|
|
|
|
|
|
|
TVP na jesień szykuje nową wersję ,,Jaka to melodia?". ,,Wymaga odświeżenia, to wynika z wszelkich wykresów"
Jesienią w ramówce TVP1 znajdzie się nowa, odświeżona wersja teleturnieju muzycznego „Name That Tune”, który od 20 lat emitowany jest pod nazwą „Jaka to melodia?”. Producentem nie będzie już Media Corporation - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Osobiście zaprosiłem Roberta Janowskiego do kontynuowania prowadzenia - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Joanna Racewicz przechodzi do Polsat News
Joanna Racewicz dołączy do grona prowadzących Polsat News, prawdopodobnie będzie gospodynią wieczornego wydania „Wydarzeń 22.00” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wydarzenia" w Polsacie po raz pierwszy w historii wyprzedziły ,,Teleexpress" i ,,Wiadomości" w TVP1
Liderem oglądalności programów informacyjnych w lipcu br. na głównych antenach były „Fakty” TVN. Z czwartego na drugie miejsce awansowały „Wydarzenia” w Polsacie, które po raz pierwszy w historii wyprzedziły „Teleexpress” i „Wiadomości” w TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Uwzględniając emisję także z kanałów informacyjnych na czele znalazły się „Fakty” przed „Wiadomościami”.
więcej
|
Andrzej Garapich odchodzi z TVP
Po ponad dwóch latach pracy Andrzej Garapich rozstaje się z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pełnił w firmie funkcję zastępcy dyrektora ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych.
więcej
|
,,Gwiazdy Kabaretu" nowym programem Czwórki. Emisja od 1 września
W sobotę, 1 września 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisje nowego programu „Gwiazdy Kabaretu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Voice of Poland 9" od września w TVP2. W jury Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży
Od 1 września 2018 roku TVP2 rozpocznie emisję dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. Tym razem występy uczestników będą oceniać Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży.
więcej
|
Liderka protestu lekarzy-rezydentów nie przyjmie przeprosin Ziemowita Kossakowskiego, chce pozwać TVP
Katarzyna Pikulska, jedna z liderek ubiegłorocznego protestu lekarzy-rezydentów, zapowiedziała, że nie przyjmie przeprosin od byłego dziennikarza TVP.Info Ziemowita Kossakowskiego. Jest on autorem głośnego tekstu „Kontrowersje wokół rezydentów. Narzekają na zarobki, jedzą kanapki z kawiorem”. Pikulska zapowiada, że ma zamiar pozwać za ten tekst Telewizję Polską.
więcej
|
TVP Gdańsk odpowiada przed sądem za materiał Łukasza Sitka
Gdański oddział Telewizji Polskiej został pozwany przez Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego za materiał reportera Łukasza Sitka z 11 marca 2017 roku o dyrektorze Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego, który podlega urzędowi. Dziennikarz miał sugerować w swoim reportażu, że zwolniony dyrektor „padł ofiarą spisku w urzędzie”, a według jego przedstawicieli materiał miał być zmontowany „pod z góry założone przez redaktora tezy”.
więcej
|
,,Gracze 4" i ,,Niepewne 3" od 13 sierpnia w HBO i HBO (wideo)
W poniedziałek, 13 sierpnia 2018 roku na antenie HBO oraz w serwisie HBO GO odbędzie się premiera czwartego sezonu „Graczy” oraz trzeciej transzy odcinków „Niepewnych”.
więcej
|
Eurosport pokazuje ME w Glasgow i Berlinie
W okresie od 2 do 12 sierpnia 2018 roku w Glasgow i Berlinie odbywają się Mistrzostwa Europy w lekkoatletyce, pływaniu, gimnastyce, kolarstwie, golfie, triathlonie i wioślarstwie. Sportową imprezę na żywo można oglądać w Eurosporcie oraz Eurosporcie Player.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko ,,Gazeta Wyborcza" zarabia mniej z reklam. Konkurencja zyskuje dzięki spółką skarbu państwa
W pierwszej połowie br. spośród 10 dzienników z największymi przychodami reklamowymi tylko „Gazeta Wyborcza” zanotowała spadek. „Gazeta Pomorska”, „Fakt” i „Super Express” miały w tym okresie największe wzrosty przychodów.
więcej
|
Omnicom Media Group z większymi wpływami i zyskiem netto, 27 proc. wpływów od trzech klientów
Przychodami w kwocie 496,26 mln zł i zyskiem netto 17,99 mln zł zamknęła 2017 roku grupa kapitałowa Omnicom Media Group, do której należą domy mediowe OMD, PHD i Easy Media. Spółka w ub.r. wypłaciła 5 mln zł dywidendy swoim właścicielom: 3,5 mln zł spółce DDB Warszawa i 1,5 mln zł Jakubowi Bierzyńskiemu. Blisko 30 proc. jej wpływów pochodzi od trzech reklamodawców.
więcej
|
Polski rynek smartfonów: Huawei liderem w II kw. 2018 roku
Na świecie chiński koncern Huawei wyprzedził w II kwartale br. Apple i zajął drugie miejsce wśród producentów smartfonów. Natomiast w Polsce Huawei zepchnął właśnie z pozycji lidera koreańskiego Samsunga.
więcej
|
W Gdańsku powstanie pierwszy hotel Radisson w Europie Środkowo-Wschodniej
Radisson Hospitality, spółka będąca częścią Radisson Hotel Group, ogłosiła podpisanie umowy na otwarcie nowego hotelu Radisson Hotel & Suites w Gdańsku. Będzie to pierwszy hotel marki Radisson otwarty w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Wege hot dogi w sklepach IKEA w całej Polsce
Sieć sklepów IKEA wprowadziła do oferty w całej Polsce wege hot dogi. W ich skład wchodzą jarmuż, komosa ryżowa, cebula, marchew, ziemniaki i czerwona soczewica.
więcej
|
Burberry z nowym logo i monogramem autorstwa Petera Saville'a
Firma odzieżowa Burberry po raz pierwszy od 20 lat zmieniła logo. Nowa identyfikacja zawiera również monogram „Thomas Burberry”, twórcy marki. Autorem projektu jest brytyjski dyrektor artystyczny i grafik Peter Saville.
więcej
|
Magdalena Jabłońska za Marcina Skowrońskiego na czele działu reklamy Allegro
Z początkiem sierpnia Magdalena Jabłońska została dyrektorem działu reklamy portalu Allegro.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Skowrońskiego, który odszedł z firmy.
więcej
|
Marki Marki luksusowe sprzedały w ubiegłym roku towary za 217 mld dolarów. Liderem Louis Vuitton sprzedały w ubiegłym roku towary za 217 mld dolarów
100 największych firm z sektora dóbr luksusowych w minionym roku obrotowym (zakończonym najpóźniej 30 czerwca 2017 r.) sprzedały produkty o wartości 217 mld dolarów. To o 1 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z raportu Deloitte.
więcej
|
Jeronimo Martins i Carrefour prowadzą rozmowy z franczyzobiorcami sieci Piotr i Paweł
Przejęciem sieci sklepów Piotr i Paweł finalnie zainteresowane są dwie firmy: Jeronimo Martins Polska i Carrefour Polska. Ich przedstawiciele już prowadzą rozmowy z franczyzobiorcami sklepów Piotr i Paweł.
więcej
|
Resort środowiska wyda ponad 1 mln zł na kampanię o czystym powietrzu
Ministerstwo Środowiska szuka w przetargu agencji, która przygotuje i zrealizuje ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną na temat poprawy jakości powietrza. Przeznaczy na nią 1,03 mln zł netto.
więcej
|
Wojciech Głowacki odpowiada za sprzedaż w zarządzie RTB House
Wojciech Głowacki awansował na stanowisko vice president of sales w RTB House, specjalizującej się w technologii retargetingowej opartej na deep learningu. Dołączył także do zarządu firmy.
więcej
|
Bartosz Osica: z K2 Media do MullenLowe MediaHub
Bartosz Osica dołączył do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub. Będzie wspierać team odpowiedzialny za obsługę ING Banku Śląskiego. Wcześniej, przez cztery lata pracował w K2 Media.
więcej
|
BringMore Advertising i Media Group zrealizują kampanię promującą czytelnictwo
Konsorcjum agencji Media Group i BringMore Advertising Włodzimierz Rajczyk wygrało przetarg Instytutu Książki na przygotowanie i realizację kampanii promującej czytelnictwo w Polsce wśród najmłodszych. Wartość kontraktu wynosi 1,88 mln zł.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Tylko ,,Gazeta Wyborcza" zarabia mniej z reklam. Konkurencja zyskuje dzięki spółką skarbu państwa
W pierwszej połowie br. spośród 10 dzienników z największymi przychodami reklamowymi tylko „Gazeta Wyborcza” zanotowała spadek. „Gazeta Pomorska”, „Fakt” i „Super Express” miały w tym okresie największe wzrosty przychodów.
więcej
|
Gremi Media przeniosła druk ,,Rzeczpospolitej" z Agory do Polska Press
Od początku sierpnia drukowaniem „Rzeczpospolitej” i jej dodatków (wydawcą jest Gremi Media) będzie zajmować się Polska Press. Poprzednio przez kilka lat odpowiadała za to wyłącznie Agora, z którą Gremi Media będzie kontynuować współpracę w mniejszym zakresie.
więcej
|
Krzysztof Domagała nowym redaktorem naczelnym Radomskiej Grupie Mediowej, Mariusz Woliński dyrektorem biura reklamy
Krzysztof Domagała został nowym redaktorem naczelnym Radomskiej Grupy Mediowej, właściciela Radia Rekord FM, telewizji Dami, portalu CoZaDzien.pl i bezpłatnego tygodnika „7 Dni”. Wydawnictwo ma również nowego dyrektora biura reklamy, którym został Mariusz Woliński.
więcej
|
Po stracie 120 mln dolarów Condé Nast chce sprzedać magazyny ,,Brides", ,,Golf Digest" i ,,W"
W 2017 roku wydawnictwo Condé Nast zanotowało stratę na poziomie 120 mln dolarów. Aby ograniczyć koszty związane z wydawaniem tradycyjnej prasy firma planuje sprzedaż magazynów „Brides”, „Golf Digest” i „W”. Sztandarowe tytuły Condé Nast - „Vogue”, „Vanity Fair” oraz „New Yorker” pozostają w portfolio wydawcy.
więcej
|
Sprzedaż ,,Tele Tygodnia" spadła do 670 tys. egz.
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w maju 2018 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Wpływy wydawców Demotywatorów i Kwejka zmalały o ponad 15 proc.
W ub.r. wpływy sprzedażowe Monster Media Group, wydawcy m.in. serwisów Demotywatory.pl, Joemonster.org i Mistrzowie.org, zmalały o 15,5 proc. do 2,33 mln zł, a zysk netto wyniósł 201,3 tys. zł (wobec 232,6 tys. zł rok wcześniej). Natomiast spółka Cube Investments, właściciel m.in. Kwejk.pl i Jbzdy.pl, zanotowała spadek przychodów o 17,1 proc. do 3,76 mln zł oraz 246 tys. zł zysku netto (w 2016 roku miała 2,2 tys. zł zysku) - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Empik inwestuje w polski startup Going
Empik został większościowym udziałowcem startupu Going, który tworzy aplikację i serwis do dystrybucji biletów o tej samej nazwie. Wynikiem inwestycji ma być wspólna platforma biletowo-informacyjna do obsługi wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych.
więcej
|
Magdalena Jabłońska za Marcina Skowrońskiego na czele działu reklamy Allegro
Z początkiem sierpnia Magdalena Jabłońska została dyrektorem działu reklamy portalu Allegro.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Skowrońskiego, który odszedł z firmy.
więcej
|
Alex Stamos, dyrektor ds. bezpieczeństwa w Facebooku odchodzi ze stanowiska. Firma nie przewiduje jego następcy
Alex Stamos, dotychczasowy dyrektor ds. bezpieczeństwa w Facebooku kończy pracę w firmie. Od września 2018 roku będzie prowadził wykłady na uniwersytecie Stanforda. Facebook ani Stamos nie podają przyczyn tej decyzji, jednak firma potwierdza że nie przewiduje powołania nowego dyrektora zajmującego się bezpieczeństwem w serwisie.
więcej
|
Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji Mixx Awards. 1190 lub 1490 zł za udział w konkursie
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do Mixx Awards 2018, konkursu na najlepsze kampanie z wykorzystaniem digitalu. Ogłoszenie wyników pod koniec listopada.
więcej
|
Ceneo tworzy serwis internetowy, kieruje nim Katarzyna Dwornik
Porównywarka Ceneo przekształciła swój blog firmowy w autorski serwis internetowy Magazyn Ceneo. Kieruje nim Katarzyna Dwornik, z firmą związana od początku tego roku.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
MSL Group ze wzrostem wpływów i zysku, dużo więcej przychodów z zagranicy
W ub.r. agencja komunikacji MSL Group (należąca do koncernu Publicis Groupe) osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 12,4 proc. do 27,87 mln zł oraz zysku netto z 1,64 do 2,36 mln zł. Oferta firmy jest oparta na usługach z zakresu doradztwa wizerunkowego, public affairs i komunikacji internetowej.
więcej
|
Jakub Prószyński wraca do Monday
Jakub Prószyński po ponad trzech latach przerwy wraca do pracy w agencji Monday (wcześniej jako Monday PR) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z początkiem sierpnia objął stanowisko social media managera.
więcej
|
Tetra Pak klientem PR Hub
Firma Tetra Pak, zajmująca się przetwarzaniem żywności oraz produkcją odpadów kartonowych, nawiązała współpracę z agencją PR Hub. Umowę zawarto w wyniku konkursu ofert.
więcej
|
|
|