|
|
|
|
|
|
|
Zespół ,,Big Cyc" złożył w TVP wezwanie do zapłaty miliona zł na rzecz WOŚP
Wczoraj - zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami zespołu „Big Cyc” - pełnomocnik grupy złożył w TVP wezwanie do zapłaty na rzecz WOŚP miliona złotych. Chodzi o wykorzystanie piosenki zespołu w programie TVP Info "W tyle wizji". „Big Cyc” zapowiada, że jeśli odpowiedź publicznego nadawcy będzie negatywna, złoży pozew do sądu.
więcej
|
,,Drogi wolności" i ,,Rolnik szuka żony 5" od 2 września w TVP1
W niedzielę 2 września br. TVP1 rozpocznie emisję nowego serialu historycznego „Drogi wolności” oraz piątej edycji reality-show „Rolnik szuka żony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat najchętniej oglądany, TVN nowym liderem w 16-49. ,,Fakty" i ,,Wydarzenia" wśród hitów tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: dziennik „Fakty”, teleturniej „Milionerzy” i widowisko Stolica Polskiego Kabaretu - Zielona Góra 2018. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP szykuje się do modernizacji sieci produkcyjnej TAI
Telewizja Polska planuje modernizację sieci produkcyjnej Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Nadawca rozpoczął właśnie przetarg na dostawę, instalację, uruchomienie i konfigurację urządzeń, osprzętu sieciowego i oprogramowania.
więcej
|
Energa Obrót uruchamia sprzedaż prądu z pakietem telewizyjnym ,,Telewizja tam, gdzie Ty"
Energa Obrót wprowadziła od początku sierpnia usługę „Telewizja tam, gdzie Ty”. Daje ona możliwość odbioru do 70 kanałów, dostępnych w ofercie WP Pilot.
więcej
|
Ewa Farna, Dariusz Kordek i Anja Orthodox w jury show Polsatu ,,Śpiewajmy razem. All Together Now"
Jesienią br. Telewizja Polsat wprowadzi do ramówki nowy talent-show pt. „Śpiewajmy razem. All Together Now”, w którym uczestników oceniać będzie setka jurorów, w tym m.in. Ewa Farna, Dariusz Kordek, Madox czy Anja Orthodox. Gospodarzem programu będzie Igor Kwiatkowski.
więcej
|
Szef TVP Sport: surowe konsekwencje dla wydawcy za brak transmisji meczu Real - Juventus
W nocy z soboty na niedzielę w TVP Sport wbrew zapowiedziom nie pokazano w całości meczu piłkarskiego Real Madryt - Juventus Turyn. - Wydawca dnia podjął niezrozumiałą decyzję i poniesie jej surowe konsekwencje - stwierdził szef stacji Marek Szkolnikowski i przeprosił widzów za ten błąd.
więcej
|
Luis Silberwasser odchodzi ze stanowiska szefa Telemundo Networks
Luis Silberwasser postanowił zrezygnować z dalszego kierowania telewizyjną siecią Telemundo Networks należącą do spółki NBCUniversal Telemundo Enterprises. Menedżer chce podjąć kolejne zawodowe wyzwania, a jego odejście zbiega się z szerszymi personalnymi zmianami w kierownictwie nadawcy.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kantar Millward Brown i Kantar Polska ze spadkami wpływów, w górę zysk Kantar Media
W ub.r. Kantar Millward Brown zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 4,4 proc. do 83,66 mln zł oraz 2,8 mln zł zysku netto (wobec 866,7 tys. zł). Wpływy sprzedażowe Kantar Polska zmalały o 14,1 proc. do 53,5 mln zł, a wynik netto - z 1,06 mln zł zysku do 3,11 mln zł straty. Natomiast Kantar Media przy niewielkim spadku wpływów (z 8,51 do 8,39 mln zł) osiągnął wzrost zysku netto z 675,6 tys. zł do 1,23 mln zł.
więcej
|
|
Polskie Radio chce kupić 210 komputerów i 95 monitorów
Polskie Radio rozpoczęło przetarg na zakup 125 komputerów stacjonarnych, 95 monitorów oraz 85 komputerów przenośnych. Będą wykorzystywane m.in. do aplikacji biurowych oraz aplikacji do edycji i montażu dźwięku.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem słuchalności w Olsztynie w I półroczu 2018
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w pierwszym półroczu br. zostało Radio ZET, które wyprzedziło Trójkę i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
266 mln zł na reklamy outdoorowe. Coraz ważniejsze citylighty, nośniki cyfrowe i tranzytowe
W pierwszej połowie br. wydatki na reklamy outdoorowe wyniosły 266 mln zł, o 1,75 proc. więcej niż rok wcześniej, natomiast wartość reklamy tranzytowej zwiększyła się aż o 34 proc. do 20,1 mln zł. W całym br. wartość rynku reklamy zewnętrznej ma wzrosnąć o 3,5-5,5 proc.
więcej
|
Tylko połowa reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
Połowa reklam emitowanych w internecie w Polsce jest niewidoczna dla odbiorców - wynika z najnowszego kwartalnego raportu firmy Meetrics. Viewability na poziomie 50 proc. w II kwartale br. plasuje Polskę na ostatnim miejscu europejskiej stawki. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie wyniosła 61 proc.
więcej
|
Zysk Jet Line w ub.r. spadł o 63,3 proc., a przychody o 3 proc.
W ub.r. przychody ze sprzedaży w firmie reklamy zewnętrznej Jet Line spadły do 17,02 mln zł. W tym okresie zysk netto spółkispadł o 63,3 proc, do 1,24 mln zł. Zysk do końca br. zostanie wypłacony m.in. prezesowi Michałowi Ciundziewickiemu i członkowi zarządu Marcinowi Maszewskiemu.
więcej
|
Selgros Cash&Carry reklamuje ofertę świeżych owoców i warzyw (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Transgourmet Polska dla sieci sklepów Selgros Cash&Carry. Akcję przygotowała agencję Life on Mars (Brand New Galaxy).
więcej
|
Ramon Laguarty nowym dyrektorem generalnym PepsiCo, Indra K. Nooyi odchodzi
Rada dyrektorów koncernu PepsiCo (właściciel takich marek, jak Pepsi, Gatorade, Lay's) powołała Ramona Laguarty na nowego dyrektora generalnego firmy. Pełniąca tę funkcję Indra K. Nooyi po 24 latach pracy odchodzi z koncernu.
więcej
|
BMW Aftersales reklamowane hasłem ,,Cofnij czas"
„Cofnij Czas” to motyw przewodni najnowszej kampanii BMW Aftersales (BMW Group Polska). Kreację, produkcję oraz strategię komunikacji na lokalny rynek w całości przygotowała należąca do Group One agencja Change Serviceplan, przy współpracy Media Ready.
więcej
|
Krzysztof Pikiewicz awansował na dyrektora operacyjnego w globalnym oddziale ESL
Krzysztof Pikiewicz awansował na stanowisko chief operating officera w globalnym oddziale firmy esportowej ESL. Zastąpił Davida Neichela, który objął funkcję Co-CEO firmy.
więcej
|
OTOZ Animals Inspektorat Warszawa uwrażliwia na cierpienie zwierząt w kampanii billboardowej
Wystartowała kampania społeczna Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Zwierząt Animals Inspektorat Warszawa. Organizacja zwraca w niej uwagę na problem porzucanych, zaniedbanych lub źle traktowanych zwierząt.
więcej
|
Fundacja Polska Ziemia ostrzega przed nieuwagą przy pracach rolnych w kampanii "Zacznij myśleć"
Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia ruszyła z ogólnopolską kampanią społeczną "Zacznij myśleć". Akcja ma na celu uświadomienie społeczeństwa o konsekwencjach braku uwagi, która często jest przyczyną wypadków w rolnictwie.
więcej
|
Cristiano Ronaldo promuje oddawanie krwi w centrum w Białymstoku (wideo)
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku uzyskało prawa do posługiwania się w swojej komunikacji wizerunkiem Cristiano Ronaldo. Słynny piłkarz od kilku lat jest ambasadorem globalnej akcji promującej oddawanie krwi.
więcej
|
Szalona wycieczka Davida Beckhama w reklamie chińskiego hotelu Sands Resorts Macao
Piłkarz David Beckham został twarzą nowej kampanii reklamowej chińskiego hotelu Sands Resorts Macao.
więcej
|
Paweł Miszkowski za Marka Kisza dyrektorem handlowym w koncernie Fiata
Paweł Miszkowski objął stanowisko dyrektora handlowego w firmie FCA Poland, która jest importerem takich marek samochodów, jak Fiat, Alfa Romeo i Abarth. Przeszedł z Hyundai Motor Poland, gdzie pracował niespełna miesiąc.
więcej
|
Brand Kolektyw wygrywa przetarg na obsługę marki SamSmak
Ajinomoto Poland, producent zup i dań instant z makaronem, rozstrzygnął przetarg na obsługę w digitalu i social mediach marki SamSmak. Zlecenie zdobyła agencja reklamowa Brand Kolektyw.
więcej
|
Tiger w dwóch nowych smakach
Grupa Maspex wprowadza dwa nowe, limitowane warianty napoju energetycznego Tiger - Blue Screen i Pixel. Stworzono je z myślą o graczach komputerowych i osobach tęskniących za latami 90.
więcej
|
Tomasz Choroszewski digital media directorem w Codemedia
Tomasz Choroszewski po ponad roku pracy w domu mediowym Codemedia awansował na stanowisko digital media directora. Funkcję tę będzie łączyć z dotychczasowymi obowiązkami digital strategy directora.
więcej
|
Renault "Budzi energię miasta" z elektrycznym modelem Zoe
Od początku sierpnia trwa kampania reklamowa Renault, wspierająca akcję specjalną Roadshow elektrycznego samochodu Zoe. Akcję "Budzi energię miasta" przygotowała agencja Walk.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Większość dzienników z najniższym wynikiem w historii. Sprzedaż spadła do 606 tys. egz.
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2017 roku była „Gazeta Wyborcza” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prokuratura umorzyła śledztwo ws. zawieszenia przez Fuska i Pytlakowskiego kartek z ,,PZPR" na biurze Czabańskiego
Prokurator rejonowy w Radziejowie umorzył dochodzenie dotyczące zawieszenie przez kilka osób, m.in. dziennikarzy Wojciecha Fuska z Grupy Onet-RAS Polska i Piotra Pytlakowskiego z „Polityki”, kartek z napisem „PZPR” na biurze poselskim Krzysztofa Czabańskiego z PiS.
więcej
|
Aleksander Pudłowski odszedł z PAP, zarzucając szefom naciski. Wojciech Surmacz: padł ofiarą własnych braków
Dziennikarz gospodarczy Aleksander Pudłowski zrezygnował z pracy w Polskiej Agencji Prasowej. Uważa, że został poddany „szeregowi nacisków w kwestii publikowania depesz dot. Pracowniczych Planów Kapitałowych”, m.in. usunięto jego tekst o krytycznej opinii prezesa NBP na temat obecnego kształtu PPK. - Pudłowski postanowił odejść z własnej, nieprzymuszonej woli i za wszelką cenę udowodnić, że jest ofiarą. Pytanie: czyją? W mojej opinii padł ofiarą własnych braków - warsztatu, profesjonalizmu i doświadczenia - odpowiada prezes PAP Wojciech Surmacz.
więcej
|
Dziennikarze wytykają Krzysztofowi Feusette'owi, że w ,,Sieciach" pomylił Kingę Gajewską z Aleksandrą Gajewską
Krzysztof Feusette w felietonie w tygodniku „Sieci” (Fratria) skrytykował zaangażowanie posłanki PO Kingi Gajewskiej w kampanię wyborczą Rafała Trzaskowskiego. Według wielu dziennikarzy pomylił ją z radną PO Aleksandrą Gajewską, która niedawno dołączyła do sztabu Trzaskowskiego.
więcej
|
,,Fakt" liderem sprzedaży w czerwcu. Tylko 92 tys. egz. ,,Gazety Wyborczej" - najmniej w historii
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w czerwcu br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”, której wynik obniżył się do najniższego poziomu w historii - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Podwyżki w Amazonie, w tle żądania poprawy warunków pracy. Związek zawodowy chce spotkania z prezesem
NSZZ „Solidarność” Amazon Fulfillment Poland chce spotkać się z prezesem firmy na Europę, Stevenem Harmanem. Pracownicy mają narzekać na coraz gorsze warunki pracy. W liście otwartym apelują o zajęcie się ich sytuacją. Sporu nie łagodzą obiecane od września podwyżki.
więcej
|
Tylko połowa reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
Połowa reklam emitowanych w internecie w Polsce jest niewidoczna dla odbiorców - wynika z najnowszego kwartalnego raportu firmy Meetrics. Viewability na poziomie 50 proc. w II kwartale br. plasuje Polskę na ostatnim miejscu europejskiej stawki. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie wyniosła 61 proc.
więcej
|
Audioteka ze wzrostem wpływów o 63 proc. i 1,1 mln zł zysku. 80 proc. obrotów w Polsce i Niemczech
W ub.r. Audioteka, zajmująca się sprzedażą audiobooków w internecie, zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 63,1 proc. do 45,53 mln zł oraz 1,12 mln zł zysku netto (wobec 3,58 mln zł w 2016 roku). Firma 80 proc. obrotów wygenerowała w Polsce i Niemczech, pracuje też nad ekspansją na innych rynkach niemieckojęzycznych i w Turcji.
więcej
|
Facebook chce dostępu do danych bankowych swoich klientów
Facebook prowadził negocjacje z kilkoma amerykańskimi bankami w sprawie udostępnienia danych o ich klientach i dokonywanych przez nich transakcjach. Banki odmówiły jednak Facebookowi, a jeden z nich całkiem wycofał się z rozmów.
więcej
|
Energa Obrót uruchamia sprzedaż prądu z pakietem telewizyjnym ,,Telewizja tam, gdzie Ty"
Energa Obrót wprowadziła od początku sierpnia usługę „Telewizja tam, gdzie Ty”. Daje ona możliwość odbioru do 70 kanałów, dostępnych w ofercie WP Pilot.
więcej
|
14 proc. youtuberów nie oznacza filmów reklamowych
Jedna trzecia czołowych twórców na YouTube oznacza tylko wybrane materiały tworzone na zlecenie reklamodawców. 14 proc. w ogóle nie stosuje tej praktyki - wynika z raportu domu mediowego MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Facebook zapowiada nową wersję mobilnych stron i łatwiejsze wyszukiwanie lokalnych firm
Facebook planuje wprowadzenie nowych rozwiązań, które mają ułatwić firmom prowadzenie biznesu w serwisie. Wśród nowości znajdują się przeprojektowane strony, lepiej niż dotąd widoczne rekomendacje oraz sekcja Local pozwalająca użytkownikom na wygodniejsze wyszukiwanie lokalnych dostawców towarów i usług.
więcej
|
Dominik Batorski wrócił do zarządu Sotrendera, z firmą żegna się Paweł Kucharski
Dr Dominik Batorski, jeden z założycieli Sotrendera, w lipcu wrócił do zarządu firmy i zajmie się wsparciem zespołów analitycznych. Ze spółką żegna się natomiast CTO Sotrendera, Paweł Kucharski. Będzie kontynuował karierę zawodową za granicą.
więcej
|
Internauci wydają miesięcznie prawie 700 zł na zakupy online
Konsumenci miesięcznie wydają w internecie łącznie 690 zł na odzież, buty, książki oraz bilety do kina i teatru - wynika z badania Gemiusa.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kantar Millward Brown i Kantar Polska ze spadkami wpływów, w górę zysk Kantar Media
W ub.r. Kantar Millward Brown zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 4,4 proc. do 83,66 mln zł oraz 2,8 mln zł zysku netto (wobec 866,7 tys. zł). Wpływy sprzedażowe Kantar Polska zmalały o 14,1 proc. do 53,5 mln zł, a wynik netto - z 1,06 mln zł zysku do 3,11 mln zł straty. Natomiast Kantar Media przy niewielkim spadku wpływów (z 8,51 do 8,39 mln zł) osiągnął wzrost zysku netto z 675,6 tys. zł do 1,23 mln zł.
więcej
|
Dominik Batorski wrócił do zarządu Sotrendera, z firmą żegna się Paweł Kucharski
Dr Dominik Batorski, jeden z założycieli Sotrendera, w lipcu wrócił do zarządu firmy i zajmie się wsparciem zespołów analitycznych. Ze spółką żegna się natomiast CTO Sotrendera, Paweł Kucharski. Będzie kontynuował karierę zawodową za granicą.
więcej
|
Ponad połowa mieszkających w Polsce Ukraińców chce tu kupić nieruchomość
40 proc. Ukraińców mieszkających w Polsce wynajmuje dom lub mieszkanie, a co czwarty wynajmuje pokój w mieszkaniu lub domu. 45 proc. chce zaś kupić w naszym kraju nieruchomość - 65 proc. osób z tej grupy planuje zaciągnąć na ten cel kredyt w Polsce - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|