca do PKN Orlen) podpisała na trzy kolejne sezony umowę, w ramach której będzie sponsorem strategicznym Klubu Koszykówki Włocławek. Klub od 1997 roku funkcjonuje pod nazwą Anwil Włocławek.
więcej
|
Asad Ayaz nowym globalnym szefem marketingu Disneya
Nowym globalnym dyrektorem marketingu Walt Disney Company został Asad Ayaz, z koncernem związany od 14 lat. Zastąpił Alana Bergmana.
więcej
|
Mathieu Moraillon za Frano Susnjarę dyrektorem marketingu regionu wschodniego w Renault
Mathieu Moraillon objął funkcję dyrektora marketingu regionu wschodniego w Grupie Renault. Zastąpił na tym stanowisku Frano Susnjarę, który obejmie w firmie funkcję dyrektora marketingu w regionie Azji i Pacyfiku.
więcej
|
Vodafone ogranicza współpracę z Wavemaker, będzie samodzielnie reklamować się w internecie
Brytyjski koncern telekomunikacyjny Vodafone zamierza we własnym zakresie realizować większość działań związanych z zakupem mediów cyfrowych. Tym samym ograniczy zakres współpracy z obsługującą go agencją Wavemaker (GroupM).
więcej
|
Strażak reklamuje Apap Extra jako ,,szybką ulgę w silny bólu" (wideo)
W nowej reklamie preparatu przeciwbólowego Apap Extra (produkowanego przez USP Zdrowie) występuje strażak. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy Leo Burnett i Mets.
więcej
|
Ewa Pazera: z RSA Films do Papaya Films
Ewa Pazera dołączyła do zespołu studia Papaya Films, obejmując stanowisko digital publisher. Ostatnio pracowała przy projektach dla RSA Films i Universal Pictures.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa: Cezary Jurkiewicz i Maciej Świrski mają odejść z zarządu. Zastąpią ich Anna Ferens i Robert Lubański?
W najbliższych tygodniach ma zmienić się zarząd Polskiej Fundacji Narodowej, w którym obecnie są prezes Cezary Jurkiewicz i członek zarządu Maciej Świrski. Kandydatami na ich następców są reżyserka Anna Ferens (obecnie pracująca w Telewizji Polskiej) i Robert Lubański, rzecznik prasowy Trybunału Konstytucyjnego.
więcej
|
Przekąski Anny Lewandowskiej na promocji w Lidlu
Od 28 czerwca w Lidlu wystartowała akcja promocyjna zdrowej żywności marki Foods by Ann. Brand należy do sportsmenki i trenerki Anny Lewandowskiej.
więcej
|
Przemoc domowa z mundialem w tle. Mocna kampania społeczna w Anglii
"Jeśli Anglicy dostaną, to ona również" - brzmi hasło kampanii społecznej poruszającej problem przemocy domowej. Kreację przygotowała J Walter Thompson London.
więcej
|
Cannes Lions 2018 pod znakiem wykorzystania danych i edukacji poprzez emocje (opinia)
Festiwal kreatywności Cannes Lions przyciąga co roku kilkanaście tysięcy głodnych inspiracji ludzi, którzy mają niepowtarzalną okazję zobaczyć i zweryfikować aktualne trendy. Tak było i w tym roku. Spośród wielu propozycji zauważalne były pewne kierunki, które zdecydowanie wyróżniały się na tle innych - festiwal Cannes Lions podsumowuje Karolina Partyka z 24/7 Communication.
więcej
|
Joanna Stychno: z Hey You! do Valkea
Joanna Stychno zaczęła pracę jako influencer marketing manager w agencji Valkea. Wcześniej była związana z agencjami Hey You! oraz Harder&Harder.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa zawarła ugodę z Fundacją Navigare: korekta faktur, bez wynagrodzenia dla Mateusza Kusznierewicza
W środę Polska Fundacja Narodowa zawarła ugodę z Fundacją Navigare należącą do Mateusza Kusznierewicza. Razem miały realizować akcję „Polska 100” obejmującą głównie rejs dookoła świata. PFN podkreśliła, że podmioty związane z Kusznierewiczem poprawiły wadliwe faktury, a on sam nie otrzymał żadnego wynagrodzenia.
więcej
|
Hyundai Motor partnerem piłkarzy Hertha BSC
Koncern motoryzacyjny Hyundai Motor został globalnym partnerem motoryzacyjnym piłkarskiego klubu Hertha BSC. Umowa obowiązuje do 2021 roku.
więcej
|
Subway promuje kokosową kawę mrożoną
Po raz drugi w letniej ofercie sieci lokali gastronomicznych Subway pojawia się mrożona kawa kokosowa, w cenie 7,95 zł. Wariant reklamuje kampania w internecie.
więcej
|
Pekao SA wyśle kogoś na zagraniczne wakacje, by wypromować kartę wielowalutową
Pekao SA prowadzi niestandardową akcję marketingową, promującą własną kartę wielowalutową. Bank szuka osoby, która przetestuje produkt w czasie zagranicznych podróży na koszt organizatora.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Izba Wydawców Prasy popiera dyrektywę o jednolitym rynku cyfrowym. Chrabota: bez niej rynek prasy opiniotwórczej zniknie
Wydawcy zrzeszeni w Izbie Wydawców Prasy we wspólnym stanowisku zaapelowali o poparcie dyrektywy o jednolitym rynku cyfrowym, nad którą niebawem będzie głosował Parlament Europejski. - Dla nas, wydawców i dziennikarzy, ta dyrektywa to być, albo nie być - podkreśla Bogusław Chrabota, prezes IWP i redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Jan Pospieszalski przeniósł się z felietonami z ,,Do Rzeczy" do ,,Sieci"
W nowym numerze tygodnika „Sieci” (Fratria) jako jego felietonista debiutuje Jan Pospieszalski. Poprzednio przez trzy lata pisał felietony do „Do Rzeczy”.
więcej
|
Agora rezygnuje z pism ,,Cztery Kąty", ,,Ładny Dom", ,,Dziecko" i ,,Niezbędnik Ogrodnika". Pozostałe włącza do pionu ,,Gazety Wyborczej"
W październiku br. Agora zakończy wydawanie magazynów „Cztery Kąty”, „Ładny Dom”, „Dziecko” i „Niezbędnik Ogrodnika”. Natomiast czasopisma „Logo”, „Avanti”, „Kuchnia” i „Opiekun” zostaną włączone do pionu „Gazety Wyborczej”. Z firmą rozstanie się kilka-kilkanaście osób.
więcej
|
Ziemkiewicz i TV Republika: Agora się zwija. Karnowski: bzdury, media konserwatywne to przy niej żebraki
Rafał Ziemkiewicz i Telewizja Republika z satysfakcją odnotowali, że Agora zdecydowała się zamknąć cztery czasopisma. Ocenili, że firma się zwija. - Bzdury. Niedawno zapowiedziała wydanie miliarda zł na inwestycje, w tym połowę na zakupy innych mediów. Papier zwijają, bo przenoszą się do internetu. Na tym tle cały medialny obóz konserwatywny to żebraki. Nie żyjcie złudzeniami - skomentował Michał Karnowski z „Sieci”.
więcej
|
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił pozew ,,Wprost" przeciwko Sławomirowi Nowakowi
Były minister transportu w rządzie Donalda Tuska, Sławomir Nowak wygrał sprawę z wydawcą "Wprost". Wyrok Sądu Apelacyjnego jest prawomocny.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Głos Wielkopolski" liderami sprzedaży e-wydań w kwietniu
W kwietniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Głos Wielkopolski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ofensywa strategia Agory, spółka wyda na inwestycje 930 mln zł
Grupa Agora przedstawiła strategię na kolejne lata rozwoju biznesu, z której wynika, że sporą część pieniędzy przeznaczy na akwizycję - 500 mln złotych, 200 mln złotych na rozwój kin Helios, a także na sieć restauracji. W sumie na inwestycje do 2022 roku ma wydać maksymalnie ok. 930 mln zł. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl oceniają założenia strategii i szansę na powodzenie jej realizacji.
więcej
|
Pięć ofiar strzelaniny w redakcji "Capital Gazette"
Pięć osób zginęło w strzelaninie, do której doszło w czwartek wieczorem w redakcji "Capital Gazette" w Annapolis, stolicy stanu Maryland. Mężczyzna, który zaatakował dziennikarzy, został już zatrzymany - poinformowały miejscowe służby bezpieczeństwa.
więcej
|
|
|
Drugie urodziny OKO.press. ,,Miesięczne od czytelników 140-145 tys. zł"
Serwis internetowy OKO.press specjalizujący się w dziennikarstwie śledczym obchodzi drugą rocznicę powstania. Redaktor naczelny Piotr Pacewicz ocenia, że obecna sytuacja finansowa portalu jest stabilna, dzięki wpłatom czytelników, którzy miesięcznie wspierają rozwój serwisu średnio kwotą na poziomie 140-145 tys. złotych.
więcej
|
Facebook, Fotka i NK.pl przyciągają najbardziej. GG, Google+ i Ask.fm w dół - mocno w górę Musical.ly i WhatsApp (TOP16)
Facebook jest zdecydowanie najpopularniejszym w Polsce serwisem społecznościowym, natomiast wśród aplikacji ustępuje wyodrębnionemu z niego Messengerowi. W skali roku duże spadki odwiedzalności zanotowały GG, Google+ i Ask.fm, a duże wzrosty - Wykop.pl, LinkedIn i Musical.ly. Na zdecydowanie najdłużej użytkowników przyciągają Facebook, Fotka.com i NK.pl.
więcej
|
DaWanda po 12 latach kończy działalność, jej sprzedawców i klientów przejmie Etsy
Platforma internetowa DaWanda, oferująca odzież i artykuły wyposażenia wnętrz od niezależnych producentów, w sierpniu br. zakończy działalność. Jej klientów przejmie konkurencyjna firma Etsy. DaWanda działa od 12 lat, jest obecna w 20 krajach, m.in. w Polsce.
więcej
|
Ruszyły castingi do "Wiedźmina" od Netflixa
Rozpoczęły się castingi do obsady serialu Netflixa "Wiedźmin" - poinformowała na Twitterze showrunnerka, producentka i scenarzystka serii Lauren Schmidt Hissrich.
więcej
|
Instagram pozwoli twórcom w Stories na dodawanie legalnej muzyki
Należący do Facebooka serwis Instagram zapowiedział wprowadzenie nowej funkcji pozwalającej twórcom treści wideo i zdjęć na dodawanie do materiałów podkładu muzycznego z utworów dostępnych w bibliotece aplikacji. Opcja będzie na razie dostępna dla użytkowników w wybranych krajach.
więcej
|
W czasie mundialu TVP przyciąga w internecie na dłużej niż Google, Facebook i Wirtualna Polska (TOP20)
W minionym tygodniu najwięcej polskich użytkowników dziennie miało Google wyprzedając Facebooka, a Wirtualna Polska osiągnęła wyższą odwiedzalność od Grupy Onet-RAS Polska. Natomiast zdecydowanie najdłużej przeciętny internauta korzystał z serwisów Telewizji Polskiej, w których są dostępne transmisje z piłkarskich mistrzostw świata.
więcej
|
Marta Hildebrand kierownikiem ds. wzrostu w Gazeta.pl
Od lipca funkcję kierownik ds. wzrostu w Gazeta.pl (Agora) objęła Marta Hildebrand, która wcześniej pracowała w Wirtualnej Polsce.
więcej
|
CDA i Wykop.pl o dyrektywie o podatku od linków i filtrowaniu treści. ,,Zatrzyma rozwój internetu"
Komisja Prawna Parlamentu Europejskiego w głosowaniu przyjęła do dalszych prac projekt dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. - Naszym zdaniem dyrektywa ta nie tyle co zatrzyma rozwój internetu, ale co gorsze cofnie go do czasów, gdzie na kształt sieci będzie miała wpływ wyłącznie ograniczona grupa osób - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Białek, członek zarządu Wykop.pl.
więcej
|
HBO i Netflix razem sponsorują projekt twórców z jakbyniepaczeć
Od 4 lipca twórcy kanału youtubowego jakbyniepaczeć rozpoczynają podróż po Stanach Zjednoczonych "Śladami seriali". W rezultacie powstaną filmy poświęcone popularnym amerykańskim serialom (m.in. "Westworld, "House of Cards"). Sponsorami projektu są HBO i Netflix.
więcej
|
83 proc. polskich internautów ogląda wideo w sieci, krótkie klipy popularniejsze od seriali i filmów
Przynajmniej raz w tygodniu treści wideo ogląda w sieci 83 proc. polskich internautów. Częściej śledzą krótkie materiały niż seriale i filmy. 70 proc. widzów programy z telewizji ogląda także w serwisach VoD.
więcej
|
Politycy Kukiz '15 i blogerzy krytycznie o dyrektywie o jednolitym rynku cyfrowym. "Drugie ACTA"
Proponowana przez Komisję Europejską reforma prawa autorskiego to "drugie ACTA", prawa użytkowników w internecie są łamane - uważa Piotr Apel (Kukiz'15). UE wprowadza wiele dziwnych rozwiązań, ale to jest wybitnie szkodliwe - ocenił bloger Krzysztof Woźniak.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|