|
|
|
|
|
|
|
,,Lepiej późno niż wcale" od 7 września w Polsacie. ,,Zupełnie inny program od Azji Express" (wideo)
Nowy program „Lepiej późno niż wcale” na antenie Polsatu będzie można oglądać w piątki około godz. 22.00, począwszy od 7 września 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Format ten jest zupełnie nowym podejściem telewizji do rozrywki - komentuje Maciej Myszka, producent projektu.
więcej
|
,,Projekt Lady 3" hitem TVN. ,,Ludzie lubią oglądać takie produkcje"
Reality-show „Projekt Lady 3” oglądało średnio 1,56 mln widzów, o 90 tys. osób więcej niż drugą odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 14,09 mln zł. - Program ten pokazuje, że ludzie lubią oglądać takie produkcje, które robią coś dobrego dla swoich uczestników oraz niosą pozytywne wartości - komentuje nam Grzegorz Piekarski, producent formatu.
więcej
|
Discovery z rosnącymi przychodami i niższym zyskiem po przejęciu Scripps Networks Interactive
W II kwartale 2018 roku koncern Discovery osiągnął przychody wyższe o 63 procent rok do roku. Motorem wzrostów był segment reklamowy, w którym nadawca osiągnął poziom prawie 1,5 mld dolarów. Kwartalny zysk netto Discovery okazał się niższy w porównaniu z poprzednim rokiem, przyczyną są głównie koszty związane z przejęciem Scripps Networks Interactive.
więcej
|
,,Dziewczyny ze Lwowa 3" przeniesione z niedzieli na sobotę. Premiera 1 września
W sezonie jesiennym telewizyjna Jedynka przenosi emisję trzeciego sezonu serialu „Dziewczyny ze Lwowa” z niedzieli na sobotę. Premierowy odcinek zostanie wyemitowany 1 września br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP tłumaczy, że agresywny uczestnik demonstracji jako operator nie pracował dla niej, tylko dla producentów seriali
Mężczyzna, który prawie dwa tygodnie temu podczas demonstracji przed Pałacem Prezydenckim zachowywał się agresywnie wobec policjantów, został zidentyfikowany jako Michał M., operator mający w dorobku pracę m.in. przy dwóch serialach Telewizji Polskiej. Publiczny nadawca podkreślił, że oba seriale były realizowane przez firmy zewnętrzne, które we własnym zakresie dobierają współpracowników.
więcej
|
Bonda, Chmielarz i Guzowska w nowym serialu ,,Opowiem ci o zbrodni" na Crime+Investigation Polsat
Stacja Crime+Investigation Polsat realizuje 6-odcinkowy cykl dokumentalny „Opowiem ci o zbrodni” (A+E Networks.). Do udziału w projekcie zaproszono popularnych polskich pisarzy kryminalnych, m.in. Katarzynę Bondę, Martę Guzowską i Wojciecha Chmielarza. Premiera 17 października.
więcej
|
Helen Harisson &Company Ltd, 3M3A i CESP chętne na audyt panelu telemetrycznego Nielsena
Londyńska firma Helen Harisson&Company Ltd, firma 3M3A zajmująca się zarządzaniem i obsługą pomiarów oglądalności oraz Centre d'etude Dues Supports de Publicite (CESP) z Francji zgłosiły się do prowadzonego przez Telewizję Polska dialogu technicznego na audyt panelu telemetrycznego realizowanego przez Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
Telewizja Polska kupi ponad 1500 nowych urządzeń komputerowych
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na zakup sprzętu komputerowego. Planuje nabyć 1548 szt różnych urządzeń, w tym m.in. 784 komputery stacjonarne, 368 monitorów LCD, drukarki, komputery przenośne.
więcej
|
Kanały Polsat Sport Premium na pozycjach 130-135 w nc+
Dwa kanały Polsat Sport Premium oraz cztery serwisy telewizyjne PPV na platformie nc+ dostępne będą na pozycjach 130-135. W ofercie tego operatora pojawią się 21 sierpnia br.
więcej
|
Nielsen wprowadza narzędzie Local Nielsen Media Impact
Nielsen ogłosił wprowadzenie w Stanach Zjednoczonych nowego narzędzia Local Nielsen Media Impact. Dzięki temu, że wykracza poza podstawowe dane demograficzne, ma dokładniej mierzyć lokalną widownię telewizyjną i radiową.
więcej
|
Mecz Arsenal - Manchester City w jakości 4K 12 sierpnia w Canal+ 4K Ultra HD
W niedzielę 12 sierpnia br. stacja Canal+ 4K Ultra HD przeprowadzi transmisję meczu ligi angielskiej, w którym zmierzą się drużyny Arsenalu i Manchesteru City. Transmisja odbędzie się w jakości 4K.
więcej
|
TVP szuka agencji do kampanii ,,TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej", poprzednio nie było chętnych
Telewizja Polska wznowiła przetarg na promocję projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA”. Na realizację kampanii pod hasłem „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej” przeznaczy prawie 835 tys. zł. W poprzednim przetargu nie było chętnych do współpracy.
więcej
|
Orange Polska podpisała umowę z Ineą na dostarczenie internetu światłowodowego
Grupa Inea oraz Orange Polska podpisały umowę na hurtowy dostęp infrastruktury kablowej sieci światłowodowej. Tym samym współpraca umożliwi dostarczenie internetu do 40 tys. gospodarstw domowych, a docelowo: do 150 tys. gospodarstw w Wielkopolsce.
więcej
|
Programy z kanałów tematycznych nc+ bez opłat dla użytkowników Playera
Należący do Grupy TVN serwis internetowy Player poszerzył ofertę bezpłatną o wybrane programy z kanałów tematycznych platformy nc+, tj. Kuchnia+, Domo+, Planete+, teleTOON+ i MiniMini+.
więcej
|
Serial ,,Wikingowie" w Stopklatka TV (wideo)
Od 15 sierpnia 2018 roku Stopklatka TV rozpocznie emisję serialu „Wikingowie”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Konflikty personalne" przyczyną zawieszenia prezesa Polskiego Radia. Kozyra: Problem złej strategii i złej egzekucji
W nocy z poniedziałku na wtorek rada nadzorcza Polskiego Radia zawiesiła w czynnościach dotychczasowego prezesa Jacka Sobalę. Czasowo tę funkcję objął Andrzej Rogoyski, przewodniczący rady nadzorczej PR. Zdaniem Tomasza Sakiewicza za tą decyzją stoją konflikty personalne. Sprawę zupełnie inaczej ocenia Robert Kozyra, były redaktor naczelny i prezes Radia Zet. - Polskie Radio dramatycznie traci rynek i widzą to nawet osoby nie związane z rynkiem radiowym - dodaje.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański: Sytuacja w Polskim Radiu jest stabilna
W nocy z 6 na 7 sierpnia br. rada nadzorcza Polskiego Radia zawiesiła w czynnościach dotychczasowego prezesa Jacka Sobalę. Czasowo tę funkcję objął Andrzej Rogoyski, przewodniczący rady nadzorczej PR. Teraz los prezesa jest w rękach Rady Mediów Narodowych. Mimo roszad personalnych w publicznej rozgłośni, Krzysztof Czabański przewodniczący Rady Mediów Narodowych w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. zapewnia: - Sytuacja w Polskim Radiu jest stabilna.
więcej
|
|
Jacek Sobala zawieszony w czynnościach prezesa Polskiego Radia
W nocy z poniedziałku na wtorek rada nadzorcza Polskiego Radia zawiesiła w czynnościach prezesa Jacka Sobalę. Czasowo tę funkcję objął Andrzej Rogoyski, przewodniczący RN.
więcej
|
|
Piotr N. skazany na 6 tys. zł grzywny i 10 tys. zł nawiązki za potrącenie staruszki
Sąd Rejonowy w Piasecznie uznał znanego dziennikarza Piotra N. za winnego nieumyślnego spowodowania wypadku, w którym obrażeń doznała 77-letnia kobieta. N. ma zapłacić 6 tys. zł grzywny, 10 tys. zł nawiązki dla pokrzywdzonej i prawie 6 tys. zł kosztów postępowania.
więcej
|
|
Radio Szczecin liderem słuchalności w I półroczu, duży spadek Trójki
W I półroczu br. liderem rynku radiowego w Szczecinie było Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
MullenLowe Warsaw zmniejszyła w ub.r. stratę z 4,15 mln zł do 976,2 tys. zł, zysk MullenLowe MediaHub spadł do 2,54 mln zł A
Agencja reklamowa MullenLowe Warsaw zwiększyła w ub.r. przychody ze sprzedaży o 29 proc., do 10,46 mln zł. Mimo to kolejny rok zanotowała stratę - w wysokości 976,2 tys. zł. Dom mediowy MullenLowe MediaHub zarobił w 2017 roku na swoich usługach tylko 6 proc. więcej niż rok wcześniej – 143,28 mln zł. Zysk spółki spadł o 8,2 proc., do 2,54 mln zł.
więcej
|
Grupa K2 z 50,6 mln zł wpływów i 3,2 mln zł zysku EBTDA w I połowie br.
W minionym półroczu grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 5 proc. do 50,6 mln zł oraz 3,23 mln zł zysku EBTDA (wobec 3,46 mln zł zysku rok wcześniej). Firma wydała 400 tys. zł na programu opcyjny dla menedżerów swojej spółki zależnej Fabrity.
więcej
|
Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media
Bartosz Sieradzki, dotychczas multiscreen investment director w Publicis Media (należą do niej m.in. starcom, Zenith, Blue 449 i Spark Foundry) awansował na nowo utworzone stanowisko investment directora. Jego głównym zadaniem będzie umacnianie przewagi konkurencyjnej agencji Starcom, Zenith, Blue 449 i Spark Foundry w obszarze warunków kosztowych we współpracy ze wszystkimi mediami.
więcej
|
Grupa Serviceplan zamknęła rok obrotowy 2017/2018 wzrostem sprzedaży o 7 proc.
Niemiecka grupa komunikacyjna Serviceplan (która jest mniejszościowym udziałowcem polskiej Group One), zamknęła rok obrotowy 2017/2018 wzrostem sprzedaży o 7 proc. i wygenerowała przychody o wartości 415 mln euro - wynika z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aktorzy z "Czasu honoru" w trzeciej edycji kampanii dla Powstańców Warszawskich "BohaterON"
W spocie promującym trzecią edycję akcji społecznej "BohaterON - włącz historię!" wystąpili aktorzy znani z serialu TVP2 "Czas honoru" - Magdalena Różczka, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki i Maciej Zakościelny.
więcej
|
Arena Media zajmie się obsługą Unibail-Rodamco-Westfield
Dom mediowy Arena Media, należący do Havas Media Group rozpoczyna współpracę Unibail-Rodamco-Westfield, właścicielem i zarządcą takich centrów handlowych, jak Arkadia, Galeria Wileńska, Galeria Mokotów, Wroclavia.
więcej
|
Ewa Chodakowska w nowej aktywacji marki adidas motywuje do podejmowania sportowych wyzwań
Rozpoczęła się nowa aktywacja marki adidas, w której do podejmowania sportowych wyzwań motywuje Ewa Chodakowska. Social mediową akcję przygotowała i realizuje agencja LiquidThread (nalezy do Publicis Media).
więcej
|
Lidl wycofuje ze sklepów pomidory w puszkach, bo mogą zawierać plastik
Sieć sklepów Lidl Polska wycofuje ze sprzedaży pomidory krojone w puszce marek Freshona i Italiano. Mogą zawierać fragmenty plastiku.
więcej
|
Władze Gdańska szukają w przetargu wykonawcy 30 nowych wiat przystankowych
W ramach projektu „Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - Etap IV A" urząd miasta Gdańsk ogłosił przetarg na zaprojektowanie i postawienie 30 nowych wiat przystankowych.
więcej
|
LG z letnią promocją smartfonów
LG wspólnie z operatorami Plus, Orange i Play oraz sieciami sprzedaży MediaMarkt i Saturn przygotowało promocję smartfonów. Akcja trwa do końca sierpnia.
więcej
|
K2 Media wygrywa przetarg na obsługę digitalową marek Danone
Agencja K2 Media wygrała przetarg na obsługę marek koncernu Danone w kampaniach SEM, programmatic oraz paid social.
więcej
|
Artur Żak w zespole Sales Tube
Do zespołu analitycznego agencji Sales Tube (Group One) dołączył Artur Żak, który objął stanowisko senior web analyst. Ostatnio pracował w PZU.
więcej
|
Gerard Piqué w kampanii Beko "Jedz jak Mistrz"
Hiszpański piłkarz Gerard Piqué został globalnym ambasadorem inicjatywy Beko #EatLikeAPro (#JedzJakMistrz).
więcej
|
Gracjana Bałos: z Design PR do Click Community
Z początkiem września Gracjana Bałos oficjalnie dołączy do zespołu Click Community, już teraz angażuje się w działania firmy. Przez ostatnie cztery lata pracowała na stanowisku PR managera w Design PR.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dziennikarze krytykują słowa Kornela Morawieckiego o zmianie mediów na służebne. ,,Miałyby być tubą propagandową PiS"
Kornel Morawiecki z Wolni i Solidarni uważa, że „w Polsce większość mediów nastawia społeczeństwo przeciwko Rosji” i że „powinno się to zmienić”. - Najpierw wygrajmy wybory, później będziemy zmieniać media na służebne społeczeństwu - dodał. Dziennikarze bardzo krytycznie odnieśli się do słów ojca premiera Mateusza Morawieckiego.
więcej
|
Sprzedaż ,,Twojego Stylu" spadła do 122 tys. egz. Zyskało tylko ,,Zwierciadło"
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło” - na czele spadków znalazł się „Shape” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PiS pozywa ,,Gazetę Wyborczą" za teksty Szpali i Czuchnowskiego dot. afery reprywatyzacyjnej
Prawo i Sprawiedliwość pozwało „Gazetę Wyborczą” (Agora) za naruszenie dóbr osobistych w kilku artykułach dotyczących m.in. związków Jakuba R., aresztowanego w związku z aferą reprywatyzacyjną, z Mariuszem Kamińskim i Maciejem Wąsikiem. Partia domaga się przeprosin i 30 tys. zł na cele charytatywne.
więcej
|
,,Newsweek Polska" drożeje o złotówkę, powodem koszty papieru
Cena egzemplarzowa „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) została podniesiona z 6,90 do 7,90 zł. To kolejny po „Polityce” tygodnik opinii wprowadzający taką podwyżkę.
więcej
|
|
|
Serwisy TVP w dół, ale przyciągają bardziej niż WP i Facebook. Zyskują aplikacje mobilne Google'a (dane Gemius/PBI z lipca)
W lipcu strony i aplikacje internetowe Telewizji Polskiej zanotowały aż 1,27 mln użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, przy czym średni czas korzystania z nich był dłuższy niż w przypadku Grupy Wirtualna Polska, Facebooka i Grupy Google. Duże wzrosty osiągnęły aplikacje mobilne tego ostatniego koncernu.
więcej
|
Banki wprowadzają darmowe konta podstawowe. ,,Kolejek do ich otwarcia nie będzie"
Od 8 sierpnia 2018 roku wszystkie polskie banki muszą posiadać w swojej ofercie tak zwane konto podstawowe, którego prowadzenie jest całkowicie darmowe. Jednak posiadacz takiego rachunku musi liczyć się z ograniczeniami oraz brakiem dodatkowych usług, dlatego zdaniem ekspertów konto podstawowe nie zmieni sytuacji w segmencie bankowości. - Nie należy spodziewać się kolejek po otwarcie takiego rachunku ani masowej likwidacji komercyjnych kont, a straty banków z tytułu nowych obowiązków nie będą dotkliwe - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Przemysław Barbrich ze Związku Banków Polskich i Jarosław Sadowski z Expandera.
więcej
|
Grupa K2 z 50,6 mln zł wpływów i 3,2 mln zł zysku EBTDA w I połowie br.
W minionym półroczu grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 5 proc. do 50,6 mln zł oraz 3,23 mln zł zysku EBTDA (wobec 3,46 mln zł zysku rok wcześniej). Firma wydała 400 tys. zł na programu opcyjny dla menedżerów swojej spółki zależnej Fabrity.
więcej
|
Chiny blokują stronę BBC News po jej przejściu na protokół HTTPS
Internetowy serwis stacji BBC został zablokowany w Chinach po tym jak nadawca zmienił politykę związaną z bezpieczeństwem wprowadzając na stronie szyfrowany protokół HTTPS. W tej sytuacji stacja rozważa wykorzystanie sieci VPN w celu uniknięcia blokady.
więcej
|
Ostatni sezon ,,House of Cards" pojawi się na Netfliksie 2 listopada
Szósty, ostatni sezon serialu „House of Cards” zostanie udostępniony 2 listopada br. - poinformował Netflix. Główną rolę zagra Robin Wright, w serialu nie pojawi się już natomiast Kevin Spacey.
więcej
|
Kino Świat usunęło z YouTube'a zwiastun filmu ,,Kler", przywróci go po drobnych poprawkach
Zwiastun filmu „Kler” Wojciecha Smarzowskiego został usunięty z serwisu YouTube przez Kino Świat, dystrybutora produkcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Według naszych ustaleń materiał po drobnych poprawkach zostanie udostępniony w środę.
więcej
|
Programy z kanałów tematycznych nc+ bez opłat dla użytkowników Playera
Należący do Grupy TVN serwis internetowy Player poszerzył ofertę bezpłatną o wybrane programy z kanałów tematycznych platformy nc+, tj. Kuchnia+, Domo+, Planete+, teleTOON+ i MiniMini+.
więcej
|
Internetowe księgarnie Ravelo i PWN wprowadzają płatności Masterpass
Internetowe księgarnie Ravelo i PWN wprowadziły możliwość płacenia za zakupy za pomocą platformy rozliczeniowej Masterpass. W ramach promocji użytkownicy dokonujący płatności przez Masterpass otrzymują bon o wartości 15 złotych.
więcej
|
KFC z odświeżoną stroną internetową
Sieć fast foodów KFC wprowadza na swoją stronę internetową nowe funkcje, które były dotychczas dostępne tylko w aplikacji. Za projekt odpowiada Flying Bisons.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Partner of Promotion z 40 mln zł wpływów i niższym zyskiem netto
W ub.r. agencja public relations Partner of Promotion zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 2,2 proc. do 39,65 mln zł oraz spadek zysku netto z 2,88 do 1,05 mln zł. Przychody związanej z nią agencji Tailor&Baker zmalały z 1,68 mln zł do 649,6 tys. zł, a zysk netto wzrósł z 44,7 do 126,8 tys. zł.
więcej
|
Edyta Kowal na czele marketingu Prowly
Edyta Kowal awansowała na stanowisko chief marketing officera w Prowly, firmie dostarczającej narzędzi do content marketingu i działań public relations. Zastąpiła Piotra Bożka, który odszedł z firmy w maju, by rozwijać swój biznes.
więcej
|
|
|