|
|
|
|
|
|
|
30,7 mln Polaków miało kontakt z mundialem w TVP, mecze Polaków hitami
Wszystkie mecze mistrzostw świata 2018 w piłce nożnej w kanałach TVP śledziło średnio 4,08 mln osób. W porównaniu do mundialu 2014 sportowa impreza zyskała widzów. Największą publiczność zgromadziły spotkania reprezentacji Polski oraz finał rozgrywek - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT podpisała umowę na realizację badań oglądalności telewizji z Instytutem Łączności
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podpisała umowę z Instytutem Łączności na realizację badań oglądalności telewizji na podstawie analizy danych RPD (return path data - z ang. dane ze ścieżki zwrotnej - przyp.red.). Ma to być kolejny krok w stronę realizacji badań tele- i audiometrycznych nad którymi obecnie pracuje organ.
więcej
|
Małopolska skarbówka każe Cyfrowemu Polsatowi zapłacić 24,2 mln zł zaległego podatku, spółka zaskarży to do sądu
Naczelnik Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie podtrzymał decyzję z lutego br. nakazującą Cyfrowego Polsatowi zapłatę 24,2 mln zł plus odsetki zaległego podatku dochodowego z 2012 roku. Firma zaskarży tę decyzję do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie.
więcej
|
Telewizja Polska żąda przeprosin od Juliusza Brauna. ,,Trudno mi o życzliwość dla obecnego kierownictwa"
Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun nie zamierza przepraszać za zarzucenie prezesowi TVP Jackowi Kurskiemu manipulacji wynikami oglądalności. - W swoich działaniach kieruję się niezmiennie troską o przyszłość polskiego nadawcy publicznego, natomiast faktycznie trudno mi o życzliwość dla obecnego kierownictwa - powiedział Wirtualnemedia.pl Braun.
więcej
|
Eutelsat i Canal+ kończą spór o finanse, satelitarna transmisja nadawcy niezagrożona
Canal+ i nc+ oraz satelitarny operator Eutelsat zakończyły trwający 2 lata spór na tle finansowym. Nieporozumienia dotyczyły nieuregulowanych rachunków pomiędzy partnerami, które mogły grozić zaprzestaniem transmitowania przez satelity Eutelsatu sygnału Canal+ i nc+ w Polsce i Afryce. Strony sporu oskarżały się też wzajemnie o zabronione praktyki rynkowe.
więcej
|
Cezary Łazarewicz sugeruje istnienie ,,czarnej listy" w TVP. Telewizja publiczna stanowczo zaprzecza
Pisarz i publicysta Cezary Łazarewicz opisał na Facebooku sytuację z której wynika, że reporter Telewizji Polskiej prosił go o wypowiedź do jednego z programów informacyjnych. Po tym, jak Łazarewicz zaproponował reporterowi w zastępstwie „znane małżeństwo”, dziennikarz miał mu powiedzieć, że „nie ma na nich zgody”. Łazarewicz sugeruje istnienie tzw. czarnej listy osób, które są niemile widziane w telewizji publicznej. Biuro prasowe TVP po raz kolejny stanowczo zaprzecza.
więcej
|
9 września kolejna edycja tzw. wielkiego meczu. W charytatywnym meczu zmierzą się WOŚP i TVN
W niedzielę, 9 września 2018 roku na stadionie przy ul. Łazienkowskiej w Warszawie odbędzie się kolejna edycja tzw. wielkiego meczu. Już po raz drugi z rzędu charytatywnym pojedynku zmierzą się ze sobą drużyny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i TVN.
więcej
|
Nielsen: TVP na mundialu z reklam zarobiła 232 mln zł
Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w wyniosły łącznie 232,40 mln zł. Mecze naszej reprezentacji zarobiły łącznie 49,10 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Finał mundialu hitem tygodnia, 2,2 mln widzów ,,Dróg wolności"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził finałowy mecz mundialu w Rosji, a drugie i trzecie miejsce należało do półfinałów. Wśród stacji nadal liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emisja "Alarmu!" w TVP1 przesunięta na 20:10
Od poniedziałku 16 lipca interwencyjny program TVP1 "Alarm!" emitowany jest o stałej porze, 20:10. Wcześniej premierowe odcinki misyjnej audycji pokazywano o 20:15.
więcej
|
Kate Gutman szefową ds. treści w USA Today Network
Kate Gutman, była wiceprezes ds. strategii koncernu medialnego A+E Networks International została szefem ds. treści platformy USA Today Network. Będzie odpowiadać za tworzenie i dostarczanie treści do internetowego serwisu dziennika „USA Today” oraz ponad 100 lokalnych stron newsowych należących do wydawnictwa Gannett.
więcej
|
"The Nevers" - nowy serial HBO. Za projekt odpowiada Joss Whedon
Joss Whedon, twórca takich telewizyjnych klasyków jak "Buffy: Postrach wampirów" czy "Firefly", szykuje kolejny serial. Produkcja "The Nevers" powstanie dla HBO.
więcej
|
Małgorzata Steckiewicz prowadzącą ,,Minęła 8" w TVP Info
Małgorzata Steckiewicz dołączyła do grona gospodarzy programu „Minęła 8” w TVP Info. Cykl prowadzą również Adrian Klarenbach i Krzysztof Świątek z Polskiego Radia 24.
więcej
|
,,Steven Universe 4 " w Cartoon Network
Od 23 lipca 2018 roku Cartoon Network rozpocznie emisję czwartego sezonu animowanego serialu „Steven Universe”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa RMF z 267,4 mln zł wpływów i 133,3 mln zł zysku. RMF FM daje dwie trzecie przychodów z reklam
W ub.r. Grupa RMF (nadawca stacji RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 0,7 proc. do 267,42 mln zł oraz wzrost zysku netto o 5,3 proc. do 133,29 mln zł. Ponad 90 proc. przychodów firmy pochodzi z reklamy, z czego ok. dwóch trzecich generuje RMF FM, a poniżej 5 proc. - serwisy internetowe nadawcy.
więcej
|
|
Tomasz Zimoch wygrał proces z Polskim Radiem, zawieszenie za krytykę nadawcy w wywiadzie było bezpodstawne
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Żoliborza orzekł, że zawieszenie w maju 2016 roku dziennikarza sportowego Tomasza Zimocha po tym, jak w wywiadzie prasowym skrytykował sytuację w Polskim Radiu, nie miało podstaw prawnych.
więcej
|
|
Filip Rdesiński zrezygnował z zarządzania Radiem Poznań
Filip Rdesiński złożył rezygnację z funkcji prezesa Radia Poznań (poprzednio funkcjonującego pod nazwą Radio Markury). Kierował stacją przez ponad dwa lata, jego obowiązki na razie przejął Witold Gładkij.
więcej
|
|
Jedynka w konkursie ,,Lato z radiem spełnia marzenia" przeznaczy 111 tys. zł dla potrzebujących
Od 17 lipca do 3 sierpnia br. odbywać się będzie konkurs „Lato z radiem spełnia marzenia”, w którym na adres redakcji „Lata z radiem” można przesyłać zgłoszenia osób lub rodzin, które potrzebują wsparcia. Pula, jaką Jedynka przeznacza na nagrody w konkursie, wynosi 111 111 złotych. Zwycięzców poznamy pod koniec wakacji.
więcej
|
|
|
|
Nielsen: TVP na mundialu z reklam zarobiła 232 mln zł
Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w wyniosły łącznie 232,40 mln zł. Mecze naszej reprezentacji zarobiły łącznie 49,10 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polski internauta ogląda wideo w sieci przez 49 minut dziennie, globalna średnia do 67 minut
Internauci w Polsce każdego dnia na przeglądaniu treści wideo w sieci spędzają średnio po 49 minut. Za dwa lata ten wskaźnik wzrośnie do 60 minut, natomiast średnia dla całego świata wydłuży się z 67 do 84 minut - wynika z analizy domu mediowego Zenith.
więcej
|
MullenLowe MediaHub przejmuje od Havas Media obsługę mediową Feneduru
Dom mediowy MullenLowe MediaHub przejął od Havas Media obsługę mediową urugwajskiego producenta chemii przemysłowej Fenedur, do której należą marki Kropelka czy Poxipol. Firma w sierpniu wprowadzi nowy brand na polski rynek.
więcej
|
Iwona Czech za Dariusza Maciołka odpowiada za komunikację Aviviy
Iwona Czech kieruje od lipca działem komunikacji i zarządzania marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który przeszedł do banku BGŻ BNP Paribas.
więcej
|
Dariusz Maciołek kieruje marketingiem BGŻ BNP Paribas
Dariusz Maciołek objął stanowisko dyrektora zarządzającego pionem komunikacji BGŻ BNP Paribas. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Machela, który z końcem maja br. rozstał się z firmą.
więcej
|
Jakub Prószyński rozstał się z Truly
Jakub Prószyński po trzech latach zakończył pracę w agencji Truly. Pełnił tam funkcję head of social media team.
więcej
|
Co czwarty konsument zwraca uwagę na skład kupowanych produktów
24 proc. konsumentów czyta etykiety ze składem kupowanych produktów. Głównie są to osoby po 55. roku życia - wynika z badania IRCenter.
więcej
|
Sarah Jessica Parker w kampanii Intimissimi
Amerykańska aktorka Sarah Jessica Parker została twarzą nowego modelu biustonosza od Intimissimi, balkonetki Jessica. Produkt wchodzi w skład kolekcji jesień/zima 2018/19.
więcej
|
Aforti Finance z kampanią reklamującą pożyczki dla sektora MSP
Aforti Finance, firma specjalizująca się w udzielaniu pożyczek poza bankowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, ruszyła z kampanią reklamową. Działania przygotowały Prospero, Wavemaker oraz dział marketingu i PR Aforti.
więcej
|
Rafał Broniarek: z Ogilvy & Mather do Red8 Advertising
Do zespołu agencji reklamowej Red8 Advertising dołączył Rafał Broniarek, objął stanowisko senior strategic plannera.
więcej
|
Alfavox z nową identyfikacją wizualną. Michał Góra prezesem, Piotr Wójcik w zarządzie
Firma Alfavox, działająca w branży ICT, ogłosiła zmiany w strukturze organizacyjnej. W skład zarządu weszli Michał Góra i Piotr Wójcik. Spółka odświeżyła także brand, prezentując nowe logo oraz nową odsłonę strony internetowej.
więcej
|
Brand24 przez kwartał zyskał 7 proc. klientów, a przez rok - 44 proc.
Na koniec czerwca br. firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu miała 2544 aktywnych klientów, wobec 2384 kwartał wcześniej i 1764 w połowie ub.r.
więcej
|
Marta Kowalczyk szefem warszawskiego oddziału SEOgroup i new business directorem
Marta Kowalczyk objęła stanowisko new business directora i szefa warszawskiego oddziału SEOgroup. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Kusidła.
więcej
|
Beckers promuje w radiu swój wakacyjny konkurs
Ruszyła kampania radiowa promująca wakacyjny konkurs marki farb Beckers „Uchwyć barwy lata". Działania potrwają 12 sierpnia, czyli do zakończenia konkursu.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Polska" wydała ponad 4 mln zł na relaunch, zmalał zysk ,,GPC". Wg Niezalezna.pl przekaz TVP wypiera portale prawicy
W ub.r. Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca „Gazety Polskiej”, zanotowało 15,09 mln zł wpływów netto ze sprzedaży oraz 539,9 tys. zł straty netto. Na relaunch tygodnika wiosną ub.r. firma wydała ponad 4 mln zł. Z kolei zarząd Słowa Niezależnego, wydawcy Niezalezna.pl i „Nowego Państwa” zwraca uwagę na „wypierania konserwatywnych portali przez przekaz TVP” oraz promowanie wPolityce.pl przez publicznego nadawcę.
więcej
|
Były prezes PAP Artur Dmochowski kandydatem na ambasadora RP
Artur Dmochowski, były prezes Polskiej Agencji Prasowej do października 2017 roku, kandyduje na stanowisko ambasadora RP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W środę ma odbyć się posiedzenie Komisji Spraw Zagranicznych, która zajmie się zaopiniowaniem kandydatów na ambasadorów.
więcej
|
Kate Gutman szefową ds. treści w USA Today Network
Kate Gutman, była wiceprezes ds. strategii koncernu medialnego A+E Networks International została szefem ds. treści platformy USA Today Network. Będzie odpowiadać za tworzenie i dostarczanie treści do internetowego serwisu dziennika „USA Today” oraz ponad 100 lokalnych stron newsowych należących do wydawnictwa Gannett.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, ,,NG Traveler" z największym spadkiem
W segmencie miesięczników podróżniczych w kwietniu br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „NG Traveler”, a pozycję lidera sprzedaży zachował „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Netflix z rosnącymi przychodami i zyskiem, ale słabnącym przyrostem użytkowników. Z serwisu korzysta ponad 130 mln internautów
W II kwartale 2018 roku Netflix zanotował przychody w wysokości ponad 3,9 mld dolarów, a zysk netto serwisu osiągnął poziom 384 mln. Platforma przyciągnęła do siebie 5,2 mln nowych użytkowników, których przeważająca większość pochodzi z rynków poza USA. W sumie z Netflixa korzysta obecnie ponad 130 mln internautów.
więcej
|
Komisja Europejska żąda od Airbnb podawania prawdziwych cen wynajmu i zmian w regulaminie. ,,Traktujemy bardzo poważnie te wątpliwości"
Komisja Europejska zwróciła się do serwisu Airbnb o zmianę jego polityki. Według komisji sposób prezentowania przez platformę cen wynajęcia jest mylący, nie uwzględnia bowiem wszystkich końcowych kosztów. KE chce także dostosowania regulaminu serwisu do norm unijnych. - Traktujemy bardzo poważnie wątpliwości KE, postaramy się być tak transparentni dla naszej społeczności jak to tylko możliwe - zapewnia Airbnb w komentarzu przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
VoD.pl z nowym logo oraz produkcjami z MTV i Comedy Central
Serwis VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska) zyskał nową identyfikację wizualną opartą na logotypie. W ramach umowy z Viacom International Media Networks w witrynie pojawiły się wybrane seriale i produkcje ze stacji MTV i Comedy Central.
więcej
|
Co drugi polski internauta wie co to smart shopping
Kupowanie online, korzystanie z promocji i porównywarek cenowych, czytanie opinii użytkowników wybranych produktów. To recepta Polaków na tzw. smart shopping - wynika z badania Payback Opinion Poll.
więcej
|
Rafał Masny przestaje prowadzić "To już jutro" na YouTube
Twórca internetowy Rafał Masny przestaje prowadzić odcinki na założonym przez siebie kanale popularnonaukowym "To już jutro" na YouTube. Nowym prowadzącym został Tomasz Zachara. Masny nadal będzie pracować nad rozwojem kanału w roli konsultanta.
więcej
|
Polski internauta ogląda wideo w sieci przez 49 minut dziennie, globalna średnia do 67 minut
Internauci w Polsce każdego dnia na przeglądaniu treści wideo w sieci spędzają średnio po 49 minut. Za dwa lata ten wskaźnik wzrośnie do 60 minut, natomiast średnia dla całego świata wydłuży się z 67 do 84 minut - wynika z analizy domu mediowego Zenith.
więcej
|
Olivia Colman zagra królową Elżbietę II w ,,The Crown 3". Netflix udostępnił pierwsze zdjęcia
Netflix udostępnił właśnie pierwsze zdjęcie z trzeciego sezonu serialu „The Crown” z Olivią Colman w roli królowej Elżbiety II. Premiera produkcji planowana jest na 2019 rok.
więcej
|
Ewa Wachowicz felietonistką Wirtualnej Polski. Tworzy teksty i przepisy dla WP Kuchnia
Producentka i dziennikarka telewizyjna Ewa Wachowicz została nową felietonistką serwisu WP Kuchnia (Grupa Wirtualna Polska). Przygotowuje materiały o tematyce kulinarnej i lifestyle’owej. W serwisie powstanie również baza jej autorskich przepisów.
więcej
|
Brand24 przez kwartał zyskał 7 proc. klientów, a przez rok - 44 proc.
Na koniec czerwca br. firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu miała 2544 aktywnych klientów, wobec 2384 kwartał wcześniej i 1764 w połowie ub.r.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|