|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska szuka firmy do audytu telemetrii Nielsen Audience Measurement
Telewizja Polska rozpoczęła dialog techniczny dotyczący audytu panelu telemetrycznego realizowanego przez Nielsen Audience Measurement. Nadawca od wielu miesięcy krytykuje badanie prowadzone przez tę firmę.
więcej
|
Platige Image przygotuje nową oprawę ,,Wiadomości". Umowa na ponad 5,6 mln zł
Firma produkcyjna Platige Image przygotuje nową oprawę graficzną „Wiadomości” TVP oraz transmisji w Telewizji Polsat z piłkarskiej Ligi Mistrzów i Liga Europy. Obie oprawy będą oparte na technologii firmy Vizrt.
więcej
|
TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w I półroczu. TVP Sport zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w 2017 zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansowało TTV. Największym wzrostem w top 25 w 4+ pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej stracił Nickelodeon - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cezary Gmyz dostał naganę od władz TVP za wulgarne nazwanie prezes Sądu Najwyższego. ,,Wypowiedź wykracza poza normy kultury"
Cezary Gmyz na Twitterze określił prezes Sądu Najwyższego Małgorzatę Gersdorf spolszczoną wersją wulgarnego niemieckiego słowa. Skrytykowali to niektórzy dziennikarze. Gmyz dostał naganę od dyrekcji Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. - Wypowiedź redaktora Gmyza wykracza poza kanon przyjętych w TVP norm zachowań i kultury - uzasadniono.
więcej
|
Tour de France 2018 na żywo w Eurosporcie
W okresie od 7 do 29 lipca 2018 roku odbywać się będzie 105. edycja Tour de France, w której wezmą udział m.in. Rafał Majka i Michał Kwiatkowski. Sportową imprezę na żywo relacjonować będzie Eurosport 1 i Eurosport Player.
więcej
|
Telewizja Polsat z wakacyjną akcją ,,Słoneczna Stacja"
W sobotę, 7 lipca br. Telewizja Polsat rozpocznie wakacyjną akcję „Słoneczna Stacja”. Nadawca wraz z 4Fun.TV przez siedem kolejnych weekendów odwiedzi najpopularniejsze kurorty nad polskim morzem oraz na Warmii. Gospodarzami wydarzenia będą Elżbieta Romanowska i Rafał Maserak, a relacje będzie można śledzić w kanałach Polsatu.
więcej
|
Po zgłoszeniu zastrzeżeń przez operatorów UKE przedłuża konsultacje w sprawie dostępu do infrastruktury kablowej
Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) wydał decyzję o przedłużeniu okresu konsultacji projektów określających warunki zapewnienia dostępu do infrastruktury technicznej - kanalizacji kablowej oraz kanalizacji telekomunikacyjnej w budynkach. Nowy proces konsultacyjny jest konieczny, bowiem w wyniku poprzedniego projekt został w istotny sposób zmieniony.
więcej
|
Marta Żmuda-Trzebiatowska w obsadzie ,,O mnie się nie martw 9"
Do obsady dziewiątego sezonu serialu „O mnie się nie martw” dołączyła Marta Żmuda-Trzebiatowska. Z naszych informacji wynika, że nowe odcinki produkcji widzowie TVP2 zobaczą jesienią tego roku.
więcej
|
Amazon powalczy o prawa do transmisji piłkarskiej ligi hiszpańskiej
Amazon jest zainteresowany zakupem części praw do transmisji hiszpańskiej La Ligi. Koncern niedawno kupił za nieznaną kwotę prawa do pokazywania angielskiej Premier League.
więcej
|
Przegląd filmów Ingmara Bergmana w TVP Kultura na 100. rocznicę urodzin reżysera
W związku z przypadającą w 2018 roku setną rocznicą urodzin Ingmara Bergmana, TVP Kultura pokaże w lipcu najważniejsze filmy szwedzkiego reżysera.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Maryja z koncesją na kolejne 10 lat i nową umową z Emitelem. Treści także w telewizji hybrydowej na MUX-8
Prowincja Warszawska Redemptorystów otrzymała od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesję na kolejne 10 lat na nadawanie Radia Maryja. Jednocześnie zawarła na taki okres nową umowę z Emitelem, odpowiadającym za obsługę techniczną emisję.
więcej
|
|
Skargi do KRRiT na felieton Rafała Ziemkiewicza w ,,Lato z radiem" o feministkach. ,,Zgłaszający bez poczucia humoru"
Na felieton publicysty Rafała Ziemkiewicza w Programie I Polskiego Radia w audycji „Lato z radiem” wpłynęło 9 skarg do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramach cyklu „Jest jak jest” dziennikarz stwierdził, że „feminizm to zemsta kobiet brzydkich nad ładnymi”.
więcej
|
|
Eliza Olczyk prowadzącą poranne pasmo w Polskim Radiu 24
Dziennikarka „Wprost” Eliza Olczyk dołączyła do gospodarzy porannego pasma publicystycznego w Polskim Radiu 24.
więcej
|
|
Polskie Radio 24 powiększa zasięg o pięć miast
W lipcu br. Polskie Radio uruchomiło pięć nowych nadajników dla swojej informacyjnej rozgłośni Polskie Radio 24. Stacja nadaje w Mielcu, Ostrowcu Świętokrzyskim, Pile, Stargardzie i Zakopanem.
więcej
|
|
Premierowe słuchowiska w radiowej Trójce. 8 lipca ,,Gabinet powtórzeń" z Włodkiem Pawlikiem
W niedzielę 8 lipca Program III Polskiego Radia rozpocznie emisję premierowych słuchowisk w ramach wakacyjnej „Sceny Teatralnej Trójki”. Pierwszym spektaklem będzie „Gabinet powtórzeń” Ewy Szumańskiej w reżyserii Adama Nalepy.
więcej
|
|
RMF FM nadal liderem słuchalności. Radio Olsztyn tuż za podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio RPL FM partnerem Wisły Płock
Radio RPL FM podpisało umowę partnerską z Wisłą Płock. W ramach współpracy, radio będzie na żywo relacjonować wszystkie spotkania drużyny na 88,1 FM i na radiorpl.fm.
więcej
|
|
|
|
Blue 449 przejmuje od OMD Optimum Media obsługę mediową Żabki
Dom mediowy Blue 449 (należący do Publicis Media) wygrał przetarg na obsługę sieci sklepów Żabka w zakresie planowania i zakupu mediów. Poprzednio zajmował się tym OMD Optimum Media.
więcej
|
Fundacja Viva! pokazuje na billboardach "prawdziwą cenę mleka"
Na początku lipca w Warszawie wystartowała kampania billboardowa Fundacji Viva!, zwracająca uwagę na złe traktowanie krów na przemysłowych fermach mlecznych.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej cennikowo wart 14,1 mld zł w I półroczu 2018
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym półroczu 2018 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Polska giełda kryptowalut CoinDeal jako sponsor promowana na koszulkach piłkarzy Wolverhampton Wanderers
CoinDeal, należąca do trzech Polaków platforma wymiany kryptowalut, została sponsorem angielskiego klubu piłkarskiego Wolverhampton Wanderers. Jej logo będzie widoczne na rękawach koszulek zawodników i stadionie klubu.
więcej
|
Blik w hiphopowym rytmie reklamuje przelewy na telefony (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika. Akcję promującą usługę przelewu na telefon przygotowały Change Serviceplan oraz Blue 449.
więcej
|
WPP grozi, że nie spłaci Martina Sorrella, jeśli ten przejmie agencję MediaMonks
Holding marketingowo-reklamowy WPP toczy ze swoim byłym szefem, Martinem Sorrellem spór, w którym stawką jest holenderska agencja MediaMonks. Firmą jest zainteresowany WPP, a Sorrell chce ją włączyć do swojego nowego biznesu - S4 Capital.
więcej
|
Radosław Kotarski i sterowanie żaglówką w kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
Zaczęła się nowa kampania z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promująca aplikację mobilną Banku Millennium. Reklamy podkreślają jej zalety w sezonie wakacyjnym.
więcej
|
iProspect reklamuje w internecie nową polisę Link4 Mama
Firma ubezpieczeniowa Link4 wprowadziła do swojej oferty ubezpieczenie dla mam i dzieci Link4 Mama. Produkt ubezpieczyciela wesprze kampania, za którą odpowiada agencję iProspect (należy do Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Shake Hands tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzrskiej w social media
Agencja Shake Hands (należąca do Brand Support) utworzyła w swoich strukturach dział specjalizujący się w obsłudze w mediach społecznościowych marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. Kieruje nim Ewa Sętowska.
więcej
|
Artur Ostrowski chief commercial officer w enxoo
Artur Ostrowski objął stanowisko chief commercial officera i członka zarządu w firmie enxoo, dostawcy usług doradczych i narzędzi IT. .
więcej
|
Stada Arzneimittel AG przejmuje od Jannsen Pharmaceutica markę Nizoral
Firma Stada Arzneimittel AG przejęła od firmy Jannsen Pharmaceutica prawa do leczniczego szamponu przeciwłupieżowego Nizoral. W ub.r. marka ta wygenerowała sprzedaż w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) o wartości ok. 33 milionów euro.
więcej
|
Mieszkanki Cieszanowa śpiewają ,,Satisfaction" The Rolling Stones w ramach promocji lokalnego festiwalu
W ramach promocji lokalnego festiwalu muzycznego Cieszanów Rock Festiwal, mieszkanki tej miejscowości na Podkarpaciu przygotowały nietypowy teledysk. Śpiewają w nim własną wersję kultowego „Satisfaction” The Rolling Stones.
więcej
|
Move TV partnerem akcji ,,Przygotuj się na aktywne lato"
W dniach 9-19 lipca br. w klubach fitness Calypso w Warszawie i Trójmieście prowadzona będzie akcja „Przygotuj się na aktywne lato”. Uczestnicy będą mogli sprawdzić poziom witaminy D we krwi. Partnerem akcji jest platforma Move TV.
więcej
|
Film krótkometrażowy ,,Miazmat" Platige Image nominowany do prestiżowej nagrody
Studio „Platige Image” wyprodukowało kolejny film krótkometrażowy. „Miazmat” to czterominutowa animacja w reżyserii Klaudiusza Wesołowskiego. Obraz jest inspirowany „Kompozycją” Stanisława Ignacego Witkiewicza i jego teorią sztuki Czystej Formy. Produkcja została nominowana do konkursu Siggraph Computer Animation Festival.
więcej
|
Całkowity zakaz reklamy hazardu we Włoszech. Firmy hazardowe nie mogą sponsorować sportu
Włoski rząd wprowadza całkowity zakaz reklamy gier hazardowych we wszystkich mediach, a kluby sportowe nie będą mogły pozyskiwać sponsorów z tej branży. Nowe przepisy wejdą w życie z początkiem 2019 roku.
więcej
|
Charlize Theron reklamuje perfumy J'Adore InJoy Diora
Wystartowała kampania reklamowa marki Dior, promująca zapach J’Adore InJoy. Twarzą tych perfum została południowoafrykańska aktorka i producentka filmowa Charlize Theron.
więcej
|
Corporate Profiles Consulting nadal będzie doradzać strategicznie Škodzie
Volkswagen Group Polska kontynuuje nawiązaną w ub.r. współpracę z agencją Corporate Profiles Consulting w zakresie doradztwa strategicznego dla marki Škoda.
więcej
|
Agencja FCB wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Kimberly-Clark
Firma Kimberly-Clark - właściciel takich marek, jak Huggies, Cottonelle i Kleenex - rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę reklamową, wybierając do współpracy agencję FCB (Interpublic).
więcej
|
FaceAddicted zmienia się w F11 Agency. Zapowiada akwizycje
Po ośmiu latach działalności agencja FaceAddicted specjalizująca się w social media zmienia nazwę na F11 Agency - Digital Solutions Agency. Nowa nazwa ma odzwierciedlać strategię koncentrującą się na podejściu typu full service, który łączy działania interaktywne, digital, tworzenie produktów, usług oraz komunikacji.
więcej
|
Karolina Tereba koordynatorem projektów w Heliografie
Karolina Tereba zaczęła pracę w firmie Heliograf zajmującej się wynajmem sprzętu oświetleniowego i kamerowego. Poprzednio pracowała w EBH.
więcej
|
Food truck z Danonkami nad polskim morzem
Rusza niestandardowa aktywacja marki Danonki (Danone). Od 15 lipca food truck z mrożonymi serkami na patyczku czekał będzie na dzieci i rodziców w 11 nadmorskich miejscowościach.
więcej
|
Karolina Gorzałka w dziale sprzedaży Spicy Mobile, awans Angeli Mikołajczuk
W zespole agencji komunikacji mobilnej Spicy Mobile Angela Mikołajczuk awansowała na stanowisko mobile traffic executive. Do działu sprzedaży dołączyła zaś Karolina Gorzałka.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Polacy nie chcą płacić za informacje w internecie. Zaufanie do medium uzależniamy od wiedzy na temat światopoglądu redakcji
Dla 46 proc. Polaków warunkiem zaufania do danego medium jest wiedza na temat światopoglądu pracujących w nim dziennikarzy - wynika z najnowszego badania Press Club Polska, poświęconego opinii odbiorców na temat działalności dziennikarzy i mediów. Co dziesiąty Polak w ogóle nie interesuje się informacjami społeczno-politycznymi.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem sprzedaży w kwietniu. Zyskały tylko ,,Zwierciadło" i ,,Pani"
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Hot Moda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Hanna Rydlewska dyrektorem działu digital w ,,Vogue Polska". Powiększa się zespół Vogue.pl
Hanna Rydlewska została dyrektorem działu digital wydawnictwa Visteria, które wydaje magazyn "Vogue Polska". Od lipca do zespołu Vogue.pl dołączyły nowe osoby.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w maju, ,,Echo Dnia" najbardziej w dół
W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Echo Dnia”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawnictwo Bauer zadowolone ze współpracy z influencerami w ramach platformy Influence Me
Influence Me to platforma łącząca twórców internetowych z markami Bauera. Wydawnictwo pozytywnie ocenia niemal pół roku działalności na rynku. - Pracujemy z kilkuset twórcami internetowymi, przyjmując cały czas zgłoszenia od nowych - informuje Wirtualnemedia.pl Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy z Wydawnictwo Bauer.
więcej
|
"Newsweek Polska" musi opublikować sprostowanie po tekście o Piotrze Dudzie
Wyrok w sprawie tygodnika „Newsweek Polska” i Piotra Dudy wydał w czwartek Sąd Najwyższy, potwierdzając orzeczenie Sądu Apelacyjnego w Warszawie. Dotyczy on tekstu, w którym stwierdzono, że szef NSZZ „Solidarność” spędził luksusowe wakacje na koszt związku zawodowego. Tygodnik musi opublikować sprostowanie.
więcej
|
,,Rolling Stone" z dwutygodnika staje się miesięcznikiem w cenie 9,99 dolara
Wydawnictwo Penske Media, właściciel magazynu muzycznego „Rolling Stone” podjął decyzję o zmianie częstotliwości ukazywania się tytułu. Zamiast dwutygodnika „Rolling Stone” od lipca 2018 roku staje się miesięcznikiem, a cena za egzemplarz wzrosła z 5,99 do 9,99 dolara. Powodem decyzji wydawcy są oszczędności oraz chęć skupienia się na eventach firmowanych przez „Rolling Stone”.
więcej
|
|
|
Booksy dostaje 49,3 mln złotych dofinansowania, wśród inwestorów Sebastian Kulczyk. ,,Za nami dopiero pierwszy kilometr"
Polski startup Booksy założony przez Stefana Batorego i Konrada Howarda w nowej rundzie finansowania zdobył na dalszy rozwój kwotę 49,3 mln złotych. Zakończoną serię prowadził brytyjski fundusz Piton Capital, uczestniczyli w niej także OpenOcean, Zach Coelius oraz Sebastian Kulczyk. - Chcemy być nie tylko najpopularniejszą aplikacją mobilną do umawiania wizyt u fryzjera czy kosmetyczki, ale podstawowym kanałem wykorzystywanym w tym celu - zapowiada Stefan Batory w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polacy nie chcą płacić za informacje w internecie. Zaufanie do medium uzależniamy od wiedzy na temat światopoglądu redakcji
Dla 46 proc. Polaków warunkiem zaufania do danego medium jest wiedza na temat światopoglądu pracujących w nim dziennikarzy - wynika z najnowszego badania Press Club Polska, poświęconego opinii odbiorców na temat działalności dziennikarzy i mediów. Co dziesiąty Polak w ogóle nie interesuje się informacjami społeczno-politycznymi.
więcej
|
Parlament Europejski odrzucił dyrektywę zmieniającą prawo autorskie w internecie
Posłowie Parlamentu Europejskiego w głosowaniu odrzucili projekt mandatu do rozpoczęcia negocjacji dot. wprowadzenia dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Dyrektywę popiera wielu wydawców prasowych, a krytykują niektóre podmioty internetowe.
więcej
|
Merlin Group chce mieć program lojalnościowy oparty własnej kryptowalucie
Merlin Group, właściciel sklepów internetowych Merlin.pl, Topmall.ua i CDP.pl, podpisał list intencyjny ze spółką Krypto Jam dotyczący wspólnych prac na technologią blockchain. Ma ona służyć do utworzenia programu lojalnościowego dla klientów serwisów firmy.
więcej
|
Algorytm Facebooka usunął post z Deklaracją Niepodległości USA, bo uznał ją za rasistowską
Z okazji święta niepodległości w USA na Facebooku na profilu jednego z amerykańskich dzienników pojawił się tekst Deklaracji Niepodległości. Post został usunięty przez algorytm Facebooka, ponieważ fragment opisujący Indian został uznany za hejterski i rasistowski. Po wybuchu skandalu serwis przeprosił za pomyłkę i przywrócił usunięty wcześniej wpis.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|