|
|
|
|
|
|
|
TVP na mundialu zarobiła 10 mln zł. Jacek Kurski: Pokazaliśmy rynkowi, że oglądalność meczów jest wyższa
Przychody Telewizji Polskiej z mundialu wyniosły 77 mln zł. Wszystkie wydatki nadawcy związane z wydarzeniem to 67 mln zł, co oznacza zysk w wysokości 10 mln zł netto - poinformował Jacek Kurski, prezes TVP na konferencji podsumowującej sportową imprezę.
więcej
|
Rekordowy mundial TVP w internecie. Aplikacja mobilna TVP Sport z 1,1 mln pobrań
Dzięki mundialowi internetowe serwisy TVP odnotowały historyczne rekordy. - Trafiło do nas 40 proc. nowych użytkowników - informuje członek zarządu Telewizji Polskiej Maciej Stanecki.
więcej
|
NC+ uruchomi Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. Jest zgoda KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na koncesję na nadawanie nowych stacji dla ITI Neovision (operator platformy nc+). W ten sposób do portfolio kanałów sportowych Canal+ dołączą Canal+ Sport 3 oraz Canal+ Sport 4.
więcej
|
Jacek Kurski: Mundial uwidocznił patologię. Oglądalność TVP według MOR była o 38 proc. wyższa względem Nielsena
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na konferencji podsumowującej właśnie zakończony mundial poinformował, że zsumowana oglądalność TVP1, TVP2 i TVP Sport w trakcie trwania mundialu według MOR była o 38 proc. wyższa względem pomiarów Nielsena. - Mundial uwidocznił nam pewną patologię, w jakiej znalazł się system mierzenia oglądalności w Polsce - komentował.
więcej
|
Telewizja Polska i Polskie Radio stracą miliony na podatku VAT przez decyzję sądu
Telewizja Polska oraz Polskie Radio stracą miliony decyzją Naczelnego Sądu Administracyjnego w sprawie odliczenia podatku VAT. Wyrok sądu dotyczył rozgłośni regionalnych Polskiego Radia w Olsztynie, Rzeszowie, Koszalinie, Bydgoszczy, Gdańsku, Szczecinie, Krakowie oraz na Pomorzu i Kujawach.
więcej
|
,,Kropka nad i" straciła 110 tys. widzów. Hitem rozmowa z Rafałem Trzaskowskim
W sezonie 2017/2018 „Kropkę nad i” oglądało średnio 633 tys. widzów, o 110 tys. osób mniej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik nadal był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 7,68 mln zł.
więcej
|
,,Lepiej późno niż wcale" nowym programem Polsatu. Prowadzącym Rafał Masny
Telewizja Polsat po wakacjach pokaże nowy program „Lepiej późno niż wcale”, w którym czwórka celebrytów uda się w podróż do Azji. Za projekt odpowiada firma Golden Media Polska.
więcej
|
W sierpniu spoty w TVN najdroższe przy ,,Faktach", Sopot Festival| i ,,Kuchennych rewolucjach"
Biuro reklamy TVN w cenniku stacji na sierpień br. znacząco podniosło ceny spotów w porównaniu do sierpnia ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklam przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”, „Top of the top Sopot Festival” i niedzielnym wydaniu „Faktów”.
więcej
|
Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce i pogoda najdroższe w cenniku TVP na sierpień
Ceny reklam w sierpniu br. na głównych antenach Telewizji Polskiej są zbliżone, a niekiedy nawet tańsze niż przed rokiem. Reklamodawcy zapłacą najwięcej za spoty przy transmisjach z Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce oraz przy prognozie pogody.
więcej
|
Telewizja Polsat pokaże mecze Lecha Poznań i Jagiellonii Białystok w eliminacjach do Ligi Europy
W czwartek, 19 lipca br. odbędzie się rewanżowe spotkanie Lecha Poznań z ormiańskim Gandzasarem Kapan w pierwszej rundzie eliminacji do Ligi Europy, a tydzień później będzie miał miejsce mecz eliminacyjny w tych rozgrywkach Jagiellonii Białystok z portugalskim Rio Ave. Oba pojedynki na żywo będzie można oglądać w Super Polsat i Polsat Sport.
więcej
|
Coraz gorsza jakość seriali w Polsce. ,,Producenci zdumpowali wynagrodzenie aktorów"
W Polsce robi się zbyt dużo paradokumentów – uważa aktorka. Jej zdaniem produkcje te zaniżyły jakość seriali telewizyjnych oraz przyczyniły się do zredukowania stawek dla aktorów. Gwiazda zgadza się, że udział w niektórych serialach łączy się z małym prestiżem, rozumie jednak, że dla wielu aktorów to życiowa konieczność.
więcej
|
Michael Ebeid, szef australijskiej stacji SBS odchodzi ze stanowiska
Michael Ebeid, prezes publicznej australijskiej stacji telewizyjnej SBS po 7 latach kierowania nią zrezygnował ze stanowiska. Menedżer zdradził, że otrzymał propozycję innej pracy, a nadawca zapowiada że będzie poszukiwał następcy Ebeida na stanowisku szefa SBS.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska i Polskie Radio stracą miliony na podatku VAT przez decyzję sądu
Telewizja Polska oraz Polskie Radio stracą miliony decyzją Naczelnego Sądu Administracyjnego w sprawie odliczenia podatku VAT. Wyrok sądu dotyczył rozgłośni regionalnych Polskiego Radia w Olsztynie, Rzeszowie, Koszalinie, Bydgoszczy, Gdańsku, Szczecinie, Krakowie oraz na Pomorzu i Kujawach.
więcej
|
|
RMF Maxxx oraz Meloradio z koncesjami na kolejne 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesję na nadawanie na kolejne 10 lat dla RMF Maxxx (właścicielem jest spółka Multimedia) oraz dla Meloradio (właścicielem jest Grupa Eurozet).
więcej
|
|
Polska Fundacja Narodowa: Filip Rdesiński i Robert Lubański w zarządzie, odszedł Maciej Świrski
Do zarządu Polskiej Fundacji Narodowej powołani zostali Filip Rdesiński (na stanowisko prezesa), Robert Lubański i poprzedni prezes Cezary Jurkiewicz. Z funkcji wiceprezesa PFN zrezygnował natomiast Maciej Świrski.
więcej
|
|
Radio eM Kielce z kolejnymi częstotliwościami w województwie świętokrzyskim
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na rozszerzenie koncesji dla Diecezji Kieleckiej (nadawca Radio eM Kielce). Rozgłośnia będzie nadawać również w lokalizacjach Czarnca (na częstotliwości 94,4 MHz) i Kielce Święty Krzyż (na 91,3 MHz).
więcej
|
|
|
|
Wartość marketingowa reprezentacji Polski spadła po mundialowym blamażu
Wartość marketingowa polskiej reprezentacji piłkarskiej mocno spadła po mundialu w Rosji - pokazuje analiza agencji SW Research.
więcej
|
Publicis Media zajmie się globalną obsługą mediową Lenovo
Firma Lenovo wybrała do obsługi mediowej jej globalnego budżetu agencję Publicis Media należącą do Publicis Groupe. Wcześniej marketer współpracował z kilkoma domami mediowymi.
więcej
|
Play zastrzegł kolor fioletowy, ma na niego wyłączność w branży telekomunikacyjnej
Operator sieci Play uzyskał w Urzędzie Patentowym wyłączne prawo w ramach sektora telekomunikacyjnego do posługiwania się barwą fioletową. Sieć Play ma fioletowe logo od początku działalności.
więcej
|
W sierpniu spoty w TVN najdroższe przy ,,Faktach", Sopot Festival| i ,,Kuchennych rewolucjach"
Biuro reklamy TVN w cenniku stacji na sierpień br. znacząco podniosło ceny spotów w porównaniu do sierpnia ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklam przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”, „Top of the top Sopot Festival” i niedzielnym wydaniu „Faktów”.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa: Filip Rdesiński i Robert Lubański w zarządzie, odszedł Maciej Świrski
Do zarządu Polskiej Fundacji Narodowej powołani zostali Filip Rdesiński (na stanowisko prezesa), Robert Lubański i poprzedni prezes Cezary Jurkiewicz. Z funkcji wiceprezesa PFN zrezygnował natomiast Maciej Świrski.
więcej
|
Rusza kampania ,,Lato smakuje lepiej z Lay's"
Marka chipsów Lay’s (PepsiCo) wystartowała z wakacyjną kampanią promocyjną. Działania prowadzone pod hasłem „Lato smakuje lepiej z Lay’s” przygotowały BBDO Warszawa, VML Poland, Media Direction OMD, Brave Agency, Pink Pepper Media i Questia.
więcej
|
Fortuna zamiast Nice sponsorem tytularnym pierwszej ligi piłki nożnej
Firma Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie została sponsorem tytularnym 1 ligi piłkarskiej. W ramach umowy przez najbliższe trzy sezony rozgrywki będą nosić nazwę Fortuna 1 Liga. Poprzednio ich sponsorem tytularnym była spółka Nice Polska.
więcej
|
Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce i pogoda najdroższe w cenniku TVP na sierpień
Ceny reklam w sierpniu br. na głównych antenach Telewizji Polskiej są zbliżone, a niekiedy nawet tańsze niż przed rokiem. Reklamodawcy zapłacą najwięcej za spoty przy transmisjach z Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce oraz przy prognozie pogody.
więcej
|
,,Poczuj wszystko" w reklamach prezerwatyw Skyn (wideo)
Trwa polska odsłona kampanii „Save Intimacy” promującej prezerwatywy Skyn (produkowane przez firmę Unimil należącą do koncernu Ansell) wyposażone w materiał Skynfeel. Za realizacją akcji, obejmującej głównie telewizję i internet, odpowiadają agencja buzz. i dom mediowy Wavemaker.
więcej
|
Burberry zniszczyła ubrania za 38 mln dolarów
Marka odzieżowa premium Burberry zutylizowała tylko w tym roku odzież i dodatki warte 38 milionów dolarów. Powód? Brand nie uznaje promocji i wyprzedaży z uwagi na swój ekskluzywny charakter.
więcej
|
Lena Dunham w kampanii edukacyjnej na temat życia seksualnego
"Let’s Talk About It" to tytuł kampanii marki Lola, oferującej organiczne produkty dla kobiet. Twarzą akcji jest amerykańska aktorka, reżyserka i scenarzystka Lena Dunham, znana m.in. z serialu "Dziewczyny" stacji HBO.
więcej
|
Krzysztof Kłapa prezesem zarządu Fundacji Ronalda McDonalda
Krzysztof Kłapa został prezesem polskiego zarządu Fundacji Ronalda McDonalda. Z McDonald’s Polska związany jest od 27 lat.
więcej
|
Versace stworzyło "najdłuższy plakat reklamowy świata"
W najnowszej reklamie Versace do jednego plakatu reklamowego pozowało 54 modelek i modeli, stając obok siebie ramię w ramię. Autorem zdjęcia jest Steven Meisel. Fotografia jest częścią kampanii promującej kolekcję jesień-zima 2018/2019.
więcej
|
CCC sponsorem tytularnym kolarskiej grupy BMC
Marka obuwnicza CCC została tytularnym sponsorem kolarskiej grupy BMC (dawniej BMC Racing Team).
więcej
|
Łukasz Konik ambasadorem kampanii marki Bracia Koral
Kucharz Łukasz Konik został twarzą nowej kampanii marki lodów Bracia Koral. Motywem przewodnim akcji są poszukiwania smaków dzieciństwa.
więcej
|
PKO BP będzie sponsorować piłkarską Lotto Ekstraklasę
PKO Bank Polski zostanie oficjalnym bankiem piłkarskiej Lotto Ekstraklasy. Umowa sponsorska ma zostać podpisana na kilka lat.
więcej
|
Piotr Siemaszko: z Deloitte Digital do Mindspot
Do zespołu social media agencji Mindpspot Communication & Media dołączył Piotr Siemaszko. Objął stanowisko social media specialist.
więcej
|
Agencja V&P stawia na konwersję
Agencja V&P zmienia zakres świadczonych usług. Nowa strategia "360 Conversion Marketing" koncentruje się na konwersji jako mierniku efektywności działań marketingowych.
więcej
|
Paulina Malczewska zasila dział kreacji El Padre
Po przejściu okresu próbnego, do zespołu agencji El Padre na stanowisko kreatywne dołączyła Paulina Malczewska.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Fratria z 34,2 mln zł wpływów i 3,2 mln zł zysku. Karnowski: ograniczamy koszty wydawnicze
W ub.r. spółka Fratria - wydawca pism „Sieci”, „Sieci historii” i „Gazeta Bankowa”, portalu wPolityce.pl i Telewizji wPolsce.pl - osiągnęła niewielkie wzrosty przychodów sprzedażowych (do 34,2 mln zł) i zysku netto (do 3,17 mln zł). - Własne koszty redakcyjne, wydawnicze zmniejszyliśmy o jakieś 20-30 procent, mimo że w pierwszej połowie zeszłego roku nie mieliśmy jeszcze Telewizji wPolsce.pl - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu firmy.
więcej
|
,,Świat Wiedzy" na czele pism popularnonaukowych w kwietniu, a ,,W Sieci Historii" - historycznych
W kwietniu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Rząd szykuje szerokie blokowanie stron internetowych. ,,W projekcie jest zaszyta inwigilacja użytkowników sieci"
Rząd pracuje nad wprowadzeniem centralnego rejestru stron internetowych oferujących nielegalne towary i usługi. Dostęp do domen umieszczonych na liście ma być blokowany przez dostawców internetu. Ministerstwo Cyfryzacji zapewnia, że centralny rejestr to niższe koszty walki z zabronioną działalnością, ale organizacje broniące wolności w sieci przestrzegają, że w projekcie otwarto furtkę do inwigilacji w sieci i kontrolowania jakie strony odwiedzają internauci.
więcej
|
Wydawca Grupy naTemat ze spadkiem wpływów i zysku, ograniczył wydatki na usługi obce
W ub.r. spółka Glob360, właściciel Grupy naTemat, zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 27,5 proc. do 5,4 mln zł oraz 364,55 tys. zł zysku netto (wobec 1,15 mln zł zysku rok wcześniej). Udziałowcy spółki, Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, większość zysku przeznaczyli na kapitał zapasowy.
więcej
|
Jeff Bezos z majątkiem 150 mld dolarów pierwszy na liście najbogatszych ludzi świata
Jeff Bezos, twórca i szef koncernu Amazon trafił na szczyt listy najbogatszych osób na świecie z majątkiem szacowanym na 150 mld dolarów. Bezos zdetronizował Billa Gatesa, założyciela Microsoftu, którego portfel jest wyceniany na 95 mld dolarów.
więcej
|
Test prędkości internetu od Netflixa z nowymi funkcjami
Netflix wprowadza nowe funkcjonalności do swojej usługi testu prędkości internetu. Fast.com mierzy teraz prędkość wysyłania danych internetowych i opóźnienie (tzw. ping).
więcej
|
Groupon powiększa biuro w Katowicach. Praca dla 100 osób
Kolejne 100 osób znajdzie zatrudnienie w siedzibie Centrum Usług Wspólnych Groupon w Katowicach. 1000 m2 nowego piętra będzie siedzibą ekspertów w obszarach zarządzania treścią, robotyki i automatyzacji.
więcej
|
Sylwia Niemczyk: z Edipresse Polska do Wirtualnej Polski
Z początkiem sierpnia Sylwia Niemczyk obejmie funkcję redaktor naczelnej WP Kobieta i szefowej wszystkich serwisów lifestylowych Wirtualnej Polski. Poprzednio pracowała w Edipresse Polska.
więcej
|
Jak zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne?
W marcu, Google poinformował na swoim oficjalnym blogu o stopniowym migrowaniu witryn do indeksu mobilnego. Oznacza to, że wyniki wyszukiwania organicznego zostaną z czasem ujednolicone na wszystkich urządzeniach w oparciu o Mobile-First Index. Jak poprawnie zoptymalizować stronę pod różne urządzenia i czym jest Mobile-First Index?
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|