|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie stacje newsowe ze spadkiem w I półroczu. Bardzo słaby wynik Telewizji wPolsce.pl
Liderem oglądalności kanałów informacyjnych w pierwszym półroczu 2018 roku było TVN24. Wszystkie kanały zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciła Telewizja Republika. 0,001 proc. udziału zanotowała Telewizja wPolsce.pl - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gabi Drzewiecka poprowadzi program randkowy ,,Zanim Cię zobaczę" w TVN Style
Dziennikarka muzyczna Gabi Drzewiecka została prowadzącą nowego reality TVN Style pt. „Zanim Cię zobaczę”, w którym uczestnicy dobierają się w pary nie widząc się. Program trafi na antenę jesienią.
więcej
|
Remont studia Polsat News. Stacja nadaje z pomieszczenia zastępczego
Telewizja Polsat przeprowadza remont studia swojej stacji informacyjnej Polsat News. Dlatego serwisy informacyjne, pasmo poranne „Dobry dzień”, i „Wydarzenia” nadawane są ze studia zastępczego.
więcej
|
Wszystkie dzienniki straciły widzów w I połowie 2018 r. ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress" w dół mimo emisji w TVP Info
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w pierwszym półroczu br. były „Fakty”. Wszystkie dzienniki na głównych antenach zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej stracił „Teleexpress” (738 tys. widzów). Wliczając widownię dzienników z newsowych stacji jedyny wzrost odnotowała „Panorama” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Patryk Miś odszedł z Polsat News. Będzie wydawcą w ,,Onet Rano"
Z kanału informacyjnego Polsat News odszedł Patryk Miś (m.in. był wydawcą programów „Skandaliści” i „Tak czy nie?”), który był związany ze stacją od początku istnienia - Dostałem propozycję z Onetu i zdecydowałem się na zmianę redakcji - mówi Wirtualnemedia.pl Miś.
więcej
|
Po 10 latach TVN24 kończy ,,Piaskiem po oczach". Jesienią Konrad Piasecki bez wieczornego programu
W piątek TVN24 wyemitowała ostatni odcinek programu publicystycznego „Piaskiem po oczach”, w którym Konrad Piasecki rozmawiał z zaproszonymi do studia gośćmi. Od września dziennikarz na stałe zwiąże się ze stacją, ale nie będzie obecny w wieczornym paśmie.
więcej
|
Beata Lubecka pożegnała się z widzami Polsat News, po 10 latach pracy odchodzi do Radia ZET (wideo)
W niedzielę Beata Lubecka ostatni raz poprowadziła program „Śniadanie w Polsat News”, kończąc tym samym po 10 latach pracę w Telewizji Polsat. Od września dziennikarka będzie gospodarzem porannych wywiadów w Radiu ZET.
więcej
|
Canal+ uruchomi kanały Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4
Platforma nc+ chce rozszerzyć swoją ofertę kanałów sportowych. Portfolio Canal+ ma powiększyć się o Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4.
więcej
|
Telewizja Polska rezygnuje z oprogramowania antywirusowego Kaspersky Lab
Telewizja Polska do połowy przyszłego roku przestanie używać oprogramowania antywirusowego Kaspersky Lab. Nadawca uzasadnia to modernizacją informatyczną.
więcej
|
Animacja ,,Zwierzęta 3" w HBO GO i HBO3 (wideo)
W sobotę, 4 sierpnia 2018 roku w serwisie HBO GO odbędzie się premiera trzeciego sezonu animacji „Zwierzęta”. Produkcja od 10 sierpnia br. będzie emitowana również w HBO3.
więcej
|
Amerykanie preferują Netflixa do odbioru treści telewizyjnych. Serwis wyda o wiele więcej na własne treści
Netflix został najpopularniejszym w Stanach Zjednoczonych kanałem do oglądania telewizyjnych treści rozrywkowych, wyprzedzając sieci kablowe, YouTube'a czy konkurencyjne platformy OTT (np. Hulu, Amazon Prime) - wynika z raportu firmy Cowen & Co. Analitycy z tej firmy szacują także, że Netflix wyda o 5 miliardów dolarów więcej niż zakładano na produkcję własnych treści.
więcej
|
Film ,,Wołyń" 8 lipca w TVP1. Jacek Kurski: doceniam gest koproducenta. Zgodził się skrócić okres okienka kinowego
Telewizyjna Jedynka w niedzielę, 8 lipca 2018 roku w prime-time pokaże film Wojciecha Smarzowskiego „Wołyń”. - Jest to piękne, przekonujące rozmachem i wbijające w fotel kino tożsamościowe. „Wołyń” pokażemy z okazji 75. rocznicy krwawej niedzieli - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
,,Wszyscy zginiemy" letnią nowością Nowa TV. Emisja od 7 lipca (wideo)
W sobotę, 7 lipca 2018 roku Nowa TV rozpocznie emisję informacyjno-rozrywkowego programu „Wszyscy zginiemy”, którego gospodarzem będzie Mateusz Jędraś. Audycja w swoim paśmie zastąpi program Adama Federa „FedeRacja”, który ma przerwę wakacyjną.
więcej
|
Dziewiąty sezon ,,The Walking Dead" w FOX (plakat)
Stacja FOX zaprezentowała plakat promujący dziewiąty sezon serialu „The Walking Dead”. Premierę produkcji zaplanowano na jesień.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Katowice zdjęło z anteny audycję ,,Alfabet Jerzego Zięby" o niekonwencjonalnych metodach leczenia
Polskie Radio Katowice po skargach słuchaczy zrezygnowało z audycji „Alfabet Jerzego Zięby”, prowadzonej przez Jarosława Krajewskiego. - Decyzja o zakończeniu współpracy z panem Ziębą nastąpiła po programie na temat szczepień - powiedział Wirtualnemedia.pl Marek Ciepliński, dyrektor programowy rozgłośni.
więcej
|
|
RMF FM z kolejną częstotliwością w Poznaniu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła wniosek o rozszerzenie koncesji na nadawanie dla RMF FM. Rozgłośnia - oprócz na dotychczasowej częstotliwości 94,6 MHz - będzie nadawać w Poznaniu również na 91,5 MHz.
więcej
|
|
Radio Plus Olsztyn rozszerzy nadawanie w warmińsko-mazurskim
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na rozszerzenie koncesji na nadawanie dla Radia Plus Olsztyn w województwie warmińsko-mazurskim. Rozgłośnia otrzymała częstotliwości w Bartoszycach, Kętrzynie, Mrągowie, Ostródzie i Szczytnie.
więcej
|
|
O. Tadeusz Rydzyk: nie dajmy się rozgrywać, to zgubiło Polskę
Nie dajmy się rozgrywać; komuś na tym zależy, a to kiedyś zgubiło Polskę – mówił w niedzielę na Jasnej Górze do uczestników 27. Pielgrzymki Rodziny Radia Maryja dyrektor tej rozgłośni o. Tadeusz Rydzyk.
więcej
|
|
Radio ZET liderem w Rzeszowie. Złote Przeboje Res awansowały na podium
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od grudnia 2017 roku do maja 2018 roku było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Złote Przeboje Res - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Właściciel Multikina przejmuje sieć Cinema 3D
Brytyjska firma Vue International, do której należy Multikino, kupuje sieć Cinema 3D. Wartość transakcji nie została ujawniona.
więcej
|
Tauron wybiera firmę do obsługi kampanii outdoorowych
Spółka Tauron Sprzedaż oferująca energię elektryczną rozpoczęła przetarg na najem powierzchni outdoorowych i obsługę jej kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej. Wybrana firma będzie pracować dla Tauronu przez rok.
więcej
|
Szczepan Twardoch ,,korzysta z miasta", promując Mobilny Portfel w Raiffeisen Polbank (wideo)
Pisarz i publicysta Szczepan Twardoch występuje w nowej kampanii Raiffeisen Polbank z cyklu „Miastonauci”, stworzonej i realizowanej przez agencję Opus B. W akcji promowany jest Mobilny Portfel.
więcej
|
Dentsu przed WPP i Publicis Groupe liderem akwizycji w br., w czołówce przejęcie Red8 Group (TOP10)
Sieć Dentsu Aegis Network była najaktywniejszą pod względem zrealizowanych akwizycji grupą reklamową w pierwszej połowie br. - wynika z raportu benchmarkowego M&A opublikowanego przez Comvergence.
więcej
|
Julia Izmałkowa: Festiwal w Cannes jak dziekanat, gdzie studenci przeszkadzają paniom pracować (relacja)
Swoje spostrzeżenia z tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu kreatywności w Cannes opisuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Julia Izmałkowa, psycholog, CEO Izmałkowa.
więcej
|
Britney Spears, Michael Jackson i ,,Powrót do przyszłości" w reklamie ,,Pepsi wszystkich pokoleń" (wideo)
Ruszyła polska odsłona kampanii reklamowej „Pepsi Generations” podkreślającej bogatą tradycję marki napojów Pepsi. W polskiej wersji spotu przypominane są m.in. dawne reklamy Pepsi z Britney Spears i Michaelem Jacksonem.
więcej
|
Impreza zakończona urwanym filmem w reklamie Plusha (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Plush (Polkomtel). Działania pod hasłem "Film Ci się nie urwie", promujące ofertę na kartę, przygotowały Scholz & Friends, TFP i Vizeum.
więcej
|
,,Walking on Sunshine" w reklamie nowych smaków Danio (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowe wersje smakowe serków Danio (produkowanych przez Danone Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Y&R, VML Poland, LabStore i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Kraków promuje się hasłem "Nie pitol że widziałeś wszystko"
Organizacja Odkrywaj Kraków (Discover Cracow), zajmująca się promocją Krakowa, prowadzi akcję pod hasłem "Nie pitol że widziałeś wszystko". Skierowana jest do polskich turystów i ma ich zachęcić do odwiedzin stolicy Małopolski.
więcej
|
Paweł Janas na czele kreacji GoldenSubmarine w Poznaniu
Paweł Janas dołączył do poznańskiego oddziału agencji GoldenSubmarine, gdzie objął stanowisko head of creation. Przeszedł z Q&A Communication.
więcej
|
Fundacja PKO BP wykupiła reklamy z deklaracjami Morawieckiego i Netanjahu, przedstawiciele Izraela protestują
Kilka dni temu w kilku zagranicznych tytułach prasowych ukazały się reklamy z deklaracją podpisaną przez premierów Mateusza Morawieckiego i Benjamina Netanjahu na temat wspólnej historii Polski i Izraela. Zapłaciła za nie Fundacji PKO Banku Polskiego, a nie polski rząd. Władze Izraela protestują przeciw tej kampanii.
więcej
|
Neymar cierpiący po faulu w kampanii przestrzegającej przed nieuzasadnionym dzwonieniem na numer alarmowy
W Portugalii rozpoczęła się kampania społeczna zwracająca uwagę na nieuzasadnione wzywanie pomocy przy użyciu numeru ratunkowego 112. Wykorzystano w niej memy nawiązujące do upadków brazylijskiego piłkarza Neymara na boisku.
więcej
|
Smartlink będzie promować dla POT turystykę wiejską
Agencja Smartlink wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na kompleksowe przygotowanie i realizację projektu dotyczącego identyfikacji, upowszechniania i promocji dobrych praktyk w turystyce na obszarach wiejskich.
więcej
|
Mike Bryce, Mark Cooper i Ukonwa Ojo chief marketing officerami w Coty, odchodzi Friedemann Schmid
W związku z odejściem Friedemanna Schmida, obecnego chief marketing officera w Coty Conusmer Beauty, firma powołuje na to stanowisko trzy nowe osoby: Mike’a Bryce’a, Marka Coopera i Ukonwę Ojo.
więcej
|
Whites prowadzi SEO dla Virgin Mobile Polska
Wirtualny operator telekomunikacyjny Virgin Mobile Polska dołączył do grona klientów agencji Whites, specjalizującej się w budowaniu widoczności marek w internecie.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Helsińska Fundacja Praw Człowieka będzie oferować pomoc prawną dla dziennikarzy i blogerów
Helsińska Fundacja Praw Człowieka chce pomagać dziennikarzom i blogerom, świadcząc pomoc prawną. Program będzie realizowany przez cały rok w ramach finansowania z Media Legal Defense Initiative.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. ,,Olivia" najbardziej w dół
W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fundacja PKO BP wykupiła reklamy z deklaracjami Morawieckiego i Netanjahu, przedstawiciele Izraela protestują
Kilka dni temu w kilku zagranicznych tytułach prasowych ukazały się reklamy z deklaracją podpisaną przez premierów Mateusza Morawieckiego i Benjamina Netanjahu na temat wspólnej historii Polski i Izraela. Zapłaciła za nie Fundacji PKO Banku Polskiego, a nie polski rząd. Władze Izraela protestują przeciw tej kampanii.
więcej
|
,,Viva" dogania reklamowo ,,Twój Styl". Mocno w górę ,,Przyjaciółka", ,,Wprost" ze spadkiem (TOP 10)
W pierwszych pięciu miesiącach br. „Viva” cennikowo zarobiła z reklam tylko 2 mln zł mniej niż „Twój Styl” liderujący od dawna pod tym względem wśród czasopism. Największy wzrost wpływów z reklam osiągnęła „Przyjaciółka”, zaś „Wprost” jako jedyny w czołówce zanotował spadek.
więcej
|
|
|
Netflix testuje taryfę Ultra za 63 złote miesięcznie i uszczupla starsze pakiety
Netflix rozpoczął testy nowej struktury taryf w swoim cenniku. Serwis planuje wprowadzenie nowego pakietu o nazwie Ultra w cenie 63 zł miesięcznie. Jednocześnie w tańszych pakietach ograniczono liczbę urządzeń, na których jednocześnie można oglądać filmy i seriale na platformie.
więcej
|
Gmail zyskuje, w dół serwisy mailowe polskich portali. Na WP.pl poczta generuje połowę ruchu (analiza)
Najpopularniejszą usługą mailową w polskim internecie jest Gmail, przy czym na dłużej swoich użytkowników przyciągają serwisy mailowe Wirtualnej Polski, Onetu, Interii i Gazeta.pl. Na WP.pl serwis mailowy zapewnia prawie połowę użytkowników i odsłon całego portalu, a na Gazeta.pl - poniżej 10 proc.
więcej
|
OLX.pl wprowadza opłaty w dziale elektroniki, za darmo do 3-5 ogłoszeń miesięcznie
Serwis ogłoszeniowy OLX.pl 10 lipca wprowadzi opłaty w dziale elektroniki. Za darmo będzie można opublikować maksymalnie 3-5 ogłoszeń w ciągu miesiąca, kolejne będzie trzeba kupić pojedynczo lub w pakietach.
więcej
|
Izba Wydawców Prasy krytykuje PE za odrzucenie nowego prawa autorskiego. ,,To przyzwolenie na korzystanie z cudzej twórczości"
Po odrzuceniu przez Parlament Europejski w głosowaniu projektu nowego prawa autorskiego, przewidującego m.in. podatek od linków oraz filtrowanie treści Izba Wydawców Prasy (IWP) wyraziła głębokie rozczarowanie decyzją europarlamentarzystów. - Ulegając gwałtownej i w większości nieprawdziwej kampanii przeciwników dyrektywy, parlamentarzyści opowiedzieli się za modelami biznesowymi polegającymi na nieuprawnionym wykorzystywaniu cudzej twórczości, w tym materiałów sfinansowanych przez wydawców prasy i stworzonych przez dziennikarzy - ocenia IWP.
więcej
|
Facebook, Google i Amazon nie spełniają warunków RODO, regulaminy mętne i skomplikowane
Według badań organizacji konsumenckiej BEUC największe firmy technologiczne nie stosują się właściwie do przepisów RODO (GDPR) dotyczących przetwarzania danych użytkowników. Analizy wskazują, że regulaminy Facebooka, Google czy Amazona które muszą zaakceptować internauci są napisane w mętny i niejasny sposób, a stopień ich skomplikowania utrudnia użytkownikom podjęcie właściwych decyzji.
więcej
|
Nazwa.pl uruchamia centra danych w Amsterdamie i Frankfurcie, zapewni szybki dostęp do serwisów swoich użytkowników
Firma hostingowa nazwa.pl otworzyła dwie nowe lokalizacje klastrów serwerów w Amsterdamie i Frankfurcie. Według zapowiedzi uruchomienie nowych centrów w newralgicznych punktach wymiany danych zagwarantuje użytkownikom usług nazwa.pl błyskawiczny dostęp do ich serwisów internetowych na terenie całej Europy, obu Ameryk, Azji, Afryki i Australii.
więcej
|
Piotr Maciążek po 6 latach pracy odchodzi z serwisu Energetyka24.com
Piotr Maciążek po sześciu latach pracy odchodzi z serwisu Energetyka24.com (Grupa Defence24), w którym pełnił ostatnio funkcję redaktora naczelnego.
więcej
|
Tusk i Sikorski przed Dudą na Twitterze, najwięcej mówi się o Jakim, PiS i Morawieckim (TOP20)
Donald Tusk i Radosław Sikorski jako jedyni polscy politycy mają na Twitterze ponad milion obserwujących, a nieco mniej użytkowników śledzi profil Andrzeja Dudy. W maju najwięcej polubień i komentarzy pojawiło się przy wpisach Patryka Jakiego, Prawa i Sprawiedliwości oraz Mateusza Morawieckiego.
więcej
|
Facebook za 200 mln funtów kupił prawa do transmisji Premier League w Azji Południowo-Wschodniej
Facebook nabył prawa do nadawania transmisji z meczów brytyjskiej Premier League w Tajlandii, Wietnamie, Kambodży i Laosie. Umowa kosztowała serwis 200 mln funtów i przewiduje nadawanie całych sezonów ligi od 2019 do 2022 roku. W walce o kontrakt Facebook pokonał dwóch konkurentów - Beln Sports i Fox Sports Asia.
więcej
|
DoradcaSmaku.pl w nowej wersji: więcej porad i lepsza wyszukiwarka
Serwis kulinarny DoradcaSmaku.pl (należący do firmy Prymat, producenta m.in. przypraw Prymat, Kucharek i Smak) został udostępniony w nowej wersji. Witryna ma inną szatę graficzną i układ działów, ponadto wprowadzono dodatkowe opcje w wyszukiwarce.
więcej
|
Ojciec Adam Szustak szykuje na grudzień ,,katolickiego Netflixa", ma 60 tys. zł miesięcznie z datków od wiernych
Dominikanin o. Adam Szustak zapowiedział uruchomienie nowego serwisu streamingowego wideo, w którym będą publikowane treści o charakterze kaznodziejskim i duszpasterskim. W ofercie mają się znaleźć filmy i materiały przygotowywane przez księży i zakonników, a o. Szustak sam określa projekt jako „katolicki Netflix”. Start platformy jest planowany wstępnie na grudzień 2018 roku, a projekt będzie finansowany dzięki ponad 60 tys. złotych z datków zadeklarowanych na platformie Patronite.
więcej
|
Amerykanie preferują Netflixa do odbioru treści telewizyjnych. Serwis wyda o wiele więcej na własne treści
Netflix został najpopularniejszym w Stanach Zjednoczonych kanałem do oglądania telewizyjnych treści rozrywkowych, wyprzedzając sieci kablowe, YouTube'a czy konkurencyjne platformy OTT (np. Hulu, Amazon Prime) - wynika z raportu firmy Cowen & Co. Analitycy z tej firmy szacują także, że Netflix wyda o 5 miliardów dolarów więcej niż zakładano na produkcję własnych treści.
więcej
|
Portal ,,Gazety Wyborczej" zaczyna program Jakuba Hartwicha i Adriana Glinki znanych z protestu niepełnosprawnych
W niedzielę na portalu „Gazety Wyborczej” (Agora) pojawi się pilotażowy odcinek „W pożyczonych garniturach”, którego gospodarzami się Jakub Hartwich i Adrian Glinka, jedni z liderów protestu osób niepełnosprawnych i ich rodziców w Sejmie.
więcej
|
Facebook zrobi reality show z Cristiano Ronaldo
Facebook przygotowuje reality show z Cristiano Ronaldo. Seria trafi na platformę Facebook Watch.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|