|
|
|
|
|
|
|
TVP uruchomi kanał anglojęzyczny na rocznicę odzyskania niepodległości. Za projekt nie odpowiada już Marzena Paczuska
Kanał anglojęzyczny Telewizji Polskiej ma wystartować najpóźniej 11 listopada br. - na 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości. Będzie nad nim pracować odrębna redakcja, której trzon będą stanowić dziennikarze działającego już portalu Polandinenglish.info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmalały wpływy i zysk ,,Naszego Dziennika", TV Trwam z dwa razy wyższymi przychodami
W ub.r. spółka Spes wydająca „Nasz Dziennik” zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 14,4 proc. do 19,8 mln zł oraz 1,22 mln zł zysku netto (wobec 4,21 mln zł rok wcześniej). Z kolei Fundacja Lux Veritatis z działalności Telewizji Trwam miała 9,49 mln zł wpływów, wobec 4,77 mln zł w 2016 roku.
więcej
|
UPC Polska z 1,55 mld zł wpływów i 302 mln zł straty netto. Wydała 491 mln zł na inwestycje
Sieć kablowa UPC Polska w ub.r. zanotowała wzrost wpływów netto ze sprzedaży o 2,6 proc. do 1,556 mld zł oraz 301,9 mln zł straty netto (wobec 299,8 mln zł rok wcześniej). Firma spłaciła 297,5 mln zł odsetek z pożyczki od UPC Broadband France SAS oraz przeznaczyła 491 mln zł na inwestycje.
więcej
|
Powstanie Fundacji TVP dla Rodziny po raz kolejny odsunięte w czasie
W maju br. Telewizja Polska skierowała do Rady Mediów Narodowych wniosek o zgodę na powołanie Fundacji TVP dla Rodziny. RMN poprosiła nadawcę o szczegółowe informacje na temat tego projektu. Telewizja Polska przekazała je członkom Rady. Na czwartkowym posiedzeniu ponownie poprosili jednak o uzupełnienie statutu fundacji - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP kupi 500 smartfonów i 15 tabletów. Nie mogą być starsze niż z 2017 roku
Telewizja Polska prowadzi przetarg na dostawę 500 telefonów komórkowych oraz 15 tabletów. Najtańsze telefony nie mogą kosztować więcej niż 950 zł za sztukę.
więcej
|
TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w I półroczu
Pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w pierwszym półroczu br. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków był Comedy Central Family.
więcej
|
David Zaslav pozostanie szefem Discovery Communications do 2023 roku
David Zaslav, prezes Discovery Communications przedłużył o kolejne 3 lata swój obecny kontrakt. Nowa umowa przewiduje, że Zaslav będzie kierował Discovery do 2023 roku. Szczegółów finansowych kontraktu nie podano, w ub.r. menedżer otrzymał wypłatę w wysokości ponad 42 mln dolarów.
więcej
|
Comcast rezygnuje z prób zakupu Foxa, ale będzie walczył z Rupertem Murdochem o przejęcie Sky
Comcast postanowił wycofać się z dalszej walki o przejęcie rozrywkowej części 21st Century Fox, którą ostatecznie zakupi Disney. Amerykański koncern medialny nie zamierza jednak porzucać planów przejęcia telewizji Sky, o co stara się także Fox.
więcej
|
Discovery Channel pokaże dokumentalny film ,,Tajlandia - akcja ratunkowa w jaskini" (wideo)
W sobotę, 21 lipca 2018 roku Discovery Channel pokaże dokumentalny film „Tajlandia - akcja ratunkowa w jaskini”.
więcej
|
Jakub Krzyżak dołączył do zespołu ,,Wiadomości" TVP1
Od lipca br. Jakub Krzyżak dołączył do zespołu reporterów głównego wydania „Wiadomości”. Wcześniej w Telewizji Polskiej pracował jako researcher.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Instytut Staszica krytykuje rabaty i kick-backi dla domów mediowych: ograniczają konkurencję, mogą powodować korupcję
Stosowane na rynku reklamowym rabaty i kick-backi prowadzą do patologicznych sytuacji. Domy mediowe zamiast przez klientów, wynagradzane są przez media - podkreśla Instytut Staszica, który postuluje wprowadzenie regulacji związanych z tym mechanizmem.
więcej
|
FoodCare sponsorem Legii Warszawa, logo 4Move na spodenkach piłkarzy
Firma FoodCare podpisała dwuletnią umowę sponsorską z Legią Warszawa. W ramach współpracy logo produkowanego przez spółkę napoju izotonicznego 4Move będzie na tylnej części spodenek zawodników tego klubu.
więcej
|
Lena Stryjewska za Pawła Fogta dyrektor zarządzającą Agencji 2012
Lena Stryjewska dołącza do Agencji 2012, gdzie objęła stanowisko managing directora. Pełniący dotychczas tę funkcję Paweł Fogt pozostanie doradcą zarządu firmy.
więcej
|
Scholz & Friends przejmuje od Brasil obsługę reklamową Netii
Operator telekomunikacyjny Netia rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Budżet zdobyła agencja Scholz & Friends. Marketer zakończył tym samym ośmioletnią współpracę z Brasil.
więcej
|
6 ofert w przetargu Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju na długofalową obsługę promocyjną Funduszy Europejskich
W prowadzonym przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju dotyczącym długofalowej obsługi promocyjnej marki Fundusze Europejskie wpłynęło 6 ofert od 10 agencji. O obsługę budżetu wycenionego na blisko 6,7 mln zł walczą m.in. MullenLowe Warsaw, ComPress, Mastermind Media i Unlimited.
więcej
|
Małe sklepy z wyższymi obrotami w czerwcu br.
W czerwcu br. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były wyższe o 2,4 proc.w ujęciu miesięcznym i o 5,4 proc. wyższe w ujęciu rocznym, podała Polska Izba Handlu (za agencją CMR).
więcej
|
Tadeusz Żórawski będzie autorem tekstów portalu REO
Tadeusz Żórawski, wieloletni szef domu mediowego UM (IPG Mediabrands) oraz PHD (OMD Poland), autor projektu SmartHuman rozpoczyna stałą współpracę z portalem o ekologii i zrównoważonym rozwoju.
więcej
|
Paul Polman: zysk Unilevera spada, ale firma jest ,,na dobrej drodze"
Zysk Unilevera (właściciela m.in. marek Dove, Axe, Domestos) w pierwszym półroczu br. spadł w porównaniu z tym samym okresem ub.r. Paul Polman, CEO firmy wyjaśnia, że innowacje, inwestycje w biznes premium oraz bezpośredni kontakt z konsumentem powodują, że Unilever jest „na dobrej drodze”.
więcej
|
Czerwona podeszwa w butach Louboutin zarejestrowana jako znak towarowy
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, że czerwona podeszwa buta jest zastrzeżonym znakiem towarowym marki Louboutin. O rozstrzygnięcie tej kwestii zwrócił się sąd rejonowy w Hadze.
więcej
|
Lvov i UVMW będą pracować dla Stopklatki
Agencja kreatywna Lvov i UVMW, specjalizująca się w designie, będą wspólnie pracować dla Stopklatki, nadawcy telewizji Stopklatka TV.
więcej
|
Totolotek na kolejny rok sponsorem Lechii Gdańsk
Firma bukmacherska Totolotek na mocy podpisanej umowy przedłużyła współpracę sponsorską z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk. Kontrakt podpisano do końca czerwca 2019 roku.
więcej
|
Marka Kempa partnerem technicznym Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich
Firma Basket Pro, dystrybutor marki sportowej Kempa, została partnerem technicznym Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich (PKSN). Umową podpisano na 2,5 roku z opcją przedłużenia.
więcej
|
UM zamknął 60 biur w 40 krajach z powodu Impact Day
W czwartek sieć domów mediowych UM (należą do IPG Mediabrands) zamknęła swoje wszystkie biura w 40 krajach na świecie, również w Polsce. W ramach akcji Impact Day pracownicy agencji zajmowali się w tym dniu szeroko pojętym wolontariatem.
więcej
|
Aleksandra Nowosielska i Agnieszka Prusik w dziale SEO w agencji Up&More
Do zespołu agencji Up&More dołączyły Aleksandra Nowosielska na stanowisko specjalisty SEM oraz Agnieszka Prusik na stanowisko specjalisty SEO. Agencja zatrudnia już blisko 30 osób.
więcej
|
Mercedes z kampanią programmatic audio, przygotowaną przez Zenith
Ruszyła kampania Mercedesa, promują modele SUV. Działania, realizowane w modelu programmatic audio, przygotowały Zenith i BBDO.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Zmalały wpływy i zysk ,,Naszego Dziennika", TV Trwam z dwa razy wyższymi przychodami
W ub.r. spółka Spes wydająca „Nasz Dziennik” zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 14,4 proc. do 19,8 mln zł oraz 1,22 mln zł zysku netto (wobec 4,21 mln zł rok wcześniej). Z kolei Fundacja Lux Veritatis z działalności Telewizji Trwam miała 9,49 mln zł wpływów, wobec 4,77 mln zł w 2016 roku.
więcej
|
Ringier Axel Springer Media kupuje 44 proc. udziałów polskiego serwisu No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG podpisał umowę kupna 44 proc. udziałów spółki No Fluff Jobs zarządzającej serwisem z ogłoszeniami pracy w branży IT. Jednocześnie István Martis awansował w koncernie na stanowisko group directora witryn z tej kategorii.
więcej
|
Jarosław Machocki w zarządzie Gremi Media, odchodzą Maria Wysocka i Piotr Łysek
Do zarządu Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) został powołany Jarosław Machocki, poprzednio szef pionu komercyjnego w firmie. Z zarządu odeszli natomiast Maria Wysocka (została odwołana) i Piotr Łysek (zrezygnował).
więcej
|
Burda Publishing Polska ze spadkiem wpływów i 2,6 mln zł zysku. Stawia na internet i konsolidację
W ub.r. wydawnictwo Burda Publishing Polska w ub.r. zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 7 proc. do 157,94 mln zł oraz 2,65 mln zł zysku netto (wobec 20,06 mln zł straty rok wcześniej). Spółka zapowiada rozwój w zakresie internetu, wydawania książek i marketingu zintegrowanego.
więcej
|
Dziennikarze ,,Do Rzeczy" promują koszulki Red is Bad z hasłem ,,Nie będę przepraszać za Polskę"
„Nie będę przepraszać za Polskę” to hasło wspólnego projektu dziennikarzy „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) oraz firmy Red is Bad produkującej odzież patriotyczną. Z napisem tym sprzedawane są koszulki w kolorach czarnym i białym, w cenie 99 zł.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w maju, ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w maju br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem uplasowały się „Wieści z Głowna i Strykowa” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Newsweek Polska" z dodatkiem "Newsweek Living"
W poniedziałek 23 lipca tygodnik "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) trafi do sprzedaży wraz z dodatkiem specjalnym "Newsweek Living". Ma on zapoczątkować serię poradników o tematyce wnętrzarskiej.
więcej
|
Dziennikarze narzekają, że protestujący przed Sejmem są agresywni i próbują ich legitymować
Niektórzy dziennikarze relacjonujący w czwartek wydarzenia w Sejmie poinformowali, że protestujący przed terenem parlamentu starali się ich legitymować. - Powiedziałam, że jestem z RM. Krzyk i oburzenie. Nie przepuścili mnie. A chwilę wcześniej kolegów z innej stacji już tak - napisała Zuzanna Dąbrowska z Radia Maryja. - O 11:30 przed wejściem stało 5-6 staruszek. Jak się nie wylegitymowało, to zaczynały się szarpać i krzyczeć - stwierdził Jakub Wiech z Energetyka24.com.
więcej
|
|
|
Ringier Axel Springer Media kupuje 44 proc. udziałów polskiego serwisu No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG podpisał umowę kupna 44 proc. udziałów spółki No Fluff Jobs zarządzającej serwisem z ogłoszeniami pracy w branży IT. Jednocześnie István Martis awansował w koncernie na stanowisko group directora witryn z tej kategorii.
więcej
|
Strony główne: Onet przed WP.pl, a Interia zdecydowanie przed Gazeta.pl, mocno w dół o2.pl
W czerwcu br. strona główna Onetu zanotowała więcej użytkowników, odsłon i dłuższy średni czas korzystania przez odwiedzającego niż analogiczna witryna WP.pl. Na najdłużej każdego użytkownika przyciąga strona główna o2.pl, która w skali roku zanotowała znaczące spadki odwiedzalności.
więcej
|
Booksy łączy się z serwisem Lavito.pl, razem będą mieli 400 tys. użytkowników miesięcznie
Polski startup Booksy, który ułatwia klientom umawianie wizyt u fryzjera czy kosmetyczki, łączy się z Lavito.pl - platformą do umawiania wizyt w tej kategorii. Dzięki połączeniu konsumenci zyskają możliwość łatwej rezerwacji usług u największej liczby specjalistów w Polsce, a liczba użytkowników połączonych platform wyniesie ponad 400 tysięcy miesięcznie.
więcej
|
Social media głównym źródłem fake newsów
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć mniej wiarygodnym niż np. radio i prasa. Głównym źródłem fake newsów są media społecznościowe - wynika z najnowszego badania IAB Polska.
więcej
|
Donald Trump krytykuje karę nałożoną na Google przez KE. ,,To się niedługo skończy!"
Kara w wysokości 4,34 mld euro nałożona na Google przez Komisję Europejską wywołała żywą reakcję prezydenta USA Donalda Trumpa. W emocjonalnym wpisie na Twitterze szef Białego Domu nie krył swojego oburzenia na decyzję komisji. - Oni naprawdę wykorzystują USA, ale to nie potrwa długo! - zapowiedział Trump.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
38PR&Content Communication zajmie się obsługą PR kampanii Ministerstwa Cyfryzacji
Agencja 38PR&Content Communication będzie przez trzy najbliższe lata zajmować się obsługą public relations w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnych na temat upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. W finale przetargu pokonała agencję Partner of Promotion i konsorcjum składające się z agencji ComPress oraz Agencji Medialnej Marty Biernackiej-Miernik.
więcej
|
|
|