|
|
|
|
|
|
|
Nadawca Fokus TV i Nowa TV z 37,6 mln zł wpływów i 12,1 mln zł straty w ub.r. Liczy na synergie z Polsatem
Spółka TV Spektrum, nadawca stacji Fokus TV i Nowa TV, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 16,2 proc. do 37,61 mln zł oraz 12,15 mln zł straty netto (wobec 744,1 tys. zł straty w 2016 roku). Nadawca liczy na synergie z Telewizją Polsat oraz wejście Telewizji Polskiej na MUX-8.
więcej
|
,,Następny proszę!" nowym programem TV Puls. Emisja w jesiennej ramówce
W jesiennej ramówce Telewizja Puls pokaże nowy program „Następny proszę!”. Za jego produkcję odpowiada Endemol Shine Polska.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z nowym dekoderem Evobox Lite. ,,Urozmaicenie i odświeżenie oferty sprzętowej"
W najbliższym czasie w sprzedaży pojawi się nowy dekoder Cyfrowego Polsatu Evobox Lite. - Systematycznie wprowadzamy do oferty nowe urządzenia, więc to naturalny kierunek rozwoju, mający na celu urozmaicenie i odświeżenie oferty sprzętowej czy wdrożenie nowych funkcji i możliwości dla klientów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
,,MasterChef 7" od 9 września w TVN. Jordi Cruz gościem specjalnym
Od 9 września 2018 roku w niedziele o godz. 20.00 telewizja TVN będzie emitować siódmą edycję reality-show „MasterChef” - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że gościem specjalnym programu będzie Jordi Cruz.
więcej
|
Polsat JimJam z nową identyfikacją wizualną
Kanał dla dzieci Polsat JimJam wprowadza nową identyfikację wizualną i nowe logo. Za projekt odpowiada londyńska agencja Wiedemann Lampe.
więcej
|
,,Patenciary" nowym programem Food Network. Daria Ładocha gospodynią
W jesiennej ramówce Food Network pokaże nowy program „Patenciary” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego gospodynią będzie Daria Ładocha, która dołączyła do grona prowadzących w tej stacji.
więcej
|
Wystartowały zdjęcia do ,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 10"
MTV Polska rozpoczęło zdjęcia do dziesiątej edycji reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 10”.
więcej
|
,,Homeland 7" od 29 lipca w FOX
Od 29 lipca 2018 roku FOX rozpocznie emisję siódmego sezonu serialu „Homeland”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agencja DDB Warszawa ze wzrostem wpływów i zysku, wyszła na plus sprzedażowy
W ub.r. agencja reklamowa DDB Warszawa - działająca pod marką DDB&Tribal - osiągnęła 65 mln zł wpływów, 1,5 mln zł zysku ze sprzedaży (wobec 2,08 mln zł straty rok wcześniej) oraz 11,72 mln zł zysku netto (w 2016 roku miała 8,76 mln zł zysku). Natomiast cała grupa kapitałowa DDB Warszawa (obejmująca większościowe udziały m.in. w Omnicom Media Group) zanotowała 595 mln zł wpływów sprzedażowych i 15,91 mln zł zysku netto.
więcej
|
Biedronka sprzedała prawie 1,4 mln albumów "Dumni z naszych"
W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sklepach Biedronka sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami i kartami z piłkarzami - wynika z informacji udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Kobylecki: z Platige Image do własnego studia Tengent
Na rynku pojawiło się nowe studio kreatywne Tengent, zajmujące się projektami branded content. Jego założycielem i szefem jest Marcin Kobylecki, były szef kreatywny oraz członek zarządu Platige Image.
więcej
|
Anna Lewandowska u fryzjera reklamuje head&shoulders Supreme (wideo)
W nowej reklamie marki head&shoulders (należącej do Procter&Gamble) z udziałem Anny Lewandowskiej promowane są szampon i odżywka head&shoulders Supreme.
więcej
|
Joanna Jędrzejczyk w reklamie odżywek dla sportowców Formotiva (wideo)
Joanna Jędrzejczyk, zawodniczka mieszanych sztuk walki, została twarzą kampanii promującej profesjonalne produkty dla sportowców i osób aktywnych fizycznie Formotiva (Aflofarm Farmacja Polska).
więcej
|
Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs "Na wsi najlepiej"
Do 3 sierpnia można zgłaszać się do konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej "Na wsi najlepiej". Celem projektu jest identyfikacja, upowszechnianie i promowanie dobrych praktyk w turystyce na obszarach wiejskich.
więcej
|
Izabela Lukas-Domaradzka chief financial officerem w GroupM, Natalia Grzybicka commercial directorem w Mindshare
Izabela Lukas-Domaradzka została chief financial officerem w GroupM, do której należą m.in. domy mediowe Mediacom, Mindhare i Wavemaker. Na stanowisku commercial directora w Mindshare zastąpiła ją Natalia Grzybicka, wcześniej związana z Grupą Żywiec oraz Coca-Cola HBC.
więcej
|
PAP szuka agencji do obsługi reklamowej portalu
Polska Agencja Prasowa rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencje odpowiedzialną za reklamę i marketing anglojęzycznego internetowego portalu informacyjnego. Będzie z nią pracować przez rok od chwili podpisania umowy.
więcej
|
,,Stan przedcukrzycowy? Możesz powiedzieć Stop" w reklamach Glucocare (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Glucocare, suplementu przeznaczonego dla osób ze stanem przedcukrzycowym (produkowanego przez Stada Polska). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Dentsu Aegis Network przejęło agencję kreatywną Whitespace z Edynburga
Firma Dentsu Aegis Network (należą do niej m.in. dom mediowy Carat, iProspect) przejęła agencję kreatywną Whitespace w Edynburgu. Chce w ten sposób wzmocnić swoją pozycję na północy Wielkiej Brytanii.
więcej
|
GoldenSubmarine obsługuje w digitalu PayU Polska
Agencja interaktywna GoldenSubmarine wygrała przetarg PayU Polska na obsługę marki w internecie. Umowę podpisano do marca przyszłego roku, z możliwością przedłużenia.
więcej
|
Reklamy wyświetlane w otoczeniu jakościowej treści o 42 proc. bardziej efektywne
Komunikaty reklamowe wyświetlane obok treści premium są o 42 proc. bardziej efektywne pod kątem istotnych wskaźników mediowych – zarówno widoczności, jak i czasu spędzanego przez użytkowników na stronie - wynika z badań grupy komunikacyjnej GroupM i Newsworks.
więcej
|
Scott Donaton global chief creative&content officerem w Digitas
Scott Donaton został powołany na stanowisko global chief creative&content officera w agencji Digitas należącej do Publicis Groupe. Będzie raportować do Michaela Kahna.
więcej
|
Piotr Przybyło zasila dział sprzedaży Grupy Me & My Friends
Piotr Przybyło objął stanowisko new business managera Grupy Me & My Friends.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Reklamy w czasopismach: Bauer zarobił najwięcej, Aflofarm liderem marketerów (analiza)
Wydawcy magazynów w minionym półroczu zanotował cennikowe wpływy reklamowe o ponad 8 proc. wyższe niż rok wcześniej. Najwięcej zarobiło Wydawnictwo Bauer, którego przychody były wyższe niż łączne wpływy reklamowe kolejnych dwóch firm. Najwięcej w reklamę w czasopismach inwestuje Aflofarm Farmacja Polska.
więcej
|
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w kwietniu. ,,Twój Styl" tuż za podium
W kwietniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko - na czwartym miejscu - uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wskutek błędu drukarni Agory wtorkowa ,,Rzeczpospolita" ze stroną z poniedziałkowego wydania
We wtorkowym wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) omyłkowo znalazła się jedna strona z jej poniedziałkowego numeru. - Wysłaliśmy wszystko zgodnie z prawidłowym złożeniem gazety, natomiast drukarnia pomyliła blachy - opisuje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika.
więcej
|
Magdalena Rigamonti przedstawia ,,Kulisy warszawskiego ratusza". Wywiad-rzeka z Jackiem Wojciechowiczem
Dziennikarka „Dziennika Gazety Prawnej” Magdalena Rigamonti przeprowadziła wywiad-rzekę z byłym wiceprezydentem Warszawy, Jackiem Wojciechowiczem. Książka „Kulisy warszawskiego ratusza” pojawi się w sprzedaży od 27 lipca br.
więcej
|
|
|
Sześć projektów z Polski dostanie 1,63 mln euro w piątej rundzie finansowania Google DNI
W najnowszej serii Google Digital News Initiative (DNI) wyłoniono wydawców, którzy otrzymają dofinansowanie na realizację innowacyjnych rozwiązań medialnych. 98 projektów z 28 krajów otrzyma w sumie 21,2 mln euro. Z Polski wsparcie w łącznej kwocie 1,63 mln euro dostaną Burda Media, Piotr Fedorczyk, PbeM, Gazeta Wyborcza, Grupa Interia i Edge NPD.
więcej
|
Netflix w Madrycie utworzy europejskie centrum produkcji telewizyjno-filmowej
Netflix uruchomi w Madrycie swoje pierwsze europejskie centrum produkcji telewizyjno-filmowej. Dzięki temu platforma będzie mogła realizować nowe produkcje.
więcej
|
"Kler" Wojciecha Smarzowskiego trafi na Showmax
Najnowszy film Wojciecha Smarzowskiego "Kler" trafi do serwisu Showmax - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Platforma jest jednym z koproducentów filmu. Premiera w kinach 28 września tego roku.
więcej
|
Startup CallPage pozyskuje 17 mln złotych od inwestorów
Krakowski startup technologiczny CallPage pozyskał w kolejnej rundzie finansowania 17 mln złotych na dalszy rozwój. Głównym inwestorem jest polsko-izraelski fundusz TDJ Pitango Ventures. W spółkę zainwestowały również fundusze Innovation Nest i Market One Capital.
więcej
|
Trzecie sezony ,,Lekko Nie Będzie" oraz ,,Mniej więcej" na platformie Ipla
W serwisie Ipla emitowane będą najnowsze, trzecie sezony internetowych show youtuberów „Lekko Nie Będzie” Gimpera oraz „Mniej więcej” duetu Mandzio i Kolega Ignacy.
więcej
|
Reklamy wyświetlane w otoczeniu jakościowej treści o 42 proc. bardziej efektywne
Komunikaty reklamowe wyświetlane obok treści premium są o 42 proc. bardziej efektywne pod kątem istotnych wskaźników mediowych – zarówno widoczności, jak i czasu spędzanego przez użytkowników na stronie - wynika z badań grupy komunikacyjnej GroupM i Newsworks.
więcej
|
PayU przejął izraelską platformę Zooz
PayU przejęło izraelski fintech płatniczy Zooz. Kwoty transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|