|
|
|
|
|
|
|
HBO Polska z wyższymi wpływami. 21,2 mln zł m.in. dzięki słabszemu dolarowi
W ub.r. HBO Polska zanotowało wzrost przychodów sprzedażowych o 5,9 proc. do 346,71 mln zł. Firma osiągnęła 21,17 mln zł zysku netto (wobec 2,49 mln zł rok wcześniej), do czego przyczyniło się m.in. umocnienie złotówki wobec dolara. Spółka od powiązanego z nią podmiotu wzięła 79 mln zł pożyczki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Kammel skrytykował reformę sądownictwa. Jacek Kurski: nie ma tematu do wypowiadania się dla prezesa TVP
Prezenter Telewizji Polskiej Tomasz Kammel w internecie krytycznie ocenił reformę sądownictwa. - Czy bez niezawisłych sądów demokracja może ustąpić miejsca dyktaturze? Historia pokazuje, że może. Ja tego nie chcę, i przez to nie mogę dziś zasnąć - stwierdził. Prezes TVP Jacek Kurski nie widzi potrzeby komentowania tego wpisu.
więcej
|
Krzysztof Skiba chce przeprosin i miliona zł od TVP na WOŚP za wykorzystanie piosenki Big Cyc we ,,W tyle wizji"
Krzysztof Skiba, lider zespołu Big Cyc domaga się od TVP przeprosin za - jego zdaniem - bezprawne wykorzystanie piosenki "Jak słodko zostać świrem" w materiale w programie TVP Info „W tyle wizji” o uczestnikach protestów przed Sejmem. Telewizja Polska odpowiada, że wszystko odbyło się zgodnie z prawem.
więcej
|
Spada oglądalność Polo TV, ale kanał ten pozostaje liderem wśród kanałów muzycznych (dane za I półrocze)
Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym półroczu nadal było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Podium uzupełnia stacja Disco Polo Music, która wyprzedziła 4FunTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eurowizja Junior 2018 odbędzie się 25 listopada w Mińsku. Wystąpi 19 uczestników
W niedziele, 25 listopada tego roku odbędzie się finał Eurowizji Junior 2018. Tym razem w muzycznym wydarzeniu wezmą udział wykonawcy z 19 krajów.
więcej
|
Stowarzyszenie StopNop żąda sprostowania od TVN za nazywanie "antyszczepionkowcami"
Justyna Socha, szefowa Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Wiedzy o Szczepieniach „StopNop” zamieściła w internecie żądanie sprostowania od wydawców "Faktów" TVN. Chce przeprosin za określenie autorów projektu ustawy o wprowadzeniu dobrowolności szczepień "antyszczepionkowcami". Stacja nie otrzymała jeszcze od stowarzyszenia żadnego oficjalnego pisma z roszczeniem.
więcej
|
W Niemczech rośnie liczba użytkowników płatnych telewizji i przychody nadawców
W 2017 roku liczba użytkowników płatnych telewizji w Niemczech wzrosła o 200 tysięcy i osiągnęła poziom 7,7 miliona – wynika z raportu organizacji Vaunet zrzeszającej niemieckich nadawców i operatorów telewizyjnych. Przychody płatnych telewizji oraz serwisów VOD wyniosły w 2017 roku 3,1 mld euro, zaś na koniec 2018 roku mogą osiągnąć poziom 3,8 mld.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BZ WBK wyda 60-70 mln zł na rebranding Santander Bank Polska. ,,Zmiany bezbolesne dla klientów"
Bank Zachodni WBK uzyskał już wszystkie zgody niezbędne do zmiany swojej marki Santander Bank Polska. Koszty rebrandingu wyniosą 60-70 mln zł.
więcej
|
Rafał Trzaskowski z kampanią od niechcenia, Patryk Jaki z determinacją i wpadkami
W sondażach dotyczących wyborów prezydenta Warszawy jak na razie wygrywa Rafał Trzaskowski. Jego główny kontrkandydat Patryk Jaki pozostaje lekko w tyle, ale niweluje dystans do konkurenta. Zdaniem ekspertów z agencji PR komunikacyjnie lepszą kampanię wyborczą wydaje się prowadzić Jaki, który wykazuje się większą niż Trzaskowski determinacją i pracowitością. Działania tego drugiego sprawiają wrażenie, jakby były prowadzone od niechcenia.
więcej
|
Wpływy Papaya Films wzrosły o 27 proc., a zysk z 1,1 do 2,9 mln zł. 8,6 proc. przychodów spoza reklamy
Dom produkcyjny Papaya Films w ub.r. zanotował wzrost wpływów ze sprzedaży o 27,3 proc. do 70,78 mln zł oraz 2,93 mln zł zysku netto (wobec 1,11 mln zł rok wcześniej) - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KER: Lidl reklamą promującą większe zakupy w soboty nie zachęca do marnowania żywności
Komisja Etyki Reklamy nie przyznała racji skarżącym, którzy stwierdzili, że sieć sklepów Lidl Polska w spotach promujących tańsze i większe zakupy w soboty poprzedzające wolne od handlu niedziele pośrednio promuje marnowanie żywności.
więcej
|
Rodzinne rytuały z Małgorzatą Sochą w kampanii sklepów Agata (wideo)
Salony meblowe Agata rozpoczęły nową odsłonę kampanii „Dla każdego coś”. Tym razem Małgorzata Socha pomaga tym razem małżeństwu z gromadką dzieci w wyborze łóżka „do zadań specjalnych”. Autorem kreacji jest agencja PZL.
więcej
|
Była rzeczniczka Ministerstwa Sprawiedliwości Edyta Żyła szefową marketingu w PGNiG
Funkcję dyrektora marketingu w państwowej firmie PGNiG objęła Edyta Żyła. W ostatnich latach była działaczką PiS, a wcześniej pracowała jako dziennikarka m.in. w „Rzeczpospolitej” i TVP oraz jako rzeczniczka prasowa w Ministerstwie Sprawiedliwości.
więcej
|
Omnicom Media Group wprowadza platformę Omni do marketingu opartego na danych
Omnicom Media Group - w Polsce reprezentowana przez marki: Media Direction OMD, PHD Media Direction, PHD Rocket oraz przez grupę OMD - wprowadza we wszystkich swoich biurach na świecie platformę Omni. Wykorzystuje ona dane o aktywności i zachowaniach realnych użytkowników, umożliwiając generowanie insightów i prowadzenie działań tzw. precyzyjnego marketingu.
więcej
|
Nestle nie może opatentować kształtu batonów KitKat
Europejski Trybunał Sprawiedliwości orzekł, że kształt batoników KitKat produkowanych przez koncern Nestle nie jest wystarczająco wyraźny, by można było go uznać za znak towarowy. Firma walczyła o to ponad 10 lat.
więcej
|
Zmarł wieloletni prezes Fiata Sergio Marchionne
Sergio Marchionne, wieloletni prezes koncernu motoryzacyjnego Fiat Chrysler Automobiles (FCA), który jest właścicielem takich marek samochodów, jak Fiat, Alfa Romeo czy Ferrari zmarł w środę. Miał 66 lat.
więcej
|
Ubrania dla chipsterów promują chipsy Przysnacki
W ramach kampanii promujących chipsy i prażynki (produkowanych przez Intersnack Polska) przygotowano kolekcję ubrań Chipster. Za przygotowanie i realizacje akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, F11 i Vizeum.
więcej
|
Katarzyna Broniek: z Grupy OMD do Codemedia
Katarzyna Broniek, która dotychczas pracowała m.in. w Easymedia, Carat Polska, Vizeum i Arena Media, dołączyła do zespołu domu mediowego Codemedia. Objęła stanowisko senior media plannera/buyera.
więcej
|
Kamil Makowski awansował w biurze reklamy Polsat Media
Kamil Makowski awansował w biurze media reklamy Polsat Media ze stanowiska media operatora na media coordinatora w dziale commercial operations.
więcej
|
Semilac wprowadził aplikację rozpoznającą lakier na paznokciach
Firma Nesperta uruchomiła aplikację swojej marki lakierów hybrydowych Semilac, która umożliwia między innymi wykrycie koloru paznokci z palety ponad 300 dostępnych odcieni z oferty.
więcej
|
Michael Kampe dyrektorem kreatywnym Lee Jeans
Michael Kampe dołączył do zespołu marki Lee Jeans, gdzie objął stanowisko dyrektora kreatywnego.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
ZPR Media z reklam w prasie i internecie zarobił więcej niż ze sprzedaży ,,Super Expressu" i magazynów
W ub.r. spółka ZPR Media zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży prasy i książek o 4,4 proc. do 63,03 mln zł oraz wzrost przychodów z reklam prasowych i internetowych o 3,5 proc. do 67,34 mln zł. Ogółem miała 248,22 mln zł przychodów sprzedażowych, a dzięki 49 mln zł ze sprzedaży udziałów w spółkach telewizyjnych osiągnęła 34,28 mln zł zysku netto (wobec 22,69 mln zł straty rok wcześniej).
więcej
|
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w pierwszym półroczu 2018 roku. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w pierwszym półroczu tego roku było radio RMF FM, na którego informacje powoływano się ponad 14,5 tys. razy - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najczęściej cytowanych portali są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Adam Michnik staje w obronie skazanego prezydenta Gdańska. Dziękuję Pawłowi Adamowiczowi, że go obronił
Adam Michnik, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” podziękował Pawłowi Adamowiczowi, prezydentowi Gdańska za to, że stanął w jego obronie podczas ataku Młodzieży Wszechpolskiej. - Wierzyłem, że „orła wrona nie pokona”; wierzę, że w Polsce „faszyzm nie przejdzie” - napisał naczelny „GW”.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami w kwietniu, ,,Kurier TV" stracił najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w kwietniu 2018 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fratria, PMPG, Gremi Media, Leo Burnett i Bridge wśród wierzycieli GetBacku
Na liście wierzycieli pogrążonej w kryzysie firmy windykacyjnej GetBack są wydawcy prasowi Fratria („Sieci”), PMPG Polskie Media („Wprost” i „Do Rzeczy”) oraz Gremi Media („Rzeczpospolita” i „Parkiet”), agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa oraz agencje marketingowe Bridge i Piotrkowski EDC Expert Direct Communication.
więcej
|
Adam Daszewski po 40 latach odchodzi z ,,Dziennika Zachodniego"
Po ponad 40 latach pracy redaktor i dziennikarz Adam Daszewski pożegnał się z zespołem „Dziennika Zachodniego” (Polska Press Grupa). Odchodzi na emeryturę.
więcej
|
|
|
Marek Zagórski, minister cyfryzacji: Jesteśmy przeciwni blokowaniu stron w internecie, Facebook potrzebuje ,,polskiego regulaminu"
Ministerstwo Cyfryzacji zrezygnowało z planów stworzenia centralnego rejestru serwisów internetowych dotyczących nielegalnej działalności. Podczas spotkania, na które zaproszono Wirtualnemedia.pl minister Marek Zagórski wyjaśniał szczegóły podjętej decyzji i odpowiadał na nasze pytania. - Co do zasady jesteśmy przeciwni wprowadzaniu ograniczeń w internecie, a naszą intencją nie było nigdy śledzenie internautów i kontrolowanie jakie strony w sieci odwiedzają - zapewnia szef resortu cyfryzacji.
więcej
|
Rośnie przychód i zysk Facebooka, ale wyniki rozczarowały analityków. Akcje w dół o ponad 8 proc.
W II kwartale 2018 roku Facebook zanotował przychód w wysokości ponad 13 miliardów dolarów, a zysk netto wzrósł do 5,1 miliarda dolarów. Ale wyniki rozczarowały analityków i kurs akcji spadł o 8 proc.
więcej
|
YouTube działa wolniej w Firefoksie i Microsoft Edge niż w Chrome, winne biblioteki Polymer
Mozilla, producent Firefoksa na podstawie testów twierdzi, że serwis YouTube uruchamia się w jej przeglądarce i w programie Microsoft Edge pięciokrotnie wolniej niż w należącej do Google przeglądarce Chrome. Powodem ma być zastosowanie w obecnej wersji YT bibliotek Polymer, które Chrome obsługuje sprawniej niż konkurencyjne przeglądarki.
więcej
|
Linie lotnicze Finnair wprowadzają szybki internet na trasach europejskich
Linie lotnicze Finnair wprowadziły nowe połączenie internetowe w swoich sześciu wąskokadłubowych samolotach Airbus, obsługujących trasy europejskie.
więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji wycofuje się z planów centralnego rejestru nielegalnych stron internetowych
Ministerstwo Cyfryzacji poinformowało, że rezygnuje z planów stworzenia centralnego rejestru serwisów internetowych dotyczących nielegalnej działalności. Resort tłumaczy, że podjął tę decyzję „po analizach, a także z uwagi na fakt, że propozycje ewentualnego blokowania niektórych stron nie zostały przyjęte”.
więcej
|
Frisco.pl buduje koło Warszawy magazyn do obsługi zamówień
W miejscowości Klaudyn k. Warszawy (gmina Stare Babice) wbudowano kamień węgielny pod nowy magazyn sklepu internetowego Frisco.pl. W obiekcie obsługiwane będą zamówienia zakupów spożywczych z dostawą do domu.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Rafał Trzaskowski z kampanią od niechcenia, Patryk Jaki z determinacją i wpadkami
W sondażach dotyczących wyborów prezydenta Warszawy jak na razie wygrywa Rafał Trzaskowski. Jego główny kontrkandydat Patryk Jaki pozostaje lekko w tyle, ale niweluje dystans do konkurenta. Zdaniem ekspertów z agencji PR komunikacyjnie lepszą kampanię wyborczą wydaje się prowadzić Jaki, który wykazuje się większą niż Trzaskowski determinacją i pracowitością. Działania tego drugiego sprawiają wrażenie, jakby były prowadzone od niechcenia.
więcej
|
Magdalena Ossowska i Paweł Luty w zespole Linkleaders
Agencja Linkleaders wzmocniła zespół współpracujący ze spółkami biurowymi Skanska w Polsce i Europie Środkowo-wschodniej. Magdalena Ossowska i Paweł Luty objęli stanowiska PR senior consultantów.
więcej
|
|
|