Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 10 Lipca 2018
 
 
 
Reklamy Vizira bez Zygmunta Chajzera
 
Anna Starmach została nową ambasadorką reklamową marki Vizir (należącej do Procter&Gamble). Tym samym zakończono kilkunastoletnią współpracę w tym zakresie z Zygmuntem Chajzerem. - Brutalna kwestia wieku - grupa docelowa w tej kategorii produktów identyfikuje się bardziej ze swoimi rówieśnikami - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Igor Janke odchodzi z agencji Bridge, stawia na Instytut Wolności i własny biznes
 
Igor Janke, partner i członek zarządu agencji doradztwa strategicznego Bridge, rozstaje się z firmą. Skupi się teraz na rozwoju własnej działalności biznesowej oraz think tanku Instytut Wolności, którego jest współzałożycielem i prezesem. więcej
 
 
Mariusz Szczygieł, oprócz Małgorzaty Domagalik, poprowadzi komercyjne spotkania Edipresse Polska
 
Wydawnictwo Edipresse Polska będzie kontynuować cykl spotkań „MasterClass. Sztuka konwersacji”. Wydarzenia - oprócz Małgorzaty Domagalik - poprowadzi reporter i pisarz Mariusz Szczygieł. Gościem kolejnego spotkania będzie Krystyna Janda. więcej
 
 
Serwisy z memami tracą popularność. Bezuzyteczna najbardziej w dół - na czele Demotywatory przed Kwejkiem (TOP 10)
 
Najpopularniejszymi serwisami z memami i śmiesznymi multimediami są Demotywatory.pl, Kwejk.pl i Joemonster.org. W skali roku zdecydowana większość witryn zanotowała duże spadki odwiedzalności. Procentowo najwięcej straciły Bezuzyteczna.pl, Podaj.to, Repostuj.pl i Mistrzowie.org, a wzrosty osiągnął tylko Jbzdy.pl. więcej
 
 
John Stankey, szef Warner Media: HBO musi skuteczniej walczyć o uwagę widzów
 
John Stankey, który po przejęciu Time Warnera przez AT&T jako szef nowej firmy Warner Media nadzoruje między innymi HBO zapowiada, że stację czeka trudny rok i okres intensywnej walki z konkurentami takimi jak Netflix. Zdaniem Stankeya HBO musi więcej inwestować w atrakcyjne treści, a zaangażowanie widzów powinno się wyrażać w godzinach spędzonych przez nich ze stacją każdego dnia, a nie tygodnia czy miesiąca. Według menedżera tylko w ten sposób nadawca poradzi sobie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wszystkie dzienniki straciły widzów w I połowie 2018 r. ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress" w dół mimo emisji w TVP Info więcej
 
Platige Image przygotuje nową oprawę ,,Wiadomości". Umowa na ponad 5,6 mln zł więcej
 
TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w I półroczu. TVP Sport zyskał najwięcej więcej
 
TVP kontra Wirtualna Polska. Wzywa do zaprzestania nadawania jej kanałów na WP Pilot więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
PR & Digital Marketing Coordinator Eleven Sports Network
Junior Sales Manager Filmweb
Digital Product Manager Edipresse Polska
Redaktor prowadzący / Wydawca serwisu Metrowarszawa.pl Agora
Account Manager / dział agencyjny Grupa ZPR Media
Junior Project Manager 4fun Media S.A.
Redaktor Wydawnictwo Bauer
Sales Manager, Poland BBC Studios
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO POZNAŃ Telewizja Polsat
Event Manager Gremi Media
Sales Executive BBC Studios
SEM Planner Performics
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
Senior On-Air Producer / GFX Designer Fox Networks Group Poland
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
John Stankey, szef Warner Media: HBO musi skuteczniej walczyć o uwagę widzów

John Stankey, który po przejęciu Time Warnera przez AT&T jako szef nowej firmy Warner Media nadzoruje między innymi HBO zapowiada, że stację czeka trudny rok i okres intensywnej walki z konkurentami takimi jak Netflix. Zdaniem Stankeya HBO musi więcej inwestować w atrakcyjne treści, a zaangażowanie widzów powinno się wyrażać w godzinach spędzonych przez nich ze stacją każdego dnia, a nie tygodnia czy miesiąca. Według menedżera tylko w ten sposób nadawca poradzi sobie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. więcej

Panny młode z nadwagą wybiorą suknie ślubne w TVN Style

Stacja TVN Style poszukuje uczestniczek do nowego formatu weddingowego pt. „Puszyste panny młode”, w którym planujące ślub kobiety z nadwagą wybiorą wymarzone suknie ślubne. więcej

Koniec ,,Piaskiem po oczach" w TVN24. Stacja przegrała z TVP Info

W sezonie 2017/2018 „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego śledziło średnio 506 tys. widzów. Program dał TVN24 drugie miejsce w rynku wśród kanałów informacyjnych tuż za TVP Info, ale pierwsze w grupie 16-49. więcej

Fokus TV zdystansował konkurencję w I półroczu. TVP Historia wiceliderem

W zeszłym półroczu liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Doku, a na przeciwnym biegunie znalazł się BBC Brit - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP szuka firmy, która będzie monitorować nielegalne udostępnianie jej materiałów w sieci

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na usługi polegające na wykrywaniu i przeciwdziałaniu nielegalnej eksploatacji i udostępnianiu w internecie utworów i produkcji audiowizualnych, do których ma prawa autorskie. więcej

SDP o komentarzu Cezarego Gmyza na temat prezes Sądu Najwyższego. ,,Skandalicznie niestosowny wpis"

Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich odniosło się do wpisu Cezarego Gmyza, korespondenta Telewizji Polskiej w Niemczech, który w ubiegły wtorek w kilku wpisach na Twitterze skrytykował Małgorzatę Gersdorf, pierwszą prezes Sądu Najwyższego. Stowarzyszenie stwierdziło, że wypowiedź dziennikarza w mediach społecznościowych była „skandalicznie niestosowna”. więcej

Dyrektor finansowa Fundacji Lux Veritatis: TV Trwam ma dziennie 3,4 mln widzów, utrzymuje się z datków od nich

Codziennie Telewizję Trwam ogląda regularnie ok. 3,4 mln osób, a łączna liczba widzów wynosi ok. 10 mln - stwierdziła Lidia Kochanowicz, dyrektor finansowa nadającej stację Fundacji Lux Veritatis. Mimo że kanał od dłuższego czasu emituje reklamy, podstawowym źródłem jego wpływów nadal są darowizny od widzów. więcej

3,1 mln widzów filmu ,,Wołyń", liderem TVP1

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziło studio pokazane w trakcie mundialowego meczu Kolumbia-Anglia, a drugie miejsce zajął mecz Rosji z Chorwacją. Szósty był film „Wołyń”, który śledziło 3,06 mln osób. Wśród stacji nadal liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Cykl ,,Amerykański chopper: powrót legendy" od 18 lipca w Discovery Channel

W środę 18 lipca br. stacja Discovery Channel rozpocznie emisję serialu dokumentalnego „Amerykański chopper”, który po sześciu latach wraca z nowym sezonem. więcej

Dariusz Szpakowski w komentarzu sprzyjał rosyjskim piłkarzom? Dyrektor TVP Sport: oskarżenia są absurdalne

Według niektórych dziennikarzy, m.in. Stanisława Janeckiego i Krzysztofa Świątka współpracujących z TVP Info, Dariusz Szpakowski sprzyjał Rosjanom, komentując ich mecz z Chorwatami w ćwierćfinale piłkarskich mistrzostw świata. Inni dziennikarze uznali te zarzuty za bezpodstawne. - Nie zgadzam się na bezpardonowy atak na Dariusza Szpakowskiego. Wszelkie oskarżenia są absurdalne - stwierdził Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport. więcej

Liberty Global, ITV i FremantleMedia chętni do zakupu Endemol Shine za 2,5 mld euro

Grupa producencka Endemol Shine jest w trakcie sondowania rynku pod kątem ewentualnej sprzedaży firmy. Według nieoficjalnych informacji wśród zainteresowanych przejęciem Endemola są Liberty Global, ITV i FremantleMedia, a także Lions Gate Entertainment oraz Banijay Group. Wartość ewentualnej transakcji może wynieść od 2 do 2,5 mld euro. więcej

,,World of Wonder" - nowy program Richarda Questa w CNN

Od 14 lipca 2018 roku CNN International będzie emitować nową podróżniczą serię Richarda Questa „World of Wonder”. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dariusz Klimczak i Roch Siciński w dziale informacji Radia ZET

Dziennikarze Dariusz Klimczak i Roch Siciński dołączyli do zespołu Radia ZET (Eurozet), pracują w dziale informacji rozgłośni. więcej

 
RMF FM na czele w Białymstoku. Radio Maryja awansowało na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i radio Maryja - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklamy Vizira bez Zygmunta Chajzera

Anna Starmach została nową ambasadorką reklamową marki Vizir (należącej do Procter&Gamble). Tym samym zakończono kilkunastoletnią współpracę w tym zakresie z Zygmuntem Chajzerem. - Brutalna kwestia wieku - grupa docelowa w tej kategorii produktów identyfikuje się bardziej ze swoimi rówieśnikami - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Starbucks wyeliminuje do 2020 roku plastikowe słomki ze swoich kawiarni

Sieć kawiarni Starbucks zapowiedziała, że do końca 2020 roku wyeliminuje ze wszystkich swoich kawiarni na całym świecie plastikowe słomki. więcej

TVN Media sprzedaje reklamy w serwisach Edipresse Polska

Na mocy podpisanej umowy TVN Media, biuro reklamy m.in. telewizji TVN zajmie się sprzedażą powierzchni reklamowych wideo i komercjalizacją treści wideo w należących do Edipresse Polska serwisach Polki.pl, Wizaz.pl, Mamotoja.pl, Party.pl, Gotujmy.pl i Ilewazy.pl. więcej

Artegence wygrywa przetarg na obsługę digital Energi

Energa rozstrzygnęła przetarg na długofalową obsługę digitalową. Zlecenie zdobyła agencja Artegence. więcej

Sokół, Pezet, Żabson i Sitek we wspólnym projekcie muzycznym dla marki EB

Czterech raperów: Sokół, Pezet, Żabson i Sitek rozpoczęło współpracę nad projektem, którego efektem będzie event sponsorowany przez markę piwa EB (Grupa Żywiec). Akcję wspiera kampania przygotowana przez agencje VML, Live, Starcom i Hope. więcej

F11 Agency przejmuje studio Virtual Brain

F11 Agency (poprzednio FaceAddicted) przejęła studio branded content Virtual Brain. Prezesem zarządu spółki został Piotr Krauschar, jeden z partnerów zarządzających F11. więcej

Ministerstwo Środowiska szuka agencji do kampanii o poprawie jakości powietrza

Resort środowiska chce pod koniec br. przeprowadzić ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną na temat poprawy jakości powietrza. więcej

Szymon Majewski reklamuje ofertę Ligi Mistrzów w Plusie (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci Plus, w której występuje Szymon Majewski. Tym razem promuje ofertę pakietu meczów Ligi Mistrzów w cenie abonamentu Ipla. więcej

Spark and Mortar nową spółką Grupy USP, szefem Marek Jankowski

Koncern farmaceutyczny USP wydzielił w swojej strukturze nową spółkę - Spark and Mortar. Będą w niej powstawać nowe produkty z kategorii zdrowia i jakości życia. Na czele jednostki stanął Marek Jankowski. więcej

Maciej Jaczewski szefem zespołu SEM/SEO i biddable media w Reprise

Maciej Jaczewski awansował na nowo utworzone stanowisko biddable media managera w agencji Reprise należącej do IPG Mediabrands. więcej

Adidas reklamuje buty FW19 UltraBoost Parley wyprodukowane z przetworzonego plastiku (wideo)

Firma Adidas rozpoczęła globalną kampanię reklamową, w której podkreśla swoją współpracę z organizacją Parley of the Oceans, która uświadamia problem zanieczyszczenia oceanów tworzywami sztucznymi. więcej

Spektakularny teleturniej promuje Face ID w iPhone X

Apple przygotował film reklamowy "Memory", w którym promuje funkcję Face ID w swoim jubileuszowym modelu smartfona iPhone X. więcej

Magdalena Mazurkiewicz przeszła z Syzygy do Ogilvy

Magdalena Mazurkiewicz dołączyła do zespołu agencji Ogilvy, obejmując stanowisko social media managera. Wcześniej pracowała w takich agencjach, jak Syzygy, Nairobia i VML Poland. więcej

Przemysław Maliszewski w zespole Kogifi

Przemysław Maliszewski objął funkcję senior executive VP digital platforms and services w Kogifi Consulting Group. Do firmy przeszedł z Sitecore, gdzie pracował jako szef sprzedaży w regionie CEE. więcej

Zygmunt Chajzer po 14 latach znika z reklam Vizira, Anna Starmach nową ambasadorką marki (wideo)

Anna Starmach, znana głównie z programów kulinarnych TVN, została nową ambasadorką reklamową marki Vizir (należącej do Procter&Gamble). Tym samym zakończono kilkunastoletnią współpracę w tym zakresie z Zygmuntem Chajzerem. więcej

Canal+ nietypowo reklamuje telewizyjną premierę "Dunkierki"

Z okazji debiutu filmu "Dunkierka" w Canal+, stacja przygotowała oryginalny spot reklamowy, inspirowany scenami z filmu Christophera Nolana. więcej

Multikino wprowadza opcję realizacji voucherów online

Sieć kin Multikino wprowadza na swojej stronie internetowej nową funkcjonalność. Klienci będą mogli za jej pośrednictwem realizować różnego rodzaju vouchery. więcej

BrandOxygen obsługuje w social mediach The ballOn

Agencja BrandOxygen nawiązała współpracę ze sportową marką premium The BallOn. więcej

Caparol nowym klientem They.pl

Agencja digital marketingu They.pl odpowida za działania 360 stopni marki Caparol, oferującej profesjonalne farby i systemy ociepleń. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Mariusz Szczygieł, oprócz Małgorzaty Domagalik, poprowadzi komercyjne spotkania Edipresse Polska

Wydawnictwo Edipresse Polska będzie kontynuować cykl spotkań „MasterClass. Sztuka konwersacji”. Wydarzenia - oprócz Małgorzaty Domagalik - poprowadzi reporter i pisarz Mariusz Szczygieł. Gościem kolejnego spotkania będzie Krystyna Janda. więcej

Piotr Zaremba z działem ,,Rozmowy Zaremby" w tygodniku ,,Wszystko co najważniejsze"

Do grona autorów tygodnika opinii „Wszystko co najważniejsze” dołączył dziennikarz Piotr Zaremba. - W tym wydaniu rozpoczynamy dział „Rozmowy Zaremby” dużym wywiadem z prof. Andrzejem Nowakiem - poinformował Wirtualnemedia.pl Michał Kłosowski, sekretarz redakcji tygodnika. więcej

Agnieszka Galińska i Beata Bartczak dyrektorami w biurze reklamy Bauera. Odchodzi Marta Gądek

Dyrektorem reklamy magazynów luksusowych i młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer została Agnieszka Galińska. Beata Bartczak objęła stanowisko dyrektora reklamy magazynów poradnikowych oraz dwutygodników w Wydawnictwie Bauer. Z firmą żegna się Marta Gądek. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie po raz pierwszy przyznało tytuł ,,Obywatela Dziennikarza Roku". Nagroda dla Władysława Ciejki

Towarzystwo Dziennikarskie ustanowiło własną nagrodę dziennikarską. Tytuł „Obywatela Dziennikarza Roku” ma być przyznawany zarówno dla profesjonalnych dziennikarzy, jak i działających w mediach społecznościowych za „odwagę, uczciwość i społeczne zaangażowanie w pracę”. W tym roku po raz pierwszy przyznano nagrodę Władysławowi Ciejce. więcej

Marta Ślusarek szefową działu aplikacji biznesowych w Time

Marta Ślusarek awansowała w spółce Time (należącej do Grupy ZPR Media) na nowo utworzone stanowisko szefa działu aplikacji biznesowych. W Grupie ZPR Media pracuje od prawie 20 lat. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych, tylko ,,Classic Auto" na plusie

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w kwietniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Warzecha i Ziemkiewicz o wywiadach ,,Sieci" z Morawieckim i Kaczyńskim: dziennikarstwo służebne, ,,dociekliwość"

Publicyści „Do Rzeczy” Łukasz Warzecha i Rafał Ziemkiewicz skrytykowali ostatnie wywiady w tygodniku „Sieci” (Fratria) z Mateuszem Morawieckim i Jarosławem Kaczyńskim przeprowadzone przez Jacka i Michała Karnowskich. - Michała i Jacka musiały strasznie kolana boleć. Tyle minut klęczenia - podsumował Warzecha. - Uczciwość każe pamiętać, że to politycy uzależniają zgodę na publikację rozmowy od jej późniejszego wykastrowania przez asystentów - zaznaczył Ziemkiewicz. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Serwisy z memami tracą popularność. Bezuzyteczna najbardziej w dół - na czele Demotywatory przed Kwejkiem (TOP 10)

Najpopularniejszymi serwisami z memami i śmiesznymi multimediami są Demotywatory.pl, Kwejk.pl i Joemonster.org. W skali roku zdecydowana większość witryn zanotowała duże spadki odwiedzalności. Procentowo najwięcej straciły Bezuzyteczna.pl, Podaj.to, Repostuj.pl i Mistrzowie.org, a wzrosty osiągnął tylko Jbzdy.pl. więcej

Allegro: 30 groszy miesięcznie za utrzymanie ofert nieaktywnych od roku

Od 25 lipca na Allegro będzie obowiązywała opłata za utrzymanie ofert wynosząca 10 groszy za 10 dni. Będzie pobierana za oferty, w których od minimum roku nie odnotowano żadnej transakcji. więcej

Twitter usuwa podejrzane konta, 70 milionów w ciągu dwóch miesięcy

W maju i czerwcu 2018 roku Twitter usunął z serwisu ponad 70 milionów kont podejrzanych o rozsyłanie dezinformacji lub spamu – wynika z niepotwierdzonych przez Twittera statystyk. Firma przyznaje jednak że prowadzi aktywną walkę o oczyszczenie platformy ze szkodliwych treści i zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom. więcej

Internet mobilny w czerwcu: liderami T-Mobile oraz Orange

Orange jest najlepszą w Polsce siecią, jeśli chodzi o szybkości pobierania danych, a T-Mobile pod względem szybkości wysyłania danych i najniższej wartości ping, pokazują czerwcowe dane z rankingu RFBenchmark, publikowanego przez firmę Notel. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Igor Janke odchodzi z agencji Bridge, stawia na Instytut Wolności i własny biznes

Igor Janke, partner i członek zarządu agencji doradztwa strategicznego Bridge, rozstaje się z firmą. Skupi się teraz na rozwoju własnej działalności biznesowej oraz think tanku Instytut Wolności, którego jest współzałożycielem i prezesem. więcej

Ewelina Przastek i Przemysław Gajos w zespole Hanami Communications

Do zespołu agencji Hanami Communications dołączyło dwoje nowych pracowników. Ewelina Przastek objęła stanowisko junior account executive, a Przemysław Gajos account executive. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Szymon Majewski reklamuje ofertę Ligi Mistrzów w Plusie (wideo)
Xiaomi Mi A2 zadebiutuje w lipcu z 6-calowym ekranem i w czterech konfiguracjach
Internet mobilny w czerwcu: liderami T-Mobile oraz Orange
Xiaomi ze słabym debiutem na giełdzie w Hong Kongu, akcje poniżej ceny otwarcia
Klienci FlixBusa zapłacą za bilety za pośrednictwem Google Pay
Samsung otwiera największą fabrykę smartfonów na świecie, będzie tam wytwarzał 120 mln urządzeń rocznie
Spektakularny teleturniej promuje Face ID w iPhone X
Sony uruchamia europejski portal dla fanów fotografii ? Universe
Multikino wprowadza opcję realizacji voucherów online
 
 
 
GOSPODARKA
 
Starbucks wyeliminuje do 2020 roku plastikowe słomki ze swoich kawiarni
Xiaomi ze słabym debiutem na giełdzie w Hong Kongu, akcje poniżej ceny otwarcia
Klienci FlixBusa zapłacą za bilety za pośrednictwem Google Pay
Spark and Mortar nową spółką Grupy USP, szefem Marek Jankowski
Polacy kupili prawie 4 miliony obligacji premiowych
Niskie podwyżki stóp procentowych uderzają w oszczędzających na lokatach
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
John Stankey, szef Warner Media: HBO musi skuteczniej walczyć o uwagę widzów
Netflix udostępnił plakat i zwiastun ,,Orange is the New Black 6". Serial będzie dostępny od 27 lipca
Koniec zdjęć do ósmego sezonu serialu "Gra o tron"
Film "Ant-Man i Osa" wakacyjnym hitem
"Jurassic World: Upadłe królestwo" zarobił już miliard dolarów
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj