|
|
|
|
|
|
|
Polsat liderem - udany lipiec TVP1, TVP2 i TVP Sport. Hitem finał mundialu
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w lipcu br. był Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się mundialowe mecze a na czele znalazło się finałowe spotkanie Francji i Chorwacji - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Endemol Shine Polska ze wzrostem wpływów i zyskiem. Planuje centra produkcyjne dla ,,Big Brothera" i ,,Fear Factor"
W ub.r. firma produkcyjna Endemol Shine Polska zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 14,4 proc. do 51,72 mln zł, a jej wynik netto poprawił się z 325,1 tys. zł straty do 858,3 tys. zł zysku. Spółka zamierza uruchomić centra produkcyjne dla takich formatów jak „Big Brother” czy „Fear Factor”.
więcej
|
TVP prowadzi rozmowy dotyczące zakupu kolejnych imprez sportowych. Będzie sublicencja Ligi Mistrzów?
Telewizja Polska pracuje nad pozyskaniem praw kolejnych imprez sportowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Prowadzimy szereg rozmów z różnymi podmiotami na temat zakupu praw do emisji - mówi nam Jacek Kurski, prezes publicznego nadawcy. Nie zdradza on jednak czy trwają rozmowy z Telewizją Polsat na temat zakupu sublicencji Ligi Mistrzów.
więcej
|
Ostatni sezon ,,Miejsc nieznanych" z Anthony Bourdainem pojawi się jesienią
Na jesień 2018 roku stacja CNN planuje emisję ostatniego sezonu cyklu „Miejsca nieznane” prowadzonego przez nieżyjącego Anthony Bourdaina, który w czerwcu popełnił samobójstwo. W ostatniej serii pojawi się jeden odcinek z udziałem zmarłego prowadzącego, kilka pozostałych będzie poświęconych wspomnieniom o Bourdainie.
więcej
|
Pierwsze odcinki ,,M jak miłość" w ofercie TVP VOD
W serwisie TVP VOD zamieszczone zostały pierwsze 52. odcinków kultowego serialu TVP2 „M jak miłość”.
więcej
|
75. Tour de Pologne na żywo w Telewizji Polskiej (plan transmisji)
W sobotę, 4 sierpnia br. rozpocznie się 75. Tour de Pologne, w którym wystąpi m.in. były mistrz świata Michał Kwiatkowski. Kolarski wyścig na żywo będzie transmitowany w TVP1, TVP Sport, na stronie sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport.
więcej
|
Kanały Polsat Sport Premium na pozycjach nr 333 i 334 w Cyfrowym Polsacie
Dwa kanały Polsat Sport Premium w Cyfrowym Polsacie dostępne będą na pozycjach nr 333 i 334.
więcej
|
Kolejna edycja Festiwalu weselnych przebojów w Telewizji Polsat
W weekend 17 i 18 sierpnia 2018 roku w Mrągowie odbędzie się kolejna edycja Festiwalu weselnych przebojów, w którym wystąpią m.in. Sławomir, Brathanki, Urszula, Vox, Classic, Masters, Czadoman i Majka Jeżowska. Muzyczne widowisko na żywo będzie można oglądać w Polsacie i Disco Polo Music.
więcej
|
4 sierpnia odbędzie się II Ogólnopolska Biesiada Cygańsko-Słowiańska. Transmisja w TVP3
W sobotę, 4 sierpnia br. w Połczynie Zdroju odbędzie się druga edycja Ogólnopolskiej Biesiady Cygańsko-Słowiańskiej, którą poprowadzą Bogdan Trojanek, Zofia Czernicka oraz Jarosław Milner. Muzyczne wydarzenie na żywo będzie można oglądać na antenie TVP3.
więcej
|
,,Złomowisko PL 7" od 29 sierpnia w Discovery Channel
W środę 29 sierpnia br. Discovery Channel rozpocznie emisję siódmego sezonu „Złomowiska PL”.
więcej
|
Łukasz Kijek żegna się z TVN24 BiS, stacja skraca pasmo na żywo
Z TVN24 Biznes i Świat rozstał się dziennikarz Łukasz Kijek, związany ze stacją (wcześniej działającą jako TVN CNBC) przez 11 lat. Z ramówki kanału zniknęły programy „Otwarcie dnia” i „Dzień na świecie”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NASK zaproponuje KRRiT własną wizję nowego pomiaru telewizji i radia
Naukowa Akademicka Sieć Komputerowa dołączyła do dialogu technicznego, organizowanego przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Jego celem jest przedstawienie założeń dla badania założycielskiego, dotyczącego pomiaru tele- i audiometrycznego rynku mediów. To trzecia firma, obok Fratrii i Danae, która dołączyła do dialogu po terminie.
więcej
|
|
RMF FM stawia na treści wideo w internecie. ,,Oglądalność sięga kilkudziesięciu tysięcy"
Rozgłośnia RMF FM na swojej stronie internetowej coraz częściej prezentuje krótkie filmy, w których dziennikarze stacji opowiadają o ważnych wydarzeniach historycznych. Ostatnio m.in. w związku z 74. rocznicą wybuchu Powstania Warszawskiego czy wcześniej - rzezi wołyńskiej. - Oglądalność tych filmów - zarówno na stronie RMF, jak i w mediach społecznościowych sięga kilkudziesięciu tysięcy - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Balawajder, dyrektor informacji w RMF FM.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Kielcach w I półroczu. Radio Kielce na drugim miejscu
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w pierwszym półroczu br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Value Media miał w ub.r. większe wpływy, ale mniejszy zysk
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) zakończył ub.r. przychodami w kwocie 232,7 mln zł, zyskiem ze sprzedaży w wysokości 5,01 mln zł i zyskiem netto 5,03 mln zł. Przychody w 2017 roku były wyższe niż rok wcześniej, podobnie jak koszty.
więcej
|
Sieć perfumerii Douglas po 50 latach zmienia logo. ,,Zrób to dla siebie" w reklamach (wideo)
Międzynarodowa sieć perfumerii Douglas, obecna także w Polsce, wprowadza nową identyfikację wizualną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to dla siebie” przygotowana przez agencje Jung von Matt i Select.
więcej
|
Enea wybiera agencję do obsługi w social mediach
Spółka Enea SA, dostawca energii rozpoczęła przetarg, w którym wybiera agencję do obsługi w social mediach. Będzie z nią pracować przez rok. Zapłaci jej 345 tys. zł.
więcej
|
Przepisy Ewy Wachowicz na opakowaniach Coca-Coli
Na początku sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii Coca-Coli z Ewą Wachowicz, autorką programów kulinarnych. W ramach akcji "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" ambasadorka przygotowała 11 przepisów kulinarnych, które pojawią się na opakowaniach napojów Coca-Coli. Akcję realizują Mediacom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Fortis i McCann Worldgroup.
więcej
|
12 mln zł na kampanię społeczną ,,Bezpieczny przejazd" od PKP PLK
Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe planuje przeprowadzić kampanię społeczną pod hasłem „Bezpieczny przejazd”. Przeznaczy na nią 12 mln zł netto. Właśnie ruszył przetarg na wybór agencji, która się nią zajmie.
więcej
|
Przekąski Salatino promowane hasłem "W moim tempie"
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki przekąsek Salatino. Działania pod hasłem "W moim tempie" przygotowały KLN, Mediacore oraz Hill+Knowlton Strategies.
więcej
|
Pilar Boschetto i Juan Aponte w dziale kreacji 180heartbeats Jung von Matt
Do zespołu agencji 180heartbeats Jung von Matt, w ramach Talent Programu, dołączyli Pilar Boschetto i Juan Aponte.
więcej
|
McDonald's z limitowaną kolekcją monet na 50. urodziny Big Maca
Z okazji 50. rocznicy powstania kanapki Big Mac, McDonald's wydaje MacCoina, okolicznościową limitowaną serię monet kolekcjonerskich. Będą dostępne w 50 krajach na świecie.
więcej
|
Piotr Glinkowski założył platformę Brand Booster, będzie obsługiwać sektor MŚP
Piotr Glinkowski po dwóch latach współpracy, odszedł z agencji Arskom Group i założył własną działalność, Brand Boosters - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Po kilkunastu latach w komunikacji i blisko sześciu w biznesie nadszedł czas na kolejny krok w moim życiu. Postanowiłem stworzyć coś swojego - mówi nam Piotr Glinkowski.
więcej
|
Andy Zonfrillo globalnym prezesem Magny
Andy Zonfrillo objął nowo utworzone stanowisko globalnego prezesa firmy Magna, jednostki negocjacyjnej działającej w strukturze IPG Mediabrands.
więcej
|
Huawei daje tablety za złotówkę na start sezonu ,,back to school"
Na początku sierpnia ruszyła promocja marki Huawei, na start sezonu „back to school”. Za zakup smartfona P20 Pro lub P20 lite, klient otrzyma tablet producenta za symboliczną złotówkę.
więcej
|
MullenLowe MediaHub i Mediaplus Warsaw w przetargu POT na kampanię promującą Polskę
Agencje MullenLowe MediaHub i Mediaplus Warsaw złożyły oferty w przetargu Polskiej Organizacji Turystycznej na realizację odsłonowej kampanii zasięgowej promującej Polskę jako destynację turystyczną.
więcej
|
Piękne życie krów w reklamie Bio Mleka Ekologicznego od OSM Piątnica (wideo)
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy rozpoczęła kampanię reklamująca Bio Mleko Ekologiczne. Akcję przygotowały firmy marketingowe Schulz Brand Friendly i Feelmovie.
więcej
|
Anna Hruszka i Michał Karolczyk dołączyli do Semahead
W zespole agencji Semahead Anna Hruszka objęła stanowisko sales managera, z Michał Karolczyk marketing managera.
więcej
|
PFN w kampanii o Powstaniu Warszawskim przypomina wsparcie aliantów dla Polaków (wideo)
Polska Fundacja Narodowa rozpoczęła międzynarodową kampanię z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego. Akcja, skierowana głównie do mieszkańców Europy Zachodniej i USA, jest oparta na spocie opowiadającym o operacji Frantic 7.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
W ciągu miesiąca kurs Agory spadł o 30 proc. ,,Niepewność związana z planami dużych wydatków nie pomaga"
Grupa kapitałowa Agora w połowie czerwca przedstawiła strategię rozwoju na najbliższe cztery lata - wyda maksymalnie 930 mln zł na inwestycje, w tym 500 mln zł na projekty w nowych obszarach działalności. Od tego czasu akcje spółki na GPW spadły o niemal jedną trzecią. Według ekspertów winna może być niepewność rynku, związana z planami dużych wydatków.
więcej
|
,,Party" na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko ,,Sukcesy i Porażki" ze wzrostem
W maju 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił0 „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Justyna Piszczatowska i Krzysztof Markowski w ,,Dzienniku Gazeta Prawna"
Od sierpnia br. dziennikarka ekonomiczna Justyna Piszczatowska, specjalizująca się w tematyce energetycznej, współpracuje z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes). Będzie pisać o segmencie surowców i przemyśle. Do redakcji dołączył też Krzysztof Markowski.
więcej
|
|
|
Allegro z 1,59 mld zł wpływów i 242,2 mln zł zysku operacyjnego. 99 mln zł z reklam
Od końca lipca 2016 roku do końca ub.r. Allegro zanotowało 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto. Firma ma 4,1 mld zł zadłużenia wobec swojego nowego właściciela, pracuje w niej 1,4 tys. osób - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Onet uruchamia newslettery tematyczne od swoich czołowych dziennikarzy
Portal Onet.pl wprowadza codzienne newslettery tematyczne, które będą przygotowywali jego czołowi dziennikarze, m.in. Michał Pol, Bartosz Węglarczyk, Andrzej Stankiewicz, Janusz Schwertner i Andrzej Gajcy. Na razie działa newsletter informacyjny i sportowy.
więcej
|
Google szykuje na chiński rynek ocenzurowaną wersję wyszukiwarki
Google przygotowuje specjalną wersję swojej wyszukiwarki przeznaczoną na rynek chiński, w której będą blokowane treści uznane przez komunistyczny rząd tego kraju za szkodliwe. Aplikacja o roboczej nazwie Maotai może zostać udostępniona internautom w Chinach za 6 do 9 miesięcy.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: Chrome nie zwalnia tempa, w dół Firefox
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w lipcu 2018 r. ponownie zanotowała wyraźny wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce.
więcej
|
Facebook i Instagram pomogą użytkownikom kontrolować czas spędzany w serwisie
Facebook zapowiedział wprowadzenie narzędzi pozwalających użytkownikom na kontrolowanie czasu spędzanego na Facebooku oraz Instagramie. Do dyspozycji będą: panel aktywności, przypomnienia o czasie używania serwisów oraz ograniczanie liczby powiadomień. Narzędzia będą dostępne jedynie w mobilnych aplikacjach Facebooka i Instagrama.
więcej
|
Michał Gostkiewicz: z Gazeta.pl do Wirtualnej Polski
Dziennikarz Michał Gostkiewicz przeszedł z redakcji portalu Gazeta.pl (Agora) do Wirtualnej Polski. Objął stanowisko wydawcy w WP Magazynie i Opiniach. Bedzie publikować także autorskie komentarze.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|