|
|
|
|
|
|
|
Nowe studio ,,Wiadomości" i TVP Info. "Priorytetem jest jakość"
Od początku tygodnia „Wiadomości” nadawane są ze studia zajmowanego przez „Panoramę”. Powodem tej zmiany jest remont studia czołowego dziennika telewizyjnej Jedynki. TVP również rozpoczął budowę nowego studia TVP Info.
więcej
|
TVN organizuje kolejną edycję Top of the Top Sopot Festival. Impreza odbędzie się w połowie sierpnia
Od 14 do 16 sierpnia 2018 roku odbywać się będzie kolejna edycja Top of the Top Sopot Festival, który będzie transmitowany w TVN. Wśród polskich artystów znajdą się m.in.: Edyta Górniak, Kayah, Andrzej Piaseczny, Natalia Szroeder, Sarsa i Michał Szpak, a zagranicznych: Anastacia, James Arthur, Aloe Blacc i Welshly Arms. Okrągłe jubileusze świętować będą: Bajm, Lady Pank, Big Cyc i Blue Cafe.
więcej
|
TVP Sport zostaje w telewizji naziemnej. Na razie w jakości SD
TVP Sport pozostanie na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Na razie w jakości SD, choć władze telewizji publicznej nie wykluczają w niedalekiej przyszłości przejścia na emisję w jakości HD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Twarowski wraca do nc+. Będzie komentował ligę angielską i współprowadził ,,Ligę+ Extra"
Dziennikarz piłkarski Andrzej Twarowski po ponad półrocznej przerwie wraca do nc+. Będzie komentował mecze angielskiej ligi piłkarskiej oraz prowadził z Krzysztofem Marciniakiem program „Liga+ Extra”.
więcej
|
Vectra przejęła SGT - operatora sieci Jambox
Operator kablowy Vectra nabył od Grupy 3S 66,5 proc. akcji w spółce SGT, do której należy sieć kablowa Jambox. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
TV Puls pokaże ,,Kabaretową Noc pod Gwiazdami"
W sobotę, 18 sierpnia 2018 roku odbędzie się „Kabaretowa Noc pod Gwiazdami” w ramach 39. Lidzbarskich Wieczorów Humoru i Satyry - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydarzenie jest współorganizowane przez Telewizję Puls oraz burmistrza miasta Lidzbark Warmiński.
więcej
|
Streaming popularniejszy niż płatna telewizja w Wielkiej Brytanii
W Wielkiej Brytanii użytkowników serwisów streamingowych jest po raz pierwszy więcej niż abonentów telewizji kablowej i satelitarnej - podał Ofcom, regulator tamtejszego rynku medialnego.
więcej
|
Właściciel UPC i Vector chcą razem rozwijać sieć do internetu szerokopasmowgo
Spółka należąca do koncernu Liberty Global, właściciela sieci kablowej UPC, oraz gdyńska spółka Vector chcą uruchomić wspólną firmę. Będzie ona pracować nad nowymi rozwiązaniami w zakresie infrastruktury do internetu szerokopasmowego.
więcej
|
Anti-Piracy Protection, Kancelaria Adwokacka Bartłomieja Wieczorka i Video Brothers chcą szukać dla TVP nielegalnych treści
Trzy firmy biorą udział w przetargu Telewizji Polskiej dotyczącym monitorowania nielegalnego udostępniania materiałów TVP w sieci. Są to Anti-Piracy Protection, Kancelaria Adwokacka Bartłomieja Wieczorka oraz Video Brothers.
więcej
|
Cliff Richard wygrywa proces z BBC, otrzyma 210 tys. funtów odszkodowania
Znany piosenkarz Cliff Richard wygrał toczący się od 2016 r. proces przeciwko stacji BBC oraz lokalnej policji w Południowym Yorkshire. Cliff Richard oskarżał brytyjskiego nadawcę i policję o naruszenie prywatności w czasie przeszukania jego domu w 2014 r. Artysta ma otrzymać 210 tys. funtów rekompensaty, choć w pozwie domagał się kwoty 600 tys. w związku z poniesionymi stratami.
więcej
|
Hagai Levi wraca do HBO
Izraelski reżyser, producent i scenarzysta Hagai Levi ponownie będzie pracować dla HBO. Jest twórcą popularnego w wielu krajach świata formatu "BeTipul" (w wersji angielskiej "In Treatment", w polskiej "Bez Tajemnic").
więcej
|
TVP 4K będzie retransmitować mecze mundialu
Od czwartku, 19 lipca 2018 roku kanał TVP 4K będzie retransmitować mecze tegorocznego mundialu w Rosji, który się zakończył w zeszłą niedzielę.
więcej
|
Danuta Holecka i Krzysztof Ziemiec prowadzącymi ,,Minęła 20" w TVP Info
Prowadzący „Wiadomości” TVP Danuta Holecka i Krzysztof Ziemiec dołączyli do grona gospodarzy programu „Minęła 20” w TVP Info. Większość wydań tego programu prowadzą Adrian Klarenbach i Michał Rachoń.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa RMF podnosi ceny reklam o 4,3-4,7 proc., tłumaczy to wzrostami słuchalności
W jesiennym cenniku reklamowym Grupa RMF stawki wzrosną średnio o 4,3-4,7 proc. w porównaniu z obecnymi. W RMF FM reklamy zdrożeją o 4,6 proc., w RMF Maxxx - o 4,7 proc., RMF Classic - o 4,3 proc.
więcej
|
|
|
|
Grupa RMF podnosi ceny reklam o 4,3-4,7 proc., tłumaczy to wzrostami słuchalności
W jesiennym cenniku reklamowym Grupa RMF stawki wzrosną średnio o 4,3-4,7 proc. w porównaniu z obecnymi. W RMF FM reklamy zdrożeją o 4,6 proc., w RMF Maxxx - o 4,7 proc., RMF Classic - o 4,3 proc.
więcej
|
Główny Inspektorat Farmaceutyczny nakazuje Aflofarmowi wycofanie reklam Lipomalu i Neosine Forte
Główny Inspektorat Farmaceutyczny wydał trzy decyzje nakazujące spółce Aflofarm Farmacja Polska wstrzymanie emisji reklam syropu Lipomal i dwóch wariantów preparatu Neosine Forte. Według regulatora reklama pierwszego produktu wprowadza w błąd, bo sugeruje, że można go podawać dzieciom bez ograniczeń, a spot drugiego łamie prawo, bo jego bohaterką jest farmaceutka.
więcej
|
Wizerunek Włodzimierza Lenina pojawił się w kampanii nazwa.pl
Firma hostingowa nazwa.pl rozpoczęła internetową kampanię promującą ofertę certyfikatów SSL i protokołu HTTP/2 w cenie domeny i hostingu. Na banerach reklamowych pojawił się wizerunek Włodzimierza Lenina. Po sygnałach od klientów, kreację zmieniono - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,100 lat Polsko" i ,,Łączy nas Hymn" w wizerunkowej kampanii Onetu (wideo)
Onet.pl rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „100 lat Polsko” z okacji 100-lecia niepodległości naszego kraju. Na potrzeby akcji przygotowano m.in. spot „Łączy nas Hymn” wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego.
więcej
|
Starbucks i McDonald's stworzą wspólnie biodegradowalny kubek
NextGen Cup Challenge to wspólna inicjatywa, do której włączyły się Starbucks i McDonald's. Projekt na celu wprowadzenie na rynek nowego typu kubka całkowicie zdatnego do recyklingu.
więcej
|
Orange Polska zatrzyma prawo do marki Orange do końca 2019 roku
Orange Polska przedłużył umowę dotyczącą korzystania z marki Orange. Polski operator będzie mógł posługiwać się nią do końca 2019 roku bez zmiany warunków finansowych.
więcej
|
Heart&Brain będzie obsługiwać DexaPico
Agencja reklamowa Heart&Brain wygrała przetarg na obsługę marki syropu przeciwkaszlowego dla dzieci DexaPico (Herbapol Lublin), wynika z nieoficjalnych informacji.
więcej
|
VCCP, Dentsu, Mediacom i Doremus zwycięzcami globalnego przetargu reklamowego Shell
Firma Shell po sześciu miesiącach rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę reklamową i mediową. Będzie w tym zakresie współpracować z agencjami VCCP, Dentsu, MediaCom i Doremus.
więcej
|
Aflofarm przejmuje producenta odżywek dla sportowców Trec Nutrition
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska podpisała umowę wstępną o zakupie całości udziałów spółki Trec Nutrition, zajmującej się produkcją specjalistycznych odżywek dla sportowców oraz żywności funkcjonalnej.
więcej
|
Ewa Farna promuje w Czechach podróże do polskich miast
Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z piosenkarką Ewą Farną przygotowała internetową kampanię przeznaczoną na rynek czeski. Artystka zaprezentuje atrakcje turystyczne wybranych polskich miast.
więcej
|
Męskie Granie drugi miesiąc na szczycie najpopularniejszych reklam na YouTube
W czerwcu, podobnie jak w maju, najpopularniejszą polską reklamą na YouTube był singiel "Początek", promujący trasę koncertową Żywiec Męskie Granie. Pozostałe miejsca na podium zajęła marka Maybelline z kolejnymi odcinkami instruktażowymi cyklu "Make Up in the City".
więcej
|
Monnari daje Gino Rossi już tylko 12 mln zł w gotówce za Simple
Monnari Trade znacząco obniżyło ofertę zakupu 100 proc. akcji spółki Simple Creative Products od Gino Rossi.
więcej
|
Osiem agencji chętnych do przygotowania kampanii o ochronie powietrza w Małopolsce
W przetargu Urzędu Marszałkowskiego województwa małopolskiego na stworzenie kreacji i realizację społecznej kampanii dotyczącej ochrony powietrza w Małopolsce bierze udział osiem agencji. Walczą o zlecenie wycenione na 1,026 mln zł netto.
więcej
|
McDonald's promuje McWrapy w reklamie "Zwijam się"
Ruszyła nowa kampania reklamowa McDonald’s Polska, w której promuje McWrapy. Akcja, przygotowana przez DDB&tribal, OMD i Dobro, ma zachęcać klientów do interakcji z marką.
więcej
|
KFC z wakacyjną grą na Messengera
KFC w ramach letnich działań reklamowych, przygotowało grę „Swipe & Shake” na Messengerze. Za aktywację odpowiada McCann Worldgroup.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Polska Press ze spadkiem wpływów i dwa razy większą stratą, ubyło 113 pracowników
W ub.r. Polska Press zanotowała spadek przychodów netto ze sprzedaży o 4 proc. do 417,63 mln zł oraz wzrost straty netto z 3,04 do 6,65 mln zł. Liczba stałych pracowników firmy zmalała o 113 do 2 316, przy czym liczba dziennikarzy wzrosła o 13 do 873 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sprzedaż ,,Gazety Polskiej" spadła o 33 proc., ,,Tygodnik Powszechny" zyskał najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w maju br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazła się „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aleksandra Rybińska z ,,Sieci" powołana przez premiera do zarządu Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej
Dziennikarka „Sieci”, wPolityce.pl i Telewizji wPolsce.pl Aleksandra Rybińska została powołana przez premiera Mateusza Morawieckiego do zarządu Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej.
więcej
|
Protest Towarzystwa Dziennikarskiego przeciw odebraniu lokalu Fundacji Prasowej w Warszawie
Towarzystwo Dziennikarskie protestuje przeciw odebraniu lokalu dzierżawionego przez Fundację Prasową w Warszawie. List otwarty w tej sprawie wystosowano dla władz Warszawy i wojewody mazowieckiego.
więcej
|
Bauer rozpoczyna kampanię promocyjną ,,Powrót do szkoły"
Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer przygotowało kampanię reklamową, poświęconą tematyce powrotu do szkoły w sierpniowych wydaniach magazynów z kilku segmentów. Kampania została przygotowana w tytułach poradnikowych premium.
więcej
|
|
|
Google: kara od Komisji Europejskiej ws. Androida niesłuszna, odwołamy się
Po nałożeniu przez Komisję Europejską na Google rekordowej kary w wysokości 4,34 mld euro za praktyki monopolistyczne koncern zarzuca tej decyzji, że odrzuca ona model biznesowy wspierający Androida z korzyścią dla użytkowników i partnerów biznesowych Google. - Zamierzamy złożyć odwołanie od podjętej przez KE decyzji - zapowiada Sundar Pichai, CEO Google w komunikacie przekazanym Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,100 lat Polsko" i ,,Łączy nas Hymn" w wizerunkowej kampanii Onetu (wideo)
Onet.pl rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „100 lat Polsko” z okacji 100-lecia niepodległości naszego kraju. Na potrzeby akcji przygotowano m.in. spot „Łączy nas Hymn” wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego.
więcej
|
,,Narcos 4" zadebiutuje w Netflixie jeszcze w tym roku. Właśnie ujawniono obsadę
W Meksyku trwają zdjęcia do czwartej edycji serialu „Narcos”, którego premiera w Netflixie odbędzie się jeszcze w 2018 roku. Platforma właśnie ujawniła obsadę produkcji.
więcej
|
Allegro zakazuje sprzedaży pirackich kodów do Netflixa, Showmaxa i HBO Go
Serwis Allegro zmienił swój regulamin wprowadzając do niego zakaz sprzedaży danych dostępowych umożliwiających korzystanie z platform streamingowych, takich jak Netflix, Showmax czy HBO Go. W ten sposób Allegro chce walczyć z zakładaniem pirackich kont, których na samym polskim Netfliksie może być 10 procent.
więcej
|
LPP zbuduje dla Reserved centrum dystrybucyjne w Brześciu Kujawskim. Zainwestuje 400 mln zł
Grupa LPP postawi nowe centrum dystrybucyjne w gminie Brześć Kujawski. Wyda na ten cel 400 mln złotych, a inwestycja podwoi obecną powierzchnię magazynową spółki.
więcej
|
Google z rekordową karą 4,34 mld euro od Komisji Europejskiej. Powodem praktyki monopolistyczne dot. Androida
Komisja Europejska nałożyła grzywnę w wysokości 4.34 mld euro na firmę Google za naruszenie unijnych przepisów ochrony konkurencji. Według KE od 2011 r. Google nakłada niezgodne z prawem ograniczenia na producentów urządzeń z systemem Android i operatorów sieci komórkowych, aby ugruntować swoją przewagę na rynku wyszukiwarek internetowych.
więcej
|
Bot Netflixa na Facebooku zarekomenduje najlepsze seriale
Recomoji to nowa funkcjonalność na facebookowym profilu Netflixa. Na podstawie wysłanej botowi ikony emoji, technologia zarekomenduje najlepsze treści dostosowane do aktualnego nastroju użytkownika.
więcej
|
Męskie Granie drugi miesiąc na szczycie najpopularniejszych reklam na YouTube
W czerwcu, podobnie jak w maju, najpopularniejszą polską reklamą na YouTube był singiel "Początek", promujący trasę koncertową Żywiec Męskie Granie. Pozostałe miejsca na podium zajęła marka Maybelline z kolejnymi odcinkami instruktażowymi cyklu "Make Up in the City".
więcej
|
Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV w ofercie WP Pilot
Kanały Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV - należące do spółki Kino Polska TV - dołączyły do oferty WP Pilot, platformy Wirtualnej Polski do odbioru telewizji online.
więcej
|
BuzzFeed uruchamia stronę BuzzFeed News, chce oddzielić poważne materiały i newsy od treści rozrywkowych
Serwis BuzzFeed uruchomił oddzielną platformę newsową o nazwie BuzzFeed News. Na stronie mają się pojawiać aktualne informacje oraz większe materiały publicystyczne, które do tej pory były przemieszane w głównym serwisie z quizami, dowcipami czy plotkami. Wydawca wyjaśnia, że chce wyraźnie oddzielić poważne dziennikarskie materiały od treści typowo rozrywkowych.
więcej
|
Sąd oddalił pozew Żandarmerii Wojskowej przeciw dziennikarzom Onetu, którzy opisali mobbing i molestowanie w ŻW
Sąd Rejonowy w Krakowie umorzył pozew Żandarmerii Wojskowej o naruszenie dóbr osobistych przez dziennikarzy Onetu Marcina Wyrwała, Edytę Żemłę i Pawła Ławińskiego. Jesienią ub.r. opisali oni przypadki mobbingu i molestowania seksualnego kobiet służących w ŻW.
więcej
|
Nazwa.pl nadaje domenom klientów certyfikaty SSL
Firma hostingowa nazwa.pl rozpoczęła proces nadawania domenom swoich klientów certyfikatów SSL. Dodatkowo wprowadziła także protokół HTTP/2, dzięki czemu działanie serwisów internetowych klientów przyspieszy. Rynkowa wartość wdrożenia to ponad 50 mln złotych.
więcej
|
IAB Europe chce walczyć z dezinformacją w internecie
IAB Europe przedstawiła projekt Kodeksu Dobrych Praktyk dotyczących Dezinformacji (fake news) Online. Dokument przygotowano we współpracy innymi organizacjami branży reklamy online i platform internetowych.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|