Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 6 Sierpnia 2018
 
 
 
Rekordowa liczba skarg do KRRiT na programy Telewizji Polskiej
 
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji od początku roku wpłynęło 228 skarg na treści prezentowane w programach Telewizji Polskiej, 51 na audycje w stacjach Grupy TVN oraz 6 na treści nadawane w Polsacie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
60 proc. wpływów Samsunga w Polsce ze sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego i komputerów. 619 mln zł na reklamy
 
W ub.r. Samsung Electronics Polska zanotował wzrost wpływów sprzedażowych o 1,3 proc. do 6,5 mld zł oraz 140,4 mln zł zysku netto (wobec 135,4 mln zł rok wcześniej). 3,86 mld zł przychodów pochodziło ze sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego i komputerowego, a 1,11 mld zł - ze sprzedaży sprzętu audio-wideo. Na marketing firma wydała 619,1 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Money.pl przed Business Insider Polska na czele serwisów gospodarczych, w dół Next.gazeta.pl (TOP10)
 
Wśród czołowych stron o tematyce gospodarczej-prawnej najwięcej użytkowników i odsłon ma Money.pl, w którym internauci spędzają też najwięcej czasu. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Business Insider Polska, Rp.pl i sekcja gospodarcza Interii, a duży spadek zanotował Next.gazeta.pl. więcej
 
 
Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa
 
W piątek, 3 sierpnia br. odbyły się konsultacje społeczne w sprawie badań rynku mediów, organizowanych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Przedstawiciele ponad 20 firm dyskutowali o najlepszych rozwiązaniach technologicznych oraz wymieniali się uwagami dotyczącymi metod i założeń przeprowadzenia badań. więcej
 
 
Ada Fijał dołącza do TVN Style. Jesienią poprowadzi program ,,Stylowa odnowa"
 
Do jesiennej ramówki TVN Style trafi nowy program „Stylowa odnowa”, w którym aktorka Ada Fijał i projektant Michał Szulc przerobią stare ubrania uczestniczek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Raport TVN Media: polska branża reklamowa różni się od reszty społeczeństwa więcej
 
,,Wydarzenia" w Polsacie po raz pierwszy w historii wyprzedziły ,,Teleexpress" i ,,Wiadomości" w TVP1 więcej
 
Allegro z 1,59 mld zł wpływów i 242,2 mln zł zysku operacyjnego. 99 mln zł z reklam więcej
 
Polsat liderem - udany lipiec TVP1, TVP2 i TVP Sport. Hitem finał mundialu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Sprzedaży Kanałów Tematycznych TVN
Operator Kamery Grupa ZPR Media
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Product Manager Dermaglin
Prowadzący Polsat Rodzina Telewizja Polsat
Młodszy Konsultant ds. Transformacji Cyfrowej Publicis Media
Specjalista ds. influencer marketing & social media Burda Media Polska
SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU Grupa ZPR Media
Junior Project Coordinator Onet-Ringier Axel Springer
Redaktor - news Polskie Radio
Dziennikarz / Prowadzący Radio ZET
Programmatic Specialist Publicis Media
Assistant in Data Scientist team Publicis Media
Junior Sales Manager Filmweb
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rekordowa liczba skarg do KRRiT na programy Telewizji Polskiej

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji od początku roku wpłynęło 228 skarg na treści prezentowane w programach Telewizji Polskiej, 51 na audycje w stacjach Grupy TVN oraz 6 na treści nadawane w Polsacie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ada Fijał dołącza do TVN Style. Jesienią poprowadzi program ,,Stylowa odnowa"

Do jesiennej ramówki TVN Style trafi nowy program „Stylowa odnowa”, w którym aktorka Ada Fijał i projektant Michał Szulc przerobią stare ubrania uczestniczek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

VIMN Poland ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Zarabia więcej z reklam niż z opłat od operatorów

Od października 2016 do września ub.r. polski oddział koncernu Viacom International Media Networks zanotował wzrost wpływów sprzedażowych o 6,6 proc. do 73,32 mln zł oraz 13,73 mln zł zysku netto (wobec 16,06 mln zł zysku rok wcześniej). więcej

Katolickie ,,Studio raban" dalej w ramówce TVP1

Jesienią br. TVP1 zamierza kontynuować emisję młodzieżowego magazynu „Studio raban” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Kino Polska TV po przejęciu Zoom TV z 64,3 mln zł wpływów i 36,1 mln zł zysku

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała 64,3 mln zł wpływów sprzedażowych i 36,1 mln zł zysku netto, a sama spółka Kino Polska TV - 68,9 mln zł przychodów i 6,1 mln zł zysku. Wzrost swoich wyników firma tłumaczy m.in. efektami kupna udziałów nadawcy stacji Zoom TV. więcej

Dziewięciu na dziesięciu Amerykanów ogląda w tygodniu telewizję

88 proc. dorosłych Amerykanów w pierwszym kwartale br. oglądało w tygodniu telewizję linearną - wynika z nowego badania Nielsena. Nieco wyższy poziom konsumpcji odnotowuje w USA radio. więcej

,,Familiada" hitem. TVP2 znokautowała konkurencję

Teleturniej „Familiada” w sezonie 2017/2018 oglądało średnio 1,94 mln widzów. TVP2 w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 20,52 mln zł. więcej

Nickelodeon szykuje kreskówkę wykorzystującą rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość

Dziecięcy kanał Nickelodeon ogłosił produkcję nowej animacji o roboczym tytule „Meet the Voxels”. Będzie to pierwsza kreskówka w tej stacji, która wykorzysta rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość (AR i VR). więcej

TVN24 i MTV Polska z ponad milionem śledzących na Twitterze, TVP Info angażuje najbardziej (TOP 10)

Zdecydowanie najpopularniejszymi polskimi stacjami telewizyjnymi na Twitterze są TVN24 i MTV Polska, które jako jedyne mają po ponad milionie obserwujących. Natomiast najwięcej dyskusji wzbudzają wpisy TVP Info. więcej

,,Made in Maroko" - nowy program z Dagmarą Kaźmierską w TTV

W środę 15 sierpnia br. telewizja TTV wyemituje premierowy odcinek nowego programu z Dagmarą Kaźmierską „Made in Maroko”. Cała seria trafi na antenę jesienią. więcej

Nielsen Audience Mesaurement będzie mierzyć oglądalność E-Sportu

Firma Astro podpisała umowę, na mocy której nadawany przez nią kanał E-Sport będzie od 15 sierpnia będzie objęty badaniem telemetrycznym Nielsen Audience Mesaurement. więcej

Polsat i TVN liderami oglądalności w I półroczu, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)

W pierwszym półroczu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Joanna Lichocka: TVN24 na poziomie mediów stanu wojennego, to stacja ludzi PRL

Posłanka PiS Joanna Lichocka, członkini Rady Mediów Narodowych, skrytykowała piątkowe wydanie „Faktów po faktach” w TVN24. - Żałosny upadek - ale poziom mediów stanu wojennego w stacji tworzonej przez ludzi PRL nie dziwi - oceniła. więcej

TVP Info relacjonuje górską wycieczkę Samuela Pereiry, Michała Adamczyka i Michała Rybickiego (wideo)

Na antenie i profilu twitterowym TVP Info pojawiły się krótkie relacje z górskiej wycieczki dziennikarzy Telewizji Polskiej Samuela Pereiry, Michała Adamczyka i Michała Rybickiego. Część dziennikarzy ocenia, że to niewystarczająco istotny temat. więcej

Miłosz Kłeczek z TVP Info posprzeczał się z Rafałem Trzaskowskim. ,,Nazwisko i funkcja" - ,,Pan nie jest policjantem" (wideo)

W piątek reporter TVP Info Miłosz Kłeczek sprzeczał się podczas próby rozmowy z posłem PO Rafałem Trzaskowskim. Polityk chciał, żeby dziennikarz się przedstawił i zarzucał jego stacji manipulacje, na co Kłeczek stwierdził: „Pan nie jest policjantem, żeby mówić do mnie w ten sposób”. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa

W piątek, 3 sierpnia br. odbyły się konsultacje społeczne w sprawie badań rynku mediów, organizowanych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Przedstawiciele ponad 20 firm dyskutowali o najlepszych rozwiązaniach technologicznych oraz wymieniali się uwagami dotyczącymi metod i założeń przeprowadzenia badań. więcej

 
Joanna Sołtysiak dyrektor muzyczną Radia Złote Przeboje

Od 1 sierpnia br. w zespole Grupy Radiowej Agory pracuje Joanna Sołtysiak, która została dyrektor muzyczną Radia Złote Przeboje. To nowe stanowisko w strukturze GRA. więcej

 
Dominacja Rekord FM w Radomiu w I półroczu. RMF FM wyprzedziło Jedynkę, Eskę i Radio ZET

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w pierwszym półroczu br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Niepodlegla.polskieradio.pl - nowy portal Polskiego Radia na 100-lecie odzyskania niepodległości

Z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości Polskie Radio uruchomiło portal internetowy Niepodlegla.polskieradio.pl. - Prezentujemy nasze najmłodsze dziecko, którym wszyscy w radiu możemy się chwalić - mówił na inauguracji projektu Jacek Sobala, prezes spółki. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ponad miliard złotych na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2018 r.

W pierwszych trzech miesiącach tego roku, na reklamę online wydano 1,020 mld złotych - wynika z danych IAB Polska. To wynik o 16,5 proc. lepszy niż w analogicznym okresie rok wcześniej. więcej

Clear Channel Poland ze wzrostem wpływów i 1,4 mln zł straty netto. Chce zwiększyć kontrolę wydaktów i jakość nośników

Przychody firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wzrosły w 2017 roku o 4 proc. w stosunku do roku 2016. Spółce udało się zmniejszyć stratę o 24,2 proc. Prezesem spółki na kolejną kadencję mianowano Kalinę Janicką. więcej

Raport TVN Media: polska branża reklamowa różni się od reszty społeczeństwa

W Polsce można zaobserwować istotne różnice między branżą reklamową a resztą społeczeństwa - wynika z badania AdNation, przeprowadzonym na zlecenie TVN Media. więcej

KER: Crunchips "Ty móc wygrać wyjście z grupa" nie jest reklamą rasistowską

Reklamy loterii Crunchips "Ty móc wygrać wyjście z grupa" przygotowano w poczuciu odpowiedzialności społecznej, nie zawierają treści dyskryminujących ze względu na rasę lub narodowość - orzekła Komisja Etyki Reklamy, oddalając dwie skargi złożone na kampanię. więcej

Rynek alkoholi w Polsce wart przeszło 30 mld złotych, odpowiada za 1/5 sprzedaży FMCG

Wartość sprzedaży napojów alkoholowych w 2017 roku wyniosła 32,6 mld zł, co stanowi 20,3 proc. całej branży dóbr szybkozbywalnych - wynika z najnowszego raportu Nielsena. więcej

Tauron Sprzedaż szuka agencji reklamowej do strategii i kreacji kampanii

Spółka Tauron Sprzedaż, dostawca energii prowadzi przetarg na wybór agencji reklamowej do kompleksowej obsługi reklamowej jej kampanii reklamowych. Budżet, jaki przeznaczy na ten cel wynosi 3,444 mln zł. więcej

PAIH wybiera dom mediowy do obsługi 3 mln zł budżetu

Państwowa Agencja Inwestycji i Handlu szuka w przetargu domu mediowego. Wybrana agencja zajmie się obsługą mediową działań reklamowych w telewizji i radiu, na które instytucja przeznaczy 3 mln zł netto. więcej

Grupa Grandes Kochonos powołuje zespół strategiczny

The Strategists to nowa komórka strategiczno-new businessowa w agencjach Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital. Zespół powstał na początku sierpnia i liczy czworo pracowników.  więcej

Mondel?z International przenosi obsługę mediową z Carata do Mindshare

Firma Mondel?z International - właściciel takich marek jak Milka, Oreo czy Prince Polo - rozpoczyna współpracę z domem mediowym Mindshare (GroupM) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

PepsiCo krytykowane za opakowania chipsów Walkers nie nadające się do recyklingu

PepsiCo do dystrybucji chipsów Walkers w Wielkiej Brytanii produkuje 7 tys. torebek, które nie są biodegradowalne i nie nadają się do recyklingu. Koncern zobowiązał się, że zostaną wycofane do 2025 roku. więcej

mBank Intensive reklamowany jako ,,oferta dla chcących więcej" (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca pakiet usług Intensive oferowany przez mBank. Marka jest promowana jako „oferta dla chcących więcej”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland i Mindshare Polska. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wpływy ,,Polityki" i ,,Forum" zmalały o 10 proc. do 41,3 mln zł, przychody Polityki Insight wzrosły o 10 proc. do 5,84 mln zł

W ub.r. spółka Polityka, wydawca tygodnika „Polityka” i dwutygodnika „Forum”, zanotowała 41,3 mln zł wpływów sprzedażowych (po spadku o 10,3 proc. w skali roku) i 320,8 tys. zł zysku netto (wobec 1,55 mln zł rok wcześniej). Natomiast wydawca płatnego serwisu Polityki Insight osiągnął 5,84 mln zł wpływów sprzedażowych i 81 tys. zł zysku netto. więcej

,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży w maju. Wszystkie tytuły ze spadkami

W maju br. wszystkie dwutygodniki poradnikowych dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciła „Przyjaciółka”, która utrzymała pozycję lidera sprzedaży - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Joanna Coles, była szefowa ,,Cosmopolitana" i ,,Marie Claire" odchodzi z wydawnictwa Hearst

Joanna Coles, była redaktor naczelna magazynów „Cosmopolitan” i „Marie Claire”, a obecnie dyrektor programowa wydawnictwa Hearst postanowiła odejść ze stanowiska. Nieoficjalnie powodem tej decyzji jest powierzenie kierowania Hearstem  Troyowi Youngowi, z czym nie zgadzała się Joanna Coles. więcej

Sławomir Jastrzębowski na stałe felietonistą ,,Do Rzeczy"

Były redaktor naczelny „Super Expressu” Sławomir Jastrzębowski został stałym felietonistą tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Jego teksty będą ukazywały się w cyklu „Okiem Jastrzębia”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Money.pl przed Business Insider Polska na czele serwisów gospodarczych, w dół Next.gazeta.pl (TOP10)

Wśród czołowych stron o tematyce gospodarczej-prawnej najwięcej użytkowników i odsłon ma Money.pl, w którym internauci spędzają też najwięcej czasu. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Business Insider Polska, Rp.pl i sekcja gospodarcza Interii, a duży spadek zanotował Next.gazeta.pl. więcej

Przychody Pyszne.pl wzrosły z 17,6 do 37 mln zł, a strata - z 37,6 do 47,6 mln zł. Serwis stawia na maksymalizację zasięgu

W ub.r. spółka Sto2, właściciel serwisu Pyszne.pl do zamawiania jedzenia z restauracji, zanotowała 37 mln zł wpływów sprzedażowych netto (wobec 17,64 mln zł rok wcześniej), a jej strata netto wzrosła z 37,64 do 47,63 mln zł. Firma podkreśla, że zgodnie ze strategię jej właściciela Takeaway.com ma jak najszybciej zmaksymalizować swój zasięg, więc bardzo dużo wydaje na marketing. więcej

Ponad miliard złotych na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2018 r.

W pierwszych trzech miesiącach tego roku, na reklamę online wydano 1,020 mld złotych - wynika z danych IAB Polska. To wynik o 16,5 proc. lepszy niż w analogicznym okresie rok wcześniej. więcej

"Misja futbol" Onetu obejrzana 25,3 mln razy

Program Onetu pt. „Misja futbol” w sezonie wiosennym wygenerował 25,3 mln wyświetleń. Emitowana codziennie w czasie mistrzostw świata w piłce nożnej „Misja Rosja” - mundialowa odsłona „Misji futbol” - odnotowała 25,7 mln odtworzeń. więcej

Merlin Group za 17,4 mln zł kupuje sklepy internetowe Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Mestro.pl i Smarkacz.pl

Firma Merlin Group zawała przedwstępną umowę kupna 100 proc. udziałów spółki Profit M, do której należą sklepy internetowe Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Mestro.pl i Smarkacz.pl oraz dwie księgarnie stacjonarne. Kwota transakcji to 17,4 mln zł. więcej

Grupa PWN uruchomiła e-sklep aleMaluch.pl z grami i zabawkami edukacyjnymi

Należąca do Grupy PWN spółka Ravelo uruchomiła sklep internetowy aleMaluch.pl oferujący prawie 3 tys. gier i zabawek edukacyjnych dla dzieci. więcej

Niekryty Krytyk promuje platformę TalentTube

Twórca internetowy Maciej Frączyk na swoim kanale Niekryty Krytyk promuje platformę sieci Talent Media, TalentTube. Sam zrzeszony jest w konkurencyjnym LifeTube. więcej

Accuweather na czele serwisów o pogodzie, mocno w górę Pogodynka.pl i Lightningmaps.org (TOP10)

Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem o pogodzie jest Accuweather.com, wyprzedzający witrynę pogodową Interii i stronę TVN Meteo. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Pogodynka.pl i Lightningmaps.org, a duży spadek - Twojapogoda.pl. więcej

Najwięcej fanów esportu skończyło 30 lat

Największy odsetek fanów sportów elektronicznych (28 proc.) ma od 30 do 39 lat. Siedmiu na dziesięciu kibiców esportu to mężczyźni, 30 proc. to kobiety - wynika z danych agencji Gameset, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa

W piątek, 3 sierpnia br. odbyły się konsultacje społeczne w sprawie badań rynku mediów, organizowanych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Przedstawiciele ponad 20 firm dyskutowali o najlepszych rozwiązaniach technologicznych oraz wymieniali się uwagami dotyczącymi metod i założeń przeprowadzenia badań. więcej

Raport TVN Media: polska branża reklamowa różni się od reszty społeczeństwa

W Polsce można zaobserwować istotne różnice między branżą reklamową a resztą społeczeństwa - wynika z badania AdNation, przeprowadzonym na zlecenie TVN Media. więcej

Wolność słowa najważniejszym prawem człowieka

32. proc. badanych z 28 krajów na świecie opowiedziało się za tym, że wolność słowa jest najważniejszym prawem człowieka, które należy chronić - wynika z nowego badania Ipsos. więcej

Rynek alkoholi w Polsce wart przeszło 30 mld złotych, odpowiada za 1/5 sprzedaży FMCG

Wartość sprzedaży napojów alkoholowych w 2017 roku wyniosła 32,6 mld zł, co stanowi 20,3 proc. całej branży dóbr szybkozbywalnych - wynika z najnowszego raportu Nielsena. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Krupicka jako PR manager w Design PR

Z początkiem sierpnia Katarzyna Krupicka objęła funkcję PR managera w agencji Design PR. Wcześniej była związana m.in. z agencjami 365 agencja, Prime Time PR oraz Dziadek do Orzechów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
60 proc. wpływów Samsunga w Polsce ze sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego i komputerów. 619 mln zł na reklamy
Starbucks planuje w swoich kawiarniach płatności Bitcoinem
Tim Cook o bilionowej wycenie Apple: To sukces naszej misji, na pierwszym miejscu jest użytkownik
Samsung sprzedaje najwięcej smartfonów. Huawei wyprzedził Apple i podniósł ceny o 28 proc.
Audi i Ericsson wspólnie pracują nad wdrożeniami 5G
Premium Mobile ze wzrostem przychodów ze sprzedaży i niemal o połowę większą stratą netto
 
 
 
GOSPODARKA
 
Rynek alkoholi w Polsce wart przeszło 30 mld złotych, odpowiada za 1/5 sprzedaży FMCG
Starbucks planuje w swoich kawiarniach płatności Bitcoinem
PepsiCo krytykowane za opakowania chipsów Walkers nie nadające się do recyklingu
Audi i Ericsson wspólnie pracują nad wdrożeniami 5G
Audi w I połowie br. sprzedało 950 tys. aut. Przychody i zysk w górę
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"See" - futurystyczny serial Apple. Yadira Guevara-Prip i Nesta Cooper straciły wzrok
Jill Scott i Michelle Buteau zagrają w serialu "First Wives Club"
Trzęsienie ziemi w Los Angeles w serialu "9-1-1" (wideo)
Michael Kelly zagra w drugim sezonie serialu "Jack Ryan"
Stormzy zagra na Kraków Live Festival 2018
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj