Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 18 Lipca 2018
 
 
 
TVP na mundialu zarobiła 10 mln zł. Jacek Kurski: Pokazaliśmy rynkowi, że oglądalność meczów jest wyższa
 
Przychody Telewizji Polskiej z mundialu wyniosły 77 mln zł. Wszystkie wydatki nadawcy związane z wydarzeniem to 67 mln zł, co oznacza zysk w wysokości 10 mln zł netto - poinformował Jacek Kurski, prezes TVP na konferencji podsumowującej sportową imprezę. więcej
 
 
Fratria z 34,2 mln zł wpływów i 3,2 mln zł zysku. Karnowski: ograniczamy koszty wydawnicze
 
W ub.r. spółka Fratria - wydawca pism „Sieci”, „Sieci historii” i „Gazeta Bankowa”, portalu wPolityce.pl i Telewizji wPolsce.pl - osiągnęła niewielkie wzrosty przychodów sprzedażowych (do 34,2 mln zł) i zysku netto (do 3,17 mln zł). - Własne koszty redakcyjne, wydawnicze zmniejszyliśmy o jakieś 20-30 procent, mimo że w pierwszej połowie zeszłego roku nie mieliśmy jeszcze Telewizji wPolsce.pl - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu firmy. więcej
 
 
Rząd szykuje szerokie blokowanie stron internetowych. ,,W projekcie jest zaszyta inwigilacja użytkowników sieci"
 
Rząd pracuje nad wprowadzeniem centralnego rejestru stron internetowych  oferujących nielegalne towary i usługi. Dostęp do domen umieszczonych na liście ma być blokowany przez dostawców internetu. Ministerstwo Cyfryzacji zapewnia, że centralny rejestr to niższe koszty walki z zabronioną działalnością, ale organizacje broniące wolności w sieci przestrzegają, że w projekcie otwarto furtkę do inwigilacji w sieci i kontrolowania jakie strony odwiedzają internauci. więcej
 
 
Rekordowy mundial TVP w internecie. Aplikacja mobilna TVP Sport z 1,1 mln pobrań
 
Dzięki mundialowi internetowe serwisy TVP odnotowały historyczne rekordy.  - Trafiło do nas 40 proc. nowych użytkowników  - informuje członek zarządu Telewizji Polskiej Maciej Stanecki. więcej
 
 
Wydawca Grupy naTemat ze spadkiem wpływów i zysku, ograniczył wydatki na usługi obce
 
W ub.r. spółka Glob360, właściciel Grupy naTemat, zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 27,5 proc. do 5,4 mln zł oraz 364,55 tys. zł zysku netto (wobec 1,15 mln zł zysku rok wcześniej). Udziałowcy spółki, Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, większość zysku przeznaczyli na kapitał zapasowy. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Grupa RMF z 267,4 mln zł wpływów i 133,3 mln zł zysku. RMF FM daje dwie trzecie przychodów z reklam więcej
 
,,Gazeta Polska" wydała ponad 4 mln zł na relaunch, zmalał zysk ,,GPC". Wg Niezalezna.pl przekaz TVP wypiera portale prawicy więcej
 
Tomasz Zimoch wygrał proces z Polskim Radiem, zawieszenie za krytykę nadawcy w wywiadzie było bezpodstawne więcej
 
Grupa TVN w ub.r. z 1,81 mld zł wpływów i 466 mln zł zysku. W górę wpływy z reklam i sponsoringu, w dół - od operatorów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Social Media Specialist LOVE TO TALK
Branded Content Specialist Ringier Axel Springer Media
Special Projects Manager w Newsweek Polska Onet-Ringier Axel Springer
Redaktor prowadzący serwisu z informacjami lokalnymi Grupa ZPR Media
Dziennikarz / Redaktor serwisu Fakt24.pl Fakt24.pl
PR & Digital Marketing Coordinator Eleven Sports Network
Junior Sales Manager Filmweb
Digital Product Manager Edipresse Polska
Senior Account Manager Grupa ZPR Media
Account Manager / dział agencyjny Grupa ZPR Media
Junior Project Manager 4fun Media S.A.
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP na mundialu zarobiła 10 mln zł. Jacek Kurski: Pokazaliśmy rynkowi, że oglądalność meczów jest wyższa

Przychody Telewizji Polskiej z mundialu wyniosły 77 mln zł. Wszystkie wydatki nadawcy związane z wydarzeniem to 67 mln zł, co oznacza zysk w wysokości 10 mln zł netto - poinformował Jacek Kurski, prezes TVP na konferencji podsumowującej sportową imprezę. więcej

Rekordowy mundial TVP w internecie. Aplikacja mobilna TVP Sport z 1,1 mln pobrań

Dzięki mundialowi internetowe serwisy TVP odnotowały historyczne rekordy.  - Trafiło do nas 40 proc. nowych użytkowników  - informuje członek zarządu Telewizji Polskiej Maciej Stanecki. więcej

NC+ uruchomi Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. Jest zgoda KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na koncesję na nadawanie nowych stacji dla ITI Neovision (operator platformy nc+). W ten sposób do portfolio kanałów sportowych Canal+ dołączą Canal+ Sport 3 oraz Canal+ Sport 4. więcej

Jacek Kurski: Mundial uwidocznił patologię. Oglądalność TVP według MOR była o 38 proc. wyższa względem Nielsena

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na konferencji podsumowującej właśnie zakończony mundial poinformował, że zsumowana oglądalność TVP1, TVP2 i TVP Sport w trakcie trwania mundialu według MOR była o 38 proc. wyższa względem pomiarów Nielsena. - Mundial uwidocznił nam pewną patologię, w jakiej znalazł się system mierzenia oglądalności w Polsce - komentował. więcej

Telewizja Polska i Polskie Radio stracą miliony na podatku VAT przez decyzję sądu

Telewizja Polska oraz Polskie Radio stracą miliony decyzją Naczelnego Sądu Administracyjnego w sprawie odliczenia podatku VAT. Wyrok sądu dotyczył rozgłośni regionalnych Polskiego Radia w Olsztynie, Rzeszowie, Koszalinie, Bydgoszczy, Gdańsku, Szczecinie, Krakowie oraz na Pomorzu i Kujawach. więcej

,,Kropka nad i" straciła 110 tys. widzów. Hitem rozmowa z Rafałem Trzaskowskim

W sezonie 2017/2018 „Kropkę nad i” oglądało średnio 633 tys. widzów, o 110 tys. osób mniej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik nadal był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 7,68 mln zł. więcej

,,Lepiej późno niż wcale" nowym programem Polsatu. Prowadzącym Rafał Masny

Telewizja Polsat po wakacjach pokaże nowy program „Lepiej późno niż wcale”, w którym czwórka celebrytów uda się w podróż do Azji. Za projekt odpowiada firma Golden Media Polska. więcej

W sierpniu spoty w TVN najdroższe przy ,,Faktach", Sopot Festival| i ,,Kuchennych rewolucjach"

Biuro reklamy TVN w cenniku stacji na sierpień br. znacząco podniosło ceny spotów w porównaniu do sierpnia ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklam przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”, „Top of the top Sopot Festival” i niedzielnym wydaniu „Faktów”. więcej

Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce i pogoda najdroższe w cenniku TVP na sierpień

Ceny reklam w sierpniu br. na głównych antenach Telewizji Polskiej są zbliżone, a niekiedy nawet tańsze niż przed rokiem. Reklamodawcy zapłacą najwięcej za spoty przy transmisjach z Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce oraz przy prognozie pogody. więcej

Telewizja Polsat pokaże mecze Lecha Poznań i Jagiellonii Białystok w eliminacjach do Ligi Europy

W czwartek, 19 lipca br. odbędzie się rewanżowe spotkanie Lecha Poznań z ormiańskim Gandzasarem Kapan w pierwszej rundzie eliminacji do Ligi Europy, a tydzień później będzie miał miejsce mecz eliminacyjny w tych rozgrywkach Jagiellonii Białystok z portugalskim Rio Ave. Oba pojedynki na żywo będzie można oglądać w Super Polsat i Polsat Sport. więcej

Coraz gorsza jakość seriali w Polsce. ,,Producenci zdumpowali wynagrodzenie aktorów"

W Polsce robi się zbyt dużo paradokumentów – uważa aktorka. Jej zdaniem produkcje te zaniżyły jakość seriali telewizyjnych oraz przyczyniły się do zredukowania stawek dla aktorów. Gwiazda zgadza się, że udział w niektórych serialach łączy się z małym prestiżem, rozumie jednak, że dla wielu aktorów to życiowa konieczność. więcej

Michael Ebeid, szef australijskiej stacji SBS odchodzi ze stanowiska

Michael Ebeid, prezes publicznej australijskiej stacji telewizyjnej SBS po 7 latach kierowania nią zrezygnował ze stanowiska. Menedżer zdradził, że otrzymał propozycję innej pracy, a nadawca zapowiada że będzie poszukiwał następcy Ebeida na stanowisku szefa SBS. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Telewizja Polska i Polskie Radio stracą miliony na podatku VAT przez decyzję sądu

Telewizja Polska oraz Polskie Radio stracą miliony decyzją Naczelnego Sądu Administracyjnego w sprawie odliczenia podatku VAT. Wyrok sądu dotyczył rozgłośni regionalnych Polskiego Radia w Olsztynie, Rzeszowie, Koszalinie, Bydgoszczy, Gdańsku, Szczecinie, Krakowie oraz na Pomorzu i Kujawach. więcej

 
RMF Maxxx oraz Meloradio z koncesjami na kolejne 10 lat

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesję na nadawanie na kolejne 10 lat dla RMF Maxxx (właścicielem jest spółka Multimedia) oraz dla Meloradio (właścicielem jest Grupa Eurozet). więcej

 
Polska Fundacja Narodowa: Filip Rdesiński i Robert Lubański w zarządzie, odszedł Maciej Świrski

Do zarządu Polskiej Fundacji Narodowej powołani zostali Filip Rdesiński (na stanowisko prezesa), Robert Lubański i poprzedni prezes Cezary Jurkiewicz. Z funkcji wiceprezesa PFN zrezygnował natomiast Maciej Świrski. więcej

 
Radio eM Kielce z kolejnymi częstotliwościami w województwie świętokrzyskim

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji  wyraziła zgodę na rozszerzenie koncesji dla Diecezji Kieleckiej (nadawca Radio eM Kielce). Rozgłośnia będzie nadawać również w lokalizacjach Czarnca (na częstotliwości 94,4 MHz) i Kielce Święty Krzyż (na 91,3 MHz). więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wartość marketingowa reprezentacji Polski spadła po mundialowym blamażu

Wartość marketingowa polskiej reprezentacji piłkarskiej mocno spadła po mundialu w Rosji - pokazuje analiza agencji SW Research. więcej

Publicis Media zajmie się globalną obsługą mediową Lenovo

Firma Lenovo wybrała do obsługi mediowej jej globalnego budżetu agencję Publicis Media należącą do Publicis Groupe. Wcześniej marketer współpracował z kilkoma domami mediowymi. więcej

Play zastrzegł kolor fioletowy, ma na niego wyłączność w branży telekomunikacyjnej

Operator sieci Play uzyskał w Urzędzie Patentowym wyłączne prawo w ramach sektora telekomunikacyjnego do posługiwania się barwą fioletową. Sieć Play ma fioletowe logo od początku działalności. więcej

W sierpniu spoty w TVN najdroższe przy ,,Faktach", Sopot Festival| i ,,Kuchennych rewolucjach"

Biuro reklamy TVN w cenniku stacji na sierpień br. znacząco podniosło ceny spotów w porównaniu do sierpnia ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklam przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”, „Top of the top Sopot Festival” i niedzielnym wydaniu „Faktów”. więcej

Polska Fundacja Narodowa: Filip Rdesiński i Robert Lubański w zarządzie, odszedł Maciej Świrski

Do zarządu Polskiej Fundacji Narodowej powołani zostali Filip Rdesiński (na stanowisko prezesa), Robert Lubański i poprzedni prezes Cezary Jurkiewicz. Z funkcji wiceprezesa PFN zrezygnował natomiast Maciej Świrski. więcej

Rusza kampania ,,Lato smakuje lepiej z Lay's"

Marka chipsów Lay’s (PepsiCo) wystartowała z wakacyjną kampanią promocyjną. Działania prowadzone pod hasłem „Lato smakuje lepiej z Lay’s” przygotowały BBDO Warszawa, VML Poland, Media Direction OMD, Brave Agency, Pink Pepper Media i Questia. więcej

Fortuna zamiast Nice sponsorem tytularnym pierwszej ligi piłki nożnej

Firma Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie została sponsorem tytularnym 1 ligi piłkarskiej. W ramach umowy przez najbliższe trzy sezony rozgrywki będą nosić nazwę Fortuna 1 Liga. Poprzednio ich sponsorem tytularnym była spółka Nice Polska. więcej

Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce i pogoda najdroższe w cenniku TVP na sierpień

Ceny reklam w sierpniu br. na głównych antenach Telewizji Polskiej są zbliżone, a niekiedy nawet tańsze niż przed rokiem. Reklamodawcy zapłacą najwięcej za spoty przy transmisjach z Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce oraz przy prognozie pogody. więcej

,,Poczuj wszystko" w reklamach prezerwatyw Skyn (wideo)

Trwa polska odsłona kampanii „Save Intimacy” promującej prezerwatywy Skyn (produkowane przez firmę Unimil należącą do koncernu Ansell) wyposażone w materiał Skynfeel. Za realizacją akcji, obejmującej głównie telewizję i internet, odpowiadają agencja buzz. i dom mediowy Wavemaker. więcej

Burberry zniszczyła ubrania za 38 mln dolarów

Marka odzieżowa premium Burberry zutylizowała tylko w tym roku odzież i dodatki warte 38 milionów dolarów. Powód? Brand nie uznaje promocji i wyprzedaży z uwagi na swój ekskluzywny charakter. więcej

Lena Dunham w kampanii edukacyjnej na temat życia seksualnego

"Let’s Talk About It" to tytuł kampanii marki Lola, oferującej organiczne produkty dla kobiet. Twarzą akcji jest amerykańska aktorka, reżyserka i scenarzystka Lena Dunham, znana m.in. z serialu "Dziewczyny" stacji HBO. więcej

Krzysztof Kłapa prezesem zarządu Fundacji Ronalda McDonalda

Krzysztof Kłapa został prezesem polskiego zarządu Fundacji Ronalda McDonalda. Z McDonald’s Polska związany jest od 27 lat. więcej

Versace stworzyło "najdłuższy plakat reklamowy świata"

W najnowszej reklamie Versace do jednego plakatu reklamowego pozowało 54 modelek i modeli, stając obok siebie ramię w ramię. Autorem zdjęcia jest Steven Meisel. Fotografia jest częścią kampanii promującej kolekcję jesień-zima 2018/2019. więcej

CCC sponsorem tytularnym kolarskiej grupy BMC

Marka obuwnicza CCC została tytularnym sponsorem kolarskiej grupy BMC (dawniej BMC Racing Team). więcej

Łukasz Konik ambasadorem kampanii marki Bracia Koral

Kucharz Łukasz Konik został twarzą nowej kampanii marki lodów Bracia Koral. Motywem przewodnim akcji są poszukiwania smaków dzieciństwa. więcej

PKO BP będzie sponsorować piłkarską Lotto Ekstraklasę

PKO Bank Polski zostanie oficjalnym bankiem piłkarskiej Lotto Ekstraklasy. Umowa sponsorska ma zostać podpisana na kilka lat. więcej

Piotr Siemaszko: z Deloitte Digital do Mindspot

Do zespołu social media agencji Mindpspot Communication & Media dołączył Piotr Siemaszko. Objął stanowisko social media specialist. więcej

Agencja V&P stawia na konwersję

Agencja V&P zmienia zakres świadczonych usług. Nowa strategia "360 Conversion Marketing" koncentruje się na konwersji jako mierniku efektywności działań marketingowych. więcej

Paulina Malczewska zasila dział kreacji El Padre

Po przejściu okresu próbnego, do zespołu agencji El Padre na stanowisko kreatywne dołączyła Paulina Malczewska. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Fratria z 34,2 mln zł wpływów i 3,2 mln zł zysku. Karnowski: ograniczamy koszty wydawnicze

W ub.r. spółka Fratria - wydawca pism „Sieci”, „Sieci historii” i „Gazeta Bankowa”, portalu wPolityce.pl i Telewizji wPolsce.pl - osiągnęła niewielkie wzrosty przychodów sprzedażowych (do 34,2 mln zł) i zysku netto (do 3,17 mln zł). - Własne koszty redakcyjne, wydawnicze zmniejszyliśmy o jakieś 20-30 procent, mimo że w pierwszej połowie zeszłego roku nie mieliśmy jeszcze Telewizji wPolsce.pl - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu firmy. więcej

,,Świat Wiedzy" na czele pism popularnonaukowych w kwietniu, a ,,W Sieci Historii" - historycznych

W kwietniu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rząd szykuje szerokie blokowanie stron internetowych. ,,W projekcie jest zaszyta inwigilacja użytkowników sieci"

Rząd pracuje nad wprowadzeniem centralnego rejestru stron internetowych  oferujących nielegalne towary i usługi. Dostęp do domen umieszczonych na liście ma być blokowany przez dostawców internetu. Ministerstwo Cyfryzacji zapewnia, że centralny rejestr to niższe koszty walki z zabronioną działalnością, ale organizacje broniące wolności w sieci przestrzegają, że w projekcie otwarto furtkę do inwigilacji w sieci i kontrolowania jakie strony odwiedzają internauci. więcej

Wydawca Grupy naTemat ze spadkiem wpływów i zysku, ograniczył wydatki na usługi obce

W ub.r. spółka Glob360, właściciel Grupy naTemat, zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 27,5 proc. do 5,4 mln zł oraz 364,55 tys. zł zysku netto (wobec 1,15 mln zł zysku rok wcześniej). Udziałowcy spółki, Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, większość zysku przeznaczyli na kapitał zapasowy. więcej

Jeff Bezos z majątkiem 150 mld dolarów pierwszy na liście najbogatszych ludzi świata

Jeff Bezos, twórca i szef koncernu Amazon trafił na szczyt listy najbogatszych osób na świecie z majątkiem szacowanym na 150 mld dolarów. Bezos zdetronizował Billa Gatesa, założyciela Microsoftu, którego portfel jest wyceniany na 95 mld dolarów. więcej

Test prędkości internetu od Netflixa z nowymi funkcjami

Netflix wprowadza nowe funkcjonalności do swojej usługi testu prędkości internetu. Fast.com mierzy teraz prędkość wysyłania danych internetowych i opóźnienie (tzw. ping). więcej

Groupon powiększa biuro w Katowicach. Praca dla 100 osób

Kolejne 100 osób znajdzie zatrudnienie w siedzibie Centrum Usług Wspólnych Groupon w Katowicach. 1000 m2 nowego piętra będzie siedzibą ekspertów w obszarach zarządzania treścią, robotyki i automatyzacji. więcej

Sylwia Niemczyk: z Edipresse Polska do Wirtualnej Polski

Z początkiem sierpnia Sylwia Niemczyk obejmie funkcję redaktor naczelnej WP Kobieta i szefowej wszystkich serwisów lifestylowych Wirtualnej Polski. Poprzednio pracowała w Edipresse Polska. więcej

Jak zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne?

W marcu, Google poinformował na swoim oficjalnym blogu o stopniowym migrowaniu witryn do indeksu mobilnego. Oznacza to, że wyniki wyszukiwania organicznego zostaną z czasem ujednolicone na wszystkich urządzeniach w oparciu o Mobile-First Index. Jak poprawnie zoptymalizować stronę pod różne urządzenia i czym jest Mobile-First Index? więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Jacek Kurski: Mundial uwidocznił patologię. Oglądalność TVP według MOR była o 38 proc. wyższa względem Nielsena

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na konferencji podsumowującej właśnie zakończony mundial poinformował, że zsumowana oglądalność TVP1, TVP2 i TVP Sport w trakcie trwania mundialu według MOR była o 38 proc. wyższa względem pomiarów Nielsena. - Mundial uwidocznił nam pewną patologię, w jakiej znalazł się system mierzenia oglądalności w Polsce - komentował. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ruszyły zgłoszenia do szesnastej edycji Złotych Spinaczy

Związek Firm Public Relations uruchomił platformę online, za pośrednictwem której można zgłaszać kampanie do konkursu Złote Spinacze. Zgłoszenia będą przyjmowane do 13 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 3 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 6 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie. więcej

Galderma Polska nowym klientem Hill+Knowlton Strategies

Do grona klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła firma farmaceutyczna Galderma Polska, należąca do grupy Nestlé Skin Health. Zlecenie pozyskano w przetargu. więcej

Science PR wypromuje działania Fundacji Inventity

W lipcu agencja Science PR nawiązała współpracę z Fundacją Inventity. Umowę podpisano w następstwie rekomendacji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Rosną wydatki na aplikacje w Google Play i App Store, Apple zarobił dwa razy więcej niż Google
Play zastrzegł kolor fioletowy, ma na niego wyłączność w branży telekomunikacyjnej
Galaxy S10 w trzech różnych rozmiarach i czytnikiem linii papilarnych na ekranie
Tatrzański Park Narodowy zachęca do kupna e-biletów za 1 zł
Premium Mobile: miesiąc za darmo dla przenoszących numer w wakacyjnej promocji
Q3279VWFD8 - nowy monitor AOC z IPS i QHD za 1079 zł
Samsung zwraca do 650 zł za zakup pralki lub pralko-suszarki QuickDrive
100 smartfonów Honor 7C do kupienia za złotówkę na Allegro
Klienci T-Mobile będą korzystali z internetu stacjonarnego na światłowodach Orange, telekomy kończą negocjacje
Codziennie satelity przesyłają na Ziemię miliony gigabajtów danych. To szansa również dla prywatnych firm
 
 
 
GOSPODARKA
 
Kołobrzeg pokonał Sopot w rankingu najpopularniejszych nadmorskich miejscowości. Najdrożej w Międzyzdrojach
Burberry zniszczyła ubrania za 38 mln dolarów
Volkswagen będzie produkował T-Crossa w Hiszpanii
Małe sklepy wciąż przyciągają. Co drugi Polak uważa, że jest ich za mało
PKO BP będzie sponsorować piłkarską Lotto Ekstraklasę
Codziennie satelity przesyłają na Ziemię miliony gigabajtów danych. To szansa również dla prywatnych firm
Kuchnia włoska to nie tylko pizza i spaghetti. ,,Dwadzieścia regionów i każdy ma swoją kuchnię"
Pracownik wierzy, że szybko znajdzie nową pracę
Big Star otwiera pierwszy sklep w Mińsku
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Trzeci sezon "Stranger Things". W Hawkins mają nową galerię handlową (zwiastun)
Coraz gorsza jakość seriali w Polsce. ,,Producenci zdumpowali wynagrodzenie aktorów"
Matthew Rhys i Tom Hanks w filmie "You Are My Friend"
Cardi B, Jay-Z i Beyoncé z nominacjami do MTV Video Music Awards
Anne Heche zagra w szóstym sezonie serialu "Chicago P.D."
Ed Sheeran wystąpi na PGE Narodowym w Warszawie. Bemy polskim supportem
Harrison Ford zagra w filmie "Zew krwi"
Kuchnia włoska to nie tylko pizza i spaghetti. ,,Dwadzieścia regionów i każdy ma swoją kuchnię"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj