|
|
|
|
|
|
|
Magdalena Boczarska zagra główną rolę w serialu TVN ,,Pod powierzchnią"
Aktorka Magdalena Boczarska dołączyła do obsady nowego serialu obyczajowego TVN pt. „Pod powierzchnią” w reżyserii Borysa Lankosza i zagra główną rolę. Z produkcją pożegnała się Alicja Bachleda-Curuś, która z przyczyn osobistych musiała zrezygnować z pracy przy serialu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP kontra Wirtualna Polska. Wzywa do zaprzestania nadawania jej kanałów na WP Pilot
TVP i Wirtualna Polska do tej pory nie porozumiały się w sprawie zasady must carry, must offer. Mimo trwającego postępowania sądowego, WP nadaje sygnał TVP z wyłączeniem transmisji z mundialu oraz programów meczowych na WP Pilot. Telewizja Polska miała wysłać już dwa pisma do Wirtualnej Polski z wezwaniem do zaprzestania nadawania jej sygnału - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Stulecie Winnych" wiosną 2019 roku w TVP1. Ilona Łepkowska szefem literackim
W wiosennej ramówce 2019 roku TVP1 pokaże nowy „Stulecie Winnych”, który realizowany jest przez Endemol Shine Polska. Szefem literackim nowej produkcji jest Ilona Łepkowska.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 10" bez zmian wśród gospodarzy i jurorów (pełna lista uczestników)
Nie zmieni się skład prowadzących i jury dziesiątej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród uczestników znajdą się m.in.: Honorata Skarbek, Mateusz Ziółko, Rafał Szatan oraz Marek Molak.
więcej
|
Aleksandra Przesław w obsadzie ,,Korony królów". Zagra drugą żonę króla Kazimierza
Do obsady drugiego sezonu „Korony królów” dołączyła Aleksandra Przesław, która wcieli się w postać Adelajdy Heskiej - drugiej żony Kazimierza III Wielkiego. Nowe odcinki historycznej telenoweli na antenie telewizyjnej Jedynki będzie można oglądać od września br.
więcej
|
2,5 mld zł cennikowo na reklamę telewizyjna w czerwcu. Duże wzrosty TVP1 i TVP2
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2018 roku były o 15 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Unilever.
więcej
|
BBC redukuje różnice w zarobkach kobiet i mężczyzn do 8,4 procent
W ciągu ostatniego roku różnice płac pomiędzy kobietami i mężczyznami zatrudnionymi w firmie zostały zmniejszone o jedną piątą i obecnie wynoszą 8,4 procent – podała BBC. Stacja wyjaśnia, że wcześniejsza znacząca przepaść pomiędzy pensjami w zależności od płci wynikała ze zbyt małej liczby kobiet w najwyższych władzach BBC przy jednoczesnym wysokim ich udziale na najniższych stanowiskach w firmie.
więcej
|
HBO w Europie produkuje dwa nowe seriale: norweski ,,Beforeigners" i czeski ,,Oblivious"
HBO Europe zleciło produkcję dwóch nowych seriali - norweskiego komediowego projektu „Beforeigners” oraz czeskiego miniserialu szpiegowskiego „Oblivious”. Obie produkcje dostępne będą w Polsce w HBO i HBO GO, oraz we wszystkich europejskich serwisach i kanałach HBO.
więcej
|
Olechowski odpowiada na zarzuty manipulacji w relacjach TVP Info z manifestacji przed Sądem Najwyższym: pokazujemy to z różnych perspektyw
Część internautów, m.in. dziennikarze, zarzuciła TVP Info, że relacjonuje manifestacje przed Sądem Najwyższym tak, żeby nie pokazywać ich prawdziwej liczebności. - Dokładnie to samo TVP robiła podczas pielgrzymek Jana Pawła II do Polski w latach 80. Nie zmieniło się nic - ocenił Bartosz Węglarczyk z Onetu. - TVP Info od rana informuje o proteście przed Sądem Najwyższym pokazując to wydarzenie z różnych perspektyw. Nie można zarzucać manipulacji na podstawie jednego kadru wyciętego z transmisji - odpowiedział Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Prokuratura odmówiła śledztwa ws. słów Ziemkiewicza i Wolskiego o ,,żydowskich obozach" oraz tweetów w ,,Studiu Polska" o Żydach
Prokuratura Okręgowa w Warszawie po postępowaniu sprawdzającym zdecydowała się nie podejmować śledztwa w sprawie słów Rafała Ziemkiewicza i Marcina Wolskiego w TVP Info o obozach koncentracyjnych oraz antysemickich wpisów od widzów w programie „Studio Polska”. Śledczy ocenili, że w obu sytuacjach nie doszło do znieważenia narodu żydowskiego.
więcej
|
8 lipca odbędzie się koncert ,,Gwiazdy dla Ziemi - Earth Festival". Transmisja w Polsacie
Telewizja Polsat będzie transmitować na żywo koncert „Earth Festival Uniejów 2018”, który odbędzie się w niedzielę, 8 lipca br. Wśród wykonawców znajdą się m.in.: Agnieszka Chylińska, Kayah, GrubSon, Happysad i LemON. Koncert poprowadzą Anita Sokołowska i Maciej Dowbor.
więcej
|
,,I Am the Night" nowym serialem TNT (wideo)
W 2019 roku TNT rozpocznie emisję nowego serialu „I Am the Night”. Nadawca właśnie udostępnił pierwszy zwiastun produkcji.
więcej
|
Planete+ w lipcu pokaże biografie Ingrid Bergman, Charliego Chaplina i Rogera Vadima
W lipcu br. kanał dokumentalny Planete+ wyemituje w sobotnie wieczory cykl z dokumentami o ikonach kina - Ingrid Bergman, Charlie Chaplinie i Rogerze Vadimie.
więcej
|
Miniseria ,,George Clarke - stary nowy dom" w Domo+
Od 14 lipca 2018 roku Domo+ będzie emitować nową miniserię „George Clarke - stary nowy dom”.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dentsu Aegis Network tworzy Dentsu Data Services, na czele Tomasz Chojnecki
Holding marketingowy Dentsu Aegis Network Polska zintegrowało zasoby grupy w zakresie marketingu opartego na danych w nowej jednostce pod nazwą Dentsu Data Services (DDS). Na jej czele stanął Tomasz Chojnecki, dyrektor rozwoju biznesu.
więcej
|
Cube Group łączy sieci reklamowe NetSales i SalesMedia
Sieci afiliacyjne NetSales i SalesMedia, należące do Cube Group, łączą się w NetSalesMedia. Będzie ona współpracować z ponad 20 tys. wydawców internetowych i 200 reklamodawcami.
więcej
|
Letnie ,,Wow momenty" w promocji Coca-Coli, Fanty i Sprite'a (wideo)
Rozpoczęła się letnia promocja napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite pod hasłem „Wow moment”. Wspiera ją kampania reklamowa.
więcej
|
Lvov zdobywa w przetargu obsługę marki El Sol
Agencja Lvov wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki wina El Sol. Działania dla nowego klienta prowadzi od początku lipca.
więcej
|
Katarzyna Grzywaczewska zajmie się marketingiem oferty na kartę T-Mobile
Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile, łączy to stanowisko z funkcją szefowej działu marketingu pre-paid.Z telekomem związana jest od trzech lat.
więcej
|
2,5 mld zł cennikowo na reklamę telewizyjna w czerwcu. Duże wzrosty TVP1 i TVP2
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2018 roku były o 15 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Unilever.
więcej
|
KFC parodiuje w reklamie boiskowe turlanie się Neymara (wideo)
Sieć fast food KFC w RPA emituje reklamę, w której parodiuje zachowanie brazylijskiego piłkarza Neymara Jr podczas niedawnych meczów na mundialu.
więcej
|
Justyna Dziegieć: z L'Oreal Polska do Unilevera
Justyna Dziegieć, która przez trzy ostatnie lata pracowała w polskim oddziale firmy kosmetycznej L'Oreal Paris, przeszła do Unilever Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gemius wprowadza sprzedaż reklam w modelu programmatic
Z początkiem lipca Gemius wprowadził do swojej oferty możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programatycznym. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla klientów którzy korzystają z adserwera AdOcean.
więcej
|
TIDAL organizuje wakacyjne koncerty w Sopocie. Na początek Krzysztof Krawczyk
Dzisiaj w Zatoce Sztuki w Sopocie rozpoczyna się cykl wakacyjnych koncertów TlDAL X SUMMER. Będzie ich osiem, gościem pierwszego jest Krzysztof Krawczyk.
więcej
|
Janek Mela w motywacyjnej kampanii Renault
Ruszyła lokalna odsłona kampanii Renault Limited z udziałem podróżnika, Janka Meli. Działania przygotowały Publicis, Publicis DWL i OMD.
więcej
|
Think Kong zaczyna obsługę Coca-Coli w zakresie SEO
Agencja Think Kong prowadzi dla polskiego oddziału Coca-Cola HBC Polska działania w zakresie SEO.
więcej
|
Kampania ,,Po co cisnąć" zwraca uwagę na problem nieuwagi kierowców
Pod hasłem „Po co cisnąć” rozpoczęła się na nośnikach reklamy zewnętrznej kampania skierowana do kierowców. Działania mają zwrócić uwagę na to, by zwolnili, odłożyli telefon, odpoczęli. Realizują ją wspólnie Jet Line i Directors.
więcej
|
Olga Frycz ambasadorką samochodów Renault
Aktorka Olga Frycz, znana m.in. z serialu „M jak miłość” w TVP2 została ambasadorką samochodów marki Renault. Do dyspozycji otrzymała model Captur w wersji Initiale Paris w kolorze brązowym cappuccino ze szklanym dachem, silnikiem Energy TCe 120 z automatyczną skrzynią biegów EDC.
więcej
|
Żołądkowa De Luxe wprowadza nowy, delikatniejszy wariant smakowy
Stock Polska wprowadza na rynek wódkę Żołądkową de Luxe w nowym, łagodniejszym smaku i ulepszonej recepturze. Aktywność wspiera kampania wizerunkowa „Żołądkowa łączy”.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Najniższa w historii sprzedaż ,,Gazety Wyborczej", tylko 93 tys. egz.
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w maju br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”, której wynik obniżył się do najniższego poziomu w historii - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sierpniowy numer miesięcznika ,,Elle" także w wersji kieszonkowej
Sierpniowe wydanie „Elle” (Burda International Polska) jest dostępne w trzech wersjach: w standardowym formacie w cenie 9,99 zł, z dodatkiem za 12,99 zł i w wersji kieszonkowej za 4,99 zł.
więcej
|
Mateusz Morawiecki: media w Polsce nie mają ograniczeń, przed rządami PiS szły w kierunku oligarchizacji
Premier Mateusz Morawiecki podczas debaty w Parlamencie Europejskim zapewnił, że w Polsce politycy nie mają ograniczeń w dostępie do mediów, a dziennikarze mogą swobodnie wykonywać swoją pracę. Za to za rządów PO-PSL według Morawieckiego „media były niemal w 100 proc. zawłaszczone przez jedną opcję polityczną”.
więcej
|
Andrzej Horubała pełnomocnikiem dyrektora PISF ds. audytu produkcji
Andrzej Horubała zaczął pracę w Polskim Instytucie Sztuki Filmowej jako pełnomocnik dyrektora ds. audytu produkcji. Poprzednio pracował w tygodnika „Do Rzeczy”, a wcześniej m.in. w TVP1 i TV Puls.
więcej
|
|
|
TVP kontra Wirtualna Polska. Wzywa do zaprzestania nadawania jej kanałów na WP Pilot
TVP i Wirtualna Polska do tej pory nie porozumiały się w sprawie zasady must carry, must offer. Mimo trwającego postępowania sądowego, WP nadaje sygnał TVP z wyłączeniem transmisji z mundialu oraz programów meczowych na WP Pilot. Telewizja Polska miała wysłać już dwa pisma do Wirtualnej Polski z wezwaniem do zaprzestania nadawania jej sygnału - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Unijne prawo autorskie zagrożeniem dla dozwolonego użytku, zyskają finansowo twórcy
Na czwartek przewidziano w Parlamencie Europejskim głosowanie nad unijną dyrektywą zmieniającą prawo autorskie. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Janusz Piotr Kolczyński, radca prawny, partner zarządzający w kancelarii C.R.O.P.A. wyjaśnia najważniejsze kwestie związane z kontrowersyjnymi artykułami 11 i 13. - Linkowanie do zewnętrznych źródeł w internetowych publikacjach pozostanie bez zmian, a jeśli zostanie przyjęta poprawka polskiego europosła to na nowym prawie skorzystają finansowo twórcy. W projekcie istnieje jednak zagrożenie dla instytucji dozwolonego użytku, bo ma o nim decydować właściciel serwisu, a nie sam internauta - ocenia prawnik.
więcej
|
Polska Wikipedia znika na dobę w proteście przeciw unijnej dyrektywie ws. praw autorskich
Wersje Wikipedii w kilku krajach, m.in. Polsce, na dobę zawiesiły działalność. To protest przeciw dwóm artykułom z dyrektywy ws. praw autorskich i pokrewnych na jednolitym rynku cyfrowym, którą zajmuje się obecnie Parlament Europejski. Według wikipedystów proponowane przepisy stanowią zagrożenie dla swobody dzielenia się informacjami w sieci.
więcej
|
Google: Nie czytamy listów użytkowników Gmaila, wzmacniamy ochronę prywatności
Po pojawieniu się informacji o tym, że deweloperzy aplikacji mogą podglądać korespondencję użytkowników Gmaila Google zapewnia że nie przegląda e-maili użytkowników i podjął działania które mają zapewnić większą niż dotąd prywatność użytkowników korzystających z poczty.
więcej
|
Netflix testuje nowy pakiet Ultra za niecałe 17 euro
Netflix jest w fazie testów nowego pakietu Ultra, który ma kosztować 16,99 euro. Nowość w cenniku platformy ma też wpłynąć na jakość pozostałych pakietów.
więcej
|
Cube Group łączy sieci reklamowe NetSales i SalesMedia
Sieci afiliacyjne NetSales i SalesMedia, należące do Cube Group, łączą się w NetSalesMedia. Będzie ona współpracować z ponad 20 tys. wydawców internetowych i 200 reklamodawcami.
więcej
|
Showmax i WP na jeden dzień zakazują kobietom czytania w ramach promocji ,,Opowieści podręcznej 2"
W czwartek platforma Showmax przeprowadzi niestandardową akcję promocyjną drugiego sezonu „Opowieści podręcznej”, nawiązującą do fabuły serialu: opublikowany w Wirtualnej Polski artykuł będzie dostępny tylko dla mężczyzn - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lubuskie, dolnośląskie, opolskie i podkarpackie z najgorszym internetem mobilnym
Największy problem z szybkością internetu mobilnego w Polsce notuje się przede wszystkim w województwach: lubuskim, dolnośląskim, opolskim i podkarpackim. W jednej ze statystyk pojawiły się także województwa małopolskie, podlaskie oraz warmińsko-mazurskie - wynika z badań RFBenchmark.
więcej
|
CCC za 13 mln zł kupuje 51 proc. udziałów sklepu internetowego DeeZee
Firma obuwnicza CCC za 13 mln zł przejmuje 51 proc. udziałów internetowego sklepu obuwniczego DeeZee. Pozostałe udziały ma kupić w ciągu najbliższych pięciu lat.
więcej
|
Gemius wprowadza sprzedaż reklam w modelu programmatic
Z początkiem lipca Gemius wprowadził do swojej oferty możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programatycznym. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla klientów którzy korzystają z adserwera AdOcean.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Magdalena Boczarska zagra główną rolę w serialu TVN ,,Pod powierzchnią"
|
,,Stulecie Winnych" wiosną 2019 roku w TVP1. Ilona Łepkowska szefem literackim
|
Aleksandra Przesław w obsadzie ,,Korony królów". Zagra drugą żonę króla Kazimierza
|
HBO w Europie produkuje dwa nowe seriale: norweski ,,Beforeigners" i czeski ,,Oblivious"
|
W sierpniu premiera czwartego sezonu serialu "Zadzwoń do Saula"
|
,,I Am the Night" nowym serialem TNT (wideo)
|
Justin Timberlake pokazał "SoulMate"
|
A$AP Rocky gwiazdą Kraków Live Festival
|
|
|